Atentie!

Vacanta de cosmar prin agentie

de     HotNews.ro
Marţi, 9 ianuarie 2007, 0:00


Este greu de imaginat cum o croaziera pe Nil se poate transforma intr-un cosmar , ei bine s-a intimplat cu un grup de 45 de turisti romani care au acceptat oferta unei agentii de turism romanesti Callibra.
Inca de la inceput lucrurile au mers prost dar nimeni nu s-a gindit ca acesta este debutul unei vacante distruse .

Zborul catre Egypt a fost aminat de 2 ori , astfel noi am fost cazati intr-un hotel fara caldura si apa calda la ora 12 noaptea.

A doua zi trezirea a fost la 3 si jumatate pentrua merge aproape 13 ore cu autocarul , in spiritual excursiei nu am avut unde manca la prinz.

Aswan-ul nu a insemnat pentru noi decit o senazatie de lesin , dupa atita oboseala si din cauza lipsei de hrana toti eram ametiti si nu puteam sa ne tinem pe picioare, asa am vazut obeliscul neterminat si barajul.

Cosmarul continua , vasul de croaziera era altul, cica de 5 stele , cu grupul sanitar murdar cu prosoape gri , fara caldura.Incercam sa ne bucuram de ceea ce aveam si asta pentru ca inca nu mancasem pe vas.

In fiecare zi eram anuntati de modificarile din program in asa fel incit sa nu realizam ce se intimpla ,de fapt.croaziera de 3 zile a ajuns sa fie o zi si jumatate , masa de revelion platita din tara a lipsit cu desavirsire , la micul dejun din ultima zi nu toata lumea a prins ceva mancare pe masa , un vis transormat in cosmar.

In ultima zi a anului am vazut ca alte grupuri de pe vas , printe care si romani au fost tratati diferentiat. Grupul Callibra a fost invitat la o cina banala la ora7 seara de unde am plecat pe la ora 8 seara.

Noi am fost dati afara pentru ca ceilalti sa primeasca masa de revelion asa cum se cuvine pentru care, culmea , platisem si noi. 75 de euro de persoana.

Si cu toatea acestea nu eram decit suparati dar cand am inceput sa ne imbolnavim pe capete ne-a cuprins disperarea.

Persoana ca era ghidul nostru nici macar nu s-a ostenit sa solicate serviciile unui doctor pentru a afla de ce atit de multi oameni manifesta simptome atit de grave.

Eu personal in prima zi a anului care era de altfel ziua mea de nume am crezut ca mor , singura mea consolare era faptul ca nu am luat copilul cu noi in aceea croaziera de 5 stele , stelele de fapt reprezentau umilinta si mizeria in care am trait.

Totul capata dimensiuni grotesti cind te gandesti ca o familie a platit 2000 de euro pentru acest terifiant cosmar.

Sa nu credeti ca totul s-a sfirsit aici .

In ultima cind toti doream sa ne intoarcem in tara de la ora 12 ziua nu am mai avut camera la hotel si nici mancare .In aceste conditii am asteptat cursa de avion de la ora 4 dimineata , asta in contextul in care eram aproape toti bolnavi si nehraniti.

Pentru a diminua culpabilitatea firmei Callibra ne-au dus cu autocarul de la 10 seara pina la ora1 noaptea in statiunea El Gouna asta pentru a separa intregul grup care a mers cu doua autocare diferite si pentru a ne umili din nou.

Cei mai multi au dormit in autocar si cei care erau mai bine au
cumparat medicamente mancare si apa.

Nici o persoana din cele 45 nu a avut pretentii exagerate , doream doar sa fie curat , cald si sa mancam cu siguranta ca nu vom muri , in schimbul acestor minime cerinte am primit camere murdare , frig , boli digestive si o umilinta pe care nu o puteti intelege decit daca ati fi fost in locul nostru .

Un an intreg am visat la aceasta excursie probabil ne vor trebui trei ani pentru a uita tot ceea ce s-a intimplat.

Nu cumparati servicii de la agentia de turism Callibra daca nu vreti sa patiti ca noi , aparati-va demnitatea pentru a nu fi umiliti intr-o tara straina de catre romanii la care am platit multi bani pentru a ne simti bine, si invatati sa capatati exercitiul de a va apara drepturile.

Acum incercam sa ne refacem fizic si psihic si credeti- ma cind va spun ca in momentul in care mi-am verificat imaginile executate cu camera digitala in Egypt am simtit aceeasi stare deplorabila de roman umilit .

Am platit 2000 de euro de familie pentru acest cosmar!


















117 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Dar ce ati facut concret ca reactie la tratamentul lor? (Marţi, 9 ianuarie 2007, 13:32)

    Ioana [anonim]

    Ma gandesc ca daca tot ati avut 2000 euro/cuplu, dupa cum ati zis de vreo 2-3 ori pe parcursul articolului, aveti cel putin cativa dintre voi si bani de un aparat foto. Acel aparat cu siguranta a inregistrat fotografii cu chinurile groaznice la care ati fost supusi.
    Apoi, daca tot sunteti persoane mature, sigur v-ati descurcat sa gasiti un cabinet medical, care sa fi recoltat analize la cativa bolnavi dintre voi, pentru a le pastra ca si proba incriminatorie.

    Si nu in ultimul rand, ma gandesc ca aveti si bani sa ii trimiteti in judecata pe cei de la Callibra.
    Daca nu indepliniti criteriile mai sus mentionate, se cheam ca faceti defaimare, fapta penala dealtfel.

    Ati facut bine cu avertizarea, insa vorbele trebuiesc sustinute si cu fapte... Acuzele pe care le aduceti sunt grave, iar dovedirea lor nu e asa de complicata, daca ati fi strans dovezi si probe la timp.
    Ati facut asta?
  • 0 (0 voturi)    
    Calibra si altele (Marţi, 9 ianuarie 2007, 16:37)

    John [anonim]

    Nu inteleg de ce, D-ra Ioana, priviti atat de critic o persoana care se plange de un serviciu. Doar in Romania prestatorii de servicii (de orice fel) isi permit sa trateze cu neincredere plangerile clientilor lor in loc sa ofere servicii de asemenea calitate incat clientii lor sa vina sa le laude. Daca cineva a irosit atata timp pentru a descrie, mai mult sau mai putin detaliat experienta lui neplacuta, inseamna ca sigur a fost nemultumit de ea si nu ar trebui sa i se ceara probe ci... scuze.
    Un grup de cunoscuti si-au petrecut revelionul la Oradea (pacat ca eu nu cunosc agentia sau hotelul) si au avut de asemenea o vacanta de cosmar. Eu nu am vazut dovezi ci doar o pagina A4 cu lista problemelor care le-au avut.
    Dovezile nu mai conteaza, persoanele aceastea sunt martori directi ai serviciilor mizerabile pe care le ofera operatorii romani de turism.
  • 0 (0 voturi)    
    Cat costa decenta? (Marţi, 9 ianuarie 2007, 22:07)

    Dana [anonim]

    Intr-adevar, multe dintre agentiile de turism din Romania ofera servicii de calitate cel putin discutabila. Spun asta pentru ca sunt foarte multi turisti romani care, intorsi din vacante, se plang de conditiile oferite. Doar ca nu toti o fac in mod public.
    Doamna sau domnisoara Ioana pare a nu fi citit articolul pana la capat, caci in finalul lui autorul spune de niste fotografii facute cu un aparat digital. Doar ca s-ar putea ca atunci cand suferi sa nu iti mai arda de facut poze cu fete schimonosite...
    Si la urma urmei nu conteaza cat a costat excursia, conteaza ca ti s-au promis niste servicii si niste conditii de care nu ai beneficiat.
    Chiar si o excursie mai ieftina ar trebui sa se desfasoare in conditii decente, nu-i asa, d-na/d-ra Ioana? Sau agentia dvs. nu este de aceasta parere?
  • 0 (0 voturi)    
    clasificare agentii de turism (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 6:44)

    Tursit 2007 [anonim]

    Agentia nationala pe care o avem sa claifice si agentiile de turism, dar nu imediat si pe spagi , ci pe baza unor chestionare completate de turisti reali
  • 0 (0 voturi)    
    RE: Croaziera pe NIL in EGIPT cu CALIBRA (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 7:37)

    Tudor [anonim]

    OAMENI BUNI,

    NU MAI CUMPARATI servicii turistice in EGIPT de la CALIBRA!

    ISI BAT JOC DE NOI! Se autointituleaza cea mai mare agentie turistica Romaneasca pe Egipt; am ajuns sa vedem ca MARE inseamna MARE SI PROST pt turistii Romani de la Calibra.

    Ca sa nu va mai spun ca au ajuns sa aiba pretentia ca petru toate sejururile sa platim 30-40$ BACSIS ghidului...ANTICIPAT!

    Daca sunt multumit de servicii dau banii acestia la urma, dar nu ANTICIPAT.

    SI inca ceva: JAF LA DRUMUL MARE: am cumparat o excursie de LUXOR de la Sharm El Sheik de la ghidul CALIBRA, la PRET DUBLU de persoana ....decat cele organizate pe plan local....si toate acestea doar pt ca aveam ghid de limba romana....deja romanii nostri stiu engleza suficient de bine sa inteleaga un ghid local

    NU MAI CUMPARATI EXCURSII IN EGIPT DE LA CALIBRA
  • 0 (0 voturi)    
    ce s-a intamplat cu banii dumnealor? (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 10:31)

    nadia [anonim]

    Probabil agentia respectiva nici nu a platit banii respectivi catre firma care administra vasul. De aceea nici nu au primit masa de revelion sau mic dejun ... Altfel nu se explica de ce ei au fost dati afara in timp ce altora li s-a oferit masa de revelion. Oamenii in Romania prefera sa fie cinstiti si sa creada ca toate intentiile sunt bune, dar nu ar strica pana la urma si o abordare oficiala a acestor cazuri. Parca ii si vad pe cei de la callibra, la o bere, povestind plini de emfaza ce teapa au dat ei clientilor si ca de fapt nici nu au achitat nu stiu cate servicii pentru care primisera 2000 de euro... si ca ce bine stiu ei sa se descurce si cat le iese la un drum...
  • 0 (0 voturi)    
    ce s-a intamplat cu banii dumnealor? (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 10:38)

    nadia [anonim]

    Probabil agentia respectiva nici nu a platit banii respectivi catre firma care administra vasul. De aceea nici nu au primit masa de revelion sau mic dejun ... Altfel nu se explica de ce ei au fost dati afara in timp ce altora li s-a oferit masa de revelion. Oamenii in Romania prefera sa fie cinstiti si sa creada ca toate intentiile sunt bune, dar nu ar strica pana la urma si o abordare oficiala a acestor cazuri. Parca ii si vad pe cei de la callibra, la o bere, povestind plini de emfaza ce teapa au dat ei clientilor si ca de fapt nici nu au achitat nu stiu cate servicii pentru care primisera 2000 de euro... si ca ce bine stiu ei sa se descurce si cat le iese la un drum...
  • 0 (0 voturi)    
    Confirm si sustin (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 11:26)

    Bogdan [anonim]

    ...cu poze (pentru cei interesati).

    Si noi ne-am intors dintr-o excursie de 15 zile din Egipt. Am "petrecut" si Craciunul si Revelionul acolo. Tarasenia o puteti citi la adresa aceasta:

    http://Fluture.blogs.com

    Se pare ca agentia Calibra si agentiile partenere s-au hotarat sa dea o tzeapa de proportii inainte de aderarea Romaniei la UE, gandindu-se ca dupa aceea nu va mai putea face magarii asa de lejer. Sau poate ca, pur si simplu, dau tzepe fara sa-si faca probleme. Or avea pe cineva la Protectia Consumatorului si la ANT...
  • 0 (0 voturi)    
    Turisti fraieri (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 12:04)

    Toma [anonim]

    Asa le trebuie tuturor celor ce achizitioneaza un produs/serviciu fara sa caste bine ochii, unicul criteriu fiind banii. Am citit cu nespusa placere sa citesc intamplarile acestor persoane. Fac pariu la o cota de 1/10 ca nici unul din posmagele respective nu vor fi in stare sa obtina despagubirile ce li se cuvin.

    >:))
  • 0 (0 voturi)    
    Excursie cu Calibra - nu e chiar asa groaznic. (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 13:58)

    Victor [anonim]

    Asta este talentul romanilor, de a se plange.

    Domnu' da' cand ai dat miile alea de euro pe excursie nu ai vazut acolo ca se merge cu autocarul de la Hurgada la Aswan intr-o zi? De ce nu te-ai uitat pe o harta sa vezi distanta?

    M-am saturat de romani care se plang ca nu au fost informati. Cand dai un ban, te informezi tu pe ce il dai, nu astepti sa iti zica cineva. Cam acelasi stil este si cu informarea despre EU... asteptam ca animalele sa ne spuna statul si sa ne bage cumva in cap toate informatiile ca nu vrem sa cautam singuri ce ne intereseaza.

    Pentru informarea ta, am luat tot de la Calibra o excursie in Egipt in vara si a fost foarte bine. Nu excelent, doar foarte bine. Pentru mine, ca m-am informat inainte.

    In program era scris clar ca se merge noaptea cu trenul de la Aswan la Cairo. Din cauza asta eu mi-am luat bilete la vagonul de dormit (unde am avut mic dejun si cina), in timp ce tot restul grupului a mers toata noaptea pe scaune.
    Si nu o sa uit niciodata fetele albe ale lor cand in Cairo m-am suit in autobuzul care urma sa ne faca un tur al orasului. Aia de abia mai puteau sta pe scaun in timp ce eu eram fresh!!! Stilul romanului de a astepta sa i se zica ce sa faca...

    Ca sa stii si tu ce inseamna o excursie groaznica, du-te iarna cu Christian Tour la Paris cu autocarul. Sa vezi in Viena cum se invart ca tampitii prin oras timp de 2 ore intreband locuitorii unde e centrul... ca e prea scump sa ia o harta sau un ghid care a mai fost macar o data pe traseu.
    • 0 (0 voturi)    
      vacanta Callibra (Miercuri, 27 februarie 2008, 7:41)

      Manuela [anonim] i-a raspuns lui Victor

      noi am petrecut un sejur in Egipt cu agentia Callibra in 2005, care era si luna noastra de miere. Impresiile au fost foarte bune, ghidul era foarte bine pregatit. Intr-adevar ca vasul de croaziera era surpinzator, dar agentia a specificat ca stelele erau la nivel local, ceea ce pentru o tara ca aceea era de asteptat ca nivelul sa fie unul inferior. de aceea tot agentia ne-a sfatuit sa luam hotel de 5 stele, care ne-a oferit niste conditii de 3-4 stele la noi.
  • 0 (0 voturi)    
    Calllllibra (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 14:54)

    Rodica [anonim]

    1 la mana, daca vreti sa vorbiti de o agentie anume, scrieti-i numele corect. Calibra. Ii stim foarte bine!

    2 la mana, sunt de acord in mare parte cu spusele domnului care se plange, pentru ca asta este soarta noastra, a romanilor, de a fi tratati diferit de ceilalti, de vest europeni. Dar stiti de ce? Va dau un exemplu: litoralul turcesc, Antalya. e plin de rusi. platesc pentru cazare mult mai putin. dar stiti de ce? pentru ca apoi cheltuiesc in clubul hotelier mii de euro, pe bautura, pe distractii, de excursii optionale. Noi ne strangem si ne limitam la 200 eur pe sejur, bani cheltuiti majoritatea pe suveniruri ieftine.

    3 la mana, sunt de acord si cu spusele celorlalti, trebuiau sa se informeze inainte sa isi cumpere o astfel de excursie. eu una de fiecare data am printat harti, am cumparat ghiduri. iar la fata locului as fi luat toate dovezile necesare care sa sustina plangerile si acuzatiile.

    4 la mana, daca ati vazut ca va tot schimba programul, ca de la bun inceput au fost probleme, de ce ati mai stat, de ce ati continuat sa acceptati umilintele?? as fi pus piciorul in prag, si a doua zi m-ar fi trimis cu un avion acasa. poate ca singura nu as fi reusit lucrul asta, dar as fi avut in spatele meu cei 45 care erau la fel de innebuniti de aceasta experienta.

    si cred ca s-ar fi rezolvat...

    cam atat!
  • 0 (0 voturi)    
    RE la tot ce s-a scris si pana acum (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 14:58)

    Ioana [anonim]

    Eu sunt cea care a postat primul comentariu la acest articol.
    Nu detin o agentie de turism si nu vreau sa judec suferintele cuiva.
    Insa e foarte nociv sa scrii asemenea articole incendiare in care sa te plangi ca ai fost ca mielul dus la taiat.
    Inocentii ar trebui sa nu se planga de asemenea tratamente "nemiloase".
    Am citit cu ATENTIE articolul. Si nu apare nicaieri in aceasta povestioara ce contract a semnat persoana asta, ce prevedea el si ce i s-a oferit diferit in comparatie cu documentul. Se povesteste doar, cu tente lacrimogene, ca a fost un concediu de toata jena.
    Dar o abordare rationala a situatiei nu se precizeaza. Nu se spune macar de UNUL din toti acesti oameni ce a facut el mai precis sa indrepte situatia, si apoi cum i s-a raspuns.

    Nu ma induioseaza acest articol la fel cum nu ma induioseaza nici spamurile la fel de lacrimogene despre cupluri tinere si sarace care l-au nascut pe Rares cu tot felul de boli si care cer o suma pentru a-l trata in Elvetia. Pentru ca acesti cersetori (de bani sau de mila) nu precizeaza daca tata'lu Rares bea sau nu de cand se stie, iar mama a contactat tz-spe boli venerice pe care nu le-a tratat nici in timpul sarcinii, si nici inainte.

    Ar fi fost mai interesant ca dl solicitant de mila publica din acest articol sa isi fi cheltuit energia cu o fapta RATIONALA si CONCRETA impotriva agentiei si apoi sa ne povesteasca frumos tot ce s-a intamplat (finalt fericit sau justitie de kkt).
  • 0 (0 voturi)    
    "foarte nociv " (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 15:55)

    valer [anonim]

    Foarte util, dupa parerea mea. Daca dai doua mii de euro pentru vacanta de revelion nu te astepti sa ti se furnizeze o "supravietuire in conditii extreme" gen emisiune pe Discovery, nici sa te implici intr-un concurs de injuraturi cu reprezentantii agentiei platiti din banii tai.

    Bineinteles tot omul a fost de vina ca nu s-a informat ca tra sa-si duca mancare de-acasa. Si ca a presupus in mod eronat ca o croaziera de cinci stele n-ar fi compatibila cu closete murdare, frig si lipsa de apa calda.

    Lui bineinteles ca povestirea nu-i mai foloseste la nimic. Dar genul asta de relatari - fie ele blog-uri sau articole propriu-zise - sunt foarte bune pentru potentialii clienti, care altfel ar fi picat si ei de fraieri. Acum, daca vreo cunostinta de-a mea ma informeaza ca vrea sa mearga la Callibra ii spun "fii atent ce-au patit altii" si-i trimit link-ul.
  • 0 (0 voturi)    
    Hm (Miercuri, 10 ianuarie 2007, 18:24)

    ciupanezu [anonim]

    Ei poftim... Sunteti foarte curioasa...

    Stati linistita Doamna sau Domnisoara ca nu toata lumea a stat cu mainile in san.

    Cu respect...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version