Cititorii comenteaza: cum l-a tradat PD pe Basescu

de Cristian I. Dima     HotNews.ro
Duminică, 21 ianuarie 2007, 0:00


Chiar periplul biletelului - nu a fost intamplator. Era un moment extraordinar pentru PD sa arate ca nu se agata de ciolan si ca demnitatea si respectul fata de cei care l-au votat pe presedinte (nu pe ei!) sunt nediscutabile.

Din pacate pentru presedinte, a fost tradat. Dar nu acum, este tradat de cand importanti lideri din PD, de fapt, echipa de conducere a amusinat butoiul cu miere.

Videanu si Blaga au relatii extraordinare, si nu profesionale, cu Tariceanu si gasca lui. Rafuielile intre ei sunt de fatada, pentru ca ei beneficiaza de importante sume de bani, alocate prin bugetul de stat (cazul lui Blaga, Ion Oltean BENY ALEX SA, la Videanu, este o poveste mai... romantioasa).

Presedintele a pierdut pe mana celor in care avut incredere. Sa nu uite presedintele Basescu, ca Videanu si Blaga l-au tradat si pe Petre Roman.

Incercarile presedintelui de a o infiltra pe Elena Udrea in prezidiul de conducere al PD au avut finalitate, insa Udrea nu pare sa fie tolerata printre hienele batrane din PD. Unii dintre PD-isti sunt de 17 ani in politica si nu s-au ocupat cu altceva decat cu deturnari de bani publici, licitatii trucate, afaceri de tot felul. Cred ca sunt printre cei mai bogati oameni politici din Romania.

Concluzia mea este ca presedintele Romaniei a pierdut pe mana "prietenilor" sai: Videanu, Blaga si alti ministri si sforari din PD.
Boc nu intra in discutie pentru simplul fapt ca el nu conteaza oricum, cand vine vorba de decizii in cadrul partidului.

Boc da mesaje pe placul presedintelui, insa politica in partid nu o face el. Presedintele Romaniei ar trebui sa faca curatenie si in ograda cu oratanii a PD, pe care a neglijat-o pana a ajuns o cocina pestilentiala!

Vezi alte comentarii ale cititorilor



















101 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Mare e gradina ta :))) (Sâmbătă, 20 ianuarie 2007, 22:44)

    Radu [anonim]

    Doamne... Nu stiu ce mai e de adaugat. Poate sa propunem o zi a Sfintilor Imparati Traian si Elena.
  • 0 (0 voturi)    
    Putere, dati-ii mai multa putere..... (Duminică, 21 ianuarie 2007, 12:37)

    Anonim [anonim]

    Cam asta e concluzia, presedintele a fost tradat, votati PD-ul.
    Totusi, VAI ce SURPIZA, o VIRGINA e de fapt curva curvelor -- PD-ul...... va sa zica exista corupti si in PD.
    Ma intreb despre ce VIRGINA mai aflam ca de fapt e traseista, sa fie oare.... chiar Traiana?
  • 0 (0 voturi)    
    Infractoir esti tu (Duminică, 21 ianuarie 2007, 13:16)

    un cetatean [anonim]

    Oare grupul Basescu/Cocos/Udrea e mai curat ? Macar afacerile lui Patriciu aduc bani in tara. Macar Patriciu a extins afacerea peste hotare (are o multime de benzinarii in europa - cele mai multe in franta ). Pana un alta grupul de interese Tariceanu/Patriciu creaza locuri de munca stabile, aduc bani in tara si au impozitele palatite la zi, grupul de interese basescu/cocos ia (sau fura) bani de la stat si nu fac nimic (sau mai exact asfaltari de 2 lei si alte matrapazlacuri). Asa ca daca T/P is infractori, atunci Base ar trabui sa fie direct pe scaunu electric.
  • 0 (0 voturi)    
    base nu te lasa! (Duminică, 21 ianuarie 2007, 13:18)

    nona ciobanu [anonim]

    lupta cu banditii astia de pnl-isti....tariceanu e cel mai periculos politician pe care l-am avut vreodata. Si noi ne bucuram ca am scapat de Nastase....iata ca a venit un ordinar mai mare, si culmea nici n-ai ce sa-i faci ca e sustinut cu bani grei
  • 0 (0 voturi)    
    Cum vine asta (Duminică, 21 ianuarie 2007, 13:31)

    Victor [anonim]

    In afara de un articol in Romania Libera neverificat din alte surse, pe ce se bazeaza supozitiile tradarii?
    Boc a spus ca nu e nici o disensiune, si a mai spus ca il sprijina pe Basescu.
    Faptul ca Basescu si PD gandesc si hotarasc autonom e un lucru sanatos pentru PD.
  • 0 (0 voturi)    
    e adevart (Duminică, 21 ianuarie 2007, 13:55)

    Alex [anonim]

    N-as spune ca PD e curva curvelor, iar daca Basescu e traseist, trebuie sa ne coboram pretentiile fiindca atunci toti protagonistii sunt si nu are rost ne luam etaloane perfecte dar imaginare. Dar, adevarul asta e, PD a fost las si nu il sprijina pe Basescu cand acesta are nevoie.
  • 0 (0 voturi)    
    Subscriu la nr. 1 (Duminică, 21 ianuarie 2007, 14:14)

    clicu [anonim]

    Sa se faca ziua Sfantul Traian si Elena. Sunt singurii care ne mai pot salva.
  • 0 (0 voturi)    
    Victima Basescu (Duminică, 21 ianuarie 2007, 14:18)

    Nu conteaza [anonim]

    Alo! Site-ul Hotnews!!! De unde pana unde aceasta atitudine "paternalista" fata de presedinte. Credeam ca aceasta e apanajul cotidianului de serviciu al Cotrocenilor (a se citi EvZ). Dar cred ca ati mancat dupa ei...

    D-l Cristian Dima a facut o analiza care i se pare Domniei sale pertinenta, eu personal o consider o imagine cu ochelari de cal a scenei politice. Trebuie publicata doar din motivul ca il perie pe "marele om" "integru" Basescu? Nu cred si nu mi se pare normal ca presa sa publice astfel de chestii. Ma rog, "Cotidianul" il publica zilnic pe Traian Ungureanu care este in acelasi ton... Ce sa ma mai mir de voi.

    Lasa-ti-l pe Basescu sa se descurce singur - desi onest sper ca o sa cada de sus. Da, din pacate nu suport nesimtirea, iar Basescu e plin de ea. Ma face sa regret ca in 2004 nu am pus stampila pe Nastase, dar ala er ami rau probabil.

    Ideea fixa a lui Basescu - pornita de la o vendetta personala - impotriva lui Patriciu a reusit sa arunce toata guvernarea in aer. Nu spun ca Tariceanu n-a actionat prosteste (a facut-o in mai multe momente), dar daca nu se baga "marele om" peste toate lucrurile ar fi mers mult mai bine.

    Urez succes tuturor cozilor de topor care il sustin pe Basescu si ale lui populisme penibile! SA VOTATI BINE... he he, data viitoare!
  • 0 (0 voturi)    
    Oficiosu Hotnews (Duminică, 21 ianuarie 2007, 15:39)

    Tudor [anonim]

    Draga Hotnews,

    Ma dezamagesti profund. de unde cu infractorii pnl si atitudinea de supunere oarba si adulare necondiitionata fata de saracu basescu? inca putin si puneti headline cu votati PD. ma scuzati pld ca vad ca nici cu pd nu va mai place. e mai rau ca oficiosu. macar cu evz eram obisnuit. era consecvent. dar de la voi nu m-asteptam. bruma aia de neutrlitate....ntntnt...va dati arama pe fata
  • 0 (0 voturi)    
    basescu (Duminică, 21 ianuarie 2007, 15:40)

    aham [anonim]

    cu toate pacatele lui Basescu... el e doar raul cel mai mic din toata brambureala asta.... in comparatie paturiciu si citroianu care sunt de 50 de ori mai nocivi si infecti pt tara asta... daca imi zicea cineva acu 3-4 ani ca politica romaneasca se poate cobora mai jos de bombonel si psd nu il credeam...
    nui nimic ca o sa castige becali si prm urmatoarele alegeri.. sa vedeti atunci distractie... ca psd, pnl si pd nu o sa mai voteze nimeni

    nr. 3... esti praf... daca pt tine matrapazlacurile Patriciu&tariceanu&co sunt benefice romaniei in vreun fel esti mai praf decat petardele alea care voteaza vadim
  • 0 (0 voturi)    
    pt nu conteaza (Duminică, 21 ianuarie 2007, 15:48)

    suca [anonim]

    "Nu spun ca Tariceanu n-a actionat prosteste (a facut-o in mai multe momente), dar daca nu se baga "marele om" peste toate lucrurile ar fi mers mult mai bine."
    adica e viinovat basescu ca a primit un bilet de la tariceanu? cine a permis din start acest scandal? basescu ca la facut public sau tariceanu ca l-a trimis ca sa aiba basescu ce sa scoata?
    sau ar trebui sa stea-n cotroceni ca iliescu sa nu zica nimic si fiecare sa fure cum poate?
    baga tu capu-n pamant sa te fure fiecare cum poate. altii nu nu pot.
    cum adica sa nu se bage? ai si tu actiuni pe acolo de nu-ti convine?
  • 0 (0 voturi)    
    pentru "nu conteaza" (Duminică, 21 ianuarie 2007, 16:33)

    florin [anonim]

    Adica oligarhia din Romania si-ar cumpara in continuare terenuri, case si masini din banii MEI si ai TAI si ai celor ce platesc taxe.
    Adica statul roman ar fi ramane in continuare exemplu de ineficienta a sistemelor si procedurilor, neputandu-se face nimic, "ca sa nu destabilizam tara"; eu cred ca Romania e o tara ce trebuie scuturata bine, ca prea multe capushe atarna de stat.
    Oricine poate sa dea exemplu de cel putin 1 afacere cu statul ce a fost foarte paguboasa pentru stat, si foarte profitabila pentru cealalta parte. Cand dracu o sa-si dea romanii seama ca STATUL suntem NOI ?? Ca furand de la stat, se fura de la MINE ?
  • 0 (0 voturi)    
    chiar asa? (Duminică, 21 ianuarie 2007, 17:09)

    Tim [anonim]

    Iar dume marca Cotroceni? PD nu misca din vorba lui Basescu. E clar ca e un zvon a la marinel ca sa iasa el bine(ca doar nu conteaza ca iese PD prost). Logica e simpla: nu iesiti de la guvernare ca raman singur impotriva PNL! Si toti s-au conformat. Iar cu Lenutza mai lasati-ma oameni buni. Chiar asa penibili vreti sa fiti sa o considerati politician? Jenant.
  • 0 (0 voturi)    
    "Elena intre hiene" (Duminică, 21 ianuarie 2007, 18:13)

    Bogdan [anonim]

    Subscriu la nr 8.
    In plus Elena e prezentata ca fiind persoana corecta ce ar fi sufocata de hienele din conducerea PD'ista. Asta este o minciuna din start. Tot contra-atacul lui Tariceanu s'a bazat nu pe corectitudinea Elenei, ci pe relatiile ei (nu a le lui Videanu sau Blaga), afacerile ei dubioase cu PSD cu tot felul de mafioti, "regi", "baroni".
    Iar prezentarea atat de suava si blanda a Elenei este continuarea justitiarismului si corectitudinii de fatada a prezidentului. Sa fi fost atat de naiv Basescu, sa nu fi stiut nimic din dedesupturile Elenei? Ma cam indoiesc. Oricum, n'ar strica sa fiti nitel mai echilibrati in comentarii.
  • 0 (0 voturi)    
    Verba volent, nici o dovada... (Duminică, 21 ianuarie 2007, 23:00)

    Andi [anonim]

    Stau si citesc presa ultimelor zile si emisiunile de la TV si ca vad: De faptul ca Tariceanu a facut in mod clar trafic de influienta in favoarea unui anchetat, aproape nimeni nu se leaga de chestia asta. In schimb toate aberatiile de la PC fac titluri de prima pagina. (Avand in vedere moguli media sunt Patriciu si Voiculescu, nici nu ma mir).
    Luand-o istoric, nu prea am vazut atacuri directe al presentiei si ale PD la PNL. Si la Tariceanu destul de rar, si cu chestii care au fost dovedite. Dar toata presa declara susu si tare ca se intampla, dar nu vezi nici o declaratie. In schimb, Dupa ce Basescu face dovada tentativei de trafic de influienta a premierului, acesta incepe sa arunce cu noroi in acesta si in PD. Si de la PNL tot sunt numai vreo 3 persoane care sar la gatul lui Basescu: Orban (dupa ce a pierdut in fata lui Videanu primaria Bucurestiului), Crin Antonescu si Hassoti (daca nu ma insel, toti au fost angajati ai lui Patriciu).
    Despre PC nici nu am ce zice, s-a dovedit de multa vreme ca a fost o "solutie imorala".
  • 0 (0 voturi)    
    Ce va face PNL? (Duminică, 21 ianuarie 2007, 23:06)

    Sorin Blaj [anonim]

    Comentam atitudinea PD, dar mai important este ce va face PNL. Va merge pe mana PSD si va marsa la suspendarea lui Basescu si vor risca caderea Guvernului Tariceanu? Daca raman cu buzele umflate. Nu cred ca PNL va dori sa ajunga in opozitie. Lucrurile sunt mult mai profunde si mai complicate. Sau credeti ca PSD le va asigura PNL-ului un loc la guvernare? De urmarit urmatoarea miscare a lui Basescu, sau credeti ca va sta pasiv si va astepta sa fie suspendat?
  • 0 (0 voturi)    
    "CRED CA" (sunt printre cei mai bogati...) (Luni, 22 ianuarie 2007, 2:16)

    budurau [anonim]

    Rusine sa-ti fie sa te numesti jurnalist!

    Cu "cred ca" nu se scrie nene. Pune mana si uita-te si tu la doua, trei cifre. Orice analfabet care mazgaleste trei cuvinte care ii trec prin capatana cand foloseste hartia igenica ne scrie nous articole! Cred ca esti bata si trebuie sa-ti iei o lopata; pe camp ai sa poluezi mai putin decat pe net!

    Sanatate si spor la cazma nene Dima-analistul!
  • 0 (0 voturi)    
    Re: suca (Luni, 22 ianuarie 2007, 8:31)

    Nu conteaza [anonim]

    M-am cam saturat sa tot aud aceleasi lamentari cu oligarhia care a "supt sangele poporului". Oameni buni, incercati sa faceti comparatia intre:
    1. Afacerea dubioasa a lui Patriciu care a preluat o rafinarie falimentara (da, fraudulos poate), s-a imbogatit din ea, dar a facut-o cea mai performanta din Romania si a dat de lucru (si nu chiar cu salarii de mizerie) intregului oras Navodari. Ca bonus, grupul Rompetrol e al saselea contribuabil la bugetul de stat.
    si
    2. Firma Dalli a d-lui Cocos, cu o concesiune dubioasa a parcarilor din Bucuresti care face o groaza de bani FARA NICIO investitie.
    Hai sa mai scoatem capul din pamant si sa terminam cu populismele ieftine marca Vadim, Becali si, mai nou, Traian Basesecu!
  • 0 (0 voturi)    
    talibanism (Luni, 22 ianuarie 2007, 8:57)

    Tudor [anonim]

    In Romania, in muzica pe primul loc sunt manelele, prostul gust e la tot pasul si, fireste, Basescu e cel mai popular politician. „Boborul“ il idolatrizeaza pe acest smecher, care stie sa traga foloase din scandalurile pe care le provoaca.
    Si PD e un partid kitsch. Ce orientare are? Stanga - imprejur - centru - dreapta - pe loc repaus. E si la putere si in opozitie. Are niste ministri de toata jena, care isi mascheaza incompetenta atacandu-l pe Tariceanu. Bodu e un bun exemplu: nu stia cum se calculeaza TVA, dar facea nazuri la deciziile ministrului Finantelor. Avea in subordine Garda Financiara, Vamile, directiile de control fiscal, directiile antifrauda fiscala, si se plangea ca creste evaziunea. Cu alte cuvinte, isi dadea singur cu firma in cap, si avea, dom'le, imagine de haiduc care ia de la bogati si da la saraci. Macovei, alt esec lamentabil, il critica pe primul ministru, dar singurul terorist din tara, Haissam, a disparut dupa ce a fost eliberat de un magistrat. Arabul a fentat si flacaii din ministerul lui Blaga, alta eminenta cenusie a PD. Au patit ceva cei doi ministri? Hardau de la invatamant va place? Berceanu e maestru in aranjamente, a se vedea cat de mult au de lucru la drumuri patronii de la Golden Spitz. Si gasca asta e pe primul loc in preferintele electoratului.
    Articolul de mai sus arata clar spiritul de turma. Mai lipsea un poem omagial pentru iubitul conducator si blonda sa consiliera. Materialul are in subtext ideea ca Udrea ar trebui sa conduca PD. La un partid de nivelul asta, Boc e intr-adevar un tip prea finut, ar fi cazul sa lase loc cucoanei aleia care, pun pariu, e manelista si suspina la telenovele.
  • 0 (0 voturi)    
    Tradarea PD? - tema falsa pentru prostii de romani (Luni, 22 ianuarie 2007, 12:09)

    Ducu [anonim]

    Tradarea PD, sceneta incredibila cu pedepsirea celui vinovat ca a citit biletul cu trafic de influenta (adica Basescu e vinovat ca a citit si nu Tariceanu ca a scris), fumigena cu apostila presedintelui pe demersul ALRO Slatina, sunt teme false care mascheaza actiunea KGB (actual FSB) in Romania. Interesele rusilor sunt afectate de atitudinea presedintelui Basescu fata de hegemonia lor in Marea Neagra. Au nevoie disperata rusii sa escaladeze state ale UE pentru a o slabi din interior. Cum cu bulgarii lucrurile sunt clare (niciun asasin din cadrele securitatii bulgare nu are dosar in arhivele securitatii - care arhive nici comandant nu mai au - deunazi s-a sinucis saracu'), Romania trebuia repusa la rindul ei sub control. De aici penetrarea informativa a partidelor care fac astazi un ABERANT front comun pe o tema falsa (PSD+PNL+PC+PRM) si incercarea de readucere la putere in Romania a vechilor aparatnici (Iliescu & Co)! Apoi, in actiunea lor continua, serviciile rusesti pregatesc si viitorul minunat al patriei noastre > noua generatie de politicieni pro rusi in fruntea carora l-au plantat pe charismaticul Gusa! Aceasta este cheia in care trebuie citita actuala situatie politica din tara. In acest context trebuie pusa si declaratia tradatorului patriciu dinu care afirma zilele trecute ca i-a marturisit basescu sa nu faca el investitii in rusia, caci basescu pleaca in campanie impotriva lor. Daca nu acest context este cheia in care trebuie privita declaratiea lui patriciu apoi ea ar fi ca nuca in perete! Dar nu e!
    Aici vine rindul liderilor PD care sunt bulversati intre impulsurile lor de conservare si recunostina fata de liderul lor maxim - presedintele basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Interesanta teorie Ducu (Luni, 22 ianuarie 2007, 22:00)

    Sorin Blaj [anonim]

    Adevarul este ca prea le purta de grija patriciu rusilor.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi