Totul despre tezele cu subiect unic

de Liana Anghelescu     HotNews.ro
Luni, 3 septembrie 2007, 0:00


Elevii de clasa a a VII-a si a VIII-a sustin in aceasta toamna tezele cu subiect unic, care vor inlocui Testele nationale. Tezele vor fi evaluate in centre speciale, iar fiecare lucrare va fi corectata de doi profesori, altii decat cei din unitatile de invatamant de la care provin tezele. Elevii nemultumiti de nota primita vor putea depune contestatie.

Informatia pe scurt:

  • Sesiunea Tezelor cu subiect unic incepe in 30 noiembrie 2007.
  • Disciplinele la care se sustin teze in clasa a VII-a sunt limba si literatura romana, matematica, respectiv limba si literatura materna.
  • Elevii de clasa a VIII-a sustin tele la limba si literatura romana, matematica si geografie sau istorie, la alegere.
  • Lucrarile vor fi evaluate de doi profesori, iar elevii nemultumiti vor avea sansa de a depune contestatie pentru nota primita.
  • In 5 zile dupa afisarea notelor, profesorul care preda la clasa are obligatia de a analiza, impreuna cu elevii, lucrarile si notele obtinute.

    Cum se vor sustine tezele cu subiect unic

    Ministerul Educatiei a publicat, vineri, ordinul de ministru care aproba Metodologia de organizare si desfasurare a tezelor cu subiect unic pentru clasele a VII-a si a VIII-a in anul scolar 2007-2008. Acest tip de evaluare inlocuieste Testele Nationale si are regim de teze semestriale.

    Teza unica: timp de lucru doua ore

    Subiectele tezelor sunt elaborate in cadrul Centrului National pentru Curriculum si Evaluare in Invatamantul Preuniversitar, conform programei scolare parcurse pana la data desfasurarii tezei. Din momentul in care primesc subiectele, elevii au timp doua ore sa rezolve subiectele cerute.

    Disciplinele la care se sustin teze in clasa a VII-a sunt urmatoarele: limba si literatura romana, matematica, respectiv limba si literatura materna pentru elevii apartinand minoritatilor nationale, care au urmat cursurile gimnaziale in limba materna.

    Elevii de clasa a VIII-a vor sustine teze cu subiect unic la limba si literatura romana, matematica si geografie sau istorie, la alegere. Elevii apartinand minoritatilor nationale, care au urmat cursurile gimnaziale in limba materna, vor sustine o proba de limba si literatura materna. Pentru acestia din urma, subiectele vor fi asigurate in limba materna studiata.

    In situatii speciale, temeinic motivate, elevii sustin teza cu subiect unic la care au absentat, in perioadele speciale de teze prevazute prin calendar. Pentru semestrul I, elevii pot sustine teza la care au absentat in perioada speciala din luna februarie sau in cea din lunile mai - iunie.

    Pentru semestrul al II-lea, elevii pot sustine teza la care au absentat in perioada speciala din lunile mai - iunie.

    Calendarul tezelor

    In semestrul I, calendarul tezelor, comun pentru clasele a VII-a si a VIII-a, are urmatoarea configuratie:
  • 30 noiembrie 2007 - limba si literatura materna,
  • 5 decembrie 2007 - matematica,
  • 11 decembrie 2007 - istorie/geografie (numai pentru clasa a VIII-a),
  • 14 decembrie 2007 - limba si literatura romana,
  • 11 ianuarie 2008 - depunerea contestatiilor.

    In semestrul II sunt programate urmatoarele teze:

  • 6 mai 2008 - limba si literatura materna,
  • 9 mai 2008 - istorie/geografie (numai pentru clasa a VIII-a),
  • 13 mai 2008 - limba si literatura romana
  • 16 mai 2008 - matematica
  • pe 29 mai 2008 pot fi depuse contestatii

    Notele de la teza se pot rotunji

    Potrivit Ministerului Educatiei, fiecare lucrare va fi evaluata de doi profesori, altii decat cei din unitatile de invatamant de la care provin tezele. Baremele unice de evaluare si notare vor fi postate pe site-ul MECT, dupa desfasurarea tezelor cu subiect unic. Activitatea de evaluare va dura maxim 3 zile.

    Evaluarea se face pe baza unui punctaj pe scara 1-100, acordandu-se 90 de puncte pentru raspunsurile corecte si complete si 10 puncte, din oficiu, cu respectarea stricta a baremului unic de evaluare si notare. Nota finala se stabileste prin media aritmetica a notelor acordate de fiecare profesor evaluator.

    Fractiunile de punct rezultate din impartire se rotunjesc la nota imediat superioara, daca sunt cuprinse in intervalul 0,50 - 0,99, sau se anuleaza, daca sunt cuprinse in intervalul 0,01 - 0,49.

    Metodologia prevede si existenta unui interval de 5 zile dupa afisarea notelor, in care profesorul care preda la clasa are obligatia de a analiza, impreuna cu elevii, lucrarile si notele obtinute. In urma acestei analize, elevii pot depune eventualele contestatii la comisia din unitatea de invatamant.

    Profesorul care preda la clasa raspunde, in aceasta perioada, de integritatea si de neinterventia pe textul lucrarii scrise.

    In fiecare judet/sector al municipiului Bucuresti se constituie cate un centru de contestatii, in care se reevalueaza, pentru fiecare disciplina, tezele ale caror note initiale au fost contestate. Reevaluarea tezelor se desfasoara pe o perioada de doua zile de la data depunerii contestatiilor, conform calendarului.

    In situatia in care intre nota initiala a comisiei din centrul de evaluare si nota comisiei din centrul de contestatii se constata o diferenta de cel putin 0,50 puncte, nota finala a tezei reevaluate este cea acordata de comisia din centrul de contestatii.

    Nota 1 si trei puncte la purtare, scazute, pentru cine incearca sa copieze

    Elevii surprinsi avand asupra lor materiale care ar putea fi folosite pentru copiat sau mijloace de comunicare cu exteriorul, cei surprinsi copiind in timpul desfasurarii tezelor sau comitand alte fapte menite sa le favorizeze rezolvarea subiectelor, primesc nota 1 la teza respectiva.

    Elevii care, in perioada de analiza a tezelor, modifica sau completeaza continutul acestora, primesc nota 1 la teza respectiva, iar nota la purtare se scade cu 3 puncte.

    Profesorii care, in perioada de teze, furnizeaza raspunsuri, falsifica lucrari, sau savarsesc orice alte fapte care impiedica desfasurarea in conditii normale a tezelor si aduc prejudicii imaginii invatamantului sunt sanctionate disciplinar. Dupa caz, se procedeaza si la sesizarea organelor de urmarire penala.





  • Citeste pe Stirile ProTV

    Mesajul scris pe un buletin de vot, anulat de BEJ Iasi. "Unde este Vlad Tepes?"

    ”Se pare ca in Romania specia dominanta nu mai este omul, ci magarul” si ”Refuz sa fiu complice la inscaunarea unui presedinte care ma ia de prost” sunt doar cateva dintre mesajele pe care iesenii le-au scris pe buletinele de vot anulate de BEJ Iasi.



    13855 vizualizari
    • 0 (0 voturi)    
      hmh..una zicem alta facem! (Marţi, 4 septembrie 2007, 8:34)

      nervoss [anonim]

      parca elevii de clasa VIII-a erau subdezvoltati ca sa sustina un examen...Acuma o sa sustina mai multe :)) si incepand din clasa a VII-a
      Cat de cretini pot fi cei care conduc ministerul invatamantului?
      Sau cat de PROSTI cred ei ca sunt Romanii?
    • 0 (0 voturi)    
      4 pe loc la liceu (Marţi, 4 septembrie 2007, 9:22)

      eugenia [anonim]

      Ce se intampla cand la un liceu sunt 100 de locuri si 400 de candidati? Se da treapta intai ca pe vremuri sau cum este acum la facutlate, adica te inscrii la 4 facultati, dai examen la 2 sa zicem si pana la urma te hotarasti pentru una? A doua varianta mi se pare mai buna.
      • 0 (0 voturi)    
        .... (Duminică, 9 decembrie 2007, 19:43)

        me [anonim] i-a raspuns lui eugenia

        Vor intra la acel liceu primii 100 de elevii care aveau liceul respectiv la prima optiune.. ceilalti vor fi repartizati de calculator la liceele de pe optiunile celelalte, in functie de locurile ramase libere la liceele respective
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica (Luni, 10 septembrie 2007, 18:36)

      narcis [anonim]

      Cum procedam cu elevii care nu au promovat examenul de Teste Nationale sesiunea iunie 2007 si care s-au inscris la S.A.M. sau , mai mult , nu s-au inscris nicaieri si care doreau sa sustina in anul urmator din nou examenul? Trebuie sa sustina si ei tezele unice?
    • 0 (0 voturi)    
      in legatura cu teza (Miercuri, 12 septembrie 2007, 19:09)

      Kunai [anonim]

      Acest mesaj este adresat in special elevilor de clasa a 8. Fratilor si yo trec a 8 acum si va spun ca este mai bine asa.Ganditi-va numa, dam test la rom, mate, si geogra sau istorie numa din primu sem, nu dupa tot anul.este mai putin de invatat.Eu cel putin sunt total de acord cu aceasta decizie.Ma oameni buni e mai simplu asta e ideea. Avem mai multe sanse sa luam note mai mari si sa intram la licee cat mai bune. E super ia spuneti-va in cap,"Ma cum e mai bine sa dam teza numa din acest sem sau sa dam din tot anul?". Eu unu zic ca e mai bine.Dr se putea si mai bn sa fie scoase aceste teze nu se supara nimeni, garantez. Vorba lu tata de ce sa ne faca media pe anii 5-8 si sa vina aia din varfu muntelui la licee cu prestigiu si care se respecta. Daca acolo unde au invatat aveau numa 10 si aci se trezesc ca au numa 5 si 6.
      • 0 (0 voturi)    
        urasc aceste teze (Marţi, 4 decembrie 2007, 16:29)

        paulla [anonim] i-a raspuns lui Kunai

        deci u gandestete k inainte profesorii aveau mai mult timp sati explice si sati predea materia...nu k acum knd trebuie sati predea materia de 18 saptamani in 12 saptamani...6 saptamani tot ii cv nu crezi??intradevar,nuzik k ii mai rau dar elevii,adik noi,suntem f solicitati...nu multi sunt de aceeasi parere cu u...nu toti is destepti...deci gandestete!!!cum e pt un copil kre are note intre 3 si 6...eu am noroc k am doar note de 10 dar trebuie sa te gandesti si l ceilanti...recunosc , nici mie nu miar placea k unul d p sate sami ia locul l liceu, da...dar in acelasi timp tie iti ridik media si poate iti iasa mai mult decat respectivului,nu stiu c sa zic...eu chiar vreau sa se ia media p 5-8 si din kte am inteles, tezzele conteaza 50% pentru intrarea l liceu...eu zic k ar fi mai bn sa te gandesti....
        • 0 (0 voturi)    
          serios? (Miercuri, 5 decembrie 2007, 13:26)

          calvar [anonim] i-a raspuns lui paulla

          is foarte curios cum reusesti sa ai zece la toate obiectele din moment ce nu reusesti sa ortografiezi cateva cuvinte..
      • 0 (0 voturi)    
        teza unica (Miercuri, 5 decembrie 2007, 7:58)

        roxana [anonim] i-a raspuns lui Kunai

        Va sustin p toti da'dragilor ca e mai bn ca e mai rau toti ar trebuii sa trecem .tezele astea sunt moolt mai usoare decat capacitatea(toata materia)Oricum bafta la toti shi S.A.M-ul saa se pensioneze!S nu mai existe!!!BAFTA!
      • 0 (0 voturi)    
        da, dar... (Duminică, 9 decembrie 2007, 19:52)

        me [anonim] i-a raspuns lui Kunai

        da, ai dreptate in acesta privinta, dar nu stiu tu, insa eu ma gandesc k tre sa trecem de 2 ori prin toate emotiile si prin toate asteptarile pt rezultate... in plus, inainte aveai o sapt intreaga k sa repeti ji sa inveti, dar acum tre sa mergi la sc sau sa iei absente( care nu cont deloc, dar dak ai profi najpa ji koo fitze ji figuri care cred k materia lor e cea mai importanta ji k ar trebui sa fie materie de examen e najpa, in special k unii sunt mai rautaciosi ji pot sa-ti strice media din aceasta cauza)... in concluzie parerile sunt diferite ji nu ma pot pronunta.. nu e nici mai bine, nici mai rau.. tezele astea koo sub unic au avantaje ji dezavantaje..
    • 0 (0 voturi)    
      teza (Miercuri, 12 septembrie 2007, 19:16)

      Kunai [anonim]

      Fratilor e de 100 de ori mai bn de ce sa vina aia din CUCUIATA la noi in scoli unde acolo aveau 10 si aci aiu numa 5 si 6.Si in plus e mai bn sa dam in fiecare sem pt ca e mai putin de invatat, think about that, de ce sa dam din tot anu unde sunt mai multe de retinut cand putem sa dam din fiecare sem si e mai putin de invatat.Itrebati-va:"E mai bn sa dau dintr-un sem sau dintr-un an?" Si yo trec acum a 8 si va zic ca e mai bn.
    • 0 (0 voturi)    
      teza unik (Miercuri, 12 septembrie 2007, 19:32)

      lavynya [anonim]

      Si pentru cei care trec anul acesta clasa a-VIII-a si care au dat deja teza cu subiect unic in clasa a-VII-a ce se va Intampla? Notele din clasa a-VII-a vor influenta la repartizarea in licee? Hotarati-va odata ca acum cateva luni ziceati ca cei din clasa a-VIII-a vor da examen de capacitate si acum ati intors-o.......Cine va mai intelege? Va bateti joc de noi......Sa va fie rusine....
      • 0 (0 voturi)    
        NUUUU (Duminică, 9 decembrie 2007, 19:54)

        me [anonim] i-a raspuns lui lavynya

        nu, notele din cls a7a nu cont pt repartizarea la liceu, decat ca simple teze.. adik deja a fost facuta media koo ele ji nu mai conteaza... insa pt cei care akoom sunt a7a, se iau in considerare ji tezele din acest an
    • 0 (0 voturi)    
      SALUTARI CELOR DIN MINISTER (Vineri, 14 septembrie 2007, 9:50)

      CONTEAZA? [anonim]

      Am 38 ani,fosta profesoara cu grd. II .Deci dupa varsta am trait pe vremurile cica triste, dar sa stiti ca am ajuns la concluzia ca am invatat mult mai mult.Am un copil in cls. a VII a si incepe teza unica!Pentru ce?
      Pe vremuri erau daca va mai aduceti aminte treapta I si II.Eu una am avut emotii imense si atunci! Si ce emotii!La trapta a II a am luat nota 7.1 si am fost a7 a de la coada,deci am fost printre ultimii si ce emotii am avut!
      Domnilor din minister nu credeti ca va bate-ti joc de copiii nostri?
      Nu am sa uit niciodata nici momentul in care am fost facuta pionier la Marasesti in cls. a II a! Oare copiii di ziua de azi stiu ce reprezinta Monumentul de la MarasestI?
      Am renuntat la invatamant ca sa nu imi bat joc de viitorul copiilor!
      Dar nu va bate-ti joc numai de copii,dar si de colegiid-voatra cu BRIO!
      • 0 (0 voturi)    
        ce coincidenta , sora mea ! (Duminică, 9 decembrie 2007, 11:14)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui CONTEAZA?

        si eu am 38 de ani , am o fetita in clasa a VIII-a , dar mi-ar fi fost jena sa spun ca sint &quot;fost cadru didactic&quot; . nu de alta , dar nu-i inveti pe copii sa scrie &quot;va bate-ti joc&quot; . presupun ca ai predat lucrul manual...asa s-ar explica . acuma , ce pot pentru ca sa zic , am fost si eu pionier , dar nu ma loveste nostalgia dupa acea vreme .<br/>uuuuf...a luat 9,60 ! ma asteptam , dar mi-era teama...de cei care corecteaza , de cei ce supravegheaza . <br/>dar daca nu tin cont de greselile gramaticale , ai perfecta dreptate . &quot;jmecherii&quot; de azi au de toate...telefoane mobile , scutere...futere...doar respect pentru carte si pentru scoala nu . si se pling ca e greu , ca nu mai pot saracii de atita invatatura . eu i-as pune la dispozitie imbecilului de Adomnitei , starostele ministerului , un site pe care elevii isi descarca propriile creatii porno-artistice . si-apoi sa mai vad pe la nu stiu ce televiziune ca un profesor a dat o palmuta unui ingeras de elev . eu i-as calca in picioare .
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice (Marţi, 18 septembrie 2007, 17:34)

      laura [anonim]

      e o mare nebuneala! eu sunt in cl a8a si intr-a7a ni s-a spus k va fi doar de proba,k nu se va trece in catalog si k nu se va tine cont de ea.acum dam iar si cu cele de pe a8a si cu cea din a7a de pe a2lea sem plus mediile generale se va face media si vom intra la liceu?ce e asta?
      • 0 (0 voturi)    
        nu comt (Marţi, 27 noiembrie 2007, 20:37)

        nu conteza [anonim] i-a raspuns lui laura

        nu se pun notele din clasa a7-a dar ji fara ele nu se stie kati vom intra la liceu ............si de fapt noi,cei cre st a 8-a aku st folostit drept cobai pt ideile tampinte ale celor din minister.of ce viata .era mai bn p tmpul lu` ceasca
    • 0 (0 voturi)    
      teza (Marţi, 18 septembrie 2007, 19:54)

      maryus [anonim]

      in loc a ne acordati ltoti sanse egale!l cei kre au media numia 5 l romana si mate c vor face saracii ???nu trebuie sa treaca si ei clasa numai anukl trecut cei d a VII-a cati au picat sin au luat note mici numia ganditiva lnotele obtinute de ei , mai bn era EXAMEN si gata nu aiureala asta
    • 0 (0 voturi)    
      tezele unice (Marţi, 18 septembrie 2007, 23:24)

      mihaela [anonim]

      Sunt mama unui elev de cl. VIII. Domnilor din Minister, va rog sa-mi spuneti cat mai aveti de gand sa va bateti joc de copii si de noi parintii. Sunt de acord cu tezele unice dar as fi fost mai de acord cu un examen la liceul pe care ti l-ai ales asa cum era pe timpul nostru, si nu cu media din anii 5-8. Prin asata nu faceti decat sa incurajati spaga. Oare vi se pare normal ca un elev de cl. VIII sa invete la fel de bine si la tehnologie sau religie cand el ar trebui sa bata tare la matematica , romana , geografie sau istorie. Vi se pare normal ca acesti elevi sa fie terorizati cu lucrari interminabile la religie sau sa dea lucrari la desen cand capul lor trebuie sa fie mai mult spre materiile de examen.
      Asi dori un raspuns din partea dvs.
      Cu respect
      Mihaela Popa
      • 0 (0 voturi)    
        SAM-ul nu trebuie pensionat!!!!!!! (Joi, 13 martie 2008, 20:46)

        dragomir cristina [anonim] i-a raspuns lui mihaela

        Ii raspund d-nei Mihaela are mare dreptate, suntem terorizati eu de exemplu ma du de 3 ori pe saptamana la pregatipe si ma enervez cand vad ca nu-mi iese ex.. Sunt niste lucruri prea grele, aveam mai mult timp pt. a invata si mai bine dam capacitate. totusi sa zicem ca e bine sa dam si acestea pt. ca la multe sc. se copiaza si poate copii mai slabi ( 4-5-6), vor avea note foarte mari. Eu am colegi care nici nu vi la ora si a luat la mate 7 in teza nu a fost asa de greu dar totus.......... Am auzit ca Ministerul a primit reclamatii cu privite la teze se va da super greu in sem. II. Ne este greu sa invatam atat sincer..
        Dar asta e ne integram
        Cu respet
        Cristina Dragiomir
    • 0 (0 voturi)    
      pt minister (Miercuri, 19 septembrie 2007, 17:13)

      danutzyk [anonim]

      pana la urma dam teza q subiect unic sau vor aparea cele 100 de variante iar...Sa ne anunte si pe noi cineva k sa stim ,sa se hotarasca odata pt totdeauna.....to be continued
    • 0 (0 voturi)    
      andrei (Joi, 20 septembrie 2007, 18:57)

      CITITI ACI !! [anonim]

      E o porcarie chestia cu teza cu subiect unic .....ma refer la faptu ca trebuia sa ne anunte mult mai inainte ca elevii sub medii de 6 sa se pregateasca din timp ....cel mai bine era ca anu acesta sa nu se dea aceasta teza ......trebuia sa ramana capacitatea si altele dar va zik ...imaginativa ca jumatate din copiii ROMANIEI vor ramane repetenti !!
      • 0 (0 voturi)    
        mda..... (Vineri, 7 decembrie 2007, 18:34)

        teo [anonim] i-a raspuns lui CITITI ACI !!

        poi.....ce sa spun....a fost si teza la matematica,a fost usoara spun eu,chiar mai usoara decat simularea.....dar dupa parerea mea sunt prea multe examene...suntem doar niste elevi de clasele a-VII-a si a-VIII-a....nu absolventi....totusi..aceasta este parerea mea,poate ca gresesc dar mie asa mi se pare
    • 0 (0 voturi)    
      pt toti (Joi, 20 septembrie 2007, 21:49)

      amalya [anonim]

      in primul rand as vrea sa sp k sunt de acord cu tezele cu subiect unic pt k o sa ne fie mult mai usor decat la capacitatea .sunt in clasa a7a si am aflat ieri abia k trebuie sa dau teza cu subiect unic si in primul sem dar asat e nu avem ce face nu sntem noi la ``conducere``dar imi pare rau de cei care vor ramane repetenti......
    • 0 (0 voturi)    
      o porcarie.... (Sâmbătă, 22 septembrie 2007, 13:37)

      alexandra [anonim]

      ok...sunt in cls a 8-a shi intrarea mea la liceu depinde super mult de tezele astea shi sunt de acord k o sa avem mai putin de invatzat da fratilor nu era mai bnla capacitate knd ne'ar supraveghea un alt prof shi nu al nosrtru? credeti k profii nu ii lasa pe copii sa copieze la teze cu conditia sa nu mai spuna nimenui...eu asha am patit in a 7-a la teza....asha k dgeaba tezele k oricum unele note vor fi luate pe nedrept...shi vor veni aia de la tzara kre se cunosc...shi dau o vaca shi au nota 10 la teza shi ne iau locurile la liceele bune.....toata chestia asta e o porcarie...e super nasol ptr noi..dar stati putin...cine se gandeste la noi? k ministeru' vad k nu o face....
    • 0 (0 voturi)    
      suciti mai sunteti (Sâmbătă, 22 septembrie 2007, 17:10)

      simi [anonim]

      dece nu ne-au anuntat de mai demult k dam teze ???aja pe ultimul moment..si nici nu stim pana la urma...ne-atzi zapacit de tot..suntem copii pana la urma...avem decat 13 ani...macar scoateti materiile astea idioate precum religie ,desen,tehnologie etc la care avem mai mult de invatat decat la cele principale...este o nedreptate hotaratziva...
    • 0 (0 voturi)    
      tezele cu subiect unic! (Duminică, 23 septembrie 2007, 21:06)

      hate u! [anonim]

      este o porcarie sh aici pun punct!!! preferam sa dau examenu in clasa a 8a decat tezele astea tampite!!! punetzi-va sh voi mintea la contributie!!! avem 13 ani!!X( [ eu nu zik k nu trebuie sa invat , nu am nimik in potriva acestui lucru] dar... voi exageratii!!! mai bine continuam cu tezele normale ... corectate de profesori, sy totul era O.K. ... pacat ca traiesc intr-o astfel de tara!!! mare pacat!!! va bate-ti joc de noi!!! cu stima si respect va saluta un destept!!! :X
      • 0 (0 voturi)    
        Teza (Sâmbătă, 1 decembrie 2007, 17:21)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui hate u!

        E o porcorie si trebuie sa-l admit pe baiatul asta mai bine dadeam examen la liceu atunci si tezele normale corectate de profesori.E o problema intr-o carte cu modele care nici n-am facut asa ceva in viata mea.Si profesorul nostru zice ca e o porcarie !!\
    • 0 (0 voturi)    
      smecherie (Luni, 24 septembrie 2007, 8:53)

      b....e [anonim]

      CREDETI CA ATI REZOLVAT CU ASTA TOTUL??????
      N-ATI OBSERVATI CA IN SATE PRIMESC NOTE MARI CACI PROFESORII II AJUTA?????????????
      SI O PRIE DE AMEA NU STIE PE ROMANESTE SI A PRIMIT 9,60
      LA TEZA!!!!!!!!!111
      AR TREBUI SA FITI MAI ATENTI!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      o tampenie!! (Luni, 24 septembrie 2007, 18:50)

      ivona [anonim]

      da mie oriucm mie indiferent!!!!chiar daca mie se pare cam tampita faza da tot indiferent imi e!!ca doar ori examen ori teza tot o lucrare dam!!asa k nu mai conteaza!!important e sa intri la liceul pe care il vrei!!!un an de zile iveti de rupi si dupa aia in clasa a 9a stai si te relaxezi!!!FRATILOR un an mai este!!!don't worry be happy!!!
    • 0 (0 voturi)    
      nu conteaza (Luni, 24 septembrie 2007, 18:56)

      ivona [anonim]

      dar totusi sper poate nu ne da niste teze cu niste subiecte de te ia durea de cap!!!asa ca va rog sa va ganditi bine la ce subiecte faceti!!!:))))
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica de a 8 a (Luni, 24 septembrie 2007, 21:42)

      cristi [anonim]

      nu e bine de loc este o magarie d aceia romania merge pe aceasta cale gresita trebuie o schimbare der aceasta nu e cea potrivita cristi clasa a8a radauti
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice (Marţi, 25 septembrie 2007, 17:46)

      Gabi [anonim]

      Ati facut domnilor o porcarie din invatamantul romanesc. E adevarat, elevii nu mai invata ca si acum 10-15 ani, dar sistemul este la pamant. Ii zapaciti de tot pe elevi cu atatea teze si examene, iar rezultatele, precum stiti din statistici, sunt dezastruoase. Ce sa mai vorbim de cultura lor generala!
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice sau examen? (Marţi, 25 septembrie 2007, 21:52)

      andreea [anonim]

      sunt eleve in cls a 8-a anul acesta si vreu si yo sa stiu ce se va intampla cu noi ce vaom face dam teze sau examen?k sa stim si noi cum sa ne pregatim sa putem si noi sa intram la un liceu bun k sa avem si noi un rost in viata.Va rog hotarativa ce se va intampla cu noi da nu va hotarati in ultimul moment k sa avem si noi timp de invatat:((((
    • 0 (0 voturi)    
      Un baiat care nu a luat testele nationale iunie 2007 dar a reusit la probele de aptitudini muzica (Marţi, 25 septembrie 2007, 22:12)

      Catana Benoni [anonim]

      Avem un baiat care nu a promovat examenul de Teste Nationale sesiunea iunie 2007 si ar fi dorit sa sustina in anul urmator din nou examenul. (a luat probele de aptiduni la Liceul de muzica cu medii peste 9) POATE sa sustina si el tezele unice avand in vedere ca in anul urmator nu se vor mai da testele nationale? Daca, da, la ce scoala trebuie inscris pentru tezele cu subiect unic? Asteptam un raspuns. Va dati seama ca e foarte important pt noi. Va multumim.
    • 0 (0 voturi)    
      CE PORCARIE! (Marţi, 25 septembrie 2007, 22:28)

      Gabi 10 [anonim]

      Parca nu avem destule pe cap! s-au mai gasit si astia sa isi bata joc de noi. Chiar nu imi dau seama cum a reusit un simplu inginer, care are doar scoala de arte si meserii sa ajunga in fruntea invatamantului?! Nu realizeaza si ei ca avem doar 13 ani? Chiar cerem prea mult sa avem si noi putina libertate? Vrem si noi sa mai avem timp liber, nu sa stam toata ziua cu ochii pironiti in carti si caiete.
      Va spun ca eu chiar nu inteleg cine este acest ,,MINISTRU AL INVATAMANTULUI CRISTIAN ADOMNITEI''!!!
      P.S. Tara asta se duce de rapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      TEZE CU SUBIECT UNIC (Miercuri, 26 septembrie 2007, 15:05)

      OANA [anonim]

      Dragi domni si doamne din MINISTER,
      Va felicit din tot sufletul pentru marea degringolada pe care ati reusit sa o creati.
      Va felicit atat pe dumneavoastra cei actuali, cat si pe cei din trecut ca ati reusit sa duceti invatamantul de rapa.
      Am facut scoala in perioada comunista, dar scola era scoala.
      Am dat examene de treapta, de bacalaureat, de admitere in facultate si nu am avut nimic de pierdut, decat de castigat.
      Vreau sa ma lamuriti si pe mine (sunt mama a doi copii unul clasa a VIII a si unul clasa a III A) cum credeti dumneavoastra ca un copil poate fi perfect la toate materiile.
      Unul dintre copii este un antitalent la desen (daca ar fi fost inzestrat cu acest dar ne orientam spre arte plastice) dar el trebuie sa obtina media 10, trebuie sa fie perfect pentru a ajunge la un liceu bun.
      Cu ce il va ajuta in viata cum se face un cui (tehnologie) daca nu aceasta este inclinatia lui ?????
      Este anul marilor SPAGI, asta ati reusit sa faceti cu acest sistem minunat de admitere in invatamantul preuniversitar.
    • 0 (0 voturi)    
      nui corect (Miercuri, 26 septembrie 2007, 18:51)

      andra [anonim]

      era mai bine cu examen macar stiai ca dracu ai timp sa inveti.si cu tezele astea e o mare porcarie.ala din minister nu e normal sa se duca sasi faca un control la cap ca e nebun.pa all noroc la teze
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica (Miercuri, 26 septembrie 2007, 20:22)

      roxana [anonim]

      ce o sa ne facem noi,elevii de la oras cand nu o sa mai avem loc la licee pt ca cei d la tara au medii foarte mari si o sa "copieze'' la teza si noi ce facem?nu-i corect
    • 0 (0 voturi)    
      un avantaj (Miercuri, 26 septembrie 2007, 21:24)

      vlad [anonim]

      cred k este un avantaj pentru elevi mai batuti in cap....;)))
    • 0 (0 voturi)    
      ,, SUNTETI CEL MAI BUN MINISTER DIN LUME'' (Miercuri, 26 septembrie 2007, 22:00)

      Gabi 10 [anonim]

      Dragi ministri,
      Ne tot spuneti ca o sa se mearga foarte mult pe scoliile de arte si meserii din cauza acestor teze. Pana la urma o sa dati si voi ochii peste cap( adica veti muri ca orice om) si nu o sa mai fie nici profesori,nici medici,nici functionari,nici cotabili,nu o sa mai fie nimic. O sa fim toti gunoieri si maturatori de strada!
      P.S. Pentru toti oamenii care citesc acest mesaj: va rog sa imi scuzati limbajul putin vulgar si eventualele greseli gramaticale, dar am scris acest comentariu in graba si foarte revoltat.
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice (Joi, 27 septembrie 2007, 10:11)

      cristina [anonim]

      cei din minister nu s-au gandit la noi.....e adevarat ca exista si un mic avantaj:nu se strange atata materie ,dar si un farte mare dezavantaj:vin cei de la tara cu medii mari si ne ocupa locurile...dar fiti seroiosi...credeti ca acei elevi o sa faca fata materiei cand vor fi la liceu?eu nu cred...la cat de inapoiati sunt...mai bine la sta la coada vacii...oricum nu stiu c o sa se aleaga de noi si nici nu vreau sa-mi imaginez.Domnilor ministrii,v-ati uitat la parlamentarii Romaniei,sau la primarii care nu stiu nici o boaba de carte??macar daca ar sti sa vorbeasca...asa o sa fie si pe "timpurile noastre"o sa avem numai ciobani in parlament.Va multumim pentru aceasta indrumare!
    • 0 (0 voturi)    
      Este foarte greu (Joi, 27 septembrie 2007, 18:30)

      Nicoleta [anonim]

      Ideea de a da aceste teze unice nu este prea buna dupa parerea mea.Mai bine era de o mie de ori sa dam examenul.va dati seama sun teze cu subiect unic ceea ce nu este de ras sau de jucat.Pt cei care au invatat pe parcursul anilor acestia nu o sa fie chiar asa de greu daca se mentin ca si pana acum,dar la cei mai slabi nu stiu ce sa spun pt ei o sa fie extraordinar de greu din punctul meu de vedere.Sunt cazuri in care un copil destept a luat numai premiul 1 si acum la teze sa pice,va dati seama in ce situatie sar afla el?Nu mi se pare buna aceasta decizie iar cine a luat-o trebuia sa se gandeasaca foarte bine inainte de a o face.
    • 0 (0 voturi)    
      teza sau examen? (Vineri, 28 septembrie 2007, 21:36)

      koneko [anonim]

      dfapt dragy mei si examenu de kpacitate ct si tezele q subiect unic au si avantaje ct si dezavantaje.l teza unica e m bn k dai doar dntr-un sem al anului scolar in kre esty nu si dn cls 5-8. eu st a 8-a si zic totusi k e m bn asa.......pentru k avem mult mai putin de inv....totusi qm sp m sus sunt si dezavantaje....acestea constand in faptul k aq teza q subiect unic valoreaza mai mult decat examenul de kpacitate deoarece teza ne modifica si media generala astfel incat teza va conta 70% nu 50% cat valora examenul de kpacitate....aq fiecare q parerea lui....
      • 0 (0 voturi)    
        ...:(>.. (Sâmbătă, 1 decembrie 2007, 18:26)

        Didi [anonim] i-a raspuns lui koneko

        ...e o porcarie cu tezele astea...nu dai doar trei examene (ca la capacitate), ci dai 6.......si pan la urma teza valoreaza 50 sau 70%???&gt;...
    • 0 (0 voturi)    
      aveti grija la subiecte! (Duminică, 30 septembrie 2007, 20:50)

      alexandra [anonim]

      bine am inteles asa ati hotarat ca elevii de cl a 7-a sa dea teze cu subiect unic..desi nu mi se pare cea mai buna alegere o respect.dar nu uitati ca sunt elevi cu diferite trepte de pregatire(cei de la tara in comparativ cu cei de la oras)..suntem toti doar niste copii sper sa nu ne dati subiecte de sa ne punem mainile in cap..cred ca ar trebui sa fie de nivel mediu pe care sa le poata rezolva un elev de clasa a 7-a..va multumesc
    • 0 (0 voturi)    
      toate (Luni, 1 octombrie 2007, 21:00)

      c naiba mah ? [anonim]

      prefer teste nationale ministrii astia n au d lucru ?
      nu i int deloc d noi?
    • 0 (0 voturi)    
      vrem sa dam numai un semestru (Luni, 1 octombrie 2007, 22:31)

      ciorcila alexandru [anonim]

      as vrea sa fie test national numai in semestrul al 2-lea
      pt ca avem timp sa ne pregatim mai mult si sa dea tezele usurele ca nu avem creier de ainstainpt ca sa trecemmai departe ,sa ajungem si noi la un liceu .In clasa a8.a as vreasa nu dam teste nationaleci sa dam numai teze scrise de profesori SAU DACA NU sa nu ne mai dea teze cu subiect unic anul asta si DAM anul care vine in clasa a 8 a inclunzand si obiectul care il vrem noi.VA ROG EU SA DAM ANUL CARE VINE!DOAMNE AJUTA
    • 0 (0 voturi)    
      prostii..... (Marţi, 2 octombrie 2007, 22:21)

      serban elen [anonim]

      e o prostie cu tezele astea unice. dc nu au lasat cum erau inainte sa se dea capacitatea acum o sa ia un copil care n stie nimik 10. mie nu mi sa pare normal. nu o sa mai intram noi la licee bune si o sa intre nistre prosti
      • 0 (0 voturi)    
        nuj ce sa zik... (Luni, 26 noiembrie 2007, 18:47)

        teodora [anonim] i-a raspuns lui serban elen

        cred ca poate e mai bine asa...adik in semestru asta dam ce tre sa facem in semestru asta...pana la sfarsitu clasei a 8a le uitam...mai bn dekt sa dam din materia 5-8 intra 8a ...ji aja teza tot dadeam...numai k e peste tot la fel...ne-a scutit de examen
    • 0 (0 voturi)    
      unde naiba se gasesc variantele (Miercuri, 3 octombrie 2007, 23:05)

      AdN._xP2 [anonim]

      Deci in primul rand numele meu este bogdan.....Tezele nu sunt cu nik mai presus decat examenele.Ori ca dai 6 teze(ma refer pe ambele semestre)numai din cls a 8-a sem 1 shy 2 ori ca dai un singur examen la sfarsit de an scolar din clasele 5-8...E to aceeasi treaba....dar SHPIRLA este......unde draq sunt variantele de la tezele nationale....Ce naiba isi bat jok de noi......NU le este rusine asa un pik..Ce naiba doar nu suntem fiii de a lui EINSTEIN ca daca ii pui pe ei sa rezolve o problema habar nu are care este rezultatul....in fine...:)
    • 0 (0 voturi)    
      teze (Vineri, 5 octombrie 2007, 11:19)

      mirelutza [anonim]

      Si eu sunt eleva a clasei a 8a si mie imi convine tezele astea pt ca nu mai este atat de mult de invatat...orkum se face si cu nota din 5-8 si am note foarte mari peste 9,70 si eu zik ka am sa intru la un liceu bun infine mie imi convin tezele:P e mai putin de invatat;)
    • 0 (0 voturi)    
      teze (Vineri, 5 octombrie 2007, 20:25)

      andreea [anonim]

      De ce se mai numeste teza daca vom da si din materia de clasa a 7a ?de ex:doua loturi...nu este corect....nimeni nu se gandeste si la noi deoarece suntem supusi la mult mai mult stres/.....eu oricum am media 10 pe cls a 7a dar totusi vor veni cei d la tara si ne vor ocupa locurile....nu este corect!daca sa afle cineva variantele de la teze pls deea_dulcik93
    • 0 (0 voturi)    
      matematica (Vineri, 5 octombrie 2007, 20:44)

      adrian [anonim]

      eu am o profa de matematica care ne preda niste lectii kam ptr cls a XI a shi eu sunt abia a VIII a eu ce sa mai inteleg?poate o sa de-a shi astia niste ex usoare si eu sa nu le stiu ptr k asta imi preda alte lectii dekt ce trebuie si intr-o zi ma intrebat-o "doamna profesora da noi knd facem ex ptr tezele alea?"si ea a zis o sa facem noi da' tu fii atent a lectie.bafta all care dati tezele
    • 0 (0 voturi)    
      !!!!TEZE CU SUBIECT UNIC DOAR CA SA NE FIE MAI GREU!!!! (Vineri, 5 octombrie 2007, 23:26)

      tyna [anonim]

      mie sincer mi se pare o porcarie....si e park mai greu sa dai nuj cate teze in 2 ani...dekat sa dai capacitatea intr-un an .... cred k nu stitzi ce sa mai adaugatzi ca sa ne fie noua mai greu sa ajungem si noi departe...ca in unele tari in care nu te pune sa dai nuj cate teze sau examene ca sa ajungi unde vrei.....parerea mea este k ar trebui sa se dea doar capacitatea intr-a 8-a si gata......
    • 0 (0 voturi)    
      despre admiterea in licee (Sâmbătă, 6 octombrie 2007, 19:30)

      cristi [anonim]

      Vad ca unii copii care sunt mai retardati de fel tot mananca bors aiurea ca vin astia de la tara si le iau locurile la licee. Eu nu vad care ar fi problema dak si cei de la tara ar putea ajunge la licee "cu renume".Eu unul sunt de la tara si sunt olimpic national la fizica , iar la tezle cu subiect unic de anu trecut am obtinut la mate 10 si la rom 9 . Deci vas ruga sa vorbiti doar despre desfasurarea tezelor si nu despre cine va ocupa locurile la liceele bune.Pt ca la tara pot fi copii mai buni decat cei de la oras.ex: un apropiat de al meu care a fost luat de nasa, deoarece a obtinut locul 1 la un concurs organizt de ei
    • 0 (0 voturi)    
      ne cred roboti (Marţi, 9 octombrie 2007, 8:17)

      nikol [anonim]

      Domnilor,nu suntem nici masini de scris nici masini de invatat.Pentru cei cu media 5(nu in cazul meu)trebuiau sa fie anuntati mai din timp pt.a se pregati si ei macar pt.7,NU?
      NU MI SE PARE CORECT TEZELE UNICE!
      pt.minister
    • 0 (0 voturi)    
      groaza parintilor (Marţi, 9 octombrie 2007, 14:35)

      mioara [anonim]

      Nu pot sa imi dau seama incotro vom merge ,fratilor.Sunt ingrozita de 'minunatii 'domni ministri care ne-au facut sa imbatranim cu 10 mai repede datorita modului debusolant pe care il abordeaza.Sa se termine odata cu tezele astea ,mediile ultimilor,primilor,mijlociilor ani de scoala ca ne-au terminat psihic.Sa lase examen de admitere la liceu simplu si concis si gata .Oare de ce tb sa se schimbe o multime de stari sufletesti ,doar pt interesul unora sau altora.Pe cuvantul meu daca nu am ajuns la concluzia ca in fiecare an de scoala examneul de intrare la liceu s-a facut functie de interesul cate vreunui ministru din invatamant.Copilul meu e clasa a VII a si sunt un parinte total debusolat.Pana termina el cl a VIII a astia mai vin cu nu stiu cate modificari.Va dati seama ce tara.
    • 0 (0 voturi)    
      elevii Romani (Marţi, 9 octombrie 2007, 19:38)

      Bau-bau [anonim]

      fratilor!!! da ce suntem noi mah sclavii vostri sau ce e fel de tara e romania !!! Suntem in secolul 21 !!! cum in America in clasa a 9-a se dau la teste exercitii de genu 3x+2=? da cei asta frate noi suntem luati drept prosti ???!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      CUM? (Marţi, 9 octombrie 2007, 21:57)

      o profesoara [anonim]

      ...sa planific eu asezare, relief, clima in 12 saptamani (24 de ore de curs) cate sunt pana la teza, astfel incat copiii sa nu se transforme in niste masini de scris/memorat si sa pot face si evaluari? cum? cum?
    • 0 (0 voturi)    
      bah pt totzy prostii care is deacord cu TEZA (Miercuri, 10 octombrie 2007, 21:53)

      Dj ToasTy [anonim]

      bah proshtilor da aia care vin de la tara........ia gandityva..... aia se duc la profi,le da o bucat de urda shi 1L de lapte shi ia dat de la 9 in sus.............voi cu........"sunt deacord cu TEZA unica pt ca dam pe semestre........bah recunosc e mai bn sa dam pe semestre.... da totusi gandityva bn shi luatzy legatura cu mn pe id-ul........clautz_andrei............shi vb despre cv contestatzy.........................ciao ciao
    • 0 (0 voturi)    
      fraieri (Joi, 11 octombrie 2007, 17:06)

      nu e bine [anonim]

      fratilor ..........aia din varful muntelui o sa copieze ca o sa fie profi din scoala lor asa ca................ce ne asteapta?????
    • 0 (0 voturi)    
      zapaceala:| (Joi, 11 octombrie 2007, 21:46)

      Roberta [anonim]

      dak ni s`a spus k tezele din cls a 7'a 2006/2007 sunt doar simulari ... de ce a trebuit sa se ia in consideratie si sa se treaca notele in catalog ???? va bateti joc de noi ?? iesiti in fatza elevilor sa va vedem cati de destepti sunteti voi aia din minister .... k dak va dam o problema de a noastra.....va uitati k vitzelu la poarta noua si rezolvarea tot nu o gasiti makr sa faceti ceva pt noi... dati variante ushoare pt tezele astea ....cu sub unik...de cls a 8'a k ne ajunge cat neati indoctrinat cu cartea voastra...de park voi ati stii atata cata invatzam noi ceaw :*
    • 0 (0 voturi)    
      Nu sunt / Sunt de acord!!! (Vineri, 12 octombrie 2007, 19:24)

      Ioana [anonim]

      Eu nu stiu ce sa zic ...mi-e cam frica de aceste examene ...preferam mai mult teza data de profesor . Nu cred ca notele acestea vor fi drepte...mai ales k de exemplu daca profesorul ajuta elevii de la tara care au 10 .. si iau 9/10 la examene ... intra la licee bune si acolo sunt varza ..deci nu s-a redus riscul de a copia ...si e si legea :)) cine respecta legea ?? Nu stiu ...dar sper sa se scoata aceasta teza ..si sa se dea ceva mai usor(de preferat) ... Bye !! Sunt a7a ...ceaw
    • 0 (0 voturi)    
      Ministrii au 5 pe linie -> vor sa fim ca ei !!! (Sâmbătă, 13 octombrie 2007, 12:35)

      Flavius [anonim]

      nu e bine delok ... mai ales ca ne aglomereaza f mult materia !!! ... la geografie pana in iarna treb sa facem numa relieful si aku mai avem si clima si in mai putin timp dkt pan la vacanta d iarna ... sa nu mai vb d orele in care dam lucrari sau de evaluare inainte d teze ... is prea terminatii ... astia din minister nu gandesc ... au terminat ei cu 5 pe linie la sc ... vor si noi sa terminam ca ei ... nici o sansa !!! ....
    • 0 (0 voturi)    
      :-s (Sâmbătă, 13 octombrie 2007, 22:52)

      ADNANA [anonim]

      bah.. intr-un fel e mai bine ptr k e mai putin de inv ... intr-un fel e o mare porcarie chestia cu liceele kre organizeaza concursuri... stam toata vara sa dam examene sau ce?si nu e nik organizat:|.. pana acu k noi suntem ultimii kre mai dau capacitatea.. acu k dam teza cu subiect unic.. ne mai fataiti mult??? si ministrul asta .. ce stie el despre invatamant el e inginer in constructii:|:|:|.. si ei sunt mai varza ca noi... si dupa ce k dam teze si nush ce..ne mai aglomereaza cu materii ..nefolositoare!!! spuneti-mi si mie la ce ne foloseste noua educatia tehnologica sau cultura civica ... ma rog!!! si in + mai mult de 10 copii de la mn din clasa raman repetenti asta vreti ptr Romania?? aia kre au luat 3 in teza ce fac??? la asta nu va ganditi ,,!!?? (macar dati subiectele mai usoare sa ia si cel mai distrus un 5 acolo :D) si sa speram k se vor aplica regulile si nu vor copia(eu am unu in clasa kre nu stie sa scrie decat dak copiaza dupa colega..[copil in clasa a 8-a]!! dictare.. ce e aia? dar in schimb il trece toata lumea qm e posibil ..???) dak faceti ceva faceti k lumea.. fiecare cu parerea lui >:D< :*:*
    • 0 (0 voturi)    
      sa vorbim (Sâmbătă, 13 octombrie 2007, 22:59)

      adnana [anonim]

      cn vrea sa mai vb.. nu neaparat de tezele astea.. va astept pe id -ul meu : cool_adnana >:D
    • 0 (0 voturi)    
      Nu vom mai exista (Marţi, 16 octombrie 2007, 14:14)

      alin [anonim]

      Degeaba va mai chinuiti cu tezele si cu scolile si cu toate porcariile astea deoarece in decembrie 2012 va fi apocalipsa (se vor schimba polii si tot de pe pamantul acesta o va lua razna ) asa ca lasatio fratilor mai usor ca nu mai avem mult de trait.
    • 0 (0 voturi)    
      ce frast avety.......??????? (Miercuri, 17 octombrie 2007, 20:13)

      lavy [anonim]

      may bn dadeam capacitatea decat teza asta proasta......voy nu va ganditi dekat l voy,ce credety k ne este usor??????sy makar dak aty da subiekte mai usoare..........si lasttyo may usorrr k asa nu merge..kui yo may ven ideea asta ku teza unyk??????pt k este ffffff stupida.....?????????/
    • 0 (0 voturi)    
      tezele unice (Joi, 18 octombrie 2007, 10:57)

      ALEXE MANOLE [anonim]

      DOMNULE MINISTRU, TOATE SUNT BUNE SI FRUMOASE VAZUTE DIN INTERIORUL MINISTERULUI, DAR REALITATEA DIN SCOLI ESTE GROAZNICA.
      SISTEMUL ACTUAL ESTE DEPASIT, DE CE TREBUIE SA INVETE SI LA MUZICA SI LA RELIGIE SI LA .....? DACA NU SUNT SUSTINUTI COPIII CU MEDITATII IN PARTICULAR NU AU SANSE SA OBTINA MAI MULT DE 5 LA ACESTE TEZE
    • 0 (0 voturi)    
      educatia tehnologica (Joi, 18 octombrie 2007, 22:33)

      flaviu [anonim]

      Domnule ministeu cred ca ar trebui sa eliminati educatia tehnologica pentru ca nu prea isi are rostul!!
    • 0 (0 voturi)    
      hmm......o mare prostie tezele astea...... (Sâmbătă, 20 octombrie 2007, 12:17)

      anna [anonim]

      ce prostie cu tezele astea........trebuia sa ramana ca anu trecut...dupa ce ca anu trecut ne au stricat mediile.....anu asta vor sa nu intram nici la liceu......pt ca o sa vin tarani cu mediile mari si se vor duce in licele bune din oras si o sa ne ia locurile.....doamne ce prostye cu tezele astea...frate nimanui nu ii convine cu tezele astea...schimbati frate tezele.....nu vedeti ca nimeni nu e de acord cu tezele astea......
    • 0 (0 voturi)    
      teza cu subiect unic (Duminică, 21 octombrie 2007, 17:33)

      raluca [anonim]

      AM INTELES DECI TEZELE VOR FI CORECTATE DUPA UN BAREM, STRICT SI ASA SE VA DEFINITIVA NOTA NOASTRA LA TEZELE CU SUBIECTUNIC LA CLASA A VII respectiv a VIII,SUNT SI EU ELEVA IN CLASA AVIIA SI M-AR INTERESA SI PE MINE SUBIECTELE DE ANUL TRECUT DE LATEZA CU SUBIECT UNIC SA NA FACEM SI NOI O IDEE, MACCAR SA VEDEM BAREMUL DE CORECTARE DE ANUL TRECUT SI NU INTELEG DE CE TREBUIE SA DAM TAZA CU SUBIECT UNIC IN AMBELE SEMESTRE CAND AM PUTA SA DAM DOAR PE UN SINGUR SEMESTRU
    • 0 (0 voturi)    
      teza cu subiect unic (Duminică, 21 octombrie 2007, 17:36)

      RALUC [anonim]

      sunt eleva in clasa aVII a si as dori si eu subiectele de teza de anul trecut si baremul de corectare
      • 0 (0 voturi)    
        ......... (Sâmbătă, 1 decembrie 2007, 18:42)

        didi [anonim] i-a raspuns lui RALUC

        le gasesti pe www.edu.ro
    • 0 (0 voturi)    
      teza cu subiect unic (Duminică, 21 octombrie 2007, 17:38)

      raluca [anonim]

      vreau si eu subiectele de anul trecut de la teza si baremul de corectare....unde le pot gasi
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice (Duminică, 21 octombrie 2007, 20:33)

      narcisa [anonim]

      sunt eleva in clasa aVIII-a si nu ma tem de teze mie chiar imi place dar cand te gandesti ca cei de la tara vin si ne da pe noi jos...pe cei de la oras...nu e corect!!!si-asa avem mai putin de invatat si sa le facem in ciuda la cei care acum sunt in clasa a 9 a :):):):):):) mama tot ma bate la cap ca e mai greu ca dau mai repede dar ea nu stie...ba din contra e mai usor ca avem mult mai mult de invatat...atat am avut de spus ''BAFTA CELOR CARE O SA DEA TEZELE NATIONALE,NU VA FIE FRICA FRATILOR CA NU E CREU...'!!!''
    • 0 (0 voturi)    
      Teza unica (Luni, 22 octombrie 2007, 15:35)

      Geo [anonim]

      sa nu va fie frica eu sunt intra a-8-a si anu trecut a fost usor asa ca fratilor sa nu va fie frica este mai usor decat alea nationale avem mai putin de invatat asa si pe mine ma pune matusimea sa le caut pe net dar subiectele nici nu au aparut asa ca PACE FRATILOR SI MULT NOROC LA TOTI:d:d:d:d
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica cla a8a (Duminică, 28 octombrie 2007, 18:23)

      hykhaky. [anonim]

      e tare!!!

      e mai usor..avem mai putzin de invatzat!! mi se pare super ok..am vaz variante si`s supper simple!!
      • 0 (0 voturi)    
        1234 (Joi, 29 noiembrie 2007, 10:07)

        dany61994 [anonim] i-a raspuns lui hykhaky.

        poi tie iti convine ca tocesti,da la astia mai slabi la invatatura nu le prea conv cand o sa ia note de 3 4..
    • 0 (0 voturi)    
      cik nu mai dam capacitate! (Luni, 29 octombrie 2007, 10:09)

      inder [anonim]

      cik nu mai dam capacitate...! de unde frate ca o sa dam acum 2 capacitati in locul uneia !!!!!!!!!!!! e fffff najpa...era mai bine inainte///
    • 0 (0 voturi)    
      Parerea mea despre cei de a orash (Joi, 1 noiembrie 2007, 20:42)

      Ema [anonim]

      nu am cuvinte sa exprim ce prosti suntetzi dak credetzi k cei de la tara sunt mai prosti ca voi,orasenii.Eu de exemplu sunt de la tzara si nu pot sa spun k ma simt vinovata pentru asta. AR trebui sa va facetzi griji pentru a nu va pierde capul intr-o zi nu k o sa va ocupe cei de la tzara locurile.Suntetzi doar nishte lashi dak va datzi batutzi asa usor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        ...asa e... (Sâmbătă, 1 decembrie 2007, 18:46)

        Didi [anonim] i-a raspuns lui Ema

        ....ai 100% dreptate...
    • 0 (0 voturi)    
      linistiti-va! (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:28)

      Horia [anonim]

      Oricum sunteti o generatie de persoane cu handicap! Va plangeti de nu mai puteti. Eu am 20 de ani si pe vremea cand am dat eu capacitatea erau si atunci controverse, insa mi-am vazut de ale mele , am invatat si am intrat la un liceu de prestigiu dintr-un oras mare. Si acolo am luat note de 5 si de 6 cum spune-ti voi fitzosilor ( dar sa va vedem si pe voi la liceu cand o sa vina dushurile cu apa rece) , dar am luat si note de 9 si 10.
      Si oricum in liceu trebuie sa imbini invatatul cu distractia.
      Oricum , ideea e ca nu trebuie sa va mai plangeti atat , Generatia Pokemon, puneti burta pe carte!
    • 0 (0 voturi)    
      \:) (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:25)

      eu mai ;)) [anonim]

      mai oameniilor ..ce faceti cu noi? va batetzi joc de noi asa fara pic de rushine ? da ce suntem noi aici ? fraieri? decideti-va o data ce faceti ca noi nu mai suportam presiunea asta :|
    • 0 (0 voturi)    
      Despre scoala in general (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:26)

      Cristi [anonim]

      Teza unica este un lucru bun. Asa cum spun si ceilalti, se invata doar materia pe jumate de semestru. E... dar si asta e grea si multa.... De restul materiilor ce sa mai vorbim.! Nu se face scoala, profesorii nu-si dau interesul deloc. Doar la meditatii, la clasa mai putin. Oare unde se va ajunge????
      Teme nu mai exista, profesorii nu vin la ore sau vin cu intarziere de 15-20 de minute si multe altele.
    • 0 (0 voturi)    
      Mare atentie voi orasenilor emancipati (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:31)

      Cristi [anonim]

      Asta este fratilor de a VIII-a!!!! Puneti-va cu burtica pe carte, caci 4 ani ati lenevit. Bravo celor de la tara. Aia nu se lafaie in calculatoare, internet si altele ca voi, nu?? Asta este viata, corecta, necorecta, trebuie sa ne conformam. Asta este doar inceputul vietii in care urmeaza sa pasim si nu noi facem legile.
    • 0 (0 voturi)    
      parerea mea despre teza unica (Marţi, 6 noiembrie 2007, 19:40)

      MADA [anonim]

      Dupa parerea mea e mai bn sa dam teze cu subiect unic pentru ca este mai putin de invatat,insa noi(elevii)ar trebui sa invatam pentru aceste teze ca sa luam niste note mari sa putem intra la licee bune,sa nu ne ia locul unu din varfu dealului si dupaia sa "plangem":((:((.Ar trebui ca cei de la minister sa se hotarasca odata ce si cum,si sa va hotarati din ce ne dati,pentru ca profesorii sunt speriati si nu stiu ce sa ne predea ca sa fie siguri ca o sa luam note mari si sa nu dam vina pe ei,asa ca ziceti pana unde sa invatam si macar datine un exemplu de subiect la fiecare materie ca sa stim cam cum va arata(desi unii banuiesc cam cum va arata)VA UREZ BAFTA TUTUROR CELOR CARE DATI TEZE UNICE SI CELOR CARE NU DAU TEZE UNICE BAFTA LA SCOALA SI IN VIITOR v-am pupat fratilor:*:*:*:*:***:PP:P:P:P
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice (Marţi, 6 noiembrie 2007, 19:52)

      MADA [anonim]

      Desi din punctul meu de vedere e mai bine sa dam aceste teze eu oricum cred k suntem niste "COBAI" pe care se testeaza unele lucruri:*:*P:P:P::D:D .Acelasi lucru se intampla si cu cei de clasa a12-a si ei au de invatat de nu "isi mai vad capul".Le da 300 de variante la fiecare materie.Mi se pare o tampenie ca miniterul zice ca ar putea sa le invete pe derost 100 de variante si atunci le da 300 la fiecare materie.Cu asa ceva nu sunt de acord, mai ales ca le mai luati si alocatia din cate am citit prin ziare si am vazut la televizor,asa k nici nu ar mai trebui sa vina la scoala.Ar trebui sa faca o greva in toata tara sa le da-ti macar alocatiile si sa le sponsorizati manuale dupa care sa invete toate scolile din toata tara.BAFTA :*:*:V-AM TZUKKAT:*:*:*:*::P:P:P:P::D:D:D:D:D
    • 0 (0 voturi)    
      despre alocatii (Marţi, 6 noiembrie 2007, 19:59)

      MADA [anonim]

      Cred ca pana la urma ar trebui sa facem toti greva sa ne mariti alocatiile pentru ca nu prea poti trai din 250LEI.Asa cum si profesorii fac greva ca vor salarii mari asa si noi vrem alocatia macar 500LEI.Daca este vrunu care vrea sa facem greva sa trimita m@ss-uri pe yahoo si sa lase un comentariu aici ca sa trimit si eu la cei din lista mea si atunci sa ne imunem si noi oarecum punctul de vedere ca asa si trebuie.NU TREBUIE SA NE LASAM SA NE CALCE ALTII IN PICIARE.Pooosy:*:*:*:*
      • 0 (0 voturi)    
        sunt de acord cu MADA (Vineri, 7 decembrie 2007, 18:48)

        cristina [anonim] i-a raspuns lui MADA

        mie mi se pare corect ce spune MADA doar k nu a scris bine in lei noi:D alocatia noastra este de 25 ron....si as fi de acord sa se mareasca cu ink atata adik sa fie de 50 de ron....ar fi super mishto....e adevarat k acum din decembrie o sa ne dea carduri???ar fi sOoper nu??
    • 0 (0 voturi)    
      teza cu subiect unic ptr cls a 7a (Marţi, 6 noiembrie 2007, 20:25)

      dorina [anonim]

      elevii din clasele de a 7 a de anul trecut au obtinut note fffoarte mici la teza sustinuta ;nu va ganditi ca ,copii au emotii pentru tezele astea si in plus mai conteaza si mediile din 5-8? ganditiva la ce ii asteapta pe copii inainte sa luati hotarari
    • 0 (0 voturi)    
      teze cu subiec unic pt cls a-VIII-a (Miercuri, 7 noiembrie 2007, 17:20)

      marya [anonim]

      deparca copiii nu o sa copieze shi daca ii vad profesorii mai ales cei care au rude in invatamant ca o sa primeasca subiectele gata corectate shi oricum ii o prostie.....
    • 0 (0 voturi)    
      teza cu subiect unic (Vineri, 9 noiembrie 2007, 8:54)

      avram rodica [anonim]

      domnule ministru , una este programa pentru teze si altele sunt subiectele va bateti joc de copii, mai bine lasati teste nationale aceste teze o sa le distruga munca lor de pana acum . sa va fie rusine pentru ce faceti cu invatamantul romanesc
    • 0 (0 voturi)    
      hhhhmmmmmm....oraseniii (Vineri, 9 noiembrie 2007, 17:00)

      laura [anonim]

      va credeti asa destepti?dc va mai plangeti k va luam loqrile dak puteti mai mult.va dati mari da majoritatea nu au habar p c lume traiti.nu aveti cf si comentati d cei d la tara.........nu fiti ipocriti.o sa va demonstram k nu e adevarat c credeti.lasi si idioti mai sunteti
    • 0 (0 voturi)    
      TEZELE CE NE STRICA VIITORUL (Vineri, 9 noiembrie 2007, 20:26)

      suparata [anonim]

      e o mare prostie..................MINISTERUL NU GANDESTE CATI COPIIII VOR AJUNGE PE STRAZI............DOAMNE CE IPOCRITI.....isi bat joc de noi .....cat sa invatam???..mai ales ca tre sa invatam mai putin cu o luna..........
    • 0 (0 voturi)    
      taranii vor fi in frunte (Duminică, 11 noiembrie 2007, 10:25)

      vio [anonim]

      Oameni buni,cei de la tara au medii f.mari in comparatie cu cei de la oras.Elevii de la oras sunt suprasolicitati cu tot felul de materii inutile la care primesc note f. mici in comparatie cu cei de la tara,note care le strica mediile si care ii trage spre licee slabe.Degeaba iau saracutii 7-8-9 la teze daca au note . f.mici la materiile la care cei de la tara au numai 10.TPT a tempera lucrurile trebuie scoasa media din clasele 5-8 si sa se intre doar pe baza tezelor,astfel vom inlatura si suprasolicitarea copiilor si scoaterea spagilor date pt a lua note mari si egalizarea elevilor de la tara cu cei de la oras unde cerintele sunt mult mai mari.
    • 0 (0 voturi)    
      in legatura cu copiatul la Teza Unica (Luni, 12 noiembrie 2007, 9:41)

      Constantinescu Daniel Andrei [anonim]

      Ce se intampla daca profesorii supraveghetori lasa copiii sa copieze la teza?
      Cum vor fi sanctionati acei profesori daca sunt prinsi?
      Dar daca unui elev i s-a scazut nota intentionat de catre profesor.Cum va fi sanctionat acel profesor si cum va primii elevul nota cea buna?
      • 0 (0 voturi)    
        credeti ca pot fi corecti? (Sâmbătă, 8 decembrie 2007, 19:09)

        anonima [anonim] i-a raspuns lui Constantinescu Daniel Andrei

        corecteaza strict dupa barem...daca acolo scrie intr-un fel si elevul rezolva altcumva ...este taxat...nu primeste punctajul...halal profesori corectori...Cine reevalueaza? cine acorda punctajul corect?.....OARE CEI CARE FAC LEGILE IN INVATAMANT CUNOSC REALITATEA?
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica (Luni, 12 noiembrie 2007, 11:21)

      tantas [anonim]

      de unde pot sa fac rost de teze unice?
    • 0 (0 voturi)    
      a (Luni, 12 noiembrie 2007, 11:23)

      lucian [anonim]

      unde pot gasi versiunile de teze pt.cl.a VII a an scolar 2007-2008?
    • 0 (0 voturi)    
      PROSTIE=PROSTI (Luni, 12 noiembrie 2007, 14:03)

      oybayo [anonim]

      BA!!!! ce tampiti ai de capu meu! "profesorii" aia or dat teze cu subiect unic? NU OR DAT! nu-i corect ca noi sa dam si altii care of fost inaintea noastra nu or dat:( vai de romania asta! Doamne mare-i gradina Ta!!!! multe specii de oameni mai sunt in ea!!!!!!!!!!!! ai de capu meu! stati sa-mi fac cruce cu picioru stang nu cu mana dreapta!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      tezele unice (Luni, 12 noiembrie 2007, 16:40)

      alinutzza [anonim]

      Pana anul trecut se dadeau examenele nationale...mai nou cineva s-a gandit la tezele unice...acum am auzit k cei de la minister nu s-au hotarat sigur dak dam teze sau examene k in anii trecuti..ar trebui sa ne lamuriti si pe noi cei din clasele a VII-a si a VIII-a.Au aparut prea multe idei despre acest subiect incat nici nu mai stim ce sa credem.Va rog mult aratati-ne si noua adevarul.Multumesc!!
    • 0 (0 voturi)    
      tezele unice (Luni, 12 noiembrie 2007, 16:40)

      alinutzza [anonim]

      Pana anul trecut se dadeau examenele nationale...mai nou cineva s-a gandit la tezele unice...acum am auzit k cei de la minister nu s-au hotarat sigur dak dam teze sau examene k in anii trecuti..ar trebui sa ne lamuriti si pe noi cei din clasele a VII-a si a VIII-a.Au aparut prea multe idei despre acest subiect incat nici nu mai stim ce sa credem.Va rog mult aratati-ne si noua adevarul.Multumesc!!
    • 0 (0 voturi)    
      mda.. (Luni, 12 noiembrie 2007, 20:55)

      andreya [anonim]

      bey da voi nu sunteti ma constienti de ceea ce faceti..

      vorba profesoarei mele de chimie..."ce visati noaptea,faceti ziua!"


      bun voi zicei k este mai usor...cu ce ne incanta pe noi k dam 6 examene in loc de 3???


      aaa k se da numai p clasa a8a...si pisici ne incanta p noi...


      k oricum la mate dadeam numai din geometri plana....iar la romana nu cred k avem ceva ce sa nu tinem minte...iar la istorie....ne dadeati din clasa a8a....da voi sunteti nijte inculti...
      da ce draq vreti sa iesim???genii...
      nu ne invatati nimic despre viata....ne trebuie facultate oriunde..da in schimb nu va ganditi...k NU MAI E CEAUSESCU sa ne dea posturi p nimica.....k sa ne platim facultatea...iar parintii nu au un serviciu destul de stabil....noi de unde avem bani k sa ne facem un viitor???pl voastra...copii vostri o duc bine..k in schimb aveti pretentia sa scumpiti orice...dar alocatiile le scoate din c**....ce facem cu 25 de lei???te pi*i p ea de alocatie....

      luati exemplu din alte tari...k v'ati angajat sa faceti proiecte cu bulgari cu portughezi...si eu mai stiu cu cine....cata carte invata aia..dak ei fac problema de clasa a3a....(la noi) in clasa a7a....vai de capu vostru!!!

      mancavar pamantu..de inculti....park ne trebuie facultate sa facem o ciorba....ziceti de noi k luam note mici....da ia puneti ma voi p parlamentari astia care zic k fac fac si fac numai ravagii prin tara...puneti p aia sa vedem ce stiu....k pana si bunici nostri stiu..in schimb ei se scuza....eu stiu o vorba "CINE SE SCUZA SE ACUZA"
      luavar draq....dak nu iau toate tezele si nu intru la liceu care miam propus..si sa stiti k mama si tata nu au bani sa imi cumpere mie loc la liceu...
      cand vom avea ocazia sa plecm din tara asta...sa stiti k veti ramane prosti ma...k toti vom pleca....k mie una mie scarba de partidu vostru...mie scarba..ne dati bani si promiteti pana va votam....si dupa aia in cur va doare...k noi inghetam de frig in apartamente....moaaa luavar draq sa va ia !!!
      • 0 (0 voturi)    
        ai (Sâmbătă, 8 decembrie 2007, 18:27)

        mariu$ [anonim] i-a raspuns lui andreya

        aici chiar ai mare dreaptate!!!!!!!:))
    • 0 (0 voturi)    
      teza geografie (Marţi, 13 noiembrie 2007, 21:32)

      claudiu [anonim]

      in legatura cu programa pentru teza cu subiect unic la geografie sa spus ca nu o sa dam din clima dar in unele variante sunt date intrebari despre clima.Deci pana la urma dam sau nu dam din clima????????????????????
    • 0 (0 voturi)    
      tezele cu subiect unic (Miercuri, 14 noiembrie 2007, 9:54)

      ALEXE MANOLE [anonim]

      cred ca eu ca parinte am intrat in panica!
      Copii mei pana acum aveau 9-10, anul acesta la testul de la mate au luat 6 si 8.Ma intreb unde este greseala? Nu vreau sa critic pe nimeni, dar .......daca un copil de 9-10 trebuie meditat(ceea ce facem marea majoritate) un copil de 6-7 ce sanse are?
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice variante 100 (Miercuri, 14 noiembrie 2007, 10:40)

      radu [anonim]

      toate variante la toate materilile pt cls VIIIA
    • 0 (0 voturi)    
      teze (Miercuri, 14 noiembrie 2007, 21:59)

      teza cu subiect unic alex [anonim]

      este mai usor la teze pentru ca este mai putina materie dar o sa aiba cei din provincie medi mari si o sa ne ocupe locurile la liceele bune!!!!!!!!!!!!!!111
    • 0 (0 voturi)    
      teze unice[-x nici kand (Joi, 15 noiembrie 2007, 16:54)

      simona [anonim]

      nu's de acord cu teza unica pt k in loc de un test dam 2 teste mai bn era cu capacitate !!!!!!!!!!!!!dak ii ponem pe cei de la minister sa faca o ecuatye habar nu au !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!si ei vor sa ajungem unde..................? q tezele astea????X(X(X(X(X(X( cn vrea sa mai vb desprea astea id- meu cristalkiss0701
    • 0 (0 voturi)    
      diferenta intre elevi !!!! (Joi, 15 noiembrie 2007, 19:09)

      BOGDAN [anonim]

      NUI CORECT CE SE INTAMPLA :((:((!!!! UN COLEG DE AL MEU A FOST PRINS LA ENGLEZA CAND COPIA !!!!! DMN PROFESOARA CAND NE-A ADUS TESTELE ACEL ELEV NU LOASE 1 PTR COPIAT IAR EU MACAR DACA MA UIT PUTZIN LA COLEGA SAU LA COLEGU SI CAOPIII UN RASPUNS SI MA VEDE SAU DACA NU MA VEDE II SE SPUNE SI IMI PUNE 1 !!!! SE FACE O MARE MARE DIFERENTA !!!! AM RAMAS DE 2 ORIN IN CLASA A 7 A SI FAC TOT POSIBILUL SA TREC CLASA !!! AM SI EU O INTREBARE CARE NU O POT INTELEGE DACA ARE CINE SAMI RASPUNA .....!!!! LA SCOALA NR3 MANGALIA !!!! PROFESORI AU VOIE CA SA NE BATA ???????? DMN DIRECTOR NE AMENINTZA CA NE CALCA IN PICIOARE SI NE IA DE UMAR SI NE STRAGE CU MANA PANA CADEM IN GENUNCHI :(((((((( !!!!! NUI CORECT!!!! MACAR SA TREC IN CLASA A 9 A SA PLEC DIN SCOALA ACEEA !!! DAR NU ARE CINE SA NE INTELEAGA !!!! PACAT!!! MULTUMESC PTR CEI CARE MA INTELEG !!!!! SUCCES LA TEZA ACEASTA SI SPER SA I-AU TEZA CU O NOTA MACAR DE 5 !!!SUCCESC FRATZILO :d:d
      • 0 (0 voturi)    
        idioti (Sâmbătă, 1 decembrie 2007, 15:28)

        bla bla bla [anonim] i-a raspuns lui BOGDAN

        =))=))..nu are voie..drepturile omului..:)):))..nu ai auzit de aja ceva..schimbati scoala frate.te omoara aia acolo...8-}
    • 0 (0 voturi)    
      pt cei care considera teza unica o idee buna. (Joi, 15 noiembrie 2007, 19:53)

      ice queen [anonim]

      mda,e adevarat ca poate o sa fie un pic mai usor pentru noi astia d a 8'a datorita faptului k nu mai dam la sfarsitu anului din materia din inteegu an.dar in niciun caz nu poate insemna k avem sanse la licee mai bune. i mean,dak o sa fie mai usor(lucru de care ma indoiesc sincer), toti o sa stie si o sa fie concurenta imensa pe locuri.
      unde mai pui faza cu scoala la tara unde tezele unice se dau in conditii de vai de capu lor unde profesorii nici nu stau prin clase, dupaia copiii iau note de 10 si intra la oras la licee ff bune fara probleme:|.
      mi se pare o porcarie faza cu tezele unice.
    • 0 (0 voturi)    
      teza unika (Vineri, 16 noiembrie 2007, 22:56)

      roxana2007lrr [anonim]

      sincer mi se pare o tampenie teza asta cu subiect unik adica ma rog,mi se pareau mult mai ok examenele de la sfarsitul clasei a VIII-a pt ca aveam shi noi mai multa libertate la ce s-a gandit ministerul cand a inventat tampenia asta????el chiar nu se gandeste ca avem doar 13 ani shi ca nu avem numa 2 materii in clasa a VII-a si a VII-a...la celelalte materi cum ar vrea sa mai invatam din moment ce noi suntem stresati cu tezele unice???voi chiar va batei joc de noi?????
    • 0 (0 voturi)    
      Bataie de joc (Marţi, 27 noiembrie 2007, 16:15)

      Elena [anonim]

      Este o bataie de joc... fata de parinti , fata de copii. Acum 5 ani am avut surpriza sa constat ca sunt luate in calcul notele din V-VIII si credeti-ma ca avand fetita la un liceu pt. cl. V-VIII, notarea era mult mai drastica decat la tara. Normal ca la repartitie a pierdut un liceu f. bun. Au intrat copii de la tara care apoi nu au facut fata... Acum am alta fetita in clasa a VII-a si apare alta babilonie. Cauti informatii si nu gasesti, intrebi la scoala si nu stiu nici profesorii prea bine ce li se cere. In scoala invata de toate pt. toti si realizez ca pe vremuri aveam o cultura mai vasta si mai concreta decat au copiii nostri. Ce fel de invatamant e asta? Toti tembelii care au venit in MEC au mai facut un experiment....ca poate merge. Si ei tot incearca, iar noi ne straduim sa-i adaptam pe copii din mers si sa-i convingem ca totul va fi bine... in viitor.
    • 0 (0 voturi)    
      teza cu subiect unic 2007 cls a 8 (Marţi, 27 noiembrie 2007, 20:38)

      alina [anonim]

      as vrea sa stiu si eu pe ce adresa se vor afisa rezultatele tezelor (pe internet)?
    • 0 (0 voturi)    
      profesorii nu stiu sa predea lectiile !!! (Marţi, 27 noiembrie 2007, 21:03)

      amany [anonim]

      pai mie mi se pare o prostiia ne tot suceste cu examanele sau tezele astea . dar la examanele astea poate ne este greu pt ca profesorii mei din sc nu predau deloc bn la materile care trebuie sa da-m teze dar sineara sa fiu profesori se plang la cancelarie de noi dar ce vina avem noi daca ei nu stiu sa atraga atentia elevilor si sa se poarte frumos cu ei
    • 0 (0 voturi)    
      scoala (Joi, 29 noiembrie 2007, 10:00)

      daniel061994 [anonim]

      cred ca este cea mai mare porcarie a invatamantului din ultimul deceniu.poi cum vrea romania sa aiba elevi competenti pt universitati europaene daca deabia ne chinuim sa avem o nota de trecere.ce sa mai zic asta e romania,putem sa facem statuie oricui oricum asta e statu nimanui scoatem cui pe cui pana ramanam fara fier alergam incet si visese pier,cultivam prostia si intretinem misteria si uitam nume si limba cand plecam din romania.asta e romania tara mea in care mai bn nu ma nastea mama.
    • 0 (0 voturi)    
      TEZELE UNICE (Joi, 29 noiembrie 2007, 15:28)

      BADESCU ALEX [anonim]

      MIE INTR-UN FEL MI-SE PARE FOARTE CORECT CA SE VA LUA IN CONSIDERARE MEDIILE PENTRU A INTRA LA LICEU!!! ORICUM NU ERA NECESAR SA SE SUSTINA LA CLASA A VII-A SI A VIII-A O ASTFEL DE TEZA DEOARECE SI CEA DATA DE CATRE PROFESORII NOSTRII ERA DESTUL DE GREA!!! IN ACESTE MOMENTE DE TENSIUNE PANA LA TEZA NU POT FACE ALTCEVA DECAT SA INVAT SI SA MA ROG LA DUMNEZEU SA MA AJUTE!
    • 0 (0 voturi)    
      bey fratzilor ! (Vineri, 30 noiembrie 2007, 12:00)

      mary [anonim]

      mie mi se pare o tampenie chestia asta ...intr`un fel poate e bn ca avem mai putin de inv ....dar e prea putin tp ....in 3 luni a trebuit sa pun la pct toata materia ...nu mai spun ca in legatura cu programa eu cred ca ei nu s`au hot nici acum care e programa ba nu baga clima la geografie ...da in ex de teza e ...nu baga hidrografie dar in ex e .....la mate cik nu dam din proiectii ...da` dam da nici ei nu stiu sigur .....in orice caz e o tampenie ....mai bn era cu examenu dadeam doar 3 teste si aveam suficient tp sa invatam ....
    • 0 (0 voturi)    
      don't have a master so I haven't betraied anyone (Sâmbătă, 1 decembrie 2007, 15:23)

      bla bla bla [anonim]

      nuj ce sa zic...dar un singur lucru vrem ji noi copii...daca nu putem schimba mentalitatea unor inapoiati ma refer cei de la conducere macar datine si noua niste subiete mai usoare totusi..:|:|:|
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica (Luni, 3 decembrie 2007, 18:40)

      anonim [anonim]

      nu inteleg dc se dau asa grele subiecte......sincer mie mi se pare foarte grele aceste teze unice......dc nu se pot face mai simple...si mai putine exercitii:d....si numi place deloc kum se invata in Romania.....este foarte greu.....dc in alte tari......este mai simplu......oare suntem mai prosti k ei si tre sa invatam..??????...
    • 0 (0 voturi)    
      despre tezele astea tampite (Marţi, 4 decembrie 2007, 8:47)

      alexahd [anonim]

      mai astia chiar is bat joc de noi nu sunty normali pe bune ar trebui sa fugim de aici q primul tren is deadreptul nesimtit mi-as dori din tot sufletul sa fie si ei makr 1 saptamana in loql nostru ( NISTE NENOROCITI )X(x(x(x(x(x(x(x(x(
    • 0 (0 voturi)    
      teze cu subiect unic (Marţi, 4 decembrie 2007, 12:07)

      anonim [anonim]

      nu stiu ce sa zic despre tezele astea cu subiect unic pe o parte sunt de acosrd ca iti da subiecte pe care le ai invatat in in semestrul respectiv pe alta parte nus ca e prea stresant
    • 0 (0 voturi)    
      tezele cu subiect unic:-L (Marţi, 4 decembrie 2007, 15:37)

      moranditza [anonim]

      DEci:Cine a hotarat sa dam tezele cu subiect unic e un mare PROST acum pee bune....mai intai la romana ati zis k ne dati liricu peste o saptamana epicu X(...ati spus k variantele se vor afisa cu o saptamana inainte de teza apoi nu....azi e marti:o zi inainte de teza la matematica:-SS shy nu e decat o varianta amarataX(X(X Sunteti praf!
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica (Marţi, 4 decembrie 2007, 16:00)

      xeni [anonim]

      si eu zic ca e mai usor asa ca numai p semestru sa invetzi dar is foarte grele subiecte . Eu acuma am scris la magheara si mie era sincer greu acuma maine am mate la mate nu intzeleg nimik sisi nu cred ca o sa scriu macar un 5 si mie un frica de nulai si cine stie ce greu o sa fie si asta deci is foarte grele speram in dumnezeu ca o sa ne ajute va tzin pumni . sa avetzi noroc si voi
      • 0 (0 voturi)    
        teza unica (Marţi, 4 decembrie 2007, 18:06)

        iurcu ioana [anonim] i-a raspuns lui xeni

        tezele sunt foarte grele.totushi nuj une le gasesc.pe ce sait tre sa intru??????este mai bn ca se dau teze cu sub unic dar este shi greu.une gases teze cu subiect unic?/????
    • 0 (0 voturi)    
      Proba (Marţi, 4 decembrie 2007, 22:39)

      constantin [anonim]

      Domnule ministru, faceti un anunt si cereti profesorilor de romana sa se inscrie la o proba care sa aiba subiecte ca cele din varianta 11 de la clasa a VIII/a.Cine nu ia 10 sa plece din invatamant. Proba sa dureze 2 ore, ca la elevi. Cati credeti ca vor raspunde la apel?<br/>Profesori, care faceti greve, de ce nu iesiti in strada sa certi domnului ministru sa participe la o proba la alegere: romana, istorie, geografie, matematica?
    • 0 (0 voturi)    
      paulla [anonim] i-a raspuns lui Kunai (Miercuri, 5 decembrie 2007, 17:06)

      andreea [anonim]

      vreau sa ii raspund paulei:)))am si eu o intrebare...cum ai tu numai note de 10 cand tu scrii in loc de ceilalti ceilanti?:))<br/>poate ne poti lamuri...chiar sunt curioasa;)
    • 0 (0 voturi)    
      rezultalele la tezele cu subiect unic clasa 8-a (Joi, 6 decembrie 2007, 15:51)

      amma [anonim]

      unde se gasesc rezultatele pe ce adresa
    • 0 (0 voturi)    
      rezultalele la tezele cu subiect unic clasa 8-a (Joi, 6 decembrie 2007, 15:52)

      amma [anonim]

      unde se gasesc rezultatele pe ce adresa<br/> unde se gasescrezultatele
    • 0 (0 voturi)    
      teza cu subiect unic (Vineri, 7 decembrie 2007, 14:07)

      lucri [anonim]

      acum cateva luni ministerul a spus ca se va face: media V-VIII +tezele unice....insa acum s-a hotarat ca cine nu ia minim 5 in teza nu intra la liceu(nu in cazul meu)...ceea ce inseamna ca jumatate din Romania va pica.
    • 0 (0 voturi)    
      la mate 4...la celelalte materii 10...:| (Vineri, 7 decembrie 2007, 22:44)

      Crina [anonim]

      ce se intampla cu elevii care iau sub 5?ajung automat la profesionala cu toate ca la cel doua teze pot lua note mai mari si ca mediile 5-8 sunt 9 si???! lamuriti-va va rog!:|
    • 0 (0 voturi)    
      mate (Sâmbătă, 8 decembrie 2007, 12:22)

      anonim [anonim]

      fratilor e mai usor la romana si la istorie\geografie decat la mate nu-i asa
    • 0 (0 voturi)    
      Pfff...... (Luni, 10 decembrie 2007, 20:54)

      denisa [anonim]

      Deci astia din minister sunt niste idiotzi...pe pariu k ei habar nau sa rezolve ce ne dau eio acolo da au pretetzia sa luam noi note mari...si oricum nu va agitatz si scoatetzi ma un 8 k degeaba k vin aia de la tzara si ocuma k aia au numai 9 si 10 pe nimik....k copiatu e in floare iar dak i stiu un 2+2 si un vb la conditziuonal optativ kre e super simplu si p cn avem in nordu romaniei si cn a unit tarile romanesti ei au 10...de de altceva mai gre doamne fereste sa fak ei asa cv...asa k adio liceu bun bun venit SAM= adetzi lume la facut de sarmalutze cu mamalioga in restaurante k astane e vitoru cu handikpatzii din minister...asa k mai nou sam e sarmalutze:)):)):)):)):)) app sunt eleva in sc 109 in cls a 8 a........deci....bafta frate la totzi k eo la mate am luat 5 30...acuma mai tre sa trec de geografie si romana.........poop
    • 0 (0 voturi)    
      teza unica (Marţi, 11 decembrie 2007, 12:29)

      oana [anonim]

      vreau si eo saitul cu subiectele unuci datimil la id oana_dulcik_love
    • 0 (0 voturi)    
      FRAIERI :> NU GLUMA :-j (Marţi, 11 decembrie 2007, 16:36)

      [anonim :P] [anonim]

      haidetzy orasheni cu fitze,lasatzio balta :-j shi io st de la orash shi asta nu influentzeaza cu nimik faptul ca iei la alte materii[inutile cum zicicetzy voi] note mai mici.daca atzy fi conshtientzy atzy recunoashte ca nu de celelalte medii depinde intrarea intr-un liceu bun,ci de faptul ca nu invatzatzy[unii] mai nimik shi va datzy bine pe langa profi shi de astea,pe cand altzy,printre care fac parte si cei de la tzara,invatza de nu mai shtiu de ei.shi daca tot sunt de la tzara shi nu au aceeleashi conditziy ca noi[internet....prostii]de ce sa nu fim noi cvei care le dam o mana de ajutor sa se bucure macar de un liceu privilegiat??asha ca fratzilor...nici ministerul invatzamantului nu e de vina :-j daca am fi asha de buni studiori,shi pe neashteptate de am da teza ar trebui sa shtim,caci invatzam foarte, foarte mult si foarte,foarte bine s-au ma inshel?asha ca lasatzi-va de acuzatzii shi mai bine PUNETZY MANA PE CARTE SHI INVATZATZY pana nu e prea tarziu shi nu va mai cautatzy atatea scuze,caci aceeashi materie o parcurge toata lumea sau daca ma inshel:cum explicatzy voi faptul ca cei de la tzara au note mai mari ca noi la teze???:-?
    • 0 (0 voturi)    
      tezele astea (Marţi, 11 decembrie 2007, 23:57)

      anyta [anonim]

      scriu aici in speranta ca cineva imi va raspunde...fratilor daca sa zicem ca am luat 4 la una din tele mai intru la liceu ...se va face medie cu nota de anu viitor ce tot ne aburiti atata ca se rotunjeste cu ce ma ajuta pe mn elev de 9 am luat 4.30 de ce??? mam blokat...mia fost raw....si acum ce fac///...ma rog sa se faca media//...halal....numai eu stiu ce este in sufletul meu...si prin ce stres trek...orikum stiu ca nu imi va raspunde nimeni....SUNTEM NISTE COBAI////.....
      • 0 (0 voturi)    
        teza (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:58)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui anyta

        de ce nu dati subiectele de la teze pe internet?<br/>sau daca il dati spuneti-mi si mie site-ul sa imi fie si mie mai usor la teza<br/><br/>va rog...
      • 0 (0 voturi)    
        re-tezele astea (Luni, 17 decembrie 2007, 22:03)

        pirate [anonim] i-a raspuns lui anyta

        Nu te necaji ! Daca esti elev de nota 9 si ai luat 4 in teza nimeni nu-ti va putea lua ceea ce ai dobandit atatea ani ! Nici macar ocosii de la Ministerul Invatamantului .Nu-ti face nici o grija ! Esti copil istet si sunt sigura ca o sa-ti repari greseala . Pentru ca si aceea sa te lasi prada emotiilor este o greseala. Dar retine ce este mai important : banii, masina, casa si altele de genul acesta se pot pierde intr-o secunda, dar bunul simt, credinta si cultura nu le poti perde asa de usor. Asa ca te rog sa prinzi curaj, sa nu-ti pierzi nadejdea si sunt convinsa ca vei fi multumit daca muncesti in continuare !
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Duminică, 11 mai 2008, 20:48)

        adry [anonim] i-a raspuns lui anyta

        stai relax k se face media si o sa fie bn important e k uh sa fi bn
    • 0 (0 voturi)    
      i hate school (Vineri, 14 decembrie 2007, 9:03)

      i hate school [anonim]

      yakh urasc scoala ji mai ales k dam teze deastea la mate am luat 7 si e o note prea mare pt mn ma bucur ffff muuult
    • 0 (0 voturi)    
      teza (Vineri, 14 decembrie 2007, 9:29)

      love generation [anonim]

      bah datine shi noua variantele care trebuie ca habar nu avem ce sa scriem la tezele astea :(
    • 0 (0 voturi)    
      teze de cacat !!! (Vineri, 21 decembrie 2007, 20:09)

      tot andreya [anonim]

      la romana ati fost total paralel cu programa si cu varianta care sa afisat p net....desi am luat 9....va spun k a fost subiect de olimpiada...sincer !!!....intradevar sa nu exageram au fost usoare tezele.....dar totusi tot nu ajungem cu cei de la tara....noi am luat 8 si 9 iar ei au luat 9 si 10...chiar nu e corect...au spus k se vor supraveghea..k draci baltati....

      aud copii cu bani...k "tata mia cumparat deja locu la maio"....si noi ce facem??...ajungem la alea proaste nu...bv ma...si la olimpiade...tot p aia sa ii trmiteti....nu sunteti buni de nimic...am fost super stresata la teze....ma apuca tremuratul numai cand ma gandeam..."oare cum o fi,oi stii sa fac...o fi greu..?"la noi in sc...in nr 5...chiar nu am avut voie sa vbim intre noi...iar la alte scolii...sa spus ceva de genu..k vbeam cu o colega k lea spus "puteti sa vbiti intre voi k eu oricum nu stiu nimic"..poi asta e teza...sau ce draq e...hai ma..si acum ne spuneti k sar putea sa dam examenul de capacitate....bun...si la ce mai dam teze..???sa ne consumam...pt k noi plangem..si facem crize de nervii.....k la sf...sa ne spuneti k dam capacitate...e o mare porcarie...
    • 0 (0 voturi)    
      tezele cu subiect unic (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:54)

      miha [anonim]

      yo zic k e mai bn cu tezele.dar tot nu-nteleg cum se face repartizarea la licee...ar fi bn saa se puna si mediile 5-8
    • 0 (0 voturi)    
      teze...si testare nationala.... (Joi, 24 ianuarie 2008, 20:31)

      daniela [anonim]

      eu sunt clasa a 9a....am sustinut anul trecut examenul de testare nationala si va spun ca acum ii multumesc Lui Dumnezeu ca nu sunt clasa a 8a sau a 7a..in comparatie cu subiectele de la teza uinica.subiectele de la examen mi s-au parut foarte usoare....mie mi se pare ca e mai bn cu examen decat cu teza..nu stiu cum se calculeaza media cu tezele...dar cea de la examen mi se pare avantajoasa....te ajuta foarte mult media din 5-8(daca ai fost un elev bun)......
    • 0 (0 voturi)    
      succes (Joi, 24 ianuarie 2008, 20:36)

      daniela [anonim]

      Va urez succes tuturor elevilor de clasa a8-a ,a 7-a....si....daca acceptati..vreau sa va dau un sfat..poate ca nu sunt cea mai indicata dar...in timpul tezei sa nu intrati in panica...este foarte important...sa pasiti in sala de examinare cu ganduri bune...SUCCES!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Opinii..... (Duminică, 24 februarie 2008, 11:46)

      Flory [anonim]

      sunt de acord cu aceste teze unice in toate privintele...e mult mai usor sa inveti doar materia de pe un sem decat pe cea din toti cei 4 ani.....e kiar bine asha....sper sa nu se schimbe.....dar e problema copiatului, insa cei mai slabi tot vor decadea acolo la liceul acela unde ajung ptr k nu vor putea copia la nesfarsit...insa cei care nu iau peste 5 ce vor face...?????mai intra la liceu????
    • 0 (0 voturi)    
      tezele cu subiect unic... (Luni, 21 aprilie 2008, 16:28)

      diana danila [anonim]

      Imi plac aceste teze insa as vrea ca cele de pe sem 2 sa fie la fel de usoare ca ccele de pe sem 1 Este mult de munca dar.....noi speram la note mai mari.
    • 0 (0 voturi)    
      limba si literatura romana (Marţi, 29 aprilie 2008, 19:06)

      dany [anonim]

      sa stiti ca in sem al ll-lea este mult mai greu
    • 0 (0 voturi)    
      teza (Joi, 1 mai 2008, 15:36)

      nikole [anonim]

      pai logik ca va fi mai greu dar eu ma bucur cu aceste teze ca daca nu aveam mai mult de invatat e mai simplu si ai mai multe sanse sa te duki la un liceu bun ..mno daca in sem 1 nu ai luat la toate materile peste 5 ai sanse in sem 2 ca daca dadeam capacitatea sansele erau mai miki ...asa ca bucurativa ca avem aceasta sansa
    • 0 (0 voturi)    
      Nota sub 5 (Duminică, 4 mai 2008, 18:41)

      Alexx [anonim]

      Ce se intampla daca pe primul semestru ai luat nota 4...esti obligat ca pe al doilea sa iei 6???
      si daca ai luat 4 pe primu si iei tot 4 sau 5 sa zicem pe al doilea, ce se intampla?..esti repartizat direct la S.A.M.???? rasp care stiti plsss
    • 0 (0 voturi)    
      SA VA SPUN KAT DE NENOROCITI SUNT UNII PROFESORI (Duminică, 4 mai 2008, 18:51)

      Alexx [anonim]

      de ex la o lucrare la geografie...doamna profesoara i-a prins pe unii cu cartile in banca sau chiar unii (chiar nesimtiti) cu acele carti pe banca si nu le-a facut nimik iar apoi cand m-a prins pe mine (NU COPIIND) ci sufland si s-a intamplat doar o sing data sa ii spun cuiva ceva, dar pe ceilalti i-a vazut de minim 10 ori. Mie mi-a dat 1 iar pe ceilalti care copiau se facea k nu ii vede. spuneti si voi dak ati vazut NENOROCITI mai mari..
    • 0 (0 voturi)    
      teze..teze...teze...off (Sâmbătă, 10 mai 2008, 21:17)

      crazy alex!a [anonim]

      am mai citit cateva commenturi si cred k e mai bine decat sa dam din tot anul dar e stres mare...,,daca iau nota mica,,,.....dak gresesc acolo ...si de alea.. io am luat 10 la mate si 8 la romana semestrul trecut...acuma sa vad......sunt a 7.......stres mare cu tezele astea......bafta la toti si mult succes.poopz
    • 0 (0 voturi)    
      tezele... (Joi, 15 mai 2008, 21:36)

      yoana [utilizator]

      totusi...sa nu fim cinici...da...a fost o schimbare....dar a fost o mana de ajutor pt majoritatea...s-au jucat cu multi copii mai ales corectorii...asta e..dar in momentul in care esti foarte pregatit nu poate nimeni sa iti faca nimic...asa ca de preferat sa fie gurile jos...sunt un copil de clasa a8a si am trecut prin emotiile tezelor...si nu cred ca se compara cu un examen....oare cum e sa inveti la romana...peste 30 de comentarii si cum e sa inveti 4-6?va rog frumos!...lasand la o parte faptul in in principiu nu sunt niste testari adevarate...i-a ajutat pe multi..inclusiv pe mine...
    • 0 (0 voturi)    
      chin, chin, chin si iarasi chin (Duminică, 14 septembrie 2008, 17:47)

      kl@u [anonim]

      vorba tatalui meu :''pai...ministrii astia sunt niste banditi 100%'' cu tezele astea cu subiect unic nu se stie ce ne asteapta. sunt profesori care au ciuda pe noi si cine stie ce note ne vor pune.hhhmmm:elevii contra profesori. macar de-ar lasa testele sau tezele astea simple, cu astea ne-am mai multumi.astia nici n-au mila de noi. noi,copii saracii muncim si ailalti stau pe scaun la catedra si se uita ca la avioane straine.sa dea dumnezeu sa ajunga toti la pensie.sau macar sa facem 4 sau 5 ore pe zi. offf cu temele astea ... ... ... la un cuvant daca nu il stil ne pune 4 ,dar daca i-as pune yo 4 oare cum s-ar simti? sa ne lasa sa gandim ca avem atatea in capsorul nostru.by
    • 0 (0 voturi)    
      nasol:-< (Vineri, 24 octombrie 2008, 16:34)

      nik [anonim]

      anu acesta dau teza unica:((....mie foarte frica:-<, am auzit ca sunt foarte grele...cred ca era mult mai bine cu examenu de capacitate....pffffff:-<
    • 0 (0 voturi)    
      lucruri negandite (Vineri, 28 noiembrie 2008, 18:39)

      adriana [anonim]

      multe cehstii sunt negandite ca si lucru acesta cu tezele cu subiect unic...sa fim seriosi...multi copii:|.sunt stresti..din aceasta cauza !pPrea stresati...si sunt unul dintre acestia!...macar dak neatzi bagat tezele astea pe gat..mai scoatetzi din unele obiectecum ar fi: "religie","muzica" deoarece avem mai multe cunostinte legate de aceste obiecte ma refer la cunostintele din lumea reala:|...cum ziceam multe lucruri sunt negandite...:|..va rog..knd mai facetzi ceva de genu..ganditzi`va si la noi..!..ar fi un lucru bun !
      • 0 (0 voturi)    
        nasshpa:)) (Vineri, 28 noiembrie 2008, 19:22)

        eo eo eo [anonim] i-a raspuns lui adriana

        moama am o frik in mine unele teze sunt ushoare dar althele :-ss:-ss...





        nu intzeleg dc trecetzi nota 1 la teza shi scazuthe 3 puncte la purtare:-w... mai bine notha 3 shi fara niciun punct la purtare....







        va rog ganditzi`va shi la nOI knd mai facetzi teze unice:-ss:-ss.... mie frik k dak iau o notha mica...... :((:((:((:((:(


        ar fi bine shi un lucru bun dak vatzi gandi shi la soarta noastra...!!!!!


    Abonare la comentarii cu RSS
    Ultimele articole din aceeaşi categorie
    Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
     
    Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
     
    Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
     
    Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
    hosted by
    powered by
    developed by
    mobile version
    Marţi