Intalnirea de ieri dintre reprezentantii comisiei de privatizare de la Automobile Craiova si cei de la Ford a ramas o necunoscuta pentru presa. „Nimic din ce s-a discutat astazi (n.r. - ieri) nu poate fi comunicat”, ne-au spus reprezentantii AVAS.

Negocierile, care dureaza de peste o luna, au complicat mai mult decat sa clarifice situatia uzinei din Oltenia.

In timp ce Ford nu vrea sa plateasca datoriile de 800 milioane euro ale Daewoo si sa produca piese de schimb pentru masinile Daewoo, autoritatile romane nu stiu exact daca privatizeaza Automobile Craiova sau Daewoo Romania.

Calin Popescu-Tariceanu afirma: „Noi privatizam Daewoo Romania, si nu facem o operatie imobiliara acolo, sa fie foarte clar”. Pe de alta parte, oficialii AVAS se feresc sa comenteze afirmatiile premierului, iar Laszlo Guyerko, vicepresedintele Autoritatii, ne-a spus ca statul vinde „o afacere care speram sa-si pastreze activitatea inca cinci ani de acum inainte”.

Explicatiile AVAS

Reprezentanti ai AVAS ne-au spus ca afirmatia premierului este corecta, chiar daca pana acum se vorbea despre privatizarea Automobile Craiova, si nu a Daewoo Romania.

Integral in EvZ

de Catalin Balan