| Documente: | |
| UPC despre remedierea avariilor (21.06.2007) WAV | |
| UPC - interpelare (PDF) (21.06.2007) PDF | |
| UPC - raspuns interpelare (PDF) (21.06.2007) PDF | |
| Declaratie Managerul Zonal UPC, Radu Tico (21.06.2007) WAV | |
(Intermezzo, pian) “All the agentrs are busy for the moment. Your call will be answered as soon as possible. Thank you!” Si din nou pian.
Cam acesta este modul in care se deruleaza o convorbire cu cei de la UPC. Daca ai noroc, doar 40 de minute. Daca nu, cateva ore. Sau ti se inchide telefonul. (Vezi fisierul audio anexat). Vrei sa reclami ceva, te inregistram. Nu-ti merge internetul de doua saptamani? Problema este cunoscuta.
Sa fii sanatos! Nu merge nici cablul? Se vor lua masuri in cel mai scurt timp: intr-o saptamana, poate in doua, poate intr-o luna. Ce dracu, traim in sec. XXI!
UPC: 1.400.000 de clienti in cca. 200 de orase
Bine ati venit la UPC! Va rugam sa platiti factura la timp! Nu vrei sa platiti pentru un serviciu ce nu vi se ofera ci doar se factureaza? Ia haideti la sediul UPC, in audienta. E martea si joia de la ora 10. Asta daca directorul vrea sa va primeasca.
![]() |
| Asa se vede un program transmis prin cablu de UPC la Cluj |
Pe scurt, la Cluj, un intreg imobil de pe str. Ady Endre este in imposibilitatea de a accesa internetul sau de a urmari programele de televiziune prin cablu de cca. doua saptamani. Operatorii (ma rog, "agentii") UPC carora li s-a sesizat problema de zeci de ori au trecut de la un initial entuziasm moderat la nepasare, in foarte scurt timp.
Blocul in chestiune, de la nr.13A se afla in vecinatatea altui bloc, de la nr.15, unde anul trecut aceeasi situatie a necesitat o luna incheiata de interventii telefonice si personale pana la remedierea situatiei. UPC sustine ca reteaua in sine trebuie modernizata, motiv pentru care au nevoie de un accept al asociatiei de proprietari.
Singura problema este ca UPC comunica acest “detaliu” abia dupa o saptamana de reclamatii.
De la data semnarii acordului locatarilor si deplasarea la sediul UPC si inregistrarea acestuia si pana ca cineva sa miste vreun deget, mai trece o saptamana, poate si mai mult, functie de alte lucrari mai mult sau mai putin importante pe care le preconizeaza UPC sa le efectueze pe raza municipiului si a localitatilor invecinate.
![]() |
| Serviciul internet furnizat de UPC |
Mai interesant este insa faptul ca UPC nu s-a sfiit sa incheie un contract cu noii sai consumatori de internet sau cablu, chiar in situatia in care stia ca reteaua se afla in situatia data. Mai mult, noii clienti nu au fost informati ca s-ar putea ca serviciul furnizat sa nu se ridice la standardele de calitate la care se comercializeaza pachetul achizitionat.
UPC Cluj, in discutia Parlamentului
UPC nu este la prima astfel de experienta. Nu mai departe de inceputul acestui an, deputatul de Cluj Mircia Giurgiu a intervenit de la tribuna Parlamentului pentru a obtine explicatii din partea companiei UPC in privinta nefurnizarii serviciilor asumate contractual si reducerea corespunzatoare a facturilor clientilor UPC.
Potrivit obiceiului, UPC nu a oferit explicatii clientilor si nici macar nu si-a cerut scuze de la acestia pana la momentul interpelarii parlamentare.
In urma demersurilor deputatului clujean, Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor a aplicat o amenda contraventionala UPC pentru afectarea intereselor consumatorilor. Acum insa, situatia a recidivat.
Monopol la nivelul Clujului
La Cluj, UPC (fostul ASTRAL) se afla in situatie de monopol, dupa ce a cumparat cele trei firme de cablu ce actionau pe piata locala. La fel a cumparat si micii furnizori de internet, cum ar fi DNT.
![]() |
| Instalatia buclucasa |
Insa, cu cat a devenit mai sigura pe pozitia ei, cu atat calitatea serviciilor a scazut, angajatii UPC permitandu-si luxul de a-si bate joc pur si simplu de proprii clienti. Angajatii UPC isi permit mici ironii telefonice si chiar voalate amenintari. Putin le pasa ca UPC se afla in culpa pentru ca nu isi onoreaza contractele cu clientii.
Putin le pasa ca unii platesc o zecime din salariul lunar sau un sfert din pensie ca sa receptioneze cateva programe TV si ca sa-si citeasca niste e-mailuri.
RDS-RCS nu furnizeaza servicii la ora actuala in zona, singura alternativa pentru internet ramanand in aceste conditii cea pe linia telefonica. Fara prea multi entuziasti, insa, mai ales ca principalul furnizor este RomTelecom, o companie care isi sterge cu greu anii de frustrari din mintea fostilor sai clienti.
Chiar si asa, pentru a putea urmari programele pe mai multe televizoare, abonatii RomTelecom sunt nevoiti sa utilizeze mai multe decodoare (adica platind niste bani in plus - in conditiile in care pachetul bazic de la UPC se receptioneaza pe toate terminalele), iar daca vor internet pe doua sau mai multe calculatoare, beneficiarii serviciilor RomTelecom au deja nevoie de o centrala Alcatel in
apartament. Oricum, sa zicem ca rezolvarea tehnica e mult mai dificila decat sa iti conectezi toate la cablu. Asa incat, clientii strang din dinti si asteapta bunavointa celor de la UPC.
Managerul Zonal Radu Tico, sustine ca nu are echipa
Contactat la sediul UPC din Cluj, managerul zonal Radu Tico a declarat reporterului HotNews.ro ca exista o echipa de interventie pregatita sa actioneze in orice moment. El a retacut insa faptul ca respectiva echipa nu poate actiona decat la nivelul apartamentelor cablate si nu cand vine vorba de reteaua propriu-zisa, stradala.
Pe urma, acelasi Radu Tico a incercat sa acrediteze ideea ca n-ar exista un acord din partea beneficiarului serviciilor de cablu si internet pentru modernizarea ce se impune. Abia dupa mai multe telefoane catre subordonatii sai a aflat ca acest acord exista si ca e inregistrat la UPC.
Radu Tico: “Nu stiu, nu mi se pare situatia normala. Blocul trebuie sa ne dea o hartie. Noi nu avem dreptul sa intram intr-un bloc. In momentul in care vine hartia inapoi, este o singura echipa care face securizarea si acea echipa in maxim o saptamana vin si se apuca de lucru. Deci acordul acela trebuie cu semnatura si stampila...
Modernizam reteaua. Se gaureste planseul la bloc, se pun niste jgheaburi, ca nu merge daca cablurile respective nu mai corespund. Va spun eu ca e un incident izolat. E chiar izolat. Clujul e terminat in totalitate. Doar 0,01 la suta au mai ramas, care n-au vrut sa ...
Orice firma are un program. Nu ne facem program de pe azi pe maine. Normal ca nu putem actiona ziua urmatoare. Noi avem facute programari pe o perioada mai lunga. Si modernizare nu se poate face in cateva ore. Il punem in programul nostru de rezolvare si se rezolva, depinde de echipa care se ocupa.
Momentan, echipa e plecata din localitate. Noi incercam sa rezolvam problema tuturor clientilor, dar nu putem nici noi pe moment".
Richard Anderson, Director General UPC Romania, un optimist
“Noi, cei de la UPC, consideram ca pe primul loc sunt clientii si asteptarile acestora, si de aceea ei merita cele mai bune si mai profesioniste servicii in domeniu. Eforturile noastre sunt indreptate permanent catre satisfacerea celei mai exigente cerinte posibile”. - Richard Anderson, Director General UPC Romania (Sursa: www.upc.ro)
Relatii on-line cu clientii, o gluma proasta
“Te rugam sa ne oferi informatii precise si adevarate deoarece este singurul mod prin care putem garanta ca raspunsurile noastre vor ajunge la tine”, scrie pe http://www.upc.ro/. Adica, din bun start, clientul e mincinos. Chipurile, el ofera informatii ne-adevarate, iata de ce UPC nu ii poate raspunde.
Oricum, indiferent unde te intorci si indiferent ce doresti de la UPC, nimic nu se poate obtine nici online si nici telefonic, ci prin umilitoarea “deplasare la sediul UPC”, anume la angajatii deprinsi sa ridice din umeri.
UPDATE: In urma numeroaselor sesizari, interesului aratat de presa si a interventiei deputatului Mircia Giurgiu, conducerea UPC Cluj a deplasat la obiectivul de pe str.
Ady Endre nr.13A cateva masini cu specialisti care au schimbat in doar trei ore intreaga retea si au conectat rand pe rand apartamentele, verificand si modul in care functioneaza receptoarele in locuinte, parasind imobilul doar cand absolut intreaga retea era pe deplin functionala.
Astfel se incheie o situatie jenanta care s-ar fi putut solutiona cu un simplu telefon la firma UPC si putin respect fata de cei care platesc serviciile de televiziune prin cablu si internet.
Arhiva
Probleme au fost semnalate si la concurenta
Comentariile postate in subsolul acestui articol, dar si cele de pe bloguri arata probleme similare si la concurenta. Vezi relatarile pe aceeasi tema:
Boardingmedia.net:
"RCS-RDS: Daca cu vorba buna nu se poate ...
Acum doua luni de zile am depus o sesizare la Departamentul Tehnic RCS-RDS, deoarece nu ne functiona nici netul, nici telefonul si nici cablul TV, desi eram cu plata la zi! Au urmat trei saptamani in care am facut vreo doua-trei sesizari pe saptamana pentru ca netul pica pentru mult timp ... si foarte des.
In urma cu o luna unul din operatorii de la Relatii cu Clienti ne-au intrebat: aveti cablu sau fibra optica? Avem ... cablu."
Povestea integrala despre RCS-RDS pe boardingmedia.ro (9 noiembrie 2006) si comentariile
Blog Doina Popescu: alta poveste la tema, alte comentarii
RDS isi bate joc de clienti - articol din publicatia Financiarul, din Iasi, sept.2005
















Am mai spus lucrul asta si anterior: cred ca in ceea ce priveste lucrurile importante, un ziarist ar trebui sa fie onest, sa mai lase laoparte chestii ca "politica ziarului" si "deontologie" si sa trateze lucrurile asa cum trebuie. Iar banii si timpul oamenilor, in contrapunct cu o nesimtire corporatista, formeaza un lucru important.
~Nautilus
Niste corectii totusi, caci in articol, acolo unde se vorbeste de serviciile de internet si televiziune Romtelecom, sunt niste inadvertente care nu fac dreptate unei companii ce a redevenit competitiva pe piata.
Nu este nevoie de nici o "centrala" Alcatel la domiciliul clientului pentru a putea folosi serviciile internet pe mai multe terminale. Va referiti la modem ADSL cu conectare ethernet multiport.
Dar nici asta nu e musai necesar - nu e nevoie sa cumperi/inchiriezi modemul pe care ti-l dau/recomanda ClickNet. Puteti sa va luati propriul modem ADSL, daca va pricepeti sa faceti configuratiile "de mana" - ClickNet nu ofera suport tehnic la configurare decat pentru propriile lor modemuri. Windows Connection Sharing (sau Linux IPTables/NAT, pentru prieteni) poate rezolva probloema mai multor terminale pentru cazul in care ati optat pentru un modem ADSL pe USB. Daca este un modem ADSL pe ethernet cu un singur port - cascadati-l cu un switch. Oricum, ClickNet baga clientilor pe gat modemurile proprii pentru ca sa le mearga CD-ul cu configurarea automata (pe Windows). Altfel, ADSL este universal, orice modem merge.
Receptia pe mai multe televizoare este perfect posibila cu Dolce cu un singur decodor, daca folosesti iesirea coax, doar ca vei vedea pe toate televizoarele acelasi lucru (un singur decodor/tuner = o singura telecomanda). Din cate stiu Dolce nu cer decat bani in plus la instalare pentru mai multe decodoare, abonamentul lunar e acelasi. Dar nu bag mana in foc. Oricum, avantajul unei televiziuni digitale este considerabil.
Sa nu mai vorbim ca factura uneori vine, alteori nu!
Dupa parerea mea cand o firma de cablu vrea sa cupleze un bloc/o zona autoritatile trebuie sa ceara o demonstratie ca firma poate furniza intradevar acele servicii...adica 1-3 luni trebuie sa fie in perioada de proba. Daca nu au o anumita calitate ar trebui sa le interzica timp de 6 luni sa intre in zona aia...si sa lase pe altii sa intre care chiar pot oferi servicii.
I-am amenintat ca desfac contractul, tot degeaba. Cum se zice in popor, "Li se rupe". M-am urcat pe bloc ulterior si mi-am mufat singur cablul. Sper sa nu mai am probleme cu netul, ca...
No Comment.
Eu personal sunt jefuit & batjocorit de primii, dar am prieteni care sunt victimele gashtii nr. 2.
Cat timp aceshti banditzi vor avea monopol & ishi vor impartzi zonele de "stapanire" lucrurile vor merge prost.
Nu exista concurentza adevarata, nu exista un Consiliu al concurentzei real & activ, nu exista o Protectzie a consumatorului corecta, nu ai unde sa te plangi & cine sa-tzi faca dreptate.
Cestia cu "intratu-n ioropa" nu se prea vede nici in domeniul asta.
Mai mult decat probabil, exista cardashie cu onorabilii politicieni, asha ca vor continua sa ne pape banii & sa-shi bata joc dupa pohta inimii lor.
Cashtigul se va impartzi cu "ocrotitorii" politici.
Sa ne fie de bine!
Upc, sper sa dispara cit mai repede de pe piata, m-au chinuit ani de zile, cu week-enduri intregi fara tv si internet, fara nici o despagubire, fara nimic. UPC este o companie pierduta de sub control, care doar se mai zbate, noroc cu DTH-ul, calitate, si preturi bune,
Sunati-i cand aveti o poblema.
eu cand asta iarna am fost nevoit sa stau la coada afara, ca pe vremea lu ceasca, ca sa le PLATESC factura, la o temperatura sub zero grade, pentru ca ei nu au casierite destule si un birouas minuscul, am sunat la opc instant.
ca sa fie clar, ma refer la casieria opc de langa victoriei, din spatele bisericii albe.
Acum astept fie sa soseasca facturile din iunie fie sa fiu deconectat pentru neplata. Sunt curios ce se va petrece mai intii.
La randul meu am avut experiente interesante in ceea ce priveste serviciile de televiziune ...m-am plans in momentul in care au marit pretul dar fara sa mareasca numarul canalelor ......desi oricum sunt ca pret mult mai scumpi decat RCS si ca numar de programe sub.(ma refer la pachetul de baza)...si raspunsul la caserie a fost ca de ce nu va abonati la Dolce ca e mult mai ieftin si aveti programe mult mai multe.....Initial am crezut ca e o gluma ...insa apoi am vazut ca persoana de la ghiseu chiar vb serios. Si m-am abonat la Dolce si cat dadeam la UPC pe pachetul de baza am la firma respectiva pachetul de baza plus doua pachete tematice.....Asa ca nu trebuie sa ne plangem atata timp cat avem atatea optiuni. Si stiu ca la noi in scara nu sunt singurul nemultumit pentru ca administratorul a initiat o lista de semnaturi ca sa inlocuim UPC cu RDS si semnasera vreo 50% ...
Presupun ca trebuie mai multe reclamatii. Una nu ajunge niciodata.
Europe
Liberty Global Europe N.V.
UPC Broadband Division
Chellomedia Division
53 Boeing Avenue
1119 PE Schiphol Rijk
The Netherlands
Phone: +31(0)20.778.9840
European Corporate Communications: communications@lgi.com
in decembrie 3 zile iar azi de la ora 17.
Cum pot scapa de acesesti banditi eu si multi altii
in provincie un verisor plateste 10 ron si are 55 de canale care includ toate cele ce le am si eu.
acum ceva timp eram sysadmin la o firma de profil iar unul din clientii din bucuresti a ramas fara link de la astral timp de o luna si jumatate. desigur ca sunam zilnic la ei, insa ii prindeam o data la 3 zile si raspunsul primit era mereu acelasi: "se fac lucrari de imbunatatire a retelei". (ajunsesem sa fredonez in somn melodia aia de pe centrala lor). o luna jumate. si daca sefu' nu a zis ca nu ma pricep, nu cred ca poate altcineva sa zica asta. upc sunt penali. plus ca preturile lor sunt exagerat de mari comparativ cu ce ofera concurenta
:) as putea sa pun pareu ca materialul acesta a fost scris in replica la cel de acum cateva zile in care se lauda initiativa upc pt nu stiu ce noi servicii (nu mai gasesc link totusi)
atunci nu ceri banii. UPC se poarta asa pentru ca in Romania
clientii nu sunt respectati.
Pe de alta parte, de cand e voie si frumos sa furi daca nu te vede
nimeni sau daca victima nu se poate apara?
Eu daca as fi avocat as face o lista de plangeri si i-as da in judecata pe cateva zeci de milioane de euro.
Schimbat modem, mufe, cablu retea, placa retea tot tot tot .
Zilnic, zilnic zilnic.
Sun la 0264432450 : resetati modemu. Am sunat zilnic in feburarie si martie, apoi m-am plictisit, 50-60 euro convorbirile cu ei lunar pe factura de mobil. Ma rog baietii de la suport ma stiu deja, unii sunt de nota 10 altii habar nu au ce e ala SNR. cica e informatie secreta si nu pot sa zica ce SNR am pe modem. E misto , zona buna ziua din Cluj Napoca, nodul optic de pe brancusi . Am trimis mailuri cu loguri pe ping, screenshots, ei ziceau ca nu am nimic. Pana la urma mau crezut da mare lucru nu au facut. Am fost in audienta , am vorbit cu o domna, foarte draguta si amabila. Da stiu sunt un home user , nu platesc 1000 de euro lunar, dar daca sau angajat sa ofere conexiune de internet la 6Mb/s conform reclamelor TV :P , sa le ofere atunci.
la un moment dat cineva de la support mi-a spus sa dau ping 193.230.240.21 -t ca sa vad daca sunt pierderi la ei pe DNS. De atunci nici nu ma mai chinui, las pingu sa ruleze 24h si daca vreau sa fac ceva pe net ma uit la timpii de raspuns. Cand sar de 10 ms in jurul orei 18.00 e clar ca in seara respectiva va pica :D. Telefonie ? ei na daca nu merge netu nu merge nici telefonu !
Ce mai ii doare in 14, noroc ca vine RTC-u pe strada saptamana asta :D pa pa pa pa pa !!!!
Nu poti presupune ca toti utilizatorii de computer stiu sa configureze reteaua, ca stiu sa deviruseze, ca stiu sa defragmenteze, etc etc. Tocmai asta e si ideea prin care putem sa-l facem pe nenea calculatorul cat mai util unei mase mari de oameni. Cat mai simplu... Unde nu stii, cheama un specialist. Nu trebuie sa presupunem ca cei care nu se descurca cu operatiile de mai sus sunt niste vite. Pur si simplu n-au avut norocul de a fi pregatite in domeniu IT. Pot fi buni in alte domenii, neh?
De vreo 2 ani de cand am abonament CATV, Internet, Telefon de la astral, preturile in lei au crescut continuu, indiferent daca a crescut/scazut euro. Mai nou, au inventat un nou tip de abonamente si bineinteles ca am fost invitati sa optam VERBAL, in caz contrar optandu-se automat pentru una din variante. Ideea este ca dupa ce am "optat", pretul la aceste servicii a crescut mai vizibil decat pana acum.
Eu cred ca Astral/UPC este o firma inventiva, care cauta non-stop modalitati de a cere mai multi bani pentru servicii din ce in ce mai proaste. Probabil ca asta inteleg ei prin "crestere".
Pe domnuleprimar.ro ploua cu sesizari la adresa Primariei Cluj. Si nimeni nu le vede
Sint foarte curioasa daca vor pati ceva pina la urma. dar daca vor fi ok, nu ma voi mira.
Si eu am patit, sunt din Timisoara, dar dupa ce am inceput sa urlu direct la bucuresti, probleme s-au rezolvat, in proportie de 90%. mai cade din cand in cand, dar in 3-4 se remediaza situatia.
Din cate vad problema este la echipa UPC din Cluj, care fie ar trebui eliminata, fie suplimentata cu personal in plus. Poate Directorul Zonal este interesat de reduceri de costuri, nu de satisfacerea clientilor si cresterea afacerii.
Eu cred ca ar trebui bombardati cei de la Bucuresti si cei de la Sediu Central Europa.
Asa ca astept sa vad in cat timp apar si plangerile impotriva RDS....
partea proasta ca sunt interese mari sa le fie mentinut monopolul....vezi minsitrul nagy, dar poate ca niste dezabonari in masa le-ar pune cateva semne de intrebare
suna desteptule in call-center si vezi cum sta treaba, si nu mai edita inregistrarile cum vrei tu, si un interviu se ia pe fata nu prin hotie, asta tot la scoala trebuia sa inveti, bine ca ai diploma de jurnalist, vezi sa nu te zgarie cand te stergi cu ea!!!!
la revedere!
P.S. nu sunt fan UPC, vad doar realitatea!
Este clar ca sunt cazuri de nemultumiti, dar sa ajungi sa generalizezi ca compania UPC e o bataie de joc e ca si cand din cauza unor tiganii sau criminali ajungi sa faci din Romania o tara de lume a-3-a ( si asa ne vad unii din exterior care ajung sa citeasca doar porcariile despre noi in ziare ).
Eu zic ca este nevoie de un pas inapoi si o mica analiza macar proprie pana sa ajungi sa faci afirmatii general valabile
Oricum, sunt din Cluj si intradevar se confirma ceea ce se relateaza in articol. Nemernicii astia iau 32 lei pe luna in timp ce alte firme ofera aceleasi servicii la jumatate de pret. Vedeti ce inseamna sa nu ai concurenta. Chiar daca sunt americani atata timp cat vad ca le merge nu le pasa. Acum cica modernizeaza reteaua si reduc abonamentul la 19 lei. Adica indiferent daca iti merge sau nu cablul platesti. Nu chiar 32 lei dar cel putin 19. Niste HOTZI. Alo americanii!!!! Daca erati in State pana acum aveati la procese pierdute de dadeati faliment. Profitati de degringolada din justitia romana. V-ati romanizat si voi. Huuuuaaaa.Even you are a good american, after 1 year in Romania you will be a morron.
F.... UPC
Iti trebuie pur si simplu un modem adsl cu mai multe porturi ethernet...chestie pe care poti sa o ceri cand semnezi contractul cu ei.
Sint din Timisoara si, pe serviciul de televiziune cel putin, am de-a face cu UPC-ul de ani si ani de zile. Da, in cazuri de furtuna cad si cite 10-15 programe, dar lucrurile reintra in normal la scurt timp dupa aceea. Iar alte deranjamente ce tin de reteaua de distributie in sine s-au rezolvat in cel mai rau caz a doua zi.
Si tocmai ptr ca UPC-ul a avut o buna reputatie, nu numai in fata mea ci si a multora altora, din diferite zone ale orasului, am decis sa-mi pun si Internet + telefonie tot cu ei, desi oferta RDS era sensibil mai ieftina, dar insotita si de o reputatie proasta in privinta constantei calitatii furnizarii acestor servicii. Iar in urma deciziei luate, tot multumit ma declar si la capitolele Internet + telefonie.
Pur si simplu ma amuza sa aud ca in Bucuresti nu se poate plati serviciul prestat decit daca abonatul are factura asupra sa. Dar aici nici vorba de-o asemenea situatie. Casierita pune intrebari legate de adresa la care e facut abonamentul si din aproape in aproape se ajunge la abonat, pasul urmator fiind efectuarea platii, dupa care se primeste chitanta doveditoare. Atit si nimic mai mult. Si punct.
De aceea, raminind la subiectul platilor, prima intrebare legitima care imi vine in minte (adresabila UPC) : aveti aceeasi generatie de software instalat la toate casieriile din diferitele orase in care activati ? Aveti absolut toate casieriile legate on-line cu serverul central din localitatea respectiva ? Sint intrebari capitale !
Sfat adresat UPC : concentrati-va pe calitatea oamenilor angajati pe posturi de conducere, care sa va reprezinte corect interesele in orasele cu probleme.
Este clar ca sunt cazuri de nemultumiti, dar sa ajungi sa generalizezi ca compania UPC e o bataie de joc e ca si cand din cauza unor tiganii sau criminali ajungi sa faci din Romania o tara de lume a-3-a ( si asa ne vad unii din exterior care ajung sa citeasca doar porcariile despre noi in ziare ).
Eu zic ca este nevoie de un pas inapoi si o mica analiza macar proprie pana sa ajungi sa faci afirmatii general valabile
Nota red.: am verificat, am grupat comentariile sub un singur articol - acesta
pe de alta parte, mi-e mila de "copiii" din call center, ca au o viata foarte grea cu sutele de clienti nervosi. cred ca managerii poarta toata vina.
Legat de internet prin RomTelecom, sunt clientul lor de 2 ani deja si mi-a picat conexiunea de 2 ori si s-a remediat imediat ce am sunat la departamentul de suport. Cat despre centrala Alcatel pt. mai multe calculatoare, este un neadevar, eu am 4 calculatoare deservite de un modem simplu cu iesire ethernet printr-un router personal.
Dupa experianta UPC pot sa spun ca am si uitat ca exista aceasta companie pt. tot restul vietii.
Ce pot face acesti clienti nemultumiti ? Deocamdata, in Cluj, doar galagie. In momentul in care o sa poate trece la ALT provider, o sa-i doara la bani si problemele tehnice vor deveni niste puncte importante pe agenda managementului. Pana atunci, "ete fas".
2. Oamenii de jos, echipele tehnice si vanzatorii, sunt oameni normali, ca mine si ca tine. Incearca si ei sa-si faca treaba cat de bine pot. Nu e vina lor ca sunt prea putini, si ca li se cere prea mult. Eu nu ma mai cert cu operatorul de call-center, sau cu agentul, sau cu cablistul. Chiar n-are rost, omul isi face doar felia de treaba. Daca nu-mi place serviciul, REZILIEZ sau CER DISCOUNT. Asta ii doare. Isteriile telefonice nu au nici un efect, doar uzeaza nervii vostri si ai call-centristilor (care, apropo, sunt tineri ca mine si ca tine, si nu-s platiti chiar asa bine...)
P.S. Scriu post-ul asta de pe o conexiune UPC, din Timisoara, care merge foarte bine. Cand nu va mai merge, n-o sa ma enervez, ci o sa trec la alt provider.
P.S.2. cele de mai sus se cred ca se aplica nu numai la UPC.
Se iau 20 de clujeni care vor sa se joace un joc online de exemplu. Aboneazai la UPC timp de 3 luni iar apoi ii treci pe RTC clicknet express tot 3 luni. Ai putea face un chestionar in fiecare saptamana despre cate deconectari au luat din jocruile respective, ce latente au avut etc. 99% vor spune ca nu vor sa mai auda de UPC sau Astral.
Nu stiu cum sa va explic dar locuiesc intr-o zona centrala a clujului ( str nasaud) unde sunt retele modernizate etc. Experienta pe conexiunea internet de la UPC dupa 1 an : pica netu lunar/saptamanl. Aceeasi adresa, conexiune RTC ADSL: pica netu 5 minute pe tot parcursul anului 2006.
Nu inteleg de ce ar alege Clujeni sa saboteze UPC cluj cand UPC nu e in stare sa ofere servicii de o calitate asemanatoare cu RTC. Clujenii au ales serviciul mai stabil, mai bun chiar daca platesc mai mult.
Apropo de comentariul de mai sus facut de alt clujean, legat de buna ziua. Respectiva zona din cluj e ceva de "vis" pentru 90% din populatia clujului. Sa ajungi sa iti cumperi casa in zona respectiva e ceva deosebit de greu pentru oamenii de rand. UPC Cluj isi merita falimentul daca nu sunt in stare ca in zona unde sunt concetrati probabil cei mai multi oameni cu bani /mp din cluj sa nu ofere servicii impecabile. Nu de alta dar banuiesc ca in zona respectiva locuiesc doar directori, manageri etc care isi permit sa dea 200000 euro pe o casa 150 mp. Iar pe parte de firme nu prea cred ca stau bine , RDS-ul e cu mult peste UPC la partea asta. Ma intreb de ce nu se face nimic la UPC Cluj ..... proabil nici pe directorii UPC Romania nu prea ii intereseaza .
2. Poate sunt probleme..dar asa e cu extinderea retelei. Eu nu am avut decat de vreo 2 ori probleme..si mi-au scazut din factura ca nu mi-a mers netul 1 zi.
Deci eu sunt multumit de serviciile celor de la UPC, mai ales ca sunt printre primii clienti ai Seltron-ului.
Numai bine la toti si probleme 0 pe viitor.
Abonamentul la Internet este de asemenea scump si in plus merge prost.
RDS a venit cu tarife rezonabile.Un abonament pentru programele de baza costa 12 lei.
Nu mai spun ca internetul merge excelent de cand ne-au introdus fibra optica.Sa nu ii deochi cumva si de maine sa am probleme.....
Telefonia merge mai prost,dar acceptabil la preturile pe care le practica.Fata de Romtelecom unde plateam pe luna peste 150 lei,la RDS nu depasesc 50 lei.sunt multumit de RDS
Ce nu ma satisface este calitatea lucrarilor pe casa scarii,unde au aduse echipe adunate de prin moldova si ne-au facut o instalatie de toata jena.Mi-e rusine de penibila lucrare pe care au facut-o pe casa scarilor proaspat zugravita si vopsita....
Oricum este laudabil ca se observa un interes din partea concurentei de a reduce tarifele la servicii.
Romtelecom ne ameninta cu "convorbiri gratuite dupa ora 18 seara pana la 8 dimineata" si in zilele de sarbatoare...Azi maine ii ajungem pe americani care au convorbiri interne gratuite..
UPC vine cu tarife reduse la abonamentul de televiziune pana la 22 lei dar numai pentru pensionarii cu venituri de muribunzi
Si eu am avut nemultumiri legate de serviciile de internet ale providerului (firma medie de cartier) dar intr-adevar nu au fost asa de mari precum cele ale abonatilor UPC. Si mie mi se plangeau colege abonate la UPC ca nu vine nimeni sa repare decat dupa cateva saptamani. Eu fac urat daca intarzie cateva ore fata de cele 24 (48 in week end) de ore pe care le au prevazute in contract pentru reparatii. Dupa cum spunea cineva, scrieti mai sus in cadrul companiei, plangeti-va la OPC, incercati sa schimbati providerul, faceti ceva. Eu va doresc succes.
atat de mult m-am bucurat cand am vazut acest articol care reflecta total situatia reala.Am avut ASTRAL si am stat o luna de zile si nu mi-au rezolvat problema cu calitatea semnaului desi am facut 2 reclamatii la ei.Pe langa asta m-am acrit cozile enorme de la ghisee(+acceasi coada si pt reclamatii si pt placa factuta).Ca dovada m-am abonat la DIGITV - supriza - alti nemernici cu alt nume. Dupa ce m-au pacalit ca prima luna este gratuita(ceea ce nu este adevarat decat daca faci contractul in primele zile ale lunii), instalarea gratuita(cand au sosit montatorii mi-au spus ca o piesa nu este ok si ma costa 70 ron - i-am dat afara si au venit altii si totul a fost ok) m-am dus sa platesc factura----- acceasi oameni care fac contracte incaseaza si facturi (am pierdut 1 ora jumatate sa platesc factura).Acest lucru m-a dezgustat inca o data - problema este ca acel contrat este semnat pe 1 an de zile.Deci, parerea mea, este ca totul tine de lipsa bunului simt, spiritul de batjocura si lipsa de interes a unor asa zisi "manageri" de 2 lei, niste "mucea" care nu au respectul pentru banii castigati de undeee?? chiar de la cei care le utilizaeaza servciile de calitate exacrabila.
Halal oameni, halal tara.
seara buna
E foarte adevarat cu statul pe fir si pina la o ora!! si cu depanarile la care te programeaza in timpul programului lor, adica pina la 6, de parca noi nu avem servici!! trebui sa stai acasa sa-i astepti pe ei!!
Niste nesimitit!! Le-am scris nu stiu cite sesizari! Si s-a intimplat ceva?? Nu!!
O sa-i reclam la protectia consumatorului!! Poate macar o amenda sa capete!
L-am inlocuit cu digiTV popular (12 RON) si mai am tot la RDS din 2005 si Internet + Telefonie(50 min in RomTelecom, 500 min RDS) cu 9$ (27 RON) => Total 39 RON pentru:
CABLU +
INTERNET +
TELEFONIE +
= PRET MIC si fara bataie de cap
Astia de la UPC au ales sa ne incurajeze sa plecam.
Sunt doua metode de actiune:
1. Daca reusesti sa gasesti o incalcare a contractului (nu faptul ca au vorbit urat), ii dai in judecata
2. Te muti la alt provider
Aveam atat cablu TV cat si Internet de la UPC in Bucuresti. Dupa o multime de caderi de internet, pierderi de timp la anuntarea problemei (cel mai scurt apel era 40 minute de asteptat sa fiu preluat de un operator) si "rezolvari" intarziate, am reziliat contractul. Asa cum scrie in contract, le-am trimis prin posta notificarea cu 30 de zile inainte si in ultima zi le-am predat modemul. Am primit in continuare facturi pentru servicii care nu le mai prestau. Le-am trimis din nou notificarea impreuna cu chitanta de la posta. Sper ca cineva sa si deschida scrisorile.
Partea de TV am rezolvat-o cu Dolce. Probleme sunt si cu ei. De exemplu, daca nu imi platesc telefonul, mi-l suspenda dar in acelasi timp imi opresc si Dolce-ul, desi sunt abonamente separate si singura legatura este ca pot fi client Dolce atat timp cat sunt abonat Romtelecom (suspendarea telefonului nu inseamna ca nu mai sunt abonat Romtelecom). Iar termenul de interventie este de 72 de ore. Dar dintre doua rele l-am ales pe cel mai mic.
Partea cu internet-ul am rezolvat-o cu un modem de la Vodafone (de ala care iti tuneaza calculatorul :) ). Platesc mai putin si am mobilitate.
Cred ca articole precum acesta sunt binevenite. Ne ajuta pe noi, consumatorii, sa schimbam informatii despre furnizori astfel incat sa alegem in cunostinta de cauza. Oare nu se poate face un "sindicat" al clientilor? Se baga cineva la Dolce.
Pentru ca imi sustin public afirmatiile, imi dau si numarul de mobil 0722 206413.
si cerute despagubiri poate asa se vor invata minte
Ce pot spune ca baietii de la net/telefonie au o mare problema cu aceste modem-uri pe cablu.Nu fac deloc ceea ce ar trebuii sa faca.De exemplu: modelul (Webstar) cand ti se face lumea mai draga pur si simplu isi pierde IP-ul desi toate ledurile de pe el sunt aprinse ca si cum el ar fi ok.Totodata bineinteles ca pe langa net, pica si telefonu.Singurul remediu? Scoti frumusel modelul din priza, il bagi la loc, astepti 5 minute si ai din nou IP:net si telefon.Frumos nu?Recomandarea mea: bagati-va net de la upc numai daca nu aveti nici o alta alternativa de net .
Ma stresseaza teribil cozile lor - insa dupa cateva probleme pe care le-am avut la inceput, netul de la ei pare destul de stabil (in zona mea). Adica merge constant, indiferent ca ploua, ninge.. Am avut retea de cartier inainte si la fiecare furtuna li se ardea ceva, sau li se furau switchurile de pe blocuri, samd..
Dar ma enerveaza cand nu raspund la telefon, precum si nesimtirea de la casierie unde cateodata la coada stau si 50 de oameni (ma refer la casieria de peste intersectie de Billa, Sect. 6).
Sper sa se faca ceva.
(Pont: pentru restante mai mici de 150-200 lei, desi primiti telefoane cum ca va vor da in judecata, nu veti fi urmariti, ii costa prwea mult si nu merita. Fac doar demersuri telefonice si notificari/somatii).
Acum sunt abonat RCS-RDS. Nu am avut mari probleme, insa au avut alti prieteni. Se misca ceva mai bine, dar sunt tot in zona aia de nepasare fata de client, de calitatea serviciilor, etc. Asadar, e eronata ideea acreditata pe aici cum ca la RCS RDS e o calitate impecabila a serviciilor.
Nu mi se pare normal ca un astfel de articol sa apara ipe un site, asa zis profesionist...
- preturi mari;
- asistenta dupa bunul plac;
- nu trimit facturile abonatilor;
- servicii "integrate": trimit agent de teren sa incaseze abonamentul la cablu in avans, dar nu "e treaba lui internetu' ";
- ai gratuit timp de un an serviciul de telefonie, iar dupa 6 luni incep sa ti-l factureze;
- cozi interminabile la casierii (ex. in Crangasi)
- multi abonati dar nu au conventii pentru plata cu card la bancomate cu nici o banca (dupa cate stiu eu).......
Scrieti oameni buni, pentru ca este singura modalitate de a determina o reactie in favoarea nostra din partea celor de UPC; daca nu o sa dam sansa altor companii de a ne avea abonati.
Au profitat pana nu au mai putut ca aveau monopol, si li se rupea de clienti. Cum a aparut concurenta cum i-am lasat in plata lor.
Sper sa dea faliment. Trompetele.
Flo de la #57 cred ca a rezumat situatia perfect. Efectiv managementului UPC nu le pasa - atat timp cat au monopol, si la sfarsit de luna au mai multe contracte noi decat cereri de reziliere, totul este perfect si nu trebuie sa schimbi nimic, nu? Ei, ba da. Este absolut halucinant ce se intampla daca ai vreo problema, la un moment devine chiar hilar cand vezi ce lipsa de comunicare exista intre departamentele de call center si cel de interventii pe teren, sau chiar intre diferite persoane de la call center.
Rusine
Ar trebui beliti de Protectia Consumatorului, sa le dea amenzi pana ajung in faliment, asta e solutia !
Sunt super !!!! DIGI TV sa se ascunda !!
acuma insa ma mut, si cred ca dincolo o sa fac contract cu rcs&rds (fiberlink)... au pret mai mic si viteza mai mare.
Cand m-am dus dupa cateva saptamani sa anulez contractul cu UPC mi s-a spus ca, da, sigur, numai ca trebuie sa platesc inca o luna abonamentul, ca sa fiu pe zero. Cum sa fac asta, daca platisem deja doua luni degeaba???? Mi s-a spus ca le pare rau, nu figurez cu nici o cerere de rebransare, si deci nu pot reclama ca in aceasta perioada nu am avut cablu!!!!
M-am enervat si am plecat din locatie. In nici un caz nu sunt de acord sa platesc pentru ceva ce nu primesc, numai ca sa scap de UPC!
De atunci, continuu sa primesc facturi - cam una la 2-3 luni, nici macar lunar, de asemenea SMS-uri pe telefonul mobil, si chiar si cateva apeluri telefonice, in care eram somata sa platesc, pentru ca altfel contractul va fi trimis unei companii de recuperare. As vrea sa o vad si pe asta!
Si pentru cei care cred ca trebuie sa indure monopolul, nu e deloc asa - oricand exista posibilitatea instalarii unei antene parabolice!
Solutia: renunati la UPC.
In Berceni am avut in bloc si RDS si Astral. Unii pe RDS si altii pe Astral . Acum tori sunt pe RCS&RDS pt ca cu aceiasi bani iti cumperi pachetul maxim de programe la RCS si baza la UPC. Eu am de 10 ani RCS si sunt multumit. Nu am caderi la cablu niciodata (mai cad unele canale cand e furtuna), Internetul merge excelent fara opriri, am facut Download si la 3.5 MB/s. In plus la serviciul clienti la care am apelat de vreo 2 ori mi s-a raspuns in 2-3 minute si m-au rezolvat rapid si profesional.
Probleme mai sunt la telefonie , dar cand poti sa vorbesti 550 minute pe luna si nu platesti nimic, parca nu te deranjeaza asa de tare!
Ai mei in Drumul taberei au UPC si se vede bine la ora actuala, desi acum cativa ani s-au luat de gat cu ei ca semnalul era foarte prost. Dar platesc o gramada de bani in plus fata de mine.
Cat despre serviciile proaste, exista intotdeauna alternative! Treceti la altii daca nu va convine cum sunteti tratati!
Radu Tico, IMCOMPETENTULE! Iti dau io un pont: Fa ma angajari! Fa mai multe echipe ma directorule, o echipa care pleaca din localitate (din cand in cand) nu ii destul ma pt un orash!
Si eu m-am lovit de nesimtirea si incompetenta celor de la UPC de nenumarate ori. Acuma astept si eu sa vina ECHIPA de interventie sa securizese reteaua, nu is in stare de un an sa schibe un cablu.
Mai am un pic si cred ca ma dau pe the dark side. Daca o sa vedeti la stirile de la protv cum un baiat cuminte si linistit din echipa de interventie a fost facut ciur cu 30 si ceva de lovituri de cutzit, in timp ce isi facea datoria , is shanse mari sa fiu io artistu.
Eu am abonament triple play de vreo 6 luni la aceasta companie si lucrurile stau cam asa: CATV nu livreaza calitatea asteptata (unele canale, cum ar fi cele de sport, sunt imposibil de vazut; cele mai multe sunt pline de purici, de zgomot); Internetul merge prost, fiind best effort, e imbacsit si cateodata crapa (am trimis o sesizare detaliata, tehnica, la care am primit intai un raspuns de o prostie naucitoare de la un tehnic, scuze, apoi, desi am furnizat date care ii duceau exact la problema, nimic?!); in fine, telefonia a mers vreo luna, dupa care a crapat complet (desi le-am spus de asta - dupa ce am stat de cateva ori vreo 10-15 minute on hold, sunand de pe mobil la nr lor de contact, fix!! - mi s-a spus ca ... merge!! :) :) )
Imi imaginez ca sunt pur si simplu depasiti de situatie, ca nu au fost pregatiti sa faca businessul asta dpdv comercial si apoi tehnic sunt cocosati de probleme care vin din volumul mare de clienti si din arhitectura de retea proasta, ca nu au nici manageri buni, nici resurse umane bine calificate, nici nici nici...
Acum vad ca fac o campanie de rebranding. Stiti cum se spune... tichie de margaritar ii trebuia chelului!! UPC yacki.
SA NU SE PLANGA LUMEA ?!?!?! de ce sa nu se planga . ei platesc niste servici de care e normal sa si beneficieze
eu nu vreau sa bag bete in roata niciunuia dintre operatiorii antementionati ,dar ... sunt din cluj , am upc acasa pachet complet . acum functioneaza ok dar DOAMNE FERI sa mi se strice din nou . am avut probleme cu netul la inceput si stateam cate 1 ORA !!!! la telefon sa imi raspunda un operator din call center si asta se intampla de cateva ori pe zi . acum functioneaza chiar ok atat netul cat si telefonul dar mie groaza daca cumva mi se mai defecteaza ceva .
ideea este urmatoarea , sunt destul de scumpi si la un ban in plus , nu mult as putea beneficia de pachet complet de servicii de la ROMTELECOM , dupa parerea mea , singura firma cu servicii cu adevarat profesioniste din Romania . vor spune uni , of romtelecom , am clicknet si nu merge extraordinar . ideea este ca acestea sunt cazuri izolate spre deosebire de cele de la UPC./ RDS . singurul motiv pt care raman cu UPC momentan este ca am 4 televizoare in casa si nu pot pune dolce decat pe 2 . astept sa lanseze versiunea cu 4 receivere si in acea zi am reziliat contractul . dau poate cu 2-3 sute de mii mai mult dar stiu ca am servicii pe care ma pot baza , si raspunsuri prompte la deranjamente ,defectiune plus callcentere specializate pentru fiecare serviciu in parte cu program 24/24 . si voi stii ca banii pe care ii dau in plus nu ii dau pe medicamente de ulcer
la astia de ce nu se sesizeaza nime, sant cred zeci de mii de reclamatii la OPC, dar nimic... Oare DE CE ?????
poate vreun politician suparat pe UPC ca face concurenta la RDS ce si-a zis: hai sa-i F_T !!!!!
am stat fara internet 3 saptamani, sunand zilnic sa fac sesizare, dupa 20 de min. on hold mi se inchidea telefonul sau raspundea o pipita care imi promitea solemn ca va transmite sesizarea ! nici cu OPC-ul nu faci nimic, nimic nu-i sperie pe acesti incompetenti !
dupa 3 saptamani au catadicsit sa trimita pe cineva. explicatia: au o singura echipa care pleaca pe teren in tot Bucurestiul.....wow ! si noi avem "ciunga" in cap !
din pacate observ ca cei de la UPC au avut profesor bun RCS-RDS!
de 3 luni de zile mi-am facut un abonament cosmote, cu minute gratuite, de pe care vorbesc si minutein plus, in valoare de cateva milioane pe luna. in prima luna, la depasirea "pragului psihologic" de 200 ron, cu cateva zile inainte de a se emite noua factura, am fost sunata de la serviciul plati si amenintata ca daca in doua ore nu achit aceasta suma, mi se va restrictiona abomanentul. desi era 18:00 seara si am explicat ca voi plati in ziua urmatoare, fara probleme, si ca mereu voi vorbi de sume mai mai ca aceasta, am fost tratata ca o infractoare, nu ca si un client de pe urma caruia castiga lunar de 10 ori sumele facturate altor abonati.
am inteles situatia, am achitat in avans, dar abonamentul a fost oricum restrictionat in cursul acelei seri si am asteptat 3 zile pentru a-mi fi rectivat!!! timp in care am sunat de mai bine de zece de ori la serviciul clienti, pentru a reclama situatia, si am fost lasata in asteptare in medie 20-30 minute / apel, apoi se intrerupea brusc, inante de a apuca sa vorbesc cu cineva.
este a treia luna cand se intampla aceast lucru consecutiv. achit lunar, in avans, facturi de 300-400 ron, n-am avut niciodata incidente de plata, mi se taie abonamentul lunar, sunt anuntata prin sms sau telefonic de necesitatea platii in avans (luna aceasta am primit sms sambata,ora 21:00, pentru a achita in 24 ore!), si cel mai tare ma supara zecile de minute de asteptare pe linie, in momentul cand incerci sa contactezi serviciul de relatii cu clientii.
nu in ultimul rand, am locuit timp de 1 an in timisoara, zona torontal, si nu am avut niciodata semnal mai mare de 2 liniute in acel cartier... din partea unei companii care ofera "acoperire pentru 90% dintre romani" (sau cum spun reclamele lor stradale).
dus sa platesc deja aveam dublu de palta...asta in doar cateva
zile...bine ca am reusit sa-mi gasesc alternative la UPC...
Clar e un lucru: multe lucruri merg prost la UPC si ma gandesc ca managerii acestei companii ar trebui sa deschida bine urechile pentru ca un client pierdut nu se mai intoarce decat batut.
Mi s-a parut stupid si ilar , ca o firma care vinde servicii de informatie , sa nu fie in stare sa-si puna la punct un sistem de informare intre centru si punctele de lucru .
So .... nu-i suficient sa ceri utilizatorului sa fie corect si sa " traiasca in sec. 21 " , mai trebuie sa si oferi o logistica de sec 21. De calitatea serviciului nu ma pot plange , nu pica , nu tuseste , e ok ...... doar ca , o zi pe luna , trebuie sa chiulesc 2 h de la serviciu ca sa pot ajunge la casieria lor inainte de inchidere ....
Ca nu platisem fiindca nu mi se cerusera banii, ca eram cu plata internetului la zi, ca platisem toate facturile ulterioare si ca deci, dupa taote legile contabilitatii nu trebuia sa fiu deconectat, in cel mai rau caz lasat fara internet, nu conteaza.
am sansa ca locuiesc in Bucuresti, asa ca, am renuntat la internet si telefon, am renuntat la pachetul suplimentar de programe si m-am conectat la intrenetul de cartier.
Chiar daca are si asta pacatele lui, prefer sa sustin o firma carenu va avea niciodata monopolul UPC pentru a putea sa imi bage pumnul in nas. Cred ca toti cei care au posbilitate de satelit, retea de cartier, etc. ar trebui sa se debranseze de la monpolurile nesimtit care incearca sa ne tina ca intr-o pinza de paianjen.
Iata, cu concurenta din telefonie a ajus si ROMTELECOM sa ofere trafic nelimitat in reteaua nationala.
Investitia in libertate se amortizeaza intotdeauna.
De ce am renunta ?
Mai multe motive:
- intrerupere legatura internet rafa anunt in prealabil;
- imposibililtatea contactului cu tehnicul si financiarul (am platit si o ora la Romtelecom tot asteptand sa-mi raspunda cineva in cel mai scurt timp conform celor zise de robot)
- emitere de factura fara specificarea soldului restant si intreruperea furnizarii serviciilor (cablu si internet) fara nic un preaviz (e posibil sa fi utitat sa platesc o factura - n-am fost anuntat niciodata si nici pe factura restanta nu s-au inscris restantele;
- imagine de proasta calitate;
- viteza f. mica la internet.
Mai trebuiesc si alte motive ?
2 ani mai tarziu, Bucuresti - Berceni, UPC ... Nu merge netu ... aici am stat cam 50 min pe telefon sa astept ... aceeasi placa: DACA MAINE DIMINEATA NU MERGE NETU, MI SE RUPE DE MODEMURILE VOASTRE DESINCRONIZATE SI ALTE KKTURI, VA FAC TOATA RETEAUA DIN BLOCUL ASTA TAIETEI.
Dimineata la 10 netul mergea.
Va propun sa le vorbiti pe un ton de superioritate si amenintator. La urma urmei sunt banii nostri, si serviciile lor de kkt.
Numai de bine.
In zona in care locuiesc, Astral a avut mult timp monopol. Ca mafiotii. Cand a aparut Dolce au inceput sa piarda clienti cu zecile de mii. In fine, nu pentru ca Dolce ar fi cine stie ce ...
Exemple de mitocanie Astral:
-singura banca la care au cont e Banca Transilvania; poate ca e mare in Cluj sau Ardeal, dar e foarte rara prin Bucuresti; Daca nu iti place, n-ai decat sa platesti si pentru transfer;
- daca nu vrei/nu poti sa platesti prin banca, nu-i nimic, iti ofera sa platesti la unele din sediile lor: in zona mea, sediul e intr-o fosta camaruta - ghena de gunoi de la parterul unui bloc; acolo clientii nemultimuti sunt intampinati, apostrofati si dati afara de bodyguarzi. Am vazut nenumarate cazuri. In principiu, solutia ca sa nu mai stai la coada pe care ti-o ofera e ... saplatesti in avans (stiam ca nu e legal oricum).
Sincer, nu inteleg cum supravietuiesc cu asemenea servicii.
va sfatuiesc sa faceti la fel ( cine poate)
i-am chemat de cateva ori sa-mi regleze semnalul si fie nu veneau, fie il reglau si se vedea o zi mai bine, apoi la fel de prost!
asa ca am renuntat la ei din luna martie si de atunci primesc periodic facturi si telefoane in care sint somata sa platesc, desi ma strepezesc la ei de fiecare data sa isi verifice personalul si calculatoarele si sa ma lase in pace!
ps: acum sint la digiTV, care pare ok deocamdata
iar de curand, in blocul meu au aparut cabluri de rds...
asa ca renuntati la hoti! faceti-i sa piarda bani ignorandu-i!
De fapt cele RDS si UPC si-au impartit cartierele in care furnizeaza servicii astfel ca e practic un monopol privat. Serviciile sunt similare (am fost abonatul ambelor firme) cu diferenta ca intr-adevar UPC e mai scump: 36RON pachetul de baza la UPC vs 29RON pachetul de baza + HBO la RDS.
In rest: la fel de greu se prinde legatura cu serviciul relatii clienti, la fel de urat vorbesc cu oamenii si la fel fiecare din cele doua companii are cont doar la cate una maxim doua banci a.i. plata prin transfer bancar sau Internet e foarte scumpa. La fel, la fiecare din ele baza de date e accesibila la nivel local: daca esti in concediu sau in delegatie in alt judet nu poti sa-ti platesti factura; daca platesti prin Internet banking risti ca factura sa nu fie inregistrata in sistem. La fel, desi posibilitatile de plata sunt reduse, fiecare firma are doar 3-4 puncte de plata la scara unui oras precum Iasi sau Timisoara. Asa ca va imaginati, sunt cozi si nervi.
Dar la fel se comporta si firmele care au cumparat distributiile de gaz.
Desi UPC sau EoN sunt firme multinationale, in Romania au venit doar sa faca bani.
O solutie poate fi contactarea Autoritatii pt Protectia Consumatorului, iar la extrem renuntarea la serviciile lor. De altfel aceasta a fost si solutia care a dus la imbunatatirea serviciilor Romtelecom.
Da, da... sunt cu aceas parere, daca nu va merge, reziliati, treceti la alta firma, daca nici la ala nu merge sa treceti la alta si tot asa... si eu asa am facut cu multe firme.
Cat despre Richard "Dean" Anderson, eu zic ca habar nu are ce se intampla si nici nu il intereseaza. Dute Richard ca nici de actor nu esti bun ca macar te-ar fi bagat in stargate.
Desi articolul mi se pare cam aiurea, mai ales prima convorbire despre avarii este o facatura, daca suntati mai atenti putin, o sa dati seama, dar din nou cred ca tote lunea, sare fara sa analizeze!
Am prieteni in call-center si credeti, ca sunt nesimtiti, sunt incopententi si stiu eu ce am mai auzit mai sus, a...., ca sunt aroganti, si ca nu le pasa, si cea mai tare a fost ca injura clientii, na credeti-ma ca asa ceva nu se intampla!!!!!si repet inca-o data nu se intampla.Nu ca imi sunt prieteni ca sunt anonim, si as putea sa zic orice, dar am vazut ca fac acolo, si am vazut ce scoate romanul din cap, si din gura!
Majoritatea care suna, dupa parerea mea habar nu au cu ce se mananca internetul, dar urla, injura, si face scandal (na la asta macar ne pricepem), dar majoritatea apelurilor sunt problema client, acuma nu vorbesc cand sunt probleme!!Ca cand sunt probleme, asteptam rezolvarea, si cat tine asta este o alta treaba, dar am siprieteni care stau cu "pingurile"si cand au o pierdere repede la telefon!Nimic nu ete perfect, si nu o sa fie, cum este si omul!
daca ne gandim bine aici sunt cam 20-25 de nemultumiti, care ma rog fac scandal, dar sa maj adaugam 500 de clienti nemultumiti, dar daca ne gandim bine UPC are multe sute de mii de clienti, si nu cred ca toti au probleme, ...
Lucrurile trebuie analizate, inainte de a afirma ceva in public, si inainte de a da cu gura...inteleg si punctul de vedere a plangerilor de mai sus, si eu am UPC dar nu este asa de grav cum se zice, mai ales la cablu, ala merge fara probleme!
In legatura cu programele la tv, voi ati citit, ca si mine contractul, ati vazut ce programe sunt, si ati semnat, de ce mai plangeti?!?La internet la fel, pana la 6 M, pana la si nu 6M.Deci prima data am gresit noi ca am semnat, daca nu ne a convenit de ce am semnat???!!!???
Toate bune si frumoase pana in decembrie ( timp in care tel fix a fost obiect de decor), cand uitandu ma pe factura UPC vad cu stupoare "contravaloare abonament telefonic 17 lei". Crezand ca e o greseala ma indrept spre o casierie UPC unde mi se raspunde : " Nu e nicio greseala. Conducerea UPC a observat ca aceste instalari de posturi telefonice au fost nerentabile, chair paguboase, asa ca au decis introducerea unui abonament lunar...!!!!" Eu aflandu ma la jumatatea 'promotiei'...Bun...Atunci, zic, renunt la telefon, oricum nu il folosesc. "Pai nu se poate, fiindca ati semnat contract pe un an " In fine, a urmat un scandal de vreo 2-3 zile, ajungand pana la urma la un directoras care mi a deconectat postul telefonic si mi a oferit o reducere de 10 % pe 3 luni la TV+internet, compensare. Va las pe voi sa trageti concluziile despre UPC....
Sa revin ca UPC. Sunam la relatii cu clientii si ma tineau si o jumatate de ora la telefon, ca toti operatorii sunt ocupati :)) ... Cand raspundea cineva imi facea o programare pt service si atat era, ca service nu mai facea nimeni.
Asa ca adio UPC !
Sunt operator in cc si poate am vb cu multi dintre voi si am sa va spun cateva lucruri:
1. Prima inregistrare este un fals prost editat iar a 2-a este o incalcare flagranta a intimitatii personale de care beneficiaza orice cetatean al acestei tari-vezi Constitutia Romaniei
2. Pt a se evita timpii pierduti(implicit costul suplimentar) pe viitor va rog sa va prezentati si sa specificati orasul de unde sunati
3. In cluj nici un operator nu a injurat sau nu a fost nepoliticos cu clientii , niciodata
4.La cluj operatorii preiau probleme din 8 judete Internet si telefonie
7. toti muritorii de rand din tara asta au energie de la un singur furnizor mai putin cei cu bioenergie , la fel si Upc depinde de acest curent electric, iar daca acesta se incapatineaza sa fluctueze anumite echipamente dau ochii peste cap , si daca aceasta situatie se repeta de 15 ori pe zi leshina de-a dreptul
8. echipele de teren lucra de dimineta pana seara la 22.00 dar daca au de-a face cu 1000 de echipamente leshinate din motivele amintite mai sus clar nu le vor putea vizita pe toate in 1 zi
9.am acelasi internet ca si d-voastra dar de de 1 an am avut vreo 5 intreruperi iar modemul il verific ultimul ca sa nu il innebunesc de cap
10. Un mic repair dat cu Click dreapta pe Local Area Conection poate face minuni sau daca ai un windows bulit incearca disable -enable
In the end : probleme sunt peste tot, diferenta dintre ele este ca unele nu sunt cunoscute . Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv si nu vreau sa fiu inteles gresit. Aceasta Este o opinie personala si pot sa va asigur ca eu si colegii mei am facut si vom face tot ceea ce ne sta in putinta .
Cu stima , un om ca voi G.
Si un mic sfat din batrani : " Vorba dulce mult aduce !!!"
(sursa: http://www.sibiul.ro/stiri-locale/cum-sa-faci-reclamatie-la-protectia- consumatorului/4701/)
Oameni buni, nu luati si voi tzeapa de la nesimtitii de la UPC Astral!
1. orice client oricat de idiot si inghesuit mintal este trebuie tratat la fel cu orice alt client (desi presupune mult mai mult efort din partea operatorului)
2. retele de date/TV/telefon se pot construi in asa fel incat nu se intrerup atunci cand Maria sa RENEL opreste curentul! -> vezi Romtelecom!
3. cam care este durata medie de preluare a unui apel la voi in call center? dar durata de solutionare? cate apeluri pierdute sunt? sunt ferm convins ca sefii d-voastra cunosc aceste lucruri dar nu se grabesc se imbunatateasca acesti parametrii...
Nu este problema consumatorului. Daca nu sunt angajati destui sa se mai aduca. Nu ma intereseaza pe mine detaliile voastre interne. Sunt client si vreau sa mi se rezolve problemele si atat.
"5. 70%(O cifra uriasa as spune) din cei care suna nu au o problema reala,ori au varsat cafea pe modem ori au instalate pe calculator 3(trei) antivirusi , ori sunt clienti care nu au ce face cu netul(caz concret : un client a urlat 15 min la telefon pt ca el doreste sa aiba Gogle(a se citi cum se aude :d) pe televizor pe canalul 1 iar Yahu pe canalul 2)"
Vezi raspunsul anterior. Sa se angajeze mai multi oameni. Nu ma intereseaza cunostintele IT ale clientilor vostri.
"7. toti muritorii de rand din tara asta au energie de la un singur furnizor mai putin cei cu bioenergie , la fel si Upc depinde de acest curent electric, iar daca acesta se incapatineaza sa fluctueze anumite echipamente dau ochii peste cap , si daca aceasta situatie se repeta de 15 ori pe zi leshina de-a dreptul"
Vezi postul 161. Incompetenta UPC este fara limite.
"8. echipele de teren lucra de dimineta pana seara la 22.00 dar daca au de-a face cu 1000 de echipamente leshinate din motivele amintite mai sus clar nu le vor putea vizita pe toate in 1 zi"
Compania partenera care se ocupa cu instalari este de toata jena. Nu ma intereseaza ca cineva a facut un contract cu o firma de genul asta. Contractul meu spune ca mi se rezolva problema in max 48 de ore.
"In the end : probleme sunt peste tot, diferenta dintre ele este ca unele nu sunt cunoscute . Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv si nu vreau sa fiu inteles gresit. "
Mai lasa-ma cu obiectivitatea asta. Nimeni nu te-a intrebat de ce se intampla in interiorul UPC. Eu doar vreau sa se respecte contractul pe care l-am semnat.
Investitiile necesare mutarii retelelor sub pamant sunt ENORME. Operatorii de care vorbim au preluat practic niste retele facute de niste amatori, dupa ureche, si au platit preturi exorbitante cumparand practic baza de abonati si nu retelele propriu-zise.
Calitatea care li se pretinde este imposibil de obtinut in Romania fara o reproiectare aproape completa a sistemului. Chiar daca ar fi cineva dispus sa investesca masiv, recablarea Romaniei ar dura ani buni.
am sunat la Relatii Clienti. o doamna draguta mi-a preluat solicitarea (legata de cablu TV si atat) si a inregistrat-o cu un numar de ordine. mi-a spus ca cel mai devreme, se va constata la fata locului (in cazul in care defectiunea nu e din centrala), abia peste 2 zile. am considerat ca e bine si asa, ca ceva-ceva tot se vede la TV.
am cerut legatura si la "Serviciul Tehnic Internet". am asteptat mai bine de 45 de minute, dupa care am inchis. am revenit dupa ora 22. baiatul care a raspuns mi-a explicat ca atata timp cat e problema de cablu (semnal foarte slab), el nu are ce sa rezolve si trebuie sa revin dupa ce se restabileste problema de tensiune. OK
in concluzie, inca o zi in care nu am avut internet. sa vedem cate zile dureaza.
am o intrebare. daca atunci cand sunt probleme de acest tip si nu merge nici telefonul fix UPC si nici internetul, functioneaza noua televiziune digitala UPC?
Nesimtire ca la vinzatori si functionari romani nu cred ca o sa intiniti in toata lumea.
De, ashtia sunt cei de la Astral UPC sau cum le mai zice. Cred ca ma duc maine la Protectia consumarotului, da' inca mai ma gandesc daca sa imi pierd sau nu timpul ..
Te sarut
Responsabilitatea de a ingriji echipamentul (in cazul cablu tv/internet etc) nu sa trageti de el si sa va puneti voi sa-l mufati sau sa prelungiti ca nu va ajunge in alta camera sau sa-l scurtati. Modem-urile le luati de la ei doar pentru ca sunt programate in functie de abonamentul pe care il aveti, daca aveti un abonament mic clar ca veti avea net mai putin (va fi restictionat la modem avand ip-uri dns, gateway etc) cat si de la server-ul lor nu va puneti voi sa va luati alte echipamente care nu sunt compatibile cu ce au ei ca atunci chiar ca va plangeti degeaba, si va puteti plange la OPC si la orice deputat vreti voi ca nu are ce sa va faca nimeni.
Cat despre achizitia altor firme nu e treaba voastra pentru ca pe voi nu va intereseaza cum isi fac ei banii, e treaba lor ca doar sunt si oameni care lucreaza au familii si vor si ei un ban in plus. Si intr-adevar nu tine numai de ei atatea defectiuni, natura sau ati uitat? vechimea blocului, au ei voie sa sparga in bloc ? le trebuie autorizatie de la primarie de la asociatia de locatari ca sa sparga si sa faca modificari in casa scari ca sa traga cabluri si altele, poate ca tu le dai voie dar vecinu caruia nu ii trebuie le da voie? Adrian spuneai ca ti-ai reziliat contractul acum 4 luni si aveai platit pe 2 luni inainte --> la data cand ti-ai reziliat + 2 luni ai avut net (ca doar ai mai avut 2 luni platite in avans) si cele 2 luni neplatie (ca doar ai zis ca sunt 4 luni) ? ce s-a intamplat sau ai uitat ca le-ai avut pe moc, du-te daca vrei la opc dar te vei face de ras. Factura de tv zicea cineva ca o putea plati dar nu si netu ca nu avea factura la el, chit ca ele se platesc impreuna, dar trebuia un cod de pe factura, intr-adevar, daca nu stiti nu vorbiti, sti cumva ce fel de soft folosesc care poate face legatura intre cele doua baze de date (baze de date clienti tv , baze de date clienti net --> pentru ca s-ar putea sa fie numai clienti de un fel sau amestecati si cablu tv si net si atunci esti trecut in ambele baze de date dar pentru a aparea ca ai platit la amandoua trebuia introdus acel cod).Cati dintre voi lucrati ca si operator ca sa vedeti cate tampenii se urla in telefon, si atunci clar ca nu vei putea sa iei legatura cu ei, cu toate ca tu ai o problema reala, si asta nu se intampla numai la upc se intampla peste tot ca sunt indivizi ca unii dintre voi carora nu le pasa ci doar cer fara sa gandeasca.Infrastructura trebuie sa existe ceva acolo, ceva de baza unde pot sa-si puna ei echipamentul, ca zicea cineva ca nu il poate conecta ca nu este infrastructura.
Dragul meu consumator, te-ai gandit cate autorizatii trebuie: de la primarie, de la mediu de la tacsu, ca sa iti bage tie un amarat de cablu? te-ai gandi cate legi trebuiesc respectate?
NU te-ai gandit pt ca nu iti pasa ca doar esti consumator si vrei ce ti se cuvine, dar trebuie sa platesti pentru servicii si ai si responsabilitati, nu numai drepturi, de aceea in orice contract este o sectiune specifica in care iti spune ce nu trebuie sa faci si ce trebuie sa faci.
Daca nu te inregistrezi cu o cerere ceva nimeni nu iti garanteaza ca va veni sa iti rezolve problema , degeaba spui ca vrei ca i defectiuni si nu stiu ce, daca suni la relatii cu publicul spuneti domne numele daca stii cum te cheama nu fi necioplit, spune unde stai si ce problema ai, intreaba frumos in cat timp se poate remedia sau propune tu o zi/data cand sa vina cand te gasesc pe tine acasa. Nu spui numele tau daca nu pe numele tau este facut contractul, spui numele tau dar precizezi pe cine este facut contactul (eventual ce relatie exista intre voi : sot/sotie/tata/frate/sora) ca atunci ei vor crede ca e iar batjocura si nu vor veni deloc la tine.
Cat despre autorul articolului, asa cum spunea cineva aici, altadata verificati sursele, sa ai cel putin 3 surse care spun acelasi lucru , iar acele minim 3 surse sa fie de incredere, foloseste un ton impartial si prezinta ambele fete, negative si pozitive (daca sunt ambele), rolul tau nu este de a manipula multimea(in cazul asta prostimea) spre a gandi doar intr-un fel ci de a le da posibilitatea de a gandi asupra problemei si a o analiza cat mai corect.
Daca vreau lamaie atunci nu ma duc sa cumpar de la cel ce vinde lime.
Sunt si oameni(din pacate foarte multi si chiar unii dintre voi) de genul acestui domn/doamna care a postat urmatoarele: "169. replica la astral-supervip
Replica (25 iun 2007 15:48)
Bai mucosule ... intai invata cum se scrie in limba noastra dulce incultule , agramatule... te mai dai si destept .... "s-au" se scrie legat in discursul tau fenomenal ,"sant" se scie "sunt" mai scursura elevata a facultatilor private fakute cu pensia bunicii.... GO HOME!". Stimabile, daca tu nu stii sa scrii nu te lua de altii, ca te faci de ras in cel mai urat mod posibil ("dulce"-dolce era/este denumirea unui pachet de servicii, "scie" - nu il gasesc in limba romana, "fakute" la fel nu-l gasesc). Astfel de oameni se regasesc printre voi, daca nu stiti nu vorbiti, daca nu sunteti in cunostinta de cauza nu comentati.
Politica unei firme este secreta si nu ti-o va spune nimeni care este, aceasta tine de conducere si nici de clientul final, nu este datoria clientului final de a sti politica si strategia firmei/companiei/institutiei asupra managementului: marketing, financiar, etc.
Din cate reiese din comentariile voastre nu cred ca sunteti oameni cu functii cheie intr-o companie ca sa stiti unele aspecte de conducere si implementarea unor strategii sau luarea unor decizii, care pot afecta atat clientul final cat si angajatul si angajatorul, atat din punct de vedere juridic cat si financiar.
Asadar tineti minte: CA SI CONSUMATOR AVETI DREPTURI DAR IMPLICIT AVETI SI RESPONSABILITATI - RESPECTATILE
Cand or sa se duca dracului sa stie de unde li se trage!!!!!!!!!!
Binenteles....adresa este Irina_Loghin@yahoo.com "
Imi cer scuze totusi persoanelor educate cu probleme reale ale caror rezolvare este intarziata
in sfarsit, le-am dat un mesaj ca renunt la serviciile lor, si ca daca doresc modemul inapoi sa imi dea toti banii pe care i-am platit pentru servicii de care nu am putut sa ma folosesc (email, spatiul ala pt . web, intreruperi). asa ca acum astept
Daca acest lucru se intimpla vineri sa fiti siguri ca , desi cel de la tehnic va spune ca se rezolva in cursul zilei, problema se va rezolva abia luni dupa ora 12.
Un camion a agatat cablul.Am sesizat vineri,mi-au multumit,am stat acasa sa astept si am asteptat.........
Romtelecom a venit intr-o jumatate de ora si au rezolvat clientii lor.
Simbata cablul s-a rupt.O noua sesizare.In cursul zilei se va rezolva.Bineinteles ca nu.
Idem duminica.Aceeasi nepasare.
Problema s-a rezolvat marti in 30 minute.
Si asa factura mea la Orange s-a 'ingrasat" cu 15 euro numai din sesizari la UPC.
In consecinta am facut cerere la Romtelecom.-vezi 160-.
146 - Aveti dreptate sa nu fiti injurati.Cred ca cei care fac asta se refera la "cei de sus".
Problema este ca nu mai suntem in socialism.Acum ne intereseaza mai mult buzunarul si interesul propriu. Atunci devenim "zmei"- si uita de cei 7 ani de acasa.
merci
mireca
Nu am link pe fir,probabil ca vreun incompetent a scos mufa din switch.Dar nu ma pot baga pt ca este treaba lor si switch-ul lor.Asa ca sunt si aproape ca ma pun in genunchi in fata lor sa remedieze problema.Astea toate dupa ce am platit factura in avans pe 4 luni. Este bataie de joc. Le doresc sa fie aspru sanctionati de opc pentru bataie de joc.
bani cheltuiti degeaba pe telefoanele la departamentele lor care ar trebui sa te ajute dar de obicei nu prea raspund
incurcaturi la contracte
sa mai spun si altceva?
pentru o firma serioasa e deja prea mult
caut o alternativa desi am contract cu ei doar de 2 zile
Chestia cu robotul pus la toate numerele lor de telefoane in bataie de joc ca sa aibe convorbiri suplimentare e arhi cunoscuta .Face Parlamentul ceva ? sau Autoritatea pentru Protectia Consumatorului . Chiar nimeni nu ii poate traduce in fata instantei .Sa plateasca !! Asta numai cu telefoanele dar subiectul principal e" calitatea" srviciilor care nu e deloc.Si atunci nu ebine ca asta vreti sa distrugeti tara noastra ? Fiindca tineretul ia drumul pribegiei!!! Eu sunt abonat de 12 ani si la cablu si la internet din 2004 .O groaza de bani..Ultima magarie pe care mi s-a facut : Am suplimentat abonamentul dela cca 400.000 lei vechi( programe din grila + HBO) la 650.000 lei digital.Am cerut si inplus un alt modem pt 50.000 in plus.Cand am ajuns acasa modemul era defect M-am dus inapoi si nu l-a primit la schimb.Va trimitem peste 5 zile o echipa de interventii care va poate schimba .nr. inregistrare 97937 marti 13 .11.07 intre 12 si 14 Acum cand scriu e ora 14 .Bineinteles ca nu vine nimeni..Dealtfel nicaieri nu se poate refuza schimbarea unui produs defect in 24 ore dela achizitie!!! Voi reveni
Am facut cerere de debransare si oare de ce mai primesc in continuare facturi din moment ce eu nu mai beneficiez de tv. cablu de la voi ''escrocilor''...?
- nu dă posibilitatea verificării calculului (nr. minute x preţ/minut = valoare + 19% TVA = Total)
- nu dă posibilitatea comparării datelor rezultate din monitorizarea proprie, cu cele care ar fi trebuit să existe în factură
- au obstrucţionat accesul la http://trafic.b.astral.ro/ de unde orice beneficiar putea să-şi urmărească convorbirile efectuate
- au creeat condiţii pentru încasarea şi acumularea unor sume de bani care nu au justificare în evidenţele primare şi pot
fi uşor detaşate de evidenţa contabilă (însuşite)
- au încălcat prevederile O.M.F.P. nr. 2.226/2006 privind continutul minimal obligatoriu pentru formularul de factura (si
implicit ale art. 155 alin. (5) lit. k şi m din Codul fiscal)
Dacă se mai află cineva în această situaţie, poate să mi se alăture, deoarece sunt dispus să mă folosesc de toate procedurile posibile.
Oricum i-am dat la OPC si sper sa le dea o amenda gunoaielor...
Dupa cum constatati data de semnare a contractului este 31.10.2007 iar data de pe procesul verbal de primire a modemului este 15.11.2007. Facand diferenta se constata ca au trecut 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului pana la inceperea furnizarii serviciului contractat, ceiace contravine art.2 din contract care stipuleaza faptul ca se activeaza toate facilitatile in 24 ore.
Tot in contractul mai sus mentionat la art.4 alin. 5 se stipuleaza ca prestatorul va acorda o reducere proportionala cu durata totala de nefunctionare din cuprinsul perioadei de facturare.
Factura emisa de d’vs cu nr. 5024117 din 19.11.2007 are valoarea de 248.47 ron corespunzator unei luni intregi de functionare pe care am achitat-o cu chitanta nr.8827670 din 29.11.2007.
Am achitat si factura nr. 4410509271 din 01.11.2007 in valoare de 16 ron cu chitanta nr.213340 din 29.11.2007 pentru serviciile de cablu altele decat pachetul de baza.
In data de 13.12.2007 cu scrisoarea recomandata nr. 90 serie CO31-14 00004944 am transmis adresa 006 din 12.12.2007 pentru reziliere contract.
In data de 18.12.2007 am predat modemul si in data de 20.12.2007 am predat STB , telecomanda si cablul .
In data data de 11.12.2007 a-ti emis factura nr. 10070004089 cu valoarea de 251.33 Ron achitata cu chitanta 4763765 din 20.12.2007 si mi s-a spus ca nu mai am nimic de plata.
Recapitulatie: am achitat in total pentru serviciile d’vs suma de 515.8 ron pentru un serviciu de numai 33 zile calendaristice.
Valoarea lunara a contractului este de 60 euro + 16 ron pentru serviciile de cablu altele decat pachetul de baza.
A’ti solicitat firmei EOS cu adresa 2233372_5166223_BAST14 din 29.01.2008 recuperarea sumei de 251.33 ron aferenta facturii 10070004089 din 11.12.2007 cu toa
RUSINE SA VA FIE,IN ACEST MOD VA VETI PIERDE TOTI CLIENTII,IAR SCHIMBAREA CONDUCERII MANAGERIALE NU VA AVEA NICI UN EFECT.
In noiembrie 2007 am facut o cerere de reziliere a contractului (contarct facut pe numele sotului meu).
Am primit si o copie a acestei cereri.A fost totul in regula.Am fost inregistarti cu acesta cerere.Nu am mai primit facturi de la aceasta firma si am crezut ca totul este ok. Oricum ei nu ne trimiteau niciodata facturile la timp . O data la doua trei luni primeam facturile cumulate si cu penalizari de intarziere la plata.
Timp de 5 luni nu am mai auzit nimic de ei. Acum doua zile primim factura de la UPC cu restantele din noiembrie pana in luna in curs, adica 844 RON de plata. Aceasta factura, mai grav a fost primita acasa de o persoana mai in varsta cu probleme de inima. In urma lecturii foarte interesante, a trebuit sa mergem cu salvarea la spital sa isi revina.
Drept urmare ii voi da in judecat si voi face si o sesizare catre Protectia Consumatorilor pentru ca acesti nesimtiti trebuie opriti din a-si mai bate joc de clientii lor , de pe urma carora isi iau salariile de fapt.
Am avut internet si telefonie fixa prin UPC, dar datorita proastei functionari am renuntat in foarte scurt timp.
Am ramas numai cu cablul TV, dar si aici au aparut probleme financiare. Dupa ce 3 luni nu mi s-a luat taxa pentru abonament pe motiv ca as avea bani in cont, am primit o factura fiscala prin care mi se comunica ca am de platit o suma mare de bani (cei care i-mi fusesera refuzati), in caz contrar voi fi deconectat.
In urma insistentelor mele, mi s-a comunicat ca totul este dintr-o eroare contabila a serviciului lor, dar ca trebuie sa platesc toata suma odata. In caz contra sunt deconectat.
In acest momenr caut alte solutii pentru receptionarea emisiunilor TV.
Mentionez ca la casa de vacanta am instalat DOLCE de un an jumatate si sunt foarte multumit. Am doua receptoare si platesc un singur abonament. Primul receptor este in custodie, iar al doilea l-am cumparat. Nu au fost probleme tehnice in acest un an si jumatate.
Sunt o firma de cacat si daca as putea le-as sugera la toti sa nu se mai aboneze si sa plece catre alte firme.... !!!
trimit scrisori acasa....cu "neplata facturii ..pana la data de .../ ...
~ nautilius
Am intrebat de ce nu incearca si au zis ca n-are rost eu cred ca sunt comozi au salar bun si stau linistiti si se spune ca nu merge bine firma,.pacat.
primesc facturi dupa reziliere contract , dupa ce credeam ca am incheiat toate socotelile!
surpriza neplacuta a fost cand am aflat de la angajata upc din crangasi ca un department din cadrul upc a decis reconectarea .
va informez cat de politicos reusesc ca: nu mi-am dat acordul pentru reconectare , nu am facut nici o cerere in acest sens si nu inteleg de ce se factureaza abuziv servicii pe care nu le-am solicitat.
daca intradevar exista acest departament, ma tot intreb cat de disperati puteti fi ca sa agatati in acest mod abuziv clienti , care au renuntat la serviciile dumneavoastra si care nu si le mai doresc.
am primit intradevar un telefon intr-o sambata seara de la o operatoare upc care m-a intrebat daca am semnal bun la televizor.
in momentul primirii acestui telefon nu eram in bucuresti , i-am spus domnisoarei ca nu inteleg ce ma intreaba , ca nu am timp sa discut si am rugat-o sa ma sune a doua zi cand o sa fiu acasa. acesta convorbire avuta poate reprezenta un accept numai daca domnisoara nu intelege romaneste , sau a primit dispozitii clare in acest sens .
sunt curioasa cum vor solutiona cei de la upc acesta reclamatie, astept inca raspunsul lor in scris , stornarea facturii cu pricina si eventual scuze.
sper ca lucrurile sa se sfarseasca aici ca sa nu fie cazul sa apelez la terti care sa faca lumina in acest caz.
RUSINEE LOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AM SA FAC REC LAMATII-NU SE POATE
DAU 920.000 leo vechi pe luna de la 01.01.2009
Dvs. in loc sa ieftiniti ca este criza, ca sa rezistati pe piata le scumpiti?
Dr.. sa va ia!
Am ales internetul wireless si am primit un router defect care pierde pachete. Solutia a fost sa renunt la acel serviciu prin a merge la un sediu UPC si returnarea modemului. Acuma nu mai am wireless dar macar am un net utilizabil.