Noua ONG-uri cer demisia lui Cioroianu pentru declaratii 'de tip nazist'

de B. Blagu     HotNews.ro
Luni, 5 noiembrie 2007, 0:00

Foto: Rompres

Noua organizatii i-au trimis premierului Tariceanu o scrisoare in care ii solicita acestuia sa-l demita pe ministrul de Externe, Adrian Cioroianu. Reactia organizatiilor vine dupa ce ministrul a afirmat, intr-o emisiune televizata, ca aceia care comit fapte precum cele din Italia ar trebui dusi in batalioane disciplinare intr-un desert din Egipt.

    "Acesti oameni, din pacate - nu am studii de drept, nu vreau sa pozez in altceva decat ceea ce sunt - dar, asa cum judec eu, acesti oameni care comit astfel de fapte, acestia nu trebuie trimisi in regim de celula, cu televizor. Ar trebui pusi la muncile cele mai dure si formate, probabil, batalioane din alea disciplinare.
    Nu stiu daca asta le-ar aduce mintea la cap, sau nu. (...) Credeti-ma, eram ieri pe drumul dintre Alexandria si Cairo, la sfarsitul vizitei, imi veneau stirile din tara, din pacate, pe SMS, pentru ca nu puteam fi prins prin telefonia mobila.
    Eram cam in plin desert si ma gandeam daca nu cumva am putea cumpara un teren din desertul ala egiptean, sa-i plasam acolo pe cei care astfel de oameni ne fac de ras."

    - Adrian Cioroianu, ministru de Externe al Romaniei, 3 noiembrie 2007, Antena 3


"Faptul ca Ministrul de Externe al Romaniei propune public solutia ca statul roman sa cumpere “un teren in desertul acela egiptean sa ii plasam acolo pe cei care ne fac de ras" este o incalcare grava a legislatiei romanesti si europene si reprezinta o masura de tip nazist", scriu reprezentantii celor noua organizatii

(Agentia de Monitorizare a Presei, Institutul pentru Politici Publice, Asociatia ACCEPT, Centrul pentru Resurse Juridice, Liga pro Europa, Romani CRISS, Asociatia Culturala TURN, Asociatia Parteneri pentru Dezvoltare si European Roma Grass Roots Organisation).

"Reamintim domnului Ministru Adrian Cioroianu, istoric de formatie, ca indepartarea unor persoane nedorite dintr-o tara (asa cum este definita deportarea) a fost folosita ca instrument in timpul Holocaustului cu consecinte grave pentru minoritatile care i-au cazut victima.
Orice aluzie la asemenea masuri naziste este inacceptabila in conditiile in care statul roman si-a reprimat sangeros o parte din proprii cetateni in
timpul celui de-al doilea razboi mondial", se precizeaza intr-un comunicat remis HotNews.ro.

Organizatiile semnatare cer demisia Ministrului de Externe al Romaniei "ca o dovada de respect fata de legislatia nationala si europeana in vigoare si de 'comportament demn' fata de cetatenii Romanei."

UPDATE: Cioroianu a declarat luni ca s-a surprins pe el insusi prin declaratia data.
"Vreti sa va marturisesc ca, ascultandu-va, mi se pare si mie o afirmatie surprinzatoare? Regret si imi cer scuze celor ofensati de aceasta afirmatie a mea, facuta in seara de vineri prin telefon la o emisiune de televiziune. Cei care ma cunosc - nu numai in calitate de ministru - stiu ca nu e caracteristica mesajului pe care eu l-am dat constant.

Dar in acelasi timp va spun cu deschidere ca violatorii si pedofilii mi se par cea mai de jos categorie infractionala. Evident ca solutia nu este trimiterea lor in desert si repet nu a fost vorba de nicio categorie etnica sau de vreo nationalitate anume, pentru a fi foarte bine inteles".





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Povestile copiilor nascuti in zilele in care oamenii mureau pentru LIBERTATE. "Asistentele ne-au luat si ne-au ascuns. Securitatea voia sa ne omoare pe toti"

In punctul in care a inceput revolutia, in Piata Operei, la Timisoara, tinerii nascuti o data cu ea, in zilele in care oamenii mureau pe strazi, ne arata azi semnul libertatii.



631 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    exagerati (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:31)

    alain [anonim]

    vorbesc despre asociatiile lui peste, faceti un mic efort sa pricepeti ce a vrut omul sa zica nu neaparat cum a zis-o, v-ati gasit voi reprezentantii lui Political Correctness sa sariti la Cioroianu ca vi s-a parut mai lipsit de aparare.
    Nu am nicio simpatie pentru Cioroianu dar de data asta voi sunteti aiurea.
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroianu e cum e... (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:31)

    Idioteque [anonim]

    Dar astora si eu le-as face la fel ;). Agentiile alea mai bine si-ar cheltui energia si fondurile pentru a face ceva folositor si a ii educa/integra pe tigani.
  • 0 (0 voturi)    
    Absolut corect! (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:31)

    zambet [anonim]

    Este incredibil ce se intampla - asistam la rasism oficializat in Romania. De altfel, reflecta opiniile marii majoritati a romanilor. Oare toata lumea e atat de oarba sa nu isi dea seama ca e vorba de o mare problema sociala romaneasca? Muscam din fructele rasismului nostru stramosesc si ne schimonosim acum ca sunt acre...
  • 0 (0 voturi)    
    e terminat (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:33)

    marin oprea [anonim]

    doamne ferete.
    Nu mai merge !
    Acest om nu are ce cauta la conducerea ministerului de externe.
    E o urgenta extirparea lui ca politician.

    Romania are mult mai capabili oameni sa ne reprezinte.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:34)

    adssda [anonim]

    omu are dreptate. e printre putinele dati, sau singura data cand are dreptate. faceti un sondaj si vedeti cati oameni sunt de acord cu declaratiile lui. si noi ceilalti avem drepturi, nu numai animalele alea. in principal dreptul de a trai in o tara normala fara sa ne fie frica de ei
  • 0 (0 voturi)    
    slavatorii nostrii (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:34)

    marty [anonim]

    aceste organizatii fara de care am putea trai, care apara infractorii de cetateni, ar face bine sa isi vada de programele lor de integrare si educare a indivizior periculosi (romani si tigani) si sa lase jocurile politice altora. noua organizatii au sarit in sus la declaratile unui ministru, dar tac mal in fata CRIMELOR!
  • 0 (0 voturi)    
    ong, dong (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:42)

    karla [anonim]

    ONG-urile astea mizerabile toaca bani publici cu nemiluita FARA SA FACA NIMIC, si fara ca cineva sa le ceara socoteala pe ce ii cheltuie - unele dintre ele avand ca obiect chiar incluziunea sociala a tiganilor si emanciparea acestora. niste capuse care sug bine din tzatza banului public si-n care s-au aciuiat o gramada de scursuri si oameni de nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    DESPRE "CIORI" SI CIOROIANU (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:43)

    lascu luca [anonim]

    Domnul cu pricina nu realizeaza cit rau a facut pnl-listilor tocmai acum in prag de alegeri. Cu iesirea la rampa inca odata base le-a dat la cap, fraierilor. O fi fiind el cum se spune , dar cind vorbeste romanilor nu are aburi de alcool in cap cum au cioroienii si taricenii. Aseara i-am auzit(vazut) prima data pe cei mai mari contestatari ai lui base , (STAN si CRISTOIU) cum l-au laudat, asta inseamna ca orict venin ai avea daca mai exista si un pic de ratiune e ok....le multumesc.
    Cioroiene, las-o balta , n-ai nimic din ce ar trebui sa aiba un min. de externe !!! esti dus nenica cu pluta, te-ai facut de fecale in numeroase de randuri. Ce diferenta intre Razvan Ungureanu sau mai nou Paleologu jr., sunt clasa!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Corect (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:43)

    Sorin Spanac [anonim]

    Cum naiba ii mergea SMS-ul dar nu putea vorbi la celular? Mda... Pe de alta parte ii dau dreptate. Locul animalelor e in padure, departe de oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    nu ma intereseaza Cioroianu, dar..... (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:44)

    judex [anonim]

    organizatiile mentionate sunt nu numai inutile dar chiar au tupeu. Sa ne mai scuteasca si sa-si educe membrii.
  • 0 (0 voturi)    
    de acord (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:47)

    bogdano [anonim]

    ONG-urile astea supravietuiesc din bani europeni dati pentru "cauze nobile". din pacate, efectul programelor lor este nul, iar acesti asistenti sociali traiesc intr-o lume paralela cu realitatea.
    de acord total cu cioroianu, chiar daca s-a exprimat mai dur. e timpul sa mai apara si oameni care sa mai zica si in acest mod lucrurile. ca altfel, neamu asta prost de tigani nu or sa se invete niciodata minte. nu e rasism, e doar ura.
  • 0 (0 voturi)    
    ptr.zambet 16:31 (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:48)

    suedezul [anonim]

    Sictir...esti zambetul lui Iliescu presedintele kgb,comunistul-tigan vinovat de soarta grea a tiganilor dar si a romanilor.
  • 0 (0 voturi)    
    unde dai si unde crapa! (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:50)

    johnny [anonim]

    Nu pot sa inteleg care sunt motivatiile ascunse ale acestor "ONG"-uri, care se prefac a nu realiza sensul cuvintelor ministrului de externe! Cioroianu nu s-a referit sub nicio forma la vreo minoritate etnica, asa cum s-ar sugera prin analogia facuta cu nazistii si deportarea evreilor si tiganilor, ci la infractori care, e drept, constituie un altfel de minoritate. Sa inteleg, din cele cuprinse in declaratie, ca infractorii n-ar mai trebui sa faca puscarie, adica tot un fel de deportare?
  • 0 (0 voturi)    
    Diplomat? (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:50)

    Andi [anonim]

    Asta e seful diplomatiei romane? Trecand peste faptul ca a facut o renarca cu caracter nazist (impartasita de o buna parte a populatiei, de altfel), ar trebui sa-si dea demisia pentru ca a vorbit mai mult decat trebuia! Din cate stiu eu un diplomat trebuie sa-si aleaga mai cu grija cuvintele. Dar de! Domnul istoric s-a inspirat de la Antonescu, pe care parca nu mai devreme de anul trecut l-a facut troaca de porci la "Mari Romani" pentru fapte similare cu cele pe care le propune el acum.
    Demisia de onoare, daca are! Si repede!
  • 0 (0 voturi)    
    ORGANIZATII MAFIOTE! (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:51)

    ando [anonim]

    Unde e xenofobia in spusele ministrului??
    Nu stiam ca propunerea de pedepse pentru infractori nenorociti e xenofobie...
    Romani CRISS e o organizatie de tip mafiot sustinuta financiar de clanuri mafiote, una din victimele lor celebre este un maior de jandarmi care a impuscat un infractor (din intamplare tigan) IN LEGITIMA APARARE. Romani CRISS a angajat atunci un avocat extrem de bine platit pentru a-i descuraja pe politisti sa-si mai faca treaba. Avocatul a fost platit de mai multe clanuri interlope.
    Trageti de aici concluziile!
    Nu stiu celelalte organizatii cum sunt dar Romani CRISS trebuie ssa dispara urgent!
  • 0 (0 voturi)    
    balci ieftin (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:52)

    serban [anonim]

    din pacate, aceste "onegeuri" au confiscat abuziv pozitia de reprezentanti ai societatii civile; de fiecare data, aceleasi nume apar cu declaratii care mai de care mai pompoase, nu stiu cu ce sa mai iasa in evidenta ca sa tina capul de afis al stirilor si sa isi justifice astfel trista existenta in fata finantatorilor.

    nu m-ar mira ca, dupa 15 ani in care politicienii au produs mai multa lehamite decat programe coerente, sa vina si randul asociatiilor in starnirea de greata si plictis; pt ca da, domnilor onegisti, ati devenit tristi si plictisitori.
  • 0 (0 voturi)    
    Si unde e nazismul in declaratia respectiva? (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:54)

    Scientician [anonim]

    ONG-urile alea sunt probabil formate din analfabeti parveniti cu pretentii intelectuale si tendinte paranoice. Unde e nuanta de nazism in declaratia respectiva? Nazismul implica rasism si totalitarism in timp ce Cioroianu s-a referit la o masura pur disciplinara. Vlad Tepes ii tragea in teapa pe cei de teapa celor la care s-a referit Cioroianu si nimeni nu l-a numit nazist? Care e problema aici? Cioroianu nu s-a referit la un grup etnic, categoria sociala, profesioanala etc ci la cei care incalca legea si la o masura disciplinara (imposibil de implementat, dar de dorit avand in vedere gradul de suprapopulare al puscariilor). Daca printre autoritatile romanesti ar exista cineva cu suficient/a/e creier, putere si oua probabil s-ar sesiza ca actul ONG-urile nu poate fi calificat decat complicitate la talharie si omucidere.
  • 0 (0 voturi)    
    Lui Spanac @ 9 (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:54)

    ALex [anonim]

    Ii mergea SMS-ul insa nu si telefonul pt ca acolo in desert domnul ministru era in rroaming.
  • 0 (0 voturi)    
    pt pro-Cioroianu-nisti (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:55)

    suca [anonim]

    una este sa gandesti asa, cum facem toti acasa, alta este s-o spui din pozitia de ministru de externe pe un post public de televiziune. este impardonabila declaratia, indiferent ca a dat un exemplu sau chiar vrea s-o puna-n aplicare. indiferent coine sunt organizatiile care-l ataca acum.
    un diplomat trebuie sa-si respectul statutul de... DIPLOMAT!
    alfel n-are ce cauta acolo.

    parca vad ca apare un nou Papillon... :)
  • 0 (0 voturi)    
    nu e vorba de nici un rasism (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:57)

    cristian [anonim]

    celor care il acuza pe Cioroianu de rasism, cititi mai bine, el nu se refera la rasa tiganeasca ci la infractori. Iar pedeapsa pe care o propune el este mult prea blanda pentru astfel de fapte.

    insa cine traieste sau a trait in Romania, a asociat imediat infractori = tigani si are dreptate; natie mai becisnica nu exista pe pamant; MAREA lor majoritate fura, violeaza, distrug, injunghie, nu lucreaza, nu platesc impozite, traiesc pe banii nostri. Si culmea, mai scapa si nepedepsiti.

    Sa traiesti in Romania si sa nu devii rasist in ceea ce ii priveste pe tigani, mi se pare aproape imposibil. Dar nu vad nimic rau in asta. Un astfel de rasism este TOTAL indreptatit, tiganii infractori trebuie pedepsiti cat mai exemplar, sunt doar niste bestii.

    deci, BRAVO Coraianu.
    (sincer nu ma asteptam la asa ceva de la tine)
  • 0 (0 voturi)    
    de acord .. (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:58)

    alfi [anonim]

    desi e dur .. cred ca asta e solutia. altfel nu reusim sa scapam de astfel pe persoane. sustin ideea unui sondaj pt a vedea cine e de acord cu o idee de acest gen. doar cu forta se poate reintra in normal.
  • 0 (0 voturi)    
    bravo cioroianu! (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:59)

    SlimBoy [anonim]

    uite unu' care a avut snaga sa spuna verde in fata cam cum ar trebui procedat cu tiganii irecuperabili. bravo cioroianu!
    in contract, Basescu hahaitorul i-a decorat nu demult pe tigani la Cotroceni si le-a tinut un discurs in limba romanes! grr!
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVO!!! (Luni, 5 noiembrie 2007, 16:59)

    Turbatu Bogdan Ion [anonim]

    Asta este solutia. Ne-am saturat de tigani, de felul cum isi bat joc de noi romanii cinstiti, care incercam sa ne castigam traiul civilizat.
  • 0 (0 voturi)    
    ONG organizatii parazitare. (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:00)

    suedezul [anonim]

    Aceste organizatii cu complicitatea lui Nastase ,tiganul cu studii juridice au deturnat fonduri de milioane euro,destinati rromilor pe care ei pretind ca ii apara.In fond aceste asociatii nu sant alt ceva decat niste cuiburi de mafioti.
  • 0 (0 voturi)    
    asa este ! mama lor.... (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:00)

    deraket [anonim]

    foarte bine ! sa facem asa si cu pensionarii si cu persoanele cu handicap....ne fac de rusine ! sunt bolnavi si batrani....ba chiar ne costa si bani aceste categorii de persoane !!! sa le bagam intr-o cutie mare si sa le trimitem pe luna....pe luna la munca !!!
  • 0 (0 voturi)    
    TZIGANII au atatea ONG -uri ..? (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:01)

    Adis [anonim]

    Hai lasati-o balta, pana nu se va face DIFERENTA Iinte romani si rromi=TIGANI , vom intra in aceeasi oala de rahat cu ei ...Si ma refer la TZIGANII care comit ilegalitati, nu ma refer la cei 5-10-15%, care s-au incadrat in societate !
  • 0 (0 voturi)    
    demisia (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:01)

    goe [anonim]

    Un ministru de externe nu vorbeste asa. Nu unul european. Cioroianu s-a compromis definitiv.
  • 0 (0 voturi)    
    (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:04)

    vlad [anonim]

    toti vorbesc de drepturile omului..
    ce-ar fi sa vorbim de drepturile omului CINSTIT.. pentru ca nu toti oamenii sunt oameni..
  • 0 (0 voturi)    
    ONG=prosti (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:06)

    mircea [anonim]

    Indivizii aia sunt chiar prosti. Ei sunt rasistii care au pus egalitatea intre tigani si infractori, interpretand vorbele lui cioroianu. Ala a zis despre infractorii, iar aia cu mustele pe caciula au si sarit in sus. sunteti idioti stimati ong-isti. in rest cioroianu e slab, dar aici n-a facut nimic rau.
  • 0 (0 voturi)    
    Incompetent (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:08)

    ABE [anonim]

    Cioroianu este un incompetent, si ne face de ras peste tot. Ar trebui demis, nu neaparat pentru afirmatiile de mai sus, ci pentru ca nu are nici o treaba cu functia pe care o ocupa, iar cel mai mult avem de suferit noi ca populatie, ca tzara membra UE.
  • 0 (0 voturi)    
    cine sunt asociatiile nu stiu care? (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:08)

    petrica [anonim]

    eu gandesc EXACT ca si ministrul de externe si nu vad o
    problema asocierea cu discursuri de tip nazist. Si sunt convis
    ca multi oameni de bine gandesc la fel. Trebuie sa curatam
    tara de un flagel social care corupe imaginea tarii de sute de
    ani. Reeducarea prin munca este o solutie sanatoasa si
    probabil singura. Nicio tara din UE sau de altundeva nu va
    avea ceva de comentat daca resolvam problema talharilor si
    nici nu va interesa pe nimeni ce masuri aplicam atata timp cat
    se vor vedea resultatele!!!! Puneti-le tarnacoape in maini si
    aliniatii la constructia autostrazilor tarii. Dupa cativa ani de
    munca, vor iesi oameni schimbati si vor munci in continuare
    independenti. Le propun celor din nu stiu ce asociatii care
    comenteaza sa-i ia la ei in bloc, ca sa inteleaga pe pielea lor
    cine sunt fiintele respective.
  • 0 (0 voturi)    
    chiar trebuie facut ceva (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:10)

    alexandra [anonim]

    intr-an fel sau altul trebuie sa recunoastem ca are dreptate
    trebuie facut ceva ca nu se poate ca tot poporul roman sa fie respins de europenii ptr unele "animale"
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroianu si declaratiile lui (ne)diplomatice (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:12)

    pitzi [anonim]

    Italienii sunt xenophobi la afresa noastra, noi la adresa tiganilor... Cand vorbiti in felul acesta despre tigani, la ce va ganditi mai exact? Izolare in desert cu garduri mari de sarma, inalte, cu camere de gazare? Brrr!

    Cioroianu a pecit-o rau de data asta, este om politic si istoric (!) (si pe deasupra si Ministru de Extrene) si nu poate face asemenea declaratii xenophobe. Doar daca zace in el un pui de hitler, atunci poate sa le faca linistit...

    Un diplomat profesionist, stie sa isi aleaga cuvintele, in asa fel incat sa fie in egala masura si demn si ferm in pozitia lui. Ceea ce Cioroianu nu stie. Sau nu poate.
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroianu: sperietoarea ciorilor (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:16)

    tudor [anonim]

    Diferenta dintre un diplomat si un om oarecare e ca un diplomat stie cand si cum sa taca, daca e prea prost si nu stie ce sa spuna.
    Inteleg ca vorbele astea nu sunt doua vorbe scapate la manie - precum "tiganca imputita" - sunt acele vorbe gandite si intoarse pe toate fetele asa incat sa nu dea si mai mult apa la moara xenofobiei.

    Ma gandeam ca acum cativa ani era periculos sa urci intr-un autobuz aglomerat sau sa-ti faci piata de frica hotilor de buzunare. Si ma intrebam ciori (sic!) fi facut
    oamenii astia de nu mai sunt pe la noi la furat? Acum am aflat: s-au dus in Italia cu totii - ei, nu chiar toti, tre' sa fim atenti in continuare la buzunare.
    Si ca sa continui ideea lui Cioroianu: batalionul acela disciplinar din pustiu ar trebui sa aiba o clasa conducatoare - (li se zice beizadele?). Ce-ar fi sa trimitem acolo si clasa noastra politica actuala.
    Restul cred ca ne descurcam: invatam ca solutia nu-i xenofobia si castigam respectul celorlalti...
  • 0 (0 voturi)    
    Nu vad unde e rasismul (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:20)

    Alex [anonim]

    S-a referit la infractori nu?. Oare infractorii sunt o natie in sine?
  • 0 (0 voturi)    
    Tiganii, evreii, ungurii si statul national-comunist (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:21)

    Un ovrei ratacitor [anonim]

    1. Ceea ce a spus Cioroianu este doar continuarea politicilor rasiste comunisto-securiste DE STAT ale lui Ceausescu, Iliescu, Eugen Barbu, Vadim etc
    2. Este cauzat de lipsa de legitimitate a tuturior comunistilor-securistilor
    3. Este o binevenita pentru securisti diversiune de la principala chestiune: De ce cetatenii romani trebuie sa plece in bejenie prin alte locuri?
    4. Aceasta diversiune poate fi combinata oricind cu amenintarile tov. Putin pentru a da legitimitate securistilor- "aparatorii patriei"
    5. Diversiunile securiste vor servi pentru introducerea de masuri (poate si legi) quasi-naziste pentru ca "boborul vrea" o mina forte, nu un regim parlamentar cu persoane compromise asa cum sint parlamentarii actuali.
    6. Infractorii plec sa fure in vest pentru ca este saracie in Romania si nu prea este mare lucru de furat.
    7. In continuarea punctului 6. "Se va fura in comunism? Nu, pentru ca totul va fi furat deja in socialism".
    ROMANI, sinteti in etapa capitalismului comunist multilateral-dezvoltat!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Un ministru de externe isi da foc la valiza (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:25)

    CE RUSINE ! [anonim]

    daca vorbeste asa
    Un ministru de externe NU ARE VOIE sa fie isteric decat la ma-sa acasa
    Aparitiile si exprimarile unuyi ministru de externe sunt PASAPORTUL NOSTRU IN LUME!

    Ce masuri se iau concret, acasa - asta e alta mancare de peste, si nu le trambitezi ca magaru mitropoliei

    Ne facem de ras, din rau in mai rau

    OPRITI-I PE LIBERALI!
  • 0 (0 voturi)    
    nerusinare a la tariceanu-chiuariu-orban etc... (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:27)

    ceausescu [anonim]

    o declaratie dementa pentru ministrul de stat al unui guvern care critica ideea expulzarilor in masa.

    rusine mai mare ne fac ministrii decit sarmanii orpositi din taberele nomade, in Italia, Romania, desert ori altundeva
  • 0 (0 voturi)    
    de acord (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:28)

    Oroles [anonim]

    sunt de acord cu o astfel de solutie, cu o mica diferenta insa- decat sa dam bani pe terenuri din desert mai bine infiintam tabere de munca unde astfel de indivizi sa fie pusi sa faca si ceva bun pentru tara.
  • 0 (0 voturi)    
    hotnews.... (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:30)

    ipse [anonim]

    de ce nu postati si faptul ca si-a cerut public scuze pentru afirmatiile respective (hm, corecte din punctul meu de vedere)?
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:32)

    eu [anonim]

    cand a zis basescu in particular a fost omor, acum ii dati dreptate astuia care face declaratii din astea pe fatza?
    e ministru de externe, trebuie sa fie foarte atent ce spune, declaratiile lui reprezinta pozitia romaniei.
    iar ne facem de bau cu astia, cred ca nici geoana nu putea sa spuna asa tampeni ca ministru de externe.
  • 0 (0 voturi)    
    as fi vrut sa sara in apararea tigancii imputite (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:33)

    adrian [anonim]

    atunci ong nu s-au mai unit asa repede impotriva lui basescu, al carui comentariu (tiganca imputita) a fost mult, mult mai grav
  • 0 (0 voturi)    
    vise... (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:33)

    tuica penala [anonim]

    nu mai visati la demisii de onoare, ca e o notiune absolut necunoscuta la noi.
  • 0 (0 voturi)    
    Limitati-va la ceea ce a vrut sa spuna si nu dati frau imaginatiei (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:35)

    Lorenzo Monkson [anonim]

    Limitati-va la ceea ce a vrut sa spuna si nu dati frau imaginatiei. Nu va mai bagati singuri in seama in legatura cu ce a spus ministrul Cioroianu. Citit bine declaratia si comentariile pe care le-a facut si nu dati alt sens celor declarate. Nu stiu cum naiba va ofensati de chestii inofensive. L-am vazut la "intre bine si rau" si sa-mi fie cu iertare dar a jucat rolul unui avocat bun in apararea romanilor de afara. Asta o spun chiar daca de multe ori nu am acceptat ce a spus in timpul emisiunii. Si noi avem probleme cu conationalii nostrii (inainte sa plec din tara in orasul meu, Brasov, identificasem vreo 8 bande de hoti de buzunare care actionau in Centrul Vechi sau in troleibuzele aglomerate) dar si italienii sint cei mai dezorganizati in materie de integrare a emigrantilor. Italia au numarul cel mai mare de analfabeti la 1000 de locuitori din intreaga Europa. Ca sa nu mai vorbim de ce experiente a avut o persoana apropiata...cum i se platea salariul cu intarziere nejustificata sau cum era tratata...Ca sa nu mai spun ca numai in Italia mi s-a intimplat sa mi se "greseasca" la rest in magazin sau la bilete. Culmea, si fusesem atentionat de un alt turist suedez... Nu sintem sfinti insa si ei sint departe de a fi ceea ce au pretentia ca sint...Nu au capacitatea de a gestiona situatia si gata....si noi la fel...
  • 0 (0 voturi)    
    De rasul...curcilor (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:39)

    CURCA [anonim]

    "Eram cam in plin desert si ma gandeam daca nu cumva am putea cumpara un teren din desertul ala egiptean, sa-i plasam acolo pe cei care astfel de oameni ne fac de ras."

    Singurul care se face de ras este el cioro-ianu. HAHAHA!!!


    Cu stima,
    Curca
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVO Cioroianu! (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:39)

    Un Roman [anonim]

    Felicitari domnului ministru Cioroianu!
    Este declaratia care ma face sa-i trec cu vederea toate stangaciile de pana acum si sa sper ca se va si intampla ceva in sensul asta.
    Sigur, nu sunt naiv sa imi inchipui ca va putea sa-i trimita chiar in Egipt dar macar undeva in Balta Brailei s-ar putea gasi o zona imprejmuita cu garduri electrice in care domnii tzigani infractori sa se simta acasa!
  • 0 (0 voturi)    
    catre goe..si alti ratati ce blameaza declaratia lu Ciroianu (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:39)

    cibi [anonim]

    Goe
    nu ai trecut clasa ? sau s-a oprit trenu tau ?....te rog sa verifici ....ideea este ca tziganii nu sunt anacronici sunt turbati dupa bani si dupa masini..mai nou controleaza si alte domenii de prin Romania...indiferenta noastra la actiunile lor poat eschimba inclusiv denumirea tzarii in RRomania, este un fenomen care trebuie starpit atat la teve gen ACASA TV si cat si alte posturi care fac "foamea" si "care este" liber si neingradit. Romani, suntem aproape de 1 decembrie, daca ziua nationata este o zi a asa frumoasa eu unu voi comanda un tricou care sa fie scris ROMANII NU SUNT TZIGANI !!!!TZIGANII SUNT CEI CARE MANANCA LEBEDE SI OMOARA OAMENI
  • 0 (0 voturi)    
    Alt solutie nu exista cu indivizii astia (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:44)

    Codrut Popescu [anonim]

    Ca ministru de externe nu faci astfe de declaratii, dar pe de alta parte, desi e o solutie nazista, alta solutie eu nu vad cu indivizii astia.
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroianu (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:45)

    FLorian [anonim]

    ...eu tot nu inteleg de ce sar ONG-urile de cur in sus. Cioroianu a vorbit strict de infractori, nu de tigani sau alte etnii. Si atunci?

    Azi-maine, pe principiu de politically correctness va trebui sa stam la taifas cu infractorii, ba sa ii si ajutam sa ne ia banii si sa ii servim si cu o cafea cand ne sparg casa/dau in cap si sa le si platim cursa de taxi inapoi ca, vezi doamne, trebuie sa nu ii lezezi. Mi-e greata.

    Cioroianu chiar nu mi se pare ca a exagerat cu nimic chestia cu mutatul in desert. Englezii au fost mai practici cu 200 de ani decat noi (a se vedea Australia, fosta colonie penitenciara) si nu cred ca s-a facut atat de mult caz :).

    Greetz
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere pentru ONG-urile parazite (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:50)

    Dreptaciul [anonim]

    Sa ne scuteasca ONG-urile de opiniile lor "democratice".
    Propun ca fiecarui ONG care protesteaza fata de aceasta declaratie sa-i fie repartizat un lot de tzigani expatriati pe care de care sa raspunda. Orice infractiune comisa de catre stimabilii domni tzigani sa se rasfranga PENAL importiva ONG-urilor care-i apara.
    Asa isi vor demonstra stimabilii ONG-isti solidaritate cu cei oprimati, alaturi de ei in puscarie!
  • 0 (0 voturi)    
    Da a gresit...si? (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:51)

    Natafletz [anonim]

    Da a gresit spunand asta ca ministru de externe, desi n'a vrut decat sa fie plastic, ori un ministru de externe nu tre sa'si permita metafore din astea...Dar de aici si pana la a'i cere demisia e un deal si'o vale....trebuia sa'i ceara cel mult sa'si ceara scuze pt declaratzie...pai dupa mintea voastra, Basescu ar trebui sa stea la mitica pt tziganca imputzita, gaozar, armeanu bun si ghetourile de la marginea orasului, dar nah, ONG'urile au zis in cazul lui ca "n'ai ce sa'i faci, asa e el, mai popular, mai dintr'o bucata"...mi'e greatza
  • 0 (0 voturi)    
    Se refera la infractori (Luni, 5 noiembrie 2007, 17:59)

    Illiniwek [anonim]

    Nu inteleg de ce au sarit in sus organizatiile tiganilor..cand ministrul vorbeste de infractori in general. Poate se simt responsabile pentru toti infractorii aceste ONG-uri? Deportarea in desert, Legiunea Romana...in Iraq sa fie trimisi, sau in Afghanistan. Acolo sa omoare si sa faca infractiuni cat vor.
  • 0 (0 voturi)    
    ne am saturat (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:10)

    Daniel [anonim]

    Unde era organizatiile astea cand tiganii furau si omarau ? De ce nu se duc sa i educe pe italieni care spun in proportie de 80 % ca s-au saturat si nu vor sa auda de tigani !
    Tacerea lor fata de crimele tiganilor ii transforma in complicele criminalilor. Bravo domnule ministru
  • 0 (0 voturi)    
    nu inteleg (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:14)

    mihai [anonim]

    ce nu inteleg eu din toata treaba asta... e cum putea el sa primeasca stirile prin sms daca nu avea semnal la telefon?
  • 0 (0 voturi)    
    nici eu nu inteleg (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:20)

    micsunica [anonim]

    de ce sar asa in sus. Asta e tot ce stiu sa faca. Toaca bani grei exclusiv pe campanii de sensibilizare a opiniei publice, al caror efect cvasinul este anulat pe de-a-ntregul "in doi timpi si trei miscari" de crime de genul celei comise de Mailat.
    Nu am vazut nicaieri vreo referire la etnia cuiva, ci doar trimitere la infractori cu un mare grad de pericol social.
    Este drept ca art. 4 alin. 2 al Conventiei Europene a Drepturilor Omului interzice munca fortata, insa in alin. 3 se prevede ca "
    Nu se considera “munca fortata sau obligatorie” in sensul prezentului articol :
    a) orice munca impusa in mod normal unei persoane supuse detentiei in conditiile prevazute de art. 5 din prezenta Conventie sau in timpul in care se afla in libertate conditionata".
    Oricum, indiferent de cum interpretam textul asta, reactia lor e absolut disproportionata. Si ridicola, prin urmare. De unele dintre ONG-uri ma mir, de altele ba.
  • 0 (0 voturi)    
    Greseala diplomatica (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:23)

    Georgiana [anonim]

    Incercati sa faceti abstractie de referirile la tigani sau la infractori, depinde cum doriti sa intelegeti fiecare (desi cine a vazut emisiunea de pe Antena 1 sau 3 a inteles din discutia ulterioara ca dl. ministru se referea la tigani). Sa zicem, de exemplu, ca un ministru de externe european de externe era in vizita in Romania si era anuntat de existenta unor dezordini in tara sa, facand ulterior o declaratie de genul "Ma uitam la campurile alea nelucrate din Romania si ma gandeam cei ideea buna ar fi sa cumparam un judet-doua ca sa aducem toate leprele de pe la noi". Ati fi sarit imediat in sus, indignati pana la ceruri. Dincolo de afirmatiile stupide, dl. Cioroianu a vexat prin declaratiile sale o tara in care se afla in vizita, probabil in calitate de reprezentant al Romaniei. Ma mir ca pana acum nu a protestat nici o autoritate egipteana. Din acest punct de vedere dl. Cioroianu nu este potrivit pentru functia pe care o ocupa. Sa nu spuneti ca va doare-n cot de relatiile cu Egiptul, e o tara curtata de multi pentru pozitie si resurse. Inclin sa cred ca dl. Ungureanu, predecesorul dlui Cioroianu, nu ar fi emis o asemenea "bula".
  • 0 (0 voturi)    
    Nu cred (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:28)

    micsunica [anonim]

    ca ratiunea avuta in vedere de Cioroianu a fost una infamanta pentru Egipt; era doar un exemplu de pustietate unde ar trebui dusi oamenii aceia ca sa nu mai constituie un pericol pentru cei din jur. Chestia cu reinsertia sociala a infractorilor deosebit de periculosi e o poveste de adormit copiii.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-mi place Cioroianu... (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:33)

    Lucius [anonim]

    ...chiar deloc, dar acum trebuie sa recunosc ca are dreptate. Nu vad nimic "nazist" in ce spune. ONG-urile acelea in afara sa faca scandal aiurea si sa pape bani pe degeaba nu stiu sa faca si ceva constructiv ?
  • 0 (0 voturi)    
    declaratii deplasate (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:40)

    AC [anonim]

    indiferent la cine s-a referit, declaratiile sunt deplasate. Exista inchisori, justitie, pedepse clar stabilite. Nu inteleg, de exemplu, de ce nu a cerut inasprirea pedepselor pt astfel de fapte; sau de ce nu a inceput o dezbatere nationala despre: imigratia din Romania si consecintele sale, despre cum pot fi prevenite astfel de fapte pe viitor etc? Dar se pare ca Cioroianu a fost 'furat' de context si trebuia sa iasa si el cu o declaratie ca sa vada lumea ca ia pozitie.... Din punctul meu de vedere, nu e o declaratie diplomatica, ci una subiectiva, negandita...
    Prin contrast, sambata in Anglia un candidat la alegerile parlamentare si-a retras candidatura pt ca a fost de acord cu un discurs extremist, impotriva imigratiei (un discurs considerat extremist), rostit in 1968 (pt detalii http://news.sky.com/skynews/article/0,,30100-1291411,00.html)!!!! Nu comentez contextele diferite, ci diferenta de mentalitate si faptul ca un Ministru de Externe nu stie ce e aceea diplomatie, nu mai vorbim de faptul ca nici macar nu a reusit sa iasa cu o declaratie de presa sa isi nuanteze pozitia sau sa o explice.

    Cat despre ONG-uri, poate ca ideea de discurs nazist e exagerata, dar ca parte din societatea civila consider indreptatit gestul de a-l trage la raspundere pe Cioroianu...
  • 0 (0 voturi)    
    Codul Penal (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:45)

    pitzi [anonim]

    Se spune in marea parte a comentariilor de aici ca tiganii fura, si alte gainarii.

    De curand s-a discutat de Codul Penal adoptat intr-o forma incredibila ce ii apara pe toti cei care fura pana in 9 milioane de euro (legea considera prejudiciile pana la aceasta suma drept gainarii). Or fi si alte etnii prin parlament, dar majoritatea care a votat tot romani erau. Se fura la nivel mare (pana in 9 mil de euro se numeste gainarie) din banul public, din fonduri europene, din terenuri publice samd) si voi vedeti doar gainariile tiganilor. Se fura in general la toate nivelurile, fiecare dupa cat ii permite functia si statutul (si spagile tot furt /talharie se numeste!).
  • 0 (0 voturi)    
    ... bine zis (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:45)

    George [anonim]

    Cioroiene bine ai zis-o omule. Macar sa-si de-a seama si sa realizeze ce bine o duc in Romania la intoarcere binenteles, daca creier nu au in cap... poate le va veni pe parcurs. Ce ONG-uri, ce mai sunt si inventiile astea... sa dispara.
  • 0 (0 voturi)    
    din nefericire, mi se pare korekt! (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:47)

    rromanu' inparrtzial [anonim]

    imi pare rau, dar trebuie sa recunosc ca dl ministrru de exterrne e un tampit & jumate. ce a declarat tovarashia sa il descalifica total. tov demnitarri rromani ar trebui sa nu uite ca sunt demnitarri & nu rromanu' oarre&carre. daca unuiui cretin ca dvs sau ca mine, de exemplu, i se permite sa zica/scrie ori&ce (ex: pe-un blog de rahat ca acesta), unui demnitarr i se cere imperios sa gandeasca (ori&cat de greu i-ar fi asta) & dupa aceia sa vorbeasca. un demnitarr nu are voie sa zica tampenii! din nefericire, in rromania, de la tov prrezident & pana la ultimul ministrru, demnitarrii mai intai vorbesc (tampenii) & dupa (eventual!) gandesc. foarrte rrau. cretinul de ministru ar trebui sa demisioneze scurt. n-o va face. pacat.
  • 0 (0 voturi)    
    vorbe (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:52)

    simion [anonim]

    Poate ca ministrul nu a fost indeajuns de diplomat pentru a nu zgaria urechile celor sensibili.
    Dar hai sa recunoastem ca In oricare dintre noi zace un pui de Hitler sau Antonescu in cazul in care infractorul care ne-a jefuit sau ne-a violat sau ne-a ucis pe cineva drag este tigan.
    Hai sa nu ne ascundem dupa vorbe: tiganii, ca asta sunt, in marea lor majoritate sunt crescuti ca sa faca fapte penale si contraventionale. Eforturi de integrare in societate au fost, drepturi au primit, dar si-au batut joc de ele. Cat a urlat strainatatea ca in Romania tiganii sunt discriminati fara sa stie despre ce e vorba.
    Ei iata ca am intrat in UE, s-a dat liber la cersit si furat si in alte tari si abia acum au rrealizat si cei din uniune cu ce ne-am confruntat noi.
    Eu ma intreb de ce autoritatile italiene nu-si recunosc vina: cum de i-au primit, cum de i-au lasat sa-si faca campusuri ilegale la marginea Romei si a altor orase . Si daca i-au prins ca nu stau cu acte in regula de ce nu i-au trimis acasa? ca noi eram obligati sa-i primim cu toate ca ne-am fi lipsit bucurosi.
  • 0 (0 voturi)    
    le mai nimereste si cioroianu asta (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:57)

    c [anonim]

    Altii au pentru infractori pedepse cu moartea. scurt si simplu. si legal.
    Al nostru, baiat finut, propune batalion in egipt, deci chiar mult mai bine..si si traiesti pe deasupra..
    Nu-mi place acest Cioroianu de nici o culoare, insa asa, printre gafe, mai nimereste cate una amuzanta, dar din pacate crud de reala si sincera. Ca nu e absolut deloc potrivita declaratia din ipostaza lui...asta e ..oricum cu asta ne-a obisnuit, nu ma mai mira. Nediplomat? da.
    Dar, hai s-o recunoastem, cui nu i-ar placea sa stea intr-o tara fara infractori. si da, valea nilului e o alegere buna :)...preferabila dambovitei.
    Iar agitatia organizatiilor de aparare a tiganilor (aiureli cu rromanes..o porcarie de denumire ca veni vorba..) nu e absolut de loc fondata, recunoscand implicit, cand vine vorba de infractori, din cine e compusa marea majoritate a lor. Da, sunt si tigani adaptati unei societati cvasi-moderne (cum isi inchipuie tara asta ca e..), dar nu are nimeni nimic cu ei.
    Eu unul ma simt prost sa ma gandesc acum de doua ori inainte sa plec spre italia, de exemplu, in ideea ca oricum nu m-as simti bine acolo, ducand odata cu mine, virtual desigur, sute de mii de infractorii compatrioti.
    Ii multumim acestui tigan Mailat (si restului celor ca el) ca are grija sa distruga in cateva clipe ce se chinuie o tara intreaga sa faca de ani de zile.
    Dar oricum, insignifianta problema asta a unui popor intreg fata de trairile dramatice interioare si sentimentele lezate ale unor hoti tigani sau romani din europa, nu mai 9 ONGuri?
  • 0 (0 voturi)    
    Bine Dle Ministru !!! (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:09)

    Axente [anonim]

    Nu trebuie sa va cereti scuze nimanui Dle Ministru.
    E o solutie necesara si realista si Europa are potentialul s'o rezolve undeva , poate in Asia Centrala, contra bani.
    Si statul Israel (din cu totul alte ratiuni) a fost fondat prin decizie ONU in 1947.
    Va sustinem Dle Ministru.
    HC
  • 0 (0 voturi)    
    ONG= Cancer (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:13)

    Sever [anonim]

    ONG'le sunt capuse canceroase care saboteaza civilizatia Vestica; a nu se lua in seama si a fi combatute. Ele apar peste tot ca ciupercile dupa ploaie in Europa, ca si in America de Nord.
    S
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroianu are oarecum dreptate! (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:23)

    Valeriu Danulescu [anonim]

    Domnilor,
    Fac parte din acea categorie de romani care din pacate se infrunta cu o percepere f proasta din partea strainilor. Ori de cate ori ies din tara, desi nu am comis nici o crima sau vreun furt marunt pana acum, sunt privit cu o oarecare rezerva de fiecare data cand calatoresc in scop de servici.
    Propun nu sa ii trimitem in desert pe acesti infractori (romani sau tigani, mi-e totuna atata timp cat fac prostii, in afara tarii sau in tara) ci sa ne folosim cu cap de ei.
    De exemplu, sa ii condamnam la inchisoare pe viata si nicidecum sa nu aiba parte de conditii de vis, de genul TV, aer conditionat sau alte avantaje de genul acesta.
    Cunosc o gramada de locuri in Romania in care poti gasi comunitati sarace, unde oamenii traiesc din rezultatul muncii pamantului, care de multe ori nu e prea generos si nicidecum pe masura muncii prestate. Si totusi, nimeni nu fura si nimeni nu face vreo crima. Toata lumea traieste in deplin respect pentru ceilalti.
    Acesti indivizi care ne fac de ras pe afara, isi pierd automat din drepturi. Din punctul meu de vedere ei nu mai sunt nishte indivizi care merita sa fie priviti cu aceeasi ochi ca si cei ce muncesc cinstit. E de datoria noastra sa ii tratam in asa fel, incat sa le dam o lectie de viata atat celor ce sunt cinstiti ci si celor ce fac prostii.
    In opinia mea, cei ce fac prostii pe afara, merita expuzati, trimisi acasa, dar o data ajunsi acasa, nimeni nu mai are dreptul sa ne intrebe ce facem cu ei. E de datoria noastra sa ne rezolvam aceasta problema interna. Si in Statele Unite, criminalii, sunt pusi la munci grele, de genul spart de piatra, etc. Nu inteleg de ce noi, ii tratam ca pe nishte criminali ca pe nishte fiinte sensibile. Merita un tratament aparte! Pentru fiecare bucata de paine, efortul trebuie sa fie pe masura. Si bineinteles, cei ce refuza aceasta sansa, sa isi castige o bucata de paine prin munca in folosul comunitatii, merita sa moara de foame.
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroiu sa-si dea demisia (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:38)

    no go [anonim]

    nu a gestionat criza
  • 0 (0 voturi)    
    Da CIOROIENE, DA Fiule!!! (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:38)

    satan [anonim]

    Asa baiatu tatii! Si asa iadu ii full, unda naiba sa-i mai ducem pe toti aia?! Locul vizat, numai bun. Ce sa fure acolo, nisip?! Ce sa violeze, camile?! Am stiut eu ca esti de-al meu Cioroiene (nu-ti fa probleme de numele tau, nu vine de la "cioara" ci de la "vanatorii de ciori" ca numa asta aveau ce manca oltenasii tai pe vremea cand nu-i chema decat Ilie Ilie sau Stan Stan). Ia scoateti voi astia de la PNL cascavalu, spune fratelui Patriciu sa puna banu gros jos sa luati teren, luati toata Sahara frate si duceti-i pe toti acolo pe toti. Mai sunt cumva evrei?! Imbarcarea si in desert cu ei! Asa ar fi facut si nen-tu Codreanu Z. (uite-l ca sta langa mine si exulta!!) Da ce faci cu corciturile Cioroiene?! Da cu romanii care asculta in draci manele si stau toata ziulica cu ochii-n soare, frecand tzeava?! Da nu crezi ca ar trebui sa incepi cu Remes, cu Q-ariu?! Felix ce e?! Ca dupa coloare nu arat a fi neaos roman. Si fara abuzuri. Secatura de Iliescu numa la sfarsit, bine?! Esti tare Cioroiene, naiba sa te iau!
  • 0 (0 voturi)    
    de acord (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:43)

    paul [anonim]

    Niste tabere de educare ar fi mai nimerite, acolo poate ar invata ce inseama munca, avem atitea de construit, autostrazi, tunele etc
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru cei care nu vedeti nimic nazist (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:48)

    Andi [anonim]

    Deportarile persoanelor indezirabile (Sahara din cate stiu nu e in Romania), si supunerea acestora la munca fortata ("muncile cele mai dure si formate, probabil, batalioane din alea disciplinare") va spun ceva? Sau sunt numai niste "simple" incalcari ale drepturilor omului?
  • 0 (0 voturi)    
    Pronuntati-va in apararea lui Cioroianu, numai daca sunteti in stare sa va imaginanti reactiile in cazul aceeasi declaratie ar fi fost data de Traian Basescu ! (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:52)

    Bascaliosul [anonim]

    Daca nu puteti imagina sau realiza aceasta reactie, mai bine abtineti-va, sa nu va facti de bascalie !

    Cioroianu nu este CODUL PENAL si nici BATALION DISCIPLINAR, indiferent de categoria sociala sau etnia cetatenilor romani doriti de el musai in LAGARE DE CONCENTRARE, fara niciun fel de drepturi (confundate cu televizoarele, inexistente in istoria VECHE din capul acestui MONUMENT DE INCOMPETENTA ).

    El inca nu a auzit ca orice INFRACTOR are drepturi si nici nu poate fi supus unui regim DISRIMINATORIU, asa cum nu poate fi nici privilegiat in vreun fel, intrucat aici nu e vorba de luptele dintre (h)otomani si Stefan cel Mare, ci despre LIMITA DE INCOMPETENTA pe care Cioroianu a depasit-o de multa vreme.

    Daca Traian Basescu ar fi facut astfel de declaratii :
    -se gadilau sintezele de zi, nopti de-a randul;
    -se cutremurau laptop-uile, Stan si mereu alaturatul Bran,
    pana revarsau gogosarii umpluti cu spume la gura, in aceeasi istorie de fost ziarist profesionist, ajuns de toarta bascalia;

    - zvacneau ciudatii si sareau anenele ;
    - universalul strungarului Nistorescu ar fi prezentat aceeasi realitate facand ca papusa mobila si titirezul, pana scotea span prezidential cu lopata, dupa ce scularia l-ar fi dotat cu polonicul de mancat pe masura ;

    -Tariceanu si cei 15 vicepresedinti ieseau isteric la inaintare liberala sa vada toata lumea ca atat a mai ramas din intregul lor partid si sa nu scape ocazia de a se mai mandri cu aceeasi calitate de tradatori, saritori la bine sau la rau (ca tot nu conteaza) asupra institutiei prezindentiale in stare de asemenea declaratii, admisibile numai unuia ca Cioroianu;
    -parlamentarii ar fi sarit ca arsi intr-un NOU NUMAR- DE CIRC, la microfonul parlamentar sa-si sustina majoritatea:
    "ASA NU SE MAI POATE , trebuie sa ne mobilizam mai tare, sa fim atat de multi incat sa depasim numarul 322, ca doar suntem in stare si de asa ceva"

    Votati sageata, ca asta-i TZEAPA liberala !
  • 0 (0 voturi)    
    Supertare!!!! Doi!!! (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:53)

    cioroi (anu) [anonim]

    "imi veneau stirile din tara, din pacate, pe SMS, pentru ca nu puteam fi prins prin telefonia mobila."

    Inseamna ca primeai SMS-urile pe telefonia fixa, nu-i asa?

    Puisor, credeam ca ai nevoie de scoala de drept si de politica externa dar ai nevoie de toate scolile...inclusiv de aia de cum iti functioneaza telefonul, fix sau mobil

    Important e ca esti frumusel manca-v-ar mama de manechini
  • 0 (0 voturi)    
    Gura (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:26)

    Ma Numeau Parintele [anonim]

    Cand Basescu spune tigani imputiti lumea zice ca a "glumit" si ca oricum toata populatia are aceeasi parwere. Cand Cioroianu spune cum ar trebui tratati infractorii aceeasi lume sare de fund (Accept?) in sus. Hai ca suntem penibili! Baieti, "accept" ca va place sa-l pupati pe Basescu stim noi unde, dar intelegeti ca e timpul sa facem si ordine in tara!
  • 0 (0 voturi)    
    Iresponsabil (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:27)

    Aph [anonim]

    Este incredibil cum si-o fac oamenii astia cu mana lor... Ca a spus lucrurilor pe nume sau nu, chiar nu conteaza pentru ca era ultimul om din gura caruia trebuiau sa se auda toate acestea. Inca un om care avea o imagine impecabila, de intelectual rafinat, si care in mai putin de-un an a comis atatea gafe...Aceeasi poveste cum au avut si Geoana, Tariceanu, Olteanu, Vosganian... Ce i-o fi trebuit lui sa fie ministru nu stiu, dar nu are nici o treaba! Probabil voia sa o impresioneze pe Andreea Marin...
  • 0 (0 voturi)    
    Paul Pacurar (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:33)

    David [anonim]

    din Le Monde:
    "Nous sommes confrontes à un phenomène qui n'est pas imputable aux Roumains mais aux Roms, a declare le ministre du travail, Paul Pacuraru. Nous, les Roumains, nous n'agissons pas comme ?a."

    link aici: www.lemonde.fr/web/article/0,1-0@2-3214,36-974627@51-974215,0.html
  • 0 (0 voturi)    
    Organizatiile trebuiesc reclamate la CNCD.. (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:44)

    Anonim [anonim]

    Eu in locul lui Cioroianu as reclama Romani Criss si celelate ONG-uri la CNCD pentru ca-i discrimineaza pe tigani -- Cioroianu a zis de infractori iar ONG-urile au asociat TIGANII cu INFRACTORII -- asta se cheama DISCRIMINARE.
  • 0 (0 voturi)    
    CONCLUZIA DISCUTIEI (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:46)

    Sigurul care conteaza [anonim]

    Cioroianu mi se pare un incompetent notoriu !!!
    Sa ramana la telenovelele lui si sa-l bage ministru pe smecherul ala care tot apare pe la Sinteza Zilei (A3) si il face de fiecare data de coco pe mai sus numitul.
  • 0 (0 voturi)    
    In apararea bunului simt (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:47)

    Doctorul [anonim]

    Adrian Cioroianu a avut reactia normala a unui om care se horipileaza la auzul unei bestialitati.Atat si nimic mai mult!
    Ce faci cand afli ca un individ cu o boala grava infectocontagioasa circula nestingherit intr-o zona populata?Il izolezi.
    Bandele de raufacatori scoliti pentru a jefui,deveniti profesionisti ai furtului,invatati sa ucida pentru deposedare de bunuri,trebuie sa primeasca o riposta aspra din partea oamenilor normali.Ei trebuiesc pusi sa munceasca,in conditii grele,sub o supraveghere stricta,- si deabia dupa ce vor dovedi ca si-au insusit regulile convietuirii,sa fie lasati liberi in societate.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-i de ras (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:49)

    Curca [anonim]

    Chestiunea nu-i de gluma. Aici este vorba de unul care reprezinta toate interesele romanilor in exterior de la cele economice pana la cele culturale.In fisa postului domnului Cioroianu nu scrie ca are mandat din partea poporului roman sa cumpere terenuri in Africa si sa faca tot felul de experimente de reeducare a infractorilor. Intr-un post cu o asemenea raspundere fiecare declaratie se cantareste cu migala chinezeasca. Daca ar fi lucrat la un patron in secunda doi ar fi zburat afara. Acest post nu poate fi interpretat ca un loc de joaca si spectacol politic, pentru asta este parlamentul. Dl prim-ministru trebuie sa inteleaga ca daca-l schimba nu are de pierdut, are de castigat El i-a dat o sansa ceea ce este laudabil dar mai departe nu trebuie sa insiste in a acoperi greselile acestui domn mentinandu-l in functie caci se vor rasfrange asupra intregului popor roman inclusiv asupra domniei sale.
  • 0 (0 voturi)    
    @74 (Luni, 5 noiembrie 2007, 21:03)

    RazvanM [anonim]

    Mosule, tu esti de-acord cu ce a zis ministrul vostru sau nu? Iarasi bati campii transmitand mesajul partidului din care faci parte? Tu pe cine pupi in dos? Basescu a zis o tampenie si si-a luat-o. Dar sa pornesti de la tampenia zisa de Basescu, sa o coafezi dupa cum iti convine tie si sa spui ca acum toti cei care spun tampenii sunt indreptatiti sa le spuna, este un lucru complet gresit. Iti reamintesc ca 95% din romani nu suntem membri de partid.
  • 0 (0 voturi)    
    e ministru de externe? (Luni, 5 noiembrie 2007, 21:10)

    gospo [anonim]

    hahahahahahahahahahahahahahahahah
    daca nu isi da demisia va alimenta rasismul celor su IQ subunitar..ar fi spus asa ceva Ungureanu? nu cred! de ce?
    ca are cate mii de carti citite inplus si e diplomat, nu vedeta!
  • 0 (0 voturi)    
    Eu sunt si mai eficient (Luni, 5 noiembrie 2007, 21:17)

    Aris [anonim]

    Pe terenurilea alea din desert as trimite pe infractori si ONG-urile sa experimeteze pe pielea lor umanitatea violatorilor criminali , ONG-urile care nu sunt partide politice deci nu primesc voturi . Pe cine reprezinta? Nu inteleg de ce ziarele preiau stupiditatile lor? In plus sunt organizatii fanatice care niciodate nu se intereseaza de soarta victimelor, doar de infractori, nu cumva sa le lipseasca apa calda la parnaie, si sa nu aibe multe E-uri in mancare. Cat cheltuie cetateanul roman cu un nemernic care sta la puscarie?
  • 0 (0 voturi)    
    sprijiniti-l pe Cioroianu (Luni, 5 noiembrie 2007, 22:28)

    pantera [anonim]

    Ce a spus omul este corect,sa scapam de aceste animale care ne fac de rusine .Eu sunt de parere ca aceste bestii nu trebuiesc exportate ci tinute in pesteri departe de oameni si sa li se dea sa manance printre gratii .Numai duritatea legii si aplicarea ei corecta si rapida ar face ca acesti tembeli sa se gandeasca de mai multe ori inainte de a trece la fapta.Pai atata timp cat in puscarie criminalii huzuresc nu vom starpi raul din tara.Prea suntem umani cu inumanii.Cei care apara acesti criminali sa vad cum ii mai apara daca ei sunt agresati sau atacati de acesti nemernici.
  • 0 (0 voturi)    
    bravo, cioroiene! (Luni, 5 noiembrie 2007, 23:04)

    anti-mafia [anonim]

    in sfarsit, o propunere buna.
  • 0 (0 voturi)    
    Acum sa va vedem Pup_in_Basisti (Luni, 5 noiembrie 2007, 23:16)

    Ma Numeau Parintele [anonim]

    O gramada de pup_in_basisti a tipat ca din gura de sarpe impotriva lui Cioroianu. As vrea sa le vad discursul (membrilor gastii) dupa declaratiile presedintelui la TVR (Poa' sa tipe Romani CRISS ...). Daca Romani CRISS poa' sa tipe la declaratiile presedintelui, aceeasi atitudine i-o recomand si lui Cioroianu. Daca presedintelui (cel votat de toti "oamenii de bine") nu-i pasa de Romani CRISS de ce i-ar pasa lui Cioroianu? La fundul presedintelui a ramas doar Accept!
  • 0 (0 voturi)    
    subiect (Marţi, 6 noiembrie 2007, 1:14)

    isus kristos [anonim]

    bravo, cioroiene, o declaratie verticala, lipsita de ipocrizii si alte idiosincrazii generate de corectitudinea politica. ong-urile alea care s agita atit de dragul tiganilor imputiti, sa ii ia acasa, sa ii alapteze si sa ii stearga ei de cacat, cu miinile lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa privim lucrurile realist (Marţi, 6 noiembrie 2007, 7:27)

    Unul [anonim]

    Acum citeva zile propuneam acelasi lucru numai ca destinatia era Baragan.De ce? Am avut ocazia sa-i cunosc si sa le urmaresc modul de viata inca de mic.Nici o mie de programe de integrare nu-i va schimba.Nici o forma de educatie nu schimba caracterul omului, daca esti jigodie nici 10 facultati nu te vor schimba eventual iti va rafina jigodismul, cum de alfel poti fi un om normal analfabet fiind, ori tiganii au un caracter infect(peste 90%), nu-i bai ca si multi romani nu stau mai bine.
    Vis-a-vis de datul cu parerea sa-si dea cei care ii cunosc.
    Asa ca Cioroianu o fi facut el o gafa diplomatica, dar a spus un adevar pe care-l gindesc peste 50% din romani.
  • 0 (0 voturi)    
    /////tiganii!!! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 7:58)

    john [anonim]

    Tiganii sunt o rasa care nu poate fi civilizata - vezi istoria - nici acum 2 secole nu munceau si erau cunoscuti doar pentru caracterul alunecos si priceperea la furat. INtr-adevar acestia nu pot fi struniti decat prin masuri radicale. Oricum este bine ca UE cea care apara asa zisele drepturi ale tiganilor se confrunta cu problemele pe care noi le avem demult!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroianu (Marţi, 6 noiembrie 2007, 8:30)

    gabriela [anonim]

    sunt foarte multe luari de pozitie, dar sunt toate sub imperiul momentului; este periculos cum se pune problema. tiganii sunt ai nostri si asa vor ramane, asta nu inseamna ca trebuie sa ii omoram. Dl Cioroianu nu avea voie sa se exprime in nume propriu in presa , pentru ca noi nu il platim sa faca asemenea declaratii. Nu are nici cea mai vaga idee despre ceea ce trebuie sa faca un ministru de externe , ''primul ambasador'' al Romaniei. Atentie este un moment greu pentru Romania si ma numar printre cei multi care doresc sa nu ajunga sa le fie rusine ca sunt romani. Vreau sa pot sa plec in Europa cu fruntea sus. Va rog sa nu va lasati prada momentului si nu mai reactionati asa de superficial. Dle Cioroianu, va rog sa demisionati singur,este singurul mod in care ne puteti face un serviciu! multumesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Politica externa a Romaniei in sec. 21 (Marţi, 6 noiembrie 2007, 8:30)

    razvan [anonim]

    Batalioane disciplinare ??? Nu prea suna bine.....Acesta e partidul istoric numit PNL ? Acesta e modul "democratic si civilizat" de a rezolva problemele ?Domnul Cioroianu, fiind un istoric ar trebui sa cunoasca regimurile care au fondat si perpetuat traditia batalioanelor disciplinare. Se aseamana PNL cu unul din acestea? Se regaseste PNL in aceasta privinta in doctrina vreunui partid ce a inventat lagarele de concentrare ????Interesant discurs.....nu cumva acest discurs va fi trecut cu litere de aur in manualul de istorie al Romaniei ?????
  • 0 (0 voturi)    
    Exista un simbure de adevar (Marţi, 6 noiembrie 2007, 8:36)

    whatever [anonim]

    Cioroianu are dreptate pina la un punct!
    Nu trebuiesc deportati ca doar avem si noi destule locuri de munca in care se pot duce ca de ex.: mine de uraniu, de carbune, autostrazi, constructii de spitale si gradinite si multe alte proiecte de viitor!! Eu ma ingrozesc cind vad ca toti tilharii din puscarii stau si se uita la TV in loc sa munceasca 20 de ore pe zi si culmea stau si pe banii nostri si o freaca la rece.
  • 0 (0 voturi)    
    cioroianu (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:02)

    ion [anonim]

    nu-l agrrez ca si ministru,a lins multe miini ca sa ajunga in postura asta dar,cu desrtul ,are dreptate.violatori,pedofili,asasini cu intentie,hoti de sume mari nu au ce sa mai caute in societate,nu au de ce sa stea in puscarii pe banii contribuabililor.le suflam prea mult in fund celor ce vorbesc de drepturile omului.oare cei asasinati,tilhariti,violati nu beneficiau si ei de drepturile omului?cum ar reactiona niste"aparatori"de 2 bani daca ar "beneficia",ei sau familiile lor de astfel de "servicii"?hai sa nu mai fim ipocriti daca vrem sa progresam.vrem aliati cu america?hai sa vedem ce au facut si ce fac americanii cu astfel de cazuri.IN PLUS domnilor guvernanti,PUNETI POLITIA pe picioare,dati-le atributii de politisti,nu de BISNITARI.PUNETI JUSTITIA pe picioare,dati-le atributii si RASPUNDERI pt felul in care judeca,VALORIFICATI dosarele intocmite din 1990 si pina azi de serviciile abilitate,in domeniul marii coruptii(asta nu a periclitat si nu pericliteaza siguranta statului?BA DA!).nu puscarie,in cazurile de mare coruptie ci confiscare si interzicere de anumite drepturi.nu sint un puritan dar nici sa lasam tot felul de PARASUTE sa apara pe toate canalele de informare.ce are l.andresan de e o mare valoare?are ce i-a dat masa cind a facut-o.prostitutia e legalizata in romania?daca nu,de ce organele abilitate nu se autosesizeaza in cazul ei.a tirfei de columbeanu si a multor altora?pe alea dupa centura le alearga politia(in primul rind ca sa le faca un sex oral) dar curvele astea sint chiar platite ca sa apara in presa si la tv..si ne miram ca apar cazuri de violuri,pedofilie,omoruri,etc.pai niste retardati,dupa ce vad astfel de emisiuni ce fac?incearca,cu cine pot,ceea ce vad ca fac marile curve.HAI TERMINATI CU IPOCRIZIA DOMNILOR GUVERNANTI,INDIFERENT DE CULOAREA POLITICA. depinde de noi,BIZONII(cum ne considera noii ciocoi din romania) sa-i desfiintam.si asta NUMAI PRIN IMPUNEREA VOTULUI UNINOMINAL.SA NE REPREZINTE NUMAI CEI CE AU DEMONSTRAT CA IIMERITA
  • 0 (0 voturi)    
    ONG-uri (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:05)

    ASUPRITUL [anonim]

    Oare de ce nu exista un ONG care sa propuna modificarea codului penal in vederea majorarii pedepselor pentru animalele astea de infractori (indiferent de etnie, apartenenta politica, etc)_!? Eu unul as semna oricand o initiativa de genul asta. Oare nu esista nici un ONG care sa apere si drepturile oamenilor cinstiti si muncitori din tara asta?!?!?!
  • 0 (0 voturi)    
    Asa bai domnule! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:23)

    wulf [anonim]

    Acu vreo 10 ani cand dl Cioroianu injura la tv legionarii din Romania., fosti si actuali, chiar imi devenise "simpatic". Se pare ca intre timp a ajuns si domnia sa la mai multa intelepciune, ca altfel nu se poate, "domnilor" :)
  • 0 (0 voturi)    
    Tigani,rromi,rudari... (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:27)

    radu [anonim]

    problema rromilor este tratata ca si cea a cainilor vagabonzi, toata ONG-urile(aproape) ii apara dar nici una nu face nimic.
    Cu ce suntem noi romani cinstiti de vina ca 8 din 10 rromi cersesc,fura si dau in cap?
    Solutia ar fi sa nu-i mai lase sa iasa din tara, sau tarile comunitatii europene sa nu-i lase sa intre ca doar nu sunt deghizati in persoane cinstite!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Cata dreptate are.... (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:46)

    Dan_Tulcea [anonim]

    Poate ca lagare de concentrare ar fi mai bine formulat... Poate ca ar fi mai bine sa tragem si abia apoi sa somam.... In ceea ce a spus dl. ministru exista totusi blandete... Acele canalii care ne "reprezinta" tara in Europa ar trebui izolate total de lumea civilizata.
  • 0 (0 voturi)    
    sa redevina tzigani oficial (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:55)

    cetatean roman [anonim]

    Nu vreau sa recuperam tziganii din Europa, abia mai scapasem si noi de ei,
    dar cel mai mult doresc SA LE IA denumirea de RROM si sa se scrie iar TZIGANI in toate actele,
    dar scris t cu virgulita. Si aceasta denumire a dus la confizie intre ei si poporul roman: rrom si rom.
    Acum era momentul sa reparam eroarea facuta (poate nu chiar eroare!!) de Iliescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu Cioroianu este problema asa cum vor cele 9 ong-uri! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:07)

    Mihai D [anonim]

    Cioroianu n-a facut o declaratie diplomatica deloc. Dar pana a i se cere demisia e cale lunga! In Italia guvernul da o lege prin care cetatenii unui stat membru UE SUNT EXPULZATI IN PROCEDURA DE URGENTA CU INCALCAREA MULTOR DIRECTIVE UE. Nu cere nimeni demisia prim-ministrului sau a guvernului pt atitudine nazista sau fascista. Este dreptul suveran al italienilor de a nu convetui cu infractorii din Romania,tigani sau romani! Nici o lege nu-i poate obliga.
    In schimb in Romania cand au loc infractiuni comise de tigani , nu e voie sa se pomeneasca etnia , pe motiv de rasism. Adica, daca se poate sa si apaludam aceste infractiuni! In asa hal de imbecilitate am ajuns!!!!
    Italienii nu vor sa fie o natie de imbecili!!!
  • 0 (0 voturi)    
    a mai uitat sa comande si o soba (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:16)

    Florin [anonim]

    are numai idee bune ministru nostru de externe, a uitat sa mai comande si o soba, aaaa uitasem, poate si cateva cabine de dus bine etansate sa nu scape gazul.
    Acuma cateva zile Basescu si-a cerut iertare in fata tiganilor pentru ce am facut in al 2-lea razboi, acuma Cioroianu scoate piticu si se pisa pe tot ce a facut presedintele.
    Tigani nu sant o invetie romaneasca, este o problema europeana, clar o plaga europeana, da sigur exterminarea lor nu este rezolvarea situatiei, tot va mai ramane unu si va trebui despagubit, asa ca trebue adusi la nivel de civilizatie.
    Italieni sant oameni care gandesc emotional ca si romanii.
    Acuma interesele politice fac ca cetateni italiei care nu au multa carte sa fie usor de influentat si prostimea se lasa usor influentat fara sa gandeasca.
    Acuma 3-4 ani mai scosese Belusconi o perla despre presedintele germaniei, ca K?hler ar fi mai bun ca paznic la un lager de concentrare decat parlamentar european.
    Deci si trecutul italienilor ne arata ca politicieni acestei tari umbla cu arme foarte ascutite, departe de a fi civilizati.
    Pacat ca italieni cad in plasa unor politicieni care fac orice pentru putere.
  • 0 (0 voturi)    
    ONG-uri faceti ceva bun in tara asta!!!!!!!!!!! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:40)

    Alex [anonim]

    Are dreptate mare d-l Cioroianu, eu cred ca majoritatea romanilor sunt in asentiment cu dansul dar nu cred ca avea voie ca ministru de externe sa faca o asemenea declaratie. Pentru cei care il combat atat de vehement (inclusiv aceste ONG-e prima data cand aud de ele - faceti si ceva bun in tara asta) am 3 intrebari:
    1. In conditiile in care le dam cate 800 RON / copil ei se inmultesc precum iepurii iar femeile romance care muncesc si nu renteaza sa stea acasa pe 800 RON nu fac copii. Cum credeti ca va veti simti minoritari in tara voastra?

    2. Cum te simti cand o persoana pe care acum o aperi iti fura portofelul cu banii pentru care ai muncit si nu pateste nimic?

    3. De ce trebuie sa platesc eu impozite la stat ca sa se faca protectie sociala pentru niste oameni care nu vor sa invete si sa munceasca, ba chiar ma considera pe mine prost ca o fac?

    D-le Cioroianu cand lansati colectarea de fonduri pentru teren in desert contribui cu siguranta!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Are dreptate, trebuie facut ceva! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:49)

    Ciprian [anonim]

    Daca Cioroianu nu a dat o solutie buna la problema asta, incercati sa dati voi una.
    Nu judecati doar, pe cei care vor sa faca ceva in Romania!
    Asta e stilul romanilor...sa dea in cap celui care vrea sa faca ceva pentru tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Romania - tara impostorilor care dialogheaza unii cu altii (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:50)

    Tara mizerabila [anonim]

    Cioroianu este evident un incompetent. Profilul arvisitului provincial care s-ar vrea istoric, dar n-are opera, s-ar vrea profesor d-ar nare har pedagogic, s-ar vrea reprezentant al societatii, dar n-are patriotism, s-ar vrea orator, dar spune banalitati, s-ar vrea diplomat de anvergura, dar e un marunt functionar provincial propus in lipsa de alti candidati (Romania nu are in prezent oameni de anvergura). Declaratia sa este, evident, un diletantism de provincial incompetent.

    Cat priveste ONG-urile, alea din asta traiesc, din asemenea chestii fac rost de bani. E vital pentru ele sa "atentioneze opinia publica" la orice, pentru a se mentine in atentie. Problemele esentiale, inclusiv discriminarea si educatia, nu constituie interese ale acestor ONG-uri decat in masura in care le aduc capital mediatic, usor convertibil in BANI.

    Niste impostori comenteaza un impostor!

    E circuitul clasic prin care se monopolizeaza atentia publica si se abat interesele civice de la problemele esentiale ale societatii.
  • 0 (0 voturi)    
    offfff (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:10)

    Alex [anonim]

    Nu stiu nimic de el ca ministru dar ii dau dreptate la capitolul asta ! Acele organizatii mai bine ar oferii sprijin romanilor din Italia !
  • 0 (0 voturi)    
    Poate ar trebui sa fim si noi mai \ (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:18)

    Roman [anonim]

    Trebuie sa apara si la noi cateva organizatii care sa-i pedepseasca pe cei care fac faradelegi asa cum sunt la Italieni ca altfel nu mai au nici o frica criminalii. Acum le este frica si vor sa se intoarca in Romania. Daca si aici sunt pedepsiti oare unde se mai duc?
  • 0 (0 voturi)    
    min. de extrene perfectionabil ! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:44)

    ion ion [anonim]

    hello.eu sper ca nu a vorbit serios, ci era pe fondul unui stress.mai multa grija in afirmati si sa tina cont de statutul de ministru de externe a Romaniei !
  • 0 (0 voturi)    
    Doresc sa particip la achizitionarea terenului in desert. :-)))) (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:56)

    Marius [anonim]

    Doresc sa particip la achizitionarea terenului in desert. :-))))
  • 0 (0 voturi)    
    homo politicus (Marţi, 6 noiembrie 2007, 12:20)

    mic da rau [anonim]

    Trebuie sa acceptam ca ceea ce a spus Cioroianu este gindit de cea mai mare parte din cetatenii romani. Din pacate nu era in postura in care sa-si permita o astfel de declaratie.

    Omul a fost sincer dar diplomatia inseamna ca nu intotdeauna trebuie sa spui ceea ce gindesti

    Oricum cei care il condamna pentru ce a spus sunt fatarnici; nu trebuie sa ne mai mintim; citi nu am vrea sa-i vedem undeva departe pe tiganii care ne fac sa ne fie rusine sa calatorim cu autobuzul, sa mai deschidem un televizor, sa stam civilizat la un rind, pe cei care comit infractiuni pe fata, pe cei care jignesc dar nu sunt admonestati nic macar verbal de venerabilii cetateni de linga ei; asa traiesc cu impresia ca tupeul si nesimtirea ii ridica in ochii celorlalti si vor continua asa.
  • 0 (0 voturi)    
    Nazist ? (Marţi, 6 noiembrie 2007, 12:21)

    Rollo Tomasi [anonim]

    N-a fost nici un pic de rasism sau nazism in declaratia ministrului. Nui s-a referit la nici o etnie, la nici o rasa. S-a referit doar la un regim mai sever de executare a pedepsei inchisorii pentru cetatenii care comit infractiuni grave in afara tarii. Atata tot.
  • 0 (0 voturi)    
    hahahaha (Marţi, 6 noiembrie 2007, 12:59)

    nnn [anonim]

    1.afirmatia lui cioroianu a pornit de la cazul unui hot, vio
    lator si criminal.
    2. afirmatia vaporeanului "tiganca imputita" se referea la un ziarist care-si facea meseria, dar care nu l-a tratat ca pe unsul lui dumnezeu. oare bunul simt (daca ar avea) nu ar trebui sa-i dicteze marinerului sa taca ?

    N.R. Va rugam nu mai folositi IP -ul AVAS ( 193.231.67.1) pentru a transmite mesaje politice
  • 0 (0 voturi)    
    ARE DREPTATE (Marţi, 6 noiembrie 2007, 13:15)

    lochness [anonim]

    Desi toti ne dam europeni .. si toleranti, in ceea ce ii priveste pe acesti tigani, aceasta etnie de infractori, lucrurile sint clare pentru toata lumea !! Nu vrem sa ii discriminam,.... dar nu ii vrem printre noi! Nu vrem sa fie aproape de copii nostri, ne-am saturat de ei si de atitudinea lor pina peste cap ! Nu vrem sa ii discriminam, dar ori sa se civilizeze ori sa plece unde or vedea cu ochii !! Cioroianu are dreptate.. sa ajunga la munca silnica ! eu una nu vreau ca din bugetul statului, la care contribui si eu, sa li se dea acestor scursuri 3 mese pe zi in puscarie, si tv si net si telefoane! Eu muncesc si sint zile cind nu apuc sa maninc de 3 ori, daramite sa ma mai uit la tv! Italienii cel putin sint solidari intre ei, si vor sa se apere, chiar daca exagereaza putin... noi ne lasam calcati in picioare de un neam de infractori, in numele nediscriminarii si egalitatii de sanse...
  • 0 (0 voturi)    
    nnn #10 (Marţi, 6 noiembrie 2007, 14:01)

    bec [anonim]

    ce bine slujbas PeNaL, in curind nu vei mai fi nnn, ci ntz,ntz,ntz....
  • 0 (0 voturi)    
    la Polul Nord (Marţi, 6 noiembrie 2007, 14:06)

    gobbels [anonim]

    De acord cu ideea dlui Cioroianu. Cred ca in desertul egiptean ar fi prea bine pentru nenorocitii de tigani. Ce ati zice de un lagar la Ploul Sud? Poate asa scapam de ei si implinim si dorinta maresalului Antonescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Rasism imaginar (Marţi, 6 noiembrie 2007, 14:12)

    Imperialistu' [anonim]

    Cioroianu e incompetent, nu rasist. Nu a evidentiat o comunitate din Romania, ci s-a referit la toti infractorii cu cetatenie romana. Se pare ca unii se simt cu musca pe caciula...
  • 0 (0 voturi)    
    @imperialistu' si cei care il sustineti pe Cioroianu (Marţi, 6 noiembrie 2007, 14:59)

    Andi [anonim]

    Nu cred ca a zis cineva ca Cioroianu ar fi rasist... Dar ai dreptate ca e incompetent, sau cel putin nepotrivit pentru functia de sef al diplomatiei. L-a luat gura pe dinainte, lucru care este contraindicat in postul pe care il ocupa. Pana una alta infractorii respectivi (tigani sau romani, nu conteaza) sunt CETATENI ROMANI! Si el are misiunea de a reprezenta Romania si cetatenii ei in exterior. Or sa afirmi intr-un interviu ca ar fi bine sa-ti expulzezi proprii cetateni si nu oriunde, ci in desert la munca fortata este o greseala impardonabila! Pentru ca se poate intelege chiar ca asta e pozitia oficiala a STATULUI ROMAN! Daca el nu a avut onoarea sa-si dea demisia in aceeasi zi, alaturi de scuzele de rigoare, Primul Ministru trebuia a doua zi sa-l demita, pentru altfel se considera ca este de acord cu aceasta pozitie vizavi de propii cetateni!
  • 0 (0 voturi)    
    Colonia de ciori (Marţi, 6 noiembrie 2007, 16:52)

    Cioroianu jr. [anonim]

    Dragi romani,este inadmisibila amploarea care a luat-o delincventa de toate felurile in randul tiganilor(NU RRomi)Cioroianu prevede exact ceea ce poate prevedea ORICINE si se praface ca nu vede si anume ca aceasta este singura masura care se mai poate lua imotriva delincventilor tigani,IZOLAREA.El este destept si realist vazand cum incet incet populatia lumii face ceea ce trebuie sa facem cu totii si anume sa luam masuri.Acum se va intoarce totul impotriva noastra a amaratilor de romani,care cand vom veni de la serviciu vom gasi casa goala(intr-un caz bun)DE CE TREBUIE SA SUFERIM ?
  • 0 (0 voturi)    
    Cioroianu presedinte! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 16:55)

    informatu\' [anonim]

    VREM SONDAJ DE OPINIE!
  • 0 (0 voturi)    
    ar fi putut fi (Marţi, 6 noiembrie 2007, 19:00)

    anton [anonim]

    Acum un an ma gandeam ca domnul Cioroianu ar putea fi un bun si reprezentativ presedinte. Chipes, dastept, citit, cozeur, placut si de femei si de barbati. Intre timp, un adevarat ministru de externe (l-am numit pe ex-ul Ungureanu) a trebuit sa plece pentru un sheet. PNL-ul, un partid de trei lulele dupa razgandirea tariceniana, l-a propus pe Cioroianu. M-am bucurat pentru el. Iata, mi-am zis, un inceput bun de cariera pentru omul meu. Un prim pas pentru Cotroceni. Dar vine Mailat, infractorul nu tiganul,si-i scoate pasarica antonesciana din gura ( nu degeaba l-a aparat la Cei mai buni romani). Evident ca au sarit o gramada sa zica : Asa e! Are drepate! Ne-am saturat. La mine la primarie, din 10 colegi noua un sarit in apararea lui. Jos cu tigania! Iata Omul care ne trebuie!
    Pe dracu' .. O astfel de declaratie este inacceptabila in 2007.
    Ai pierdut maeste! Cariera ta politica a luat sfarsit inainte de a incepe. Pacat! O noua deziluzie.
    Mai oameni buni, oare nu realizati ca nu mai merge cu denigrari si etichetari? Pana si Vadim a inteles.
    Societatea a evoluat iar tiganii vor fi integrati, chiar daca asta se va intampla in 2500. Restul e resentiment. Cei care il sustin pe Cioroianu i-ar ridica statuie lui Antonescu.
    Jumatatile de masure gen replica lui Tariceanu: A gresit dar si-a recunoscut greseala si o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata. My foot! O astfel de reactie este la fel de otravita. Noi nu ne dam demisia. Noi suntem eterni.
    Demisia, Ciorioene, demisia Taricene! Ca nici Caltabos n-ar fi plecat daca imaginile filmate n-ar fi fost atat de clare.
    Treceti bataliane romane Carpatii...
  • 0 (0 voturi)    
    dulce Romanie (Marţi, 6 noiembrie 2007, 19:44)

    Stelu [anonim]

    [...]Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie?
    Tara mea de glorii, tara mea de dor, [...] Eminescu

    Mai bine de 100 de ani de atunci.
    Tot atatia ne mai trebuie pana vom mai simti-o dulce?
  • 0 (0 voturi)    
    Ciocul mic.... (Marţi, 6 noiembrie 2007, 20:46)

    suedezul [anonim]

    Nu sant fan Cioroianu,insa cele 9 ONG-uri nu au avut nici o reactie fata de activitatile celor 154 organizatii care reprezinta ,,asociatii ptr.apararea drepturilor rromilor,,.Majoritatea acestor organizatii si asociatii nu sant altceva decat cuiburi de paraziti care mananca si deturneaza fonduri de milioane de euro de la U.E.
  • 0 (0 voturi)    
    grija pentru criminali (Marţi, 6 noiembrie 2007, 22:33)

    prapaditu vasile [anonim]

    grija pentru criminali o au tot criminalii.Un cetatean cinstit este de acord sa pedepseasca fara conditii un criminal fie el dus chiar la ocna sau sa dea viata lui in locul celei pe care si-a permis sa o rapeasca.Problema este ca in prezent numarul hotilor si criminalilor este atat de mare ca legiuitorii nu mai stiu pe care din ei sa-i pedepseasca.Am AJUNS RAU.iN LOC SA PEDEPSIM CRIMINALUL,NE GRA BIM CUM SA-L PEDEPSIM PE CEL CARE A PROPUS O PEDEAPSA CARE DIN INTAMPLARE ESTE CHIAR CORECTA.
  • 0 (0 voturi)    
    Unde-s ONG-urile? (Miercuri, 7 noiembrie 2007, 18:36)

    Miorita [anonim]

    Unde-s ONG-urile sa-mi trateze fiul de trauma suferita cand a fost talharit de tigani? ONG-urile stiu ca fiului meu ii este teama, chiar si acum dupa doi ani de la talharie, sa mearga prin zone circulate de tigani? Pentru el ce fac ONG-urile? La Timisoara un roman a omorat un tigan, iar acum face puscarie in loc sa fie declarat EROU NATIONAL. A vazut cineva un tigan cinstit? Eu nu

Abonare la comentarii cu RSS
Ultimele articole din aceeaşi categorie
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri