Ofensiva anti-Logan ia amploare

de Bogdan Asaftei     HotNews.ro
Luni, 22 ianuarie 2007, 0:00

Logan Break:infos-industrielles.com

Toyota va construi o masina mai ieftina decat Logan-ul. Acesta este unul din obiectivele majore ale grupului auto nipon, conform Financial Times, care-l citeaza pe Katsuaki Watanabe, presedintele grupului nipon.

Producatorul de automobile Toyota intentioneaza sa produca o masina mai ieftina decat Logan-ul, potrivit presedintelui companiei nipone Katsuaki Watanabe, intervievat de Financial Times.

Grupul nipon va analiza intreaga sa gama de autovehicule, toate etapele de realizare a fiecarui model, pentru a pune la punct o masina ieftina. “Ne concentram asupra tehnologiilor ieftine. Totul, de la design pana la productie, va fi radical schimbat”, a precizat Watanabe. Obiectivul vizat: construirea unei masini care sa aiba un pret mai mic decat Logan-ul.

In acest moment, japonezii nu au masini ieftine in gama proprie. Toyota nu vrea sa realizeze insa o noua masina care doar se vinde bine pe piata, asa cum e Logan-ul. Watanabe a declarat ca vor fi revazute absolut toate etapele procesului de fabricare pentru a obtine o masina cat mai ieftina cu putinta.

Tocmai din acest motiv, Toyota este dispusa sa foloseasca chiar si materiale noi, daca este necesar.

Asalt la baioneta impotriva Logan-ului

Succesul inregistrat de Logan a deschis o noua pagina in segmentul masinilor low-cost (care au, in general, preturi sub 10.000 de euro). Peugeot cu 107, Volkswagen cu modelul Fox, Citroen cu automobilul C1, au intrat in segmentul autovehiculelor cu preturi sub 10.000 de euro. Totusi, spre deosebire de Logan, o masina de familie, aceste autoturisme fac parte din clasa mini sau mica. Doar Fiat Albea s-ar asemana mai bine cu masina realizata la Pitesti.

Mobilizati de vanzarile Logan-ului, mai multi constructori auto au afirmat ca vor acorda mai multa atentie realizarii unor modele ieftine. Lada ar putea lansa in aceasta primavara un model Sedan cu patru usi, destinat pietelor vest-europene. Insa si alte companii au anuntat ca vor produce modele ieftine in 2007.

Totul cu un singur scop: sa doboare suprematia Logan-ului si sa se impuna si in acest segment.



















25 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Abia astept!!!! (Luni, 22 ianuarie 2007, 13:40)

    conu [anonim]

    Dar sa fie loiali celor declarate!

    Ca si despre Logan stiam de 5-6 mii de Euro care s-au facut 10 mii, nu?

    Oricine ar construi, sa o faca dar sa vina la noi, la Craiova!

    Numai bine!
  • 0 (0 voturi)    
    Competitie (Luni, 22 ianuarie 2007, 13:41)

    Nae [anonim]

    Nu sunt chiar un fan al Loganului, dar se pare ca reuseste(sper) sa faca ceva bun pentru consumatorul de rand: sa scada pretul celorlalte masini (va aduceti aminte de reducerile de la alte marci in perioada lansarii Logan), iar acum tot mai multi producatori scot si autoturisme "ieftine" pentru cei ce nu sunt dispusi sa cheltuie jdemii de euro.
  • 0 (0 voturi)    
    10.000 (Luni, 22 ianuarie 2007, 14:29)

    Catalin C. [anonim]

    Pai Coane, Logan incepe de la 6400 TTI. Ca poti sa adaugi optionale si ai si versiuni de 10.000, bravo lor.
    Deci: Loganul costa 6400 de euro varianta de baza. Iar valoarea reala a 6400 de euro in 2007 echivaleaza cu valoarea celor 5000 de DOLARI in momentul in a fost conceput modelul.
    Carcotasi am fost, carcotasi vom fi.....
  • 0 (0 voturi)    
    Si eu! (Luni, 22 ianuarie 2007, 14:38)

    Tibi [anonim]

    Sunt din Cluj dar m-as bucura sa se faca in Romania, la Craiova, inca o masina care sa aiba succesul Loganului.
  • 0 (0 voturi)    
    catalin reloaded (Luni, 22 ianuarie 2007, 21:30)

    gheorghe [anonim]

    6400 Euro=5000$ spune-mi si mie cum faci!
  • 0 (0 voturi)    
    Asa da ! (Marţi, 23 ianuarie 2007, 0:10)

    DoDo [anonim]

    Uite ca avem si noi in sfarsit cu ce ne mandri ! Chiar daca unora nu le place Logan-ul, iata ca a pus pe ganduri producatori mari din toata lumea ! Sigur, in principal datorita lui Renault, dar se fabrica la noi. BRAVO !
  • 0 (0 voturi)    
    In cat timp va fi ceva comparabil pe piata? (Marţi, 23 ianuarie 2007, 11:29)

    Lucian* [anonim]

    La cum sunt japonezii, va lua cel putin 2 ani pana vor avea un proiect si probabil inca minim 1 an pana vor incepe sa lucreze ceva la fabrica. Iar ca sa poata sa concureze de la egal cu Logan-ul, Toyota va trebui sa construiasca in Europa intr-o tara cu un cost mai redus decat in UK sau Franta, iar Toyota mai are fabrici in Cehia si Turcia (astea ar fi cele mai ieftine tari pt Toyota), dar care sunt mai scumpe decat Romania.
    In 3 ani, daca nu se culca pe o ureche, Dacia are timp sa-si mai elimine din probleme si sa castige experienta pentru un alt model ieftin.
    Parerea mea este ca vedem doar o actiune publicitara a Toyota. Nu prea cred ca vor obtine o masina mai ieftina, eventual doar la acelasi pret.
    Dar concurenta este binevenita pt noi. Dacia-Renault trebuie sa faca ceva pt ca-i va sufla concurenta in ceafa.
    O varianta frumoasa ar fi sa vina Ford la Craiova, pt ca ar scade si pretul modelelor sale, iar Ford Fiesta este chiar o optiune interesanta.
  • 0 (0 voturi)    
    Loganu cu volan pe dreapta (Marţi, 23 ianuarie 2007, 18:38)

    cu bebe [anonim]

    O sa fie tare interesant atunci cind Logan va patrunde si pe pietele unde autoturismele circula pe partea stinga (volanul pe dreapta). Eu unul astept cu mare interes sa vad Dacia Logan MCV la 7000 de lire sterline. Si daca ne gindim ca in Japonia se circula tot pe stinga. Este un lucru benefic pt economia nationala. Ma bucur ca putem sa ne mindrim cu un produs cautat pe pietele externe. Ginditi-va la ce a facut VW pt Skoda, si unde este Skoda, ca sa nu mai vorbesc ce a insemnat acest produs pt economia Cehiei.
  • 0 (0 voturi)    
    LOGANUL ESTE SCUMP (Marţi, 23 ianuarie 2007, 20:41)

    johnny [anonim]

    daca se considera o masina ieftina INTREBAREA ANULUI:Cit ar fi costal loganul in franta raportindu-ne doar la salariile celor ce produc aceasta masina ?. romanii au de 10 ORI MAI PUTIN decit colegii de breasla .CONCLUZIE : este o masina scumpa
  • 0 (0 voturi)    
    Low-cost ... bine, dar de unde "taiem"? (Luni, 5 februarie 2007, 5:40)

    cristian [anonim]

    De obicei materialele noi implica costuri mai mari, deci ar fi interesant de aflat ce inteleg exact cei de la Toyota prin aceste materiale. Pe langa asta, mi se pare plauzibil ca si altii (nu doar Toyota) sa se indrepte catre masini low-cost.

    Deci stim ce castigam, dar ramane de vazut la ce vom fi nevoiti sa renuntam. (la siguranta? la performante? la fiabilitate? ... etc)

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri