Nicusor Dan acuza PSD ca incearca sa blocheze USR sa candideze: "Este exact acelasi lucru pe care PSD l-a facut la alegerile prezidentiale din 2014"

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Joi, 27 octombrie 2016, 14:44 Actualitate | Alegeri Parlamentare 2016

Nicusor Dan
Foto: Facebook - Nicusor Dan
Liderul Uniunii Salvati Romania a acuzat joi PSD ca, prin contestatii repetate, incearca sa blocheze accesul partidului sau in alegerile parlamentare, afirmand ca exista un scenariu pesimist in care in circumscriptii din tara candidatii USR sa nu poata candida.

Declaratiile lui Nicusor Dan:

  • "Este vorba de o incercare deliberata a PSD de a bloca accesul USR in alegerile parlamentare din decembrie. O sa va dau niste fapte: va aduceti aminte - primarul Firea nu ne-a aprobat cerera de amplasare de corturi, ne-a trimis la primarii de sector, primarii de sector nu ne-au dat niciun raspuns. Nu am avut aprobarea primarilor PSD de a amplasa corturile pe toata perioada de strangere de semnaturi.
  • Dupa ce am strans 7500 semnaturi de la romanii din diaspora am avut nu mai putin de 3 contestatii pentru invalidarea acestor candidaturi toate din partea PSD
  • Am avut o contestatie din partea PSD pe cele 350 000 semnaturi pe care le-am strans de la romanii din tara
  • Am avut o contestatie din partea PSD pe protocolul de fuziune USB si USR desi era evident o chestiune care trebuia transata intre noi.
  • Am avut contestatie pe semnul electoral pe care l-am depus la BEC si avem informatii de la colegii nostri din tara ca pe listele de candidaturi pe care le dpunem azi in toate judetele vom avea in fiecare mai multe contestatii din nou din partea PSD, de oridnul 100-200 contestatii impotriva candidatilor USR.
  • Toate aceste fapte denota asa cum am spus de la inceput o tentativa deliberata a PSD de a bloca un partid pentru participarea in alegeri.
  • Este exact acelasi lucru pe care l-a facut PSD in noiembrie 2014 la alegerile 2014. Atunci a incercat sa opreasca romanii din diaspora sa voteze acum incearca sa opreasca un partid nou care promoveaza valori total opuse PSDuului sa participe in alegeri.
  • Nu este vorba de USR, este vorba de un drept fundamental care tine de un stat democratic. La fel, nu este vorba de USR ci de peste 350.000 oameni care au semnat pentru ca noi sa putem participa in alegeri si peste 1 mil de oameni care conform sondajelor sustin intrarea noastra in parlament.
  • Vreau sa ii asigur pe toi sustinatorii nostri ca indiferent ce se va intampla in procedurile judiciare care vor urma vom continua lupta pt acele valori continua. E o lupta pe care o ducem de 10 ani de 10 ani nimeni nu a reusit sa ne opreasca, nu o sa ne opreasca acum PSD si cu atat mai putin un condamnat penal cum este Liviu Dragnea.
  • Din punct de vedere legal in fiecare dintre judete la bej noi depunem lista si lista pentru a putea fi depusa are nevoie de suportul acestei adeverinte cum sa ca am strans semnaturile.
  • Aceste 350.000 semnaturi au fost contestate de o pers fizica, Monica Petrut, reprezentata de avocatul PSD-ului
  • Pe chestiunea fuziunii - depinde de apelul pe care PSD il va face peste 2-3 sapt nu depinde pentru ca USR este partid politic in registrul partidelor si poate sa candideze in alegeri.
  • Despre probleme cu sigla: "O prima cerere a fost respinsa de BEC acesta considerand ca nu a existat acceptul usb sa foloseasca sigla usr contestatia noastra a fost respinsa ieri si azi bec va judeca o noua cerere a noastra.
  • Avem dreptul sa schimbam sigla pentru ca in calendarul de alegeri partidele au voie sa ceara BEC folosirea unui insemn pana pe 1 nov.
  • Legislatia din Romania este adesea contradictorie. Experienta de la alegerile locale pe 13 tipuri de liste ne-au fost validate iar candidatul nostru de la 5 nu a fost validat.
  • Daca vor fi sute de dosare este posibil ca in anumite judete colegii nostri sa nu poata candida.
  • Daca nu va fi favorabila o vom contesta la tribunal daca si tribunalul ne respinge vom merge cu semnul nostru permanent.
  • Despre un scenariu ultra pesimist: Acesta este motivul pentru ca v-am solicitat sa veniti la conferinta de presa, realmente avand experienta ne e teama ca in anumite judete (nu vom putea candida)
  • Intr-o democratie in alegeri este vorba despre proiecte pe care partidele le propun oamenilor pentru viata lor din urmatorii patru ani si nu prin tertirpuri juridice sa bagi bete in roate contracandidatilor. PSD continua aceeasi smecherie electorala cu care ne obisnuim deja"
Nicusor Dan a explicat ca listele de candidati vor fi depuse joi cu semnul eletoral permanent al USR (foto mai jos), avand timp sa il schimbe cu cel folosit pana acum in precampanie pana pe 1 noiembrie.




Semnul electoral pe care vrea USR sa il foloseasca:



Insa problemele juridice pot continua. Decizia privind fuziunea luata miercuri de Tribunalul Bucuresti - care a respins contestatia facuta de Nicoleta Petrut - poate fi atacata cu apel de PSD.

Riscul cel mai mare este urmatorul: listele de candidati pe care USR le depunde in judete sa fie contestate de PSD judet cu judet la tribunalele judetene. Motivul pe care il pot  invoca sa fie faptul ca pentru cele 350.000 semnaturi am folosit un semn electoral (triunghiul albastru) nelegal, deci listele de semnaturi sunt nule.

Pe de alta parte, exista o decizie BEC care atesta semnaturile fara legatura cu semnul electoral. Semnul electoral poate fi depus pana in 1 noiembrie. 

Nicusor Dan a vorbit despre ambiguitatile legislatiei electorale: "pe de o parte anexa la legea 208 spune ca pe listele de semnaturi trebuie sa ai un semn electoral pe de alta parte legea si calendarul electoral iti dau voie sa propui un semn electoral pana pe 1 noiembrie. In interpretarea mea, este suficienta acea atestare de la BEC care spune ca noi am strans 350000 semnaturi."

Acesta a precizat ca acele contestatii depuse de persoana fizica Nicoleta Petrut au fost sustinute in tribunal de avocatul PSD Tonel Pop. Petrut este din Deva, Hunedoara.

BEC urmeaza sa aia in cursul zilei de joi o decizie - daca poate folosi sau nu USR sigla "triunghiul". Daca decizia este favorabila celor de USR, PSD poate sa o conteste la tribunal.

Ce decizii a luat ieri tribunalul Bucuresti:
  • A admis cererea de fuziune prin absorbtie a partidului Uniunea Salvati Bucuresti (USB) de catre partidul Uniunea Salvati Romania (USR) si inscrierea modificarilor aduse statutului in registrul partidelor politice. Pe de alta parte, judecatorii au respins cererile de interventie in proces a PSD si a Nicoletei Petrut, care se opuneau fuziunii USR cu USB. Decizia nu este definitiva si poate fi atacata cu apel.
  • A decis ca Uniunea Salvati Romania (USR) nu poate folosi sigla la alegerile parlamentare, respingand contestatia formulata de USR dupa ce Biroul Electoral Central a respins, la randul lui, semnul electoral al partidului, pe motiv ca nu se deosebeste de cel al USB de la alegerile locale, iar fuziunea dintre cele doua partide nu a fost finalizata. Decizia instantei este definitiva. Judecatorul a respins ca neintemeiata contestatia USR la decizia BEC, care a interzis formatiunii sa foloseasca la alegerile parlamentare din 11 decembrie aceeasi sigla pe care USB a folosit-o la alegerile locale din 5 iunie, decizia Tribunalului Bucuresti fiind definitiva.


Citeste mai multe despre   









16715 vizualizari
  • -57 (65 voturi)    
    Hahahaha (Joi, 27 octombrie 2016, 15:01)

    newlook [utilizator]

    Incompetentii astia nu sunt in stare nici sa faca ceea ce Lenuta din Plescoi ar face in jumatate de ora: sa inscrie un nou partid.
    Si, bineinteles, PSD-ul e vinovat ca ei nu sunt in stare sa inteleaga legi simple.
    • +30 (34 voturi)    
      cam tarziu ai iesit la treierat (Joi, 27 octombrie 2016, 15:36)

      Lespezi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      articolul era de zeci de minute bune pe site pana sa ne blagoslovesti cu mareata ta intelepciune.
      Ce s-a intamplat? Pauza de vodka sau de moroi?
    • +18 (22 voturi)    
      Vezi ca esti stirb (Joi, 27 octombrie 2016, 15:43)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Nu rade ca se vede!
    • +19 (21 voturi)    
      realitatea e ca (Joi, 27 octombrie 2016, 15:47)

      L8MA [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      PSD-ul este vinovat doar de coruptie,de jaful si distrugerea Romaniei!...toate celelalte decurg de aci.
    • +17 (19 voturi)    
      birocratie, proceduri greoaie, ineficienta (Joi, 27 octombrie 2016, 16:14)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Cred ca este o problema a justitiei din Romania. Cat dureaza procedurile de fuziune a doua partide care vor sa faca asta ? Ar trebui ca un judecator sa se uite pe cate o foaie semnata si stampilata de conducerea fiecarui partid si sa aprobe fuziunea pe loc.
  • +35 (39 voturi)    
    Fac ce au facut (Joi, 27 octombrie 2016, 15:12)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Otrepele pesediste se inspira de la inaintasii lor - comunsitii - la alegerile din 1946. Condamnatul penal Dragnea se pricepe foarte bine la furtul electoral, având ca expert si pe un alt as, Titus Corlatean (asta e liber inca, nu?). Atentie insa - sa nu se joace cu focul. PSD E PARTID CRIMINAL si oricind risca o miscare de masa care sa scoata definitiv acest grup de crima organizata din istorie. Târgoviste se poate repeta oricând!
    • +4 (6 voturi)    
      O stafie bantuie lumea capitalului autohton (Joi, 27 octombrie 2016, 17:06)

      Jean_Valjeanu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      strigoiul da-mi nea
  • +12 (16 voturi)    
    Fac ce au facut (Joi, 27 octombrie 2016, 15:12)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Otrepele pesediste se inspira de la inaintasii lor - comunsitii - la alegerile din 1946. Condamnatul penal Dragnea se pricepe foarte bine la furtul electoral, având ca expert si pe un alt as, Titus Corlatean (asta e liber inca, nu?). Atentie insa - sa nu se joace cu focul. PSD E PARTID CRIMINAL si oricind risca o miscare de masa care sa scoata definitiv acest grup de crima organizata din istorie. Târgoviste se poate repeta oricând!
  • +28 (32 voturi)    
    Membrii PSD 2016 merg probabil la inchisoare (Joi, 27 octombrie 2016, 15:12)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    As adauga si referendumul din vara 2012, cand marele patriot Dragnea s-a remarcat in politica nemortilor. Cei care mai sustin si acum PSD in fraudele electorale ataca statul repetat si cu premeditare. Chestia asta se termina rau, ca si mineriadele.
  • +31 (35 voturi)    
    la P$D e stilul stalinist (Joi, 27 octombrie 2016, 15:17)

    IancuJianu [utilizator]

    datul la gioale ca sa nu poata merge, nu cumva sa o ia "vecinul" inainte.
    Parșivi la maximum.
  • +29 (33 voturi)    
    in sfarsit o veste buna pe ziua de azi (Joi, 27 octombrie 2016, 15:17)

    moka [utilizator]

    Inseamna ca le e teama. Au vazut sondaje si tremura. Altfel nu-mi explic comportamentul de infantil al PSDului.
    • +11 (13 voturi)    
      e instinctul, chiar si fara sondaje. (Joi, 27 octombrie 2016, 15:51)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui moka

      .
  • +26 (32 voturi)    
    Nu-i bai! (Joi, 27 octombrie 2016, 15:18)

    Adicj [utilizator]

    Era de asteptat din partea PSD. Am sa vorbesc cu toti apropiatii sa iasa la vot sa puna stampila pe USR.
  • +22 (26 voturi)    
    Bolsevismul nu a murit (Joi, 27 octombrie 2016, 15:19)

    banel [utilizator]

    Doar si-a schimbat denumirea.
  • +24 (28 voturi)    
    Realitatea cruda (Joi, 27 octombrie 2016, 15:26)

    titirica [utilizator]

    Atata timp cat PSD sau orice alt partid al oamenilor din PSD nu scade sub 10 % la orice fel de alegeri, Romania e condamnata si nu are nicio sansa de evolutie. Ramane o tara primitiva si fara sperante. Valabil si pentru PNL/PDL.
    • +7 (21 voturi)    
      Fara speranta (Joi, 27 octombrie 2016, 15:38)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      Au plecat cc 4 milioane, vor mai pleca milioane. Tara e condamnata a dispara de pe harta Europei. Un popor de hoti care de 27 de ani voteaza hoti nu merita sa aiba o tara. Aici se fura pina si sinele de cale ferata sau indicatoarele de circulatie de pe margine drumului.
  • +18 (22 voturi)    
    cata nemernicie!!! (Joi, 27 octombrie 2016, 15:33)

    The Great Cornholio [utilizator]

    cata nemernicie din partea P$D
    Noi sustinatorii USR suntem ca pasarea Phoenix. Daca ne omorati azi, maine vom fi mai puternici!!!
    • +9 (13 voturi)    
      Si cata nemernicie !!!! (Joi, 27 octombrie 2016, 16:22)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

      Si cata nemernicie din partea poporului care voteaza PCR-KGB-PSD de 27 de ani si in acelasi timp se vaita ca n-au de nici unele!
      Acum cateva zile puscariasii din acest partid filorus aveau in sondaj 40%.
      Este si extrem de mult tembelism in tara!
    • +6 (8 voturi)    
      ... (Joi, 27 octombrie 2016, 16:23)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

      ii doare pe ei in cur ce faci tu maine, daca te omoara azi castiga alegerile si isi pun prim ministru.
    • -6 (8 voturi)    
      Hahaha, "pasarea Pheonix" (Joi, 27 octombrie 2016, 18:58)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

      Hahaha, "pasarea Phoenix"

      Mar rog, intre voi puteti sa va spuneti cum vreti.
      Dar fiti linistiti, nu va omoara nimeni. ///
      • +1 (3 voturi)    
        marsh ma pe a3 (Vineri, 28 octombrie 2016, 9:32)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        sau la un transplant de creier... ai mare nevoie
  • +20 (24 voturi)    
    Trebuie... (Joi, 27 octombrie 2016, 15:41)

    VioP [utilizator]

    Avem sansa acum dupa 26 de ani sa ne mobilizam, sa ducem munca de lamurire cu prietenii, cunostintele , rudele, sa vina la vot si sa ia atitudine votand.
    • -3 (7 voturi)    
      Pe bune? (Joi, 27 octombrie 2016, 16:24)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui VioP

      Uite aici cu ce specimene ai de-a face! Asta e poporul roman!
      https://www.youtube.com/watch?v=4IMB9GfU1Qk
      • 0 (4 voturi)    
        lasa ma, ca nu-s doar astia (Vineri, 28 octombrie 2016, 10:17)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Astia-s electoratul captiv PSD. Pe astia n-ai cum ii face sa se schimbe. Dar nu-s asha de multi. Dupa cum s-a vazut la prezidentiale, e suficient sa se mobilizeze 1 milion dintre cei care nu voteaza, scirbiti de politica, si deja PSD pierde la scor, oriciti morti aduce la vot. Asha ca in asta vor consta alegerile: se ajunge la prezenta la vot de peste 60%, PSD pierde fara drept de apel. De aia si incearca Dragnea sa faca cit mai putine valuri, sa nu trezeasca din somn electoratul pasiv.
        • 0 (0 voturi)    
          Ce vorbesti? (Vineri, 28 octombrie 2016, 16:08)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Sate intregi cu 30% din populatia Romaniei voteaza cu KGB/PCR/PSD in proportie de 80%!
          Se vede ca nu schimbi asa o opinie cu oamenii din tara DE LA TARA! Nu uita ca in Romania aproximativ 50 % sunt LA TARA! Sunt ca aia din videoclip!
          • 0 (0 voturi)    
            corect, dar... (Luni, 31 octombrie 2016, 11:58)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            Cum ziceam, PSD aduce oricind la vot undeva la 25% din electorat. Alegatori care voteaza PSD neconditionat (au ma rog, conditionat de-o cinzaca sau de-un kil de ulei). La o participare la vot de 50%, PSD cistiga detasat. La o participare de 65% pierde ca-n 2014.
            • 0 (0 voturi)    
              De fapt (Marţi, 1 noiembrie 2016, 8:09)

              VioP [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              De fapt ma refeream ca doresc sa se schimbe cei care fac politica in parlament,
              dar daca asta s-a inteles , ca sunt fan psd....

              psdisti sunt bine inregimentati,
              nu le mai trebuie mobilizare , sunt setati asa si asa raman.
              • +1 (1 vot)    
                nu asta era subiectul... (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:43)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui VioP

                nu zicea nimeni in thread-ul asta ca voteaza PSD. Prea_Tarziu e pesimist si zice ca poporul e de rahat si n-ai cu cine, iar eu incerc sa-i explic faptul ca poporul de rahat e cam 25% din electorat. Si intr-adevar, cu ala n-ai ce face. Dar aduncind la vot inca 1 milion din cei care stau acasa, se ajunge la rezultatul din 2014, cind cu votul tuturor mortilor din teleorman, ponta a pierdut la 10% diferenta.
                • 0 (0 voturi)    
                  De acord cu tine (Marţi, 1 noiembrie 2016, 14:02)

                  VioP [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                  Asta am facut si in 2014, asta am sa fac si in 11 decembrie (comentariul initiat ,,Trebuie" ). Sunt de acord cu tine ca 25% din poporul e de ..., dar ce sa facem, sa ne intoarcem in istorie cand votul era reprezentativ si nici atunci nu era bine... Deci cunostinte , rude prieteni , trebuie sa ne mobilizam. Pentru mine noiembrie 2014 a insemnat inceputul eliberarii
  • +8 (12 voturi)    
    perdanti de acum in colo (Joi, 27 octombrie 2016, 15:50)

    L8MA [utilizator]

    asa a incercat PSD-ul si gasca lui Ponta lsi a alegerile prezidentiale, manevre comunistoo-ceausiste si rezultatul a fost :

    FABULOS!
  • -10 (16 voturi)    
    usr-ul (Joi, 27 octombrie 2016, 15:58)

    bobyrou [utilizator]

    de data asta usr si nicusor dan NU au dreptate. Trebuie sa se supuna legilor, sa le respecte, pentru ca daca vor sa beneficieze de exceptii de la legi atunci nu e nicio diferenta intre psd si ei. Problema usr-ului si nicusorului este faptul ca nu s-au organizat din timp. Au dormit pe ei si s-au trezit in ultimele 3 zile ca sunt pasi care trebuiau sa le faca de 4-5 luni in urma. De data asta felicit PSD-ul pentru ca face contestatiile, altfel USR-ul beneficia de exceptii de la lege. Ori este lege pentru toti ori nu.
    • +11 (15 voturi)    
      nu conteaza ce faci sau nu faci (Joi, 27 octombrie 2016, 16:56)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Poti sa ai un dosar beton, daca cineva e carcotas, poate sa te conteste in zece feluri in ultimul, toate judecandu-se in paralel, cu posibilitatea reala ca termenul de judecata sa poata fi impins DUPA alegeri, cand chiar daca sigur castigi, ai pierdut posibilitatea sa fi pe liste. Intelegi ce e parsiv?
    • 0 (2 voturi)    
      fgeliciti pds pentru ca (Vineri, 28 octombrie 2016, 9:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      nu respecta democratia?!

      te rog... nu vota in decembrie ,... nu dealta dar daca aia ca tine nu voteaza, poate mai are tara asta vreo sansa!
    • +1 (3 voturi)    
      N-ai inteles (Vineri, 28 octombrie 2016, 10:23)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Problema nu e ca nu se supun legii. Fuziunea aia se va realiza pin la urma. Problema e ca prin astfel de tertipuri se incearca limitarea dreptului de a candida. Aici e buba. Asha s-a intimpla de exemplu la Iasi cu PPI (acum parte USR) care nu a putut candida ca partid pentru ca a tot fost contestat de PNL, in speranta ca le vor lua voturile. Si in cosecinta, in loc sa aiba PPI 3-4 consilieri, a avut PNL. Scopul PSD nu e de a bloca fuziunea USB/USR, nici n-au cum face asta. Scopul lor e sa tergiverseze decizia tribunalului prin tot felul de contestatii si cit mai multe termene de judecata, pina cind trece data limita la care mai conteaza. Dupa aia vei vedea ca toate contestatiile vor inceta, iar tribunalul la decide ceea ce oricum ar fi decis.
  • -14 (20 voturi)    
    Nicușor Dan, un adolescent plin de coșuri (Joi, 27 octombrie 2016, 16:01)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    Ăsta nici o formațiune politică nu e în stare să înscrie în cursa electorală, nu mai zic să conducă respectiva formațiune.
  • +10 (14 voturi)    
    bine PSD (Joi, 27 octombrie 2016, 16:22)

    Francisc 1 [utilizator]

    tine-o tot asa ! sufla-i in panze usr ! mie unu imi convine.PSDisti sunt atat de prosti ca nu invata din propriile greseli.
  • +8 (10 voturi)    
    Sicane, diversiune (Joi, 27 octombrie 2016, 17:51)

    jacques [utilizator]

    PSD, partidul comunistilor si securistilor. Liviu Dragnea cel mai toxic personaj. Sicanele si diversiunea practicate de PSD asupra USR sunt specifice comunistilor, care nu acceptau valori. Le este frica, deoarece USR are o ascensiune surprinzatoare. Eu am niste ani buni, dar simpatizez cu Nicusor Dan si in general cu valorile, oameni bine scoliti.
  • -1 (3 voturi)    
    wtf ? (Joi, 27 octombrie 2016, 19:47)

    CRMS [utilizator]

    Cand provoci golanul scolii la o "lupta dreapta" in sala de sport, in fata tuturor elevilor, e un semn de naivitate sa te plangi ca pe drum spre locul luptei ti-a pus piedica pe scari, ti-ai spart capu' si nu mai esti in stare sa duci lupta.
    Votez USR oricand, cu 2 maini, dar deja imi pun problema in cate capcane vor mai cadea din cauza naivitatii lor si a lipsei de atentie la detalii.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu fi asha sigur ca e naivitate (Vineri, 28 octombrie 2016, 10:25)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Scopul PSD e sa nu faca valuri ca sa nu pateasca ca-n 2014. Scopul USR e sa faca valuri, ca sa aduca la vot electoratul, adormit. De aia si Johannis tot baga batul prin gard spre Dragnea si-i tot aminteste ca nu-l pune premier, ca sa-l faca sa raspunda si sa calce pe bec.
  • +7 (9 voturi)    
    Eu am semnat cu USR si voi vota cu USR! (Joi, 27 octombrie 2016, 20:03)

    Miky60 [utilizator]

    Acum, ca mi-ati dat like, vreau sa atrag atentia asupra comportamentului membrilor! USR este singurul proiect de viitor al Romaniei, de aceea am si semnat cu el. Insa, calitatea si comportamentul membrilor lasa de dorit si chiar fac mai mult rau USR-ului. Marea lor majoritate nu stiu sa prezinte avantajele USR-ului, ba chiar sunt foarte agresivi in limbaj, te acuza de pro-psdism imediat ce pui o intrebare logica (de genul: ce platforma are partidul), nu sunt capabili sa poarte o discutie calma ca veritabili activisti de partid si asta va indeparta posibilii votanti de USR!
    Stiu, e greu sa gasiti oameni imediat, dar mare atentie la cei care va promoveaza si la membrii actuali!!
  • +1 (5 voturi)    
    Ma PSD, ma (Vineri, 28 octombrie 2016, 4:00)

    mircealun [utilizator]

    nu le mai faceti la USR campanie! Daca vreti sa-i bateti trebuie sa fiti mai inteligenti, cu dinastea numa le dati si mai multor oameni elan sa iasa la vot impotriva voastra.
  • +1 (3 voturi)    
    hotii asta odiosi (Vineri, 28 octombrie 2016, 9:30)

    liviu_ [utilizator]

    ar trebui linsati! (nu doar miting!) desi nu sunt un om violent, si nu sunt chiar de acord cu violenta... sunt din ce in ce mai sigur ca aceste capuse ordinare nu o sa plece fara un glont in cap!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version