O alta campanie premiata de International Public Relations Association este “Electrolux Kitchenstage” (Golden World Award pentru e-PR/folosirea internetului). Doua familii din Sardinia si Finlanda au fost echipate cu webcam-uri si electrocasnice de la compania mentionata, dupa care, in primavara lui 2006, s-a intrat in emisie pe net. Kitchenstage a durat trei luni.

Transmisia a fost monitorizata (pentru continut necorespunzator), ceea ce a dat un delay de aproximativ doua minute.

Asa ceva s-a intamplat in bucataria din Italia. Obiectivele au fost: cresterea perceptiei Electrolux in ca inovator atent la nevoile de zi cu zi si noul rol al bucatariei ca element central al gospodariei. Obiectivele au fost traduse in “CPC” - costuri pe contact - si targetul fixat a fost un maximum de 2 euro/contact.

E vorba de vizitele pe site-urile campaniei, care duc la 1,8 euro pe contact in prezent. Au mai rezultat clickthrough-uri catre produse Electrolux si desigur raspandirea virala a unor clipuri. Campania a fost garnisita cu site-ul propriu (www.kitchenstage.com - unde acum se poate citi doar o concluzie), blog pe dada.it, extrase video si foto pe Flickr, YouTube sau MySpace.

Mie mi se par remarcabile costurile nu foarte mari (streamingul video si webcam-urile sunt o investitie mica spre medie fata de un show TV, de pilda). Brandul (KitchenStage) e si el bun.

dezbate pe blogul lui Iulian Comanescu