''Imi pare rau pentru ce s-a intamplat cu Giovanna"

Mailat: ''Nu am ucis-o, doar am jefuit-o''

de A.N. HotNews.ro
Luni, 5 noiembrie 2007, 0:00

Nicolae Mailat
Foto: Rompres

“Imi pare rau pentru ce s-a intamplat cu Giovanna Reggiani, dar eu nu am facut decat sa ii smulg geanta”, a declarat Nicolae Romulus Mailat avocatului sau italian, relateaza agentia ANSA.

Declaratia lui Mailat a fost facuta in timpul unei vizite pe care avocatul Piero Piccinini i-a facut-o in inchisoarea Regina Coeli, unde romanul este tinut la izolare din cauza amenintarilor cu moartea primite din partea altor detinuti.

Nicolae Romulus Mailat a fost arestat pentru omucidere voluntara si jaf, dupa ce o femeie din tabara de nomazi unde locuia l-a reclamat ca fiind cel care a agresat-o pe Giovanna Reggiani. Politia italiana urmeaza sa stabileasca data interogatoriului pentru femeia care a ajutat la prinderea lui Mailat.

Mailat i-a repetat aparatorului sau declaratiile anterioare, conform carora nu a agresat victima, ci doar i-a furat poseta, precizeaza ANSA.

Intre timp, familia si rudele apropiate ale acuzatului s-au intors in tara, de teama ca ar putea fi victime ale agresiunilor din partea extremistilor italieni, relateaza Realitatea Tv. Ei au declarat ca se vor intoarce in Italia dupa trecerea scandalului.




  
917 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    tupeu de rrom (Luni, 5 noiembrie 2007, 18:48)

    capcaunul [anonim]

    desi a fost prins plin de sange, si una de'a lor l-a vazut carand trupul, el zice ca "doar i-a smuls geanta"..!!! ai lui se vor intoarce in italia dupa terminarea scandalului! cat tupeu ordinar! cred ca vom vedea niste tzigani intinsi pe franghie daca ei se intorc in peninsula. parerea mea e ca actul lui a fost involuntar, probabil s-o fi speriat de tipete si i-a tras una de-a naucit-o.. de tot.

    fara mila fata de oameni de genul asta, care ne fac de cacao peste tot in lume. ca si despre boxerii hoti care acum se dau nevinovati!! BULLSH*T!!! Nu-i credeti pe hotii astia ordinari care ne fac de rusine in lume!! i-am cunoscut pe americani, si nu sta NIMENI sa insceneze furturi, sunt convins ca au apelat pe parte umanitara la proprietarii magazinului, care, daca si-au retras acuzatiile, politia a fost silita sa renunte la caz, ca numai in cazuri grave penale continua ancheta.. Politia sa fie intrebata care a fost situatia, ptr ca in state, cand te salta, inseamna ca sunt dovezi clare.. nu trebuie sa se musamalizeze cazurile de genul asta, ca altfel n-o sa mai scapam niciodata de hotie, ceilalti vor vedea ca se poate si vor face si ei la fel!
  • 0 (0 voturi)    
    Sa se intoarca ??? (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:05)

    Horia Cornescu [anonim]

    Dumnezeule Doamne ! Ce tupeu !!!
    Acesta familie de crominali si jegosi inca vor sa se intoarca.
    Au dreptate Italienii si Forza Nova; sa'i masacreze: fac un serviciu unei Europe "corecta politic" si care nu vede de unde vine moartea Westului.
    HC
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru capcaunul (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:10)

    george [anonim]

    Bai capcaunule
    'Martora' care l-a denuntat pe tigan minte. Ea a spus ca a vazut-o pe femeie cu pantalonii dati jos si ca tipul o viola dar la analize s-a vazut clar ca nu a fost violata.
    Eu am mari dubii in privinta acestei povesti. Presa a continuat sa vorbeasca despre viol si dupa ce doctorii au spus ca nu a fost viol. Presa a spus ca femeia a murit desi ea a mai trait o zi. Toata campania asta anti romaneasca a fost pornita de acel primar imbecil cu cateva saptamani in urma. Asta pentru ca este in campanie electorala si nu are cu ce sa-i convinga pe italieni sa-l voteze. Chiar politicienii italieni i-au dat peste bot spunandu-i ca nu trebuie sa-i bage pe romani in aceeasi oala cu infractorii. Crima asta a 'picat' exact in momentul oportun, de asta am senzatia ca nu tiganul a omorat-o ci altcineva. E foarte usor sa gasesti o tiganca saraca care sa depuna marturie impotrica unui alt tigan.
  • 0 (0 voturi)    
    saracu mailat (Luni, 5 noiembrie 2007, 19:45)

    rrr [anonim]

    sa nu-i taie capul , sa-i taie doar mainile !
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. cei de la comentariile 1 si 2 (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:22)

    roman [anonim]

    Indiferent ce credeti voi doi, indiferent de crede lumea in general, acolo trebuie sa se faca dreptate.
    Si daca el nu a facut decat sa-i fure geanta atunci nu are de ce sa fie condamnat pentru omor.
    Ar fi chiar bine pentru noi toti daca pana la urma se dovedeste ca nu a fost ucisa de un tigan roman.
    • 0 (0 voturi)    
      mailat (Marţi, 4 decembrie 2007, 23:27)

      xxx [anonim] i-a raspuns lui roman

      ce insemna *decat sa-i fure ^ <br/>astazi minte ,maine fura ,poimaine ucide .e un sport sau obicei <br/>sa avem mila de saraci hotiii,nu fac altceva decat fura
  • 0 (0 voturi)    
    o ipoteza senzationala (Luni, 5 noiembrie 2007, 20:38)

    chiuariu [anonim]

    e clar: italianca s-a omorat singura. mailat n-are nicio vina. el trecea intamplator pe acolo si a asistat neputincios la gestul disperat al italiencei. cristoiu crede ca a incercat chiar sa o opreasca. i-a smuls geanta ca sa-i caute in agenda numarul de telefon de acasa. trebuie sa-l credem. e de-al nostru, ca si Tariceanu, Basescu, Vanghelie, Geoana, Boc, si ceilalti romani cu care ne mandrim .
    exista si o versiune pe care CT Popescu este pe punctul sa o verifice impreuna cu SRS. s-ar parea ca crima a fost savarsita de Mafie si pusa in carca romanilor care i-au deranjat pe italieni pentru ca s-au dovedit cei mai harnici si constiinciosi dintre emigranti.
  • 0 (0 voturi)    
    e limpede (Luni, 5 noiembrie 2007, 21:28)

    andy [anonim]

    e limpede ca si mintea unor politicieni si conationali de ai nostri,tiganii si hotii nostri trebuie sa i aparam sant ai nostri, sant nevinovati Mai e putin si scumpa noastra patrie se va numi RROMANIA
  • 0 (0 voturi)    
    pentru roman (Luni, 5 noiembrie 2007, 21:48)

    George [anonim]

    Si cine sa dovedeasca ca tiganul nu a omorat-o pe italianca? Mafia italiana din Politie? Hai sa fim seriosi. Singura 'proba' ale politiei italieni este martora , care dupa cum se vede este mincinoasa, spunanad ca l-a vazut pe tigan cum o viola pe femeie. Politia mai spune ca a gasit in baraca tiganului haine ale femeii . Astea nu pot fi insa considerate probe pentru crima ci doar probe pentru jaf. In plus, tiganul a mai avut un complice. Chiar italienii au spus ca l-au vazut pe tigan in compania altui individ uitandu-se pe camerele de securitate din gara.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Andy (Luni, 5 noiembrie 2007, 21:56)

    george [anonim]

    Andy, nu poti sa-l acuzi pe un om ca este criminal doar pentru ca o tiganca spune ca l-a vazut pe tigan cum o cara in canal.
    Dupa cum se vede tiganca minte , pentru ca femeia nu a fost violata. Deocamdata politia nu are nici o proba viabila ca sa-l acuze pe tigan de crima. Desi nu are probe politistii au spus ca tiganul nu va scapa de acuzatia de omor. Sunt cumva politistii si procurori si judecatori? Mie chestia asta mi se pare foarte dubioasa. Nu neg violenta tiganilor dar deocamdata , avand in vedere campania exremista antio romaneasca pornita de primarul Rromei cu cateva saptamani in urma, am marii dubii ca tiganul a omorat-o pe italianca. Gandeste-te ca crima asta a aparut exact cand primarul avea nevoie de ea ca sa-si continue campania.
    Un alt lucru dubios: cica un alt roman a jefuit o italianca azi noapte la ora 1 dar nu a fost prins de politie. De unde stia italianaca aia ca jefuitorul este roman? L-a legitimat cumva?
    Probabil ca l-a intrebat: esti cumva roman? Hai ca e foarte dubios tot ce se intampla.
  • 0 (0 voturi)    
    criminalii pedepsiti (Luni, 5 noiembrie 2007, 22:06)

    pantera [anonim]

    sa se pricopseasca si occidentul cu acesti nemernici care sunt incorigibili.Cand comunistii nu dadeau voie sa plece toti nebunii din tara occidentrul tipa ca nu sunt respectate drepturile la libera circulatie.Acum sa-i tina si sa-i educe ei ca noi nu suntem capabili.Pentru niste neispraviti,hoti si criminali noi suntem taxati ca ultimii oameni.De ce sa plateasca toti romanii pentru aceste jigodii.As propune ca sa se aprobe urgent legi care sa interzica celor care au incalcat cat de putin legile europene sa nu mai iasa din tara toata viata.Sa fie insemnati ca vitele cu fierul rosu si interzisa plecarea peste granita.
  • 0 (0 voturi)    
    tiganii astia ne-au facut de rusine peste tot (Luni, 5 noiembrie 2007, 22:17)

    Costi [anonim]

    Nu le e rusine? Se cred discriminati?
    Munca nu le place..
    Italienii i-au tolerat destul.
    Iliescu si gasca lui le-a cantat in struna la inceputul anilor 90.
    Trebuiau pusi la punct inca de atunci.
    Romani haideti sa ne coalizam si sa nu le permitem sa ne umileasca in continuare sub diverse forme.
  • 0 (0 voturi)    
    Se leaga toate... (Luni, 5 noiembrie 2007, 23:13)

    Oli [anonim]

    Un RROM din ROMANIA ajuns la ROMA ataca o italianca. Guvernul italian e condus de ROMANO Prodi.

    RROM
    ROMANIA
    ROMA
    ROMANO
  • 0 (0 voturi)    
    este o facatura ...discreditarea ROMANIEI in UE (Luni, 5 noiembrie 2007, 23:16)

    AUREL BUCUR [anonim]

    Tot ce se intampla este o facatura.Este un joc al Italiei si nu numai, putem spune chiar ca UE este implicata in acest scandal, jucand la doua capete. Se urmareste extradarea romanilor mai intai din Italia si apoi de pretutindeni din Europa. De ce domnilor? E limpede. Romanii sunt cea mai ieftina forta de munca si deranjeaja majoritatea care nu pot castiga mai mult docmai datorita acestui fapt. Atunci se fac tot felul de csenarii. Crede-ti ca in italia sau oriunde in alta parte in lume sunt doar romanii cei care ucid, violeaza, jefuiesc etc. ei bine nu dragilor romani.Fie ei si rromi, sunt ai nostrii, sunt cetateni romani si au si ei dreptul la viata si la un trai decent. ROMANI FITI UNITI ORIUNDE VA AFLATI!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ptr. #6 (Luni, 5 noiembrie 2007, 23:57)

    Liv [anonim]

    E clar. Asa ceva numai de la Chioariu putea iesi.
  • 0 (0 voturi)    
    am si io o presupunere (Marţi, 6 noiembrie 2007, 0:09)

    mircea [anonim]

    sunt fan conspiratii si ma gandesc....

    De ce pusca mea ne livreaza toate teveurile stirea asta de o sapt in continuuuuuuu????? Nu cumva ze faquin rularz vor sa ne distraga atentia de la o manevra ce se infaptuieste in aceste zile????? sun curios doar....
  • 0 (0 voturi)    
    dilema (Marţi, 6 noiembrie 2007, 0:36)

    adrian [anonim]

    Nu stiu daca este mai bine sa fii un criminal stupid ca Mailat, Un dobitoc care nu stie nici acum pe ce lume se afla, sau unul cu pretentii ca AUREL BUCUR, CARE FACE FILOZOFIE IEFTINA , DE CRASMA SORDIDA, pe seama unui fapt simplu.
    animalul nu intelege decat de frica!! vrei sa faci educatie lui mailat si fratilor lui. OK! trimte-o pe nevasta-ta sa ii invete sa se poarte civilizat!!!
  • 0 (0 voturi)    
    numai noi suntem vinovati....de toate? (Marţi, 6 noiembrie 2007, 1:18)

    marcelo_parma [anonim]

    nu dupa mai mult de 3 zile o braoasca dea lor cica "tiratore de elita"s-a apucat de tras cu pusca de pe bloc la intamplare deznodamnt : aomorat 2 si ranit vreo 7-8 dar despre el nu se vb decat asa in umbra ...... si sa nu arda fabricile italienilor la noi ca lumanarile ca se uita la noi aicea parca avem sida ..... dar ce afacut ala totusi nu e bine asta e adevarul violata neviolata tot moarta e.....
  • 0 (0 voturi)    
    presa de cacao (Marţi, 6 noiembrie 2007, 1:39)

    burebista [anonim]

    Initial stirea spunea ca nevasta unui sef mafiot a fost rapida din gara, violata si ucisa, intr-o reglare de conturi.
    Apoi femeia a devenit nevasta de amiral.
    In cele din urma a devenit nevasta unui capitan. Apoi, macar 24 de ore n-a mai fost moarta, si in cele din urma nici violata.
    Fara indoiala ca nu se poate vorbi de rapire, asa ca pana la urma tot ce ramane (dincolo de moartea unei femei) e mormanul de rahat cu care se joaca presa si xenofobii din Italia si Romania
  • 0 (0 voturi)    
    halal presa (Marţi, 6 noiembrie 2007, 1:43)

    burebista [anonim]

    Iata o stire de pe 1 noiembrie:

    O crima oribila in care principal suspect este un roman s-a petrecut in Italia. Ucigasul se pare ca este un barbat de 24 de ani, din Romania. Victima sa este chiar sotia unui amiral italian, care din spusele politistilor ar fi fost atacata intr-o piata din Roma. Din primele cercetari efectuate de politisti a reiesit faptul ca sotia amiralului a fost violata cu perversiuni de catre roman care, dupa ce a intretinut relatii sexuale cu ea ar fi batut-o cu bestialitate. Dupa cumplita fapta, romanul ar fi tarat femeia intr-un sant unde a lasat-o sa zaca pana ce a fost gasita de politisti. Ea a fost transportata de urgenta la spital dar, din cauza numeroaselor lovituri primite a murit
  • 0 (0 voturi)    
    Fascismul Italian (Marţi, 6 noiembrie 2007, 7:19)

    De pe-aici [anonim]

    Asistam cu stupefactie la proliferarea fascismului intr/o tara a Uniunii Europene. Ura de rasa este ridicata la rangul de politica de stat, fiind asimilata fara probleme de majoritatea presei si a cetatenilor. Care este motivatia urii impotriva romanilor (nu a rromilor)? Aparent ar fi porasta integrare a romanilor in Italia, agasarea cetateanului de rand, mizeria pe care o produc acestia. Toate acestea sunte afise in campania lor electorala. Dra ele sunt doar afise nu motive. Nu poti acuza un popor (care le e, de altfel, lor, italenilor frate mai MARE - nu mai mic asa cum ne mint istoricii nostrii) pe baza unor "afise".
    Dar motivele enumerate mai sus sunt absolut false (cu exceptia vizibilitatii mai accentuate a rromilor, desi si de asta m/as indoi... cei care ati fost in Italia si ati vazut mizeria a de acolo...). Statisticile spun altceva: raportat la numarul infractiunilor comise in Italia, ale noastre sunt perfetc corelate cu numarul de romani prezenti in Italia.
    Motivul real: fascismul din ei ii face sa creada ca romanul face parte dintr-o rasa inferioara pe care pot sa o batjocoreasca cum vor ei, sa o foloseasca in campanii electorale. Probabil pt ca majoritatea romanilor sunt acolo slugi.
  • 0 (0 voturi)    
    solutie (Marţi, 6 noiembrie 2007, 8:02)

    mandea [anonim]

    Ii castrati pe toti si scapati de comportamentul violent..
  • 0 (0 voturi)    
    nebunie (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:04)

    vasile [anonim]

    cititi "Italia- bolnavul Europei" de Emil Stoica, articol postat mai jos. N-ati citit asa ceva nicaieri in lume. Nebunia a atins paroxismul. Autorul ar trebui internat de urgenta.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru rrr (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:09)

    stf [anonim]

    RRR sa nu ii taie mainile ca pe urma cerseste si se imbogateste :))
  • 0 (0 voturi)    
    sa asteptam concluziile (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:09)

    dionis [anonim]

    Sincer va spun, abia astept ca acest val sa treaca, pentru ca este un val si ca valul va trece, asa cum a trecut si gripa aviara si alte si alte valuri. Face ce face presa, atat cea romaneasca, cat si cea italiana si oricare alta de te miri unde si face cate un jegos celebru. Pana nu se va termina cercetarea politiei italiene tot ceea ce se spune, tot ceea ce se scrie nu reprezinta decat simple speculatii si comentarii izvorate din naiba stie ce interese. Politia italiana, corupta sau nu, este singura institutie credibila din aceasta poveste. Daca ne vrem europeni civilizati, cu respect fata de o institutie europeana, trebuie sa lasam aceasta institutie sa-si spuna concluziile, dupa care vom face propriile comentarii.
  • 0 (0 voturi)    
    Mailat nu e rom ! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:23)

    Rom de Sibiu & Avrig [anonim]

    Imparatul Cioaba a clarificat cine e Mailat. La Siteza zilei, luminatia sa a spus: Mailat nu e rom, e neamt !

    Mailat e total nevinovat, propun sa fie decorat de catre toate ONG-urile din Romania si sa-i ridicam o statuie in centrul Sibiului.
  • 0 (0 voturi)    
    infractorul (r)roman (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:48)

    mechenici adrian-savian [anonim]

    este, fara indoiala, un aspect foarte important al anchetei dar exista o anumita problema referitoare la o atare situatie de fapt.este foarte posibil ca mailat sa aiba dreptate,dar ramane totusi ideea in sine:infractionalitatea in randul cetatenilor romani si in mod special a celor de etnie rroma.cand au plecat din tara sa isi vanda forta de munca,acestia-sau poate unii dintre ei-aveau cunostinta de ceea ce inseamna ilegalitatea.unii dintre acestia nu s-au dus in mod expres sa munceasca,ci au avut un scop turistic.dupa aceea atrasi de mirajul posibilitatlor de inavutire-de cele mai multe ori pe cai laturalnice-au ajuns sa aiba conflicte cu cetatenii tarii temporar-azilante si dupa aceea cu legea.ce-sau cine-ne poate garanta ca infractorii veniti in tara lor nu isi vor atinti privirile catre bunurile conationalilor lor?
  • 0 (0 voturi)    
    nu am ucis-o, doar am jefuit-o (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:55)

    mariana [anonim]

    Este posibil sa spuna adevarul, pentru ca taberele acelea infecte probabil ca deranjeaza atat de mult incat italienii ajunsi la disperare sunt in stare sa sustina orice numai ca sa scape de ele. Unde mai pui ca acolo actioneaza si forte ultranationaliste!
    Ia sa ne gandim si noi cum ar fi sa avem asemenea locatii pe langa casele noastre. Oare n-am face pe dracu in patru sa scapam de ele? Oare nu s-ar gasi forte care sa ne sprijine?
  • 0 (0 voturi)    
    S-au intors infractorii acasa (Marţi, 6 noiembrie 2007, 9:59)

    adi [anonim]

    Ha ha ha cred ca italieni isi merita soarta. Ce se intampla acum este tot vina lor, de cand imparatul Traian a cucerit Dacia si a trimis toti nelegiuiti in Dacia sa o colonizeze. Acum culeg roadele infractorii s-au intors acasa. Sa se spuna si asta la stiri.
  • 0 (0 voturi)    
    Tigani= crima! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:03)

    Asupritu' [anonim]

    Nici nu are importanta daca a si ucis-o el sau nu. daca se dovedeste ca doar a tilharit-o , cum zicea cineva mai sus, sa i se taie doar miinile!
    Ideea e ca tiganii asta fac, ca de aia sint tigani. Asta e felul lor de fi. Peste tot in lume, sint exceptii care fura, tilharesc, omoara. In natia tiganeasca sint rare exceptii care NU fac asta.
    Nu cred ca poate fi catalogat cineva rasist daca crere sa fie scapat de pericolul de a fi tilharit, violat, furat , ucis el sau familia lui.
  • 0 (0 voturi)    
    Auleoooo (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:35)

    Babanache [anonim]

    Auleooo, ce ne facem noi tziganii daca ne da afara si de la Italia.... auloeoooo.... faraoanee.....
  • 0 (0 voturi)    
    E german, nu tigan (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:48)

    mmat [anonim]

    Nu ati aflat ca mailat nu e tigan 100% ?? El e jumatate german.
    In plus nu a violat-o; avea 50 de ani babeta italliana. Credeti ca nu gasea si altceva mai bun ?
    Daca a omorat-o, nu stiu. Sa se faca autopsie si se afle mai multe. Sa ii acordam frate prezumtia de nevinovatie. Se inflameaza oamenii la cel mai mic zvon...
  • 0 (0 voturi)    
    dec e (Marţi, 6 noiembrie 2007, 10:56)

    DECEBAL [anonim]

    @20. citindu-ti mesajul imi dau seama ca n-avem sanse de vindecare, nici ca indivizi luati separat, nici ca popor. Cum adica? Sute de mii de insi fara un rost dau navala intr-o tara straina, cei mai rai dintre ei cersesc, fura, jefuiesc si, din cand in cand, mai si omoara pe cate un localnic, iar cand italienii striga disperati basta! noi le raspundem cu obraznicie ca ne incalca drepturile . Care drepturi? Acelea de a le distruge linistea si siguranta.? De a le face viata un infern? De ce - dintr-un acces de mandrie patriotica- nu-i aducem pe toti inapoi si nu le facem tabere din cartoane in Piata Universitatii, in cartierul Primaverii, langa Parlament? Dar nu ne-o fi frica ca ne dau in cap sau ca ne violeaza nevestele si ne omoara copiii?
  • 0 (0 voturi)    
    Or fi rude ? (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:25)

    Noutati [anonim]

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/4732768.stm
  • 0 (0 voturi)    
    Ma minunez cand vad cata prostime fratilor !!! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:28)

    AB [anonim]

    V-as ruga doar sa cititi mai toate mesajele de aici sai sa incercati sa meditati.... Cu ce va deosebiti in aceste momente de italieni ?
    ii acuzam pe ei de xenofobism si rasism dar voi ce dracu faceti aici ?

    Sunt de acord cu partea ca minoritatea roma este una cu proble...MULTE CHIAR. sunt de acord ca sunt poate principalii vinovati pentru toata imaginea externa a Romaniei nu pot fi insa de acord ca ei TOTI sunt la fel. Viata m-a facut sa am ocazia sa intalnesc si romi CARE... de cele mai multe ori sunt mai OK decat multi dintre cei pe care ii consideram exemple.

    1. INDIFERENT DE ETNIE SI DE FAPTA SAVARSITA ORIUNDE IN LUME, FAPTA RESPECTIVA TREBUIE MAI INTAI DOVEDITA IAR APOI CONDAMNATA.
    DAR, nu vi se pare oare ca pe undeva ...se vad niste cusaturi cu ata alba in cazul prezentat...ce coincidenta ...la momentul oportun pentru unii.

    2. Nu iau partea romilor si nu apar pe nimeni. Cei ce gresesc sa fie spanzurati DACA ASTA MERITA..... insa daca SI NOI cadem in pacatul de a acuza pe altii (LA GRAMADA) inaite de a cunoste toate elementele din spatele cortinei si imagini frumos desenate si prezentate in media......OARE SUNTEM CU CEVA MAI DIFERITI DE ITALIENII CARE NE CONDAMNA LA GRAMADA ????

    MEDITATI !!!
  • 0 (0 voturi)    
    romanilor... e cazul sa deschideti ochii (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:33)

    blondu [anonim]

    asteptati sa se faca dreptate, si apoi spuneti fiecare parerea, ca poate omul doar i-a furat geanta...
    dar ...voi repede sa-i taie mainile....
  • 0 (0 voturi)    
    Infratorii Italieni (Marţi, 6 noiembrie 2007, 11:58)

    georgio [anonim]

    Pe cand si la noi o lege care sa ne scape de mafiotii italieni. In zona Timisoara o gramada de "macaronari" veniti cu punga de euroi au cumparat terenuri. Nimeni nu ii intreaba de provenienta banilor care in mare parte sunt fonduri ale mafiei care se spala in Romania. Firmele italiene sunt cele mai versate in a face "afaceri" in RO. In mediul infect al economiei Romanesti se simt ca pestele in apa, un neamt nu stie sa mituiasca si sa evazioneze ca un italian. Ce face statul roman sa ne scape de aceste scursori? Daca e razboi mediatic macar se poate profita cu aceasta ocazie sa rezolvam si noi problema asta. Nu o sa mai ne bata obrazu ca avem ceva cu italienii (cand defapt ei incalca legea) o sa o puna pe seama reactiei la situatia din Italia.
  • 0 (0 voturi)    
    Rabdarea a ajuns la final (Marţi, 6 noiembrie 2007, 12:00)

    GIANINI [anonim]

    Sunt niste paraziti care maninca si ei din ce produc cinstit prin munca si efort oamenii cinstiti .
    nenorocirea noastra e ca am fost si suntem prea toleranti cu aceste primate.
    iata ca si altii s-au saturat
    Auzi vorba ,dupa ce se linistesc lucrurile se intorc inapoi .
    poate le gasiti voi de hac in sfirsit italienilor ca rasa noastra e prea lasa .
  • 0 (0 voturi)    
    ACASA CU TOTI ROMANII!!! (Marţi, 6 noiembrie 2007, 12:57)

    Vlad [anonim]

    Eu zic ca e bine ce se intampla...Prea ati plecat toti romanii in Italia aia.Nu mai pot sa traiasca oamenii aia de atatia romani.Plecati inapoi in tara si vedeti-va de treaba.Ati mai auzit astfel de povesti din alte tari in care traiesc romani?Nu cred...atata scandal.Este doar pentru ca s-au strans toti bagabontii si curvele romaniei in saraca Italia.Au si ei partea lor de vina...dar sa fim seriosi...mai avem putin si ii intrecem numeric la ei in tara:))jmecherii P*LII...fugiti toti de munca din Romania sa fiti hoti si criminali in Italia...nu numai tigani dar si romani.LA MUNCA NU LA FURAT!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    nu traim in evul mediu (Marţi, 6 noiembrie 2007, 13:01)

    ppp [anonim]

    un om este judecat dupa dovezi si sunt teste de loborator care dintr-o picaturo de sange, un fir de par s.a.m.d. zic si ceai mancat in ziua aceea. Cat despre drepturile omului, cred ca un rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom are mai multe drepturi decat un om obijnuit 1nu plateste taxe 2transport gratuit pe mijloacele de trasport in comun 3primesc ajutoare pentru lemne(pe langa ca n-au muncit o zi din viatza, iar o batrana are pensia de 129de ron nu primeste nici un ajutor din paretea statului, noroc cu biserica ca altfel ....)etc. si se inmultzesc ca ciupercile dupa ploaie!
  • 0 (0 voturi)    
    VENITI ACASA SI PUNETI-VA PE TREABA !!... (Marţi, 6 noiembrie 2007, 15:21)

    Ang [anonim]

    A-ti lasat copiii in grija bunicilor si a vecinilor,traiti acolo intr-o mizerie de nedescris,santeti umiliti si batjocoriti,va este frica sa mai vorbiti limba voastra,daca va place acest lucru cel putin nu va mai dati rotunzi cand mai veniti si voi pe acasa!!
    Daca a-ti pune osul la treaba si aici in ROMANIA asta draga,cum santeti nevoiti sa lucrati acolo, nu cred ca a-ti castiga mult mai putin dar cel putin v-ati simti oameni cu demnitate si ar progresa si aceasta tara ca sa fim si noi in randul lumii civilizate.
  • 0 (0 voturi)    
    sa i se taie boasele lu' Mailat (Marţi, 6 noiembrie 2007, 16:28)

    misu [anonim]

    si sa dispara naibii legile alea care ii denumesc pe tigani romi.
    si sa se duca dracului si ONG-urile alea tiganesti care ii acopera.
  • 0 (0 voturi)    
    uite ce s-a ales... (Marţi, 6 noiembrie 2007, 17:17)

    adrian [anonim]

    Uitat-va oameni buni ce s-a ales din toata hiperdemocratia Romaniei. Nu cumva sa spunem ca tiganii nu sunt romani, mai ascultam propagande pro-tiganesti la radio si TV, chiar si presedintele tarii este acuzat de rasism sau xenofobie cand intr-o discutie particulara vorbea de "tiganca imputita". Toate ONG-urile sar in cap pentru apararea acestei minoritati. ACUM se vede realitatea si romanii NU sunt deosebiti de tiganii ce au plecat in Italia, ci sunt luati in aceasi oala. FELICITARI ONG-urilor ce sustin tiganimea! Voi ar trebui sa curatati mizeria lasata de tiganii din Italia, si la propriu si la figurat. Si ma gandesc ca 60% din ce lucrez cinstit aici in Romania se duce la stat.. si o parte merge mai departe in aceste activitati. Discriminare exista peste tot dar nimeni nu vrea sa recunoasca, de exemplu in cluburile/discotecile din Austria nu sunt primiti cei care au pielea mai inchisa la culoare... noua nu ni se pare acest lucru corect, insa lor DA. Asta e democratia la romani... si o traim pe pielea noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu termenului rrom (Marţi, 6 noiembrie 2007, 17:18)

    Toma [anonim]

    Presedintele, Primul ministru, Parlamentul -au sansa si motivul ca sa se scoata o Hotarire de Guvern , Lege... ca termenul de rrom sa nu se mai utilizeze. Numele de rrom este confuz si se confunda cu roman. Corect este sa se numeasca Tigan , asa cum se foloseste in toata Europa si in alte tari din lume
  • 0 (0 voturi)    
    gata cu garagara... (Marţi, 6 noiembrie 2007, 18:54)

    IPSE [anonim]

    Hahalerrelor din toate ONG-urile, unitiva!! ..in cuget si -nesimtire...acuma tacetzi, tupilatzi prin tufisuri si bocheti...
    Voi, marii aparatori ai 'dreptului' tuturor TZIGANILOR, luati-va de manutza si la curatzenie, in frunte cu madama aia lata in ceafa...si apucatziva si spalatii mizeria, totzi rahatii si cacatzi lasati in urma lor, prin toata Europa, de scumpii si iubitzi vostri protejatzii ...saracii si oropsitzi minoritatri . Sau va e rusine sa scoatetzi capu' in lume ca sa nu fitzi carecumva confundatii cu acesti minoritarii, ori poate avetzi un nas prea subtzire si nu suportatzi 'levanticile' ramase in urma lor. Trebuie sa vina si vremea aceea , in care sa va intrebe cineva si pe voi de sanatate . Acum se poate vedea realitatea in 'toata splendoarea' ei asa cum e ..prin toata Italia WC-uri IN FLOARE .. si se mai poate vedea ceva foarte trist, ce au ajuns romanii ....toti romanii care muncesc cinstit sunt discriminati. Batjocura intregii Europe. NU va place ? Aiaiaiii ..Ba eu cred ca in micimea voastra va place, oricum e si meritul vostru. FELICITARI!!! SI ... GATA CU GARGARA !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Tiganiada (Marţi, 6 noiembrie 2007, 19:38)

    Alexandru cel MARE [anonim]

    Am fost de curand in Italia si am ramas neplacut impresionat de o anumita mizerie din Roma, de terenuri virane pline de gunoaie, de taberele tiganilor dar si de felul de a fi al unora dintre italieni. Nu sunt mai buni ca noi nici cu un cm. Majoritatea sunt lenesi, altfel nu ar angaja imigrantii sa le spele mizeria, toti urla pe strada sunt zgomotosi in restaurante...m-am simtit ca acasa. TIGANII romani erau vizibili in intersectii, in locurile pline de turisti. Se plimbau pe langa ei carabinierii si nu le faceau nimic. Italienii si nu numai ei ne-au acuzat de fascism si de segregare rasiala cand le-am dat foc la HADARENI de exemplu. Acum s-au dus acolo? Sa-i puna in capul mesei si sa-i pupe pe oprimati. A, face unul o crima? E roman, dam decret de expulzare. Dasr inca nu ne spune nimeni cine l-a ucis cu 7 gloante pe acel roman STOICA, care a fost adus azi in tara mort de 3 saptamani, nu se spune nimic de acel angajator italian care si-a ucis angajatul cand si-a cerut banii pentru munca depusa. Au si ei "falitii" lor, chiar mai multi decat noi. Nu-i apar pe TIGANI, Doamne ferste. Dupa sobolani, unii ma dezgusta cel mai mult, prin modul lor de comportare, dar sa strigi in piata mare ca descreierata aia, intre noi fie vorba- arata ca o tiganca, ca trebuie masacrat toti ROMANII, este revoltator. Distanta dintre bine si rau este atat de mica incat foarte usor se poate reaprinde situatia din anii premergatori celui de-al 2-lea razboi. Daca as fi decidentul nr 1 in Romaniaas depopula un judet de rpmani, i-as deporta pe toti TIGANII acolo, as face un zid de 3 m in juruk acelei zone si le-as da autonomie. Sa traiasca dupa legile lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Poate are pe undeva dreptate (Marţi, 6 noiembrie 2007, 23:13)

    pm [anonim]

    Cat de tentanta la violat e o femeie de 47 de ani? Si ce poti sa gasesti in portofelul ei intr-o ntara in care cardurile bancare s-au introdus cu macar 10 ani inaintea noastra? Si ce poti gasi in poseta (veche, deci greu de vandut la un pret decent), dat fiind ca eu in Romania nu port de obicei in portofel mai mult de 30-100RON poentru un taxi sau alte situatii neprevazute, ca platesc aproape orice pe card?
    Daca in poseta nu gasesti decat 10 Euro si 2-3 carduri, normal e sa-i dai pumni in cap pana iti spune si PIN-ul la cardurile alea, ca altfel ce dracu&#539; faci cu ele..
    Asa ca probabil asta are dreptate, nu a vialoat-o, dar a uitat sa spuna ca a batut-o pentru PIN-urile alea...
  • 0 (0 voturi)    
    Noua Dreapta (Joi, 8 noiembrie 2007, 19:32)

    vali [anonim]

    Noua Dreapta va picheta ambasada Italiei la Bucuresti In continuarea campaniei de impunere a unei imagini corecte a Romaniei in Europa, Noua Dreapta va picheta vineri, 9 noiembrie, ambasada Italiei din Bucuresti. Manifestarea este autorizata de Primaria Capitalei si are drept scop eliminarea confuziei asupra etniei criminalului Romulus Mailat, asociat in mod eronat de politicienii si presa italiana cu poporul roman. Toti romanii care s-au saturat ca un popor intreg sa fie incriminat datorita unei minoritati sunt asteptati vineri incepand cu ora 12:00 in fata ambasadei Italiei la Bucuresti (Str. Henri Coanda nr. 9, situata la 150 de metri de Piata Romana). Biroul de Presa al Noii Drepte


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|
Ultimele articole din aceeaşi categorie
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică