Prietena lui Remus Cernea a postat o fotografie cu decolteu generos in apararea candidatei PSD Corina Bogaciu

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 14 decembrie 2016, 19:39 Actualitate | Alegeri Parlamentare 2016

Ioana Staniloiu
Foto: Facebook
Ioana Staniloiu, partenera lui Remus Cernea, a postat pe contul sau de Facebook o fotografie in care apare cu un decolteu generos "in semn de solidaritate cu <<PSD-ista sexy>>". Ea i-a luat apararea candidatei PSD Corina Bogaciu, care a facut senzatie pe internet cu fotografiile sale provocatoare.

"Am atasat o poza cu decolteu pentru a-mi arata dispretul fata de prejudecatile oamenilor. Nu decolteul conteaza, ci cauzele pe care le sustii!", a scris Staniloiu.

"Mi-as dori sa vad femei cu silicoane, extensii, unghii false, barbati si femei deopotriva cu tatuaje, cu piercinguri, cu absolut tot ce vor ei, decat sa vad prostia intruchipata a pudibonzilor care judeca un om in functie de infatisare si aparente", a scris Ioana Staniloiu, o promotoare a politicilor care promoveaza feminismul si egalitatea de sanse.

"Nenorocirea este ca aceia care judeca in functie de aparente sunt de aratat cu degetul si nu femeia cu decolteu care e doar o femeie cu decolteu si atat. Nu avem alte informatii despre caracterul ei, despre calitatea ei umana, despre potentialul sau viziunea ei in politica. Dar cei care au atacat-o au facut-o pe baza prejudecatilor. Pe langa sani, zic unii, nu are studii superioare si note bune la bac pentru a fi in parlament. O afirmatie care arata cat de informat si destept este criticul. A presupune ca in democratie exista criterii meritocratice ca in tehnocratie, arata ce stie comentatorul respectiv despre democratie", a mai scris Ioana Staniloiu.























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

45905 vizualizari

  • +83 (97 voturi)    
    :)) (Miercuri, 14 decembrie 2016, 19:53)

    hot news [utilizator]

    ce n-a inteles ''prietena'' lui Remus e ca pana la urma nu pozele ,nu decolteurile sunt problema,ci experienta, studiile si minciuna ,lucruri care NU o recomanda ca si ''cap de lista'' la alegeri.
    • +22 (32 voturi)    
      Partenere. (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:34)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Și Cernea fost partener cu Ponta.Sunt așchii din același trunchi găunos și se cred de esență nobilă.
      • +3 (9 voturi)    
        ... (Joi, 15 decembrie 2016, 11:57)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Sunt curios cam cati politicieni nu au fost partenerii 'lui Ponta'.
        La ce jeguri plutesc prin parlament, Cernea chiar a fost un individ ok. De bine de rau, a ocupat o nisa si s-a agitat pentru niste principii. Cei mai multi parlamentari erau prea ocupati sa-si pupe sefii in dos.
    • +4 (16 voturi)    
      tu nici nu ai citit pana la capat (Miercuri, 14 decembrie 2016, 22:29)

      daniiel [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Daca citeai pana la capat macar articolul asta (nu mai zic de postarea de pe fb) vedeai ca este vorba si despre studii si experienta care nu conteaza in democratie. conteaza doar pe cine ai pus stampila
    • +7 (7 voturi)    
      ce nume (Joi, 15 decembrie 2016, 7:59)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      interesant are prietena delfinului?! staniloiu. ce reverberatii justitiare, psd-iste si securiste.
      cum de nu o fi candidat? sigur, cu asa nume, ar fi fost prima pe orisicare lista psd.
    • +10 (12 voturi)    
      A inteles foarte bine, dar e cu musca pe caciula (Joi, 15 decembrie 2016, 8:38)

      radu667 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Ioana e frumoasa si inteligenta, dar la fel de incompetenta si lipsita de experienta.
      Nu e suficient sa crezi in cauze, trebuie sa dovedesti ca ai experienta, lucru care le lipseste ambelor doamne.
    • +2 (2 voturi)    
      Sunt si politicieni tineri si fara experienta (Joi, 15 decembrie 2016, 18:38)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      politica si in alte Parlamente, dar toti s-au remarcat prin proiecte, initiative civice sau sociale, activitati - erau cunoscuti si apreciati pentru ceva si de aceea au fost alesi pentru ca nu studiile sau decolteurile te recomanda pentru o cariera politica ci ce ai facut pentru o comunitate...
  • +64 (74 voturi)    
    Avem si alte informatii (Miercuri, 14 decembrie 2016, 19:55)

    blabl423 [anonim]

    Avem notele la BAC. Ne va reprezenta in parlament un personaj care a luat 5.35 la limba romana. Mai e si nepoata lui Pandele.

    Mistourile sunt mai mult decat indreptatite, asa ca stai jos Ioana, raspunde data viitoare :)
  • +52 (66 voturi)    
    o vorba din batrani spune: (Miercuri, 14 decembrie 2016, 19:56)

    un om [utilizator]

    "cine se aseamana se aduna", probabil cele doua domnisoare se aseamana mai mult decat am crede, de se sprijina una pe alta. Aici nici macar nu este vorba de feminism, este vorba de prostie. Nimeni nu o judeca pe d-ra de la PSD ca arata bine, o judeca ca nu are experienta mai deloc in nimic si urmeaza sa conduca o tara din Parlament (atentie, vorbim de Parlementul Romaniei, nu de clubul BOA), singurele ei atuuri fiind acelea ca este nepoata lu' nea' Pandele si ca arata ca o dama de companie...
    PS: pe Merkel care coduce Europa n-am vazut-o cu sanii la vedere si nici pe Christine Lagarde (sefa FMI) - si tot femei sunt
    • +2 (6 voturi)    
      cu (Joi, 15 decembrie 2016, 8:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui un om

      Merkel a fost o treaba muuuult mai tare. a fost data publicitatii o poza nud, din tinerete.
      dar sa nu-i dam idei proaspetei aleasa in forul legislatic al tarii.
      • 0 (0 voturi)    
        Merkel (Joi, 15 decembrie 2016, 20:01)

        nimrod [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Angie a aparut totusi, e drept, o singura data, la o manifestare publica, intr-o rochie extrem de decoltata, ca o ageamie ce e in materie. N-a mai repetat figura...
    • +6 (8 voturi)    
      N-as crede (Joi, 15 decembrie 2016, 10:58)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui un om

      Ioana Staniloiu e la a doua facultate, pe cand nepoata lu' Pandele abia si-a luat bacu'.

      Mai e o tanara din Brasov in parlament - Mara Mares, din Brasov. AIa si-a facut studiile la Londra (BSc si master), la universitati din top 100 pe glob. Nici d sufletu' lu' aia nu se leaga nimeni, desi si ea e foarte tanara - tocma' pt. ca e soi de om pe care majoritatea ni-l dorim in parlament, nu pitipoanca de bani gata.

      Cat despre Merkel, sincer, nici nu-mi doresc s-o vad cu sanii goi. Lagarde ... poate cand era mai tanara - aparent arata destul de bine in tinerete. Oricum, ambele au razbit in politica/finante pe baza propriei priceperi, nu pe baza pozitiei lu' taticu' si mamica, nici pe baza sanilor.
  • +42 (50 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 14 decembrie 2016, 19:59)

    nea_caisa [utilizator]

    pai tantita, pe principiul asta suntem buni toti de parlamentari. scopul e totusi sa ajunga in functiile alea niste oameni cu capacitati peste medie nu tot analfabetul cu cauze (si silicoane) de sustinut.
    • +7 (7 voturi)    
      cine este de vina? (Joi, 15 decembrie 2016, 8:18)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

      Mai putin tanara veleitara care a dorit sa se bage in fata, desi nu e pregatita sa faca cinste functiei respective, si in primul rand acela care a pus-o cap de lista, si poate (dar aici este mai complicat) cei care au votat partidul care baga in fata asemenea persoane.
  • +50 (58 voturi)    
    greu se pricepe (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:05)

    Encelade [utilizator]

    Problema nu e ca domnisoara are sanii plini, ci ca are capul gol si ca a ajuns prima pe lista pentru ca e fata cui trebuie.

    Dar ce sa priceapa iubita lui Cernea, alt intelect de anvergura al politicii romanesti.
    • +12 (16 voturi)    
      are inaintare asa ca nu-i mai trebuie neuroni (Miercuri, 14 decembrie 2016, 22:19)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Encelade

      as zice chiar imposibil sa priceapa vrabi... ca n-are cu ce .

      specimenele astea considera ca locurile din parlament se obtin dind din pop..net sau alte sporturi acrobatice
  • +33 (43 voturi)    
    saraca, n-a inteles ca nu care e problema (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:09)

    Gryphus [utilizator]

    problema e ca fata a ajuns deputat pt ca e ruda cu un PSD-ist. Faptul ca are plastic in sani doar confirma ca singura ei calitate e relatia de rudenie cu un PSD-ist
  • +48 (54 voturi)    
    Chiar intereseaza pe cineva (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:09)

    banel [utilizator]

    Ce face prietena lui Remus Cernea?
    • +8 (8 voturi)    
      inoata (Joi, 15 decembrie 2016, 8:04)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui banel

      cu delfinii.
    • +11 (11 voturi)    
      Absolut pe nimeni (Joi, 15 decembrie 2016, 9:46)

      Radiu [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Se baga singura in seama. E un nimeni.
  • +16 (26 voturi)    
    nu (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:10)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    stiam ca ratatul are o prietena, credeam ca are un prieten barbat, poate chiar un delfin sau un elefant, sau de ce nu, un copac.
    Oricum daca dama respectiva este prietena lui, sa fie la el acolo. La ce declara si cu ce se ocupa, se pare ca nu ma insel prea mult.
  • +19 (23 voturi)    
    asa e... are dreptate... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:13)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    acum inteleg ... una care a terminat Harward sau Oxford nu ar arata ca ultima tuta de pe centura, care se vinde pentru un loc in partid sau parlament... are dreptate.
  • +30 (36 voturi)    
    ... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:15)

    marianmarian [utilizator]

    Si dupa ce ne inflamam de cele prejudecati, ne uitam si pe CV-ul finutei PSD-iste si apoi intelegem mai multe, nu?
  • +24 (30 voturi)    
    aparari (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:18)

    XXXXL [anonim]

    tineri ametiti...
    ce cauta de-alde astia prin politica grea...???
    traiu' unei natiuni e greu tare....
    nu se obtine cu copilarii ....
  • -7 (11 voturi)    
    Asa e... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:20)

    Stef_and [utilizator]

    Bravo!!!
  • +8 (12 voturi)    
    .... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:21)

    tirolez [utilizator]

    Dar nu ne zice care sunt criteriile "in democratie". Inteleg ca studiile, preocuparile, felul cum arata sunt apanajul tehnocratiei(oroare!). Atunci pe dra Bogaciu ce o recomanda sa fie in parlament? Familia? Asta e democratia?
  • +17 (23 voturi)    
    Ce concluzie tragi cu privire la o persoană... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:22)

    Spiky [utilizator]

    ... care își etalează atuurile fizice în mod bătător la ochi? Că are probleme psihice. Când vezi o piți cu fesele ultrareliefate, ce poți gândi? că dă pe afară intelectul? Este de domeniul patologicului că femeile care își pun silicoane nu sunt mulțumite la modul general de ele însele - de aici o rată mare de suicid, că silicoanele nu rezolvă problemele psihice....
    Idem tatuaje și piercinguri - nu ai ce demonstra oamenlor, dar mândria te zgârmă - și atunci ce faci? Îți pui coarne, îți pilești dinții, își pui cârmâz sub piele, ca să arați că tu nu ești ca alții, nuuu.... tu ești unic și irepetabil în inepția grafică etalată dermic....
  • +15 (19 voturi)    
    Tanti Staniloiu (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:31)

    mitg [utilizator]

    Nu e nici o problema daca e in pieptul gol; poate sa fie goala 100%, DACA ARE CEVA IN CAP SI POATE SA CONTRIBUIE IN PARLAMENT.

    Sigur, daca ar fi fost o tanara doctor in filosofie neo-obiectivista Arendista, in literatura ruso-mongola contemporana sau in biochimie, nu era nici o problema. Sau daca era o tanara milionara care se pricepe la afaceri (cinstite ...), sau o poeta recunoscuta la nivel international, putea sa aiba si 23 de ani. Chiar si 18.

    Dar asa, n-are cu ce contribui decat cu "pieptu-n fata". Asta-i motivul pentru care o batjocoreste lumea, nu altul.
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Joi, 15 decembrie 2016, 8:55)

      Nautilus [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nu e nicio problemă în 2016.

      În 2006, era invers. Adică duşmanii poporului, chiaburii, exploatatorii burghezi erau studenţii şi absolvenţii de studii superioare. Care, dacă vorbeau de asta în public, riscau să fie bătuţi. Idealurile nobile ale clasei muncitoare erau tinichigiii şi chelnerii.

      Aşa zice Sfântu' Google, după ce a scormonit niţeluş prin comentariile de atunci.
  • +14 (18 voturi)    
    Iubita latosului (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:36)

    AliKimiku [utilizator]

    a pierdut ocazia sa taca.
    Sau e din aceeasi categorie cu piti aia cu studii liceale.
    Feminismul are o noua reprezentanta!
  • +35 (39 voturi)    
    Da, da, da (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:41)

    feisbuk [utilizator]

    "Ion Bogaciu, tatăl Alexandrei, este vărul lui Florentin Pandele, primarul din Voluntari și soțul edilului de la București, Gabriela Firea. Bogaciu este și nașul de botez al lui Pandele, care s-ar fi creștinat ortodox în urmă cu 15 ani. El a fost viceprimarul Voluntariului, iar în prezent este consilierul aceleiași localități. "

    "este absolventa a Colegiului Tehnic "Edmond Nicolau" din Bucuresti, specializarea "matematica-informatica". Ea a promovat examenul de bacalaureat in 2008, reusind sa obtina nota 5.35 la limba si literatura romana, 7.15 la matematica, 8.60 la biologie si 10 la educatie fizica. "


    Greu cu aritmetica, analfabeta, buna la pat si ruda cu Pandele Firea.

    De abia asteptam si viziunea politica.
    Domnisoara partenera a delfinului, sper ca dvs va depasiti conditia de buna la pat.
  • +33 (39 voturi)    
    Alta care cauta 5 minute de glorie (Miercuri, 14 decembrie 2016, 20:49)

    Vlad-I [utilizator]

    Femeia care isi arata generos calitatile fizice , cel mai probabil este ca nu are alte calitati sau este o histrionica.
  • -8 (20 voturi)    
    Bravo! (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:00)

    king david hotel [utilizator]

    Absolut corect!

    Iar aparentele o avanatajeza teribil si Ioana S.!
  • +23 (33 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:01)

    MPopa [utilizator]

    Iata ca a ajuns si in Romania moda de a te baga in seama folosindu-te de justificari "nobile" dar ridicole. Pana acum o vazusem doar la americani, incet-incet ne "civilizam"!
  • +10 (20 voturi)    
    Ce ti doresc eu tie, dulce Romanie (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:10)

    noodles2016 [utilizator]

    Mi ar fi placut sa cred in valorile tale atat de frumos si cu agresivitate afirmate..Dar in acelasi timp realitatea tradeaza..Mai mult decat atat in virtutea valorilor pe care le expui si tu putea i sa te indragostesti de un instalator si sa ti faci o familie sau ce vrei tu..Ca si acolo poate fi iubire si egalitate..Dar tu , nu..
    in al doilea rand valorile pe care le expui si pe care le expune si colega ta se transpun in realitatea societatii romanesti...
    Sute de avioane pe zi i au calea emigratiei, mizerie, incapatanare, primari si consilieri care nu stiu de ce se afla acolo, munca nu mai este o mandrie si mii de lucruri mizerabile iesite din promovarea valorilor tale si ale colegei...
    Atunci când tu te vei indragosti de un instalator atunci voi crede si eu in valorile tale expuse evident..Sa nu mai spui ca le si sustii..
  • -10 (24 voturi)    
    romancele sunt frumoase (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:13)

    dinamovist [utilizator]

    Felicitari ! frumosa doamna ..respect
    • +10 (14 voturi)    
      ce academie au terminat? (Miercuri, 14 decembrie 2016, 22:09)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui dinamovist

      care e "meritul" unei femei ca e frumoasa? tre' si altceva ca sa ai ce admira - sigur: daca nu esti dinamovist!!
  • -6 (18 voturi)    
    asa da... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:14)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    merge.
  • +32 (38 voturi)    
    of of, mai mai (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:17)

    snowflake [utilizator]

    Vede fiecare ce vrea :).
    Unii i-au vazut Corinei doar decolteul, tu, Ioana ii vezi doar pe cei care comenteaza despre decolteul idividei insa, toata aceasta aparitie a dezvelit gaunosenia, nepotismul si "realizarile" noului parlamentar venit din feuda psd-ista numita Voluntari. Aparitia Corinei in randul parlamentarilor nu face, din pacate, decat sa sublinieze erorile care apar in urma unui vot pe liste, vot in care alegatorul nu poate sa stabileasca ordinea eligibililor. Problema majora a Corinei nu este, in mod evident infatissarea, desi pare superficiala si artificiala, ci modul in care a ajuns pe lista, mai exact care este motivul care o recomanda pentru un mandat de parlamentar? O recomanda faptul ca a lucrat la firma parintilor sau faptul ca a putut sa isi cumpere o casa de peste 200 mp dintr-un salariu de ~6000/an la varsta de doar 24 de ani? Sau poate o recomanda faptul ca a reusit sa termine studiile liceale dar nu si pe cele universitare?
    PS: Sincer Ioana, cand te uiti la CV-ul "impresionant" al Corinei decoltul acesteia pare minuscul.
    • +2 (6 voturi)    
      dar de un delfin (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:57)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

      cu tatuaje si piercinguri, ce zici? ca tot vroia gagiul tau sa le dea drept de vot....
    • +6 (10 voturi)    
      .... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 22:57)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

      Si daca era vot uninominal nu era nicio diferenta. Nu a fost si s-a votat candidatul sprijinit de PSD indiferent cat de penal sau nepregatit era? Cealalta celebritate, dra din Teleorman, fosta secretara a lui Dragnea, a candidat pe sistemul vechi. Peste 4 ani va fi alta, dra Bogaciu cel mai probabil va "expira" pana atunci, la fel ca si predecesoarea.
  • +6 (12 voturi)    
    egalitate de sanse (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:23)

    zaboo [utilizator]

    sau de extensii si alte adaugiri? cata ipocrizie sa infierezi pe ala care "judeca dupa aparente" promovand... "aparentele" siliconate? ca nu am inteles din postare cam ce altceva ai realizat tu pana azi
  • +10 (14 voturi)    
    În principiu (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:34)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    are dreptate. Dar doar în principiu. Pentru că în cazul ăsta concret nu are.
    Și, ca să se convingă, o invit peste patru ani să cerceteze pe site-ul CD câte a avut din următoarele: luări de cuvânt, interpelări, inițiative legislative. Și dacă va avea, să le și studieze, că să capete informații despre viziunea politică. Dar tare mi-e că, în cazul în care va deschide guriță, va fi o demnă urmașă a Ebei, altă "politiciană" cu viziune. Sau vizon, că le tot încurc.
  • +4 (8 voturi)    
    Nu le vine a crede (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:53)

    noodles2016 [utilizator]

    Nici lor nu le vine a crede ca dupa mii, efectiv mii de articole despre furturile lor, despre mizeria lor, despre toata toata ticalosia lor, prostii de romani i au votat din nou...Dar nici ceilalti din PNL si restul nu inteleg ca pentru a destepta o natie sau pentru a schimba ceva e nevoie de efort,e nevoie de mers prin tara, de a vorbi cu poporul..nu de ochelari Versace, vopsea blonda, stat in Bucuresti si nefacut nimic...Efectiv nimic...Suntem cea mai jalnica natie probabil ca dupa mii de emisiuni si articole poporul roman sa i voteze tot pe ei...E de cartea recordurilor...dar toate istoria e plina de faptele poporului roman.E nevoie de efort ca sa schimbi ceva..Suntem o rusine.
  • +6 (10 voturi)    
    Parca sunt mai interesante domnisoarele... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 21:55)

    Irina25 [utilizator]

    ...care protesteaza goale impotriva incalzirii globale.

    Domnisoara din poza e partenera de sah a d-lui Cernea, sau cum? Pentru ca nu cred ca acest distins domn are preferinte din astea invechite, demne de Evul Mediu.
  • +9 (13 voturi)    
    Bordelul Romania (Miercuri, 14 decembrie 2016, 22:24)

    Toni_Romania [utilizator]

    Si activistele lui.
  • +2 (8 voturi)    
    trebuia sa inceapa asa: (Miercuri, 14 decembrie 2016, 22:47)

    snowden [utilizator]

    concubina lui Remus Cernea...
  • +9 (11 voturi)    
    Vai, cum te-ai bagat si tu in seama (Miercuri, 14 decembrie 2016, 23:15)

    Gojifruit [utilizator]

    Inteleg ca domnisoara nu si-a atins scopul cand se pupa cu Cernea pe la stiri, la toate televiziunile, si mai face o incercare acum, doar-doar apare si ea intr-o revista.
  • +11 (13 voturi)    
    asta este idiotenia... (Joi, 15 decembrie 2016, 0:05)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    democratiei in tari sarace cu duhul precum romania,,,ca ajung imbecili care sa guverneze o natiune iar o dama precum amica lui cernea iti spun ca e ceva normal, pt ca unul din marile avantaje ale democratiei, este lipsa meritocratiei, adica prost de bubui dar e democratic. Daca ar reduce dracului nr de smecheri in parlamentul ala, atunci concurenta va fi mai acerba si probabil nu vom mai fi pusi in situatii penibile in care o persoana de 27 de ani cu liceu sa fie in parlament. Si stentie, e plina tara de astfel de exemple si ne minunam de ce suntem mereu in coada europei.
    • +11 (11 voturi)    
      Exact (Joi, 15 decembrie 2016, 1:03)

      Baiazid [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      Acest patruped cu decolteu a ajuns sa sustina nici mai mult nici mai putin ca "nu conteaza meritele - conteaza ca ai fost votat de prosti". Cu alte cuvinte nu conteaza valoarea ta, daca fraierii te-au votat asta e - democratia "rulez"... Pe de o parte fara sa vrea a facut o radiografie pertinenta a democratiei in Romania... Ea si cu celalalt patruped sunt exemple clare de ce intr-adevar avem nevoie de MERITOCRATIE si nu DEMOCRATIE, in care cei (cu indulgenta) cateva mii de oameni inca cinstiti, muncitori si platitori corecti de taxe, care au intr-adevar o contributie reala in societatea romaneasca au fix acelasi vot (sau chiar mai putin, datorita fraudelor) cu asistatii social, la care un vot se da pe o galeata cu faina sau pe o sesiune de...patruped la un politician libidinos si batran.
      • +2 (2 voturi)    
        subscriu (Joi, 15 decembrie 2016, 15:58)

        un.robot [utilizator] i-a raspuns lui Baiazid

        la ce ai scris mai sus
  • +7 (11 voturi)    
    o_OOO, The Sisterhood of the Pitziponcs (Joi, 15 decembrie 2016, 1:47)

    Wanheda [utilizator]

    The New Power in Romania, an ancient one. Ruuuuun.
  • +6 (6 voturi)    
    Prietena lui Remus Cernea (Joi, 15 decembrie 2016, 6:23)

    Alex735 [utilizator]

    Domnul Cernea a fost votat de 4200 de alegatori, adica zero la suta, performanta notabila (cel putin a fost votat).
    Asadar Doamna prietena a domnului Cernea se recomanda de la sine in calitate de prietena domnului Cernea.
  • +5 (7 voturi)    
    Deci daca postez si eu o poza (Joi, 15 decembrie 2016, 7:08)

    potaissa [utilizator]

    la pulpa goala ajung in curand parlamentar?
  • +2 (2 voturi)    
    ! (Joi, 15 decembrie 2016, 7:37)

    Kpriciu [utilizator]

    Politicianul roman de azi

    Lacom sunt si tot eu fur
    Pentru țățe si un cur
  • +6 (8 voturi)    
    bezmetica rau (Joi, 15 decembrie 2016, 8:25)

    Stapanu [utilizator]

    feminista asta! Ca majoritatea identitarilor, de altfel.
  • +7 (9 voturi)    
    In imagine arata foarte bine! (Joi, 15 decembrie 2016, 8:45)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Si nici macar nu pare vulgara!
    Dar, cunoscand convingerile lui remus cernea, inteleg ca este de fapt "Ioana" este un barbat travestit?!
  • +7 (9 voturi)    
    Cred ca trebuia sa candideze Ioana Staniloiu (Joi, 15 decembrie 2016, 8:46)

    Ochiana [utilizator]

    in locul lui Cernea. Are cu ce...si oricum nu conteaza
  • +9 (9 voturi)    
    a iesit la pescuit (Joi, 15 decembrie 2016, 9:29)

    gehabnis [utilizator]

    a realizat ca are un looser langa ea, si prin poza asta poate pune altul botul, vreun parlamentar nou. :)
  • +8 (8 voturi)    
    Frustrare (Joi, 15 decembrie 2016, 11:02)

    dekar [utilizator]

    Articolul si mai ales poza demonstreaza, dupa parerea mea,marea frustrarea a Ioanei Staniloiu. Cu poza cred ca e rabufnirea de orgoliu de "pai si eu am tzatze frumoase si as vrea sa le arat si eu : iacata-le"! In celalalt plan,al aprecierilor sale ,e de mirare ca nu o deranjeaza (sau oricum nu comenteaza) esecul in alegeri a prietenului Cernea (deja cu ceva experienta parlamentara) dar ii repara "onoarea" siliconatei semidocte.
  • +2 (4 voturi)    
    Nu e clar (Joi, 15 decembrie 2016, 12:01)

    Un cititor [utilizator]

    la ce gen trebuie să ne adresăm persoanei din imagine. Ca să n-o supărăm.
  • +7 (7 voturi)    
    Domnisoara este .. (Joi, 15 decembrie 2016, 12:01)

    akillies [utilizator]

    ..exemplul clasic de analfabet functional!
    Acum, nu stiu din ce cauza sufera de aceasta afectiune, dar imi pare ca si mediul in care se invarte ii dauneaza in procesul de intelegere al reactiilor oamenilor la nepotismul fatis si nesimtit din p$d.
    Probabil ca oamenii se gandesc ca ce daca pandele e primar in Voluntari, firea in Bucuresti, nasul lui pandele e viceprimar in Voluntari iar nepoata lui pandele (fata viceprimarului de voluntari) e deputat p$d cu indemnizatie mai mare decat a castigat intr-un an la tac'su la firma si cu pensie mai mare decat a oricarui profesor, medic, sau angajat din Romania (mai putin judecatori si parlamentari) pe viata!

    Nu conteaza aceste aspecte la analfabetii functionali, ci doar ca lumea s-a luat de silicoanele si pozele ei sexy!
    Paote ii explica cernea, acum ca are timp, de ce uneori "e mai bine sa taci din gura decat sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu(..de analfabetism functional - cea mai tare formulare pentru prostie)".
  • -9 (9 voturi)    
    Prejudecati. Prostie. (Joi, 15 decembrie 2016, 12:05)

    unat [utilizator]

    Citind comentariile la acest articol in cheia postarii Ioanei Staniloiu, ea chiar are dreptate!
  • +6 (6 voturi)    
    n-am ochelarii la mine (Joi, 15 decembrie 2016, 12:57)

    iodixit [utilizator]

    fetele astea doua sint blonde?
  • +4 (4 voturi)    
    deputata hi5 (Joi, 15 decembrie 2016, 13:53)

    DanUngureanu [anonim]

    Ioana Stăniloiu despre Corina Bogaciu : ea e fata deputată, de zdrențe invidiată. K prietenă ai defekte, k dușmank ești perfektă ! Esti frumoasă ești fitzoasa și l zdrentze l dai klasa ! Deputata talentată, din reviste dekupată ! Ay talent shi mare stil, fatza, minte, shi profil ! Nu-tzi trebuie cunoshtintze, knd tu ai permis d fitze !
  • +6 (6 voturi)    
    si daca nu vreau sa imi fac piercinguri? (Joi, 15 decembrie 2016, 14:24)

    mihaitzateo [utilizator]

    Doamna Ioana Staniloiu si daca eu nu doresc sa imi piercinguri nici implanturi si nici ce mai stiu eu ce alte interventii asupra modului in care arat,cum ar trebui sa fiu sanctionat de lege,dupa parerea dvs. ?
    Tot zicea doamna Firea de canalul Dunare-Bucuresti,ar trebui sa fiu trimis sa lucrez,fortat,pentru ca nu sunt de acord sa imi fac ce ziceti dvs. ?
    Stiti ca ideea enuntata de dvs. adica "eu as dori sa vad...." e foarte nedemocratica?
    Democratia presupune acceptarea celuilalt atata vreme cat nu incalca legea.
    Si o lege care ar forta pe cineva sa isi faca piercinguri sau mai stiu eu ceva ar incalca libertatea oamenilor.
  • +7 (7 voturi)    
    "Prietena lui" (Joi, 15 decembrie 2016, 15:04)

    oopsie_daisy [utilizator]

    Daca domnisoara asta facea ceva important in viata, postarea ei pe facebook ar fi fost preluata de presa drept "Ce spune Ioana Staniloiu despre a, b, sau c".
    Atita vreme cit parerea acestei domnisoare apare in presa drept opinia "prietenei lui X", nu prea are nici o importanta.

    Vreau sa stiu si ce crede bucatareasa lui Firea despre sinii Bogaciei, cum a reactionat trainerul personal al Mihaelei Radulescu, si bona copilului lui Gorghiu. Si, nu in ultimul rind, doamna Nina ce parere are (mai stie cineva dintre cei tineri despre doamna Nina?). Pai cam tot atita valoare are si ce spune individa care, in ciuda tuturor eforturilor ei (ca nu e la prima sfortare), nu reuseste sa depaseasca in presa statutul de "prietena lui Remus Cernea".

    Mesajul meu nu are nimic de-a face cu ce cred eu despre competentele papusii Barbie de Voluntari, se refera strict la competentele madamei Staniloiu de a-mi forma mie opiniile. Si eu am stat cindva la coada la ASE la inscrieri pentru doctorat cu Firea (eram chiar inaintea ei la rind!). Nici eu, nici ea nu am terminat doctoratele (ea deloc, eu m-am inscris altundeva). Pe chestia asta, vreau sa ma pozez cu sinii goi pe facebook si rog presa sa preia stirea drept "ce crede colega de stat la rind cu Firea despre cit silicon are injectat in ea Corina Bogaciu".
  • +4 (4 voturi)    
    Fa Doino, trecand peste nota la bac si fotografii (Joi, 15 decembrie 2016, 15:32)

    deval [utilizator]

    nu crezi ca ar fi trebuit sa aiba si un gen de confirmare a faptului ca stapaneste un domeniu asa cum sunt o gramada de tinere medaliate la olimpiade de tot soiul si la fel de frumoase ?Tot democratie (populara) plimba , la vedere prin gura si savanta de renume mondial care ne-a parasit prematur in 1989 !
    Si ea democrata, analfabeta si savanta in acelasi timp...
  • +4 (4 voturi)    
    nimeni nu a criticat decolteul acelei dsoare (Joi, 15 decembrie 2016, 15:51)

    mihaitzateo [utilizator]

    Sa adaug, dsoara respectiva a fost criticata pentru ca a ajuns parlamentar fara a avea studii superioare si fara a fi dovedit ca e foarte priceputa in vreo profesie,nu a facut studii superioare,de ce nu a facut o scoala profesionala si nu s-a remarcat intr-o anumita meserie?
    Pana la 27 de ani,avea timp, facea o scoala profesionala , o termina la 19 ani,apoi, 8 ani se remarca ca o foarte buna profesionista,in ce domeniu studiase dansa la scoala profesionala.

    A fost aleasa la vreo adunare a PSD,ca si candidata la Parlament?
    Asta a fost reprosat in legatura cu aceasta candidata.
  • +3 (3 voturi)    
    Ati uitat-o pe secretara lui Dragnea , din 2012? (Joi, 15 decembrie 2016, 16:28)

    Amad [utilizator]

    http://stirileprotv.ro/stiri/alegeri-parlamentare-2012/cel-mai-tanar-parlamentar-al-romaniei-are-24-de-ani-noile-figuri-din-noul-parlament.html

    Vad ca-si face un obicei.
  • -3 (5 voturi)    
    sani frumosi (Joi, 15 decembrie 2016, 16:36)

    adrianipu [utilizator]

    Eu nu spun decat atat: o femeie frumoasa cu sani frumosi. Poate ar trebui sa mai admiram si frumosul nu doar sa ne certam pe drepturi si inchipuiri. Viata e simpla doar noi o complicam.
  • +4 (6 voturi)    
    as dori sa isi ceara si scuze pentruca.. (Joi, 15 decembrie 2016, 16:36)

    akillies [utilizator]

    ..a postat impotriva majoritatii oamenilor pornind de la prejudecata ca acei oameni au prejudecati!

    As dori ca aceasta domnisoara sa isi ceara scuze dupa ce va realiza cat de rau a facut comentand fara sa inteleaga!

    In primul rand ca asta ma face sa cred ca si cernea e din acelasi aluat; apoi ca cernea strange in jurul lui numai oameni din acelasi aluat, analfabeti functionali care citesc si nu inteleg, vad si nu pricep, aud si nu inteleg..oameni depasiti (mai ales cei cu lgbt.. si animale si paduri, cei care vor sa salveze si sa protejeze tot si toate drepturile, dar nu fac altceva decat parada de ochii lumii, in rest, pauza, nu mai inteleg nimic ci "depisteaza instantaneu" prejudecatiile in oamenii din jurul lor)!

    dar, totodata, imi doresc ca domnisoara sa mai vorbeasca si pe viitor, sa nu scape cernea si alte functii inafara de cea de parlamentar..
  • +6 (6 voturi)    
    ??? (Joi, 15 decembrie 2016, 17:37)

    uzu [utilizator]

    doamna Staniloiu reuseste sa dovedeasca faptul ca este o tuta proasta. indignarea "oamenilor" nu s-a datorat prejudecatilor ci faptului ca o prosta cu 5 la bac si cu poze sexi pe facebook a ajuns deputat in parlamentul romaniei.
    deci reactia este aiurea-n tranvai.
    dar asa am aflat si eu ca Remus Cernea are gusturi si la femei, nu doar la pesti.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri