In ciuda valului de caldura care a lovit Ungaria, aproximativ 50.000 de persoane au asistat la concertul pe care Rolling Stones l-a sustinut vineri, la Budapesta, unde organizatorii au distribuit apa pe toata durata show-ului.

Cu doar trei zile inainte, la Bucuresti, bucuria fanilor romani a fost umbrita de proasta organizare: spectatorii au rabdat de sete pe o vreme caniculara deoarece pe stadion se aflau doar cateva locuri in care se vindeau bauturi racoritoare, apa si bere.

„Jos palaria in fata organizatorilor! Pe langa faptul ca au distribuit apa si inghetata gratuit, ne-au lasat sa intram pe stadion cu sticle de apa. Au facut tot posibilul ca spectatorii sa indure mai usor caldura”, scrie o spectatoare din Viena pe site-ul iorr.org, un site neoficial al fanilor formatiei.

Scuze publice tardive

Dupa spectacolul de la Bucuresti, compania Events, organizatorul concertului, a transmis un comunicat in care isi cerea scuze publice: „Compania Events regreta incidentele legate de distribuirea ineficienta a bauturilor alcoolice si racoritoare la concertul Rolling Stones si isi cere scuze pe aceasta cale spectatorilor”.

Organizatorii au precizat ca au acordat dreptul de comercializare a bauturilor alcoolice si racoritoare unor firme de profil, carora le-au furnizat informatiile pentru calcularea necesarului corect de bauturi.

In timp ce reprezentantii Coca-Cola au precizat ca au indeplinit toate cerintele organizatorilor (aprovizionand corturile de pe „National” cu aproximativ 55.560 de sticle de 0,5 litri de bauturi racoritoare pentru public si 3.000 pentru tribuna VIP, adica mai putin de o sticla pentru fiecare persoana), reprezentantii companiei Tuborg sustin ca au fost livrate 600 de butoaie de bere,

din care au fost vandute doar 380, din cauza limitarii numarului punctelor de vanzare, potrivit cerintelor managementului Rolling Stones.

integral in EvZ