Agentia Gav/Scholz&Friends a primit 110.000 de euro de la MAE pentru conceptul Fabulospirit

de Raluca Damian     HotNews.ro
Miercuri, 28 februarie 2007, 0:00


Crearea conceptului campaniei "Romania-Fabulospirit" a costat Ministerul Afacerilor Externe 110.000 de euro. Suma a fost platita agentiei de publicitate Gav/Scholz&Friends, cea care a realizat proiectul. Alocarea sumei s-a facut fara licitatie. Reprezentantii MAE sustin ca au evaluat mai multe companii, printre care si Publicis, si au ales agentia Gav/Scholz&Friends pe baza campaniei 'Normal. Sibiu' in Romania si a celei din Germania, 'Germany. Land of ideas'.

Campania va costa intre 3 si 5 milioane de euro

Din campania realizata nu lipsesc imagini video cu peisaje romanesti, cu sculptorul Constantin Brancusi si Coloana Infinitului sau afise cu marile gimnaste ale Romaniei. Lucian Georgescu, actionarul principal al Gav/Scholz&Friends a prezentat, intr-o conferinta organizata de MAE, o serie de printuri reprezentand doar o faza preliminara a campaniei.
Corina Vintan, purtatorul de cuvant al MAE a spus ca urmeaza sa fie organizata o licitatie prin care se vor alege agentii pentru servicii de creatie, cumparare si administrare de spatiu media si organizarea de evenimente care sa sustina campania. Cat despre bugetul total al campaniei, acesta nu a fost inca stabilit. Din estimarile Ministerului de Externe, suma va fi intre 3 si 5 milioane de euro.















272 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Un fabulospirit spune: "sunt un fabulospirit". Cand este adevarat ce spune ? (Miercuri, 28 februarie 2007, 21:54)

    pop emil [anonim]

    Pe zi ce trece putem constata ca formele fostului limbaj de lemn sunt umplute cu substanta unui nou jargon. Si aceasta problema trebuie studiata, fiindca - nu-i asa - limba este totodata si gandire. Practicarea unei vorbiri precare duce in final la precaritatea intelectului.
    Acum despre "fabulospirit". Nu stiu ce intelege creatorul acestui concept, dar nu mi se pare a fi ceva de genul "minte spirituala". Mai degraba l-am putea intelege ca un "spirit fabulator", adica o minte inclinata mereu spre fantastic, o minte care pierde frecvent legatura cu concretul. Vai de noi, daca strainii vor intelege ca suntem asa.
    Cred ca firma de publicitate este foarte priceputa si serioasa, dar aici s-a intamplat ceva ... Si sloganul acesta ar trebui schimbat.
  • 0 (0 voturi)    
    Specialisti electorali (Duminică, 4 martie 2007, 13:54)

    dani [anonim]

    Et en images de marque, il s'y connait. Ce n'est pas pour rien que pour sa campagne electorale, il a engage l'agence de communication allemande Scholtz&Friends, celle-là même qui a assure la victoire electorale de la chancelière allemande Angela Merkel. La même agence s'occupe de la campagne de Sibiu 2007 (din presa luxemburgheza)

    Pe scurt, e vorba in textul in franceza de agentia de comunicatii Scholtz&Friends si victoria electorala a crestin-democratilor in Germania (inclusiv cancelara Merkel).
    Directorul de la Berlin a agentiei este purtatorul de cuvant in Internet al aceluiasi partid, CDU.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri