Orange Romania a anuntat joi, ca pune la dispozitia abonatilor companiei optiunea de a incheia noi abonamente prin internet, in Orange Web Shop, la adresa www.orange.ro/webshop, potrivit unui comunicat de presa al companiei.

Pe baza numelui de utilizator si a parolei contului sau, abonatul acceseaza Orange Web Shop, selecteaza tipul de abonament, optiunile, telefoanele mobile si accesoriile dorite, care se adauga in cosul de comparaturi, apoi valideaza comanda.

Conform informatiilor companiei, clientii Orange care incheie noi contracte individuale sau adauga numere noi in abonamentele de grup, prin Web Shop, beneficiaza de oferte exclusive online si primesc prin curier cartelele SIM si telefoanele comandate, fara costuri de livrare.

Clientii primesc, de asemenea, prin e-mail contractul de abonament, iar citirea si agrearea termenilor si conditiilor Web Shop reprezinta acordul de semnare a contractului.

“Orange este singura companie de telecomunicatii din Romania care ofera clientilor sai o aplicatie Web Shop, prin care acestia pot incheia abonamente si pot achiziona o gama variata de produse.

Intr-o etapa viitoare, dorim sa extindem facilitatea de a cumpara online abonamente Orange atat pentru utilizatorii PrePay cat si pentru clientii noi”, a declarat Oana Solca, Web Shop & Web Care Marketing Manager la Orange Romania.

Pe langa acest serviciu, Orange ofera si serviciul Web Care, prin care abonatii isi pot administra propriul cont pe internet: isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie, pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura, costurile suplimentare sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate sau isi pot plati factura online, cu cardul bancar.

Orange Romania, parte a grupului France Telecom, avea la sfarsitul lunii iunie a acestui an peste 8,57 milioane de clienti si venituri de 578 milioane euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului precedent. France Telecom este una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 163 milioane de utilizatori pe cinci continente.