TVA ramane neschimbat, FMI si Guvernul negociaza cresterea cotei unice la 20% - surse

de Redactia Economic     HotNews.ro
Miercuri, 5 mai 2010, 12:45 Antreprenor in Romania

Guvernul la negocieri cu FMI
Foto: Agerpres
Surse apropiate negocierilor FMI-Guvern au declarat pentru HotNews.ro ca varianta majorarii TVA a picat, Fondul argumentind ca executivul are oricum dificultati in colectarea TVA la actuala valoare. In aceste conditii, negocierile se duc pe majorarea taxei unice, Guvernul Boc propunind cresterea de la 16% la 19%, in timp ce FMI propune 21%. "Probabil ca se va ajunge la o solutie de compromis, de 20%", au declarat pentru HotNews.ro sursele citate.

"In ceea ce priveste TVA, reprezentantii Fondului sint sceptici ca Romania poate colecta mai eficient un TVA marit. E posibil sa creasca si TVA din 2011 daca bugetul de stat va fi in continuare dezechilibrat", au mai precizat sursele citate.

Pe linga majorarea cotei unice de impozitare, Guvernul va face si disponibilizari. La acest moment nu avem date privind numarul bugetarilor ce vor fi dati afara.


Citeste mai multe despre   






















13942 vizualizari

  • +15 (17 voturi)    
    mda... (Miercuri, 5 mai 2010, 12:11)

    me [anonim]

    si uite cum o sa creasca evaziunea fiscala...
    si o sa scada puterea de cumparare...
    superbe masuri ce sa zic...
    • -3 (13 voturi)    
      noutati! (Miercuri, 5 mai 2010, 13:53)

      andr33a [anonim] i-a raspuns lui me

      acum nu se mai schimba nimic la TVA! wow ! curios, cum asa???credeti ca s-a speriat guvernul de reactia din presa?de acei zvonaci care nu au altceva de facut decat sa speculeze abuzuri ale guvernului? eu nu cred asta!!! pur si simplu executivul s-a sarturat sa tot combata fara sanse de izbanda ce presa promoveaza, asa ca mai bine sa iasa la final cu declaratiile oficiale si atat!
      • 0 (8 voturi)    
        presa bat-o vina (Miercuri, 5 mai 2010, 13:32)

        didier [anonim] i-a raspuns lui andr33a

        pai tine aproape, ca toti astia nesimtitii de presari care nu sunt de acord cu abuzurile guvernului, pe care ca niste nesimtiti le mai si speculeaza, vor ramane fara microfon.
        conform modelului promovat de inaltul presedinte, cine nu e de acord cu masurile geniale adoptate, sa i se ia microfonul!
      • +1 (13 voturi)    
        Nu draga andra. (Miercuri, 5 mai 2010, 14:16)

        Glower [utilizator] i-a raspuns lui andr33a

        Ti s-a mai spus si nu vrei sa intelegi.
        Au aruncat pe piata zvonuri cu mariri gigantice, pt ca cele finale sa nu para atat de mari iar romanul sa fie liistit cat de cat. Manipulare clasica.
        Tu intelegi ca in perioada de criza e o IDIOTENIE sa maresti taxele?
        Doar de la reinventatorii rotii, PDL, poti sa vezi asa ceva.
        Experimente pe oameni !
    • +3 (21 voturi)    
      1996-2000 reloaded (Miercuri, 5 mai 2010, 13:58)

      geo [anonim] i-a raspuns lui me

      PD-ul si /sau Basescu la putere = criza + incompetenta
      • +4 (8 voturi)    
        frumos (Miercuri, 5 mai 2010, 14:17)

        liana [anonim] i-a raspuns lui geo

        imi amintesc acum cateva luni cum absolut toate comentariile de pe hotnews care erau impotriva pdl sau basescu erau votate numai cu minusuri
    • +1 (5 voturi)    
      optica gresita (Miercuri, 5 mai 2010, 16:14)

      trm [anonim] i-a raspuns lui me

      daca milioane de romani nu ar face constant evaziune fiscala, cota unica nu ar creste.
      • 0 (6 voturi)    
        alte taxe pentru NIMIC? (Miercuri, 5 mai 2010, 17:04)

        unu [anonim] i-a raspuns lui trm

        statul risipeste zeci de miliarde pe NIMIC, si mai vrea alte miliarde ca sa ii faca si pe aia disparuti?

        s-a optimizat totul la maxim in cheltuielile bugetare si n-a ramas alta solutie?
        nu mai exista contracte paguboase, km de autostrada de 10 ori mai scump decat in alte tari?
        licitatii ascunse, cotracte - secret de stat?

        fiecare banut este cheltuit responsabil si tot nu ajung banii?

        atunci trebuie taxe mai mari.
        • 0 (2 voturi)    
          e o problema de oameni (Miercuri, 5 mai 2010, 19:59)

          trm [anonim] i-a raspuns lui unu

          in aparatul statului lucreaza 2 milioane de oameni (ei fac cheltuielile, ei lucreaza etc), oameni care sunt nici mai buni, nici mai rai decat milioanele de oameni care fac evaziune fiscala in privat. daca vom continua sa ne furam unii pe altii, lucrurile nu au cum sa se schimbe prea curand. ok, am facut progrese in ultimii 10 ani, deci sunt sanse ca in urmatorii 30 de ani oamenii sa-si schimbe comportamentele.
          • +1 (1 vot)    
            NU E NICI O PROBLEMA DE OAMENI (Miercuri, 5 mai 2010, 22:31)

            db [anonim] i-a raspuns lui trm

            daca toti sunt la fel, atunci nu e nici o problema.
            Sa se opresca ei sa fure si sa risipeasca, sa dea conducatorii alt semnal si restul ii va urma!
            Asa functioneaza leadership-ul, nu invers!
            • +1 (1 vot)    
              gresit (Joi, 6 mai 2010, 0:39)

              diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui db

              la cat sunt romanii de smecheri, imediat ce isi vor da seama ca seful e onest il vor lua de prost, deci vor fura mai abitir.
            • -1 (3 voturi)    
              totusi e "o problema de oameni" (Joi, 6 mai 2010, 7:17)

              eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui db

              ei au votat actuala configuratie politica, inclusiv presedintele! acum ce au ce si-au dorit!
              • 0 (0 voturi)    
                CE SA VA ZIC... (Joi, 6 mai 2010, 10:13)

                db [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

                1. nu sunt de acord ca daca seful este onest il ia lumea de fraier, ca sunt romanii smecheri. TOTAL din contra - din experienta mea! Cteste carti de leadership si aplica ce citesti si ai sa te convingi. Ca exemplu, unul dintre motivele pentru care nemtii nu sunt celebrii ca evazionisti este faptul ca primesc inapoi ca servicii de la stat nvestitia pe care o fac prin taxe ( cat or mai rezista si ei, ca deja cheltuie si pentru alte tari, care nu dau 2 bani pe sacrificiul lor.) Mai bun exemplu ar fi tarile nordice.
                2. Votezi ce ai in oferta - si daca oferta e slaba... Nici votul negativ nu ajuta prea mult, macar e o "amenda" data celui care a fost la putere si n-a facut nici o branza.
                Leadershipul nu e basm - daca nu se schimba modul de conducere, nu se face nimic.
      • 0 (2 voturi)    
        si invers (Miercuri, 5 mai 2010, 17:05)

        optica si mai gresita [anonim] i-a raspuns lui trm

        Daca cota unica ar fi mai mica milioane de romani nu ar mai face constant evaziune fiscala. Si mai ales daca cei care fac evaziune fiscala ar fi trasi la raspundere. Daca ne uitam putin, vom vedea firme mari in aceasta situatie, vezi Rompetrol. Evaziunea la nivel individual e mica mica mica (chiar si multiplicata cu numarul de mici evazionisti) daca o comparam cu se se intimpla la diversi colosi industiali.
        • 0 (0 voturi)    
          greu de crezut (Miercuri, 5 mai 2010, 19:06)

          trm [anonim] i-a raspuns lui optica si mai gresita

          cu o cota unica de 16%, Romania era una dintre tarile europene cu praguri de impozitare foarte mici. cu toate acestea, evaziunea fiscala nu s-a redus. nu spun ca firmele mari nu ar face evaziune, dar spun ca lor le este mai greu sa o faca - sunt putine & mai usor de controlat. in schimb, cand mai bine de jumatate din forta de munca a tarii practica evaziunea sub diverse forme (de genul: mai mult de jumatate din salariatii judetului Iasi si-au luat concediu medical in 2009; avem aprox 10 mil de oameni capabili de munca in tara, dar mai putin de 5 milioane dintre ei sunt salariati "cu acte"; mai bine de jumatate din salariatii din privat au in documente un salariu & in realitate primesc mai mult; mai bine de o treime din pensionari au si un job nedeclarat; avem 10 mil de asistati sociali printre care e o practica curenta declararea eronata a veniturilor sau a membrilor familiei pt a putea primi un ajutor financiar cat mai mare; din 10 tiruri cu flori care intra in tara doar 2 sunt declarate etc etc etc), avem o problema foarte grava. evaziunea la nivel individual e cu mult mai greu de controlat avand in vedere ca e practicata de milioane de indivizi. apoi sa nu-mi spui ca evaziunea la nivel individual e mica: daca doar 5 milioane de indivizi ar face in medie o evaziune lunara de doar 20 euro, am avea o pierdere anuala la buget de 1 miliard 200 de milioane de euro. ti se pare putin?
    • +2 (2 voturi)    
      da.da.da. (Joi, 6 mai 2010, 9:09)

      nimic [anonim] i-a raspuns lui me

      Propun impozitarea salariilor cu 100% si TVA 0%, pentru a nu avea probleme de colectare/ evaziune. va rog sa va incolonati pentru ciorba sociala
  • -8 (20 voturi)    
    Tot raul spre bine! (Miercuri, 5 mai 2010, 12:52)

    gigel [anonim]

    Desi nu era un capat de tara nici cresterea TVA pentru ca suntem in pragul falimentului si doar asta ne mai poate salva! Doar oamenii lucizi vad asta, aparent!
    • +12 (18 voturi)    
      Doar cresterea taxelor ne mai poate salva? (Miercuri, 5 mai 2010, 13:39)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      Ce esti? Zidar ?
      • +1 (7 voturi)    
        nu e zidar, e tinichigiu sau mecanic auto (Miercuri, 5 mai 2010, 15:11)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Omul nou dupa chipul si infatisarea carmaciului.
    • +7 (9 voturi)    
      marire tva (Miercuri, 5 mai 2010, 14:29)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui gigel

      tu stii ce vorbesti?
      TVA se aplica la TOT!!!
      de la hartia igienica pana la curent electric si servicii de orice fel..tot ce are un pret are TVA inclus in pret..

      de aici, cu o matematica la nivelul lui 1+1=2 se poate deduce ca se va scumpi tot..
      sau poate vorbesc cu nabab pe care il doare la basca de bani?
      • +3 (5 voturi)    
        MAI PUTIN .... (Miercuri, 5 mai 2010, 13:49)

        ciombe [anonim] i-a raspuns lui andrei

        La biserica fraiere!!!!!!!!!! Vai de capu' vostru!
    • +3 (3 voturi)    
      tu nu esti delc lucid (Miercuri, 5 mai 2010, 14:42)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui gigel

      o crestere de tva se va regasi de la hartia igienica pana la masini
  • +13 (17 voturi)    
    20%? (Miercuri, 5 mai 2010, 12:53)

    vasilica [anonim]

    eu propun o cota unica de 80%. daca tot e sa ne ducem dracului, macar sa ne ducem rapid.
  • +13 (13 voturi)    
    logica... (Miercuri, 5 mai 2010, 12:54)

    arici [anonim]

    daca nu poate colecta eficient un TVA marit ce va face sa credeti ca un impozit marit se va colecta eficient? asta e logica....cui?
    • +1 (1 vot)    
      logica e simpla (Miercuri, 5 mai 2010, 15:39)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui arici

      Daca maresc TVA-ul lovesc direct in consumatori (pensionari), daca maresc cota unica poate-i pacalesc pe patroni sa nu creasca preturile.
  • -7 (21 voturi)    
    Hai , ma , ce dracu ??!! (Miercuri, 5 mai 2010, 12:56)

    KATANA [anonim]

    Nu mai creste TVA -ul la 25 % ???

    A ramas doar Cota unica sa se mareasca ?

    Dar daca nici aia n-o sa creasca ??

    Tzara de timpiti schizofrenici , care sunt manipulati de doua televiziuni penale , asta-i Romania de acum !!
    • +4 (10 voturi)    
      activist mic ce esti (Miercuri, 5 mai 2010, 12:54)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui KATANA

      Sa traiesti bine!
    • 0 (16 voturi)    
      Tu esti unul dintre ei (Miercuri, 5 mai 2010, 13:51)

      G [anonim] i-a raspuns lui KATANA

      Iar tu esti unul dintre ei.

      Clar, lucrurile merg asa bine, incat categoric nu vor fi mariri, nu?

      Din ura ta fata de televiziuni, refuzi sa vezi evidenta. Tu chiar crezi ca maririle vor avea loc pt ca vor televiziunile?

      Te bucuri ca un fraier, desi maririle tot or sa vina, ca or vrea televiziunile si / sau amicul tau Base sau nu. Atunci sa te vedem!!!
    • +6 (8 voturi)    
      asa suntem noi astia de traim din salariu (Miercuri, 5 mai 2010, 14:20)

      geo [anonim] i-a raspuns lui KATANA

      si nu din contracte cu statul ... niste frustrati manipulati de televiziuni...
    • +1 (1 vot)    
      SI 0.00001% sa mai creasca taxele si nu e OK! (Joi, 6 mai 2010, 0:13)

      db [anonim] i-a raspuns lui KATANA

      Draga "Cine zice ala e!"
      daca tie ti se pare putin sa ridici taxele si cu 1% de pe o baza larga se simte si in venituri si in costuri, ca lumea nu mai consuma. Sa nu se mai fure si sa nu se mai risipeasca banii publici, sa se colecteze mai bine, asta trebuie facut.
  • 0 (14 voturi)    
    URA ! (Miercuri, 5 mai 2010, 12:56)

    Caragiale [anonim]

    Ura ! Ura !


    Impozitul forfetar, impozitarea la sange a sistemului productiv si MOARTEA maidanezilor vor scoate tara din impas 1

    URA ! URA !
  • +7 (11 voturi)    
    e clar... (Miercuri, 5 mai 2010, 13:00)

    anti [anonim]

    Ne-am dus dracu. Sclavie pe fata. Astia s-au lins pe bot la alegerile viitoare. Ii mai voteaza bugetarii.
    Deci e bine sa fii la putere. Greselile se platesc tot de catre masa de prosti.
    Pe pariu ca pana la anul va creste si TVA la 25% si cota unica la 25%? Sa vedeti ce distractie o sa fie.
    • +5 (11 voturi)    
      ok (Miercuri, 5 mai 2010, 13:46)

      alex [anonim] i-a raspuns lui anti

      Stai tu linistit ca si din bugetari vor "zbura" cu sutele de mii.

      Una peste alta, eu sunt de acord sa duca cota unica la 19% si sa pastreze TVA la acelasi nivel. Cu conditia sa reformeze statul si sa restructureze/reorganizeze bugetarii si salariile lor.
      Cu conditia sa impuna varsta de pensionare cat mai mare. Cu conditia sa reformeze sistemul de sanatate. Altfel- frectie la picior de lemn.
      • +5 (5 voturi)    
        Eu nu sunt de acord. (Miercuri, 5 mai 2010, 14:03)

        Glower [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Sa se stopeze evaziunea, sa se reduca nr de bugetari, sa se creasca incasarile de la 30% la 40-45%....ok? Dupa ce fac toate astea cred ca vor veni mult mai multi bani la buget.
        • +4 (4 voturi)    
          succesiune de evenimente (Miercuri, 5 mai 2010, 14:11)

          alex [anonim] i-a raspuns lui Glower

          Evaziunea nu o vor putea stopa cu aceeasi oameni (ca daca puteau o faceau pana acum).
          Deci intai vor trebui sa concedieze si restructureze si apoi sa controleze. Iar la final se vor putea bucura de incasari.

          PS: nu ai cum sa ajungi la incasari la buget 40-45% din PIB. Trebuie sa iei 7 piei de pe o lume deja saracita, vor fi probleme sociale.
          • +2 (2 voturi)    
            Oameni noi (Miercuri, 5 mai 2010, 15:08)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui alex

            Si cine se duce mai sa lucreze la stat pe salariu de 1.000 lei net? Unii foarte capabili cu facultate facuta la Spiru HAret nu?
        • 0 (0 voturi)    
          ce evaziune fac bugetarii? (Miercuri, 5 mai 2010, 19:32)

          Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Glower

          Sa vezi ce or sa scada veniturile cand nu or sa mai fie bani de la bugetari
    • +2 (4 voturi)    
      Ai dreptate, dar aia voteaza (Miercuri, 5 mai 2010, 13:53)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui anti

      Angajatii la stat sunt mai multi ca cei din domeniul privat (finante, administratie, energie, transport, sanatate, educatie etc.) si mai pui si pensionarii si o sa vezi la anu' doar cota la 25 si TVA-ul la 19%! Ca doar astia o sa fie multumiti ca nu i-a atins la nivelul de trai.
      In loc sa dea afara cat trebuie pentru a ramane pe 0 prefera sa se imprumute. Oricum incasarile vor scadea, firmele vor trece si mai mult la munca la negru si uite asa nu o sa castige nimic! Pentru ca firma va plati in loc de 16% la 20%, iar muncitorul va fi fericit sa isi scada salariul pe cartea de munca numai sa ia aceeasi bani in mana!
  • +3 (3 voturi)    
    bla bla bla (Miercuri, 5 mai 2010, 13:01)

    kk [utilizator]

    Chiar aveam speranțe în guvernul ăsta, de aceea nu am votat cu tabăra socialistă... însă ce să vezi... tot în cei care produc se dă cu piciorul. Consecințele vor urma, și nu vor fi mult mai diferite decât cele ale Greciei.
    • 0 (0 voturi)    
      ahh.. (Joi, 6 mai 2010, 11:09)

      hash [anonim] i-a raspuns lui kk

      .. asa mi-e o frica ca ai dreptate si ca chiar va trebui sa-mi iau talpasita, cu catel si purcel.
  • +6 (6 voturi)    
    REMEMBER! (Miercuri, 5 mai 2010, 13:02)

    George [anonim]

    Va mai aduceti aminte? Din 471 raman 300! HAI LA REFERENDUM!... Si asa a castigat BASE inca un mandat!
  • +9 (11 voturi)    
    SOLUTIE GRESITA! (Miercuri, 5 mai 2010, 13:04)

    pepe [anonim]

    TVA trebuie crescut, deoarece romania inca consuma mai mult de cit produce! Marirea taxei pe profit va fi contraproductiva. Toti cei cu salarii mari vor trece o buna parte a acestora la negru sau vor trece la PFA... pina acuma efortul de a trece la PFA nu se merita asa de mult dar acuma.. clar asta se va intimpla.. rezultatul va fi somaj marit, venituri din taxa unica mai mici....
  • 0 (6 voturi)    
    Vai Vai (Miercuri, 5 mai 2010, 13:06)

    Emanu Emanua [anonim]

    haha iar ne baga mana in buzunar la toti.. pfhaha ce e asta fratilor? o inghitim? din nou? cred ca da. au acceptat imprumut FMI acum o sa suferim cu totii pana o sa ne vanda FMI tara.
  • +11 (11 voturi)    
    PROPUNERE (Miercuri, 5 mai 2010, 13:07)

    gicu [anonim]

    VREM 25% TVA si 25%cota unica si mentinerea salariilor si pensiilor nesimtite si mentinerea numarului de personal bugetar
    • -2 (2 voturi)    
      Ce are toata lumea cu pensiile si salariile? (Miercuri, 5 mai 2010, 15:49)

      toteu [anonim] i-a raspuns lui gicu

      Ce are toata lumea cu pensiile, salariile, nr de bugetari???! Pai oricat de nesimtite ar fi si pensiile si salariile tot nu-ti ajung de Bugatti Veyron, Jimmy Choo, vile de MILIOANE DE EURO sau alte tampenii...asa ca nu va mai imbatati cu apa rece ca reduc astia nr de parlamentari sau ce naiba zic ei ca vor sa faca...Chiar si asa...credeti ca o s-o ducem noi mai bine?
      • +1 (1 vot)    
        ADICA SA SE REVIZUIASCA PRIMESC (Miercuri, 5 mai 2010, 19:26)

        gicu [anonim] i-a raspuns lui toteu

        dar sa nu se schimbe nimic, nu?
        Asa gandesti tu!
  • +10 (10 voturi)    
    scenariul previzibil... (Miercuri, 5 mai 2010, 13:08)

    diu1so [utilizator]

    ..au aruncat ieri zvon de tva si impozit mare... azi lansand stirea adevarata - tot impozit mare, dar oarecum rasuflam usurati.

    Scopul lor a fost atins.
    • +1 (1 vot)    
      Mda...scrie in orice manual despre psihologia (Joi, 6 mai 2010, 1:16)

      Milka Man [anonim] i-a raspuns lui diu1so

      maselor.Ssssst, ca e interzis asa ceva in scolile din Romania.Sa nu cumva sa le vina unora idei!"Hai mai, ca am glumit si noi: nu marim impozitele la 22%, le marim doar la 20%!Ca sa traiti bine si sa ne mai votati!"
  • +7 (7 voturi)    
    incompetenta se plateste (Miercuri, 5 mai 2010, 13:17)

    blackbird [utilizator]

    culmea ca nu de guvern si aparatul supradimensionat al statului... ci tot de cei care munesc si de mediul privat....
  • +10 (10 voturi)    
    ce-i asta frate, ascultat la usa? (Miercuri, 5 mai 2010, 13:18)

    BuligaS [anonim]

    Eu nu inteleg genul asta de stire.
    Ca si cum sta FMI-ul la discutii cu usile inchise, si noi stam si ascultam la usa. Mai iese unul din sala, se duce la toaleta, noi sarim si-l intrebam: ce se mai discuta? ce se mai discuta? Lsati-i naibii sa termine, ca ne spun ei pana la urma...
    Altminteri, genul asta de jurnalism seama a barfa si ascultat pe la usa, serios!
    • +5 (5 voturi)    
      nu frate, e manipulare! (Miercuri, 5 mai 2010, 13:06)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui BuligaS

      Tu crezi ca daca nu vor sa aflii vei afla ceva? Tu crezi ca ditamai ministrul se trezeste vorbind ca prostul (nu mai zic de angajati, ca zboara imediat!). Astea sunt baloane de incercare, testeaza reactia opiniei publice cu cazuri extreme pentru ca apoi sa bucuram de rau...ca putea fi mai rau :P
      P.S. Jurnalismul nu e punctul tau forte. Ce a facut presa a facut bine, i-a obligat pe guvernanti sa nu ia masuri de capul lor si i-a taxat cand au dat-o-n bara. Ca taxa de fast-food, taxa Robin Hood, eliminarea drepturilor de autor si Dumnezeu mai stie cate tampenii s-au mai spus. Daca nu-ti place jurnalismul asta sunt si jurnalisti mai populari, mai preceputi la barfe, ca Madalin Ionescu, Dan Diaconescu, Capatos etc. :))
    • 0 (0 voturi)    
      Alegeri prezidentiale III :) (Miercuri, 5 mai 2010, 23:52)

      trtt [anonim] i-a raspuns lui BuligaS

      Nu stiu dece , dar tare am impresia ca tot acest circ mediatic este pus in scena de "echipa lui Base"...si fraierii ai ajuta(tonomatele)....asa vor avea scuza perfecta pentru a lua masuri dure ..dar cu o opuzitie cat mai palida.......(ca sa nu fie nevoie sa apeleze la marirea TVA si a cotei unice?)
  • +5 (5 voturi)    
    pfffff (Miercuri, 5 mai 2010, 13:18)

    andrei [anonim]

    altceva ce mai majoreaza? noi de ce nu facem ca grecii? iesiti naibii in strada ... :|
  • +1 (5 voturi)    
    vai de omul sarac (Miercuri, 5 mai 2010, 13:23)

    vae victis [anonim]

    cota unica...20%
  • +7 (7 voturi)    
    Tot cetateanul?! (Miercuri, 5 mai 2010, 13:25)

    emma [anonim]

    Incredibil! vom fi nevoiti sa platim taxe si impozite mai mari pt a majora veniturile la bugetul statului.
    Asta in timp ce statul, prin demnii sai reprezentanti nici nu iau in considerare reducerea cheltuielilor!!!

    Le dau o sugestie: sa inceteze sa reabiliteze blocurile prin firme "prietene" si numai la un bloc de 60 apartamente economia va fi, in medie, de 300.000 euro (da, ati citit bine!). La 100 blocri, 30.000.000 euro, samd. Aici sunt banii Dvs!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    urat (Miercuri, 5 mai 2010, 13:26)

    geo12 [utilizator]

    asa fratilor, tabarati pe salariile noastre si pe privati!!! ca sa traiasca bine fundurile voastre de bugetari! eu voi fi primul care va cere sefului salariu la "gri"...nu va dau nici un ban in plus, nenorocitilor!
  • -1 (3 voturi)    
    rambursare anticipata (Miercuri, 5 mai 2010, 13:30)

    rodica [anonim]

    in locul bnr-ului, la ce rezerva valutara avem, as rambursa anticipat imprumuturile de la ue si fmi, in loc sa toace guvernele banii aia. iar boc sa isi faca bagajele si sa nu mai dea vina pe fmi si ue pentru incapacitatea lui si a guvernului . sa vina un guvern cu gandire liberala, ca altfel o sa ajungem mai rau decat pe vremea lui ceasca.
  • +4 (6 voturi)    
    cota unica - jaf populist (Miercuri, 5 mai 2010, 13:32)

    easy [utilizator]

    normal, pe spatele celor care produc stau si bugetarii, lucru care n-ar fi chiar de neinteles daca macar si-ar face treaba cum trebuie
    dar si la noi ca la amicii greci se intampla le fel, de ce sa taiem de unde sunt probleme? mai bine taiem de la cei care produc

    knock of the boc
  • +2 (2 voturi)    
    Nu numai Dan Tapalaga (Miercuri, 5 mai 2010, 13:33)

    radu [anonim]

    Mai adauga cu 80% pe Radu Moraru, Dan Diaconescu Direct, Rodica Culcer, Florin Calinescu, Ion Cristoiu si pe "Ioana D'Arc a Romaniei". Bineinteles si altii...
  • +7 (7 voturi)    
    Mai bine disponibilizati bugetarii neproductivi (Miercuri, 5 mai 2010, 13:35)

    escu [anonim]

    De ce sa se mareasca cota unica in contextul in care in sistemul bugetar sunt tot felul de personaje angajate pe pile care nu fac nimik. De ce sa suport eu incompetenta bugetarilor, una doua fac greva cu rezultate imediate de a bloca economia . Niste incompetenti angajati pe pile din cauza carora sa tragem cu totii . Afara cu ei ....
    Blocati orice scurgere de bani catre bugetari, aplicati mai repede legile de salarizare unica si legea pensiilor, si fara comentarii, fara sporuri de toate felurile, fara clase favorizate gen magistrati armata judecatori. Da-ti cu ei de pamint ca altfel facem greva si noi privatii si atunci sa terminat .
    • +2 (2 voturi)    
      Ai uitat (Miercuri, 5 mai 2010, 13:55)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui escu

      Sporul de zambet care se pare ca va reveni pe tapet....
    • -2 (4 voturi)    
      pestele de la cap se impute (Miercuri, 5 mai 2010, 14:22)

      geo [anonim] i-a raspuns lui escu

      incepem cu Basescu apoi restul clanului Boc,Udrea,Videanu,Berceanu,Blaga etc ...
      ca doar "datorita" lor am ajuns in situatia asta.
  • +8 (10 voturi)    
    Falimente tot la firme (Miercuri, 5 mai 2010, 13:37)

    Privatu [anonim]

    Din cauza incompetentei acetor guvernanti, firmele vor continua sa achite nota de plata a prostiei acestora. Deci disponibilizarile in mediul privet vor continua, la fel si inchiderea firmelor.
    Ar fi bine daca pentru 1 luna ar putea inchide toate, astfel ca idiotii de guvernanti sa vada cati bani vin din mediul privat. Altfel nu vor sti sa aprecieze.
    Ar trebui iesit in strada. Se bazeaza pe faptul ca patronii/actionatii firmelor nu vor protesta.
    • +6 (6 voturi)    
      si de ce crezi ca falimentezi tu ca firma privata? (Miercuri, 5 mai 2010, 13:50)

      sam [anonim] i-a raspuns lui Privatu

      iti spun eu. pentru ca ceea ce produci nu se mai vinde sau se vinde foarte putin! de ce nu se mai vinde ca pana acum? ai scazut calitatea? nu! ai marit pretul? posibil cu toate ca daca ai facut acest lucru ai gresit singur! nu, nu mai ai desfacerea din trecut pentru ca produsele tale nu mai sunt considerate atat de necesare, pentru ca a crescut numarul somerilor (si astia renunta la orice, chiar reduc si alimentele ca nu mai au bani). la randul tau tu iti restrangi cheltuielile, cumperi mai putina materie prima, vorbesti mai putin la telefon , reduci numarul telefoanelor din firma, a consumabilelor ptr it, etc si vezi ca tot nu faci fata. si mai reduci si personalul, ca daca tot nu mai ai productie ce sa faci cu ei. la randul lor, firmele cu care colaborai procedeaza la fel si uite asa se reduce consumul, imediat scade productia si creste somajul. spirala asta o extrapolezi la toate domeniile si vei intelege de ce nimeni nu poate sa iasa din aceasta criza. sa nu incepi sa-mi spui ca ai face investitii. in ce vei investi daca cererea scade continuu, daca nu se mai cauta nimic? pe vreme de criza, tu ca producator vei investi in cresterea productiei? ce sa faci cu ea, stocuri? sistemul actual, global, este conceput pe baza plusvalorii, acel "p" mic din formaula valorii marfii: m=c+v+p , iar acesta se acumuleaza daca marfa se vinde, daca sta pe stoc este zero! reducerea exagerata si exacerbata a consumului a dus la adancirea crizei generata, paradoxal , de alte cauze! solutia: cresterea consumului->marirea productiei->reluarea investitiilor->scaderea somajului=>acumularea plusvalorii. altfel trebuie sa regandim un alt sistem economic care sa aibe alte principii =>lucru f greu de realizat.
    • -1 (5 voturi)    
      nttt mai raman firmele care trebuie (Miercuri, 5 mai 2010, 14:22)

      geo [anonim] i-a raspuns lui Privatu

      alea ale rudelor PDL-eilor / Basesciene sau care au cotizat catre acestia ...
      • +3 (3 voturi)    
        si care va fi piata lor ? (Miercuri, 5 mai 2010, 14:12)

        sam [anonim] i-a raspuns lui geo

        chiar crezi ca daca prin absurd vor ramane o mana de firme acestea vor putea supravietuii? Cui vor vinde? Cu ce vor produce, ma refer la materia prima? Intelegeti, nici o firma nu poate exista daca nu are piata de desfacere, cumparatori. Problema este ca potentialii cumparatori se micsoreaza ca numar din zi in zi. De aici somajul, de aici impresia ca doar privatii suporta criza, la ei se vede mai repede deoarece sunt singurii care mai au productie, statul nu mai are decat administratie si cateva servicii de necesitate: politie, pompieri, armata, sanatate, transporturi. Privatii au falimentat datorita reticentei oamenilor la consum, toti au sarit sa spuna ca am consumat mai mult decat am produs, da asa este dar ce am consumat noi cineva trebuia sa produca. daca noi nu suntem capabili sa producem , sa iesim la export, sa cautam piete de desfacere, noi ca firme ma refer, cine este de vina? Toti vor investitii, intreb si eu, in ce sa investesc daca nu pot recupera investitia facuta? Sunt oameni si firme cu bani, de ce lipsesc investitiile? de ce bancile au bani si stau cu ei? de ce NU EXISTA CERERE?
        • 0 (0 voturi)    
          piata = statul comunist (Miercuri, 5 mai 2010, 20:20)

          me [anonim] i-a raspuns lui sam

          ca inainte de 1989... acelasi regim aceeasi "economie"
          sau nu stii ca cele mai multe averi se fac din contracte cu statul?
  • +8 (8 voturi)    
    Masuri aberante (Miercuri, 5 mai 2010, 13:53)

    Rhadoo [utilizator]

    Ia sa vedem, ce zi este azi. 5 Mai. Aaa, pai frati guvernanti, am eu o idee mai buna: nu mai furati deloc pana la 31 decembrie, renuntati la achizitiile si licitatiile trucate, in care se plateste de 3 ori pretul corect, reduceti aparatul de stat supradimensionat. Facem pariu ca iesim chiar pe plus la sfarsitul anului?
    M-am saturat sa fiu tratat in propria tara ca un sclav care le plateste bunastarea unor inculti si parveniti.
    • +2 (2 voturi)    
      Total de acord cu tine! (Miercuri, 5 mai 2010, 15:54)

      toteu [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      In plus ar putea da inapoi si din bani furati de pana acum... Nu credeti?!
  • +4 (4 voturi)    
    Tot noi sa platim? (Miercuri, 5 mai 2010, 13:56)

    Dan [anonim]

    Exista variante simple pentru a aduce bani la buget. In toate tarile civilizate s-au aplicat. Dar nu e cazul nostru.
    Varianta 1: impozit pe lux: masini, case, etc.;
    Varianta 2: desfiintarea pensiilor de sute de milioane pe care le platim noi unora care nu le merita;
    Varianta 3: desfiintarea sporilor nerusinate pe care noi le platim angajatilor statului: spor de antene parabolice, spor de zambet, spor de ... - care toarna bani in buzunarele angajatilor agentiilor de stat, care nu fac absolut nimic, sunt doar rubedeniile neterminatilor care ne conduc.
    Varianta 4: TVA majorat pentru articole de lux, baruri, cafenele, etc.
    Abia dupa ce ar face astea as fi de acord sa imi modifice si mie taxele.
  • +1 (1 vot)    
    ma angajez la stat!!! (Miercuri, 5 mai 2010, 14:04)

    iona [anonim]

    in conditiile astea, chiar nu vad de ce as continua efortul, pentru ca este un EFORT! sa am propria firma. Ma angajez la stat, semnez condica dimineata, ma invoiesc, chiulesc, ba chiar le beau si cafeaua dimineata! In timpul asta imi fac treaba mea, dar tin firma relanti, pe 0, pana se hotarasc idiotii sa refaca niste calcule, pentru ca imprumuturile la FMI se platesc in foarte muuulti ani de zile.
    • 0 (2 voturi)    
      ai rude in PDL? (Miercuri, 5 mai 2010, 14:24)

      geo [anonim] i-a raspuns lui iona

      daca da bravo vei fi bugetar de seama...
      oricum au mai facut si altii politica cu dujmania intre clase ...
  • +3 (3 voturi)    
    criza (Miercuri, 5 mai 2010, 14:09)

    AsmVax [anonim]

    Va zic eu o masura anti-criza.
    Agricultura!
  • 0 (6 voturi)    
    gibonii (Miercuri, 5 mai 2010, 14:10)

    adrian [anonim]

    eu propun asa..gibonii care l-au votat pe basescu (inclusiv genialii de la hotnews) sa plateasca 30 %, si asa-s junate din populatie, iar dan tapalaga, ca taxa de adulatie sa plateasca 80 %.
    • -1 (5 voturi)    
      Mai adauga (Miercuri, 5 mai 2010, 15:36)

      radu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      la cei cu 80% pe Radu Moraru, Dan Diaconescu direct, Florin Calinescu, Ion Cristoiu, "Ioana D'Arc a Romaniei" si altii.
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Miercuri, 5 mai 2010, 14:15)

    Winston Churchill [anonim]

    "Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner."
    (Winston Churchill)
    • -1 (1 vot)    
      o diferenta (Miercuri, 5 mai 2010, 23:20)

      amidona [anonim] i-a raspuns lui Winston Churchill

      noi acum nu incercam sa prosperam , ci sa nu dam faliment. nu ne mai imprumuta nimeni. ratingul nostru e "junk", adica gunoi, la fel ca al greciei. ne trebuie bani in fiecare luna ca sa platim salariile bugetarilor si pensiile marite cu generozitate de competentul tariceanu.
      ar trebui sa concediem, e evident, da' iaca, nu are cine sa o faca.
  • +1 (3 voturi)    
    Taxe vs. bugetari (Miercuri, 5 mai 2010, 14:22)

    MariG [anonim]

    Se maresc cota unica, TVA-ul, o sa mai apara si alte nenumarate taxe, ca sa poata tina pe salarii bune milioanele de bugetari frecatori de menta.
  • +4 (6 voturi)    
    Plecati, fir-ati ai dracului sa fiti (Miercuri, 5 mai 2010, 14:51)

    Revoltatu [anonim]

    Nu sunteti in stare sa guvernati tara, afara cu voi.
    Ati mintit in mod ordinar privind mentinerea taxei la 16 %, iar acum, ca sa aiba COCOANA BLONDA bani de DOUAN MINISTERE, loviti in amarasteni.
    Plecati, fir-ar mama voastra a dracului sa fie !
    Hua Basescu, Hua Boc, Hua sleahta portocalie !

    Ia sa iasa si privatii pe strazi, ca de bugetari are grija guvernul portocaliu sa nu iasa. Le da bani ca sa stea cuminti.
    Mama voastra de nenorociti !
    • +4 (4 voturi)    
      eu zic sa te mai gandesti putin (Miercuri, 5 mai 2010, 14:26)

      sam [anonim] i-a raspuns lui Revoltatu

      Si sa-ti explic si de ce, sa presupunem ca esti un patron al unei firme productive (nu conteaza ce produci). Pana acum produsele tale erau f cautate, produceai mult, vindeai la fel de mult. Clientii tai erau atat angajatii bugetari cat si angajatii la particulari sa zicem in proportie egala: 50%/50%. Acum doresti sa se restranga numarul bugetarilor, sa zicem cu 30%. Automat , la randul tau tu pierzi 30% din clienti (fara sa umblii la calitatea sau pretul produselor)->vei fi nevoit sa reduci cheltuielile cu 30% (calcul simplificat)=> vei produce somaj in intreg lantul tau in care esti angrenat: furnizorii tai, firma de transport, in zona de desfacere. Si uite asa ti s-a micsorat si procentul ala de 50% clienti din partea salariatilor la privat. Ai intrat in hora, iar reduci productia, iar reduci cheltuielile, iar reduci personalul si iar iti scade numarul posibililor cumparatori si mergi asa pana spui STOP, maine inchid! Acum ai inteles cum este cu criza si ca ea afecteaza in egala masura pe toata lumea? Daca ai fi un mic investitor ar trebui sa cunosti aceste lucruri simple, eu le-am invatat la scoala, la lectiile de ceonomie si culmea , chiar pe vremea impuscatului. Daca totusi esti un investitor si nu ai stiut acest lucru atunci ma intreb cum ai facut afaceri pana acum? chiar daca ai avut rezultate , desi nu cred, acestea se datorau foarte putin capacitatilor tale manageriale.
      • +2 (2 voturi)    
        TU ESTI ALA CARE CREDE CA (Miercuri, 5 mai 2010, 15:33)

        gicu [anonim] i-a raspuns lui sam

        consumul trebuie sa creasca de la an la altul, deci numai pe baza cresterii continue a populatiei- sa ajungem nene, pe la 20 miliarde...
      • 0 (2 voturi)    
        Esti mai bun ca Vladescu la finante (Miercuri, 5 mai 2010, 16:09)

        pogea [anonim] i-a raspuns lui sam

        Dupa calculul tau ca sa creasca vinzarile/profirul unei firme ar trebui sa fie toti somerii angajati la stat? Pai asta a fost problema in 1990-1996 si se intimpla si acuma: o mare parte din angajatii la stat nu produc NIMIC sau ma rog ... paguba, in schimb ei consuma ... din munca altora. Si asa se ajunge la deficit: Se consuma pe datorie + dobinda mai mult decit se produce.
        Ca sa se iasa din cercul asta vicios ar trebui sa se reduca ... coruptia. Uite un exemplu cu site-ul E-romania de 500 milioane euro. Dai proiectul cu o licitatie trucata la o firma prietena cu 10 angajati de unde banii ajung la partid sau prietenii partidului ori ... faci o licitatie corecta si o alta firma cu 10 angajati cistiga proiectul pentru ... 10 milioane euro. Asa i-ti ramin 490 mil eur pentru alte proiecte care la rindul lor creeaza alte locuri de munca ... dar sponsorii din campanie fac foamea.
        Mai schimba si tu cartile de Socialism Stiintific.
      • 0 (0 voturi)    
        Povesti de pe vremea impuscatului (Miercuri, 5 mai 2010, 17:58)

        C [anonim] i-a raspuns lui sam

        Tot pe vremea lui ai invatat ca 30% din 50% fac 30%?
        Nu te supara, la nivel de principii filosofice ai dreptate, dar, ahm, ahm, realitatea e complexa si e plina de probleme ;-)
      • 0 (0 voturi)    
        Corect (Miercuri, 5 mai 2010, 19:06)

        stefanv [anonim] i-a raspuns lui sam

        Ai o logica perfecta si ai luat corect in calcul ca cei 30% bugetari nu vor fi buni de nimic, nicaieri si nu vor produce nimic in viata lor .
        Decat sa ii platim ca angajati la stat mai bine ii platim ca someri ptr ca vom diminua birocratia.
  • 0 (4 voturi)    
    masuri nepopulare... (Miercuri, 5 mai 2010, 15:12)

    luci [anonim]

    cand vrea sa dea afara bugetari, sar doua tembeliziuni in sus ca mor oamenii de foame, ca au familii, (de parca sutele de mii de somari de la privat nu ar avea familii), cand vrea guvernul sa mai stopeze pensiile si salariile nesimtite, sar cele doua tembeliziuni, sustinute de unele sindicate aservite propriilor interese, de parca toata lumea ar avea salarii nesimtite si toti ar avea de pierdut...
    cand vrea sa colecteze niste impozite de la toate firmele (forfetarul), sar tembeliziunile, impreuna cu infractorii, ca asta descurajeaja economia, ca dau faliment, etc,. romanul din nastere este hot, mafiot, cu doprinta de a insela...
    acum se incearca o noua manipulare, cresterea impozitului la 20 %... bun, sa zicem ca este asa, nimeni nu stie de la ce nivel se va aplica, care vor fi noile deduceri, in chimb toata lumea afirma ca pe spatele salariatilor de la privat se incerca sa creasca incasarile...
    total gresit, in general la privat un salariu este in cartea de munca si altul primeste in mana, drepturile de autor sunt in floare (apropo, eu aici doream sa se umble, nimeni sa nu mai aiba voie sa primeasca drepturi de autor, etc., totul pe salariu)...
    si cand s-a renuntat la cota progresiva, presa a avut grija sa duca lumea in eroare, prezentand metoda ca pe un lucru foarte bun, can d de fapt, cateva zzeci de mii de salariati au cistigat sume derizorii de 10-30 lei pe luna si cateva zeci de mii de salriati au castigat milioane pe luna...
    acum se incearca la fel, dar de fapt se urmareste ca sa beneficieze de aceleasi facilitati tot smecherii cu venituri mari, nesimtite si nemeritate...
    din cauza lor o ducem noi greu si a acestui guvern care una a promis si acum nu se mai tine de promisiune; sa taie in carne vie cu salariile si pensiile nesimtite, sa reduca nr bugetarilor si sa inaspresca legea cu privire la evaziunea fiscala...
    pentru asta au castigat alegerile, dar se pare ca au uitat sau nu au cojones...
  • +5 (5 voturi)    
    fara iesiri in strada (Miercuri, 5 mai 2010, 15:29)

    angel [anonim]

    In Grecia, oamenii au iesit sa protesteze cind li s-au taiat al 13-lea si al 14-lea salariu. La noi se iese in strada in semn de suport pentru primarii corupti care sint arestati. Asa natiune, asa conducatori!
  • +3 (3 voturi)    
    Greva fiscala (Miercuri, 5 mai 2010, 15:31)

    it_s__not_news [utilizator]

    Eu vreau o frumusete de greva fiscala, sa invete stimatii nostri conducatori ca:
    1. NU e ok sa furi din banii publici si dupa aia sa plingi ca nu ai
    2. NU e ok sa iei 7 piei de pe contribuabil
    3. NU e ok sa politizezi excesiv aparatul de stat
    4. NU e ok sa tratezi diferentiat companiile
    5. NU e ok sa ai un aparat de stat supradimensionat
    6. NU e ok sa nu oferi sanse reale oamenilor din tara asta care vor sa munceasca cinstit
    etc

    Poate asa, daca vad ca ramin fara banii de benzina la mertane, se trezesc si ei.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai dreptate. (Miercuri, 5 mai 2010, 16:07)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

      Problema nu sunt cele 4% in plus la cota unica. Problema este ca dam banii astia pentru a sustine o administratie kafkiana. Ar trebui pusa problema astfel: de la 1 iulie platiti cu 2% mai mult cota unica dar nu mai este nevoie sa mergeti la fisc cu declaratiile, puteti face asta de pe internet. De la 1 septembrie se adauga 2% la cota unica dar veti putea sa inmatriculati masinile cu o cantitate umana de acte. De la 1 noiembrie creste cu inca 2% dar la spital in loc sa fiti omorati veti fi salvati de la moarte. De la 1 decembrie se ajunge la 30% cota unica si orice proces nu va dura mai mult de o luna. Bine, poate exemplele sunt gresite putin pentru ca nu sunt din domeniile acelea, dar ideea este ca ei tot cer, dar mentin administratia ineficient-kafkiana care ne omoara zi de zi.
      • 0 (0 voturi)    
        JUST! Dar sa pornim de la 0, nu de unde e acum! (Miercuri, 5 mai 2010, 22:37)

        db [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        si it_s_not_news are mare dreptate!
  • +1 (1 vot)    
    jocuri de strategie (Miercuri, 5 mai 2010, 17:31)

    libertin [utilizator]

    In jocurile de strategie pe care le-am mai jucat, a fost si unul Lords of Realm.
    In acel joc, daca cresteai taxele la contribuabili, iti plecau locuitorii din tara, si se mai intorceau doar atunci cand faceai conditii propice de trait :-).
    Traiesc in alta tara, iar aici cu tot cu santate si alte taxe din salariu platesc doar ~20%. Deci mai ganditi-va un pic :-)).
  • 0 (0 voturi)    
    mai degraba invers.... (Miercuri, 5 mai 2010, 19:30)

    dadan [utilizator]

    daca pui biciul si mai tare pe contributori la buget este sinucidere....mai degraba taxezi consumul mai mult (prin TVA) astfel echilibrezi balanta productie vs consum..... oricum ai da-o tot se dezechilibreaza balanta iar veniturile la buget nu vor creste asa cum fac ei scenariile cu creionul pe hartie....impactul negativ al oricarei mariri de taxe are un recul care poti doar sa-l intuiesti ....
    Daca acest guvern nu reuseste sa faca ce a promis , adica sa reduca cheltuielile bugetare ..atunci ar trebui sa-si dea demisia si sa lase pe altii care au curaj sa ia masuri nepopulare...sa vina un guvern de tehnocrati gen Croitoru care parea ca stia ce zicea si sa faca reforma prin terapie de soc , o greva sau doua nu o fi capat de tara...
    PS. nu maresti impozitul cand inca in tara sunt o gramada de categorii scutite de impozit.....tot aia prosti platesc la final......iar unii smecheri se descurca...halal solidaritate....
  • 0 (0 voturi)    
    tva marit (Miercuri, 5 mai 2010, 23:10)

    amidona [anonim]

    cred ca trebuie pastrat nivelul actual al cotei unice. ar fi un semn incurajator pentru intreprinzatori si trebuie marit TVA-ul cu 2, maxim 3 procente. alimentele pot ramane la tva de 19%, asta tot pentru incurajare . in plus trebuie deparazitate institutiile statului, da' cine sa smulga capusele din carne ? suntem o martoaga din care se hranesc milioane de capuse specializate in existenta de parazit. cum vor supravietui ele odata detasate de gazda ?
  • 0 (0 voturi)    
    haha !! (Joi, 6 mai 2010, 0:55)

    mihai [anonim]

    ... aaa doar atit ?! ... putin ... trebuia crescuta la 30..40 la suta ...
  • 0 (0 voturi)    
    Marire de taxe (Joi, 6 mai 2010, 8:06)

    pentium_bt [anonim]

    Ecuatia este simpla;hotie mai putina si toata lumea la munca.
  • 0 (0 voturi)    
    Reforma in sistemul public vs marire taxe (Joi, 6 mai 2010, 10:55)

    Vali [anonim]

    Pana acum , in urma crizei, doar mediul privat de afaceri a avut de suferit si nesemnificativ mediul public. Marire TVA si marire cota unica vor afecta din nou mediul de afaceri, care nu va mai rezista foarte mult in acest ritm si atunci , abia atunci cei din sistemul public care ne umilesc atunci cand mergem la o administratie financiara, atunci cand avem nevoie de un medic, atunci cand in scoli se fac ca predau si isi predau de fapt orele asa cum ar trebui la medidatii, atunci vor realiza poate acesti sindicalisti care striga fara disponibilisari ca nu vor mai avea incasari la buget pentru a achita pe toti bugetarii ci doar pe cei eficienti si bine pregatiti profesional. Cred ca este crunt sa ajungem acolo, dar sustin pana la capat reducerea cheltuielilor statului prin reforma si eficientizarea lui, nu prin suprimarea privatului onest ci doar a celor din mediul de evaziune.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 6 mai 2010, 12:07)

    radu [anonim]

    zicea cineva mai sus ca trebuie sa scapam de capusele care sug bugetul
    hai sa facem cheta sa-l angajam pe lunetistul ala... ca sa vaneze capusele :D
    asa poate o sa le fie groaza sa se mai angajeze ca si capusari la stat :D


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri