Saptamana Financiara

Televiziunile albastre au cea mai mare audienta

de Cosmin Pacuraru     Saptamana Financiara
Luni, 28 mai 2007, 0:00


In realizarea produsului TV sunt angrenati experti din mai multe domenii. Primul pas - proiectarea brandului. Acesta exprima temperamente: Antena 1 este un brand extrovertit, PRO TV este coleric, TVR este introvertit, Acasa TV este melancolic si Realitatea este flegmatic.

Temperamentul este baza pe care se construieste strategia de marketing ulterioara. Iar fiecarui tip de personalitate ii corespund culori diferite: rosu pentru firi debordante, galben pentru egoisti, albastru pentru persoanele calme si sincere, verde pentru autoritari si perfectionisti, roz pentru tinerete.

In realizarea produsului TV sunt angrenati experti din mai multe domenii. Primul pas - proiectarea brandului. Acesta exprima temperamente: Antena 1 este un brand extrovertit, PRO TV este coleric, TVR este introvertit, Acasa TV este melancolic si Realitatea este flegmatic. Temperamentul este baza pe care se construieste strategia de marketing ulterioara.

Iar fiecarui tip de personalitate ii corespund culori diferite: rosu pentru firi debordante, galben pentru egoisti, albastru pentru persoanele calme si sincere, verde pentru autoritari si perfectionisti, roz pentru tinerete.

Integral in Saptamana Financiara.















47 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi