Bariere de trei lei la intrarea in Mamaia

de C.N.A. HotNews.ro
Vineri, 22 iunie 2007, 0:00

www.mamaia.com

Turistii vor sa intre cu masina in Mamaia vor trebui sa achite, incepand de vineri, controversata de taxa de acces in statiune.

Taxa de bariera trebuie platita de toti cei care vin din afara judetului Constanta.

O intrare in statiune costa 3 lei, un abonament pentru 24 de ore costa 4 lei, un abonament pentru o saptamana costa 23 de lei, iar unul pentru tot sezonul estival va putea fi achizitionat cu 246 de lei.

Curtea de Apel Constanta decisese la inceputul acestei saptamani ca perceperea acestei taxe este legala, dupa recursul Prefecturii Constanta.




  
234 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    ..Videanu (Vineri, 22 iunie 2007, 12:34)

    Voltron [anonim]

    Ar fi cazul ca, venind in intampinarea nesimtirii lui Mazare, dl. primar Videanu sa instaureze o taxa la intrarea in Bucuresti pentru toate masinile cu numar de CT.
    NU e musai sa puna bariere, dar politia sa le poate care la control in oras un astfel de tichet celor din Constanta.
  • 0 (0 voturi)    
    fraieri (Vineri, 22 iunie 2007, 12:44)

    agripina [anonim]

    ... sunt cei care se mai duc. auzi sa mai platesti si taxa pe mizerie. Nu va mai duceti fratilor la mamaia. Daca asa stiu ei sa incurajeze turismul... "jos palaria"
  • 0 (0 voturi)    
    pt #1 (Vineri, 22 iunie 2007, 12:59)

    Sebastian [anonim]

    nene, mamaia consuma resurse (bani), asa ca nu vorbi tu de nesimtirea lui mazare, ca el face treaba buna, e meritul lui ca in cta e mai frumos ca-n bucuresti de 2 ori, asa ca abtine-te de la comentarii care contin 'nesimtirea'
  • 0 (0 voturi)    
    Vreua si eu.... in fatza blocului bariera (Vineri, 22 iunie 2007, 13:05)

    Cornel [anonim]

    Urmand exemplu primarului, vreau si eu sa pun bariera in fatza blocului meu, ce-i situat pe bd. Iuliu Maniu, sa plateasca toti ce trec pe acolo si imi deranjeaza linistea si curatenia... cu banii adunati as mari numarul de gardieni ce ar pazi locatarii din bloc (sa nu fie linsati de cei nemultumitzi) as agatza baloane pe stalpi, sa arate frumos zona si ar ramene si bani pentru vibratoare sau acadele (in functie de vardsta).... exceptati de la taza ar fi totzi blonzii care demonstreaza ca trag apa la WC de cel putin 2 ori pe zi.

    Ce zici d-le Mazare? nu aplici asta si in fata vilei personale ?
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt de acord cu taxele dar numai pentru Mamaia...DAR (Vineri, 22 iunie 2007, 13:37)

    teekaz [anonim]

    1) Este vorba de o bariera la intrarea in statiune sau o bariera pusa pentru deplasarea pe un drum national? Acel drum duce catre Navodari, Tulcea, sau Ovidiu. Sunt pus sa platesc pentru ca vreau sa ajung la Tulcea pe acel drum, si nu este acceptabil ca nici o autoritate, daca vorbim despre un drum public, sa imi ceara taxe suplimentare altele decat cele platite prin vignieta, sau sa ma puna sa folosesc artera ocolitoare, daca nu este vorba de un segment de drum restrictionat temporar de catre AND? Asta afecteaza drepturile noastre de consumatori (in ce priveste folosirea unui bun public) cat si drepturile de platitori de taxe si impozite.

    2) Calea de acces rutiera de-a latul careia este pusa bariera ce categorie de drum este? Drum european, drum national, drum judetean, cale rutiera intra-localitate? Este administrat de Administratia Nationala a Drumurilor? Este drumul municipalitatii? Municipalitatea a platit asfaltarea si organizarea sensurilor giratorii, a platit pentru acestea, fiind drumul municipalitatii Constanta?

    3) Care este statutul "statiunii" Mamaia, din punct de vedere administrativ? Face parte din teritoriul Constantei, mai exista astfel de "statiuni" si in alte parti ale tarii? Nu cunoastem decat sate, comune, orase, municipii, judete si atat, conform Constitutiei si legilor Romaniei.

    Solutiile sunt urmatoarele:

    1) Sa fie taxat accesul real in statiune, adica la toate intrarile in statiune sa fie montate bariere, cu tichet de intrare si decontare la iesire;

    2) Daca se mentine actualul sistem, sa existe un tichet de tranzit pentru cei care nu intra in statiune, ci, intr-un termen rezonabil de timp, ies pe la cealalta bariera (circa 30 minute). Platesc la prima bariera si primesc banii inapoi la bariera de iesire spre Tulcea, etc.

    3) Reorganizarea soselei care este paralela cu Statiunea Mamaia, astfel incat sa fie 2 benzi numai pentru transportul in comun si privat, pentru Mamaia. Adica un fel de banderola de trafic.
  • 0 (0 voturi)    
    Cica am fi in Europa... (Vineri, 22 iunie 2007, 13:39)

    goe [anonim]

    Mda... cica am fi in Europa...
    Si cica tot in Europa ar fi respectate si drepturile fundamentale printre care si cel la libera circulatie.
    Apropo, Mamaia asta e in Europa?
    Mda... cica ar fi totusi in Europa...

    P.S.
    Asteptam reactia Comisiei Europene ca si in cazul taxei de circulatie. Aceleasi obiceiuri sumai magarii sunt altii.
  • 0 (0 voturi)    
    Vreua si eu.... in fatza blocului bariera (Vineri, 22 iunie 2007, 13:40)

    Cornel [anonim]

    Urmand exemplu primarului, vreau si eu sa pun bariera in fatza blocului meu, ce-i situat pe bd. Iuliu Maniu, sa plateasca toti ce trec pe acolo si imi deranjeaza linistea si curatenia... cu banii adunati as mari numarul de gardieni ce ar pazi locatarii din bloc (sa nu fie linsati de cei nemultumitzi) as agatza baloane pe stalpi, sa arate frumos zona si ar ramene si bani pentru vibratoare sau acadele (in functie de vardsta).... exceptati de la taza ar fi totzi blonzii care demonstreaza ca trag apa la WC de cel putin 2 ori pe zi.

    Ce zici d-le Mazare? nu aplici asta si in fata vilei personale ?
  • 0 (0 voturi)    
    despre banii pe care ii consuma mamaia.. (Vineri, 22 iunie 2007, 14:08)

    gigel [anonim]

    Mamaia nu consuma bani, aduce o gramada de bani. daca are numai taxa de statiune, si tot e un purcoi de bani care intra in bugetul lui mazare; toate hotelurile , restaurantele platesc taxe si impozite din care o parte insemnata ajung in bugetul local. Toti turistii care vin la mamaia cheltuiesc o gramada de bani si in Constanta, din care o mare parte ajung iarasi la buigetul local. Asa ca numai pretextul ca mamaia mananca bani e o nesimtire in sine, caci ea de fapt le umple de bani buzunarele la toti bastanii de acolo, mazare included. Cat despre taxa in sine, intradevar nesimtire nu e cuvantul potrivit, "hotie la drumul mare" descrie mult mai bine fenomenul.

    Nu sunt de acord cu propunerea sa se puna taxa de intrate in bucuresti la toate masinile de constanta. Pana la urma ei au pus taxa doar in mamaia. Daca Bucurestiul ar pune taxa in sectorul 3 de ex cred ca ar fi suficient:)
  • 0 (0 voturi)    
    ADR UN PASAPORT NU VOR EI ? (Vineri, 22 iunie 2007, 14:26)

    Popescu [anonim]

    Bai sunteti nebuni !!!!

    Nu vreti si un pasaport?

    Cind treceti voia aia din Constanta prin Bucuresti nu ar fi bine sa platiti voi o taxa , asa de doua ori mai mare ca e si orasul mai mare???

    Sau daca vreti sa mergeti sa vedeti Bucegii nu trebuie sa platiti si voi la fel?

    Sau daca vreti sa vedeti Oltul, Jiul, Muresul nu trebuie sa platiti???

    MAFITOUL DE MAZARE TOT MAFIOT RAMINE !!!

    Nesimtiti sunteti !
  • 0 (0 voturi)    
    sa se AUTOSESIZEZE OPC -ul!!! (Vineri, 22 iunie 2007, 14:30)

    Alex [anonim]

    Protectia consumatorului ce face?

    De ce nu se ia act?

    De ce nu actioneaza niciun cetatean in inatsanta mofiotii din Constanta ?
  • 0 (0 voturi)    
    Tara lu' alba-neagra.. (Vineri, 22 iunie 2007, 14:43)

    Pink Panther [anonim]

    Anul trecut se clarificase ca este ilegala acea bariera.
    Anul asta cand prin jocuri de culise PSD-ul a revenit la putere taxa a re-devenit legala.

    Propuneri de noi taxe:
    - de WC
    - de aer
    - de apa de baut
    - de apa de mare
    - de fasole
    -...
    - de mazare!

    Nu stiu cum drac' intr-o tara in care turismul de pe duca vin ajutoare sa-l infunde si mai rau.

    Mazare asta are vreo excursie prin Bulgaria asigurata, sau ceva fufe bulgaroaice prin pat?
  • 0 (0 voturi)    
    Vama de la Eyub (Vineri, 22 iunie 2007, 15:34)

    the [anonim]

    ... Mazare o fi citit de curand nuvela respectiva a lui Sadoveanu, pe care v-o recomand si dumneavoastra, de altfel si s-a inspirat temeinic, atat din ea cat si din mentalitatea otomana in care traieste.
  • 0 (0 voturi)    
    care parte a lui mamaia e? (Vineri, 22 iunie 2007, 17:54)

    vasy [anonim]

    bai frate mai vede unul altul si ne facem de cacao, daca asta e o poza din romania eu ma intorc miine acasa
  • 0 (0 voturi)    
    Mamaia.. (Vineri, 22 iunie 2007, 21:55)

    mihai [anonim]

    Sunt total de acord cu cele scrise de nr 5. Pentru cei care nu sunt de acord cu platirea acestei taxe enorme exista statiuni foarte ospitaliere precum eforie sud/nord, neptun, venus, saturn...de ce nu mergeti acolo?.. aa o sa imi raspundeti ptr ca e mai frumos in mamaia, avem telegondola, avem aquapark, palmieri, drum asfaltat ca pe plajele din franta, iluminare publica impecabila, fantani arteziene, spatii verzi corect irigate, etc etc! Pai de unde credeti ca vin toate astea? Da ati raspuns corect din aia 3 lei care ii platiti la bariera... si inca vi se pare mult? ...atunci ganditi-va ca Romania are nevoie de macar o statiune model, o statiune care sa atraga turistii straini si sa readuca impresia aia de frumusete in mintea europenilor. In restul statiunilor nu sunt bariere...starea lor deplorabila e datorata partial poate exact acestui lucru (pe langa nesimtirea primarilor care inca se cred in epoca raposatului si asteapta mila guvernului)
  • 0 (0 voturi)    
    tataia (Sâmbătă, 23 iunie 2007, 1:59)

    etalon (becalul & vanghelul) [anonim]

    propun amplasarea de bariere la iesirile din bucuresti iar banii sa mearga direct la sectoarele limitrofe care au drumul cu iesirea respectiva
  • 0 (0 voturi)    
    Ce gluma buna ... :) (Sâmbătă, 23 iunie 2007, 8:43)

    Adi [anonim]

    Taxa la intrarea si implicit tranzitul prin statiunea Mamaia? :)))

    Vorbim de aceeasi statiune care mai deunazi era plina de petrol pe plaja? :))) Magnific!

    Cineva (probabil din CT ) spunea ca iluminatul public este "impecabil". Zau? Pe timp de zi cred si eu ca este impecabil. Noaptea nu as fi la fel de sigur. Am trecut acum 2 luni pe acolo si becurile pe cele mai multe strazi erau cam "chioare". Nu mai vorbesc de zone in care erau...lipsa.
    Oricum nu despre asta e vorba.

    Subiectul il reprezinta o taxa de cacao , absolut nejustificata. Sa fiu scutit de abureli de genul :" din taxa aia se infrumuseteaza statiunea" :))) Asta e prea tare. Ce ziceti? Puneti botul? :P


    Bulgaria , here we come...
  • 0 (0 voturi)    
    Constanta Vs Bucuresti (Sâmbătă, 23 iunie 2007, 11:12)

    alex [anonim]

    pt. nr #3.

    sunt constantean si sa mor io daca orasu asta e mai frumos, singura chestie buna este marea si faptul ca e mai racoare putin, in rest e plin de tiganie, parcuri fara fantani si foarte prost amenajate, ex: parcu de la gara. Dar marea si vremea sunt naturale, io nu stiu sa fi facut mazare ceva in afara de reparat drumuri. lasa mamaia ca acolo nu intra nimeni iarna, pe mine ma intereseaza orasu meu.
    am avut niste prieteni in vizita si in afara de moschee nu am avut ce sa ii arat. va intreb si io pe voi ... ce aratati unuia strain care vine in vizita? nu imi spuneti marea... vorbesc de chestii facute de mazare.:(
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa de bariera (Duminică, 24 iunie 2007, 10:00)

    IceCub [anonim]

    Taxa este perfect legala asa ca nu vad de ce va dati cu capul de pereti atata... Pentru cei care vor sa mearga la Tulcea / Navodari, esista varianta ocolitoare prin Ovidiu-Lumina.

    Taxa la intrarea in Bucuresti????? Pentru ce? Pentru traficul infernal? Pentru lipsa locurilor de parcare? Pentru faptul de la de iesirea de pe autostrada A2 si pana la Otopeni faci 2 ore?! Potoliti-va mai baieti!

    De ce credeti ca Mamaia arata asa cum arata? Pentru ca intraurand aceste taxe, autoritatea locala (aka. Mazare) a avut bani sa investeasca in statiune. Daca nu va convine sa dati 3 RON/zi atunci duceti-va in tigania din sudul litoralului.
    Astfel de taxe exista si un Europa, la Albena in Bulgaria de exemplu...
  • 0 (0 voturi)    
    Mamaia vs Statiuni Europene (Duminică, 24 iunie 2007, 11:45)

    Airborn [anonim]

    Mamaia este o statiune (nasoala) in administrarea orasului Constanta. Deci este datoria Primariei Constanta sa se ocupe de aceasta statiune. Punct ...
    Toate statiunile civilizate din Europa sunt administrate , cu tot ce inseamna acest lucru, fara ca cineva sa puna bariere si sa ia bani la intrare.
    Bineinteles, doar in Romania, pentru ceva firesc de altfel, iti pot lua si bani pe deasupra. Si nu e vorba de cei 3 lei, ci de ideea cu bariere: in toata Europa barierele si taxele dispar ... numai noi le re-inventam.
    Sunt constantean la origine, iubesc Constanta, dar ceea ce face Mazare ... e doar praf in ochi! Cum a spus un ante-postator ... daca nu era marea ... Constanta ramanea acelasi oras ne-interesant ca multe altele din Romania.
    Si pentru constanteni o intrebare: pe Stefan cel Mare, exista doua cladiri in constructie, ce se ridica practic pe 2 strazi (in mijlocului strazii) ce dau in Stefan cel Mare. Cum vi se pare acest lucru? Nu se potriveste foarte bine numele de Constanta S.R.L.?
    Numai bine,
  • 0 (0 voturi)    
    bariere etc (Marţi, 26 iunie 2007, 14:03)

    lau [anonim]

    Nu inteleg de ce de fiecare data sar bucurestenii cu tot felul de comentarii la adresa constantenilor referitor la nenorocita asta de bariera.Fratilor nu e bariera pentru bucuresteni special.E pentru toti bineinteles mai putin constanteni.Puneti fratilor 1000 de bariere in fiecare oras din tara.Cine va opreste?Daca e legal si vi se da voie puneti si la intrarea in scari.Iar treaba cu Europa si tarile civilizate sa fim seriosi.Suntem inca carpiti in cur asa ca mai bine sa stam mai in spate sa nu rada Europa de noi.Hai sa fiti fericiti.Si drum bun la bulgari.Da aveti grija sa nu iesiti din statiuni ca... e cam naspa...
  • 0 (0 voturi)    
    bariera pt navodareni (Miercuri, 27 iunie 2007, 19:14)

    andra [anonim]

    Nu inteleg de ce cei care stau in localitatea Navodari si au masina in leasing trebuie sa plateasca taxa de bariera.Astia sunt idioti,Navodari-ul nu face parte din jud.Constanta?CE MAI PROSTI...Thoamne....Am fost pe Ecaterina Varga sa depun actele necesare pt permisul de libera trecere si au zis ca astia din Navodari nu beneficiaza de acest permis....Sunt tampiti la cap.....

Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|
Ultimele articole din aceeaşi categorie
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version