C.T. Popescu si-a reziliat contractul cu Realitatea TV dupa declaratiile politice ale lui Vintu

de C.P.     HotNews.ro
Joi, 25 ianuarie 2007, 0:00

Foto: Realitatea TV

Cristian Tudor Popescu, redactorul-sef al cotidianului Gandul, si-a incheiat colaborarea cu postul Realitatea TV dupa ce patronul postului, Sorin Ovidiu Vintu, a acordat un interviu ziarului Bursa in care isi exprima opinii politice.

CT Popescu a declarat pentru HotNews.ro ca motivul rezilierii contractului cu RTV a fost “aparitia angajanta din punct de vedere politic in presa a patronului postului”.

Popescu a facut referire la interviul acordat de Vintu ziarului Bursa, in care patronul Realitatea TV a facut aprecieri negative la adresa lui Traian Basescu, spunand ca-i admira ca politicieni pe Valeriu Stoica si Dan Voiculescu.

* Cititi interviul dat de Vintu in Bursa

“Inca din primavara anului trecut, cand Sorin Ovidiu Vintu a anuntat public ca este patronul postului, am spus ca voi urmari ce se va intampla din punct de vedere politic cu patronatul postului”, a adaugat Cristian Tudor Popescu. Redactorul-sef al Gandului a adaugat ca nu reproseaza nimic din punct de vedere profesional postului Realitatea TV. “Contractul a fost desfacut pe cale amiabila”, a adaugat CT Popescu.

Intrebat despre viitorul emisiunii “Cap si pajura”, Popescu a spus: “E cert ca aceasta emisiune are un public al ei si ma gandesc la reluarea sa pe un post al carui patronat sa respecte cerintele mele de neimplicare politica. Emisiunea ar putea fi realizata macar saptamanal”.





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.



883 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari CTP! (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:33)

    Daniel [anonim]

    Uneori nu inteleg actiunile CTP dar uneori DA. Ultima face parte din a doua categorie!
  • 0 (0 voturi)    
    neimplicare (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:33)

    vax [anonim]

    Neimplicare politica?
    CTP-ule, ti s-a umflat vena tehnica si nu-ti mai simti miasma politica?
    Hai sictir, dom' injiner...
  • 0 (0 voturi)    
    Nu sunt un admirator, dar trebuie sa-l felicit pe CTP! (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:36)

    Gelu [anonim]

    Niciodata nu mi-au placut nationalismul, privirea incruntata, mesajul vesnic dizolvant si pesimismul lui CTP. Dar trebuie sa recunoasc faptul ca a luat o decizie care-l onoreaza, spre deosebire de multi oameni pe care i-am placut si care, iata, nu-si fac probleme de constiinta. Jos palaria.
  • 0 (0 voturi)    
    Neimplicare (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:41)

    oleg [anonim]

    Care neimplicare?

    Cea de pe vremea cand guzganul nu era rozaliu iar crucisatorul crucisatorea cu vant din pupa sau e vorba de neimplcarea din ultima vreme ("robotul nebun", etc.)
    Mare jigodie trebuie sa fii ca sa te poti delimita cum face el!
  • 0 (0 voturi)    
    Punct si de la capat (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:48)

    Gerula [anonim]

    Incercati postul public de televiziune. Schimbarile (in mai bine, cred eu!) din ultimul an sunt evidente. Acordati posibilitatea de a fi vizionata emisiunea si de catre telespectatorii fara de cablu. Veti fi placut surprins sa constatati ca oameni, mai putin simandicosi, vor fi interesati de continutul acesteia.
  • 0 (0 voturi)    
    Brava (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:56)

    Craciun Ovidiu [anonim]

    Se pare ca nu toti il apreaciaza pe CTP. Nici nu vrea asta. Vrea sa fie perceput cum este, adica ONEST, CORECT, CRITIC, LOGIC.
    Ma bucur ca exista oameni ca el, care vor sa dea un exemplu, nu cu dispret ci cu speranta ca va schimba niste mentalitati in randul oamenilor de rand, caci cei iesiti din rand (clica politica) sunt cazuri pierdute.
    Brava inca odata.
  • 0 (0 voturi)    
    moale si pufos (Joi, 25 ianuarie 2007, 14:56)

    cocolino [anonim]

    Ma lasa rece plecarea in acest moment a lui CTP. Trebuia facut cu mult timp inainte and el afirma citez "eu nu sunt platit din banii lui Vantu ci din banii telespetatorilor care se uita la emisiune".
    Si un muncitor de la fabrica de pantofi e platit din banii cumparatotilor.......;)
    Ma lasi.
  • 0 (0 voturi)    
    De acord (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:17)

    Cezar [anonim]

    In perioada aceasta cand implicarea politica a presei conduce la incercari manipulari in masa cred ca gestul lui CTP e de admirat.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Craciun Ovidiu (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:20)

    checu [anonim]

    Da, ai dreptate, CTP-ul este un exemplu elocvent dar nu de ce zici tu, ci de ura furibunda impotriva a tot ceea ce nu ii place. De ce nu ii place?
    DACA MAI PUI MULTE INTREBARI TE DISEC INTR-UN EDITORIAL!
  • 0 (0 voturi)    
    chelia incruntata (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:20)

    gigi de la scularie [anonim]

    Daca CTP isi imagineaza ca se vor varsa lacrimi ca a hotarat sa-si dea demisia dintr-o slujba platita de Vantu, se inseala. Singurul motiv pentru care a putut-o face "amiabil" este ca nu s-a mai inteles la bani cu seful sau, acest dolarojurnalist devenind din ce in ce mai putin credibil.
  • 0 (0 voturi)    
    si marmota ce zicea ? (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:23)

    lica nu stie de frica [anonim]

    pai unde o sa se duca, domnule ? la otv ? Poate il vad la antena 1 sau 3 ca ar fi o chestie .
    Parca nu are fiecare om optiunile lui, ce sa spun...
    Altii nu spun pe cine simpatizeaza si trag doar sfori prin culise.
    Scurt pe doi : libertatea presei la modul absolut nu exista, in sensul ca jurnalistul sa scrie exact ce doreste, in limitele legii din tara in care activeaza.

    Fiecare are un sef care il trimite pe anumite subiecte, nu scrie omul ce ii casuna asa, si editorul sef are patron, care daca e lovit in interese fie direct, fie indirect gaseste motiv sa se scape de el si sa aduca unul care respecta legile nescrise.

    Sa fim seriosi.
  • 0 (0 voturi)    
    O incurajare circumspecta ! (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:32)

    martin [anonim]

    Nu voi ajunge sa-l felicit chiar pe Cristian Tudor Popescu, fiindca de prea multe ori m-a enervat cu morga sa incrancenata si parerile preconcepute. Dar nu pot sa nu observ desprinderea de un post care dupa o lunga perioada de decenta politica, a virat brutal impotriva lui Basescu.
    Voi continua sa ma uit la Realitatea, dar cu sila cu care ma uit si la Antene. Numai in tara asta e posibil sa faci talk-show-uri total dezechilibrate, adica in exclusivitate cu canalii si dusmani de moarte ai lui Basescu.
    CTP a avut cel putin cinstea, desi nici el nu-l iubeste pe Basescu, sa arate ca cel putin moral (eu cred ca si juridic) problema de baza a actualului scandal este ca Tariceanu are o singura obsesie de cand a ajuns premier, aceea de a-l salva pe Patriciu si asta cu orice pret.
    CTP ar trebui sa vorbeasca si despre gasca patriciana si despre canaliile asociate si sa nu se mai faca ca nu-i vede!
  • 0 (0 voturi)    
    CTP a facut rau Romaniei (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:43)

    taranistul [anonim]

    Va readuc aminte ca atunci cand ADEVARUL scria "fir-ai al naibi majestate" (naiba = dracul) in 1991 la adresa Regelui Mihai, CTP nu lua nici o pozitie fata de "guru" tinu. Adevarul a combatut intr-un mod gretos fenomenul pta universitatii, fara ca CVT sa aiba vre-un rau. niciodata nu a abordat lucrurile politice in esenta. Stiind ca vantu a fentat cu FNI, de ce a participat cu prezenta sa la rating-ul postului?
  • 0 (0 voturi)    
    principiile astea.... (Joi, 25 ianuarie 2007, 15:56)

    Pai [anonim]

    L-au gasit principiile pe CTP? Mi se pare mai degraba o razbunare ieftina a trustului PRO care detine Gandul si care a pierdut foarte multi oameni buni la Catavencu.
    Cand a fost vorba de guzganul rozaliu si altele n-a mai avut atatea principii. In fine, macar Sarbu nu da interviuri politice chiar daca e finul lui Geoana.
  • 0 (0 voturi)    
    mai multe (Joi, 25 ianuarie 2007, 16:02)

    Cristi liberalu [anonim]

    O sugestie: emisiunea sa incerce sa se gazduiasca la postul public. Este cel mai potrivit pentru aceasta.
    Cat despre demisia in acest moment, cred ca ea este oportunista, dar totusi binevenita...
  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine mai tarziu? (Joi, 25 ianuarie 2007, 16:03)

    kioroo [anonim]

    Tardiv, coane Popescule. Sa nu iti fi trecut dumitale pe sub nas mirosul bancnotelor aruncate in campania electorala?
    Te trezisi, hodoronc-tronc, alergic la patronii implicati politic, dupa ce ai acceptat compromisul si te-ai hlizit impasibil la prietenul Dinescu, cocosat de caratul verzisorilor in sprijinul actualei puteri.
  • 0 (0 voturi)    
    Un gest onorabil (Joi, 25 ianuarie 2007, 16:09)

    Victor [anonim]

    Cand o persoana comite niste gesturi pe care nu vrei sa ti le asumi ca urmare a asocierii dintre tine si persoana respectiva trebuie sa faci un gest de separare.
    Gestul lui CTP este de bun simt, gest pe care nu il vad la cei care "presteaza la televiziunile lui Voiculescu, si care par sa nu aiba aceasta dimensiune a onorabilitatii.
    Respect!
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Joi, 25 ianuarie 2007, 16:59)

    Gicu [anonim]

    Nu sunt un fan al lui CTP. Dar recunosc in el un ziarist cu coloana vertebrala. Da, a lucrat la Realitatea TV (si ati vazut ca, in ultimele 2 saptamani, Realitatea TV s-a transformat radical, ca la comanda) si spre deosebire de multe alte figuri proeminente ale scenei media, omul asta este integru. Si da, asta implica faptul ca de multe ori nu sunt de acord cu el. Consecventa lui nu este una comandata de sefi, ci de propria lui constiinta. L-am vazut pe CPT acuzandu-l pe Basescu (cu totii stim ca nu-l agreaza prea tare), l-am vazut luandu-i apararea. Asta arata ca omul are o minte proprie, nu judeca altii pentru el.

    Faceti si voi comparatia cu, jee... i dont know... say... Cristoiu? Sau, daca pot sa-l numesc ziarist, Octavian Paler? (nu am decat respect pentru intelectul acestuia din urma, dar sincer nu inteleg de ce se prostitueaza in halul asta in fata lui Voiculescu) Pana nu de mult, "Stineza Zilei" de pe Antena 3 (%) nu putea demara pana nu se gasea un titlu sau un subtitlu care sa includa o referinta la Basescu... (in maroritatea cazurilor intrebari retorice... "se scarpina Basescu in c*r?", "are presedintele o amanta?", "a violat Traian babutze cand era tanar?" Porobabil ca legal sunt la adapost daca formuleaza astfel zvonistica... smart boyz)

    In fine, CTP, de multe ori nu sunt de acord cu dvs. da' aveti tot respectul meu. Va rog eu, doar, la urmatorul scrutin nu mai spuneti ca nu va duceti la vot. Tineti pentru dvs. acest gand, lasati oamenii sa se duca daca vor :)
  • 0 (0 voturi)    
    demisia CTP (Joi, 25 ianuarie 2007, 18:26)

    Vasilescu Adrian [anonim]

    MAGNA CUM LAUDE CTP!!!
    Astept si de la altii. Nu va mai complaceti! Mai devreme sau mai tarziu acesti sovi isi dau arama pe fata. Nu este clar ca ei au nevoie de "unelte" si nu de salariati?
  • 0 (0 voturi)    
    sobolanii abandoneaza Crucisatorul (Joi, 25 ianuarie 2007, 18:29)

    schmoukiz [anonim]

    Ce sa spun, mare demnitate sa te retragi dupa sentinta cu puscaria dictata impotriva lui Vantu. (O veste buna ar fi ca daca CTP o sterge o avea informatii ca sentinta se va confirma la recurs desi imi vine extrem, da extrem de greu sa cred una ca asta).
    In rest, Sarbu e nasul lui Geoana si legat de Iliescu printr-o revolutie si o mineriada. Hrebenciuc nu mai are nevoie de nicio prezentare, Voiculescu de la Antena, unde era nelipsit pe vremuri, asemenea, deci fandoseli din astea de fata mare la CTP fata de angajatorii lui nu prea mai sunt de crezut.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari CTP! Plesule, Liicene, Mircica, Stelica mama, Hurezene, probleme de constiinta, ceva? (Joi, 25 ianuarie 2007, 21:21)

    Horia [anonim]

    Ce mi se paree mie cel mai interesant din toata tarasenia asta e ca marii 'telectuali care maninca morala pe painbe la micuyl dejun, securisti la pranz si comunisti la cina, nu au facut gestul de bun simt al lui CTP. Nu te-am placut niciodata, Popescule, dar trebuie sa recunosc ca ai dat o lectie de demniutate unor oameni pe care i-am sustinut.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari (Joi, 25 ianuarie 2007, 21:39)

    andrei [anonim]

    Domnule Popescu va admir gestul pentru ca astfel dati dovada de tarie de caracter.
  • 0 (0 voturi)    
    ...de mare demnitate intr-adevar ... (Vineri, 26 ianuarie 2007, 4:52)

    ursul pacalit de vulpe [anonim]

    S-ar zice ca CTP ar fi si el un mare miez din nuca ... Foarte apreciat de o parte dintre noi, hulit de altii... un personaj aproape perfect in simularea verticalitatii si a victimizarii subtile, induse, atunci cand este usor atacat. Am avut din nefericire ocazia sa il cunosc pe acest personaj si nu intr-o imprejurare care sa ne faca cinste vre-unuia dintre noi. Intr-o imprejurare in care CTP era mai mult decat cumparabil, dizgratios de cumparabil, manjit pana peste urechi de noroiul unor teancuri de dolarei ... si asta doar pentru ca sa mai potoleasca nitel din avantul penelor unor colegi :)
    A demisionat acum pentru ca se scufunda corabia... nu e prima data cand o face, nu e in mod cert ultima, pana la urma daca apreciez ceva la dumnealui, acest lucru e instinctul de conservare... In rest, numai de bine !
  • 0 (0 voturi)    
    ei, hai... (Vineri, 26 ianuarie 2007, 7:50)

    Securoiu [anonim]

    Dar de faptul ca se apropie alegerile pentru conducerea Clubului Roman de Presa, ce spuneti ? CTP doreste sa candideze la un nou post de presedinte. Cu noul statut, influenta " noului" club este de departe mai importanta... Dar ii pasa lui CTP de pozitia lui Vantu ? Asa cum imi pasa mie de "suferinta" unui rahat uscat in bataia Vantului. Daca ai ceva glagorie in cap, iti dai seama ca asa-zisa critica a lui Vantu nu este decat praf in ochi, menita sa ascunda, daca se mai poate, fratia cu banda de hoti ce graviteaza in jurul alcoolicului national.
  • 0 (0 voturi)    
    ei, hai... (Vineri, 26 ianuarie 2007, 7:50)

    Securoiu [anonim]

    Dar de faptul ca se apropie alegerile pentru conducerea Clubului Roman de Presa, ce spuneti ? CTP doreste sa candideze la un nou post de presedinte. Cu noul statut, influenta " noului" club este de departe mai importanta... Dar ii pasa lui CTP de pozitia lui Vantu ? Asa cum imi pasa mie de "suferinta" unui rahat uscat in bataia Vantului. Daca ai ceva glagorie in cap, iti dai seama ca asa-zisa critica a lui Vantu nu este decat praf in ochi, menita sa ascunda, daca se mai poate, fratia cu banda de hoti ce graviteaza in jurul alcoolicului national.
  • 0 (0 voturi)    
    sa fie asa? (Vineri, 26 ianuarie 2007, 9:03)

    adi [anonim]

    acum ca CTP si-a dat demisia, nu e de mirare. sa nu uitam ca nu e un mare caracter, daca e sa ne gandit cum a cotit-o in vara cand a plecat cu coada intre picioare la Sarbu. era de asteptat sa incheie colaborarea cu Realitatea, si nu m-as mira daca as vedea cap si pajura in grila pro tv. singurul merit al lui e ca a asteptat un moment "prielnic", care a aparut acum cu aceste declaratii ale lui SOV.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai moare vantu asta? (Vineri, 26 ianuarie 2007, 10:16)

    ghita [anonim]

    ca eu tot astept sa moara
    :))))))))
  • 0 (0 voturi)    
    M-am inselat: CTP este un om mic ! (Vineri, 26 ianuarie 2007, 13:44)

    Diana-Andreea [anonim]

    Chiar daca Vantu afirma ca este unul mare...

    Pai, emisiunea aceasta "Cap si Pajura" o facea pentru Vantu sau pentru cine stie ce interpretari are el in capul plesuv ?

    Cand a revenit la aceasta emisiune, a afirmat ca o face pentru cei ce il privesc, adica pentru public... Pai, spuneti dvs., indiferent de ce motive invoca, cei ce il iubesc si il admira, ce vor spune ?
  • 0 (0 voturi)    
    pentru "ursul pacalit de vulpe" (Vineri, 26 ianuarie 2007, 17:23)

    Mihai [anonim]

    Se prea poate ca CTP sa fie cumparabil, dar pe de alta parte de ce te-as crede pe tine? Ai aruncat o vorba in vant fara nici un element concret, iar asta se numeste calomnie. Ai curaj sa spui macar cine esti? - nu ca asta ar face ca spusele sa fie adevarate, dar macar ai fi mai subtil :)
  • 0 (0 voturi)    
    Miticia SA (Luni, 29 ianuarie 2007, 12:36)

    Adi [anonim]

    Miticia=Valachia=Political Bangladesh

    Lupta Dezonoarei!!!

    Miticilor, nu cred ca este ceva surpinzator si cu atat mai putin un gest de mare prestigiu. Intr-o lume in care respectul si onoarea sunt notiuni inca nedescoperite gestul lui CTP chiar daca in mod normal ar trebui sa fie onorabil si demn de luat in seama el nu reprezinta nimic tocmai datorita faptului ca este produs de catre un om (Mitic de origine culturala) nu il practica cu consecventa. Ca sa fii onorabil trebuie sa fii cu consecventa si nu doar uneori.
    Miticilor, faptul ca CTP in campanie electoral - ultimul act televizat - il lingea la propriu pe Nastase si-l bombarda pe Base. Un gest extreme de gretos care - imi aduc aminte ca adoua zi dupa episod ascultam intr-un Supermarchet o emisiune radio in care speakerii si publicul isi exprimau totala dezaprobare fata de modul segregationist si total lipsit de onoarea eticii in care CTP isi produsese medierea. Totusi inca in lumea ziaristicii de Miticia CTP reprezinta un mare reper.
    Nu ca Base sau Naste sau SOV ar fi niste monumente de onoare ci mai degraba de totala dezonoare, dar nu asta este subiectul. Ce onoarea avut CTP-ul cand a facut contractul cu superonorabilul SOV????? Acum e prea tarziu!!!
    Vedeti voi Miticilor, prin asta diferiti voi de Europa ......RESPECTUL si ONOAREA!!!
    Acestea sunt notiuni la fel de straine pt voi precum propria imagine reflectata intr-o oglinda o unei maimute cu coada care nu are capacitatea de a realize identifica pe ea insasi in imagine si incepe sa se bata cu imaginea! In acelasi mod voi Miticilor nu reusiti sa va identificati cu Respectul si Onoarea si incepeti sa va bateti cul aceste notiuni ca fiind inamicii vostri.
  • 0 (0 voturi)    
    Miticia SA (Luni, 29 ianuarie 2007, 13:06)

    Adi [anonim]

    Miticia=Valachia=Political Bangladesh

    Lupta Dezonoarei!!!

    Miticilor, nu cred ca este ceva surpinzator si cu atat mai putin un gest de mare prestigiu. Intr-o lume in care respectul si onoarea sunt notiuni inca nedescoperite gestul lui CTP chiar daca in mod normal ar trebui sa fie onorabil si demn de luat in seama el nu reprezinta nimic tocmai datorita faptului ca este produs de catre un om (Mitic de origine culturala) nu il practica cu consecventa. Ca sa fii onorabil trebuie sa fii cu consecventa si nu doar uneori.
    Miticilor, faptul ca CTP in campanie electoral - ultimul act televizat - il lingea la propriu pe Nastase si-l bombarda pe Base. Un gest extreme de gretos care - imi aduc aminte ca adoua zi dupa episod ascultam intr-un Supermarchet o emisiune radio in care speakerii si publicul isi exprimau totala dezaprobare fata de modul segregationist si total lipsit de onoarea eticii in care CTP isi produsese medierea. Totusi inca in lumea ziaristicii de Miticia CTP reprezinta un mare reper.
    Nu ca Base sau Naste sau SOV ar fi niste monumente de onoare ci mai degraba de totala dezonoare, dar nu asta este subiectul. Ce onoarea avut CTP-ul cand a facut contractul cu superonorabilul SOV????? Acum e prea tarziu!!!
    Vedeti voi Miticilor, prin asta diferiti voi de Europa ......RESPECTUL si ONOAREA!!!
    Acestea sunt notiuni la fel de straine pt voi precum propria imagine reflectata intr-o oglinda o unei maimute cu coada care nu are capacitatea de a realize identifica pe ea insasi in imagine si incepe sa se bata cu imaginea! In acelasi mod voi Miticilor nu reusiti sa va identificati cu Respectul si Onoarea si incepeti sa va bateti cul aceste notiuni ca fiind inamicii vostri.

Abonare la comentarii cu RSS
Ultimele articole din aceeaşi categorie
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică