Seful masoneriei ruse: Cel mai mare secret - listele cu membri

de Olga Popescu     HotNews.ro
Joi, 16 august 2007, 0:00


Andrei Bogdanov, Marele Maestru al Marii loje a Rusiei, a acordat revistei ruse Argumenti i Fakti unul dintre extrem de rarele sale interviuri. In scurta sa discutie cu ziaristul rus, Bogdanov, care a refuzat sa fie fotografiat, a sustinut ca in acest moment in Rusia exista 28 de loje, iar in cadrul adunarilor exista cateva teme tabu. Printre acestea se numara problemele legate de religie si de politica.

Reporter: Ce inseamna masoneria zilelor noastre? O grupare criminala? Religie? Club de interese?
Andrei Bogdanov: Nici prima, nici a doua, nici a treia. Si cu siguranta nu este o organizatie a crimei organizate. Masoneria reprezinta un spatiu pentru comunicare spirituala intre oamenii care sunt preocupati de stimularea cresterii spiritualitatii. Exprimandu-ma succint, scopul masoneriei este de a face dintr-un om bun unul si mai bun.

Reporter: Cati masoni sunt acum in Rusia?
Andrei Bogdanov: Masoneria regulata din Rusia numara, in prezent, 28 de loje, cele mai cunoscute fiind la Moscova, Vladivostok, Kaliningrad, Voronej, Sankt-Petersburg. Marea Loja a Rusiei a fost inregistrata in conformitate cu legislatia rusa in calitate de parteneriat necomercial.

Reporter: Ce anume fac fratii la adunarile lor?
Andrei Bogdanov: Asta nu va pot spune. Pot sa va anunt doar ce nu discuta frantii: probleme legate de religie si de politica. Acest lucru este interzis prin statut. Avand in vedere ca, tot statutul lor, interzice primirea in randul masonilor a femeilor, nu se discuta nici despre performantele lor.

Reporter: Ce secrete au masonii?
Andrei Bogdanov: Cea mai mare taina masonica sunt listele cu membrii lojelor. In plus, sunt semnele masonice - gesturi pe care fratii trebuie sa le execute in timpul ritualilor lor. Sunt cuvinte de trecere, un fel de parole, si anumiti pasi masonici. Insignele cu desenul compasului sau cu alte insemne pot fi purtate liber.

Reporter: Platesc masonii taxe de membru?
Andrei Bogdanov: Da, platesc. In America, asta inseamna circa 100 de dolari pe an, in Europa 400-600 de euro. In Rusia, suma contributiilor se afla undeva la jumatate fata de Europa.





  

4066 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    Masoneria rusa (Joi, 16 august 2007, 6:54)

    George Calalb [anonim]

    Cam laconic articol.Ce-i esential,se trece sub tacere.
  • 0 (0 voturi)    
    pasi-parole (Joi, 16 august 2007, 7:33)

    puradeu [anonim]

    Marele maestru a uitat sa raspunda la o intrebare nepusa cu premeditare, si anume care este diferenta dintre omul bun si omul "mai bun". Cluburi de selectionati au existat oriunde si dintotdeauna, intrebarea cred ca este daca vrem sau nu sa ne complacem in perpetuarea unui sistem universal care vinde "pasi inainte" in schimbul accesului la "parole". Sau, mai scurt: "nu conteaza, bani sa iasa". Dilema mare, intr-o lume mica si mereu flamanda.
  • 0 (0 voturi)    
    ai dreptate... (Joi, 16 august 2007, 9:50)

    alinas [anonim]

    George Calalb....mare dreptate!
  • 0 (0 voturi)    
    ete fas (Joi, 16 august 2007, 11:11)

    Gigi [anonim]

    Asta nu e articol in primul rand ...5 intrebari...
  • 0 (0 voturi)    
    Homeopatic (Joi, 16 august 2007, 11:19)

    Cascaval [anonim]

    Se dau informatii cu lingurita, sa nu se inece profanii, si a se obisnui cu ideea existantei Fratiei. Usor, in timp vor afirma si care e scopul real, dar nu inca fiindca nu suntem ''pregatiti''.

    La intrebarea : 'Cati masoni sunt acum in Rusia?' domnul Bogdanov, a raspuns cu numarul lojilor, adica nu a raspuns. Practic as putea zice ca a raspuns partial la doar doua intrebari care au relevanta pentru cei interesati viitori racolati.

    ''Masoneria reprezinta un spatiu pentru comunicare spirituala intre oamenii care sunt preocupati de stimularea cresterii spiritualitatii.'' In traducere libera, un spatiu unde nu se discuta despre lume profana (adica cea de toate zilele) pentru ca e doar teatru pentru profani, nestiutori si nespirituali. Spatiu propice pentru spalare de creier, unde individul e doar o caramida, iar telul e constructia arhitecturala, piramidala si fortata(daca e nevoie) a Noii Ordini Mondiale cu deviza ''Pace intru/prin microcipuri!''
  • 0 (0 voturi)    
    ne iau de fraieri (Joi, 16 august 2007, 11:38)

    iul [anonim]

    de ce masoneria, atat de 'generoasa' si 'nobila' prin idealurile exprimate public (propaganda) nu primeste amarasteni in randurile lor ? tre' sa fii genul WASP; club inchis de interese + omerta
  • 0 (0 voturi)    
    pai, (Joi, 16 august 2007, 11:52)

    eu [anonim]

    atunci despre ce vorbesc?Despre cum sa faci prajiturele?Cum sa cultivi un rand de ceapa?Nu pot sa cred ca nu discuta despre politica si religie.Doar nu se aduna in cerc si sa imbratiseaza...
  • 0 (0 voturi)    
    diferente fata de romani (Joi, 16 august 2007, 12:08)

    Mihu S [anonim]

    Nu vi se pare ciudata atitudinea masonului rus?
    Pai in Romania, masoneria a devenit subiect la Acasa TV si Kanal D. In Romania chiar si masoneria (despre care credeam ca e discreta) s-a inscris in marele Circ Media.
    Ce secrete? Ce liste, ce gesturi?
    In Romania ii vedem la TV, dau explicatii, uite de ce culorile sunt astea, uite cine e gradul 33, uite cine sunt membrii.
    Emblematic, vis a vis de starea penala a masoneriei romanesti, mi s-a parut tabloul de cosmar surprins la moartea celebrului grad 33 hippy F Pittis, cind, alaturi de rafinatii inmanusati masoni au aparut tipii aia din galeria Rapidului, figuri de killeri obezi.
    Poate totusi ca si de la rusi se pot invata niste lucruri.
  • 0 (0 voturi)    
    ILIESCU SI NASTASE OAMENI MAI BUNI (Joi, 16 august 2007, 12:47)

    Catalin [anonim]

    Da, astia sunt niste oameni mai buni acum, ca nu mai sunt la putere si pot deveni cei mai buni daca ajung in inchisoare.
    Ei, poate masoneria sa faca asta?
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru "eu" (Joi, 16 august 2007, 13:36)

    iosiP [anonim]

    Dragule, inteleg ca pentru tine exista doar cinci subiecte de discutie: politica, religia, femeile (interzise la masoni), retele de prajiturele si cultivarea cepei. Cam trist...
    Dar hai sa te luminez: masonii discuta, evident, despre fotbal!
  • 0 (0 voturi)    
    Cal breaz (Joi, 16 august 2007, 13:52)

    Un taranist [anonim]

    stim noi ce invirte dl doctor
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari Domnule Mihu (Joi, 16 august 2007, 14:01)

    Mihai [anonim]

    Excelent comentariul facut de Domnul Mihu S. Subscriu in totalitate !
  • 0 (0 voturi)    
    Contradictie flagranta si esentiala! (Joi, 16 august 2007, 14:25)

    cezar [anonim]

    In preambul se spune ca

    "in cadrul adunarilor exista cateva teme tabu. Printre acestea se numara problemele legate de religie si de politica"

    adica se discuta religie + politica

    Apoi,

    "Pot sa va anunt doar ce nu discuta frantii: probleme legate de religie si de politica"

    ne spune ce NU discuta fratii: religie + politica.

    Nu stiu unde este adevarul, cert este ca discuta despre cele doua si sunt chiar subiectele principale.
  • 0 (0 voturi)    
    banu (Joi, 16 august 2007, 15:03)

    jiji [anonim]

    Din cate stiu eu ,masonii discuta f mult despre economiei ....ei invart banii sute de ani ...discuta despre economia unei tari sau a unei regiuni ... in principiu invart banii pe degete ...si de obicei lucreaza din umbra
  • 0 (0 voturi)    
    Intre sublim si ridicol, uneori, e un pas mic, cat intre necunoastere si ...necunoscut. (Joi, 16 august 2007, 15:41)

    Bascaliosul [anonim]

    Conceptele masonice nu interzic recunoasterea apartenentei la o loja masonica ci numai divulgarea ei de catre un alt membru, frate.

    Gradele masonice (pana la 33) se dobandesc in timp foarte indelungat (zeci de ani), dar in Romania au fost acordate in regim de urgenta,(pana la gradul 32), chiar de ordinul lunilor.

    Exista obligatia intrajutorarii intre frati.
    Mi s-a propus sa ader, prin 1993-94, dar am motivat refuzul prin lipsa timpului disponibil si stilul meu mai libertin, fara obligatii sau constrangeri de genul intrunirilor, sedintelor.
    Cu ocazia asta l-am cunoscut pe primul Mare Maestru de dupa 1990,( n-are rost sa spun loja anume) un om extraordinar, m-a impresionat in mod deosebit. A fost cat pe ce sa ma convinga prin prestanta sa si (poate mai mult) datorita posturii ingrate in care ma aflam, sa-l refuz cumotive insufuciente.(mai intelesesem ca SRI ii avea in evidenta, de parca asta imi mai lipsea)

    In schimb, mi-a ramas intiparita in memorie, din aceeasi perioada, incercarea esuata a unor membri de a explica menirea lor si a organizatiei, am ramas cu impresia (ca sa nu zic convingerea) ca unii aveau asteptari de tip oportunist, visau la iesiri din tara (cu vize facile sau fara), sperau ceva fara sa inteleaga nici ei ce anume.
    Nu era de mine, pt ca eu vreau sa stiu intai in ce ma bag, dar nici nu am motive sa cred ca au scopuri sau aspiratii oculte.

    Din contra, alti prieteni de-ai mei au acceptat, multi dintre ei sunt oameni deosebiti, sunt mandru ca imi sunt apropiati.
    nu mie unii erau si sunt persoane publice.

    Regula interdictiei deconspirarii altor membri nu era chiar respectata, aflam de unii membri, ca unii erau si sunt persoane publice. Ca ministrul x a fost intr-o vizita in SUA, dar a trecut pe la Marele MAestru pentru a-si facilita accesul dupa primirea unor recomandari din partea acestuia, ca politicianul y a devenit membru, ca ala nu ar avea dreptul, dar s-a facut o exceptie (pers. importanta).
  • 0 (0 voturi)    
    Listele cu membri... (Joi, 16 august 2007, 15:59)

    Alius [anonim]

    Pai daca sunt asa de secrete listele astea cu membri, cum naiba apare sefu' al mare si da interviuri? Asta ar trebui sa fie unul dintre cele mai mari secrete, zic eu. Si daca fiecare membru apare si da interviuri, pai atunci nu mai ai nevoie de listele cu mebri, ca doar se "listeaza" singuri prin mass-media...
  • 0 (0 voturi)    
    . (Joi, 16 august 2007, 16:02)

    zugu [anonim]

    Din cate stiu eu, loja masonica romaneasca are o istorie zbuciumata. Ba a existat, ba n-a existat, ba a fost desfiintata de comunisti, ba a reaparut dupa revolutie..., cert e ca in ziua de azi masoneria romaneasca este un club de burtosi care vin la intalniri cu 4x4, in marea majoritate sunt parlamentari, presedinti de consilii judetene, membri de vaza ai partidelor politice etc.

    De asemenea, loja masonica romaneasca pe langa faptul ca este foarte slaba, nu este recunoscuta oficial decat de alte cateva loji masonice, si nici alea importante. Putem spune ca masoneria romaneasca nu exista, sau ca este mai mult o fatada, un hobby pentru cei cu multa putere. CIne nu este recunoscut de marile loji europene (parca cea britanica si cea spaniola, daca nu ma insel), nu exista.

    Acum ca am stabilit asta, cu ce se ocupa de fapt masonii?
  • 0 (0 voturi)    
    curiozitate (Joi, 16 august 2007, 16:02)

    denisa petcu [anonim]

    as vrea sa aflu cat mai multe dsepre acesta masonerie , despre marea loja ,adica ce este loja , ar fi bine daca sau da mai multe date , ce e de fap[t cult religie sau ce
  • 0 (0 voturi)    
    masoneria (Joi, 16 august 2007, 17:44)

    Corina [anonim]

    Daca vreti sa va documentati mai mult despre masoni va propun sa cititi o carte : "Viitor cu cap de mort in culisele puterii ":. Autor: Radu Cinamar ...
    Concluziile te trageti voi.
    Concluziile mele: Masoneria urmareste sa stapaneasca lumea. In randurile lor sunt racolati oameni foarte puternici, influenti, personalitati publice.., dar nu oameni simpli. Este cea mai puternica organizatie de pe Pamant datorita faptului ca sunt uniti si unele din principiile pe care se bazeaza sunt: "Divide And Conquer" , nepasarea masei de oameni, lispa de informatie(pt ca presa din ziua de azi nu vrea decat vanzarea produsului indiferent de informatie-vezi ex. subiectul Columbeanu ). In fine. Cititi cartea.
  • 0 (0 voturi)    
    @ Cezar (Joi, 16 august 2007, 18:57)

    Andi [anonim]

    Subiect TABU inseamna subiect INTERZIS! Citeste mai cu atentie sau pune mana pe DEX inainte sa comentezi. (DEX = dictionar explicativ)
  • 0 (0 voturi)    
    dumnezeul masonilor este Lucifer (Joi, 16 august 2007, 20:01)

    Dorin [anonim]

    Albert Pike, mason de grad 33 intr-o scrisoare adresata celor 23 de Consilii
    Supreme ale lumii, arata ca Lucifer este Dumnezeul secret al
    masonilor; atunci cand cineva din afara organizatiei sau chiar un
    mason cu grad inferior cere explicatii despre satanismul masoneriei,
    el recomanda ca acela sa fie intampinat cu o negare instantanee si
    vehementa, care anuleaza astfel orice suspiciune. Pike mai afirma:
    „Le-o puteti repeta doar gradelor 32, 31 si 30 - religia masonica
    trebuie sa fie mentinuta de catre noi toti, initiatii inaltelor grade,
    in puritatea doctrinei luciferice.”


    Deci gradelor 30, 31 si 32 le este predata doctrina luciferica, iar
    gradul 33 este invatat formal ca Lucifer este Marele Arhitect al
    Universului. „Adevarata si pura religie filosofica este credinta
    in Lucifer, egalul lui Adonai”. Pike indrazneste chiar sa inverseze
    scara valorilor la nivelul suprem: „dar Lucifer, Dumnezeu al Luminii
    si Dumnezeu al Binelui, se lupta pentru omenire impotriva lui Adonai,
    Dumnezeul Intunericului si al Raului.”

    Manly P.Hall - scriitor mason - dezvaluie la randul sau aceleasi simpatii
    satanice ca si Pike, enuntandu-le ca doctrine masonice.
  • 0 (0 voturi)    
    masoneria un lucru bun ... my ass (Joi, 16 august 2007, 20:43)

    nuconteaza [anonim]

    Unde s-a intalnit asa ceva , un masaon sa spuna ca masoneria nu are menire politica cand toti masonii usnt infiltrati in politica cand protocoalele lor au o tinta preicsa reducerea numarului de oameni pe planeta la cateva milioane din care scalvii si alesi adio drepturile omului adio .. etc, sau ganduit ca ar fi bine sa ne puna si cipuri ca la turme caci in intalnirile lor asa se si exprima la adresa "noastra" a celorlalti care nu suntem in.
  • 0 (0 voturi)    
    masoneria- o mizerie secreta, mai mult decat ne putem imagina noi (Vineri, 17 august 2007, 21:35)

    ecaterina [anonim]

    "Masoneria reprezinta un spatiu pentru comunicare spirituala intre oamenii care sunt preocupati de stimularea cresterii spiritualitatii. Exprimandu-ma succint, scopul masoneriei este de a face dintr-un om bun unul si mai bun."

    " Pot sa va anunt doar ce nu discuta frantii: probleme legate de religie si de politica. Acest lucru este interzis prin statut. "
    doua raspunsuri contradictorii ...
    in rest, banuim cu totii ca masoneria nu presupune cu siguranta lucruri bune
  • 0 (0 voturi)    
    Masoneria (Duminică, 19 august 2007, 11:03)

    Doctorul [anonim]

    Nu inteleg dece publicatia voastra accepta in paginile ei discutiile astea stupide intre neofiti, care habar n-au despre ce-i vorba. Subtilitatile sunt pentru initiati.
  • 0 (0 voturi)    
    pt d-l Doctorul (Luni, 20 august 2007, 17:27)

    Pacientul [anonim]

    dvs. care va dati drept initiat: stim cu totii ca majoritatea doctorilor sunt membri masoni. Numai dupa pachete de Kent si pachete de cafea va zboara ochii. Omorati oameni sau ii tineti in suferinta fiindca nu au platit spagi. Daca dvs, sunteti mason, atunci e clar din ce lut e facuta masoneria. O gasca de nespalati, oportunisti si spagari. Ca si tot neamul de doctori din romania.
  • 0 (0 voturi)    
    IGNORANTA (Marţi, 21 august 2007, 16:53)

    aryel [anonim]

    ......afirmatii facute de ignoranti ,pacat mare pacat dar asta-i obiceiul romanului sa-si dea cu parerea chiar daca n-are nimic de spus ...pt cei ce stiu engleza le ofer o potita : http://www.kab.tv/eng/
    e raspunsul referitor la menirea noastra....
  • 0 (0 voturi)    
    pericolul (Luni, 1 octombrie 2007, 14:22)

    Ledy_Dy [anonim]

    unii nusi dau seama cit de strasnica este masoneria. nu o poti numi nici religie si nici cult, este un cerc de interese unde politicienii si comerciantii se intilnesc si hotarasc soarta la oamenii de pe tot globul. si maiestrii astea pina la urma nu cred ca sunt normali la cap ei ar trebui sa li se faca cite un control la psihiatru si sai inchida la casa de nebuni ca nu au ei in alta parte loc sa stea. si cei care se lasa condusi de nu stiu cine ajunsi sus si promovati tot de ei...... nu pot spune nimic altceva ca sunt niste derbedei
  • 0 (0 voturi)    
    niste mincinosi/criminali ordinari... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 0:48)

    ciprian [anonim]

    masoneria nu e o organizatie criminala??!!!!
    sunteti siguri de asta ?!!!
    eu n`as fii asa sigur. se stie ca pe patul de moarte cativa masoni au recunoscut ce atrocitati au comis.
    in fine... daca masoneria nu e un club de interese sau o grupare criminala, de ce atat de multe secrete ? daca e o grupare "pacifista" cum sustin ei, de ce atatea secrete ???!!!
    e clar ca ceva e putred aici...
    CUNOSC UN PREOT CARE A FOST AMENINTAT DE UN MASON !!!! asta m`a pus serios pe ganduri.
  • 0 (0 voturi)    
    ochiul lui lucifer.... (Duminică, 31 august 2008, 17:50)

    treziti-va [anonim]

    asha cum spunea si Dorin, masoneria are ca baza inkinarea in fata lui Lucifer.oricine se documenteaza poate afla lucrul acesta. m-a uimit intr-un articol citit ca multi membrii din clerul bisericii ortodoxe din romania( si nu numai din romania) sunt membrii ai lojelor masonice.sa-mi explice si mie cum se impaca aceste 2 lucruri?!!! si daca e asha atunci se poate trage o concluzie simpla...este normal ca biserica sa nu traiasca adevarul scripturilor atata imp cat sunt nishte falshi si de fapt sunt condusi de altcineva din umbra!!! oricum Dumnezeu a avertizat despre lucrul acesta si cine cerceteaza cu adevarat Biblia va shti sa desebeasca binele de rau. nu poti sluji la 2 stapani si exista o singura cale pt a fii mantuit si binele vine doar de la Dumnezeu.dar cum Lucifer a incercat de la caderea lui in pacat sa contrafaca lucrarile lui Dumnezeu, este clar ca el acuma incearca sa inlocuiasca adevarata religie printr-un sistem fals. si interesele celor din aceasta organizatie trec peste omenie. in spatele razboaielor sunt ei!!! si ce-i mai dureros este ca la urma....cei care pe fata se bat...in culise isi intind mainile;).vezi exemplul partidelor politice....toti joaca in aceeasi hora, noi suntem spectatori.totul erge spre un final prevazut cu 2000 ani inainte.cititi apocalipsa si incercati s avedeti pnorama mondiala si veti vedea clar ca mult nu mai este.
    sa speram ca lumea isi va deschide bine okii in momentul in care lucrurile vor fii pe fata si cei sinceri vor avea puterea sa se intoarca laDumnezeu cu adevarat cai alta posibilitate nu va fii.
    aveti grija de voi!
  • 0 (0 voturi)    
    fddf (Luni, 3 noiembrie 2008, 19:06)

    gfdhgwsfdgdf [anonim]

    mda....si voi credeti ca un mason o sa raspunda la intrebarile unui reporter.hai sa fim seriosi.... omul bun e omul prost deci scopul lor e sa ne prosteasca,sa ne manipuleze....sa ne faca ma "buni"
  • 0 (0 voturi)    
    masonul (Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:49)

    astra bet [anonim]

    vreau sa ma fac mason:)


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică