Tariceanu, in corzi

Replica dura a Comisiei Europene in scandalul taxei de inmatriculare

de Bogdan Asaftei     HotNews.ro
Miercuri, 24 ianuarie 2007, 0:00

Onno Simons
Foto: Infoeuropa.ro

Cine minte?

- 15 ianuarie 2007, premierul Tariceanu a declarat ca prin introducerea taxei de prima inmatriculare auto, Guvernul a incercat sa impiedice transformarea Romaniei in "lada de gunoi a Europei".

- 24 ianuarie 2007: Reprezentatii Comisiei Europene in Romania au declarat ca prin eliminarea taxei, Romania nu va deveni "lada de gunoi a Europei".

Reprezentanta Comisiei Europene amendeaza dur discursul lui Tariceanu&APIA

Replica dura a Reprezentantei Comisiei Europene in disputa privind taxa de prima inmatriculare. Prin eliminarea taxei, Romania nu va deveni “lada de gunoi a Europei”, a declarat pentru HotNews.ro Onno Simons, Insarcinat cu Afaceri in cadrul Reprezentantei Comisiei Europene in Romania, contrazicand astfel punctul de vedere exprimat de premierul Tariceanu.

Reprezentanta Comisiei Europene in Romania raspunde si producatorilor si importatorilor de masini noi, care au sustinut necesitatea introducerii acestei taxe.

Reprezentantii APIA declarasera la 14 ianuarie ca "APIA considera drept un demers iresponsabil incurajarea achizitiei de autovehicule vechi si poluante, intrucat orice concesie facuta celor care doresc cu orice pret profitul ne va transforma in “lada de gunoi” a Europei.

“Libera circulatie a bunurilor este una din pietrele de temelie ale pietei interne a Uniunii Europene. Masinile second hand sunt si ele bunuri si nu trebuie sa existe discriminare fata de masinile importate”, a mai spus Simmons.

Mai mult chiar, Comisia Europeana considera ca orice masuri luate de Guvernul Romaniei, referitoare la protectia mediului sau de alta natura, trebuie sa fie nediscriminatorii.

Sustinatorii taxei

Introducerea taxei este sprijinita de Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA), fiind sustinuta si de premierul Romaniei care a declarat ca Romania nu vrea sa fie groapa de gunoi a Europei. ''Nu suntem lada de gunoi a Europei, sa fie foarte clar'', a declarat Tariceanu, care a completat ca autovehiculele vechi afecteaza atat circulatia, cat si mediul inconjurator.



















404 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    second (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:10)

    ci [anonim]

    ce bine era daca avea tariceanu firma de import masini secon-hand.
  • 0 (0 voturi)    
    RE: 1 (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:23)

    LauraC [anonim]

    Ca bine zici!!! :)
  • 0 (0 voturi)    
    CE (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:24)

    Liviu [anonim]

    Bravo Reprezentantei Comisiei Europene. Sper doar sa nu se razgindeasca sau sa uite, lucru de care sigur vor profita magarii din guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    apia??? (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:25)

    luc [anonim]

    ce treaba are APIA cu mediul si cu taxele??? Aistia sa-si sustina corect interesele lor, dar nu prin a pune bete in roate concurentei.

    Ar fi trebuit sa fie o asociatie pentru importaturii de masini sh.

    Iar mister tariceanu cam e in incompatibilitate de interese. Poate scapam de el, dle basescu...

    Iar daca RO ia amenda de la UE, normal ar fi ca cine a gresit (aici in mod intentionat), sa suporte amenda. Eu ca cetatean nu am de ce sa contribui la plata amenzii pentru o decizie cu care nu sunt de acord.
  • 0 (0 voturi)    
    avantaj (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:28)

    suca [anonim]

    asta este unul din marile avantaje ale integrarii noastre in UE. nu ne mai pot minti politicienii nostri dragi cum si cand au chef :)
  • 0 (0 voturi)    
    tot taxa aia... (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:32)

    Joho [anonim]

    Mi se pare incredibil ca grupul de interese care apara cu atata vehementa ilegalitatile, sa aiba o asa mare influenta, dar se pare ca in Romania, totul este posibil.

    Ca banii ce urmeaza a fi incasati din Taxe, in anul 2007, sunt considerabile ! si ca probabil fac parte integranta din Bugetul pe 2007 !? este aproape sigur (dar ilegal).

    Logica Guvernului este una simpla, acum incasam banii (indiferent ca sunt ilegale) si dupa aceea... potopul, cei vor urma (la guvernare) trebuie sa se descurce cu amenda ( in jur de 220 milioane de euro vezi Ungaria), plus restituirea sumelor incasate, catre populatie,( un alt circ).

    Nu avem timp sa ne plictisim in tara asta, de la mineriade, la bileti-ade, acuma taxele, maine alt circ, sa se invete minte europenii care ne-au tot vrut,.... alaturi de ei, cu drepturi egale, intr-o Europa unita si deschisa, dar cu reguli si legi speciale pentru Bucuresti !
  • 0 (0 voturi)    
    si-o cam ia peste bot prostovanul vladescu (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:38)

    johnny [anonim]

    se pare ca trebuie sa se obisnuiasca guvernanti pu...i ca vremea in care faceau legi dupa cum le dicta interesul a cam trecut, astept sa vad reactia lui vladescu cand va fi anulata taxa.... Mui..e vladescule
  • 0 (0 voturi)    
    taxaaaaaa (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:43)

    keloo [anonim]

    mah...voi nu va ganditi ca daca scoate taxa am sfeclit-o... cel putin io personal.... anul trecut mi-am luat o masina... tocmai ca sa nu ma afecteze taxe de anul asta...daca o scoate acum o sa scada valoarea masinii drastic...si cred ca asta gandesc toti cei care au o masina pe care intentioneaza sa o vanda la un moment dat... in urmatoarea perioada... deci traiasca taxa..cat mai mare sa fie...
  • 0 (0 voturi)    
    gunoaie? (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:44)

    comisianu [anonim]

    ca si cum germania de unde vin masinile este in acest moment groapa de gunoi a europei.....ce vrajeala!
  • 0 (0 voturi)    
    e bine si nu-i bine (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 14:55)

    stupidcow [anonim]

    Din punctul de vedere al meu, ca posesor de masina din Bucuresti, taxa era buna pentru ca nu s-ar mai fi umplut strazile si asa superaglomerate, de masini second hand. Din alt punct de vedere, totusi mi se pare o nedreptate cuantumul acestei taxe. Adevarul e undeva la mijloc (sau dincolo de noi)
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de prima inamatriculare (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:06)

    dorina [anonim]

    mai intii sa dispara rablele de Dacii vechi de peste 15 ani si toate autobuzele, camioanele etc
    sa nu mai vobim de masinile tip Lada, Trabant si vechile caminoane Dac ...
    acestea sunt mult mai poluante decat o masina veche de 10 ani din UE
  • 0 (0 voturi)    
    Lege nediscriminatorie (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:11)

    Alex [anonim]

    Comisia Europeana si Guvernul roman se refera la 2 lucruri diferite:

    CE vrea sa nu existe nici o lege discriminatorie, insa se fac ca nu observa ca legea romana NU este discriminatorie! Taxa se aplica TUTUROR masinilor inmatriculate acum, nu numai masinilor SH din UE. Din cauza asta nu au ce sa faca, legea este corecta si confrm tuturor legilor europene, lucru recunoscut pana si de Leonard Orban, comisar UE.

    Este pacat ca lumea face atata tam-tam pentru ca afecteaza inmatricularile de masini din perioada asta. In momentul in care UE va renunta la mesajele astea lucrurile se vor linisti.
  • 0 (0 voturi)    
    taxa are zilele numarate (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:21)

    G [anonim]

    S-a zis cu taxa. Mi se rupe inima pentru d-nii tiriac, tariceanu & co. Stiu ca unora le e teama ca pretul masinii lor va scadea, dar asta nu este o pierdere reala, pt ca urmatoarea masina o vor cumpara mai ieftin, deci daca cineva va avea tot timpul o masina nu va ajunge sa simta efectiv pierderea in bani. Cei care pierd intr-adevar sunt cei care comercializeaza masini second hand si au masini pe stoc de anul trecut, dar isi vor recupera ei pierderile dupa disparitia taxei cu varf si indesat. Una peste alta, castiga toata lumea. Pentru mediu trebuie impozitate toate masinile in functie de poluare, alta solutie nu exista si probabil ca asa se va face si la noi. Abia atunci vom incepe sa respiram alt aer in Romania. Rusine celor 2 ministri si tariceanului pt aceasta incercare de tepuire a romanilor.
  • 0 (0 voturi)    
    RE: e bine si nu-i bine (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:29)

    MoLoZ [anonim]

    Pt stupidcow: Spui ca ... "Din punctul de vedere al meu, ca posesor de masina din Bucuresti, taxa era buna pentru ca nu s-ar mai fi umplut strazile si asa superaglomerate, de masini second hand"

    Acest punct de vedere s-ar putea traduce prin "Eu am deja, care vrea sa-si mai ia .... la mui@"

    Merge si acest punct de vedere, da' la Vladivostok, nu in Uniunea Europeana. Parafrazand, In UE "drepturile oricui se lovesc doar de drepturile celorlalti". Sa-mi explici cu ce-ti incalca tie drepturile cei care si-ar cumpara masini s.h., .... caci cu ce le incalci tu drepturile punandu-le biruri e clar!

    Sau poate ti-ai dori sa se "umple strazile, si asa supraaglomerate" doar de masini noi!?! :o)))
  • 0 (0 voturi)    
    Nu uitati cine a initiat taxa: Sulfina Barbu! (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:32)

    Per [anonim]

    Taxa e opera Sulfinei, ca cica ea e pro-mediu. Sunt curios sa stiu cat merge ea cu bicicleta pe an, ca sa nu foloseasca masina? Fireste, complice la taxa este Vladescu, iar supervizorul care probabil ca asculta la APIA este Tariceanu.

    Imi place ca mai este si pu*imea care sia- luat masina acu' un an, ca le era frica de taxa :))) Nu va fie frica, taxa tot pica!
  • 0 (0 voturi)    
    discriminatorie (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:33)

    G [anonim]

    Alex: legea este nedescriminatorie din perspectiva romaneasca, dar din perspectiva europeana este discriminatorie. Ai nostri au crezut ca printr-un joc de cuvinte pot viola sensul de baza al art.90. Eu, ca cetatean european, in cazul in care imi cumpar o masina second hand din germania trebuie sa fiu tratat de statul roman la fel ca in cazul in care as cumpara-o de la un roman. Aici este discriminarea. Pot sa puna 1 milion de euro la ORICE inmatriculare, asta ar fi legal si nedescriminatoriu. Degeaba au incercat ei artificiul cu PRIMA inmatriculare in Romania, Romania nu mai e de capul ei acum. Spiritul art.90 este foarte clar si discriminarea evidenta.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Alex (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:39)

    Dan [anonim]

    Tu stii ce e cu taxa asta sau te-ai trezit vorbind? Stii ca daca cumpar o Dacie inmatriculata in Romania la SH nu platesc nici o taxa? Sau asta ti se pare normal?
    Taxa asta e doar pt Tariceanu si compania si ipocrizia guvernantilor a cam ajuns. Mi se pare doar un alt bir care sa le protejeze afacerile, nimic altceva... Cat despre mediu, ii cam doare undeva pe guvernanti de asta... Ca daca i-ar durea, nu am mai vedea bombe ecologice cu ITP in regula...
  • 0 (0 voturi)    
    hai integrare (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:45)

    peter [anonim]

    Daca unii de la guvern sustin taxa inseamna ca cei fara posibilitatea de a lua o masina noua vor ramane cu cele vechi (non euro) .Atunci cu adevarat cele poluante vor circula mai departe pe drumuri .De ce unii nu inteleg acest lucru ?
    La naiba cu politica liberala !
  • 0 (0 voturi)    
    taxe alternative (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:55)

    vax [anonim]

    Ma indoiesc ca Tariceanu, la cat de zevzec s-a dovedit pana acum, o sa dea inapoi pentru ca il iau la suturi cei din comisie.
    Iar pasul urmator, care ar da chiar mai bine decat actuala taxa pentru producatori si importatorii de masini noi, este o propunere complet nediscriminatoare de genul:
    - orica masina care are euro 4, la vanzare, indiferent de provenienta si vechime - taxa 0
    - euro 3 - 1000 euro
    - euro 2 (sau care o fi fost standardul precedent) - 3000 euro
    ...
    la fiecare inmatriculare. Care chestie nu doar ca o sa reduca aproape la zero importul de masini second-hand, dar o sa faca aproape imposibila vanzarea unei Dacii vechi (n-o sa cumpere nici dracu' o masina de 500 de euro si sa plateasca cateva mii de euro taxa).
    Nediscriminatoriu. (In perspectiva) Reduce poluarea. Benefic pentru APIA si firmele lu' Tariceanu.
    Evident, afectat va fi tot omul sarac, posesor al unei masini mai vechi. De', n-a zis nimeni ca integrarea va fi usoara.

    PS: Nu sunt pentru introducerea unei astfel de taxe (de altfel mi se cam rupe de toata povestea). E doar o incercare de previzionare a evolutiei conflictului Tariceanu-CE.
  • 0 (0 voturi)    
    tax a ridicola (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 15:58)

    loco [anonim]

    Eu cred ca e mai bine ca in fiecare an fiecare masina sa fie
    testata pentru poluare si, daca depaseste un anumit grad de
    poluare sa nu fie lasate sa circule pina nu face modificari sa nu
    mai polueze, sau pur si simplu sa nu fie autorizata sa circule.
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo UE - Taxa se va intoarce impotriva initiatorilor (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 16:02)

    Laurentiu Pacurar [anonim]

    Acuma sa-i vedem pe unde mai scot camasa initiatorii taxei, ca oricum trebuie sa o anuleze, acum sau peste doi ani e clar ca pierd procesul. S-o vedem acum pe Sulfinuta cum va sarea in sus sa ne zica ca ne baga impozit pe masini in functie de norma de poluare. Ca toti cei cu Daciile vechi ii vor sari la gat.
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 16:05)

    mihai [anonim]

    de la inceputul anului a fost cineva sa aduca masin din afara pana acum? vreau sa stiu daca se mai plateste tva cand se aduc masinile de afara si taxa de prima inmatriculare sau decat taxa care este o mare prostie oricine isi poate permite sa cumpere o masina euro 3 din germania caci sunt destul de ieftine de la 3500-4000 euro la noi ce ei la bani astia o dacie non-euro astept un raspuns de la cei car stiu
  • 0 (0 voturi)    
    ha ha (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 16:10)

    marius [anonim]

    o ia motociclila la buza.cum se schimba tonul la handicapatii astia.mai ieri desteptul ala de vladescu zicea ceva ca in cazul eliminarii taxei.iari azi vine asta de la ue si zice clar ca nu e ok taxa.si at ce ne mai dam in barci?scoat-o si asta e.puna impozite mai mari pe non euro si mearga naibii de bisnitari.ce eu am venitul din finlanda sau irlanda?sau poate nu vreau sa-mi iau masina noua ca nu merita.oricum in fiecare zi marfa se depreciaza,nu?
  • 0 (0 voturi)    
    bravo CE (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 16:17)

    Dan [anonim]

    Dupa cum s-a spus si in mesajul #16, legea ESTE discriminatorie deoarece masinile DEJA INMATRICULATE in Romania sunt scutite de taxa. In mod normal ar trebui ca toate masinile DEJA INMATRICULATE in UE sa fie scutite de taxa.
  • 0 (0 voturi)    
    Jos TAXA! (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 16:23)

    AurelT [anonim]

    Taricene, ce te mai faci fara taxa?
  • 0 (0 voturi)    
    combinatia (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 17:19)

    tzetze [anonim]

    Normal ca APIA vrea taxa pe masinile second-hand, ca doar presedintele, Brent Valmar, e unul din directorii Porsche Romania, si in acelasi timp si fosta mana dreapta la firma lui Tiriac, adica cei mai mari doi importatori de autoturisme noi in Romania, carora nu le convine sa poata romanul sa cumpere masini second mai ieftine... tara de kko...
  • 0 (0 voturi)    
    jos mafia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 17:23)

    bamboocha [anonim]

    huuu!!!!!!!!!!Tariceanu-mafiotu-jos cu el!
    Jos taxa!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    pt 22 (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 17:44)

    body [anonim]

    eu am adus un mercedes e 220 cdi din 2006 pt care taxa de prima inmatriculare a fost de aprox 29 de milioane (2900 ron). ideea e ca nu mai platesti tva-ul dar nici nu se mai returneaza tva-ul nemtesc (mw. st aus.). cu alte cuvinte, la pretul cu taxe din germania se adauga taxa de prima inmatriculare 'care poate fi calculata de pe site-ul ministerului de finante, aceea fiind baza de calcul si nu altele . mai trebuie sa ai pregatiti banii de rar, (vreo 3,5 mil), de achitat niste taxe la primarie, de tradus contractul de vanzare cumparare si brief-ul, de facut asigurarea RCA, dupa care depui frumusel dosarul la politie si ai masina inmatriculata. bafta
  • 0 (0 voturi)    
    de ce? (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 17:52)

    xulescu [anonim]

    de ce un titlu atat de alarmist? unde e replica dura si unde e tariceanu "in corzi"?
    mi se pare a titlu de tabloid, de "jurnalism eftin".
  • 0 (0 voturi)    
    "Moralii" (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 18:12)

    Zorbache [anonim]

    1.Tariceanu omul cu 4 neveste!
    2.Vladescu, ministrul banilor care a fugit sau este impreuna cu...fina lui, fosta sotie a lui Boureanu! Deci i-a stricat casa lui Boureanu! De familia...pnlista!
    3.Dinu Patriciu cel care a jefuit si jefuieste statul roman!
    Ce sa invete tinerii de la cei de mai sus?
    Romani, treziti-va! Sprijiniti-l pe Basescu! E singurul care mai poate face ceva!
    Jos cu MAFIA din Romania!
  • 0 (0 voturi)    
    RE: de ce? (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 18:21)

    MoLoZ [anonim]

    Pt xlusecu, care zice "unde e replica dura si unde e tariceanu "in corzi"?"
    1) Replica dura = CE vorbeste despre ELIMINAREA taxei (care este, in termeni diplomatici, echivalentul replicii dure "Baga-ti mintile-n cap Taticu'!")
    2) In corzi Tariceanu = ii este contrazisa in mod direct o afirmatie de catre un oficial UE - administrativ vorbind, de rang mai mare ca el, iar ministrii lui incep sa-si vada deja coada printre picioare, mai ieri declarand ca "guvernului nu-i e firca de CE" iar azi dand-o la intors.(Si vorba unui alt post, daca masinile s.h. aduse din Germania ne transforma in cos de gunoi, dupa logica elementara, Tariceanu considera in prezent Germania ca fiind cos de gunoi :o) Jenant!)

    Daca insa "in corzi" in acceptiunea dvs. se cheama ca va fi Tariceanu cand va fi obligat sa desfiinteze taxa si sa admita ca a gresit, spunand in piata publica "Am mancat kkt", .... evident ca nu este si nici nu va fi vreodata Tariceanu "in corzi".

    # # # # #

    Pe de alta parte nu pot sa nu fiu de acord cu Guvernul (si aici ma chinui tare si incerc sa cred ca problema este mediul care-l preocupa) ca daca vrei sa poluezi, trebuie sa platesti pt repararea daunelor (dar cu rapoarte despre ce s-a facut cu banii incasati!).

    Asa ca militez pentru o rovigneta cu valabilitate de la o zi la 365 de zile care sa coste diferit, pe norme de poluare. Dar al carei cost sa fie rezultatul unui calcul stiintific, realist si prezentat public.

    In continuare, numa' de bine Guvernului, ne vedem la urne ... si de restu' cat mai multe acadele.....
  • 0 (0 voturi)    
    taxa returnabila (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 18:35)

    George [anonim]

    2900 RON taxa de mediu platite pt. un mercedes din 2006?
    Stiti ce s-a intamplat in Polonia dupa ce au aderat? La fel.
    Omul si-a platit frumos si cuviincios taxa si a doua zi a dat statul in judecata la instantele europene.
    I s-au returnat banii doua luni mai tarziu de catre statul polonez, cum este este normal si natural in orice societate fara mafie.
    Cat de tare imi amintesc obiceiurile lui Tariceanu de cele ale lui Adisor Nastase. Cainii latra, lupul merge.
    Ii doresc o soarta mai buna, desi nu prea ar trebui sa am astfel de uraturi.
  • 0 (0 voturi)    
    comunismul+mafia prod. si imp. de masini lada de gunoi a EU (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 18:37)

    om cumsecade [anonim]

    Imi pare rau ca trebuie ca spun dar trebue: comunistii din Romamia si LINGAII care produc si cei care importa auto sunt sub 2%, in fruntea lor se gaseste CEL care este seful mafiei din Romania, cel mai mare Liberal, si aceasta mana de imbecili isi bat joc de o tara intreaga, de omul de rand care de 17 ani nu a reusit sa-si achizitioneze o "masina" si acum dupa ce a indurat toata tranzitia, care ar fi putut sa fie mult mai scurta, pun taxe peste taxe, maresc impozite, daca doresc le dau piele de pe spinare sa-si faca curele din pile de om, sunt un neam de canibali care numai sa-si bata joc de neamul lor sunt buni, in rest fara cuvinte, sunt Roman dar in acest moment as dori ca Transilvania sa fie ocupata de americani si sa devina provincie a Californiei si acesti sus amintiti sa nu li se permita sub nici o forma sa patrunda in acest spatiu.....
    va scrie unul dintre milioanele de amarati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Vinovata principala - Sulfina Barbu (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 18:42)

    Julia [anonim]

    Are dreptate Per: Sulfina Barbu este cea care a propus aberatia asta iar acum s-a dat la fund asteptand sa vada ce o sa se intample. Hai madam', iesi in fata si apara-ti propunerea! Fraier ar fi Tariceanu sa o mai lase pe Sulfina Barbu in functie acum, cand este obligat sa ia el si cu Vladescu toate "suturile".
  • 0 (0 voturi)    
    Si inainte cu poveste, ca de aicea mult mai este (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 18:55)

    Mada [anonim]

    Este trist ca vocea romanilor, in aceasta situatie demna de maestrul Caragiale, s-a redus doar la replici pe forum-uri si comentarii pe marginea articolelor (ma includ din pacate si eu aici). Poporul nu are un reprezentant care intr-adevar sa spuna durerea lui. Avem desigur senatori, deputati, si tot pomelnicul...dar ei sunt "de partea aialalta", sunt deja zei pe muntele Olimp si nu mai asculta vocea muritorilor. Daca ar fi fost undeva in piata universitatii o cabina cu o camera video unde sa lasi mesaje de jale care sa ajunga la urechile UE, as fi fost acolo. Si nu as fi fost singur. Se vede insa ca la nivel inalt, avem mentalitate de cretini si ca mergem pe sistemul vechi "Ia mai da-i in p#!@ mea! Las' ca merge si asa! Ori se rupe hamul ori se kk calul". Zice UE o chestie reglementata prin legi europene, etc, noi neeeaaahhh...las' ca ne descurcam noi cumva. Facem noi de-o combinatie. zice UE: N-AVETI VOIE CU TAXA ABERANTA DE INMATRICULARE!!! SCOATETI-O REPEDE!!! la care SULFINA&VLADICA: Neeaaahhhh....Las' ca o sa vedem noi cum facem in vreo 3 luni. Poate o rezolvam noi cumva sa fie bine si pt matale UE si pt noi (noi adica ei, nu noi romanii). Cu taxa de la GIURGIU...zice UE: ALOOO! FARA TAXE CRETINE LA VAMA!!GATA! NU MAI SUNTETI IN FOSTUL BLOC COMUNIST!!....la care ala de la GIURGIU : Neeaaaaahhh....eu vreau taxa...las ca au de unde plati. Si daca n-au luam in natura.Cum? sa o scoatem? Bine, da numa vreo 3 ore azi, ca maine tre sa avem si noi ce face...

    CONCLUZIA : LA NOI IN TARA FRATILOR, SE DESFASOARA O COMEDIE TARE FAINA....FAINA FAINA...."PROSTIA OMENEASCA" II ZICE
  • 0 (0 voturi)    
    pt. Julia (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 19:04)

    Logo [anonim]

    Da.Este adev?rat.Sulfina a propus taxa.Si Vl?descu se tine cu dintii de ea.Oare de ce?Dac? chiar este o problem? de mediu si nu interese personale ar fi normal ca doamna Sulfina s? se bata pentru aceast? tax?.Dar este invers.Oare cine or fi mincinosii?P.S. Da' stai bine la capitolul logic? Julia.Nu am cuvinte.
  • 0 (0 voturi)    
    guvern mafiot (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 20:08)

    observator [anonim]

    Ce dovada mai vreti ca in fruntea tarii avem un guvern mafiot, controlat de grupuri de interese, exact ce spune Basescu.Cit darcu ii lasam sa-si mai bata joc de noi?
  • 0 (0 voturi)    
    IDIOTZI MANIPULATI (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 20:31)

    TAXIDRIVER [anonim]

    ASTA SUNTEZTI CEI CARE NU VEDETZI CA TOTUL E O M ANIPULARE IN INTERESUL SCOPURILOR LUI TARICEANU SI GRUPURILE PE CARE LE SUSTINE. PENTRI 1,43 MIL EURO IUN CONT CINE NU AR SUSTINE ASTFEL DE TAXE?! DE UNDE "ATENTIA" ?! sERVICIILE LUI BASE SA RASPUNDA!
  • 0 (0 voturi)    
    of,of,of... (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 21:11)

    bogdan [anonim]

    ceea ce ma deranjeaza la conducatorii nostri este ca ne cred prea prosti. dar oare nu meritam? eu am o daciuta din '86, dupa posibilitati. oare o masinuta din '96 nu este mai buna? pai, de as avea posibilitatea as mai cobora, cel putin din partea mea, varsta parcului auto cu cativa ani. dar asta e romania noastra si "FIECARE POPOR ISI MERITA CONDUCATORII", NOI i-am votat.
  • 0 (0 voturi)    
    taxa... (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 21:29)

    crigemo [anonim]

    parerea mea proprie este ca aceasta taxa s-a implementat de catre grupul de interese condus de catre cei de la Renault, pentru ca acestia au venit cu oferta pentru populatie de a achizitiona Dacia Logan fara taxa in luna ianuarie, din februarie aceasta taxa va dispare, dar cei cu logan vor imbatrani cu el...
  • 0 (0 voturi)    
    naivitatea la Romani (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 21:43)

    Marian - Cluj [anonim]

    1. Sa nu fim naivi: Europeni nu ne iubesc atat de mult. Normal ca ei vor sa nu existe taxa asta deoarece ii dezavantajeaza.
    2. iar ceea ce spunea ministrul Vladescu referitor la "poluare" e un fel de a ne convinge ca masina rosie este verde de fapt si ca ea nu merge cu motorina ci cu benzina.

    sa nu fim naivi dragi frati romani
  • 0 (0 voturi)    
    RE: naivitatea la Romani (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 22:09)

    MoLoZ [anonim]

    Pt Marian:
    1) UE nu ne iubeste asa de tare. Corect. Dar pana una alta, noi am batut la usa lor, nu ei la a noastra (ei ne-au primit pt ca le convenea, cum am fi facut si noi dealtfel daca rolurile erau inversate!). Cand am decis ca vrem sa intram, ne-am asumat implicit ca vom respecta principiile dupa care functioneaza UE (chiar si cele nescrise in tratate!). Deci si principiile liberei circulatii a marfurilor.
    La fel cum ei (dupa teoria unora) vor sa ne vanda "rablele", la fel putem si noi sa inventam un super-autoturism cu care sa-i rupem in doua pe europeni, si vanzandu-l fara taxe la ei sa acaparam toata piata europeana.

    A, nu putem?!?! Pai de ce, pt ca nu suntem eficienti!?!?! Aha, deci nu din cauza lor, ci dintr-a noastra!?! PAI ATUNCI SA STAM IN BANCA NOASTRA, nu!?! Dar nu mult, .... doar pana o sa reusim!

    CLZ: Nu este cea mai fericita varianta modernizarea asta a noastra cu ciomagu' prin intrarea in UE, dar deocamdata alta mai buna n-avem. Cui nu-i convine, a mai ramas Coreea de Nord doar, ca El Lidero Maximo e pe duca (daca nu cumva il mai tin in geam sa-i ia ultima pensie si sa aranjeze mostenirea)

    2) Despre taxa nu mai comentez, cred ca s-a postat totul pana acum....
  • 0 (0 voturi)    
    Sa se scoata taxa DAR ... (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 22:32)

    Razvan [anonim]

    ... sa se interzica aducerea in tara a vehiculelor mai vechi de 5 ani.

    Problema asta cu "lada de gunoi" a Europei mi se pare foarte reala. La cat sunt de saraci unii romani nu m-as mira sa se aduca toate rablele in tara.

    Azi dimineata am iesit pe geam si a trecut un Renault foarte vechi prin fata casei. Deoarece nu am avut prezenta de spirit sa inchid fereastra a trebuit ies din camera pentru 5 minute. Mirosea a carburant ars de spuneai ca am ars ceva la mine in camera.

    Ce ma deranjeaza la omul asta - "Onno Simons" - el face o afirmatie dar nu aduce nici un argument. Adica, noi suntem un fel de prostii europei - daca a spus un reprezentant UE ceva, clar ca nu mai avem nevoie de argumente.

    In speta acest domn pretinde ca nu vom deveni "lada de gunoi a europei". Pe ce se bazeaza cand spune asta ?
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 22:40)

    Yo [anonim]

    Taxa respectiva este......de toata pu%$a k si Tariceanu !!!
  • 0 (0 voturi)    
    pt cei care se intreaba ce sa faca (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 22:54)

    resp [anonim]

    Bravo Europa! Pina cum numai de la UE putem sa asteptam ceva. Puneti mina si scrieti la urmatoarele adrese. Nimeni nu o sa o faca in locul nostru.
    Din ceea ce s-a scris aici in forum si din Cotidianul, iata adresele unde deduc ca trebuie sa scriem si sa reclamam la UE (5 adrese/ institutii):
    1) Comisia Petitii a Parlamentului UE
    Parlement europeen Commission des petitions Secretariat, Rue Wiertz B-1047 BRUXELLES, e-mail: petitions@europarl.europa.eu
    2) Comisia Europeana
    Commission of the European Communities (Attn: Secretary-General), B-1049 Brussels, Belgium e-mail: SG-PLAINTES@ec.europa.eu.
    3) Comisarul pt Protectia Consumatorului, dna Kuneva, la Comisia europeana
    4) Comisarul pt taxe si vami, dl Laszlo Kovacs, la Comisia european, e-mail: Laszlo.Kovacs@ec.europa.eu
    5) Curtea de Justitie a Comunitatilor Europene
    Palais de la Cour de Justice, Boulevard Konrad Adenauer Kirchberg L-2925 Luxembourg, tel.: (352) 4303.1,
    fax: (352) 4303.2600, Internet: http://curia.europa.eu/

    Scrieti in loc sa va lamentati la nesfirsit. Daca Ungaria a fost condamnata, inseamna ca exista jurisprudenta si hotii nostrii de la guvernare pot fi pusi la punct. Se poate scrie in limba romana si probabil si direct pe mail.
  • 0 (0 voturi)    
    pt cei care se intreaba ce sa faca (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 22:56)

    resp [anonim]

    bravo UE! Pina acum numai de la UE putem sa asteptam ceva. Puneti mina si scrieti la urmatoarele adrese. Nimeni nu o sa o faca in locul nostru.
    Din ceea ce s-a scris aici in forum si din Cotidianul, iata adresele unde deduc ca trebuie sa scriem si sa reclamam la UE (5 adrese/ institutii):
    1) Comisia Petitii a Parlamentului UE
    Parlement europeen Commission des petitions Secretariat, Rue Wiertz B-1047 BRUXELLES, e-mail: petitions@europarl.europa.eu
    2) Comisia Europeana
    Commission of the European Communities (Attn: Secretary-General), B-1049 Brussels, Belgium e-mail: SG-PLAINTES@ec.europa.eu.
    3) Comisarul pt Protectia Consumatorului, dna Kuneva, la Comisia europeana
    4) Comisarul pt taxe si vami, dl Laszlo Kovacs, la Comisia european, e-mail: Laszlo.Kovacs@ec.europa.eu
    5) Curtea de Justitie a Comunitatilor Europene
    Palais de la Cour de Justice, Boulevard Konrad Adenauer Kirchberg L-2925 Luxembourg, tel.: (352) 4303.1,
    fax: (352) 4303.2600, Internet: http://curia.europa.eu/

    Scrieti in loc sa va lamentati la nesfirsit. Daca Ungaria a fost condamnata, inseamna ca exista jurisprudenta si hotii nostrii de la guvernare pot fi pusi la punct. Se poate scrie in limba romana si probabil si direct pe mail.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Razvan (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 23:07)

    MoLoZ [anonim]

    1) Lada de gunoi = ceva in care arunca cineva ce nu-i mai trebuie.
    Camara = locul in care isi pune omul ce cumpara/considera ca-i trebuie.

    Deci Romania va fi o camara, "garnisita" cu ce poate romanul sa-si cumpere.
    ROMANII se duc sa cumpere din Vest, nu VESTUL ni le baga pe gat cu forta.

    2) Onno Simons mai are un argument imbatabil: Romania a semnat Tratatele, deci a fost de acord cu libera circulatie a marfurilor. Punct. Intelegere contractuala liber consimtita.

    3) Ce-aveti domnilor cu interzicerea asta!? Nu v-ati saturat de comunism/totalitarism!?! Nu iubiti liberatea!?!? Tipati domnilor sa se plateasca pentru ce/cat polueaza, nu pentru interzicerea importului de autoturisme!!
  • 0 (0 voturi)    
    o mare marlanie (Miercuri, 24 ianuarie 2007, 23:48)

    stefan [anonim]

    mi se pare ca taxa asta e introdusa doar ptr anumite pers importante care vor doar sa-si apere interesele lor .... ca tariceanu.. haideti oameni buni lasati-o .draq de taxa... ganditiva si la ceilalti care nu au veniturile voastre enorme castigate tot pe stapetele romanilor de rand... schimbati odata consducerea asta ca in ritmul asta ne-am integrat in ue doar sa luam o mare M.U.E:) si in loc sa fie mai bine ptr noi oameni de rand o so ducem de 100 de ori mai rau in ritmul asta
  • 0 (0 voturi)    
    EVIDENT (Joi, 25 ianuarie 2007, 0:05)

    suca [anonim]

    in loc sa se gandeasca cum sa creasca nivelul de trai sa poata fiecare om sa-si cumpere o masina buna, el ne mai pune taxe ca tot nu avem de unde sa le platim.

    precum unii parinti, dupa ce cade copilul si se loveste il mai altoiesc si ei ca sa se-nvete minte...
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa in 11 tari UE (Joi, 25 ianuarie 2007, 0:41)

    Belgianul [anonim]

    Inca 11 tari din UE au taxa de prima inmatriculare...pina si belgia unde e sediu UE la bruxelles .
    http://www.mon-assurance-auto.be/taxe-mise-en-circulation-belgique.html
  • 0 (0 voturi)    
    belgianule... (Joi, 25 ianuarie 2007, 4:24)

    romanul [anonim]

    Bine ca ai postat adresa cu taxele din Belgia ca sa mai spulberam o minciuna guvernamentala. In Belgia se plateste aceasta "taxe de mise en circulation" (taxa de punere in circulatie, nu taxa de prima inmatriculare cum zici tu) pentru orice inmatriculare, pentru masini vechi si noi, o singura data la achizitia masinii. Daca masina se vinde din nou (in Belgia), noul proprietar va plati din nou taxa de punere in circulatie pe numele lui. Deci orice inmatriculare se plateste, nu e nici o discriminare cum e la noi. La noi masinile second deja inmatriculate in Romania nu mai sunt taxate la reinmatriculare, deci exista o DISCRIMINARE fata de cele second hand din import, care sunt taxate. E clar? Belgianule, sper ca nu lucrezi pentru tariceanu...

    Interesant este si nivelul acestei taxe, care pentru o masina normala e cam cat o masa la restaurant (in Belgia bineinteles), iar ea SCADE CU VECHIMEA, nu invers ca la romani. Pt o masina cu motor intre 1.6 si 1.9 litri si vechime intre 4 si 5 ani taxa este de 73.80 EUR. Noi trebuie sa platim pentru aceeasi masina 947 EUR daca masina are EURO4 si 1624 EUR daca are EURO3. Plus TVA! Adica 1126 EUR (la EURO4) si respectiv 1932 EUR (la EURO3). Si ca sa fie si mai mare insulta cursul euro este mai mare decat cel real.

    Incetati cu diversiunile si nu ne mai luati de prosti. Ca ne sfidati e una, dar sa credeti ca ne puteti si pacali in masa... haida de! La tzepe, baieti... acolo va vrem. La putere nu va mai vrem!
  • 0 (0 voturi)    
    taxe (Joi, 25 ianuarie 2007, 6:13)

    marius [anonim]

    bravo romanule
    tot ni se spune ca si in alte tari din europa se plateste ceva taxa asemanatoare.dar nu apare si cat.oricum mai peste tot este pur simbolica.la noi trebuie bagate niste sume de parca toti am fi niste bill gates mioritici
  • 0 (0 voturi)    
    nu vom deveni lada de gunoi ptr ca deja suntem (Joi, 25 ianuarie 2007, 8:06)

    Dany [anonim]

    Domnul Calin Citroen Tariceanu minte ca un ordinar , cum de altfel ne-a obijnuit , a se vedea acum o saptamana cum spunea ca biletul nu exista si ca nu se face frate cu dracul ... si numai la 2 zile s-a vazut ca exista si deci s-a facut si frate ... .Problema e ca nu avem nici cea mai mica sana sa devenim lada de gunoi a Europei ptr ca deja suntem lada de gunoi deoarece parcul auto din Romania are 70% masini mai vechi de 20 ani , adica in general daci non euro , hirbuite , al carui grad de siguranta il stim cu totii . Bineinteles ca proprietarii acestor masini nu pot in general strange o suma mai mare de 5000 Euro , fiind oameni cu venituri mai mici si deci nu se pot lipi de o masina noua , dar cu o suma de pana 5000 Euro ar putea lua o masina second de afara Euro 1 sau Euro 2 cu grad de siguranta si stare tehnica mult superioara daciilor lor hirbuite , si deci ar reduce poluarea si ar creste si gradul de siguranta . Bineinteles ca cu taxa domnului Citroen Tariceanu , acestia cu cei max 5000 Euro vor fi obligati sa ramana tot cu vechiturile lor si deci poluarea va creste in continuare si siguranta va scadea . Asa ca taxa ar trebuii sa se cheme : Taxa ptr cresterea poluarii si ramanerii Romaniei in stadiul de groapa de gunoi cum a fost pana acum .
    Cine cistiga ? Bineinteles ca domnul mincinos ordinar Citroen Tariceanu va vinde cateva buc Citroen la fel ca gasca lui de imbuibati din APIA care a impus aceasta taxa .
    ptr citiva Euro in plus probabil ca genul asta de oameni si-ar omori si parintii . Nu sunt decat niste ciocoi ordinari .
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit! (Joi, 25 ianuarie 2007, 8:12)

    Catelu [anonim]

    In sfarsit avem si noi, romanii, pe cineva care sa ne apere interesele. Multumim dlui Simons.
  • 0 (0 voturi)    
    TAXA (Joi, 25 ianuarie 2007, 8:17)

    SORIN [anonim]

    dar in Belgia taxa pt masii pana in 1.6 litri e de 65 euro
  • 0 (0 voturi)    
    prima taxa (Joi, 25 ianuarie 2007, 8:55)

    da [anonim]

    Tare as dori ca la alegerile urmatoare sa nu fie aleasa toata gasca asta de guvernanti.....sa le vad mutrele cind nu vor mai avea acces in fotoliile lor
  • 0 (0 voturi)    
    Harburi? (Joi, 25 ianuarie 2007, 9:43)

    Lucian* [anonim]

    Pana la urma semnalul de la UE a fost foarte clar: fara taxe!
    Nu inteleg de ca au impresia multi ca vin harburi in tara?
    Orice masina importata trebuie sa treaca pe la RAR pt ca sa i se efectueze verificarea tehnica si identificarea.
    OK, putem spune multe despre cei de la RAR, dar in general ei nu inchid ochii la problemele de la instalatiile: de frana, suspensie+transmisie, electric si alimentare cu combustibil.
    Asta ca sa nu uit ca se mai face si verificarea nivelului de poluare la care chiar si masini noi pica in unele cazuri.
    Daca chiar vroiau sa faca o protectie, ar fi fost suficient sa puna o taxa pe masinile care au standard mai mic de Euro3 si nu cred ca ar fi comentat cineva.
    Euro 1 si Euro 2 nu ar i prea bune pt ca sunt masini facute cu foarte multi ani in urma dar care satisfac normele Euro 1 si Euro 2. Ex: Audi Quattro 1989 satisface normele Euro2.
    Se pare ca ai nostri alesi inca nu realizeaza ca nu discuti cu profesorii iesiti la greva pe care-i prostesti rapid desi ei ne educa pe noi si pe ei, guvernul discuta cu UE care nu moare de dragul nostru si nu cred ca au rabdare de romanisme politico-economice...
  • 0 (0 voturi)    
    Interese personale (Joi, 25 ianuarie 2007, 10:12)

    taxa lui tariceanu [anonim]

    Ce uita premierul sa mentioneze este interesul sau personal in aceasta chestiune, el fiind reprezentantul Citroen in Romania si avand tot interesul sa incurajeze vanzarea masinilor noi in detrimentul celor second-hand.
    Si mai are si tupeul sa iasa pe sticla si sa acuze pe altii ca fac trafic de influenta ... hotul care striga prindeti hotul.
  • 0 (0 voturi)    
    unii sunt inconstienti (Joi, 25 ianuarie 2007, 10:25)

    Mihai007 [anonim]

    Care este interesul "nostru" ?
    Va ganditi ca este extraordinar sa ne cumparam niste jeguri de masini cu cateva sute de euro... pentru ca la exterior arata bine dar care au milioane de km la bord?
    Este in interesul nostru sa ocupam putinele locuri de parcare cu niste jafuri de masini care peste cateva luni de la cumparare nu vor mai putea fi miscate din loc ???
    Nu ne va pasa ca nu mai merg pentru ca n-am dat mare lucru pe ele... si apoi ne vom lua o alta rabla pe care sa o folosim cateva luni si cu care vom ocupa alt loc de parcare.... si altul...si altul.
    Deja observam ca acest lucru a devenit realitate. Eu am numarat rablele parasite pe strazile din jurul blocului meu ...sunt 11 numai pe str. Rasaritului si str. Azurului (Bucuresti- cartierul Militari)..... de ce or fi unii atat de orbi si nu privesc in jurul lor ?
  • 0 (0 voturi)    
    sunt deja prea multe masini (Joi, 25 ianuarie 2007, 10:30)

    Mihai007 [anonim]

    In cei 16 ani parcul auto al Romaniei s-a marit atat de mult incat practic nu mai au loc pe strazile stramte si putine.

    Sunt, prin urmare, destule masini second-hand care pot fi tranzactionate fara nici un fel de taxa.
    Taxa mult blamata se refera doar la PRIMA inmatriculare....nu si la urmatoarele inmatriculari.
  • 0 (0 voturi)    
    Bravos Comisia Europeana (Joi, 25 ianuarie 2007, 10:35)

    Lascar [anonim]

    UE este piata libera si mafiotii de Dambovita erau invatati sa controleze ei piata,sa se umfle de bani pana o sa pleznesca.Taxa trebuie eliminata urgent ,este impotriva cetatenilor si incalca dreptul fundamental in UE de libera circulatie a marfurilor
  • 0 (0 voturi)    
    Conflict de interese (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:00)

    oana [anonim]

    In orice companie care se respecta exista notiunea de "conflict de interese" care te obliga sa declari si sa nu te implici in decizii care nasc un conflict de interese. De ce tocmai Guvernul Romaniei face rabat de la regula asta de bun-simt?? Dn-le Tariceanu, este absolut penibil si sa va exprimati o opinie in problema asta, nu mai vorbim de a lua decizii!! Nu ne-ar trebui oare o lege privind guvernantii si parlamentarii privind conflictul de interese? Te avantajeaza in vreun fel o lege, nu te poti implica in votarea ei, nu o poti sustine, nu te poti exprima in ceea ce priveste subiectul!!
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine cu astfel de premier (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:00)

    Florea [anonim]

    Nu pot spune decat: rusine cu astfel de premier
  • 0 (0 voturi)    
    Rezolvarea e alta... (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:11)

    oana [anonim]

    Daca intr-adevar probelma lui Tariceanu ar fi poluarea si iminenta (in opinia dansului) groapa de gunoi, nu mai bine ar structura legea astfel incat sa se faca diferenta intre masini poluante si mai vechi de anul 2000 (de exemplu) si celelalte? Haideti sa fim seriosi, e clar ca se pot separa masinile second-hand la care se plateste taxa pt ca sunt foarte vechi si poluante de cele care nu strica nici mediului, nici aspectului strazilor noastre si nici buzunarului ramanului!!
  • 0 (0 voturi)    
    RE: Sunt deja prea multe masini (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:36)

    MoLoZ [anonim]

    1) Mihai007, te banuiesc ca in '89 aveai maxim 4 ani. De ce? Pentru ca afirmi sus si tare ca "sunt destule masini s.h.". I-auzi! Si mai ce!?!
    Pai atunci spune-mi si mie te rog numarul exact de masini s.h. care ar trebui sa existe in Romania! (pt ca daca stii ca sunt destule, stii si numarul lor, nu!?!)

    Doar cererea si oferta stabilesc pe piata libera cand sunt "destule", si nimic altceva. Atat timp cat mai exista si UN SINGUR roman care vrea o masina s.h. din Vest, inseamna ca NU SUNT DESTULE!!

    Si daca (caz extrem) sa zicem ca un milion de romani ar vrea sa-si ia Trabant din Germania (nu cred ca mai exista atatea in circulatie acolo :o) ), TREBUIE LASATI SA-SI CUMPERE.
    Acestea sunt principiile unei piete libere, cum declaram noi ca vrem! (Ca ii poti pune apoi sa plateasca dupa cat polueaza, asta e alta problema, cu care sunt total de acord!).

    Doar "planificatorul central" din sistemul comunist stia de la cate masini s.h. trebuie, la cati m.p. ii trebuie unui om ca sa locuiasca, .... pana la cati copii trebuie sa faca si cand. Fiind atotstiutor, putea deci sa dicteze fericirea oamenilor. .... Si ai vazut ce a iesit!!

    2) In plus, nu faci diferenta intre proprietatea privata si proprietatea publica. Proprietatea pulbica este "a noastra a tuturor cetatenilor Romaniei" si nu poate fi individualizata de exemplu nici o portiune de carosabil sau trotuar care sa fie a mea sau a ta (sau "mai mult a mea decat a ta").

    Drept pt care daca un cetatean din Timisoara (sa zicem) isi cumpara 250 de Trabanturi din Germania pe care le pune unul dupa altul pe Sos. Stefan cel Mare (unde are voie sa stationeze langa bordura) ocupand vre-un Km de banda de circulatie, ARE TOT DREPTUL SA O FACA, chiar daca prin asta cei care locuiesc in blocurile de langa sosea pe portiunea respectiva trebuie sa "parcheze" autoturismele la doua statii de tramvai distanta de bloc, pt ca doar acolo mai gasesc un loc liber!

    Asta inseamna libertatea: sa nu ne incalcam drepturile unii altora.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai fiti bolsevici (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:39)

    G [anonim]

    Acesta este primul guvern care ne face cu adevarat de ras in fata UE. Dupa ce s-au acoperit de glorie ca vezi Doamne ei ne-au bagat in UE, acum tin cu dintii sa nu se schimbe nimic. Incearca tertipuri romanesti penibile in fata unor oameni care sunt peste ei. Tupeu? Nesimtire? Cum se numeste asta? Daca sfidezi unul mai mare decat tine cand nici nu ai dreptate, dupa ce deja ai semnat un acord pe tema respectiva, se numeste prostie.
    Pentru Mihai007 si alti bolsevici, cozi de topor, diversionisti platiti de tariceanu si oameni redusi mintal care sustin ca restrictiile sunt bune, va rog sa va amintiti de dulcile vremuri cand circulam duminica numai cei cu nr par sau impar si benzina era rationalizata la 20l /luna (parca a fost si 10 la un moment dat). Daca n-ati trait vremurile alea asteptati sa va dea mustata si pe urma deschideti gura. Sunt de acord ca trebuie limitata poluarea, dar trebuie sa plateasca exact cine polueaza, nu sa plateasca unul care vrea sa aduca o masina nepoluanta pt ca sa poata polua altul cu dacia din 80. Daca te doare maseaua te duci la dentist, dar guvernul nostru vrea sa ne dea cu ciocanul peste deget ca sa uitam de masea, apoi cu ceva in stomac sa uitam de deget si tot asa. Asta e o porcarie. Chiar numai incompetenti putem avea la conducere???
  • 0 (0 voturi)    
    Problema nu este numarul de masini ! (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:43)

    Diana-Andreea [anonim]

    Ci infrastructura. Ca nu se construieste proportional cu cresterea numarului de masini.

    De asemenea, problema nu este vechimea masinilor ci volumul noxelor emise... Si nu sunt luate masuri ferme pentru scoaterea din circulatie a celor care polueaza extrem de mult...

    In consecinta, ceea ce spun Europenii mi se pare corect....

    Dar cu ce bani sa construim ? Ca, din cate ni se destainuie acum cand este o criza politica, alesii nostri se ocupa cu o mai veche afacere oneroasa: sa faca bani pe spatele populetiei iar lucrarile sa se execute de forma....
  • 0 (0 voturi)    
    pentru mihai007 (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:46)

    antique [anonim]

    se vede ca nu ai inteles o iota din ce s-a scris pana acum.
    nu vrea nimeni sa-si aduca rable de 500E desi multe sunt mult mai bune decat o rabla de dacie chiar si productie 2000.
    problema este ca aceasta taxa nu e de mediu, ci serveste interesului unui grup, dealeri si importatori auto printre care si mr tariceanu, tiriac si ala de la PORO presedinte avas. tu nu te-ai saturat sa fii umilit si furat de conducatorii tembeli care ii avem? eu da, si nu mai suport!
    eu personal vreau sa-mi aduc un vectra B din 98 care are euro 2 pentru nu vreau sa dau foarte mult pe o masina, nu ca nu as avea de unde, dar poate vreau sa investesc restul de bani in altceva, iar daca tu crezi ca aceasta masina e o rabla te rog sa-ti dai singur un sut in fund.
    iar legat de nr mare de masini in romania ori noua ori veche numarul lor tot creste.
    sa auzim de bine
  • 0 (0 voturi)    
    3 ministri mincinosi (Joi, 25 ianuarie 2007, 11:57)

    G [anonim]

    Cand se va lamuri povestea asta si taxa va fi eliminata, cei 3 ministri care au mintit la televizor trebuie sa fie eliminati si ei. Discutia cu UE nu s-a purtat niciodata pe tema nivelului taxei asa cum au sustinut cu tarie cei 3, ci asupra principialitatii taxei. Deci cei 3 au crezut: 1. ca vor ajunge la un "compromis" cu UE, in felul asta atingand chiar imaginea UE inducand publicului ideea ca in UE se negociaza legile si principiile ca la piata (pardon, ca in Romania) 2. ca ne pot minti in fata.
    Romania nu va ajunge groapa de gunoi a Europei, dar voi veti ajunge la groapa de gunoi a istoriei.
  • 0 (0 voturi)    
    Si cite taxe or mai fi in Romania? (Joi, 25 ianuarie 2007, 12:05)

    Pasare [anonim]

    Cine stie cite taxe or mai fi in Romania de genul Taxei de Prima Inmatriculare -Poate ne ajuta BODU sa le descoperim ? In calitatea sa de jurist si economist ar putea initia o cercetare legala - care o fi mijlocul de a gasi comunicarea cu el - cine cunoaste E-Mailul sau de contactare ? cai tariceanu nu mai inspira incredera pe care o aveam.Eu vreau sa apelez la BODU .
  • 0 (0 voturi)    
    eu unul m-am saturat (Joi, 25 ianuarie 2007, 12:07)

    cata [anonim]

    Fratilor voi chiar nu v-ati saturat de nenorocitii astia, noi chiar suntem idioti stam si suportam tot rahatul de la nenorocitii astia, De ce oare sa ma oblige pe mine sa-mi i-au masina noua? Ma intreb eu oare, nu se gaseste nimeni sa organizeze o iesire in strada sa scapam de mizerabili.
  • 0 (0 voturi)    
    I-auzi (Joi, 25 ianuarie 2007, 12:09)

    Mada [anonim]

    Voi l-ati auzit pe boierul de la APIA ce a zis aseara? Cum nai&@ il cheama...Valdemar....in fine nici nu merita sa ii tin minte numele...cica "Cine nu isi permite masina sa nu cumpere! Nu e musai sa avem toti masini!!"...imputitul...Cu alte cuvinte, masinile sunt nectarul zeilor...pt noi muritorii de rand, talpa ( ca in banc....apa talpa laba). El daca e mare xula si importator de masini noi, are voie...eu daca sunt functionar, profesor, educator, invatator, muncitor, sa-mi iau gandul de masina si sa imi iau abonament la RATB nu? buna treaba. O luam iarasi pe clase sociale, boieri si palmasi. Nenorocitul. Toate ca toate pana acum, si nesimtirea lui Taxiceanu si pupatura in fund a lui Vladica si Sulfica, dar nesimtitul asta a pus capac. Sa il fereasca Sfantul sa dau cu agheasma peste el....
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa initiata de un ministru PD! (Joi, 25 ianuarie 2007, 12:11)

    Harnicutzu [anonim]

    Sa nu uitam ca taxa a fost initiata de un ministru al Mediului si are tocmai rolul de a aplica principiul "poluatorul plateste". Daca se scoate taxa asta, vor trebui taxate altfel masinile poluante. Nu tot acolo se ajunge?
    Merita cercetat.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine Plateste? (Joi, 25 ianuarie 2007, 12:16)

    Sony [anonim]

    Daca Tariceanu mantine taxa si Romania este amendata cine plateste Tariceanu din banii lui sau noi contribuabilii?
  • 0 (0 voturi)    
    re: prea mulet masini (Joi, 25 ianuarie 2007, 12:37)

    horatiu [anonim]

    infrastructura este slaba si blocurile prea inghesuite. solutii posibile (taxa va fi inlocuita de altceva):
    - imposit prohibitiv pe o a doua masina
    - zone urbane unde daca intri cu masina platesti de te usuci (pentru ca nu ai parcarea ta proprie)
    - taxa pentru orice inmatriculare in functie de vechimea si norma euro
    - conditii draconice pentru autorizarea statiilor itp
    - filtre stradale

    alte idei ?
  • 0 (0 voturi)    
    ganditi cu capul vostru si nu va mai uitati la TV (Joi, 25 ianuarie 2007, 13:02)

    mihai007 [anonim]

    pentru Antique
    citez selectiv " vreau Vectra B din 98 - euro 2 ... iar daca tu crezi ca aceasta masina e o rabla te rog sa-ti dai singur un sut in fund." Raspuns: eu am VW Passat 2001 din Romania...cred ca se gasesc si Opeluri de vanzare chiar la reprezentanta... sper ca ai auzit de sistemul buy-back. Si - felicitari pentru alegere... succes!

    pentru G
    citez "Pentru Mihai007 si alti bolsevici, cozi de topor, diversionisti platiti de tariceanu si oameni redusi mintal ..."
    Raspuns: Ne cunoastem de undeva? Cum ai facut sa tragi astfel de concluzii... Asta demostreaza lipsa ta de rationament ...nu vad de ce ar lua cineva in seama parerea unei persoane nerationale.

    pentru Moloz
    citez "Mihai007, te banuiesc ca in '89 aveai maxim 4 ani".
    Raspuns: Te inseli...aveam 18 ani. Cat despre restul intrebarilor si presupunerilor tale : nu stiu numarul exact de masini din Romania dar privesc in jurul meu si vad. Sa-ti dau un exemplu: famile cu tata+mama+2 copii au 2 masini pe care nu prea le folosesc pentru ca au alte 2 masini de la firmele unde lucreaza. Iar ca sa te dezamagesc : PIATA LIBERA nu exista...este un idealism ipotetic (ceva ca si COMUNISMUL). Cum poate sa existe "piata libera" in conditiile in care neamtul, francezul etc castiga de 3-4 ori (poate mai mult) decat tine ?

    Eu cred ca daca as castiga si eu de 3-4 ori mai mult (cel putin) nu m-as mai gandi sa-mi cumpar o masina second-hand.
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa pe masini (Joi, 25 ianuarie 2007, 13:11)

    adutu [anonim]

    Fratilor e groasa!!! Pt. o masina noua de 20.000 de euro platesti taxa de 700 de euro.Cum dracu sa pui taxa pe masina noua,pai astea sunt motoare EURO4, altele mai noi nu exista(decat cateva motoare EURO5 in stadiu experimental dar numai la firme gen Mercedes, BMW etc.);pai ce dracu toti avem bani de masini din astea?Pt. masini noi nu ar trebui sa fie taxe si asa facem rate ca tembelii pe ani de zile, sacrificii mari mancand paine cu mustar si astia iti mai pun si taxe?; iar lal cele SH taxele ar trebui sa fie mai mici, ca la urma urmei o masina SH de 2-3 ani gen VW, Audi etc. e mult mai buna decat un Logan si mai putin poluanta.Ne baga Loganul pe gat la toti sa-si cumpere ei masina asta
  • 0 (0 voturi)    
    taxa PRIMA inmatriculare (Joi, 25 ianuarie 2007, 13:38)

    Mihai007 [anonim]

    referitor la "Ne baga Loganul pe gat la toti sa-si cumpere ei masina asta" ... veste proasta : si pentru Logan se percepe taxa la prima inmatriculare
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu e presedinte de onoare APIA (Joi, 25 ianuarie 2007, 13:48)

    Trouvezh [anonim]

    Mai bine daca nu se introduce taxa: in felul asta importatorii
    de masini noi vor fi sub presiunea de a face oferte mai bune.
  • 0 (0 voturi)    
    mihai007... (Joi, 25 ianuarie 2007, 13:51)

    G [anonim]

    Toata lumea a inteles ca esti batut in cap, nu e nevoie sa ne mai poluezi. Cere azil in Cuba si lasa-ne. Probabil ca urli ca un disperat ca ti-e teama ca o sa pierzi vreo 2000 de euro la valoarea masinii tale in ziua in care se scoate taxa. Ca se scoate, sper ca nu te amagesti singur ca vom ramane noi ca prostii in bezna ca asa vrei tu si mai vreo 10 insi. Si eu am masina si voi pierde niste bani, dar pentru urmatoarea masina voi plati mai putin, asa ca nu ma afecteaza deloc. Daca tu vrei sa opresti timpul in loc cauta-ti alta tara. Tara asta a stat destul pe loc dupa unii ca tine.
  • 0 (0 voturi)    
    Ajutoooooooooooooor ! (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:11)

    PASARE [anonim]

    Mihai - nu stii adresa lui BODU ? ca in tariceanu nu mai am incredere............
  • 0 (0 voturi)    
    taxa si Loganul... (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:22)

    Lucian* [anonim]

    Tot citesc comentarii si ... Dom'le, romanul o fi el poet, dar se pare ca nu este prost!
    Deci ideile generale:
    *- taxa nu trebuie sa existe. Cred ca sunt de acord toti mai putin cativa guvernati care "in mod sigur au ceva de castigat" - posibil si asta (chiar si eu suspectez asta si nu sunt paranoic).
    *-sunt prea multe masini. Ca sa vezi! Si eu care credeam ca sunt prea putine drumuri si locuri de parcare! Daca s-ar fi construit autostrazi si parcari timp de 16 ani nu cred ca mai spunea nimeni ca sunt multe masini.
    *-taxa ne protejeaza de importul de harburi de 500 de euro. Vreau sa vad si eu harburile care s-au importat in ultimii 3 ani si sa mi se faca dovada ca erau harburi in momentul importului si al inmatricularii. In general romanul nu-si cumpara harburi. Harburile apar in timpul utilizarii din cauza lipsei de mentenanta. Daca chiar au o problema n-au decat sa puna taxa pe nivel de poluare la fel cum se face in Germania.
    *- s-au important recent SH-uri de 500 de Eur care erau mai bune decat Logan. Pe asta nu o cred! Vreau sa vad si eu acele SH-uri de 500 Eur ce au fost importate in ultimii 3 ani! Gandeste logic pt un SH din Germania (majoritatea sunt de acolo): combustibil+taxe autostrazi+asigurari = minim 1500 Eur. Hai sa spunem ca a adus o masina lovita care se repara in tara si eventual aia in stadiu de epava este 500 Eur, dar pana nu o repara nu are nici o sansa sa o inmatriculeze si in nici un caz nu va fi mai buna decat un Logan nou! Logan este masina proiectata si manufacturata de Renault in conformitate cu standardele si tehnicile de lucru Renault/Nissan. Singura contributie a Daciei este numele si faptul ca a asamblat primele automobile Logan! Pt cine mai are ceva de comentat referitor la siguranta masinii: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=2
    De murit mori si in tancuri si nu doar in Logan! Puteti da vina pe viteza, pe drumurile proaste, lipsa de disciplina rutiera si pe stilul de conducere coleric al romanilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Lucian* (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:38)

    Mihai007 [anonim]

    Ma bucur sa vad ca mai exista si baieti destepti.
    Nu de alta... dar vezi ca sunt atatia prosti pe care trebuie sa-i conduca cineva.... ca daca i-am lasa singuri si-ar baga iar banii la Caritas doar pentru ca au auzit ei ca se castiga bine din asta.
    Sunt de acord cu tine ca taxa asta "pt prima inmatriculare" este o greseala.... corect ar fi fost (asa cum bine spui) sa legifereze o taxa in raport cu gradul de poluare.
    In concluzie, intentia legii cu taxa pt prima inmatriculare a fost buna.....dar probabil ca s-a intentionat si stimularea vanzarilor de masini noi.
    Pentru ca acest din urma lucru nu s-a intamplat ... cred ca Taxa va fi retrasa...si nu pt ca asa vrea UE....ci pentru ca cei care au sustinut legea nu si-au atins obiectivul.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Mihai007: (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:40)

    MoLoZ [anonim]

    Citez: "Cum poate sa existe "piata libera" in conditiile in care neamtul, francezul etc castiga de 3-4 ori (poate mai mult) decat tine ?"

    Intr-o piata libera, slariile sunt in functie de eficienta.
    In comunism, prin redistribuire, salariile tind sa se egalizeze, precum vrei tu.

    Hai mha, ce naiba, pareai (cel putin din punctul meu de vedere) aberant dar inteligent si informat. Nu ne lasa doar cu impresia de inteligenta, ca e prea putin!!

    PS: De acord ca piata libera nu exista, dar piata libera este un ideal spre care se tinde in economiile libere (adica nu de comanda - ca in socialism/comunism), iar guvernul nostru se declara liberal. In aceste ipoteze se duce discutia.
  • 0 (0 voturi)    
    foarte tare, pana si 007 se da pe brazda (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:06)

    G [anonim]

    Citez dintr-un clasic in viata:
    "In concluzie, intentia legii cu taxa pt prima inmatriculare a fost buna"
    >>> Care intentie? Aia declarata sau celelalte?
    ".....dar probabil ca s-a intentionat si stimularea vanzarilor de masini noi."
    >>> PROBABIL? STIMULATA zici?
    "Pentru ca acest din urma lucru nu s-a intamplat ... cred ca Taxa va fi retrasa...si nu pt ca asa vrea UE....ci pentru ca cei care au sustinut legea nu si-au atins obiectivul."
    >>> Cum era sa se intample in 2 saptamani? Si cu tot scandalul asta? Normal ca toti asteapta sa vada incotro bate vantul si toata piata e blocata. Daca nu se baga UE, am fi inghitit-o si pe asta ca suntem obisnuiti cu japca.
    Si acum sterge-te ca esti maro la gura.
  • 0 (0 voturi)    
    Vot uninominal pentru parlament (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:33)

    Cristian [anonim]

    Sper ca v-ati convins de cine suntem condusi de 16 ani .Degeaba votam schimbarea pentru ca raman la putere "aceiasi".Acesta este rezultatul VOTULUI PE LISTE DE PARTID.Cand o sa intelegem ca PARTIDELE "POLITICE" NU SUNT ALE POPORULUI SI NU IL REPREZINTA?Partidele sunt ale "unora" care se cred mai presus de lege " ca doar ei fac legea nu?'.Hai sa votam PERSOANE nu LISTE DE PARTID pentru Parlament.Propun un referandum national pentru VOT UNINOMINAL pentru Parlament si PARLAMENT UNICAMERAL cu un numar mult redus de parlamentari (sa zicem 100).Acest lucru va face sa ajunga in Parlament persoanele pe care le votam NOI (poporul pentru cine nu intelege). si acesti parlamentari alesi sa aiba responsabilitate pentru deciziile care le iau (pentru ca vor sti ca pot sa se mute in ce partid vor ei, dar daca lucreaza impotriva intereselor cetatenilor acestei tari nu vor mai ajunge niciodata unde au fost). CINE SE TEME DE ACEST LUCRU? Astept comentarii.
  • 0 (0 voturi)    
    SI ALTE TAXE LA FEL ???????? (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:33)

    Pasare [anonim]

    Ma intreb daca guvernantii nostri mai cunosc si alte taxe de genul taxei de prima inmatriculare pe care le-ar putea descopri UE si ar fi amendabil ???Nu ar fi mai bine sa revizuiasca acum spre a putea fi facuta corectura - .........
  • 0 (0 voturi)    
    pt mihai007 (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:53)

    antique [anonim]

    sa-ti traiasca passat-ul milioane de kilometri.
    daca tu crezi ca o masina circulata prin gropile din romania e mai buna decat una care a circulat numai pe autostrada in germania te rog sa-ti dai al doilea sut in fund. ca sa nu mai vorbim ca e si mult mai scumpa in tara.
    S-a creat o confuzie generala. pentru tariceanu jafuri inseamna orice masina SH, sta-i-ar citroenurile si loganurile numai in gat
  • 0 (0 voturi)    
    socoteala... (Joi, 25 ianuarie 2007, 16:08)

    adevarul e simplu [anonim]

    Domnilor ,
    Socoteala e simpla:sa presupunem ca eu am un trabant.Cu care poluez.Este inmatriculat.Cand il vand nu platesc taxa primei inmatriculari.Daca altcineva se duce in germanica si ia trabant cand il inmatriculeaza plateste taxa primei inmatriculari.Pai e corect?
    Tariceanu & banditii au gandit asa:cum facem noi sa ne protejam interesele dar sa nu-i ardem pe romani?Ca nu ne mai voteaza apoi.Si au facut legea asa cum este ea in moementul asta.Daca faceau ca in UE iesea lumea in strada.Unu cu dacie din 90 trebuia sa platesca 1000 eur pe an fiindca polueaza.S-ar fi petrecut revolutie.
    D.p.d.v. al poluarii treaba e asa:in romania 70% din masini polueaza si nu au nici macar euro 1.Atunci?ce facem cu astea?pe astea trebuie sa le ardem nu pe alea care au euro 1 sau euro 2 macar si polueaza mult mai putin.Dar banditii sunt la putere chiar daca am intrat in UE....
  • 0 (0 voturi)    
    logan vs wolgksvagen (Joi, 25 ianuarie 2007, 16:10)

    florin [anonim]

    de ce oare prefecturile nu au achiyitionat logan-uri?.. Deh erau prosti?..las tata ca si-auluat VW Toareg!!!
    bravo lor!!!.. pe banii nostri!!ptiuu!! da prosti mai suntem !!!
  • 0 (0 voturi)    
    RE: Vot uninominal pentru parlament (Joi, 25 ianuarie 2007, 18:38)

    MLZ [anonim]

    Pt. Cristian: Iti raspund, desi cred ca in cateva ore o sa dispara subiectul de pe Hotnews.....
    Mentionez de la inceput ca in cazul Romaniei mi se pare nimerit votul uninominal, dar la modul general nu este bun din punct de vedere al reprezentarii, din urmatorul motiv (vorbim aici de principii, la modul general):

    1) Din clipa in care ales deputat/senator, esti reprezentant AL TUTUROR ROMANILOR, nu doar al celor care te-au votat.
    2) Daca esti votat pe liste de partid, nu stii exact cine ti-a dat voturile si deci cine te-a propulsat in Parlament, asa incat e de presupus ca nu vei discrimina nici o categorie/grup de cetateni.
    3) Daca exista vot uninominal, poti stabili exact ce grupuri de cetateni te-au votat, si este normal ca ii vei favoriza, ceea ce te descalifica de la a fi reprezentantul TUTUROR ROMANILOR.

    Acesta este motivul pentru care votul uninominal nu este optim. Dar printre ipotezele in cadrul carora discutam exista si cea ca vorbim de o societate normala, compusa din cetateni si nu din "romani verzi", cu traditii bine fixate, cu asteptari rezonabile, etc. (Nu e cazul Romaniei, dar este cazul Angliei, care nici macar Constitutie - ca un act de sine statator - nu au, pentru ca nu le trebuie!)

    Acum am si eu o problema pentru tine: Sa presupunem ca avem Parlament Unicameral, vot uninominal, Circumscripia Bucuresti scoate "la bataie" 30 mandate de parlamentar care corespund unui numar de 3 milioane de voturi, si Monica Macovei (sa zicem) candideaza ca independent si castiga 2 milioane de voturi. Ce se intampla?! Cand ridica Monica mana, se pun 20 de voturi?! Ii fac tribuna separata ei?!
    Cum ai rezolva tu problema!? :o)
  • 0 (0 voturi)    
    jos taxa (Joi, 25 ianuarie 2007, 22:20)

    COSMIN [anonim]

    mincinosii, numai cu prostii umbla nesimtitii astia de guvernanti.SAMBATA 18 IANUARIE PIATA UNIVERSITATII MARS PROTEST, JOS TAXA!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    rable (Joi, 25 ianuarie 2007, 22:34)

    Louis [anonim]

    Au dreptate de ce sa elimine taxa cand am platit vama pana in 2007 nu a mai facut nimeni figuri acum suntem tari nu vrem taxe sa caram toate gunoaiele de la altii ca ei iau ceva de la noi?
    E normal sa se plateasca taxe mari ptr rable la cele mai noi taxele sunt prea rezonabile.
  • 0 (0 voturi)    
    PROTESTAM (Joi, 25 ianuarie 2007, 22:52)

    PROTEST [anonim]

    SUNT DE ACORD PIATA UNIVERSITATII SAMBATA 28 IANUARIE, NU MAI SUPORT, am crezut ca cu integrarea ne va fi mai bine, dar de unde, hotiiiiiiiii
  • 0 (0 voturi)    
    scarba (Joi, 25 ianuarie 2007, 23:07)

    UNUL CARE I-A VOTAT PE \ [anonim]

    poate organizeaza A.C.R.ul vreo manifestatie ceva ,ca numai eu pot sa mobilizez vreo 10-15 participanti! (deh ,nu ma cheama Cozma!).
  • 0 (0 voturi)    
    hai la o manifestatie! (Joi, 25 ianuarie 2007, 23:17)

    octav [anonim]

    hai sa va dau niste preturi de "rable" dintrun parc auto din Olanda:
    renault laguna 1.8i 16v din 1999 (deci cu euro 2)cu muuulte optiuni:2000Euro.Vanduta azi unor polonezi de bine.
    ford mondeo caravan 1.6i 16v 1996 (euro 2) 450Euro
    opel astra caravan 1.6i 1997 (euro 2) 800Euro
    lista mai poate continua insa ma opresc findca imi creste tensiunea de nervi.
    daca nu vom iesi in strada la o manifestatie ceva ,imbecilii astia o sa-si bata joc incontinuare de noi.
  • 0 (0 voturi)    
    lada de gunoi (Marţi, 30 ianuarie 2007, 11:19)

    Marius [anonim]

    Cum ar putea Romania sa devina o lada de gunoi mai mare decat este in momentul actual? Cum s-ar putea importa multe autovehicule mai poluante decat ce avem acum, in conditiile in care parcul auto existent este 70% NON-EURO???
    In cazul lui Tariceanu, conflictul de interese este mai mult decat evident. Dupa parerea mea ar trebui sa se abtina de la orice cometariu.
    Concluzia: suntem si se pare ca vom ramane cei mai saraci din Europa, dar vom cumpara cel mai scump masini. Am sperat ca se va schimba ceva odata cu intrarea in UE, dar m-am inselat. Asa se intampla de la revolutie incoace... intai s-au impus 8 ani, apoi EURO3, acum cand speram ca vom scapa nici EURO3 nu se mai merita importat.
    Trist...dar adevarat...
  • 0 (0 voturi)    
    a fost manifestatie? (Marţi, 30 ianuarie 2007, 22:00)

    Mihai007 [anonim]

    Pana la urma... toti care se bateau cu caramida in piept cu Marea Manifestatie din 28 ianuarie (dupa unii sambata, dupa calendar duminica) s-au dat la fund.....
    N-a fost picior de revoltat in Piata Universitatii.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Joi, 1 februarie 2007, 14:38)

    MirceaU [anonim]

    Normal ca nu vrea Tariceanu sa se importe masini SH. Nu trebuie sa prospere si el prin intermediul Dacia group Renault. El impreuna cu Tiriac si Valmar ala de la APIA sunt niste ...
  • 0 (0 voturi)    
    adevar...trist (Duminică, 4 februarie 2007, 4:51)

    dan crisan [anonim]

    Cei ce au avut,vor avea in continuare,
    cei ce nu au,nu au si nu vor putea avea din cauza celor ce au si au avut din totdeauna...cineva vrea sa ne tinem "daciile" noastre.
  • 0 (0 voturi)    
    MOARTE MAFIEI (Marţi, 13 februarie 2007, 21:22)

    Tepes [anonim]

    Deja au ajuns la un nou nivel de ingamfare mafiotii, nu se mai multumesc sa fure pe la spate poporul, acum mai fac publicitate.. ca de poporu-i prost si crede..

    TAXICEANU SI VLADESCU AR TREBUI SA PUTREZEASCA IN INCHISOARE PENTRU CAT AU FURAT, IAR PATRICIU EXECUTAT!
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Mihai 007 si cei ca el... (Vineri, 23 februarie 2007, 4:01)

    Franz/Germania [anonim]

    In primul rand mai stergeti-va din cand in cand de maroneala de la gura si mai luati o pauza ca va innecati cu hartia igienica si dupa aia mai vorbiti de taxa. Mai cititi ce e Democratia si dupa aia va afirmati...E UN ATENTAT LA BUNASTAREA SI LIBERTATEA ROMANILOR ACEASTA TAXA, asta e, ce draq' nu vedeti sau vreti iar comunism??? Ce treaba avem noi cu Citroenuri si Loganuri? Sunt masini de kaka. Mai sunt si altele. Fiecare tre sa-si ia ce vrea, de unde vrea si la ce pret vrea si cu asta basta...Am luat luna asta un Audi A3 1.6 20valve din 99 Klimatronic catalizat D3 cu 80.000km pe care am dat doar 3500e si lasa de caruta orice Citroen sau Logan nou nout...Taxa e 3000e pt ea!!!? E corect? DEMOCRATIE??? VRETI DAR NU AVETI...
  • 0 (0 voturi)    
    pt mihai 007 (Sâmbătă, 24 februarie 2007, 20:47)

    lorena [anonim]

    auzi mai mihai 007 ce jafuri ai vazut tu sunt masini pe care romanii si le-au permis acum vre-o 10 ani sa si le cumpere si acum normal ca nu se merita sa investeasca vre-o 1000 de euro in ele sa le repare, mai bine isi cumpara una cu 1000 euro din germania care este euro 1 .
    am o vectra din germania cumparata de 5 ani si este din 1995 , tin sa-ti spun ca pana acum am schimbat un capat de bara la ea care din cauza drumurilor noastre s-a rupt si am schimbat toba ca l-a noi la tara nu s-a inventat astfaltul inca si am agatat-o ;si prietenul meu si-a cumparat un logan nou nout si a bagat la bani in ea de a vandut-o pana la urma.
    deci concluzia care e?
    e mai bun loganul ca repari zilnic la el sau o masina din germania care in 5 ani cu tot cu drumurile noastre proaste am bagat aproximativ 100 de euro si prietenul a cumparat piese in valoare de 800-900 euro in 6 luni.
    astia care cumpara logan sunt de-a dreptul ........................
  • 0 (0 voturi)    
    taxe irazionale pt masinile cu Euro 3 si 4 (Marţi, 20 martie 2007, 21:35)

    Botgros [anonim]

    Pentru limitarea poluarii, a traficului si a faptului ca Romania sa devina "lada de gunoi a Europei ", este suficient sa blocheze inmtricularea nasinilor care au mai mult de 7 ani sa zicem, sau pe criterii EURO 3 EURO 4. Toate celelate masini second-hand ar putea fi o solutie pt buzunarul saracit de hotii care fac marile afaceri pe pielea poporului roman, si in numele poporului roman, cu o economie de piata libera insa doar daca e vorba de piata lor de desfacere si control...
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de prima inmatriculare (Miercuri, 28 martie 2007, 12:16)

    Titian Costea [anonim]

    nu vi se pare ciudat ca este introdusa taxa de prima inmatriculare si la masinile care au emisii poluante gen euro 3 si euro 4, avand in vedere ca masinile din spatiul comunitar sunt de cel putin 10 ori mai calitative decat specimenul numit dacia? se scuza d-l prim ministru ca asa salveaza locurile de munca a celor de la mioveni. aiurea! daca vrea sa le salveze locurile de munca, sa ceara actionarului majoritar sa faca o masina competitiva. nu vad cum poate rivaliza o dacia logan (chiar si noua) cu masinile germane sau italiene (nu dau nume), care luate la mana a doua, insa euro 4, nu euro 3, precum loganul. aceastea au preturi de sub 10.000 euro (unele), au motoare de o calitate indiscutabila si obtiuni pe care dacia nu le poate nici macar visa, nu sa le mai si ofere, fie chiar si obtional (tapiterie piele, incalzire in scaune, clima, volan si scaune reglabile multifunctional, etc.). intrebarea e: nu cine baga bani in buzunar din aceasta "taxa" (a se citi afacere) ci cat de mult baga in buzunar? spuneam in titlu ca este specific mioritic. poate exagerez, deoarece, dupa cum se stie, nimic nu e nou sub soare. hoti nu sunt doar la noi in parlament si guvern, sau presedentie - sunt peste tot. insa nerusinarea cu care ai nostri se incapataneaza sa sfideze pana si legile comunitare, si, de asemenea, incapatanarea lor in a-si bate joc de prostimea saraca numita intr-un cuvant "electorat", ma irita la culme. acum, sunt foarte curios sa vad ce vor face in fata ultimatumurilor date de comisarul european Laszlo Kovacs, ultimatumuri care se pare ca la alte tari, inclusiv Ungaria (tara care l-a promovat), au tinut, si toti s-au conformat. ai nostri, se pare ca, au de gand sa schimbe numele taxei si sa dea astfel, peste bot intregii Europe, si sa bage astfel, ma departe, bani in buzunar. haideti cu totii sa plecam din tara asta! la ce naiba sa mai stam? cat sa ii mai suportam? cat sa mai acceptam? pana in momentul cand taxele lunare vor depasi de doua ori venitul lunar?
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa care nu e taxa (Miercuri, 28 martie 2007, 22:54)

    Nancy [anonim]

    Un sfat pentru cei ce vor sa-si cumpere masini. De cand cu taxa asta in Germania s-au deschis anumite firme specializate in vanzarea masinilor catre Romania - Scurt si la obiect poti satzi cumperi masina din Germania si sa ramai cu numerele de Germania pe o anumita perioada de timp - contra unei taxe de cateva sute de euro. De ce trebuie neaparat sa ne inmatriculam masinile in Romania .. ca sa aiba ai nostric din ce sa-si faca vile ? ... Mai bine-i platesc la neamt 500 de euro pe un an de zile decat sa-i platesc lu muja de Tariceanu 5000 ..
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 iulie 2007, 13:06)

    cosmin [anonim]

    problema sta in felul urmator ca suntem luati de prosti si exploatati de unii care au putere acum din cauza noastra ca i`am votat...asta ca sa ne fie invatare de minte ....pai in primu rand se vede clar ca sunt grupuri de interese Tariceanu - APIA si inca cativa lingai ca asa merita sa le zik ...n`ai sa mai vezi tara in lumea asta sa nu se respecte drepturile omului si sa faca rahatii astia ce vor cu noi ,pai daca se intampla la americani asa ceva iese lumea in strada si protesteaza...noi suntem principalii fraieri ca ii lasam sa faca asa ceva
  • 0 (0 voturi)    
    no comment (Joi, 8 noiembrie 2007, 19:57)

    bubu [anonim]

    da ce dracu mai stau acesti guvernanti la conducere daca ei nu stiu pe ce lume traiesc, nu vom avea masini mai bune decat daca se da drumul la importuri SH fara taxele aceste exorbitante

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri