Monitorizare TV - Prezidentiale 2014. Un proiect KAS - HotNews.ro

Cum l-au distrus Ponta si Gadea pe Iohannis la Antena 3

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 13 noiembrie 2014, 23:35 Monitorizari | Prezidentiale 2014

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Victor Ponta si Mihai Gadea au facut praf din primele minute scaunul gol pe care trebuia sa stea, joi seara, Klaus Iohannis la Antena 3. Ponta a continuat sa-l hartuiasca cu intrebari nimicitoare, scaunul abia se mai tinea pe picioare. Va rezista pana la sfarsitul emisiunii? Ponta si Gadea au boxat in gol la ultima pseudo dezbatere televizata unde n-a fost nimic de dezbatut, mobilizand o galerie impresionanta de sustinatori in tribune: premierul Italiei, Matteo Renzi, adus in studio, premierul Moldovei, Iurie Leanca, bagat in direct de la Chisinau, un film cu lideri socialisti difuzat in timpul emisiunii, partidul si guvernul aliniat in spatele sau, actori, cantareti, mama lui Ponta, sotia Daciana, cetateni entuziasti.

Nu radeti, nu-i nimic amuzant. Exact asa, cu trucaje propagandistice, a ajuns Victor Ponta mare om politic: tinut mereu pe brate de altii, cu televiziuni demoland in locul lui adversarii politici, mare viteaz cu inamicul numai in absenta lui, cam nesigur in confruntari directe, avand nevoie sa imprumute mereu din credibilitea cuiva. Daca nu se incojoara de ciomagari care sa-l apere de eventuale critici, daca nu-l preamaresc  laudatorii din presa, aplaudacii din public si noii cantareti de partid, daca nu copiaza, daca nu imita, minte sau fura ideile altora, Ponta intra in fibrilatii. Nu mai este el.

A devenit psihanalizabila placerea mincinosului nepereche de a asculta in direct omagii cat mai dizgratioase. De pilda, am retinut de la actorul Dorel Visan ca Ponta are parte, ca viitor presedinte, de un "destin cosmic". Nevoia tot mai acuta de a fi preamarit tradeaza tot mai des un complex de inferioritate specific oricarui impostor ajuns miraculos in varful ierarhiei. Asistam la debutul timid al unui sinistru cult al personalitatii.

In rest, totul s-a desfasurat dupa reteta binecunoscuta. Antena 3 a facut risipa de energie in a-l preaslavi pe marele lider. Gadea s-a napustit pe toata durata emisiunii pe scaunul lasat gol de basistul nenorocit care a refuzat in mod scandalos sansa unei dezbateri echilibrate si corecte. Cam asta a fost. Peste doua ore de propaganda horror. Totul s-a terminat intr-o apoteoza uleioasa, cu mandria obligatorie de a fi roman, imnul national, cu intrebari nemiloase de tipul cand a plans ultima data, cu un tanar geniu finantat de Voiculescu dedicandu-i primului doctor al tarii un steag national si o scrisoare inflacarata  etc.

Nota: Articolele publicate in aceasta sectiune sunt parte a unui proiect de monitorizare a comportamentului televiziunilor in campania electorala. Proiectul este sustinut de Fundatia Konrad Adenauer.


Citeste mai multe despre   











VIDEO Pagubiti in noaptea nuntii. Cum au ramas fara bani doi tineri din Sibiu, chiar dupa petrecere

Nunta de vis s-a transformat in nunta de cosmar pentru doi tineri din judetul Sibiu. Hotii le-au furat din casa toti banii primiti in dar, in timp ce mirii si cativa invitati continuau petrecerea a doua zi dupa marele eveniment.
85350 vizualizari
  • +95 (107 voturi)    
    Sondajele de astazi arata o diferenta de doar 1-2% (Joi, 13 noiembrie 2014, 23:39)

    Petru108 [utilizator]

    Este necesara o mobilizare exemplara pentru a impiedica fraudarea alegerilor.
    Ii rog pe cei bine informati si carora le pasa de aceasta tara, sa vorbeasca cu cei indecisi, cu cei neinformati. Sa ne straduim aceste 2-3 zile pentru a evita ca urmatorii 5-10 ani sa traim pe moșia PSD-ului.
    FIECARE VOT CONTEAZA – SA NE MOBILIZAM!

    Sansa noastra este de a merge cat mai multi la vot. Ponta nu trebuie sa iasa presedinte, Romania nu este o tara de mincinosi , hoti si impostori.
    Sa acordam atentie maxima la ceea ce se intampla la sectiile de votare din tara; trebuie ca Dragnea si infractorii din jurul sau sa fie impiedicati sa fraudeze din nou alegerile.

    Adevarata societate civila, fortele cu adevarat democratice, ziaristii cinstiti, studentii trebuie sa sesizeze imediat Politia, Jandarmeria, Presa, in caz ca descopera incercari de fraudare a alegerilor.
    Stiindu-se atent supravegheati, infractorii din psd, care au fraudat de fiecare data alegerile, poate se vor speria si vor renunta la indeletnicirea lor.
    • +63 (71 voturi)    
      Fiecare vot conteaza! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:02)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      Sa ne implicam pentru a scapa de minciuna si hotie!
      • +55 (63 voturi)    
        observator (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:21)

        Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui rov

        sunt de acrod ca fiecare vot conteaza, dar oare sunt si observatori nationali, internationali care sa urmareasca turistii din Teleorman ?
        • +39 (45 voturi)    
          Votantii trebuie sa fie observatorii.. (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:17)

          emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

          Sint observatori dar nu cred sa fie multi/grupul NIcusor Dan, de ex.. Solutia e ca dupa ce voteaza oamenii sa supravegheze si sa anunte politia daca ceva nu e in regula. Ponta nu poate iesi presedinte daca nu se fura masiv. Cel mai bine ar fi ca obrervatorii sa mearga tintit in satele unde se stie ca au fost multi pe liste suplimentare.
          Cei din diaspora vor avea viata grea, cel mai probabil cei mai multi nu vor putea vota.
          Daca aveam mai multe sectii, ar fi putut cred face diferenta dar asa..Totusi diaspora trebuie sa iasa MASIV, sa puna presiune macar sa se prelungeasca votul.
          Sa mergem la vot. Sanse sint.
          • +11 (11 voturi)    
            iti garantez eu (Vineri, 14 noiembrie 2014, 14:16)

            Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

            ca diaspora iese. diaspora este frustrata de ceea ce se intampla Poporului Roman.

            cu toata propaganda, si televiziunile, convingerea mea este ca ponta nu poate castiga fara frauda.

            imi este mult mai mare teama de frauda decat de vot. dovezile de frauda sau manipulare josnica apar zilnic...
      • +40 (44 voturi)    
        Aveti dreptate. BRAVO!!! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 2:51)

        rebecai [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Site-ul DEX online da dovada de civism si de patriotism: http://dexonline.ro/ si explica de ce este important sa-l votam pe Iohhanis. In acest timp, politicieni din PMP si PNTCD, pe motiv ca nu exista diferenta intre Ponta si Iohannis, transmit pe retelele lor ca lumea sa stea acasa sau sa anuleze buletinul de vot sustinand ca sustin monarhia constitutionala. Si eu am incredere ca poporul nu este naiv, iar presa libera va explica MIZA acestor alegeri. Victoria Domnului Iohannis, inseamna victoria STATULUI de drept si al JUSTITIEI in ROMANIA. Mafia transpartinica lupta impotriva lui Iohannis, tocmai pentru ca este important sa-si apere INTERESELE, AFACERILE ILEGALE, AVERILE si libertatea. Se vede atat de clar ca Iohannis este lasat singur. Nu-i vedeti cat cheltuie pentru ca Domnul Ponta sa castige? In 2012 au facut la fel in incercarea de a-l suspenda pe Traian Basescu: au incalcat legi, au dat ordonante de urgenta aiurea, au daramat guvern etc. Nu le-a reusit atunci si au pregatit totul, ca acum sa-si puna presedintele, indiferent care este VOINTA POPORULUI. Este atat de evident de ce se petrec toate aceste nebunii si scandaluri: cu sectiile de votare si buletinele de vot din diaspora, cu televiziunile si jurnalistii carora li s-a pus pumnul in gura, cu circul de la tv, cu studentii trimisi acasa intr-o mini-vacanta, cu dezinformarile si stirile cenzurate menite sa ne descurajeze, cu politicieni asa-zisi de "DREAPTA" care tac si isi trimit alegatorii sa voteze stanga, sa stea acasa sau sa-si anuleze votul. Singura forta a lui Iohannis suntem noi, poporul roman, cu conditia ca sa IESIM LA VOT in numar cat mai mare si sa ne punem PRESEDINTELE, pe K. Iohannis. Asa ne vom salva STATUL si viitorul copiilor nostri. Mobilizati-va familia, prietenii, vecinii. Fiti voi jurnalisti pentru cei care nu au acces la informatia corecta, pentru cei nestitutori. Ajutati-i sa inteleaga importanta zilei de 16 noiembrie.
      • -3 (9 voturi)    
        Eliminarea minciunii și hoției (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:44)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui rov

        este o țintă falsă, specifică extremiștilor. Apropierea de această țintă a dus mereu către un nivel de trai dezastros. De ce? Pentru că fluturele este ars inevitabill de lumina de care este atras.
    • +46 (52 voturi)    
      AVEM NEVOIE de 61.5% (peste 11 milioane) (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:12)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      "
      Ponta poate pierde DOAR în condițiile unei prezențe URIAȘE la VOT. Cum în primul tur au fost la vot 9.723.232 de votanți (53.17%), ar trebui să avem în Turul II, o prezență de minim 11.250.000 de votanți (61.5%)
      "

      calculul si concluzia de mai sus aici
      --------
      http://fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=82282&title=pozitia-redactiei-fluierul-care-este-singura-sansa-a-lui-klaus-iohannis-de-a-castiga-citeste-si-da-mai-departe-

      -------------------------------------------------------------
      VA ROG VORBITI FIECARE CU CEL PUTIN
      UN OM CARE NU A FOST LA VOT ....
      SA VINA LA VOT

      spuneti-le ce se-ntampla
      daca nu vin peste 11 milioane
      aratati-le cum i-a batut Ponta pe tarani
      la Pungesti
      -------------------------------------------------------------
      • -41 (49 voturi)    
        asteptare febrila a cucului (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:38)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Daa, asa vom face... fiecare votant un agent electoral multiplicator. Ca un veritabil cetatean turmentat contemporan, eu acum stiu cu cine sa votez, dar am o tremolo metafizic fiindca nu a iesit inca dom' presedinte sa ne spuna daca sa votam sau nu...
        • +34 (46 voturi)    
          ești off (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:32)

          ws [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          nu e vorba de băsescu în problema asta. ai de ales între un cap mafiot și un sas.

          ce treabă are diktatorul în povestea asta?

          pur și simplu nu înțeleg care-i treaba cu băsescu.

          ws
        • +14 (22 voturi)    
          papagal bolsevic (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:48)

          danut lupascu [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          ce se termina uleiu si zaharu si mai vrei o cota pe cartela ??? ba bolsevicilor basescu nu mai e !!! ei voi tot in decembrie 2012 !!!!!!
        • +13 (19 voturi)    
          @Anonim antiBasescu: putin masochism? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:05)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          te vad pe HN aproape de fiecare data cand intru; asta ar presupune ca esti o persoana informata si nici postac nu pari a fi;

          eu insumi nu sunt mare fan KJ, am o lista de obiectii si chiar au fost momente cand m-am intrebat daca nu cumva e blat cu Ponta;

          dar ca nu e "omul lui Basescu" e mai mult decat evident, nicio analiza rezonabila nu poate conduce la suspiciunea asta, e pur si simplu o teza de propaganda a antenelor care adreseaza electoratul analfabet psd-ist;

          eu n-am absolut nicio problema cu optiunile tale politice, un singur lucru nu inteleg: ce cauti tu pe HN?! :)
        • +6 (14 voturi)    
          Fericiti cei saraci cu duhul, (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:23)

          ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          caci a lor va fi republica plagiatorilor!
      • +7 (7 voturi)    
        cu totii la vot (Vineri, 14 noiembrie 2014, 14:57)

        costa66 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Ai mare dreptate trebuie sa mergem toti la vot. viitorul Romaniei depinde de votul din 16 noiembrie. Sant din judetul Vaslui si avem de toate saracie,somaj si prostie cat cuprinde. Ciuma rosie a castigat detasat intotdeauna alegerile in judet...La Pungesti a castigat Ponta.....am ramas fara cuvinte..
        • +3 (5 voturi)    
          INCORECT (Vineri, 14 noiembrie 2014, 17:05)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui costa66

          Da la Pungesti-sat a castigat Ponta

          dar La SILISTEA-PUNGESTI

          acolo UNDE i-au BATUT JADARMII

          si unde e SONDA CHEVRON a castigat

          detasat IOHANNIS

          sursa:
          ------
          http://fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=91462&title=cei-din-pungesti-silistea-au-votat-masiv-anti-ponta-la-pungesti-silistea-s-a-ridicat-sonda-chevron
    • +35 (41 voturi)    
      nu uitati de declaratie (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:15)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      http://www.bec2014.ro/wp-content/uploads/2014/11/Declaratie.pdf

      printati 2-3 exemplare in plus...sunt sigur ca or sa se gaseasca oameni care vor avea nevoie !!

      sa ne facem temele de acasa.
      sa mergem acolo la prima ora si sa votam cat mai repede!!!
      • +6 (8 voturi)    
        completări esenţiale (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:15)

        VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

        cei din diaspora: completaţi de acasă declaraţia dar neapărat ţineţi cont de recomandarea BEC:

        "...datarea şi semnarea acestei declaraţii (se face) numai în faţa membrilor biroului electoral al secţiei de votare din străinătate".

        Mai mult, completaţi două declaraţii separate: una cu adresa din străinătate şi una cu cea din Ro. Nu se ştie exact nici acum care vi se va cere, fiţi pregătiţi şi cu asta! Pe 2 noiembrie s-a întâmplat la o secţie de votare din Olanda, unde personalul secţiei se juca cu alegătorii, evident pentru a trage de timp!

        Apoi, viteză! Data şi semnătura în faţa membrilor secţiei, buletinul de vot rapid în urnă şi "exit" imediat, să poată vota toţi cei care vor!

        Încă ceva: DUPĂ vot, de luni încolo (de pe 17), cereţi oficial o verificare, citiţi aici cum:

        http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_38965/Cum-poti-afla-daca-a-votat-altcineva-in-locul-tau-la-alegerile-prezidentiale.html?utm_content=buffer2db97&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

        Asta nu este numai datoria diasporei, cereţi şi celor de acasă, care nu s-au deranjat nici de data asta să-şi mişte dosurile până la secţia de votare să o facă! Promiteţi-le şi asiguraţi-vă că cineva le va pune plicul la poştă, dacă ei nici măcar de asta nu sunt în stare!

        Iar dacă şi în aceste condiţii "va învinge" frauda, atunci ne vom putea gândi la măsuri radicale. Greva fiscală generală va rămâne singura opţiune prin care se poate prăbuşi acest sistem ticălos. Să continuăm cu hau-haul online sau cu demonstraţiile de stradă aţi văzut că nu mai merge. Eu voi continua să-mi plătesc taxele locale, ştiind că risipa în oraşul meu este ţinută destul de bine în frâu iar pomenile cvasi-inexistente, dar voi refuza hotărât să mai finanţez acest sistem criminal care nu se opreşte de la nimic pentru a înghiţi toată ţara!

        De data asta îi va sta în gât!
        • 0 (0 voturi)    
          votul in afara tarii (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 18:23)

          ViR [utilizator] i-a raspuns lui VW_Bora

          tot nu pot sa inteleg de ce trebuie sa declari ca te-ai stabilit in afara tarii sau esti in trecere ? buletinul si pasaportul sunt emise in tara pe adresa unde esti luat in spatiu ! pare simplu si asa ar trebui sa fie ! nu cumva se practica vechea presiune pe cei aflati peste granita , ca sa se afle cat mai multe date despre situatia lor ? te afli la acel moment in acea tara si nu poti fi in acelasi timp si in RO , sau ticalosii cred ca se suplimenteaza cursele de avioane ca sa voteze romanii de doua ori, in locuri diferite. suntem judecati dupa sufletul si dupa obiceiurile lor, cu autobuze turistice ! Nemernicii ! ar trebui sa cerem si in tara sa dam declaratii ca am votat doar intr-un singur loc !!!
    • +21 (25 voturi)    
      Vrem VALIDAREA rezultatelor ! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:30)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      BEC să nu valideze rezultatele până nu se verifică TOATE Listele.

      Trebuie:
      1- verificate CNP-urile să nu fie dubluri
      2- pus on line un site cu CNP-urile pe care s-a votat. Oricine să poata verifica dacă i s-a folosit CNP-ul. Dacă o persoană care nu a reușit să voteze își descoperă CNP-ul să poată face imediat reclamație in același site dacă poate dovedi că nu era posibil să fi fost prezentă în localitatea secției de votare.

      Merită acest efort pentru a elimina o data pentru totdeauna suspiciunea fraudei.
      • +10 (14 voturi)    
        Total de acord (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:03)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        Dar NU SE VREA eliminarea fraudei.
        Iar dupa ce unul a votat de mai multe ori, desi teoretic stii cu cine a votat, practic nu poti dovedi asta pentru a putea anula din voturile unui anumit candidat. Ar trebui repetate alegerile in caz ca numarul voturilor multiple ar fi putut influenta rezultatul. Dar ai cu cine cand frauda e crezul lor?
      • 0 (0 voturi)    
        eradicarea fraudelor (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 18:36)

        ViR [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        sunt total de acord si pare destul de simplu. acordul meu nu este suficient si nici chiar acordurile noastre. niste alesi ai poporului si ai partidelor "tre sa vrea muschii lor" de ... , adica sa iasa banu de undeva. doar asa vor vota tembelii incapabili niste legi in sensul asta. am convingerea ca doar cu cativa dedicati acestei cauze si pasiunii de a realiza niste programe sanatoase se poate realiza extrem de eficient si in foarte scurt timp acest deziderat. sa le dai mura-n gura , sa-i pui sa apese pe buton si sa vada cat de bine merge treaba si tot ar avea suspiciuni si ar dura ani ca sa ia masuri si sa se aplice procedura ! spune-le pe nume si rabda !
    • +20 (24 voturi)    
      Care sondaje? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:37)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      eu votez KJ indiferent de sondaje, dar daca ACL are asemenea sondaje ar trebui sa le dea drumul pt. ca in media circula doar sondaje realizate de apropiati ai PSD
    • +10 (14 voturi)    
      Protestele de azi vor schimba sondajele! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:27)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      Johannis va trece in fruntea sondajelor dupa ziua de azi iar Sambata si Duminica se va desprinde in invingator. Aproape toata Romania e impotriva lui Ponta!
    • +14 (18 voturi)    
      desi nu imi place nici unul dintre cei 2 candidati (Vineri, 14 noiembrie 2014, 10:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      100% voi merge la vot, cu toata familia. Nu il mai suport pe Ponta, Gadea si toata sleahta lor de prefacuti, ipocriti, agresivi si nesimtiti.
      Inca de la prima dezbatere televizata (cea de marti) m-am convins cine este Victor Ponta (nu ca as fi avut vreo indoiala): agresiv, prefacut, golan de cartier, mincinos fara margini, total lipsit de respect, nepregatit...
      as vota pe oricine ar fi contra lui, mai putin CVT si Laszlo Tokes.
    • +9 (13 voturi)    
      Adevaruri infioratoare despre mafia lui Ponta (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:27)

      nahui [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      http://www.youtube.com/watch?v=etVY4oeCSwE

      Va rog, ascultati, publicati pe pagina dv, dati mai departe.
      Adevaruri infioratoare despre mafia si gasca lui Ponta, unde si cum sint impartite miliardele de euros a romaniei de zeci de ani, despre Ponta si minciunile inventate la adresa lui Iohannis,
      Salvati Romania!
      Romani, salvati-va!
      VOTATI IOHANNIS
      Multumesc
  • +14 (20 voturi)    
    Scaunul (Joi, 13 noiembrie 2014, 23:49)

    CititorulComentator [utilizator]

    Macar pe scaunul lui Ponta, era deja un scaun :) Pe al lui Gadea, mai multe.
  • +45 (51 voturi)    
    Interesant ... (Joi, 13 noiembrie 2014, 23:58)

    area51rmc [utilizator]

    Da, nu am pierdut nimic, pentru ca nu am suportat gandul ca m-as fi putut uita la asa ceva.

    Dar nu pot sa nu imi aduc aminte ca un mare "jurnalist", pe numele sau Rares Bogdan, nationalist roman pana in ultima fibra a fiintei sale, si multi altii ziceau ca-i bine ca Iohannis sa se duca la Antena 3 ca ar fi o dovada de barbatie.
    Pentru ce? Pentru ca unii chiar isi imagineaza ca a fi barbat presupune musai sa te duci intr-un loc unde nu-ti place ca sa te lasi murdarit si calcat in picioare.

    Ce ar fi putut spune Iohannis? Ca da, Antena 3 are dreptate: a fost vanzator de copiii, a fost vanzator de organe umane, a fost corupt pentru ca doar asa putea avea nu stiu cate case, ca a fost nepregatit la dezbaterile televizate, ca nu stie nimic din ce ar putea face un presedinte, ca Ponta e superior in atitudine si in aptitudine, ca nu stie cum il chema pe "X" sau pe "Y" din partid, ca etc. etc. etc.

    Deci Ponta a iesit invingator in orice situatie, iar Iohannis e un pierzator ... PE CARE EU IL VOTEZ CHIAR DACA VOTUL MEU AR FI SA FIE SINGURUL PE CARE L-AR PRIMI ... pentru ca Iohannis a vrut sa fie om si sa se manifeste asa cum a simtit si pentru ca nu a cazut in pacatul de a fi mitocan cum ar fi vrut masele infierbantate de "dezbateri" pe tema pensiilor si salariilor.

    Eu sunt un ins care nu traiesc si nu voi trai in mojicia si egoismul a celor care nu vad in fata ochilor decat propria lor pensie si propriul lor salariu, iar pentru argumente de acest fel sunt dispusi sa-si vanda si copiii. Multi dintre acesti insi sa nu uite ca li se datoreaza faptul ca in aceasta patrie a stat armata rosie 14 ani fara nici un motiv rezonabil, ca au turnant pe altii ca sa avanseze in cariera, ca au devenit membri de partid ca sa capete statut social samd, samd.
    Asa sunt eu, mosier, si din cand in cand le aduc aminte proletarilor ca lumea n-a inceput si nu se va termina cu ei si nici cu odraslele lor.
    • +6 (10 voturi)    
      :) (Vineri, 14 noiembrie 2014, 10:07)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      Eu ma uit la Antena 3 deoarece ma binedispune. Ma rad cu lacrimi de prostia lor. Cel mai comic este totusi Ciuvica asa cum este el de razvratit si cum scoate cate o bijuterie pe gura demna de cronica carcotasilor la fiecare interventie. Totusi ma si intristez cand imi dau seama ca multi oameni cred ceea ce se spune pe la latrina...
      • +4 (8 voturi)    
        execitiu (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:23)

        jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui calin22

        si pe mine ma distreaza pana imi dau seama ca e de plans ce se intampla acolo.

        ma uit totusi cateodata ca un exercitiu de desconpirare a minciunilor si manipularilor pe care ei incearca a le propaga. trebuie sa spun ca esti prada sigura, daca nu esti bine informat. pentru nivelul Romaniei sunt destul de profi in ale manipularii.

        ii mai urmaresc si pentru a nu uita pana unde poate merge josnicia umana, cat de degradant poate sa fie. pentru ca acest pas care te face sa iti vinzi sufletul diavolului e uneori unul foarte mic.
  • +33 (39 voturi)    
    Poate e horror cu Tartuffe. (Joi, 13 noiembrie 2014, 23:59)

    Sancho Panza Al Doilea [utilizator]

    Dar o parte din români iubesc asa ceva, nu spun ca toti.

    Va fi "Daciana dragostea mea" bis... veti vedea. Contestatiile de dupa si incapatanarea de a nu accepta rezultatul, plus sumedenia de arbitrii...
    • +4 (8 voturi)    
      f. corect, jucam intr-un Tartuffe (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:31)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Sancho Panza Al Doilea

      in varianta horror: in piesa noastra nu numai ca nu exista niciun rege drept, noi suntem la un pas ca un Tartuffe al serviciilor sa i-a si locul regelui cu sprijinul a milioane de "orgoni" care nu dau semne ca ar dori sa iasa de sub masa :)
  • +39 (43 voturi)    
    Vomitiv (Joi, 13 noiembrie 2014, 23:59)

    Arcasu [utilizator]

    Sa vii cu mamica la dezbatere electoralaca sa te apere de contracandidat. Da'astfel se vede ca aschia nu sare departe de trunchi, ca toate talentele ascunse se mostenesc... Freste-ne Doamne de asa familie prezidentiala!
    • +23 (27 voturi)    
      SA TRECEM LA TREABA, adica la VOT. (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:36)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Arcasu

      Am mai vazut " voinicei " ca si chistocul asta ; in mintea lui e deja presedinte , cel mult pina duminica seara, daca nu plezneste fudulia si prostia in el pina atunci .
  • -34 (46 voturi)    
    wishful thinking - Ponta nu poate pierde (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:01)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Frumos indemn. Si? Pe mine nu ma misca nici 5 mm... aa, daca jura pe Biblie ca nu e manipulat sau santajat de Basescu sa-i tina deschisa cariera politica, m-ar fi miscat cu 1 cm...traduceti asta in procente...
    • +17 (29 voturi)    
      0.5 cm? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:34)

      OTaraCaAfara [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Inteleg ca esti anti Basescu. Ceea ce nu inteleg este ca tu faci o comparatie intre o certitudine si o presupunere.

      certitudinea ar fi ca Ponta, ca sa fiu politicos, e cel mai nepotrivit presedinte in momentul actual. detaliile sunt multe, daca vrei, elaboram.

      presupunerea e ca Iohannis e omul lui Basescu.
      • +9 (15 voturi)    
        dă-le doamne, la români... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 6:49)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui OTaraCaAfara

        Fiecare cu alegerea lui. Se răzbunăi pe Băsescu, nemergând la vot, așa crede el.
        E ca și cum ar spune: m-a înșelat nevasta, am lăsat-o și am luat tuta satului.
      • +5 (11 voturi)    
        dar (Vineri, 14 noiembrie 2014, 10:24)

        SlyK [utilizator] i-a raspuns lui OTaraCaAfara

        certitudinea e ca ponta e omul lui nastase si iliescu.
      • -9 (11 voturi)    
        capisci? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:46)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui OTaraCaAfara

        Comparatie intre o certitudine probata public (Ponta=socialist gaunos) si o certitudine personala a unui grup restrins, probata posibil vreodata in viitor (Iohannis=cirtita infiltrata din 2007 de Basescu).
        De altfel ma amuza teribil sa iasa Ponta presedinte, sa nu ne plictisim in veci de viata politica din Romania (hopefully with the aid of HN).
        Statement: mie presedintele Romaniei nu mi-a determinat niciodata viata, faptele, statutul economic si convingerile. Sint freelance dinainte de 1990, nu am lucrat "la stat" si am optiuni liberale in familie din 1935 (grand pa). E pe placul meu sa ma pot angaja in sfidarea sau, dupa caz, batjocorirea imbecililor sau ticalosilor care au condus tara dupa abdicarea Regelui Mihai. Asta ca sa explic natarailor care m-au comentat mai jos, desi n-o fac pentru ei, ci ca sa ma distrez (de-aia, ma, sint pe HN!!!)
    • +7 (13 voturi)    
      POATE PIERDE LA 61.5% prezenta la VOT (Vineri, 14 noiembrie 2014, 3:52)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      POATE PIERDE LA 61.5% prezenta la VOT

      AM POSTAT LINKUL cu detaliile de calcul mai SUS
    • +2 (10 voturi)    
      "Foarte suficient" vorba "doctorului" Viorel ! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:45)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Pregatit cateva zile, viitorul pensionar anticipat din politica, Baby Clownul Viorel este bun de returnat la Baia de Fier sau Moscopole.
    • +2 (8 voturi)    
      ma dar bolsevicu (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:49)

      danut lupascu [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      insista si are si clopot la gat
  • +40 (48 voturi)    
    Catre NEHOTARATI : (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:01)

    romania_curata [utilizator]

    Johannis nu este MESIA asteptat de majoritatea romanilor, dar CU SIGURANTA e de O MIE DE ORI mai bun ca ponta!!!
    Prim mafiotul italiei sustine prim plagiatorul romaniei; cine se-aseamana se aduna.
    SINGURA SOLUTIE = sa votam MASIV cu Johannis!!!
    • +21 (33 voturi)    
      votam Iohannis (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:32)

      grivei [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

      Trebuie sa alegem intre doi etnici: unul este de etnie germana, Iohannis , altul de etnie albaneza, Ponta . Parerea mea este ca trebuie sa castige neamtul care este net superior prin comportament , seriozitate , disciplina, si exemplu de om gospodar dovedit la Sibiu.
      • +9 (15 voturi)    
        "Albaneza" asa zice el... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 3:53)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui grivei

        "Albaneza" asa zice el...
  • +28 (36 voturi)    
    Vacarm. Tigai. Bormasini. Saracie. Saracie. (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:04)

    Clop [utilizator]

    Circ pe paine pentru audienta acestui fel de media tabloidizata.
    .
    Vacarm. Tigai. Bormasini. Saracie. Saracie. Saracie.

    Decidentul ca privitor e gol mentalmente si mai vrea o banana. E o maimuta care sta la televizor in delir si priveste ore in sir goliciunea altora, goliciunea lor spirituala, a unora care astazi se proclama vedete. E un porno TV cu vaicareli fals decisive.

    Tras de par in argument,ocultarea informatiei care sa genereze un rationament.

    *Nu fiti atat de trist, de defetist, domnule Tapalaga, duminica mai avem o speranta si azi este vineri. :)
  • +30 (38 voturi)    
    Exercitiu de imaginatie (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:09)

    Xtian [utilizator]

    Si-l poate imagina cineva pe Iohannis facand acelasi lucru, sau macar ceva apropiat?

    Eu consider ca asta spune multe despre cat de penibil se poate comporta Ponta.
    • +4 (10 voturi)    
      in nici un caz (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:29)

      Roxana_ [utilizator] i-a raspuns lui Xtian

      Iohannis este un domn, nu un papitoi.
  • +19 (27 voturi)    
    chestia asta (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:12)

    ws [utilizator]

    chestia asta e legală? adică apare un goebbels sau jdanov sau popescu dumnezeu - ăștia există fie că vrem sau nu - iar societatea nu-și poate lua măsuri de siguranță?

    wtf, cum de există bizarerii d-astea?

    pentru cei care nu-i urmăresc pe badea, ciuvică, gâdea et co: russia today e model de jurnalism față de a3. it's beyond imagination. băsescu a traficat copii, droguri - folosind aeronava prezidențială - diamante, arme și tot ce mai poate fi traficat.

    astea nu-s afirmații făcute de vreun dement invitat accidental la domnugâdea. asta-i dogma oficială a postului.

    ws
  • +15 (19 voturi)    
    cam asta va si fi... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:13)

    solar [utilizator]

    diferenta la care se va termina marele balci neocomunist roman organizat, volens -nolens, si cu aplomb de onor presa inteligenta romaneasca de toate culorile. ...Si da si lupta si pac la "Razboiul"... stii , neicusorule, ca la 48 care va sa zica Si clopoteii etc etc etc.
    Chestia e ca gluma se ingroasa si ne pasc multe,,,Aci ma opresc, si las presa sa "combata''( inca 25 de ani ?).
    Oricum balciul continua si pe vreme de taifun. Iar alte alegeri vor bate la usa,dar cu siguranta si cu pumnii. si picioarele.De-ar fi numai atat si inca va fi bine.
    Doamne ajuta-ne. Ce ...? Nu zic bine? Nu-s si eu greco -ortodoxo-catolic?
  • -35 (41 voturi)    
    puscarieeeeeeeeeeeeee (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:14)

    tepes [utilizator]

    Dar te intreb Petrule, de ce asi traii pe mosia ACL-lui .Apelul tau disperat arata frica de viitor,dar trebuie sa intelegi ca vremea voastra sa dus si nu se mai intoarce.Ati gasit o oportunitate in acest Iohannis si ce v-ati spus acum este momentul sa revenim ca sa nu ne baga astia la bulau.Din pacate-pt.voi timpul trecut nu se mai intoarce si va trebui sa dati cu subsemnatul la DNA.
    • +14 (22 voturi)    
      Da, puscarie (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:47)

      PaulAtreides [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      Puscarie pentru toti penalii indiferent de culoare politica!
      Dar, e foarte clar pentru oricine care are mintea intreaga ca nu ar trebui sa ne dorim un partid stat care sa controleze totul.
      Am trait odata in comunism si nu mai doresc acea experienta inca odata.
    • +5 (11 voturi)    
      hei bolsevicule (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:50)

      danut lupascu [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      cei care voteaza cu johanes nu tin cu basescu dar voi tot in decembrie 2012 sunteti
    • +6 (12 voturi)    
      pe numarate? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:55)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      si eu sper ca DNA sa-i bage la puscarie pe toti penalii, indiferent de partid;

      dar deocamdata avem de ales intre Ponta si Johannis, cum procedam?

      ca sincer si pe mine ma cam deranjeaza penalii ACL care apar pe scenele electorale alaturi de KJ, doar ca in jurul lui VVP sunt penali aproape toti - deci, cum facem?
  • +19 (29 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:15)

    ipolitic [utilizator]

    unde sa apăs să vă dau un plus?
  • +21 (31 voturi)    
    Glontul de Argint (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:22)

    zyk [utilizator]

    Tras de Voiculescu si gasca din hazna.

    aaa si motociclistul tarii care nu stie ce inaugureaza.
    Ponta se impusca singur
  • +28 (34 voturi)    
    Doamne.... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:26)

    Daniela.ro [utilizator]

    Cata greata imi provoaca Latrina 3. Chiar sunt oameni care se uita la aceasta Latrina? Doar citind articolul si imi provoaca sila. Cata micime!
  • +27 (33 voturi)    
    Va dati seama unde am ajunge daca ar ceda (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:27)

    Andrei Bz. [anonim]

    Va dati seama unde am ajunge daca ar ceda (inchise, cumparate etc.) si ultimele bastioane ale presei echilibrate? Putem doar sa ne rugam ca asa ceva nu se va intampla?

    Haideti ca proiectul nostru al cetatenilor (indiferent daca iese Ponta sau nu) pentru urmatorii ani sa fie sa curatam si sa echilibram spatiul media din Romania. Haideti sa facem un CNA privat daca cel de la stat nu functioneaza, chiar daca sanctiunile vor fi initial simbolice. Haideti sa obtinem finantare de la filantropi occidentali pentru infiintarea de noi canale media independente. Eventual puteti sa mai veniti cu idei.
    • +11 (17 voturi)    
      Am ajunge (Vineri, 14 noiembrie 2014, 3:08)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Bz.

      Să citim presa străină ca să aflăm ce se petrece în România cu adevărat...
    • +3 (7 voturi)    
      Talentul publicului (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:14)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Bz.

      observatia e f. buna, problema noastra s-ar putea sa fie alta:

      un regizor francez intervievat dupa ce a luat un mare premiu a zis asa: "problema nu e doar ca eu sa am talent, pt. un film ca asta trebuie ca si publicul sa aiba putin talent"

      cred ca putem gasi solutii pt. o media independenta, dar eu cand aud ca A3 are seri cand face 1 milion de telespectatori audienta iar RTV vine tare din urma, ma intreb daca publicul nostru, sau cel putin marea lui majoritate, are suficient de mult "talent".
    • +2 (8 voturi)    
      am ajunge (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:30)

      Roxana_ [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Bz.

      Din nou in anii 2000 - 2004 daca nu mai rau. Ati uitat epoca nastase? ponta este doar elevul lui, nu?
  • +12 (20 voturi)    
    Ponta nu stie imnul Romaniei! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:32)

    zigzag [utilizator]

    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.antena3.ro%2Fpolitica%2Fiohannis-absent-de-la-confruntarea-finala-intrebari-fulger-pentru-victor-ponta-273548.html&h=jAQGi0O6j

    Ultimul video la minutul 13:20!
  • +14 (18 voturi)    
    Vikey Ponta (Vineri, 14 noiembrie 2014, 0:50)

    1viorel [utilizator]

    Ponta il va numi PM pe Tariceanu, poate gaseste cineva sedinta din parlament de acum 10 ani de investire a guvernului Trariceanu sa vedeti si auziti discursul lui Ponta de o mojicie fara margini la care Tariceanu ii raspunde - Faceti afirmatii f periculoase pt un tinar politician' sau tot in aceeasi perioada cind Ponta in parlament de la tribuna ii spunea lui C Antoneascu ca VIP inseamna very important papagal- nu au trecut decit 10 ani...
    Mare POLITICIAN acest Mikey Mouse - Vikey Ponta
    Vom fi f respectati cu un asa Presedinte
    Daca acum il vom avea pe el presedinte peste 8 ani va fi Vali Vijelie, Jean de la Craiova, Adrian Cristea, Bianca Dragusanu, Cruduta, etc
    • -2 (6 voturi)    
      investirea guv. Tariceanu (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:11)

      adimarian [utilizator] i-a raspuns lui 1viorel

      gasiti stenograma sedintei aici: http://m.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=5788&idm=4&idl=2
      • -2 (4 voturi)    
        vp (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:33)

        1viorel [utilizator] i-a raspuns lui adimarian

        nu este discursul la care ma refeream- dar acel discurs exista - in care prospatul PM - adica CPT il atentioneaza ca este total deplasat. eu nu am ceva peronal cu VP dar este f departe de presedintele care m-ar face mindru ca int roman. In 95 am in Praga si in institutii si magazine oamenii avea portrete cu presedintele
      • -2 (4 voturi)    
        Genial!!! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:11)

        Gelum [utilizator] i-a raspuns lui adimarian

        n.t.
    • 0 (0 voturi)    
      neadevaratul pm (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 20:14)

      ViR [utilizator] i-a raspuns lui 1viorel

      http://activenews.ro/ponta-desfiintat-la-antena-3-clipul-video-care-devenit-viral-pe-internet_1871563.html http://www.ziare.com/victor-ponta/calin-popescu-tariceanu/ce-parere-avea-ponta-despre-tariceanu-moliceanu-razgandeanu-nu-putem-sa-i-numaram-ouale-1331484
  • +19 (25 voturi)    
    Pe Realitatea TV, 13 noiembrie 2014 (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:02)

    DiasporaRo [anonim]

    La dezbaterea Predoiu cu Z gonea
    Dl Predoiu a prezentat cu act (ce are numar de inregistrare, din februarie 2014) semnatura plagiatorului prim ministru cum ca "guvernul" refuza propunerea de vot prin corespondenta in cazul diasporei
    In 2012, acelasi guvern a dat hotarare de urgenta de vot pt militarii si personalul aflat pe diverse campuri de lupta din strainatate motivand neceseitatea hotararii prin "datorita timpului scurt de pana la votare"
    Fratzilor din diaspora, sunati'va parintii, rudele din tzara ca macar EI sa voteze si sa va faca dreptate, daca acolo unde va gasiti voua vi se interzice dreptul la vot prin demersuri de obstructionare
    • +6 (12 voturi)    
      Predoiu a fost f. bun (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:43)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui DiasporaRo

      am avut rabdare sa ma uit la emisiune doar pt. ca Predoiu a fost realmente mult mai bun decat ceilalti comunicatori ACL - pacat ca nu a fost mai vizibil in campanie.
  • +14 (20 voturi)    
    Singura Solutie (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:14)

    Orizont [utilizator]

    Votati, nu Pontati!
  • +20 (28 voturi)    
    CATRE SUSTINATORII LUI PONTA (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:26)

    emigrant [utilizator]

    Stati acasa daca nu sinteti siguri ca Ponta merita votat. Va rugam, stati acasa. N-au ce sa va faca.
    Nu votati doar din fronda, e un moment periculos. Cei care l-au studiat pe Ponta si Mafia din spatele lui spun ca ne vom intoarce mult in timp. Da, se poate si mai rau. Cel mai mult vor avea de suferit Jurnalistii independenti, magistratii corecti, cei care nu se lasa cumparati. Ei isi risca acum cariera, poate si libertatea..Think about it..
    • +10 (16 voturi)    
      :) (Vineri, 14 noiembrie 2014, 2:24)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      Păi tocmai pe ăia au boală electoratul USL...pe regula noi muncim, nu gândim...
  • +9 (15 voturi)    
    Cosorul tovarasului Visan=secera si ciocanul (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:28)

    Plagarus [utilizator]

    '' Revolutionarul " psdist Visan are exercitiul preamaririi tovarasilor vechi si noi.
    Talent a fost, caracter ba

    Minciuna voastră v-a adus pe scenă,
    actori într-o politică obscenă.
    Şi-acum, că-i un prăpăd întreaga ţară,
    ia cereţi-vă puţintel, afară.
    Decât să vă trimită ţara noastră,
    mai bine mergeţi voi în mama voastră.
    Plecaţi de-aici, cu-o grabă funerară,
    şi nu albanizaţi această ţară .
    Băgaţi viteză, că vă trece anul
    şi s-a scurtat şi s-a-nvechit ciolanul.
    Şi ce vă pot eu spune la plecare
    decât lozinca lui Fănuş cel mare:
    Nenorociţilor, se rupe şnurul,
    „La muncă, la bătut ţăruşi cu curul!”
    A.Paunescu-marele poet al neamului
  • +10 (16 voturi)    
    Ponta - Presedinte proxenet. Bafta Romania! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 1:52)

    Robert USA [utilizator]

    Propunerea de legiferarea prostitutiei in Romania, propusa de ministrul finantelor guvernului Ponta sub pretextul ca va genera venituri la buget denota nerusinarea acestui guvern si premier.
    NU am sa ma refer la aspectul religios pentru ca eu nu sunt o persoana religioasa; am sa ma refer la crunta realitate a unui astfel de proiect.
    Legiferarea unei activitati presupune introducerea respectivei meserii in codul muncii si beneficierea de drepturi egale cu ale celorlalte meserii din cod. Ca urmare, aducerea de personal din strainatate in situatia in care nu se “acopera” “posturile” existente cu “personal” din tara. Ne vom trezi cu prestatoare ale acestei meserii devenita activitate legala si deci onorabila, de pe intreg globul pamantesc. Vom gasi meseriase din Asia, Africa si America Latina, in principiu din zonele in care veniturile sunt extreme de mici.
    Vom observa aparitia de “agentii de munca” care vor aduce lucratoare din afara tarii, le vor facilita vize legale de munca, le vor inchide in spatele unor usi pazite de angajati ai legalelor case de toleranta iar proxenetii de astazi se vor numi “manager de casa de toleranta”.
    Aceasta este oferta propusa de psd si guvernul Ponta romanilor, aceasta este ultima resursa nevalorificata care va aduce venituri la stat in optica lor.
    Legiferarea prostitutiei va atrage dupa sine si legiferarea traficului de carne vie, acele “lucratoare” fiind mai cu siguranta cumparate de la tiitorii lor din tarile de provenienta. Va exista o parte nevazuta a unei activitati aduse la lumina zilei.
    Eu cred ca Romania nu are nevoie de un presedinte care sa promulge o astfel de lege, de un presedinte care se va mandri cu traficul de carne vie.
  • +17 (21 voturi)    
    Mesaj pentru nehotarati! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 2:50)

    Ovidiu C. [utilizator]

    71 de oameni de cultură, artişti şi personalităţi publice de seama ale României le-au transmis un mesaj milioanelor de români care nu s-au prezentat in turul I la vot. Andrei Pleşu, Gabriel Liiceanu, Mircea Cărtărescu, Mihai Şora, Aurora Liiceanu, Tudor Chirilă, Ana Blandiana, Horia-Roman Patapievici, Rodica Zafiu şi Dan C. Mihăilescu sunt doar câţiva dintre cei care le-au transmis un apel românilor care nu ştiu cu cine să voteze în turul II al alegerilor prezidenţiale.

    Dragi prieteni care vă gândiţi să nu ieşiţi pe 16 noiembrie din casă pentru că n-aveţi cu cine vota.
    Respectându-vă libertatea opţiunii, vă rugăm să ascultaţi o clipă „oful” nostru, al celor care au ieşit la vot şi vor ieşi şi-n turul al doilea.
    Convingerea noastră este că episodul electoral prin care trecem acum este – după mineriadele din vara lui 1990 şi după cutremurarea societăţii din vara lui 2012 – al treilea moment de alertă maximă din istoria noastră post-decembristă. Numai un orb nu vede la ce mijloace recurge un grup de oameni cinici în preajma alegerilor, pentru a pune definitiv mâna pe putere şi a o utiliza doar în folosul lor. Nu contribuiţi, cu dezgustul vostru pentru politică şi politicieni – ajungând să credeţi că 'toţi sunt la fel' –, la un deznodământ politic care, pentru o perioadă nedeterminată de timp, se poate dovedi catastrofal pentru vieţile noastre.
    Nu toţi candidaţii la prezidenţiale „sunt la fel”. Nu toţi, având pe mână bugetul ţării, l-au folosit pentru campania lor electorală. Nu toţi au făcut pomeni din banii noştri pentru a fi ei aleşi. Nu toţi şi-au mituit electoratul. Nu toţi l-au manipulat, exploatând ignoranţa politică a oamenilor amărâţi din ţara noastră. Nu toţi, având pe mână puterea şi instituţiile statului, le-au refuzat cetăţenilor români, acolo unde au socotit că pot s-o facă, dreptul de a vota. Nu toţi au folosit minciuna ca supremă metodă electorală.
    • -5 (7 voturi)    
      votati Monica Macovei! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:01)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu C.

      Foarte interesant: Rori si Gabriel Liiceanu se reunesc dupa 100 de ani de la divort in a-l sustine pe Iohannis!
  • +15 (19 voturi)    
    Mesaj pentru nehotarati! (continuare) (Vineri, 14 noiembrie 2014, 2:51)

    Ovidiu C. [utilizator]

    Nu toţi au recurs, în campanie, la cele mai mârşave lovituri, incompatibile cu jocul social al democraţiei. Nu toţi şi-au batjocorit contracandidatul pentru că nu are copii. Nu toţi au folosit Poşta Română pentru a-i înspăimânta şi a-i minţi cu tăierea pensiilor pe bătrânii ţării.
    Nu credeţi că măcar pentru a da o replică acestor mizerii merită să veniţi pe 16 noiembrie la urne? Îi puteţi sancţiona, îi puteţi opri, prin votul vostru, pe cei care le-au făcut. De voi depinde să împiedicaţi căderea colectivă într-o prăpastie a istoriei. N-are cum să nu vă pese de noi toţi. Nu credeţi că merită să dăruiţi o oră din viaţa voastră pentru viitorul vieţilor noastre? Gândiţi-vă la nenorocirea care se va abate peste ţară, dacă vă veţi folosi libertatea de a alege ca libertate de a alege să nu alegi.

    Nu vă amăgiţi că stând acasă nu veţi vota. Stând acasă, veţi vota un impostor periculos.
  • +6 (10 voturi)    
    Despre cat trebuie sa recupereze Iohannis (Vineri, 14 noiembrie 2014, 4:28)

    SePoate [utilizator]

    In momentul de fata diferenta in sondaje dintre cei doi candidati este 9% adica Iohannis 46% Ponta 54%. Nu este adevarat ca Iohannis trebuie sa recupereze 9%, nu! trebuie sa recupereze 4% ATAT! asta-i matematica. Cum adica sa recupereze 9% sau 10%? ar insemna ca Iohannis sa aiba 56%?
  • -3 (9 voturi)    
    O Noua Constitutie (Vineri, 14 noiembrie 2014, 5:43)

    EDean [anonim]

    Prima datorie ce va reveni noului sef, oricare ar fi acesta e sa schimbe urgent Constitutia Romaniei, incepand cu reformularea Articolului Unu, articol inca demult abuziv! Sa speram ca se va incumeta chiar daca va pierde mult din vremelnica popularitate initiala!
    • 0 (10 voturi)    
      Asa este (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:47)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui EDean

      sintagma de la art. 1 alin 1) nu mai este folosita de niciun stat european dupa al 2-lea razboi mondial.
  • +1 (19 voturi)    
    Ponta va castiga (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:15)

    garibaldi [utilizator]

    Este foarte simplu de ce.
    1-Udrea si Basescu au indemnat la boicot inainte de primul tur deci din cei 5% vor veni mai putini,1% lipsa conteaza.
    2-M.Macovei a luat sub Udrea fapt pentru care dezamagirea e mare ,se vor prezenta sub 3%din scarba fata de imbecilitatea acestui popor care voteaza stanga.
    3-Din alegerile trecute la turul 2 se prezinta mai putini ,cateva procente lipsa conteaza.
    4-Diaspora va fi impiedicata sa voteze sau daca va vota au grija baietii cu ochi albastrii sa nu se numere corect voturile.
    5-Bugetarii,pensionarii,tocmai au primit bani asta o sa-i scoata la vot masiv.
    6-INTERNETUL nu conteaza reprezinta fix 5% scorul lui MMacovei.
    Ne asteapta 10 ani de macel contra dreptei,contra jurnalistilor de dreapta,contra tuturor simpatizantilor basisti sau de dreapta si asta in uralele pensionarilor,asistatilor cu mana intinsa ,vom avea un ortodox ca doar asta conteaza la pupatorii de moaste.
    Somn usor Romania!
    • +4 (10 voturi)    
      sa mori tu ? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      ai dat in bobi ?
    • +2 (10 voturi)    
      5 treaca-mearga, dar 10??? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:04)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      Interesant: mizati ca daca iese ponta presedinte va sta, precum predecesorul, 10 ani la Cotroceni? Sper sa ne salveze intelectualii de asa un destin crud
  • +10 (16 voturi)    
    Apel de suflet (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:31)

    rados [utilizator]

    Oameni buni! Oameni de buna credinta! Romani satui de atata mistificare! Trebiue sa ne mobilizam si chiar daca acest infam iese la alegeri ( ca dispune de tertipuri si de lingai cat cuprinde!), sa nu-si inchipuie ca o sa-i mearga bine pe mai departe! Sa simta ca e incoltit din toate partile de cei care s-au saturat. Nu in parlament se afla opozitia! Acolo fraternizeaza cu totii! In strada, in presa celor care nu s-au vandut, peste granita peste tot! N-am crezut sa ajungen din nou de unde-am plecat! Dar mai intai de toate: LA VOT! Civilizat, demn, cinstit! Si noi suntem destui si sa se vada ca nu suntem ca EI!
  • +2 (12 voturi)    
    Intr-o tara normala... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:57)

    ChildoftheGrave [utilizator]

    Puie Monta nu lua nici macar 3%!

    http://capitalismpepaine.com/2014/11/14/intr-o-tara-normala-la-cap-ponta-n-ar-fi-avut-nici-3/

    "Da-i dracului de tampiti, imi zice ieri un prieten. Daca vor sa moara cu Ponta de gat, lasa-i sa vada ce-i aia. Cum au vazut si cu Iliescu, pana le-a iesit pe nas: 2 mineriade, de n-a mai pus nici un investitor strain piciorul in Romania, timp de 6 ani. Lasa-i sa ramana someri, fara fime, fara patroni, sa se fure unul pe altul pana or crapa. Care-i problema?"
  • +4 (12 voturi)    
    Signor Renzi! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:05)

    MichiuStefan [anonim]

    Imi imaginez ce dezmat scabros a fost la A3- ca nu o urmaresc de ani buni!Dar ce ma deranjeaza este lipsa de reactie a Opozitiei!A fost Renzi-eu m-as fi dus in sala si i-as fi spus, in limba lui, cum se simte sustinand un plagiator, un mincinos pe langa care Pinocchio e un personaj sincer, o marioneta a mafiotilor Romaniei pe langa care mafiotii clasici, ai lui, sunt copii mici?Asta e Europa socialista, d-le Renzi?Cu ce pret ati acceptat sa siti alaturi de un astfel de personaj?Ca nu pot sa cred ca sunteti la fel!De ce nu a fost o astfel de reactie? Opozitia asta inseamna, reactie!Referitor la vot, important nu e ca noi, de aici votam corect, important este cate voturi aducem noi!
  • +4 (12 voturi)    
    Alegeri (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:26)

    007Alegator [utilizator]

    Singura solutie de a scapa de dictatura minciunii si de caracatita coruptiei este votul masiv.
    Cum minciuna are picioare scurte, iata ca, inainte de alegeri se retrag tichetele cadou, produsele alimentare livrate cu larghete de clica PSD, INS anunta continuarea si adancirea derapajului economic, iar in unitatile de invatamant superior nu s-au primit salariile intrucat nu sunt bani in Ministerulu Educatiei, in schimb s-au virat in conturi pomenile; nu sunt suficiente sectii de votare si buletine de vot in diaspora!
    Oda minciunii si imposturii cantata in permanenta de televiziunile de partid este mai mult decat dizgratioasa.
  • +3 (9 voturi)    
    Monstruoasa coaliţie.- televiziunile (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:35)

    VASCO [utilizator]

    Factori neidentificaţi, au realizat o vastă acţiune de injghebare la scara intregii societăţi, a unei monstruoase coaliţii impotriva demnităţii poporului Român, urmărind instalarea la palatul Cotroceni cu orice preţ la 16 noiembrie a lui Viktor Ponta.
    Este de înţeles, având în vedere că domul Iohannis are ca obiectiv principal schimbarea profundă in România după 25 de ani, cu o politică bazată pe domnia legii, cu mai puţin scandal ce urmăreşte schimbarea de fond a clasei politice compromise, politică ce reprezintă o ameninţare mortală a structurilor partinico - mafiote ce au incălecat şi jefuiesc ţara de după revoluţie, formând un larg grup de interese .ce include, conform evidentelor probe chiar şi biserica ortodoxă de la întâi stătătorul în jos şi majoritatea televiziunilor de ştirii.
    Consilierii lui Ponta, presupuşi ar fi americani, au formulat astfel strategii şi planuri ce ţin de începuturile capitalismului sălbatic american din primele decenii ale secolului 20, dar cu efecte catastrofale pentru democraţia şi societatea noastră, lipsită de o constituţie corectă, şi capabillă a mobiliza părţile necompromise şi cu deosebire ale mass- media.
    Pentru atragerea televiziunilor, această ticăloasă strategie a cuprins o etapă pregatitoare de ameninţare şi şantaj, de inducerea sentimentului de nesiguranţă - vezi reglementările privind insolvenţa mass-media, răspunderile presei, ameninţând pe faţă şi insistent televiciuneile Protv - vezi repetatele scandaluri Ponta Sârbu - şi Realitatea în insolvenţă , iar în etapa a doua contând pe epuizarea rezistentei acestora, a impus grosolan în numele democraţiei turului II al prezidenţialelor, un program de dezbateri bazat pe bici şi mită constând în defalcarea pentru fiecare din complici a unor venituri de nerefuzat o adevărată şi făţise mită elecorală la care au cedat şi Guşe şi Rareş Bodan.
    Programul menit al umilii pe contracandidat prin organizarea unor ambuscade fară şanse pentru Iohannis.
    • -1 (5 voturi)    
      Mostruoasa coaliţie - televiziunile - continuare. (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:38)

      VASCO [utilizator] i-a raspuns lui VASCO

      Lansând după primul tur , fără consultarea adversarului, Ponta a forţat nota contând pe lipsa de reacţia a acestuia prin afişarea programului de dezbatere la cele patru televiziuni de ştiri ce ocupă primele patru zile din ultima săptămână dinaintea turului al doilea pretinzând că astfel ar fi soluţionat realizarea a patru intâlnirii de dezbateri zilnic de la orele 2o seara fiecare finalist beneficiind de a fi găzduit la câte două televiziuni prietene, respectiv :
      Ponta la - România TV , Antena 3, in prima şi ultima zi programului, iar
      Iohannis la - Realitatea tv şi B1 tv., în ziua a doua şi a treia a programului..
      Contând pe fidelitatea totală a televiziunilor lui Ghiţă şi Voiculescu, adevărate oficii de crimă informatică în masă, Ponta avea în vedere toate variantele posibile de desfăşurarea a dezbaterilor, din care ;
      - jignit de ofensatoarea impunere a dezbaterilor Iohannis va evita a intra in defileurile ambuscadelor şi astfel va fi declarat laş, etc. conform companiei lansată după 2 noiembrie.
      - furios, Iohannis î-şi va asuma riscul de a se prezenta la România TV şi după un scenariu dement gen Codruţ Stefănescu demonstrat in ziua premergătoare în întâlnirea cu domnul Falcă va pierde confruntarea indiferent dacă va părăsi sau nu emisiunea.
      - dacă va avea curajul a se prezenta la televiziunile prietene din zilele 2 şi trei, va fi definitiv umilit la ultima televiziune de top SNN, de părintele Gâdea şi alţii.

      - utilizând fiţuicile corp delict pentru copierea cifrelor, în dradiţia hoţiei naţionale de la bac şi doctorate, Ponta va asigura sunetul şi lumina necesare.
      Consecvent lucrului bine făcut Iohannis a înfruntat "steua şoselei " alături de gevernamentabilui soţ şi pe mentorului Guşe eternul traseist, reaşezat pe linia de plutire
      a bărcuţei flotei pontiste şi întrând în aula Realitatea tv, şi intrat in clasa derbedeilor a dictat şi impus ;
      - respectaţi programul,
      - nu minţiţi,
      - după oră, aerisiţi clasa şi plecaţi acasă
    • +4 (8 voturi)    
      Apropo de consilieri externi (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:25)

      M4rk [utilizator] i-a raspuns lui VASCO

      Dincolo de banii pe care ii iau de la Ponta, consilierii externi pot reprezenta si alte interese. Divide and conquer.
      O tara slabita, macinata din interior, e o prada mai usoara. In plus, o tara in dificultate are nevoie de ajutor financiar, economic. Ajutorul nu e gratuit.
      Lasa tara sa se refaca putin si apoi o iau de la capat.

      Romania are sanse foarte slabe de a iesi din bucla asta. E nevoie de patriotism adevarat la conducere, ori asta e greu de obtinut cand 40% din populatie e semianalfabeta si "ajutata" sa ramana asa.

      Punerea tarii la picioarele unui clan 150% PSD (incluzand turistii) in urma alegerilor prezidentiale este un lucru foarte grav.
      Cred ca patriotii nu trebuie sa se trezeasca doar in timpul campaniilor electorale. Electoratul trebuie educat, ajutat sa se ridice. Importanta votului si a alegerii celui caruia i-l dam trebuie explicata tuturor; pe indelete, zilnic, pana la alegerile parlamentare.
      Pentru ca Parlamentul este cel care ne abuzeaza pana in gât de ceva timp incoace. Iohannis nu va putea sa demita guvernul lui Ponta. Votul de blam trebuie sa vina din Parlament. Dar Parlamentul si Guvernul au facut blat cel putin de cand s-a creat USLul. Legile care sunt supozate sa ne apere democratia trebuie studiate si corectate, pentru ca e clar ca in forma actuala pot fi ocolite.

      Iar Avocatul Poporului trebuie sa fie al poporului. As vrea sa pot sa-i cer sa organizeze referendum pentru dizolvarea Parlamentului si organizarea de alegeri anticipate. Eventual fara coalitii de 66,6%..

      Hai ca sunt varza. Voiam sa spun si eu ceva rapid si m-am pierdut in idei..
  • +6 (10 voturi)    
    Portret creionat impecabil (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:09)

    dekar [utilizator]

    ..."avand nevoie sa imprumute mereu din credibilitatea cuiva"..."un complex de inferioritate specific oricarui impostor ajuns miraculos in varful ierarhiei".
    Nimic de adaugat.
  • -5 (7 voturi)    
    Multumesc pentru informatie (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:12)

    DanBruma [utilizator]

    Dar nu era necesar, am urmarit emisiunea aproape in totalitate :)
  • +2 (8 voturi)    
    Preteriţiunea candidatului WcP si gainile sale (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:16)

    Plagarus [utilizator]

    " Suntem condamnaţi să râdem de cei care, acolo sus, ne reprezintă." (Ioan Grosan)
    Lai tze & currara mexicana pe halatul "doctorului " Viorel cel Pierzator !
    Toţi analiştii economici avertizează că furtuna e aproape,iar termenul de graţie e groaznic de scurt !
    Asadar din fericire WcP ramane cu gestul de a fi soferul spre Presedentie al neamtului echilibrat si responsabil !
  • +7 (7 voturi)    
    Eu am vazut ca ... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:26)

    oh [utilizator]

    Gadea si Ponta au distrus doar "saunu' lu' K.J". Au facut rahatul praf. Asta da fapta de vitejie!
  • +8 (14 voturi)    
    de ce e mereu singur? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 9:42)

    barba-neagra [utilizator]

    De ce Klaus Iohannis vine peste tot singur sau urmat de 2-3 persoane?
    De ce Victor Ponta nu poate merge singur nicaieri, fiind tot timpul imbalsamat intr-o multime de politicieni PSD, sotie - tot politician -, consilieri?
    De ce Iohannis se indarjeste sa ramana sever (pentru unii, culmea, arongant), gentleman, plin de bun simt, rareori scos din pepeni dar si atunci plin de respect?
    De ce Ponta nu poate depasi frustrarea unui golan care jicneste, minte, apeleaza la mahalagisme si termeni gen " stapan de sclavi" sau "mosier" care rezoneaza numai la sate?
    Care din cei doi ar fi un bun presedinte?
    Un tip care gandeste si actioneaza cu masura (enervandu-i chiar si pe baronii PNL, dornici de compromisuri si noi hotii alaturi de PSDisti), sau un tip lovit de grandomanie, obsedat de Basescu (caruia nu-i ajunge nici la calcai), un tip care promite unirea dar rupe Romania in regiuni istorice, in analfabeti creduli si oameni cu scaun la cap care gandesc singuri?
  • +5 (9 voturi)    
    polarizarea maselor (Vineri, 14 noiembrie 2014, 10:20)

    VladBerliba [anonim]

    Totul nu e decat un joc abil in procesul de globalizare si a guvernului global. Nationalitatile si religia reprezinta ultimele bastioane de care se mai agata masele. Distrugerea acestor urme si polarizarea impotriva nationalitatii ( evident asa ceva e imposibil ) e posibila prin crearea unui contrast puternic pentru ca masele sa fie scarbite. Terfelirea natiei si a valorilor religioase la scara deschisa de catre un antimodel social au definitivat schimbarea de constiinta necesara pentru ca masele sa abdice in bratele statului si in cele din urma a proiectului global. Momentul din regiune (Ungaria, Ucraina) e bun pentru a construi ultima ofensiva impotriva rusilor.
  • -1 (3 voturi)    
    Din pacate, azi am visat ceva... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 10:26)

    urbanie [utilizator]

    ...vezi pe http://scrib.wblog.ro/ ...
  • +5 (11 voturi)    
    Antena3 e sediul PSD-ului?? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:02)

    angicris2000 [utilizator]

    Mie asa mi se pare, ca antena 3 a ajuns sediul PSD-ului. Acu' mare branza nu e, ca am vazut ce public are Antena 3 si ce sustinatgori ai PSD-istii!!
  • +5 (11 voturi)    
    cult al personalitatii (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:06)

    boogiewoogie [utilizator]

    SUBSCRIU ! :) "psihanaliza" este evidenta si in mare parte aceleasi trasaturi si comportament l-am evidentiat si eu altora ...

    au ajuns bolnavi psihici toti vor doar control , sa isi masoare sculele unii cu altii, sa loveasca in stanga si in dreapta si fac o obsesie din adversarii "care nu ii lasa sa lucreze" si din "agitatori"
  • +6 (10 voturi)    
    Pentru ca multimea cere (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:16)

    Anca-Popescu [utilizator]

    As vrea sa incep prin a spune cateva cuvinte despre mine: sunt romanca din parinti, bunici, strabunici romani (toti de etnie romana). De peste 5 ani, sunt plecata in Marea Britanie. Duminica voi merge la vot si sper sa si apuc sa votez.
    In aceasta saptamana am realizat un lucru. Noua (ca popor) ne place sa fim mintiti, sa fim furati, sa ni se dea ca la cesetori. Daca asta ne place, nu vad dupa ce am schimba. De ce am vrea un om scump la vorbe, care si-a facut scoala pe forte proprii - nu in timp ce era in politica, care are o familie pe care nu a lasat-o cand a primit o functie mai importanta si care a facut dintr-un orasel capitala europeana culturala? De ce sa muncim, cand putem sa primim de la partid?
    Domnule Ponta, in calitate de presedinte, daca ai un pic de mila pentru cei care nu te-au votat, lasa Transilvania, Banatul si Ardealul domnului Iohannis pentru ca atunci cand ma mai intreaba lumea de unde esti, sa pot sa spun cu adevarata mandrie ca sunt romanca si ca orasul meu si al parintilor mei va fi in curand capitala europeana culturala.
  • +4 (8 voturi)    
    Acum e momentul. Landslide. Altul nu mai prindem. (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:17)

    Cristian FlorinLupu1316094964292 [anonim]

    daca iese Ponta numai noi - cetatenii/alegatorii- suntem vinovati. nimeni altcineva.
    Propun o LANDSLIDE VICTORY adica o victorie a lui Johannis la o diferenta covarsitoare.
    Ponta nu trebuie batut la cateva voturi. Trebuie batut rau. Sa nu se mai poata ridica. pentru toat batjocura pe care am inghitit-o zilnic.
    Convingetii pe cei din jur sa iasa la vot si sa voteze cu Johannis. Luatii pe sus, ducetii cu masina , improvizati.
    trebuie nu numai sa castigam( noi) alegerile astea dar sa facem si o declaratie publica ca nu vrem corupti, mincinosi si hoti. Da. Ne-am, saturat sa ne fie furata painea din fata, fara sa facem nimic. Daca ratam momentul asta altul nu mai "pupam". Acum putem.
    • 0 (0 voturi)    
      alegeri (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 20:38)

      ViR [utilizator] i-a raspuns lui Cristian FlorinLupu1316094964292

      eu speram ca bonta sa piarda catastrofal din prima runda, sa nu mai urmeze si a doua. practica ... ne omoara, crunta realitate. sunt unii oameni asa de batuti in cap ca nici daca il crapi nu poti sa-i bagi alta idee pe acolo. este specific celor care voteaza pentru mai binele nostru si pentru satisfactia alesilor !
  • +4 (6 voturi)    
    HOTNEWS.RO desfiintati inregistrare cont (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:34)

    nahui [utilizator]

    ma adresez redactiei de administrare a contului
    Desfiintati prostia asta de inregistrare cont etc etc
    limitati difuzarea de infoirmatii
    O multime de oameni nu lasa comentarii pentru ca trebuie sa se inscrie si sa piarda timpul cu inregistrari
    daca nu era sa fie important sa transmit cele doua message pentru ca lumea sa vada adevarurile infioratoare despre mafia lui Ponta

    http://www.youtube.com/watch?v=etVY4oeCSwE


    si remarcabilul interviu dat de dl Iohannis ieri pe digi24

    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/COTROCENI+2014/KLAUS+IOHANNIS+LA+DIGI24+JOI+13+NOIEMBRIE

    CA SA POATA CIT MAI MULTA LUME SA VIZIONEZE si sa descopere adevarul atit despre mafia lui Ponta cit si despre integritatea lui Iohannis , nu ma vedeati aici!

    transmiteti emisiunile si imaginile
    O romanca din Spania
    • +3 (3 voturi)    
      nu e e chiar prostie (Vineri, 14 noiembrie 2014, 16:18)

      LoloBolo [utilizator] i-a raspuns lui nahui

      e un act de siguranta...Ca nici eu nu am chef sa fiu invadat de postaci pesedei platiti la norma ca alde mazeta, finuta (chiar, asta pe udne o fi?) si alti trepadusi permanenti.


      Cat despre informatii si circulatia lor: cine are urechi de auzit si ochi de vazut poate vedea/auzi si singur.

      Un roman din Luxemburg.
  • +2 (6 voturi)    
    ANTENA (Vineri, 14 noiembrie 2014, 11:37)

    liviusmaximus [utilizator]

    Am o intrebare : ANTENA 3 plateste chirie statului sau NU ?
    • -4 (4 voturi)    
      Nu plateste mai desteptule (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:41)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      pentru ca s-a mutat!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Este o informatie secreta (Vineri, 14 noiembrie 2014, 19:13)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      ca si cea despre fostii agenti secreti.
  • -5 (11 voturi)    
    Mai inteligentilor ! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:42)

    Ioan ValentinPetrescu-Mag [anonim]

    Citez "Ponta...mare viteaz cu inamicul numai in absenta lui, cam nesigur in confruntari directe"
    Nu mai spuneti! Dar viteazul Iohannis ce-a facut la postul vostru RTV, ai? Dar la B1, de asemenea postul vostru? (unde s-a discutat orice, numai probleme de prezidentiabil nu). Mi-ar fi jena... "Barabatul" Jonannis e atat de barbat incat joaca doar pe teren propriu, cu intrebari predefinite. Nu acepta sa discute 2 minute despre politica externa :) nu mai are intrebari, doar morcovi :) ... morcovi, ca intre barbati.
  • -4 (6 voturi)    
    sunt basist, eu votez cu amandoi ! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:21)

    Limestone [utilizator]

    Sunt basist convins si voi vota cu amandoi candidatii. KJ a zis ca nu are nevoie de votul meu. Atata timp cat se detaseaza de Basescu de ce i-as da eu votul ? Sa iasa Ponta presedinte si sa aiba romanii ce si-au doritt !
  • +3 (7 voturi)    
    sa vedem (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:43)

    Privitor.ca.la.teatru [utilizator]

    As fi vrut ca ponta sa fie intrebat despre intalnirea cu duicu de la restaurantul joseph din 8 iulie 2013. Nu e posibil ca un om care a facut trafic de influenta sa ajunga presedinte.Detalii aici: http://sorinamatei.blogspot.ro/2014/07/cazul-duicu-adevarurile-nespuse-ale.html
  • +5 (9 voturi)    
    Umbra lui Ceausescu. La Trina3. (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:46)

    VasileBotez [anonim]

    Dorel Visan a ramas in rolul din Seatorul melcilor.
  • +3 (5 voturi)    
    tristeti provinciale (Vineri, 14 noiembrie 2014, 14:33)

    dezabuzatul [utilizator]

    Cu un popor saracit, care sta cu mana intinsa la pomeni guvernamentale, cu tineri bagati in malaxorul unui system de educatie care mai mult prosteste decat desteapta, cu reteta imbunatatita a PSD-ului de a spala creiere, in ciuda tuturor comentariilor pro-Iohannis de pe internet - unde intra tot cei care gandesc si sunt informati - , cu votul multiplu care se pregateste (probabil vor fi aproape un million de votanti pe liste suplimentare), tare mi-e teama ca ramanem in Evul Mediu al politicii romanesti.
    Este necesara mobilizarea, dar nu stiu daca asta va rezolva ceva.
    Poate niste minuni: PSD-ul sa nu fure, romanii sa se destepte, nehotaratii sa iasa la vot....Sunt totusi prea multe miracole chiar si pentru atotputernicul D-zeu.
  • +2 (2 voturi)    
    Romania_All YouNeedIs Love (Vineri, 14 noiembrie 2014, 18:50)

    CostinPavel [anonim]

    ...Ponte(de origini clare ALBANEZE_dupa mama) sau bucur (Bucur ,dupa bunic!), individul pesede e de proasta conditie,de foarte proasta calitate. Mincinos si plagiator, nemernicul asta e în stare sa calce pe cadavre,sa o vanda si pe maica-sa(scuze doamnei,o fi de buna credinta,sau nu?!...) ca sa parvina în fruntea bucatelor.!Sa-l demolam pe ticalos!Si pe Mele_omul din spate cu ambitii deja de premier(alo dl.moliceanu cel cu inima focoasa,esti deja pe teapa_ti-o trage Fonta bibicule... cu pppr-ul(partidul papioanelor penale rosii!) tau de penali cu tot!)...Romania,ROMANIA merita macar acest "lucru"!...Distrugerea restului esafodajului penalilor,sinecuristilor de partid,incompetentilor,restul va veni de la sine!_Punct.
  • +3 (3 voturi)    
    Romania_AllYouNeedIsOnlyLove (Vineri, 14 noiembrie 2014, 18:51)

    CostinPavel [anonim]

    ...concluzia mea(am vazut si autoincurajarile absolut copilaresti_erau de altfel platite,ce naiba!... ale celor de la ant3-rtv,corina dragotescu-lamentabila-rusine,dana grecu-pacat,ciutacu,tu?1-de 2 lei vechi!...n-am vazut pana acum in viata mea atatia oameni care se dau seriosi_prostindu-se unul pe altul...in comentariile lor jegoase!...oameni buni voi chiar NU iubiti Romania,e clar !...),este aceea ca 2/3 tin timpul dezbaterii ponta a facut pe el de frica(transpirase tot saracul de el,vai mama lui...) nestiind daca Iohannis a venit la dezbatere cu pistolul sub haina sau nu...si daca avea si ceva "gloante" la el...Oameni buni,ce naiba nu v-ati dat seama ca aproape tot timpul avea fata aceea de bovan din momentul confruntarii pe tema MTO(sau meteo! cum a inteles fonta) in biroul presed. basescu_plin de bube si el de altfel si singurul vinovat al ascensiunii ticalosului...?! Nu ati observat ca ii tremurau foile in mana si ca le muta intr-un mod nefiresc dintr-o mana in alta folosind multa gargara pentru a ascunde o teama de ceva numai de el stiuta?!...ce naiba oameni buni ,nu a observat nimeni ca omul se predase deja pe jumatate inca de la prima dezbatere(atunci cand a aratat Biblia spre camera ptr. cateva secunde,apucand-o apoi de un colt cu scarba parca,aruncand-o apoi pe masa ,ca pe o hartie mototolita pe care o arunci la cos...cred ca bunicul lui ,preotul, sta intors cu fundul in sus in mormant din acel moment!)...Next : The Golden Bullet _pe teava_Waiting for the Friday Late Night Show!...O sa avem ce rade ,pana spre Revelion ...si mai departe ! Pacat de Romania...Saraca tara FURATA !
  • +2 (4 voturi)    
    ..daca nu iubiti tradarea ,look at this!... (Vineri, 14 noiembrie 2014, 18:55)

    CostinPavel [anonim]

    ...See also this,my friends : ...min. de finante_Prostitutia legalizata?!...Top Quality_Hookers made in Romania_O fac cu totii pe bani multi_banii vostri : http://activenews.ro/ponta-desfiintat-la-antena-3-clipul-video-care-devenit-viral-pe-internet_1871563.html#
  • +1 (3 voturi)    
    tinerii il sustin pe KJ (Vineri, 14 noiembrie 2014, 22:22)

    BME [utilizator]

    Am auzit foarte multi tineri vorbind in metrou, ca vor merge la vot pt kj. , toti lucreaza in zona Pipera, unde sunt multe multinationale si sedii de banci. Cred ca vor vota foarte multi tineri.
    • +1 (1 vot)    
      hai, cu toti la club (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:13)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui BME

      Siiigur ca da, solicitati la proteste ca BEC sa organizeze secti de vot in cluburi de fite...
  • 0 (2 voturi)    
    Istoria se repeta (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 9:46)

    shobolanul de santina [utilizator]

    Trebuie sa vina iar un neamt ca sa ne puna pe roate...istoria se repeta! Carol I a scos Romania din evul mediu şi a adus-o la nivelul tarilor europene ale secolului 19, inceput de secol 20.
    "Neamtul" (intre ghilimele, ca e nascut-crescut in Ro) Klaus Johannis are o mare sansa acum ca sa arate ca nu s-a romanizat prea tare şi ca poate sa conduca o tara de idioti (cum spunea regretatul Paul Tutea).
    Sper ca anul asta sa vina Santa Klaus de Craciun! Am crescut cu moş Gerila şi nu a fost bine...aşa ca Puie Monta!!
    • +1 (1 vot)    
      incredibila "jicnire" a monarhiei romane (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:12)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui shobolanul de santina

      Sa incercam in viitorul apropiat si cu un bantustanez, malgas sau aborigen...unii au IQ mai mare decit iohannus sau ponta....
  • 0 (0 voturi)    
    Aparent, doua Romanii (1918!) (Duminică, 16 noiembrie 2014, 1:55)

    EDean [anonim]

    o diferenta care se afla in etno-profilul si etosul multiplu de doi, cel putin! Doi candidati cu succes in provincii net diferite, atunci: separatism, self-determination, doi presedinti? ;)
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Luni, 17 noiembrie 2014, 7:19)

    LiviuDrula [anonim]

    Ponta & gadea a distrus un scaun Iohannis prin victoria de duminica a distrus PSD A 3 si Rtv se vor distruge singure prin minciuna si prostie - lipsa de audienta isi va spune cuvantul


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă