Postul Romantica, relansat de grupul Realitatea-Catavencu, a inregistrat in prima zi de emisie, luni, o audienta medie de 20.000 de telespectatori in mediul urban (ceea ce inseamna un rating de 0,2).

Media plaseaza postul pe pozitia a 17-a intre canalele TV autohtone intr-o ierarhie a audientei, la finalul primei sale zile de emisie. Romantica a stat mai bine la spectacolul de lansare a postului „Intoarcerea Trandafirului”, transmis duminica de la Circul Globus, care a precedat trecerea la noua grila de programe.

Teo, atractia zilei

In intervalul de maxima audienta (19.00-23.00), in fata televizoarelor au stat pe Romantica 49.000 de telespectatori din mediul urban (0,5 rating), locul 13 in clasamentul serii.

Audienta cea mai mare a avut-o, detasat, emisiunea lui Teo Trandafir, „Teoviziunea”, care a atras 95.000 de oraseni in fata televizoarelor (0,9% rating). De altfel, minutul cu cea mai mare audienta a fost inregistrat tot in timpul programului prezentat de Teo: 164.000 de persoane la ora 20.59.

Show-ul „Doamna si domnul de la 5”, gazduit de Oana Sarbu si Catalin Crisan, s-a plasat pe locul doi printre programele televiziunii in prima zi, cu o audienta medie de 50.000 de telespectatori din mediul urban.

Cum era de asteptat, majoritatea telespectatorilor au fost femei (75%). Profilul primei zile de Romantica arata un public cu studii medii, cu venituri mari si medii. Dupa varsta, o treime din public are intre 18 si 40 de ani, iar o treime intre 50 si 60 de ani.

integral in EvZ