Primul summit european al International Advertising Association (IAA) va fi organizat de catre IAA Romania la sfarsitul lunii septembrie 2007 si va aduna la Bucuresti profesionisti din industria de marketing si comunicare din toata Europa, au anuntat marti reprezentanti ai IAA Romania.

Summit-ul va avea drept tema principala “Inspiring Excellence in Communication” si va aborda urmatoarele arii de interes: Communication Channels Planning, Legislatie / Autoreglementare si Research.

"La fiecare doi ani se organizeaza Congresul Mondial al IAA. Piata are insa nevoie de intalniri mai dese si un Summit European poate tine ritmul cu provocarile zilei de azi.

In afara de faptul ca Romania tocmai a aderat la UE, credem ca este locul potrivit pentru organizarea acestui summit si pentru ca avem aici una dintre cele mai mari si dinamice filiale ale IAA din Europa", a spus Erich Buxbaum, presedinte IAA Europa.

Potrivit reprezentantilor IAA, pentru cele doua zile ale summit-ului, se asteapta o participare de peste 700 de participanti, veniti atat din Europa, cat si din restul regiunilor.

International Advertising Association este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing, de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media.

Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 76 de tari.

In Romania, IAA reuneste 105 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.