​Alegeri SUA: Republicani loiali, magnati, politicieni consacrati – printre numele vehiculate ca posibili membri in viitoarea Administratie Trump

de C. Ionescu     HotNews.ro
Joi, 10 noiembrie 2016, 12:37 Actualitate | Alegeri SUA 2016

Newt Gingrich, in carti pentru Departamentul de Stat
Foto: Agerpres/AP
Presedintele ales al SUA, Donald Trump, este asteptat ca in urmatoarele doua luni sa isi puna la punct echipa noii Administratii republicane ce va prelua fraiele Americii incepand din ianuarie 2017. Este un proces complicat si care, prin traditie, poate oferi numeroase surprize. Dar presa americana si vest-europeana speculeaza deja in legatura cu viitorii membri ai guvernului, asteptandu-se ca atat politicienii care i-au stat aproape candidatului pe parcursul dificilei campanii electorale, cat si nume noi, din lumea afacerilor, sa formeze una dintre cele mai eterogene administratii din istoria tarii, chitite, potrivit multor observatori, sa rastoarne ordinea instalata sub Administratia Obama.


Pentru partenerii externi ai SUA, portofoliile de secretar de Stat si secretar al Apararii sunt cele mai interesante, pentru ca ocupantii lor vor defini politica externa si de securitate a tarii.

Politico trece in revista toate numele vehiculate pentru posibile functii in viitorul guvern si subliniaza ca acesta va fi influentat de faptul ca Trump, om din afara sistemului politic, este lipsit de legaturi stranse cu influentatorii de la Washington sau cu donatorii traditionali ai marilor partide. De aceea, scrie sursa citata, echipa de campanie a lui Trump s-a ocupat, in ultimele luni, inclusiv de alcatuirea unei liste scurte de industriasi si de militanti conservatori care ar putea ocupa pozitii in noua administratie.

Initial, Politico a vehiculat numele lui Sarah Palin, fosta candidata republicana pentru functia de vicepresedinte si una dintre cele mai controversate fete ale Partidului Republican, profund loiala lui Trump, ca posibila ocupanta a portofoliului Afacerilor Interne. Sursa citata a revenit, aratand ca un pretendent serios la acest portofoliu este Forrest Lucas, co-fondator al companiei petroliere Lucas Oil.

Un alt nume vehiculat este Steven Mnuchin, veteran Goldman Sachs, pentru postul de Secretar al Trezoreriei. Pe lista scurta mai figureaza nume de politicieni republicani care i-au ramas loiali lui Trump pe tot parcursul campaniei electorale, cand marea parte a liderilor partidului s-au distantat de candidat. Printre cei care s-au mentinut in gratiiile presedintelui-ales: fostul presedinte al Camerei Reprezentantilor Newt Gingrich (care, potrivit speculatiilor Politico, ar putea ocupa postul de Secretar de Stat), fostul primar al New York - Rudy Giuliani (posibil post - cel de procuror general) si guvernatorul de New Jersey, Chris Christie.

Alti apropiati ai lui Trump ar putea primi posturi. Printre acestia:
・    generalul in retragere Mike Flynn, reprezentant de marca al comunitatii de informatii, pentru functia de Secretar al Apararii
・    congresmanul republican de California, Duncan Hunter
・    la Agricultura, un nume vehiculat este cel al lui Sid Miller, actualmente seful agriculturii din Texas, care recent a provocat un scandal cand pe contul lui oficial de Twitter a aparut o insulta grosolana la adresa lui Hillary Clinton.

Publicatia britanica The Telegraph scrie, la randul sau, ca in noua administratie nu ar fi exclus sa fie inclusi si membri ai familiei Trump, lucru nemaivazut din era Kennedy. Mai precis, potrivit sursei citate, numele lui Donald Trump Jr. este vehiculat ca posibil membru al guvernului, un loc in administratie putandu-i reveni si lui Jared Kushner, ginerele presedintelui-ales. Iar Trump insusi a sugerat ca Ivanka Trump ar putea fi numita in guvern, dar aceasta a lasat de inteles ca este mai preocupata de treaba pe care o are la corporatia familiei, Trump Organization.

Intre timp, Washington Post cauta posibilele puncte de contact pe care noul presedinte le-ar putea avea cu "sistemul" politic pe care l-a atacat in campania sa. Ziarul citeaza apropiati ai presedintelui-ales care nu ar exclude ca noul presedinte sa caute sprijin inclusiv in randul democratilor, prin politicieni precum Charles Shumer, care in ianuarie ar urma sa fie numit liderul democratilor din Senat.

Ziarul arata ca, in timp ce echipa de campanie a lui Trump si in special republicanii care i-au ramas permanent alaturi promit o rasturnare masiva a oranduielii Obama - multi dintre cei care i s-au impotrivit s-au insufletit acum sau cel putin transmit mesaje de pace. Printre acestia, presedintele Camerei Reprezentantilor, republicanul Paul Ryan, care s-a lepadat aproape total de Trump in ultimele saptamani de campanie, dar care acum promite sa conlucreze strans "pentru o agenda pozitiva care sa raspunda marilor provocari ale tarii".










9565 vizualizari
  • 0 (62 voturi)    
    Niste loseri! (Joi, 10 noiembrie 2016, 12:48)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    polarizat o intreaga America prin minciunile si lipsa lui de expertiza in toate domeniile. Un miliardar devenit milionar, cu 6 falimente la activ, trei casatorii si care n-a platit taxe zeci de ani, a devenit presedinte pentru ca o mare parte din americani, printre care si romanii din America, s-au regasit in el. Needucat, afemieiat, prost, increzut si incompetent, este oglinda multora, loseri prin definitie. Problema e ca la votul popular, majoritatea americanilor au votat cu Hillary Clinton. E al doilea candidat democrat care pierde datorita sistemului american care nu mai corespunde vremurilor actuale. Trump a castigat multe state rurale din centrul Americii, cu sustinatori batrani, fara educatie, prosti prin definitie gen electoratul PSD, in timp ce elitele din marile state gen California si New Yorik au votat puternic cu Hillary, care a si castigat votul popular.
    Cat despre romanii din America, ii stiu, am trait printre ei. Vor acum sa se tranteasca usa dupa ei pentru alti imigranti care vor sa-si implineasca visele, pe principiul "Ne-am vazut cu sacii in caruta, nu ne mai intereseaza!". Statele Unite nu sunt Marea Britanie, e o natiune care a aparut si s-a dezvoltat prin imigranti.
    Intre timp, Michelle Obama se incalzeste pe margine, privind linistita cum Trump se va topi sub suma promisiunilor imposibile facute si va deveni ce numele lui il defineste: a trump!
    • -2 (30 voturi)    
      adevarat grait-ai ! (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:04)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      doar ca alegatorii de care spui sunt si la noi cu duiumul , stai numai sa vezi ce ne-o trag pe 11 decembrie !
      • +23 (35 voturi)    
        daca mergem la vot... (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:09)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        nu cred ca ne-o trag...
        ei sunt un numar relativ fix.... care chiar se duc la vot.
        noi.... daca ne mobilizam doboram psd
        • +3 (19 voturi)    
          mda (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:09)

          korkodell [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          se pare ca dupa gandirea ta, a lui frncesco si a aluia de vrea sa scoata prostia, si poate si dupa fapte, in ro este vicevarza. adica psd e dreapta si pnl stanga.
          ma rog, dupa cum vorbiti despre cine si cum voteaza.
          daca pe republicani i'au votat prostii, fie republicanii sunt de stanga, fie pesdeaoa lui dracnea e de dreapta. :-)
          se poate ca in psd sunt magnatii, milionarii nostri. :-)
    • +10 (50 voturi)    
      lol (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:24)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Ca multi "pafaristi' habar n-ai care este programul lui Trump si te bazezi numai pe masmedia aservita democratilor. Cauta-l si citeste-l si pe urma sa vii cu asertiuni.
      Dincolo ed asta Trump intruchipeaza adevaratul vis american: ceea ce la tine este de ras, faptul ca a dat faliment, pentru americani arata spiritul adevaratului intreprinzator care a revenit si a ajuns apoi miliardar..si nu din afaceri cu statul.
      Cei care traiesc din pensie sau iscalesc condica in fiecare zi habar n-au ce inseamna sa dezvolti o afacere sa dai faliment si totusi sa-ti revii si sa ajungi acolo unde ti-ai propus.
      • -9 (33 voturi)    
        Ce stii tu de America? (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:31)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Ai trait acolo? Esti cetatean american? Eu le-am pe amandoua. Visul american nu se bazeaza pe banii lui mama si tata, ca la Trump, care a primit 15 milioane de dolari de la parinti, cam vreo 50 de milioane acum, cand era tanar. Asta e visul american?
        Mai caricatura sovietica, lasati SUA si Romania in pace, pentru voi nu exista decat exitul din lumea civilizata si desfiintarea ca natie.
        • +9 (35 voturi)    
          ma uit la tine si vad (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:29)

          korkodell [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ca nu dispare prostia din tzara..
          o fi luat niste milioane de la tac'so, c'asa e in lumea de afaceri, din tata in fiu.
          meritul lui e ca din cateva zeci de mil. a facut fo 7 miliarde.... merit minor.
          iar, tatane'so nu i'a luat spaga, sau din afaceri cu statul, ci din constructii.
          si in america se construieste !

          se pare ca hilarioasa, pe care o iubesti, impreuna cu sotul, billy minicinosul s'au imbogatit din furat. in 15 ani, dupa plecarea de la casa alba, au ajuns f. bogati, cu o avere de vreun sfert de miliard.
          si nici n'au dat faliment, ca n'au nicio afacere...
          numai un ong...

          daca esti cetatean american, probabil esti wellfare-ist. altfel nu inteleg de ce te dai de ceasul mortii ca pleaca demokkatii de la casa alba...
      • -7 (29 voturi)    
        visul american e sa nu platesti taxe? (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:45)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        si sa pisti femeile de fund stiind ca nu vei pati nimic pentru ca esti bogat?

        Vreau si eu!
        • +9 (25 voturi)    
          daca nu platea taxe (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:34)

          korkodell [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          patea ca leona sau ca ala cu fondurile mutuale.
          ar fi facut un stagiu la mititica.
          caci, la ei nu e anaf, e irs, care nu iarta.
          irs/internal revenue services are politia sa, aia ramasi de pe vremea lui elliot ness.

          da, daca reinvestesti profitul, nu platesti taxe.
          aia inseamna stimularea afacerilor, crearea de locuri de munca, crestere economica.
        • +9 (25 voturi)    
          of doamne (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:56)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Bai bibi, IRS in america e mai tare decat dumnezeu. Stii vb aia mericana: nothing is certain in life except death and taxes ? E de aia exista vb asta
          Tu chiar crezi ca era in viata daca nu isi platea taxele legal ?!?! Tu chiar esti de pe alta planeta ?
          Exista legi in america care iti permit sa platesti taxele pe castig mai incolo si da legile alea sunt controversate dar nu le-a facut el si sunt muuuulti care fac asta. Soros daca platea taxele pe venit la timp avea vreo 2 miliarde. Acum are 20. Asta ca s aintelegi problema.
          NU a facut nimic ilegal ca in america te agata instant mai ales daca ai buldogii lui Clinton in spate.
          Nu l-au prins cu nimic! De aia s-au luat de tot felul de prostii ca nu au cu ce sa il prinda !
          • -1 (7 voturi)    
            Adriane ! Nu mai lua ,,in desert" (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:51)

            Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

            numele lui Dumnezeu !, ca incepi sa mergi pe o directie gresita !
        • +10 (18 voturi)    
          Asta cu ... (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:27)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          ... "piscatul femeilor" se pare ca nu a contat prea mult pentru cei ce au votat pentru Trump. Sa nu uitam ce a facut Bill Clinton, in biroul "lui" oval (care rimeaza cu "oral"), biroul in care se luau/iau cele mai importante decizii pentru SUA. Nu i s-a intamplat nimic si nici nu a fost prea "sanctionat" de publicul american (tinand cont de pupularitatea lui Clinton dupa ce s-a aflat de cazul Monica). Deci care e diferenta? Un mitocan care se lauda cu piscatul si altul, elevat, care face ce face. Lui Kennedy se pare ca i se aduceau femei si totusi este considerant un bun presedinte (de catre publicul american).

          Nu inseamna ca daca ai votat cu Trump esti de acord cu tot ce spune sau face Trump. Dovada ca a fost votat de catre mai multe femei decat au votat pentru Clintoneasa. Nu inseamna ca acele femei care au votat pentru Trump vor sa fie piscate, pipaite etc... Poate ca a fost un vot impotriva "sistemului". Am intrebat cativa cunoscuti/colegi de ce ar vota cu Clinton, ce vad "bun" la ea: ar vota ca sa nu iasa Trump. Deci nimic de votat "pentru" ea, ci impotriva lui.

          Cat despre taxele neplatite de Trump, daca a fost legal, nu ai ce face. Aaaa, ca este imoral, asta e alta discutie. De ce nu au reglementat democratii acea lege care permite unora sa fenteze taxele, ca au fost la putere 8 ani de zile? Asta e marea problema.

          Din punctul meu de vedere, nici unul nu merita sa fie presedinte. Se bate tema cu "n-are experienta", cand e vorba de Trump. Pai ce-a facut Clintoneasa cu e-mail-urile, arata ca este mai nepotrivita decat Trump pentru functia de presedinte, daca dupa atatia ani petrecuti in administratie face astfel de greseli nepermise. Sa amintim si faptul ca ONG-ul ei a primit donatii si de la alte guverne!!!

          O sa vedem ce se va intampla (aia cu gardul Mexican e o gogorita, mai ales ca aia folosesc acum tunele), tinand cont de protestele care au loc. Ar trebui modificata legea si, pentru presedintie, sa ramana doar votul popular, ca sa nu mai iasa discutii.
          • +5 (11 voturi)    
            man (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:08)

            Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Referitor la votul popular ... tu intelegi acum ce genii au fost aia care l-au creat ?
          • +1 (3 voturi)    
            s'a votat ca la noi (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:53)

            korkodell [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            pt. raul cel mai mic..
        • +4 (8 voturi)    
          hm (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:55)

          albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          dupa nume esti alegator democrat, din Israel???
      • -5 (19 voturi)    
        Pai tocmai cei ce traiesc (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:57)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        din pensie si semneaza condica l-au votat pe Trump. Imensa majoritate a celor independenti, a antrepenorilor, a oamenilor cu educatie superioara a fost ferm impotriva lui Trump
        • +4 (10 voturi)    
          Bati campii ! Intelectualitatea care (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:43)

          Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          voteaza cu Hillary, cand stie ce s-a intamplat cu mail-urile ei , si care a aceptat ca Donna Brazille
          sa-i livreze dinainte biletele cu subiecte de la intrebarile de la dezbatere, este o o intelectulitate ,,falsa", ,,coruptibila", gen Ponta ( chiar daca nu de nivelul asa de jos ca al lui Ponta).
          Antreprenori ?. ,,Antreprenori" de ziare mincinoase !, comenzi magaresti cu statul e.t.c.
          Independenti ?. Cand este combinata cu acceptarea inselaciunii, independenta este de fapt nepasare de nedreptatea pe care o suporta altul !
          Educatie superioara ? Marxism ? La ce ar ajuta asa ceva unei societati corecte !. Marxismul este furt prin definitie !
      • -6 (26 voturi)    
        Te pui cu cine nu trebuie! (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:00)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Sunt american, stiu despre America cat n-ai stiut tu uitandu-te la Fox News zeci de ani. Trump e o gogorita care se va topi spre deliciul nostru care vom dovedi din nou ca populismul flancat de prostie trebuie tinut deoparte.
        • +4 (20 voturi)    
          heh (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:48)

          CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Esti suparat ca o sa-ti taie ajutoarele de somaj sau pentru ca n-o sa-ti plateasca angajatorul prezervativele asa cum dorea Clinton?
          Sau te pomenesti ca esti insarcinata in luna a IX-a si doreai sa faci avort si numai Clinton era de acord cu asta.
          • +2 (14 voturi)    
            e insarcinat (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:10)

            nicomar [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

            in luna a XI, ca e LGBT si la ei e altfel ..
        • +1 (15 voturi)    
          Nu esti vere, esti doar un troglodit (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:17)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nu esti vere, nu esti american, esti doar un troglodit.
          N-ai inteles mai nimic nici din sistemul american, nici din motivatiile celor ce l-au ales pe Trump, nici macar cine sunt cei ce l-au votat. Ca sa nu mai spun ca nu s-au lipit de tine nici un concept de toleranta, diversitate, solidaritate si respect mutual, specific americane.
          Daca ...si e un mare DACA ...traiesti in America, probabil ca n-ai iesit din judetul (county) tau de cand ai venit. Pentru ca, din punct de vedere al mentalitatii, e clar: ai venit bou si traiesti vaca !

          (Faci o cariera de vanzator la McDo, asa-i? D-asta ai nevoie de Obama Care. Invata si tu sa faci ceva, sunt destule oportunitati in America)
        • +3 (9 voturi)    
          . (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:57)

          albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          dute la madona, sa te resolve, sa mai treaca supararea
      • -4 (20 voturi)    
        ce program? (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:27)

        Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Vorbesti cumva de programul rasist de a construi un zid la granita cu Mexic si de a-i pune pe mexicani sa plateasca acel zid? De a da expulza fiecare imigrant care a fugit din propria tara in cautarea visului american in loc de a-i accepta? Aruncarea lor in inchisori la a doua tentativa? La ridicarea vizelor statelor care nu-si primesc inapoi imigrantii ilegali?

        Despre ce program vorbim? Despre dorinta de a se retrage din NAFTA si TPP? Despe faptul ca el crede ca schimbarile climatice sunt inventii liberale si ca va ridica tot felul de restrictii pentru a se intoarce la produs energie murdara in loc sa se concentreze pe viitor?

        Voi stiti ce ati votat? Habar n-aveti ce va asteapta.
        • -3 (3 voturi)    
          da (Joi, 10 noiembrie 2016, 20:15)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

          ma, asa e, orice mexican necalificat are dreptul sa intre in state si sa faca ce vrea el, eventual ajutoare, etc, ba chiar sa si voteze, evident pe hussein barrack sau pe cotoroanta corupta, asta intelegi tu prin visul american, ai probleme serioase in perceperea realitatii.
          Iar global warming ul matale e una din mai mare inselatorii ale istoriei, orice om de bun simt stie asta, dovezi exista din plin, doar sa fii informat.
          Altfel, se pare ca trump nu e merkel sau holande,
          asa ca ''refugiatii'' , care au distrus franta si sint pe cale sa distruga si germania, nu vor fi primiti in state.
          In concluzie, fii atent la realitate si lasa povestile imbeciloide ale marxistoizilor americani si nu numai.
    • +8 (20 voturi)    
      cum ti'am spus (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:26)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      cui pe cui se scoate. da'i inainte cu scosul prostiei din tzara :-)
      ielittele cioroiesti au votat cu hilaria, socialista.
      adevaratele elite au votat republican, ca deobicei.
      te'ai uitat cum s'a incheiat bursa in america, in ziua de ieri ?!
      dj up, peste250, ceilalti indici la fel, dolarul si el in sus.
      s'au suparat cnn si hollywoodul rosu.
      • +2 (12 voturi)    
        vedetele astea democrate (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:14)

        nicomar [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

        nu se prea tin de promisiuni
        http://www.nydailynews.com/news/election/madonna-withdraws-oral-sex-promise-hillary-voters-article-1.2864602?utm_content=bufferecc3d&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=gkuntzman+buffer
    • +4 (26 voturi)    
      m-am uitat in jur (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:26)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      si singurul loser clar conturat esti tu, Trump e presedintele US - cea mai recenta REALIZARE! aia cu falimentul te rog sa i-o explici lui Edison care spunea despre esecuri: I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
      altceva nu iti mai spun ca vad ca asimilezi greu si poate ai nevoie de un therapy dog o vreme
      • -3 (15 voturi)    
        hai ma ca esti ridicol (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:23)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Edison a dat rateurile alea incercind sa inventeze becul, nu facind tranzactii imobiliare aiurea sau jucind la bursa. Comparatia e total deplasata. Cit despre realizarea lui Trump, asta nu-i creste valoarea. Si tatuca iliescu a fost presedinte 3 mandate, si asta nu-l face mai putin criminal.
        • +3 (9 voturi)    
          scoate ochelarii de cal (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:53)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          si fa rost de putina minte, apoi mai discutam
          • +1 (1 vot)    
            ce sa discutam? (Vineri, 11 noiembrie 2016, 12:07)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            Tu din cite vad vrei sa discuti doar cu cei care-ti confirma parerile...
    • +3 (11 voturi)    
      da, dar... (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:28)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Total de acord cu tine in ce priveste electoratul lui Trump. Dar daca in locul lui Hillary Clinton era un cadidat mai credibil, cu un program economic si politica articulat si credibil, situatia ar fi fost alta acum. Ecac ca si la noi. PSD e raul absolut, dar cind in partea cealalta nu vezi nimic diferit... e mai greu sa iasa lumea la vot.
    • +12 (22 voturi)    
      Loseri (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:35)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Eu cred că bătrânii ăia rurali, „proști prin definiție” cum îi etichetați, sunt în cea mai mare parte oameni care au realizat ceva în viață - și-au făcut o afacere, au ridicat o casă, au crescut niște copii, au cotizat la bugetul țării. Nu sunt tocmai imaginea perfectă pentru un loser, categorie la care mai degrabă s-ar încadra șomerii, paraziții sociali, activiști ONG care dau întruna din gură dar n-au bătut un cui în viața lor etc. Mai toți aceștia fac parte din bazinul electoral tradițional democrat.
      • -7 (13 voturi)    
        Retorica lui Iliescu in 1990 (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:29)

        cato [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Tovarasul Ion Iliescu iti multumeste ca ii impartaseste ideile.
      • +6 (6 voturi)    
        sunt cei care au ridicat America (Joi, 10 noiembrie 2016, 18:53)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        nu trombonistii care promit orice aberatie pe banii alora care trag!
    • -5 (13 voturi)    
      adica nu va lua de la bogati si va da la saraci? (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:44)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      eu asa am inteles!

      Aa, si va opri risipa de bani din sanatea publica! Cine vrea sanatate, sa plateasca!
      • +3 (9 voturi)    
        tu esti dintre mahnitii care cred (Joi, 10 noiembrie 2016, 18:54)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        ca exista ceva gratis
    • +14 (24 voturi)    
      mai mult (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:23)

      nicomar [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      este stupefiant cum sunt 60 de mil de americani (pentru toti care am respectul, inclusiv si pt ceilalti 60 de mil) care pur si simplu ignora niste fapte de o gravitate absoluta:
      - sters un nr imens de emailuri dupa ce primeste citatie de la Congres
      - distruge probe (telefoane, inboxuri)
      - pur si simplu il demonizeaza pe Bernie (sunt un fan al ideilor lui), se pregateste pe ascuns cu intrebarile, ca apoi dulaul bronco sa-l puna in linia care trebuia (stim ce spunea Bernie de Killary in preliminaries)
      - vorbeste fara sa clipeasca de drepturile femeilor, a copilelor, etc, dar primeste zeci de mil de parai de la "democratiile" cu shalvari din AS, Q, etc, care n-au nici un fel de respect fata de femei.
      - este la baza dezastrului asta de refugiati prin promovarea introducerii democratiilor gen soros in orientul apropiat, inclusiv cu raderea completa a economiilor de acolo. ce sa faca oamenii acolo ?
      - lista poate continua indefinit
      Este socant, ramai perplex ca cea mai mare majoritate in Vest (RO este un caz mic) nu-si explica cum "saraca" Killary a pierdut si vai .. ce se va intampla acum cu "monstrul" trump ! este aceeiasi tehnica de diversiune practica de mainstreamul accidental (preluat motamo la noi) prin care intai se fabrica problema ca apoi sa se poate latra in voie: vezi dezastrele din irak, siria, yemen, libia, nordul africii. intai se creaza teroristii, care initial sunt luptatori pentru pace si libertati si economie de piata si tot ce vreti, iar apoi devin teroristi barbosi, scarbosi, care p_t si care taie capete si trebuie lichidati, deci trebuie bagate trilioane de parai, luate de la educatie, sanatate, asistenta sociala, intretinere de infrastructura, etc
    • +4 (10 voturi)    
      despre prostie (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:25)

      scriitor [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Dumneata ai dreptate, in America sunt vreo 59 milioane de prosti...or fi si la noi dar matale esti prea destept ca sa-i numeri!
      • +1 (7 voturi)    
        nu e greu deloc (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:28)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui scriitor

        Te nuiti la numarul de votanti PSD/USL/ALDE, etc.
        Numarul lor e relativ constant si prezenta la vot variaza doar in functie de numarul autocarelor inchiriate de PSD si de numarul galetilor si la pungilor de zahar.
    • +1 (9 voturi)    
      Majoritar (50% din voturile exprimate) (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:48)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      inseamna inca 2.700.000 voturi pentru Hillary, si pe care nu le are !
      Deci bati campii !. Hilary nu are majoritatea necesara
      sub orice forma ,,morala"!
      Trebuie al doilea tur de scrutin !
      Are curajul Hillary sa ,,se bage" la asa ceva ?
      • +1 (9 voturi)    
        hahaha (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:30)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

        Tu crezi ca la americani democratia functioneaza la noi, sa te duci la CCR cu camioanele de probe ca-n 2009, sau sa modifici listele electorale dupa alegeri casa obtii prezenta 50% la referendumul de demitere al dictatorului?!? Asta merge in lumea a 3-a unde se afla votacul uslamist. In tarile cu apa calda, regulile se schimba doar pentru urmatoarele runde de alegeri, nu pentru runda ce tocmai a trecut...
    • -4 (4 voturi)    
      prosti prin definitie gen electoratul PSD (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:11)

      Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Ghinionul lor ca n-au sustinatori destepti prin definitie, precum electoratul PD-L, care l-a ales pentru opt ani pe preacinstitul Poteras...
  • +5 (7 voturi)    
    Trump (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:43)

    Toni_Romania [utilizator]

    Tatal lui D.Trump e nascut in New York, din parinti germani. Mama e McLeod, scotiana.
    Numele provine din germanicul DRUMPF, care in secolul XVII, in Europa, a evoluat in "Trump".
    Bunicul german al lui DT:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_Trump
  • -4 (22 voturi)    
    Republicani loiali (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:49)

    cato [utilizator]

    Republicani loiali unui escroc, nu unor principii. Republicani loiali unuia care pipaie femei, minte cum respira si isi schimba declaratiile de pe o zi pe alta.
    • +8 (20 voturi)    
      of doamne II (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:59)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Mai baiatu ala care pipaia femeile cu salamul in gurita era Clinton el; si a fost anchetat pt asta
      A scapat de puscarie ca nu a depus aia plangere si nici celelalte. De ce ? Ca le-a fugarit Clinton (ea) si le-a amenintat si la femei merge ca sunt mai slabe de inger.
      Escroc e Clinton care a vandut Rusiei uraniu si de bucurie Putin a donat bani organizatiei ei.
      • -7 (13 voturi)    
        Logica pesedistilor americani (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:27)

        cato [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        Baiatul ala Clinton pipaia femeile care voiau sa fie pipaite. Libidinosul asta Trump o face fara niciun consimtamant. A echivala cele doua atitudini (ambele anormale, e drept) e ca si cum a-i spune ca e totuna sa faci sex si sa violezi.
        A, stai, tu nu le echivalai, ci ziceai ca e mai grav sa faci sex, nu sa violezi.
        Ai logica la nivelul votantilor lui trump, pesedistii Americii.
        • +5 (9 voturi)    
          aha (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:05)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui cato

          Deci logica ta e ca au vrut sa deschida dosar penal de hartuire sexuala pt ca ...
          Mh te rog altceva ... zi chestiile astea tare sa te auzi si tu ... poate asa te prinzi
          Agresiunle sexuale sunt raportate cand nu vroiai si e fara consintamant sau ai fost constrans !
          Daca vrei alt argument uita-te la Melania Trump cand face poza cu Clinton. Iii tine mana cu mana ei ca sa fie sigura unde se duce mana aia. femeile fac asta doarcand stiu "de ce calitate " e omul ala
          • -2 (6 voturi)    
            Macar te cunoaste lumea (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:19)

            cato [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

            Escrocul ala a molestat zeci de femei, dupa propriile declaratii. Evident ca el nu considera ca a apuca femeile de p***a fara consimtamant este molestare.
            Stai, suna teribil a apuca o femeie de p***a? Ai dreptate, asa este si astea sunt cuvintele celui pe care il aperi. Si se numeste molestare.
            Noroc ca il aperi - cine se aseamana se aduna.
        • +1 (5 voturi)    
          care sex bre ?! (Joi, 10 noiembrie 2016, 18:00)

          korkodell [utilizator] i-a raspuns lui cato

          parca fu ieri cand billy mincinosu' spunea ca e nevinovat ca n'a facut nimic.
          apoi, cand a fost dovedit, a intors'o ca el nu crede ca sucking e sex.
          fata juca pingpong sub masa sa de lucru...

          si nu e singura, asta era vama pt. internele la casa alba.
          trebuiau sa treaca pe sub biroul ...oval, cum zicea un roman. :-)
      • -5 (11 voturi)    
        hehe (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:31)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        Clinton a avut o relatie cu una. Nu a pipait femeile prin lifturi ca Trump (dupa propriile declaratii).
  • -1 (9 voturi)    
    revolving-door (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:50)

    MConstantin [utilizator]

    exista oricum.

    Sau oare il desfiinteaza Trump?
    Eu nu cred.

    Fortele/interesele care au determinat pana acum cursul Americii exista in continuare. Trump nu poate modifica prea multe, dar nici nu cred ca vrea.

    Se vedem daca, asa cum a spus:
    desfiinteaza Obamacare
    "lock Hillary up"
    schimba pe Jenet Yellen de la FED? a acuzat FED ca nu e independenta de Obama si ca a tinut dobanzile jos prea mult.

    Nu cred ca va face nimic din astea.
    • +2 (4 voturi)    
      prima (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:30)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui MConstantin

      De Yellen o sa scape..daca nu demisioneaza ea, in feb 2018 i se termina oricum mandatul.
  • +2 (18 voturi)    
    amuzant (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:50)

    ampersand [utilizator]

    Maimutoiul portocaliu isi facea (in campanie) un punct forte din a se declara anti-sistem: daca nu ma-nseala privirea, toti cei din anturajul anuntat mai sus au state vechi in acel sistem; plus ca - imi spune cineva, cati dintre republicanii din Congres sunt "proaspeti" si cati harsiti la al enspelea mandat? :D Mai ieri, McConell spunea ceva de genul "Mai usor cu pianul pe scari privind limitarea duratei parlamentarilor" (propusa bombastic de maimutoi in campanie).
  • +3 (3 voturi)    
    hai sa vedem (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:09)

    simur [utilizator]

    ce va face impreuna cu echipa, de ce nu ar fi inca o istorie inceputa asa ca asta iar pe urma sa se arate ca de fapt n-a fost prea rau
  • +5 (9 voturi)    
    Se cheama ca nu se poate debarasa de "elitele (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:23)

    Susufler0 [utilizator]

    politice" de establishmentul politic, asa, cu una cu doua !

    Si fiindca se anunta o guvernare grea de ce nu si-ar aduce in preajma un fiu, o fiica ?

    Republicanii, cu Trump in frunte, stiu ca demult nu au mai avut tot la dispozitie cum au astazi : Presedintele, Congresul, Procurorul General (il va numi Trump), Curtea suprema a SUA (al noualea judecator il va numi Trump).

    Cel putin doi ani de-acum inainte Presedintele poate sa arate CE POATE ?

    PS. Oare o sa reuseasca Trumpsy sa ne-arate el noua !!! ;)
    • -3 (7 voturi)    
      avem sansa unica sa ne scape de englezi (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:59)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Guitantul are un teren de golf in Anglia; daca aia-i pun o taxa prea mare sau il expropriaza, direct le trimite flota a VII-a pe cap si gata cu perfidul (pentru el) Albion.
      • 0 (4 voturi)    
        dar vad ca te doare (Joi, 10 noiembrie 2016, 19:01)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        nu gluma! baga un aulin, poate trece!
    • +1 (5 voturi)    
      as prefera un fiu de-al lui (Joi, 10 noiembrie 2016, 19:00)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      (ca si-a crescut exemplar copiii) in locul Humei Abedin, lui Weiner si a altor putregaiuri liberale care colcaie in anturajul democrat
      • +1 (1 vot)    
        Asta cu "crescutul exemplar" al copiilor (Vineri, 11 noiembrie 2016, 4:47)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        e destul de relativa ! Nu mai departe, uita-te chiar la Trumpsy sr care si el a fost crescut exemplar de parintii sai, niste oameni cu frica lui Dumnezeu, si ce-a ajuns ? Un "nenorocit" de miliardar si basca, Presedintele celui mai puternic stat din lume.

        Nu-nu ! pustiul, juniorul, precis ca musteste de "corectitudine politica", numita asa mai pe meleagurile noastre "cei sapte ani de acasa."

        PS. Donald, te pomenesti ca vrea sa creeze o dinastie a la Bush, daca nu chiar a la Kennedy.

        PPS. Zaboo, o sa tot ai ce sa votezi in urmatorii 50 de ani !
  • 0 (4 voturi)    
    he, he (Vineri, 11 noiembrie 2016, 0:45)

    revo [utilizator]

    magnati, politicieni consacrati... si-au luat tara inapoi!
    • 0 (0 voturi)    
      E buna asta ! (Vineri, 11 noiembrie 2016, 4:29)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Mi-a placut !
  • 0 (0 voturi)    
    total absurd! (Vineri, 25 noiembrie 2016, 15:45)

    cerceteaza [utilizator]

    SUA este considerata, cel putin la noi, idealul democratiei si corectitudinii politice (altfel de ce am accepta ca boii lectii de la ei?). Pai, ia sa analizam tot ce are de gand Trump sa faca si sa comparam cu situatia de la noi.
    ANI si DNA i-ar manca pe acesti americani pentru incompatibilitate si interese ascunse.
    Sunt americanii prea democrati sa-i intelegem noi, sau suntem noi tampiti ca suportam bocancii ANI si DNA pe gat?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică