Romanii din Italia au identificat 13 noi sectii de votare, iar cei din Franta se ofera voluntari pentru organizarea referendumului

de B. Blagu     HotNews.ro
Marţi, 8 mai 2007, 0:00









Documente:
Comunicatul romanilor din Italia
(08.05.2007) DOC
Scrisoarea romanilor din Franta
(08.05.2007) DOC

Reprezentantii romanilor din Italia au afirmat ca sectiile sup;imentare sunt nevesare avand in vedere ca majoritatea romanilor lucreaza sambata si nu se pot deplasa la ambasada sau la consulatele romanesti.

Ei spun ca au, in principiu, acordul autoritatilor locale pentru a folosi spatiile mentionate ca si sectii de votare.

Cetatenii romani stabiliti in Franta au inceput o corespondenta cu ambasadorul Romaniei la Paris, cerandu-i acestuia detalii tehnice cu privire la organizarea votarii de pe 19 mai.

Ei precizeaza ca o parte dintre romanii din hexagon se ofera sa participe voluntar la organizarea referendumului pe teritoriul francez, pentru a suplini eventuala lipsa de personal.

In scrisoarea trimisa ambasadorului Sabin Pop, romanii cer sa fie prevazuta cel putin o urna mobila in fiecare localitate in care exista comunitati de romani, astfel incat nici unul dintre cetatenii cu drept de vot sa nu fie nevoit sa se deplaseze mai mult de 100 de km.




  
247 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    basescu nu merita!! (Marţi, 8 mai 2007, 13:24)

    simonica_mar [anonim]

    Romanii din strainatate nu il cunosc pe adevaratul Basescu!De asta vor sa-l sprijine !Ei de ce au plecat din tara nu tocmai pt ca Basescu a dus Romania in morcila!Oameni buni care aveti rude in strainatate informatii-i corect pe cei care vor sa voteze pe basescu,chiar nu vreti sa traim intr-o romanie in care sa nu mai fim nevoita sa plecam in strainatate departe de familie pt a ne castiga existenta!Votati pt Romania nostra!pt ca Romania e a noastra nu a lui Basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo lor! (Marţi, 8 mai 2007, 13:35)

    NU [anonim]

    Foarte frumos din partea lor! www.suspendare.ro
  • 0 (0 voturi)    
    Manifestatie in Dublin (Marţi, 8 mai 2007, 13:44)

    Florin [anonim]

    Romanii aflati in Irlanda sunt invitati la o manifestatie impotriva clasei politice din Romania, Duminica, 13 mai ora 14, pe O'Connell Street, langa "teapa" (Dublin Spire).
    Manifestatii simultane sunt planificate la Paris, Londra si Hamburg.
    Mai multe detalii la:
    romani-in-irlanda.info
    democratia-in-pericol.info
    romani-in-ham burg.info

    Florin Stroiescu - Organizator Dublin
  • 0 (0 voturi)    
    De ce am plecat din tara? (Marţi, 8 mai 2007, 13:45)

    Oana [anonim]

    Nu am plecat din tara din cauza lui Basescu,am plecat imediat dupa alegerile din 2004,desi fusesem implicata in campania Aliantei DA;atunci am avut ocazia sa cunosc cercul Fenechiu&comp si tot atunci mi-am dat seama ca nu fac altceva decat sa inlocuiesc oligarhii PSD-isti,cu cei...pnl-isti.Am fost profund dezgustata de ceea ce am vazut si,macar de aici,din strainatate,incerc,alaturi de alti romani,sa schimbam soarta Romaniei!!!De data aceasta,chiar voi vota NU!!!
  • 0 (0 voturi)    
    pt simonica_mar (Marţi, 8 mai 2007, 13:48)

    suca [anonim]

    daca-mi dai un singur exemplu prin care roamanii de peste hotare au fost manipulati iti dau dreptate. unul singur.
    sa nu-mi zici si tu ca geoana ca le-a dat mici si bere ca te faci de ras :)
    si oamenii aia sunt plecati de mult, nu de cand este Basescu presedinte. nu dezinforma.
    sau informeaza-ne pe noi corect. doar niste afirmatii fara un suport sunt niste biti ocupati degeaba pe hardiskul celor de la hotnews :)
  • 0 (0 voturi)    
    nu sunt manipulati cu antene (Marţi, 8 mai 2007, 13:49)

    mec [anonim]

    simonica, ce te face sa crezi ca romanii din afara nu il cunosc pe base? poate nu sunt manipulati de antene si alte medii de genul asta!!! poate au o imagine mai corecta, poate au reusit sa scape de ochelarii de cal asezati de comunisti. te-ai gandit la varianta asta? eu am plecat din tara de 3 ani, si te asigur ca nu din cauza lui basescu, ci a neocomunstilor aka psd, prm, udmr, pc si tot tacamul. nu e basescu perfect, dar se misca mult mai bine si corect decat presendintii din ultimi 50 de ani, asa ca il sustinem. si in plus, aici e vorba de un referemdum pentru a aproba sau nu o actiunea a parlamentului. aceasta actiune reprezinta suspendare presendintelui romaniei fara motiv!!!! Toti romanii oriunde ar fi ei au dreptul sa isi exprime parerea!!
  • 0 (0 voturi)    
    pt.simonica de la #1 (Marţi, 8 mai 2007, 13:51)

    Migai C. [anonim]

    "Ei de ce au plecat din tara nu tocmai pt ca Basescu a dus Romania in morcila!"

    Te inseli, draga Simonica: romanii au parasit tara din cauza lui tac-tu Iliescu (de 3 ori presedinte ?!) si a gastilor fesenisto-pesediste care au organizat mineriadele, a mizeriei materiale si mai ales morale cauzata de coruptia la nivel de varf in Romania. Vad ca v-a cam apucat tremuratul. Ei bine, de asta data chiar ca aveti motive, deoarece vom duce la capat revolutia inceputa in 1989 !
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Simonica_mar@1 (Marţi, 8 mai 2007, 13:53)

    Matache M [anonim]

    Draga Simonica, majoritatea am plecat din tara cu mult inainte de venirea lui Basescu, din cauza celor care acum sunt impotriva lui. Pana una alta, dusmanii dusmanilor mei sunt prietenii mei, nu crezi ca este o logica in asta?
    Basescu este o persona. Daca se poate intoarce in functie o face numai cu ajutorul sustinatorilor lui. Ceea ce si-a propus este, macar declarativ, conform cu aspiratiile celor care vor o Romania moderna, in care oamenii sa nu mai se impiedice de coruptie la fiecare pas. Cei 322 NICI MACAR DECLARATIV nu sustin ceva apropiat de ceea ce majoritatea (se pare) ne dorim.
    Deci, Basescu se intoarce cu sprijinul majoritatii, dar puterea lui sta in majoritate. Daca nu urmareste indeplinirea promisiunilor (atat cat are putere ca presedinte, citeste constitutia daca nu sti limitele acestei functii in stat...), aceasta majoritate il va parasi.
    Cei 322 au sprijinul cleptocratiei si al propriilor interese. Fi convinsa ca daca li se da timp, vor reusi sa strambe legile total in avantajul lor - si nu al tau sau al meu.
    Ai uitat anii domniei lui Iliescu? Noi nu! Din cauza lui si a camarilei promovate de el am plecat, nu din cauza lui Basescu. De aceea diaspora il sustine pe Basescu...
  • 0 (0 voturi)    
    Toata stima.... (Marţi, 8 mai 2007, 14:00)

    Claude [anonim]

    si respectul pentru romanii din afara! Mult succes si le tin pumnii in demersul lor. Votati cum va dicteaza constiinta. Avem nevoie si de votul vostru!
  • 0 (0 voturi)    
    Pro Basescu (Marţi, 8 mai 2007, 14:13)

    Raluca [anonim]

    Nu am plecat din cauza lui Basescu, in 2004 eram deja afara si am votat cu Basescu. Asta voi face si acum. Impreuna cu prietenii mei, vom merge aproape 100 de kilometri sa votam. Sa terminam cu comunistii, ca nu e bine departe de tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Vot corespondenta (Marţi, 8 mai 2007, 14:13)

    bogdan [anonim]

    indiferent ce se intampla pe 19 mai ar trebui sa se introduca posibilitatea de vot prin corespondenta. Am auzit inclusiv cifre de genul 4 milionane de romani plecati, iar acesti romani nu au decat 150 sectii de votare la o suprafata de mii de ori mai mare decat Romania. Nu este corect.
  • 0 (0 voturi)    
    Pro Basescu (Marţi, 8 mai 2007, 14:29)

    Raluca [anonim]

    Nu am plecat din cazua lui Basescu, in 2004 eram aici deja si am votat tot cu el.

    Voi merge sa votez, impreuna cu prietenii mei, fiindca ne pasa.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Simonica_mar (Marţi, 8 mai 2007, 15:03)

    Andi [anonim]

    Tanti Simona, sa stii ca foarte multi din cei din afara (ca si mine de altfel) vor vota impotriva demiterii nu pentru ca sunt fani Basescu (eu nu sunt, de exemplu), ci pentru ca totusi tin la Romania. Vor vota NU pentru ca nu-si pot permite sa lase tara pe mana parlamentarilor actuali (in special PSD). Cum poti sa ai incredere in niste oameni care nu tin cont de un aviz al Curtii Constitutionale? Cum poti sa ai incredere in niste oameni care fac totul pentru a-si asigura imunitatea si a controla Justitia? Cum pot sa fiu de acor cu niste oameni, care cand au avut dovada ca cineva din afara parlamentului voteaza in locul lor sau ca unul din ei voteaza de doua ori nu iau nici o masura? Tu daca votezi de doua ori esti pasibila de inchisoare. La ei nu scrie in regulament. Sincer nu pot las tara pe mana lor inca cel putin 3-4 luni, pana cand s-ar organiza din nou alegeri prezidentiale. Mi-e de-ajuns cat vad ca fac intr-o luna. Nu e Basescu cheie de biserica, nu are personalitatea buna pentru aceasta functie, intr-o democratie normala. Dar macar a dat dovada de verticalitate! Cand s-a deschis dosarul Flota, a avut bunul simt de a renunta la imunitatea parlamentara si a se pune la dispozitia anchetatorilor, in momentul in care fraiele Justitiei erau la PSD. Si timp de mai mult de 4 ani de anchete potrivnice nu s-a gasit nimic ilegal. Si in continuare tot de asta e acuzat! Mis e pare culmea ipocriziei acestor parlamentari!
  • 0 (0 voturi)    
    Romania merita ! (simonica pct.1) (Marţi, 8 mai 2007, 15:18)

    un golan din Constanta [anonim]

    Eu de exemplu am parasit tara imediat dupa prima mineriada, cind oastea neagra a lui Iliescu tocmai plantase flori in Bucuresti si le stropise cu sangele opozantilor din Piata Universitatii. Cum crezi ca se poate uita asa ceva ?
    Pe atunci nici macar nu auzisem de Basescu, desi sunt din Constanta. Dar de sforariile si intrigile bolsevicului de Iliescu nici macar acum n-a scapat Romania. Nu puneti matrapazlacurile lui Iliescu & Co in carca lui Basescu, pur si simplu nu tine.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu va lasati influentati!Ganditi obiectiv! (Marţi, 8 mai 2007, 15:22)

    petrishor4u [anonim]

    Basescu apeleaza ca de obicei la naivitatea omenenilor,pt ca de-a lungul timpului s-a demonstrat faptul ca romanii sunt f naivi pt ca daca nu erau Basescu nu ajungea presedinte!Eu rog pe cei care il sustin pe Basescu sa se gandeasca la ultimii anii si sa spun ce a facut basescu pt ca asta ne intereseaza ce a fcaut nu ce a zis Basescu,si veti vedea ca nu a facut nimik bun!Haideti sa alegem un presedinte demn de noi si sa nu le lasam condusi pe un idiot!www.dasuspendare.ro
  • 0 (0 voturi)    
    Nu va lasati influentati!Ganditi obiectiv! (Marţi, 8 mai 2007, 15:24)

    petrishor4u [anonim]

    Basescu apeleaza ca de obicei la naivitatea omenenilor,pt ca de-a lungul timpului s-a demonstrat faptul ca romanii sunt f naivi pt ca daca nu erau Basescu nu ajungea presedinte!Eu rog pe cei care il sustin pe Basescu sa se gandeasca la ultimii anii si sa spun ce a facut basescu pt ca asta ne intereseaza ce a fcaut nu ce a zis Basescu,si veti vedea ca nu a facut nimik bun!Haideti sa alegem un presedinte demn de noi si sa nu le lasam condusi pe un idiot!www.dasuspendare.ro
  • 0 (0 voturi)    
    bravo (Marţi, 8 mai 2007, 15:28)

    bozo [anonim]

    multumiri romanilor din strainatate. sper sa ne mobilizam si noi, aici in tara, la fel de exemplar. ne vedem cu NU la vot
  • 0 (0 voturi)    
    Simonica draga... (Marţi, 8 mai 2007, 15:48)

    vallux [anonim]

    ... habar n-ai despre ce vorbesti! Din cauza lui Base am ajuns noi in strainatate? Sa iti fie rusine pentru vorbele astea! Am ajuns aici tocmai pentru ca oameni ca Base n-au fost lasati si nu sunt in continuare lasati sa miste ceva in tara asta a noastra!
    Ia spune, ai fost platita sa scrii comentariul pe care l-ai scris sau esti chiar atat de inconstienta?
    Rusine inca o data! Si tie, si celorlalti inconstienti care refuza sa vada mizeria morala si materiala pe care PSD si PNL, altfel incompatibile politic (!), o prolifereaza in Romania...
  • 0 (0 voturi)    
    pentru petrishor4u (Marţi, 8 mai 2007, 16:18)

    iulia [anonim]

    Petrisor draa ai si o solutie morala? (care exclude patrulaterul negru)
  • 0 (0 voturi)    
    care "romanii din italia"? (Marţi, 8 mai 2007, 17:38)

    johny [anonim]

    Dar daca spuneam "romanii din Romania"? Care "romanii din Italia"? E vreo unitate militara care-i tine aliniati, la ordin? E vreun "popor" unic si compact si pe acolo? Limitati titlurile la cei care si le asuma.
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu noi suntem cu tine! (Marţi, 8 mai 2007, 19:28)

    Dragos [anonim]

    Basescu noi te sprijinim pentru ca ai fost complet neindreptatit cand ai fost suspendat. Locul tau e la Cotroceni. Multi te vor, numai neocomunistii nu... nenorocitii de PeSeDisti... si restul ... Forza PD-PLD
  • 0 (0 voturi)    
    ...voi vota (Marţi, 8 mai 2007, 19:50)

    blasphem [anonim]

    ...daca la Ancona va fi sectie de votare (asa cum s-a anuntat) ...garantez ca pe 19 mai, domnul Presedinte va avea cel putin 1000 voturi de la romanii din zona . Asta este estimarea minima, poate si mai mult. Iar pentru idioata de la numarul 1: -..Draga mea, noi nu am plecat din tara din cauza lui Basescu ci din cauza deficientzilor ce impartasesc aceleasi idei comuniste ca si tine, mancatoare de mititei prin parcuri ce esti...
  • 0 (0 voturi)    
    @ Johny (Marţi, 8 mai 2007, 19:54)

    Iordache [anonim]

    De ce scrii fara sa gandesti? Articolul nu se referea la o comunitate precis determinata ci la acei romani din Italia care au identificat spatiile cu pricina. Nu sunt o grupare militara ci oameni cu opinii personale si bune/rele acestea trebuie respectate.

    @raspandaci PSD/PNL/UDMR

    Nu mai incercati sa influentati electoratul de afara pentru ca e practic imposibil. E vorba de oameni cu opinii formate in afara trusturilor de presa din Romania. In general isi suna parintii si ii intreaba cum l merge. Sau citesc (si) presa straina. Timp pierdut
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns (Marţi, 8 mai 2007, 20:17)

    balan sevastiana [anonim]

    Pentru D-na Simionica care ne cere noua din srainatate sa nu votam o informam ca vom vota tocmai ,stiind ca doar BASESCU va face ceva sa revenim in tara si sa nu mai plece copii nostri in strainatate caci tara noastra este cea mai frumoasa si Romanii din srainatate sant vazuti cei mai bine pregatiti,dar tot in tara ta sant luate in considerare studiile .DECI vom vota " NU " Suspendarii PRESEDINTELUI !!
  • 0 (0 voturi)    
    tot despre centrul cultural de la Venezia (Marţi, 8 mai 2007, 20:51)

    tufa de venexia [anonim]

    chiar nu se poate face nimic intr-o cladire a statului roman!?
    Vad ca sunt primarii italiene care sunt disponibile sa organizeze sectii de votare!
    Unde se vor vota toti romanii rezidenti sau doar prezenti in laguna? ( Va asigur ca nu sunt putini)
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Simonica (Marţi, 8 mai 2007, 21:03)

    marius,ploiesti [anonim]

    Simonica ,mai tii minte anul1991 cand oamenii adevarati au iesit in stara sa manifeste impotriva bolsevicului de Iliescu si-al gastii sale?Mai tii minte ce s-a intamplat atunci?Simplu au venit oamenii lui Iliescu si asa zisi mineri sa au rupt mainii picioare si au pus pumnul in gura libertatii si democratiei.Acum dupa 17 ani de la revolutie cand avem sansa sa ne desprindem de trecut,de comunism si de dinozauri se trezesc acei 322 de politruci impreuna cu cei care au gandire dinozauro-comunista si cred orbeste in niste oameni care ne pun pumnul in gura vor sa ne intoarcem in timp.Asta iti doresti cu adevarat Simonico?
  • 0 (0 voturi)    
    comunistul nr1 (Miercuri, 9 mai 2007, 8:17)

    extravagance [anonim]

    Cand va aud "Sa terminam cu comunistii.." sunt uimita de cat de prosti sunt unii.Pai tocmai Base e comunistul nr1,se vede si de-aici.Da'ce conteaza?Pt cei saraci e un f bun sistem.
  • 0 (0 voturi)    
    bravo romanilor din afara! (Miercuri, 9 mai 2007, 11:58)

    silvia [anonim]

    bravo romanilor din afara!

    se pare ca sunt cu mult mai constienti de cele ce se petrec aici, pentru ca nu sunt sub influenta presei aservite politic de la noi, sunt mult mai activi si doresc sa se implice pentru ca au invatat de la societatile din vest ca asta e atiutudinea normala si civilizata: sa faci ceva daca iti pasa de tine si de cei din jur!
    ii admir ca ofera spatii pentru sectiile de votare si se ofera voluntari.

    haideti sa ne implicam si noi. eu deja am luat legatura cu Asociatia Pro Democratia sa fiu observator independent. a fost f simplu.
    ""Cetatenii interesati sa se implice in observarea referendumului din 19 mai sunt invitati sa contacteze Asociatia Pro Democratia la sediul din Bd. Maresal Al. Averescu, nr. 17, Pavilion 7, et. 3, sector 1, Bucuresti, la telefon 021/222.82.45, 222.82.54, sau pe e-mail la apd@apd.ro. Acestia vor beneficia de instruire pentru activitatea ce o vor desfasura in calitate de observatori si de asistenta continua din partea APD in ziua votarii.""

    Nu fiti pasivi! Asigurati-va voi insiva ca dreptul la libera exprimare va este respectat!
  • 0 (0 voturi)    
    pt simonica_mar (Miercuri, 9 mai 2007, 21:20)

    aug_sim [anonim]

    Stimata domnisoara, sunt una dintre romanii care au plecat in 2000 dupa alegeri cand mi s-a facut sila sa mai traiesc intr-o romania condusa de PSD si de comunsti! Te inseli amarnic sau afectiv nu ai habar de ce spui. Romanii din Malta te asigur ca au aruncat cu oua in Iliescu atunci cand a venit sa ne viziteze si cand ne-a luat efectiv dreptul de a vota si cand ne-a spus sa mergem la Roma sa votam ca acolo e cea mai apropiata sectie de votare. cel putin sub basescu acest drept nu ne-a fost luat! pe langa multe altele drepturi pe care le avem de cand romania a intrat in UE. Multumesc.
  • 0 (0 voturi)    
    GANDESTE NU FII PLANTA (Vineri, 11 mai 2007, 9:00)

    TM [anonim]

    Cei care au plecat, au plecat pe timpul electoratului lui ILICI nu a lui Basescu si nu cred ca au plecat din vina lui Basescu ci a guvernului si parlamentarilor pe care ii avem.Dau legi numai pentru ei,restul prostimii cum zice Tariceanu poate sa rabde.Dar cred ca romanul nu este prostul guvernului si a parlamentarilor.Desteapta-te romane.
  • 0 (0 voturi)    
    alegeti-l pe BASESCU (Miercuri, 16 mai 2007, 15:45)

    carlyta [anonim]

    doamna simonica, nu stiu de ce afirmati niste chestii care nu sunt adevarate.noi romanii din strainatate nu am plecat din tara din cauza lui basescu,ci din cauza sistemului.nu cred ca e cinstit fata de tara si fata de romani sa nu spuna NU la alegerile din 19 mai.
    am 22 de ani, sunt studenta si din cauza marsavilor din politica a trebuit sa plec din tara pt ca acolo nu poti misca nimic atata timp cat e comunismul la putere.spuneti si dumneavostra ce va ofera romania daca nu avem un presedinte cu coloana vertebrala care vrea sa alunge sarlatanii din guvern.nu cred ca e corect sa stam sa suportam umilintele strainatatii doar pt ca romanii ca dvs nu vad realitatea.VOM VOTA "NU" SUSPENDARII
  • 0 (0 voturi)    
    pro basescu (Miercuri, 16 mai 2007, 20:48)

    iulian balan [anonim]

    dupa ani si ani vine unul treaz si somnorosii i-l dau afara ca sa nu-i trezeasca.si italienii ar vrea un presedinte activ ca el si voi vreti sa i-l dati jos?
    unde eti tu tepes doamne,sa-i tragi pe misei in teapa (vreo 300 si ceva,incepand cu nea nelu si motociclistu).
  • 0 (0 voturi)    
    referendum (Miercuri, 16 mai 2007, 21:30)

    sile [anonim]

    dupa caderea comunismului am fost condusi tot de comunisti pentru 15 ani care nu au facut altceva decat sa duca tara de rapa si au facut sa plece din tara milioane de oameni si nu din 2004 de cand conduce basescu asa ca nu mai rupe-ti *** ca basescu e de vina!! el vrea sa faca ceva dar nu se poate misca intr-o tara de mafioti si corupti!! asa ca eu voi vota Nu!trezitiva la realitate
  • 0 (0 voturi)    
    voteaza nu! (Joi, 17 mai 2007, 14:29)

    mariana-perugia [anonim]

    din pacate nu am gasit nici un sediu de votare aproape de mine,iar munca nu-mi permite deplasarea,dar tin sa spun ca il sustin ferm pe basescu.e unicul presedinte care a facut ceva pt tara asta.toate institutiile sunt pline de coruptie de aceea nu functioneaza nimik in romania,el e unicul care a avut curajul sa lupte impotriva tuturor.si nu va fi usor pt ca timp de 18 ani puterea si influenta "lor" a crescut mereu.dar totusi basescu nu e singur ,ne are pe noi tineretul aproape iar noi suntem viitorul tarii!
  • 0 (0 voturi)    
    asta conteaza ! (Vineri, 18 mai 2007, 18:05)

    nu conteaza [anonim]

    basescu este in anul chinezesc al iepurelui si mai e si scorpion pe deasupra...dar daca asta nu conteaza atunci invit fiecare sa se uite putin in zodiac si o sa vada caracterul jegos al scorpionilor si al iepurilor in general. sint razbunatori si profitori . eu unul de abia astept ca basescu sa fie arestat, si nu are importanta acum sau peste 2 ani... important ca peste max 2 ani si jumatate o sa fie arestat pt dosarul flota si atunci vreau sa vad cum se simte cind ADRIAN NASTASE va fi presedinte si il va chinui asa cum el la chinuit cu macovei monica zevzeca fost ministra. cat despre emil boc ai doresc sa aiba cat mai multe amante ca una nu ai ajunge boului cu tite. traiasca ion iliescu si psd. sper ca macar mircea geoana sa fie presedinte.
  • 0 (0 voturi)    
    despre noi romanii (Luni, 29 octombrie 2007, 20:10)

    maria [anonim]

    au plecat din romania aproape toti din cauza ca au dorit totti un trai mai bun si nu cred ca este vreunul dintre ei care sunt obligati sa stea departe de casa.Si asta doar ca tara noastra sau mai bine zis oamenii sus pusi nu pot oferii locuri de munca cu salariul care si l-ar dori fiecare dintre noi pt a duce o viata decenta.Dar sa fim seriosi ,nici Iliescu nici Basescu nu e ca au facut asa multe pt Romania noastra asta din cauza coruptiei la nivel foarte inalt care o vor duce in spate generatii intregi.

Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|
Ultimele articole din aceeaşi categorie
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version