Detalii de atmosfera de la marea dezbatere Ponta - Iohannis. Cum s-au contrat cei doi candidati pe coruptie, pe Rosia Montana si pe atacurile din campanie

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 11 noiembrie 2014, 20:00 Monitorizari | Prezidentiale 2014

Dezbaterea Ponta - Iohannis e preluata LIVE si de RTV
Foto: Hotnews
Prima (si, probabil, singura) dezbatere Ponta - Iohannis s-a consumat marti seara la Realitatea TV, dar a fost preluata integral si de celelalte 4 televiziuni de stiri. A fost o dezbatere la finalul careia nu am aflat mari noutati relevante despre cei doi sau despre cum vad ei chestiunile importante pentru Romania, dar am vazut detalii relevante despre retorica, rezistenta la combat si capacitatea de reactie rapida a celor doi competitori pentru presedintia Romaniei.

Am vazut un Iohannis mai mereu in defensiva, care nu poate sa puncteze nici macar la temele unde Ponta e vulnerabil, uneori paralizat si cantonat in chestiuni tehnice: anticoruptie, votul in diaspora. Ponta - asa cum il stim: agresiv, reactii rapide, lipsa de scrupule, a intors punctele vulnerabile ale PSD in teme de atac. Deznodamantul a fost insa ciudat: Rares Bogdan a anuntat ca Ponta ramane in studio pentru urmatoarea emisiune, Iohannis pleaca pentru ca s-a terminat timpul alocat dezbaterii. Iohannis a fost vizibil deranjat de acest scenariu. In cele din urma, viitoarea emisiune a inceput fara Victor Ponta in platou.

Vezi mai jos detaliile esentiale de atmosfera ale dezbaterii
:

  • Dezbaterea se termina, dar, incredibil, Ponta ramine in studio cu Rares Bogdan, iar Klaus Iohannis e poftit afara din studio. Iohannis ramine fara replica.
  • Intrebarea de final a lui Iohannis catre Ponta: Ne-ati spus ca ati votat cu Ion Ratiu, apoi ca ati votat cu candidatul liberal Crin Antonescu. Pot sa contez pe votul dvs. si de data asta? Ponta: Nu, dle Iohannis, pentru ca sinteti doar o poleialaa lui Ratiu si Crin Antonescu, in interior sinteti Traian Basescu. Si eu nu am votat niciodata Traian Basescu.
  • Denise Rifai (jurnalist Realitatea TV) a insistat foarte mult pe intrebarea legata de declaratia de azi a reprezentantului FMI, care a tras un semnal de alarma asupra cheltuielilor. Ponta a vrut sa scape si a citat o declaratie despre care Denise Rifai a spus ca nu e corecta si a citat declaratia in original. Foarte buna prestatia ei
  • Iohannis i-a atras atentia moderatorului Rares Bogdan ca s-a terminat timpul emisiunii. Nu, de fapt a vrut sa spuna ca i se termina timpul de vorbit, dar s-a inteles altceva
  • Iohannis isi cere scuze: Daca am lezat pe cineva in campanie, imi cer scuze. Ponta: Multumesc
  • Ponta ii cere lui Iohannis sa-si prezinte scuze fata de sotia sa, Daciana, pentru un articol publicat in ziarul de promovare al ACL despre presupuse falsuri in declaratia de avere. Iohannis ii cere lui Ponta la rindul lui sa-si prezinte scuze ca l-a facut vinzator de copii, traficant de organe, ca nu e bun roman etc.
  • Prima impresie, dupa o ora de dezbatere: nu am aflat absolut nimic nou si relevant despre cei doi sau despre cum vad ei chestiunile importante pentru Romania. In schimb, am vazut un Iohannis mai mereu in defensiva, care nu poate sa puncteze nici macar la temele unde Ponta e vulnerabil, uneori paralizat si cantonat in chestiuni tehnice: anticoruptie, votul in diaspora. Ponta - asa cum il stim: agresiv, reactii rapide, lipsa de scrupule, intoarce punctele vulnerabile ale PSD in teme de atac.
  • Iohannis raspunde la intrebarea daca vara lui 2012 a fost lovitura de stat. Incepe o enumerare de sefi de CJ-uri PSD-isti cercetati penal sau deja condamnati. Si spune ca toti cei care au incalcat legea trebuie sa plateasca. Inapoi la 2012: zice, complet neconvingator, ca CCR a decis ca lucrurile au fost legale, si ca istoria va lamuri fiecare moment
  • Vine si un clip publicitar cu Iohannis. Ceva cu ceasuri bine facute. Nici o emotie
  • Pauza publicitara. Primul clip - reclama electorala pentru Victor Ponta, pe melodia lui Tudor Gheorghe. Ceva cu romani, mandrie, munti, biserici, barza, manz, bulz - stiti genul
  • Iohannis, salvat de clopotel. Ponta ii pune o intrebare delicata lui Iohannis: A fost lovitura de stat in vara lui 2012 sau nu, ca am vazut ca ati avut declaratii contradictorii pe aceasta tema? Iohannis se lanseaza intr-un raspuns paralel cu intrebarea, Ponta revine cu intrebarea, dar vine momentul izbavitor: pauza publicitara anuntata de Rares Bogdan. Ponta insista cu intrebarea, rares Bogdan insista cu pauza publicitara si promite ca Iohannis va rapsunde dupa pauza. Iohannis a scapat citeva minute de un raspuns dificil
  • Ponta, incredibil!!! Vorbeste de DNA si spune ca "Trebuie sa scapam de discursul dublu". Nu, nu se refera la el, ci la... Iohannis.
  • Momentul Iohannis: Ii cere pe ton ridicat lui Ponta sa nu-l mai intrerupa, Ponta replica acid: "Nu sinteti pe plantatie de sclavi. Aveti o atitudine de mosier. Va rog sa fiti ala de la mine din birou, cuminte si calm". Ei bine, asta l-a scos din sarite pe Iohannis: "Va rog sa aveti un minim respect. Daca nu e posibil, facem altfel; eu plec si va continuati vorbaria". Deja e un mini-scandal. De remarcat ca, la nervi, Iohannis vorbeste la fel de rar, doar ca pe un ton ceva mai ridicat. La Ponta, enervarea se caracterizeaza printr-o voce mai ascutita
  • Momentul Lavinia Sandru 2: Il intreaba pe Ponta daca e adevarat ca nu exista sectie de vot in Cernauti si ce mesaj le da romanilor din Cernauti. Ponta reuseste sa fenteze perfect intrebarea, creind un moment de descumpanire cind cere sa sune un prieten ca la concursurile de cunostinte generale. Lavinia Sandru spune ca da, Rares Bogdan spune ca nu, si Ponta nu mai raspunde la intrebarea delicata despre Cernauti
  • Si acum, "momentul Lavinia Sandru", lovitura la temelie pentru Iohannis: "E adevarat ca nu ati fost niciodata la Chisinau si Cernauti?". Replica incredibila a lui Iohannis: "E adevarat ca nu am fost, dar va atrag atentia ca cele doua orase nu mai fac parte din Romania".
  • Si Iohannis puncteaza apasat din lista de to-do: A spus de citeva ori "Vad la dumneavoastra vorbe, vorbe, vorbe, dar nu vad fapte". Mai bifeaza una, referinta obligatorie la Divinitate: "Faceti ceva odata, pentru numele lui Dumnezeu!"
  • Ponta mai puncteaza o data: Iohannis il intreaba din banii cui s-au platit vizitele sale in strainatate, Ponta intreaba retoric "Vorbiti de vizita la Angela Merkel?" Iohannis nu lasa asa lucrurile si spune: "Nu, vizita in Italia cind le-ati spus oamenilor sa-si pregateasca portofelele"
  • Ponta a spus-o deja: Iohannis seamana cu Basescu, critica si nu are solutii. A bifat unul din punctele esentiale din punctajele date de consultantii de campanie
  • Iohannis e foarte preocupat de regulile dezbaterii. Mai devreme a spus ca nu i-au fost aduse la cunostinta regulile, acum cere ca raspunsurile lui Ponta sa fie cronometrate :)
  • Intra si Iohannis in joc si-l intrerupe pe Ponta cind premierul isi incepe o idee. Tensiunea e mare in studio. Ponta a venit cu o multime de cifre si date privind votul in strainatate, Iohannis apasa pe ideea ca Ponta trebuia sa demisioneze, nu Corlatean
  • Primul clash intre Ponta si Iohannis, pe tema votului in diaspora. Ponta il intrerupe pe Iohannis in mijlocul frazei si ataca, intrebindu-l cum ar fi organizat el, "ca ne dati note la toti". Iohannis continua cu ritmul sau sacadat sa-l acuze de proasta organizare a votului
  • Straniu: dezbaterea de la Realitatea TV este preluata in direct si de RTV, Antena 3, B1 TV si Digi 24 (vezi captura foto)
  • Scurt moment de intrerupere - in platou s-a auzit zgomotul produs de caderea unui aparat
  • De remarcat austeritatea formatului, cu cei trei intr-un platou fara sustinatori. Dezbaterile din 2009 (ambele tururi) ne obisnuisera cu formate de dezbatere mai ceremonioase, candidatii fiind insotiti de numerosi sustinatori. Locurile in care s-au desfasurat dezbaterile din 2009 au avut un parfum de spectacol mai accentuat
  • Foarte interesant, Rares Bogdan a anuntat regulile jocului, si una dintre ele promite spectacol cu foc de artificii: invitatii isi pot adresa intrebari unul altuia
  • Victor Ponta e imbracat foarte protocolar, cu vesta la costum si cravata albastru inchis cu picatele albe. Klaus Iohannis are o cravata gri-petrol (scuzati eventualele derapaje cromatice, departamentul Life Style si-a incheiat ziua de lucru)
  • A inceput dezbaterea, cu Rares Bogdan moderator (costum albastru inchis, cravata albastru deschis), care a primit "pasa" de la Lavinia Sandru. "In aceasta seara, la Realitatea TV se scrie istorie", spune Rares Bogdan. Spre nefericirea celorlalte televiziuni, evident :)


Urmareste cele mai importante detalii de atmosfera




















35000 vizualizari

  • +4 (10 voturi)    
    genial (Marţi, 11 noiembrie 2014, 20:03)

    facebook.com/rodica.crihan [utilizator]

    scuzati eventualele derapaje cromatice, departamentul Life Style si-a incheiat ziua de lucru
    • +13 (21 voturi)    
      care esti ala ma.... (Marţi, 11 noiembrie 2014, 20:33)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

      de ziceai ca Johannis nu vorbeste...? Stiti care-i noul meu slogan? I-auzi: Victor Ponta pentru noin este Mircea Geoana doi!!!! La vot cu totii! Johannis il face praf iar tonta fierbe pe smoala...
      • +4 (22 voturi)    
        Sa fim cinstiti cu noi insine (Marţi, 11 noiembrie 2014, 21:40)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Parerea mea este ca ponta l-a facut praf pe Iohannis la aceasta dezbatere.
        In 2009 Basescu l-a facut terci pe Geoana. Basescu in 2009 venea dupa un mandat de 5 ani, era mult mai informat si mai pregatit. Si Ponta vine la aceasta dezbatere din calitate de prim-ministru, beneficiind de informatiile de care beneficiaza un prim ministru, facandu-l praf pe Iohannis care din pacate se pare ca nu stie nici cat este pensia medie, si care raspunde "banuiesc ca ne veti spune dvs cat este" (la fel cum a raspuns si la intrebarile legate de numarul romanilor din Italia).
        Chiar si asa, daca nu se schimba ceva, tot pe Iohannis il voi vota, in speranta ca odata ajuns in functie se va pune la punct.

        Astept contraargumentele voastre referitor la ce am spus mai sus, poate ma convingeti ca gresesc si ca Iohannis nu a fost varza la aceasta dezbatere.
        • +9 (11 voturi)    
          ai dreptate (Marţi, 11 noiembrie 2014, 23:29)

          masu_muc [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          si eu voi vota anti-ponta.
          am urmarit dezbaterea si din pacate ponta a fost mult peste johannis.
          nu numai ca johannis a fost nepregatit, dar a adoptat un stil mistocar (cum ai remarcat si tu - raspunsul "banuiesc ca ne veti spune dumneavoastra" de 2-3 ori, acolo unde era evident ca nu avea nici cea mai mica idee) imputat de-obicei lui ponta (care a avut un stil decent in seara asta, cu raspunsuri la obiect, documentate, fara glumite).
          asta e, ne-nghesuim duminica iar la cozi (traiesc in germania), sa incercam sa evitam dezastrul ponta, in speranta ca johannis va recupera carentele in timpul mandatului de presedinte (basescu s-a descurcat foarte bine, de ex. - a facut progrese remarcabile fata de inceputul primului mandat)
        • +3 (3 voturi)    
          din pacate (Marţi, 11 noiembrie 2014, 23:48)

          Pistache [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Sunt de acord cu tine. Vorba lui Vlad Petreanu, "dezbaterile finale nu sunt pentru cei care stiu cu cine vor sa voteze, ci pentru cei care inca nu stiu". Au fost multe momente in care-l putea face KO pe marsav...
        • +4 (4 voturi)    
          cuvinte cam mari (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 0:27)

          LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          O sa incerc putin sa te scot din stilul alb-negru gazetaresc de exprimare ("a fost varza", "l-a facut praf").
          Faza cu intrebarile adresate de Ponta e simplu de demontat: daca Ponta stia acele numere pe de rost (asa cum le cerea de la adversar) venea fara hartii la el. Si eu ma pot duce cu hartii la mine cu diferite numere pe care pun pariu ca nu le stie Ponta. De fapt cred ca daca il intrebam peste 2 zile, fara foi in fata, nu le mai stie nici pe alea de azi de pe foile lui.
          In rest - nu conta ce zicea moderatorul, astia mergeau in paralel si spunea tot ce invatasera inainte.
          La iohannis am remarcat doar ca si-a pastrat calmul insa nu a mers mai departe sa ofere si el o solutie. Exemplul cel mai clar a fost cand Ponta i-a ridicat mingea la fileu sa spuna ce ar face el in legatura cu sectiile de votare din strainatate. Aici se putea vedea diferenta intre un presedinte cu viziune si cu sclipire in gandire. Insa Iohaniis a preferat sa se intoarca si sa continue sa dea vina pe Ponta in loc sa arate el ceva nou si bun.
          Dezamagitoare prestatia ambilor: unul agresiv dar distrugator (Ponta) iar celalalt calm dar stagnant (fara idei).
          In concluzie nu am vazut constructie la nici unul. Doar varianta de a evita tipul care distruge.
          • +2 (2 voturi)    
            Iohannis... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 3:59)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

            ...a evitat sa spuna ce ar face in legatura cu sectiile de votare pentru ca nu cunoaste legile. Orice ar zice, Tonta poate sa-l faca jucand la cacealma, caci Iohannis nu-l poate contrazice, deoarece nu cunoaste legile. Si dau un exemplu concret, cel cu taierea pensiilor. Las la o parte ca e o minciuna, dar cum poti sa-l acuzi pe presedinte ca taie pensiile? Asta cu pensiile e treaba guvernului, iar guvernul este PSD-ist. Ce treaba are Iohannis ca presedinte, cu pensiile? Si sa vrea, nu are cum sa le taie.

            Concluzia: Iohannis are mari-mari lacune (nu zic ca si Tonta e pe dinafara, el doar citeste si daca nu citeste baga din burta cu tupeu, ca stie ca nu are cine sa-l contrazica) in ceea ce priveste legislatia si indatoririle lui ca viitor presedinte. Lucrul lui bun facut, nu se vede din "ideile" pe care le spune.

            Basescu il termina pe mincinos, la o astfel de discutie.
      • +3 (3 voturi)    
        nu numai ca vorbeste (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 6:50)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        dar s'a purtat ca un adevarat domn, gentleman.
        si'a cerur scuze de la bobor pt. orice a fost spus incorrect in camapanie.

        marlanul doftor de ocazie, in schimb, a multumit ca si cum scuzele i'ar fi fost cerute lui.
        ba a si triumfat, neintelegand sa'si ceara scuze, la randul sau, pt. gaini, traffic cu copii, parintii lui iohanis si alte marlanii spuse impotriva lui iohanis.
        tipic pt, un golan crescut in zona garii de nord, lucru ca care el de fapt s'a ludat.

        in rest, mult jeg, moderatorul nu i'a putut face fatza marlanului prim mincionos, care a vorbit cat i'a poftit si ce i'a poftit muschiul lui pesedist.

        iohanis a confirmat public ca nu va face intelegeri cu stanga jegoasa, ci ca va coopera institutional.

        deci, voi merge la vot, nu voi vota alb, voi vota anti ponta, voi vota raul cel mai mic.
        asta am desprins io din asa zisa dezbatere.

        daca vor mai fi altele de acest gen, nu'mi voi mai pierde timpul cu ele.

        raman cu convingerea ca predoiu ar fi fost un candidat mai bun si ca la orice dezbatere l'ar fi surclasat pe plagiator.
        kkarau l'ar fi facut surcele. daca se dezicea de uls'am si ar fi dat niste asigurari, l'as fi votat si pe el. numai pe dr. tonta nu.
        cel mai prost catindat al socialistilor, de la lovirutie pana in present. cel mai lipsit de morala, de bun simtz, cel mai mizerabil.
        gretzos.
  • +13 (17 voturi)    
    Vrem raspuns de la Ponta in dezbaterea televizata (Marţi, 11 noiembrie 2014, 20:44)

    rockdani [utilizator]

    Premierul Ponta sustine ca in Germania autoritatile germane aproba sectii de vot pt. romani doar in ambasada, consulate si consulate onorifice. Exista vreo solicitare oficiala a MAE catre autoritatile germane, respectiv raspuns al acestora din urma, care poate fi prezentata in acest sens?
    La Stuttgart, sectia de votare a fost la parterul unei banci, consulatul onorific ere doar un birou la etaj. Nu s-a gasit la Frankfurt tot un astfel de cadru, securizat, etc.? Nu s-a gasit la Nürnberg, unde primaria e foarte deschisa colaborarii cu miile de romani traitori acolo, un cadru de votare, in deceniul de cand acestia, si prin asociatiile lor, o cer?
    De ce nu s-au organizat votari si la celelate cxonsulate onorifice din Germania, de ex. in Brandenburg, Bad Kreuznach, etc?
  • +11 (17 voturi)    
    De asteptam (Marţi, 11 noiembrie 2014, 21:32)

    scanner [utilizator]

    Un om onest, corect si cu bun simt niciodata nu va putea avea o discutie civilizata cu un mitoca, neam prost si prost crescut ca Ponta. Si stiti de ce? Pentru ca prostu are mintea odihnita si te bate de departe cu experienta lui de prim mincinos al tarii. Oricum pentru mine si multi altii nu avea niciun rost aceasta confruntare, deoarece este prea mare diferenta dintre cei doi. Votati Iohannis pentru viitorul copiilor nostri!! Asa sa ne ajute dumnezeu!
    • +3 (13 voturi)    
      ce ati vazut (Marţi, 11 noiembrie 2014, 22:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui scanner

      a fost un show de televiziune cu care batista'n piept si gushe se vor lauda mult timp.
      nicicum o dezbatere pt. camapania prezidentiala.

      rusine laviniei shandru, tzine cal la gushe, pt. intrebarea tendentioasa privind vizitele lui iohanis la Chisinau si cernauti.
      era normal ca un primar din Sibiu sa nu aiba ocazia unor vizite acolo, asa cum dottore a facut'o cu banii publici.
      de fapt, klauz a spus'o clar cu ce bani a facut dr. tonta campanie prin italia, spania si basarabia.

      inca odata se vede care este diferenta intre o dezbatere si un talk show.
      iar batista'n piept a fost de tot rasul, pe postul asumat, de moderator de dezbatere.
      o emisiune jalnica, din care n'am iesit mai lamuriti.
      am vazut tot ce stiam.
      un tonta mincinos la disperare, un iohanis calm, dar nu prea convingator.

      nu cred ca aceasta asa zisa dezbatere va adduce schimbari in aritmetica electorala de inainte de orele 20
  • +11 (17 voturi)    
    Tipic ponta (Marţi, 11 noiembrie 2014, 21:32)

    ClaudiuCS [utilizator]

    A citit copiute toata emisiunea! Nimic interesant d-le Ponta .... Ai facut o ora jumate de lectura! Bravo sti sa citesti! Iohannis nu a citit nimic , nici fitiuci nici mesaje si pentru multi rau voitori , nici de pe " promter "
  • +5 (7 voturi)    
    dezbatere prost organizata (Marţi, 11 noiembrie 2014, 21:47)

    dnicu [utilizator]

    Sunt fan Iohannis ... dar mi se pare ca a venit cam nepregatit ... iar domnul Ponta ... desi dezbaterea a fost programata cu 1 ora inainte ... mi s-a parut cam cu multe foite la el ...

    Doi la mana ... apai e dezbatere prezidentiala sau dezbatere pentru postul de prim-ministru? Ce sunt cu intrebarile alea?

    Intrebarile mi s-au parut foarte neprofesioniste ... timpul nu s-a respectat ...

    Asteptam un moderator mai bun
  • +5 (11 voturi)    
    ca de obicei, (Marţi, 11 noiembrie 2014, 21:56)

    greatza_de_comunisti [utilizator]

    ponta cu gargara multa si detalii care nu privesc indatoririle unui presedinte, profita de faptul ca e mai bine informat ca prim ministru........josnic m-a lamurit cat de jegos este a citit tot timpul, bravo sasule sper sa io tragi in freza pontacului, pe mine poti conta si pe toata familia si pe tot neamul meu........si crede-ma ca suntem multi hahaha
  • 0 (10 voturi)    
    Parerea mea: (Marţi, 11 noiembrie 2014, 22:01)

    Ion B [utilizator]

    Romanii vor vota un om al vorbelor, nu unul al faptelor!
    Partea buna:
    Se vor da cu fundu' de pamant sub conducerea majoritatii PSD (Presedinte plus Parlament) si poate'si vor da seama intr'un tarziu ce prostie au facut.
    Partea proasta:
    Vor traii din ce in ce mai prost si tara va face jocul rusilor. Putin poate conta pe cei doi Victori.
    .
    Sper sa nu am dreptate, dar desii nu dau un scuipat pe CtrlC/CtrlV WP trebuie sa recunosc ca si'a facut jocul.
    Pacat!
  • +3 (11 voturi)    
    doua probleme... (Marţi, 11 noiembrie 2014, 22:02)

    GheorgheStan [anonim]

    Iohannis trebuie sa stie ca daca doreste sa-l faca pe Ponta sa taca - trebuie sa-l intrebe simplu : cine esti dumneata domnule Ponta ?
    romanul - ortodox si esti "mandru de aceasta ?
    sau italianul-albanez dupa tata si evreul sovietic dupa mama Naum ?)
    Pentru ca nimeni nu mai intelege nimic - cand esti in Italia - esti ITALIAN, cand esti in Albania - esti ALBANEZ si cand ajungi sa vorbesti in ISRAEL si iei masa in PARTICULAR cu primul ministrul al acestei tari - te lauzi ca esti EVREU ?
    Asta pentru "cultura" noastra generala ?
  • +2 (6 voturi)    
    Macovei.. (Marţi, 11 noiembrie 2014, 22:56)

    Alius [utilizator]

    ..il facea terci pe porcul de Tonta.
    • -1 (3 voturi)    
      terci :) (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 0:45)

      LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      pacat ca nu a fost Macovei aici. Avea si inteligenta si informatii si sclipirea de a-l eclipsa pe Ponta.
      Asa am vazut doar un tupeist si un inert.
      Practic avem de ales intre un -1 si un 0. Ar fi fost frumos sa avem un +1 de ales.
  • +1 (7 voturi)    
    Lupta continua! (Marţi, 11 noiembrie 2014, 23:13)

    Privitor.ca.la.teatru [utilizator]

    Dle Iohannis, ati reaprins SPERANTA in milioane de oameni. Istoria se schimba datorita dumneavoastra!
    Seara aceasta a fost un punct de cotitura in evolutia campaniei electorale.
    Viitorul va fi al nostru, putem invinge, lupta s-a relansat si TREBUIE sa luptam in continuare!
    S-a vazut clar ca dl Iohannis e un om adevarat, iar ponta e o facatura.
    De acum parcursul va fi ascendent pentru dl Iohannis si descendent pentru ponta.
    INSA, sacalii de pesedisti vor umple de venin zilele urmatoare, caci stiu ca sfarsitul le e aproape. Deci trebuie sa LUPTAM in continuare.
    Dl Iohannis a castigat o batalie, dar razboiul nu s-a terminat.
  • +1 (5 voturi)    
    da (Marţi, 11 noiembrie 2014, 23:30)

    drakon [utilizator]

    ponta sigur stia temele confruntarii de aceea avea fituici la orice intrebare dar degeaba cred ca a pierdut deja scaunul de la cotroceni.
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 9:53)

    FurmanBerenc [anonim]

    rares bogdan amcrezut ca esti un moderator fenomenal,dar m-am inselat,parca turnai apa la moara mincinosului ponta si ai pregatit niste intrebari aiurea,care n-au nici o legatura cu sarcinile vitorului presedinte,daca tu care esti antiponta asa ai moderat dezbaterea cum ar face derbedeii de la antena 3sau ghita.Apoi lavinia sandru nemernica cred caut in a trecut in tabara hotiilor sa nici nu mai vad pe post,dupa ea un bun presedinte neaparat trebuie sa fii vizitat chisinaulsi cenautul altfel nu poate impartii jecmeneala din furt
  • 0 (0 voturi)    
    De toata jena... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 11:06)

    Gornistul [utilizator]

    ...modul in care Rares Bogdan + Gusa (din spate) au organizat emisiunea, chiar daca au invocat faptul ca Iohanis a anuntat cu putin timp inainte ca va veni. Era mult mai importanta intalnirea celor doi, macar dpdv al rating-ului, trebuia renuntat la planul initial al emisiunii oferita lui Ponta si cei doi trebuiau sa ramana in studio pana la sfarsit. Dar:
    -Sa fie o discutie libera, FARA HARTIUTE PE MASA. adica, cum spunea Iohanis, : "cu ochii la camera, nu pe hartii". Cred ca Iohanis pe asta conta, pe o discutie libera, de aceea venise fara "anexe"
    -R.B. nu trebuia sa-i permita lui Ponta ca la raspunsul la intrebarile puse de Iohanis sau de moderatori sa devieze de la subiect si sa-i turuie gurita pentru a-l ataca cu nesimtire pe KI conform "graficului" intocmit de consilieri
    -Plus ca nu s-a cronometrat corect toata vorbaria lui P + cititul din fituici, a fost evident ca P a fost favorizat clar de postul Realitatea (vezi si intrebarea perfida a lui Lavinia Sandru privind vizita lui KI la Cernauti si Chisinau !)
    Sunt convins ca daca se va organiza o intalnire joi sau vineri intr-un alt cadru, KI ar avea o cu totul alta prestatie.
    Iar modul in care a comentat in studio Cosmin Gusa impreuna cu moderatorii dupa terminarea emisiunilor mi-a confirmat (daca mai era cazul !) ale cui interese le sustine acesta in Romania.
    Si, revin, situatia umilitoare in care l-a pus Rares Bogdan pe KI la final spunandu-i ca poate pleca pentru a se continua in studio discutiile cu Ponta
    a fost de o marsavie cumplita. Va dati seama ce soc a fost in sufletul lui KI pentru cateva secunde ? Omul corect si cu bun simt, "neamtul" din el, ii spunea ca chiar nu se poate proceda in asa fel !
    Sa-ti fie rusine, Rares Bogdan !
    • 0 (0 voturi)    
      gusha e pesedista (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 11:30)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Gornistul

      fost secretar general al partidului ilici(s)t.

      ai descries perfect showul organizat de "cea mai echilibrata televiziune de stiri".

      bogdan este un prost pretzios, adica fudul.
      lavinia sandru ii cara geanta lui gushe de mult timp.
      are o ura veche, pe dottore, de cand l'a respins de la tvr.

      madalina de la b1 este subtire pt. a'i rezista lui dottore, iar a treia reprezentatie, la latrina 3, ar fi apogeul triumfufului minciunii.

      iohanis ar trebui sa'i ceara lui dottore sa aiba o a doua intalnire la o televiziune aleasa de el.
      io i'as propune la nasul tv, cu nasul moderator.
      nu e problema, tot ca aseara, toate televiziunile ar prelua.

      tonta poate adduce o valiza de dosare, copiute.
  • +1 (1 vot)    
    Iohannis (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:10)

    al_lex [utilizator]

    In echipa de campanie a lui Iohannis sunt (multi) idioti?
    Nu cred ca "strategii" lui Iohannis pot fi "suspectati" de atata inteligenta incat sa aiba ca leit-motiv al campaniei ideea de bun simt, pentru ca in aceasta ipoteza nu mai sunt idioti ci imbecili.
    Cineva sa-i explice lui Iohannis ca si "vorba multa, saracia omului" dar si "domnia si prostia se platesc".
    Nu mai e cazul ca Iohannis sa fie domn cu Ponta.
    Cu mitocanii daca esti domn risti sa fii luat de fraier si de catre mitocani si mai ales de toti ceilalti care asteapta mult de la Iohannis!
    Cand un mitocan se leaga de parinti, raspunsul corect ar fi "Ba, pe-a ma'tii!" (intr-o alta formulare) si daca se vrea se gaseste formularea bazata pe fapte sanctionate de legea penala sau doar imorale!
  • 0 (0 voturi)    
    despre Rosia Montana (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:18)

    andinny [utilizator]

    mie nu mi-a placut ca pe subiectul Rosia Montana nu au venit cu solutii concrete. Ar fi cea mai mare investitie din Romania, s-ar mari PIB-ul cu un procent, dar daca nu pornim odata, nici beneficiile nu le vom vedea. Vom ramane doar cu vorbele.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă