Locuitorii din Europa centrala si de est vad mersul la cumparaturi ca pe o activitate de recreere intr-o proportie mai mare decat cei din vestul continentului, ceea ce face ca marile mall-uri sa fie o investitie interesanta, a declarat miercuri presedintele grupului imobiliar Immoeast, citat de Reuters.

“Atitudinea fata de cumparaturi a cetatenilor este diferita”, a afirmat seful executiv al companiei Immoeast, Karl Petrikovics. “Deoarece nu au fost prea multe oportunitati pentru cumparaturi in comunism, cumparaturile sunt in prezent mai mult parte a activitatii de recreere”, a declarat Petrikovics.

“Este mai mult o atitudine americana”, a afirmat presedintele Immoeast, adaugand ca acest lucru este favorizat si de lipsa de magazine importante in orase.

Parte a grupului Immofinanz, compania Immoeast detine proprietati imobiliare in valoare de 10 miliarde de euro in tarile din regiune, in special in Romania, Polonia si Ungaria. De asemenea, compania detine cateva centre comerciale de tip mall in Rusia, Slovacia si Cehia.

Immoeast isi concentreaza in prezent investitiile spre fosta Uniune Sovietica si in Balcani si urmareste sa vanda proprietati in Slovacia si Cehia.