GRAFIC INTERACTIV Rezultate finale Camera Deputatilor: USL - 273 mandate, ARD - 56, PPDD - 47, UDMR - 18 / Senat: USL - 122 mandate, ARD - 24, PPDD - 21, UDMR - 9

de C. Ionel, C. Barbu     HotNews.ro
Marţi, 11 decembrie 2012, 19:37 Alegeri 2012 | Alegeri Parlamentare

Distributia locurilor in parlament
Foto: Hotnews
In urma alegerilor parlamentare din 9 decembrie, Uniunea Social Liberala a obtinut 273 mandate la Camera Deputatilor si 122 la Senat, potrivit rezultatelor finale comunicate de Biroul Electoral Central (BEC) marti seara. USL este urmata de Alianta Romania Dreapta, cu 56 mandate de deputat si 24 de senator. Partidul Poporului Dan Diaconescu a obtinut 47 de mandate de deputat si 21 de senator iar Uniunea Democrata Maghiara din Romania a obtinut 18 mandate de deputat si 9 de senator.

La Camera Deputatilor, cele patru formatiuni au obtinut in total 394 de mandate, la care se adauga 18 mandate pentru reprezentantii minoritatilor nationale.

Numarul total al senatorilor din viitorul parlament este de 176.

Numarul senatorilor si deputatilor din viitorul parlament este de 588.

Click pe butoanele rotunde pentru a schimba camera legislativului!




In urma centralizarii proceselor verbale comunicate electronic de la circumscriptiile electorale judetene catre Biroul Electoral Central, cele 4 formatiuni care au trecut pragul electoral au obtinut:

Camera Deputatilor
  • USL - 4.344.288 voturi valabil exprimate reprezentand 58,63%
  • ARD - 1.223.189 voturi, 16,50%
  • PPDD - 1.036.730 voturi, 13,99%
  • UDMR - 380.656 voturi, 5,13%
Senat
  • USL - 4.457.526 voturi reprezentand 60,10%
  • ARD - 1.239.318 voturi, 16,70%
  • PPDD - 1.086.822 voturi, 14,65%
  • UDMR - 388.528 voturi, 5,23%

Purtatorul de cuvant al BEC, Marian Muhulet, a precizat ca miercuri si joi sunt asteptate la Biroul Electoral Central procesele verbale pe hartie si semnate de reprezentatii partidelor in Birourile Electorale Judetene.  Situatia centralizata si procesele verbale finale urmeaza sa fie trimise in cursul zilei de vineri  la publicare in Monitorul Oficial pentru a putea fi astfel constatat rezultatul final al alegerilor parlamentare din data de 9 decembrie.





















12392 vizualizari

  • +34 (42 voturi)    
    588 (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:00)

    ty [utilizator]

    Sa mai votam referendumuri cu reducerea numarului de parlamentari.
    • +21 (39 voturi)    
      Oare cum ar functiona Romania fara Parlament ? (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:29)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Sa presupunem ca Guvernul ar fi abilitat sa conduca prin ordonante si, din 3 in 3 luni, pentru problemele importante, s-ar organiza referendumuri (elvetienii mai au referendum pentru orice problema nationala si uite ce "rau" o duc...)

      In urma cu 3 ani, vreo 8.000.000 de romani au zis ca vor 300 de parlamentari, iar astazi vedem ca numarul este DUBLU !

      Pe cine mai reprezinta Parlamentul ?! Pe mine, nu...
      • +13 (17 voturi)    
        Criza datoriilor suverane (proasta guveranare) (Marţi, 11 decembrie 2012, 21:07)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Masuri de austeritate pentru mine.
        Inflatie de parlamentari.
        Ce mai urmeaza?
      • +2 (6 voturi)    
        cum nu? (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:12)

        Cezy [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        pai nu te regasesti in fatuca de 23 de ani?
      • +2 (2 voturi)    
        Chiar daca s-a votat de lumea a treia.... (Miercuri, 12 decembrie 2012, 10:54)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        .....asta nu inseamna ca Parlamentul (care este esenta democratiei) nu ar trebui sa mai fie. E o idee periculoasa, tipica dictaturilor. In Germania lui Hitler parlamentul a abilitat guvernul acestuia sa faca cam tot ce pofteste, el luandu-si o vacanta. Restul sunt fapte istorice.
    • +4 (8 voturi)    
      realitatea (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:39)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) a admis miercuri (27 iunie 2012) contestatia PDL si a decis ca Legea votului uninominal pur este neconstitutionala in intregime, anunta Agerpres. Camera Deputatilor adoptase in 22 mai 2012 proiectul de lege privind introducerea votului uninominal majoritar intr-un tur. Legea a fost adoptata cu 180 de voturi pentru, 30 de voturi impotriva si 26 de abtineri (deputatii UDMR).
      Daca s-ar fi aprobat aceasta lege noul Parlament ar fi fost un monstru in care ar fi intrat doi de la ARD, doi de la PP-DD si restul pana la 300 ar fi fost membri USL.
      • +3 (3 voturi)    
        Votul uninominal pur (Miercuri, 12 decembrie 2012, 10:59)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui ravi

        Votul uninominal pur este o prostie in conditiile in care nu au 2 partide mari de acelasi calibru. Analistii politici ma astept sa puna problema mai mult pe acest subiect. Cel mai bine la noi ar functiona votul proportional, pe lista. S-a dovedit ca votul uninominal nu a creat un parlament mai bun, pentru ca oamenii voteaza tot partide, nu prea voteaza oameni.

        Daca PSD si PNL trece in Constitutie votul uninominal pur, democratia in Romania s-a terminat. O vor putea pune de o un blat la infinit. Se vor alia la fiecare alegeri si vor castiga in mod continuu toate colegiile. Apoi unul dintre cele 2 va fi la conducere si celalalt in opozitie. Din pacate Romania dominata de televiziunile de partid (3 deocamdata) a batut Romania educata, a bunului simt si a sperantei rationale de prosperitate.
    • +2 (6 voturi)    
      multi da prosti (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:55)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Nu ma refer la parlamentari ci la alegatorii lor.
      Si eu sunt unul dintre prosti..
      Daca in tara asta de rahat virfurile isi fac propriile legi si ignora prostimea, cind vrea pasarica lor numai, de ce trebuie sa respect eu vreuna din regulile lor...
    • -3 (5 voturi)    
      sa mai votam referendumuri (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:03)

      cititor hotnews [utilizator] i-a raspuns lui ty

      pentru demiterea suspendatului
  • +17 (25 voturi)    
    Bravo (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:11)

    cristinelu [utilizator]

    USL are 58% din voturi si 67% din parlamentari...
    • +13 (17 voturi)    
      Păi, da (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:36)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cristinelu

      O ştire pe una din rubricile HotNews ne lămureşte: "Primarul din Borşa, Tony Mihali, a trecut la USL". I-auzi-l:

      "Stimaţi Borşeni. Conform rezultatelor la vot în oraş, Borşa este un oraş USL în ritm cu toată ţara, peste 50%. Așa cum am spus tot timpul, nu voi ţine Borşa în opoziție, ne alăturăm câştigătorilor USL care au obținut 9 parlamentari din 10 în Maramureş.

      Am petrecut această dimineață cu domnul senator şi ministru Liviu Marian Pop, cu care am stabilit foarte diplomatic şi responsabil situația oraşului Borşa şi al zonei, pentru fuzionarea tuturor proiectelor propuse de dumnealui pentru zonă şi cele propuse de către noi.

      Am conclus împreună, foarte tehnic şi strategic intenţiile noastre de colaborare, precum şi intrarea mea oficială în structura puternică USL, lucru dorit de majoritatea borşenilor. Suntem un oraș USL într-o ţară USL"

      Tony Mihali a câştigat alegerile sub sigla PER.
    • +11 (19 voturi)    
      Cifra fatidica 66,6% adica 2/3! (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:54)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cristinelu

      USL a depasit cu putin numarul fiarei.
      • 0 (4 voturi)    
        lol (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:26)

        SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        si daca era 69% era orgie in parlament sau daca era 77,7% erau baterii??...tara plina de superstitiosi cu numerologii si animale magice...ppff...presupun ca trebuie sa fi superstitios sa crezi in stat...
      • +1 (1 vot)    
        mai exact (Miercuri, 12 decembrie 2012, 17:53)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        fiara a intrat complet in parlament.
        din acest moment va face tot ce vor muschii ei.
        ordonante, legi, constitutie, institutii, praf!
        pe un popor incapabil sa realizeze pericolul ca orice formatiune sa detina acest scor in Parlament nu ma bazez ca va respinge eventualele anomalii din propunerea de modificare a constitutiei.
        Amin! de dominatia USL nu vom mai scapa in urmatorii 'j de ani.
    • -10 (22 voturi)    
      zi mersi (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:45)

      fugarul ghita [utilizator] i-a raspuns lui cristinelu

      ca daca era cu uninominal pur, fara compensare si intrau in parlament doar cei care au castigat colegiile nu era picior de pdlooser in parlament
      • +12 (14 voturi)    
        Ti-e dor de PCR si de unanimitate ?! (Marţi, 11 decembrie 2012, 23:24)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui fugarul ghita

        Cred ca nu stii ce e aia "partid unic"...
        • -2 (4 voturi)    
          ba am vazut (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:14)

          OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          ... ati uitat cum isi asuma PDL orice decizie, indiferent de opinia... oricui? Si presupunand ca va fi la fel, cel putin schimbam niste incompetenti rau-intentionati - cu altii....
          • +2 (2 voturi)    
            Confunzi grav (Miercuri, 12 decembrie 2012, 11:25)

            vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

            E o diferenta imensa intre PDL si PSD. PDL nu si-a aparat niciodata coruptii cu asa inversunare ca PSD.
            • 0 (0 voturi)    
              Pdl (Joi, 13 decembrie 2012, 8:28)

              OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

              Facea alte mizerii in alte feluri. asta nu inseamna ca nu miroseau cel putin la fel de urat... degeaba desfaci firul in 44. E suficient sa fi urmarit mass-media (in ansamblu, nu doar a unei tabere) cu o minte ... macar relativ neutra - in ultimii 6-7ani.. si ai avea destule argumente si anti-pdl. Dar cand alegi sa-ti aliniezi suportul pentru o tabara, neconditionat... e de inteles ca pierzi din vedere anumite aspecte.
      • +5 (5 voturi)    
        era mai bine (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:00)

        ggna [utilizator] i-a raspuns lui fugarul ghita

        ca-mi faceam bagajele pana nu inchideau astia si granitele...
        Sunt pur si simplu consternata cand il aud pe Ponta ca e rau sistemul de alegeri si daca era uninominal pur aveau 100% si atunci erau multumiti! Sau poate nici atunci...23 ani sunt oare prea multi si am uitat cu totii ce inseamna asta?
        • +2 (2 voturi)    
          dar (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:30)

          SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui ggna

          daca ati votat, i-ati legitimitat...de ce va mai plangeti...fara prezenta la vot nu aveau parlamentarii nici un fel de legitimitate...lasand deoparte faptul ca MAJORITATEA de 58% din populatia cu drept de vot NU A VOTAT clasa politica actuala...
  • +10 (28 voturi)    
    Pai poporul a decis... (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:13)

    Nemo88 [utilizator]

    Mie imi place fraza ... poporul are intotdeauna dreptate. Deci sa inteleg ca si nemtii au votat corect cand l-au pus pe Hitler in frunte.
    • +20 (28 voturi)    
      Suplimentarea numarului de parlamentari (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:35)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Nemo88

      e o idee buna deoarece aduce reprezentarea mai aproape de rezultatul votului. Si tendinta de marire a numarului de parlamentari e buna si ar trebuie accelerata, eu sper ca vom ajunge, la un moment dat, ca fiecare cetatean cu drept de vot sa fie parlamentar.
      • -11 (23 voturi)    
        fara suplimentare nu exista pdl in parlament (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:43)

        fugarul ghita [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        daca nu se suplimentau locurile nu mai era picior de pdlooser in parlament, ca nu a castigat nici unul colegiul in care a candidat
    • -9 (17 voturi)    
      Au facut o alegere nemaipomenita! (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:50)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Nemo88

      Cu startul dat de Hitler nemtii reuseau sa domine lumea. Ce a ales Hitler a fost insa marea problema, pentru ca in loc sa construiasca Hitler a ales sa distruga. De, graba strica treaba!
      • +4 (4 voturi)    
        Eu te banuiam ca nu gandesti.. (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:36)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        ..iar acum ai demonstrat-o.
        Cum naiba au facut o alegere buna cand in ami putin de 10 ani, Germania ajunsese o ruina (din toate punctele de vedere) din cauza lui Hitler???!?!?!?? Adica ce, ca au avut niste victorii rapide impotriva unor state bulversate si care dormeau pe coada consideri ca ar fi "dominat lumea"? Mai citeste depre acea perioada: Germania avea mari probleme economice inca din primii ani ai razboiului(cu tot macelul evreilor, care a reporezentat un furt in masa), nu mai avea resurse(mai ramasesera cu ceva de la URSS, dar neimportant, mai ales de cand Hitler a decis sa atace URSS), Hitler a supravietuit miraculos unui atentat al propriilor lui soldati, iar la sfarsitul razboiului, toata tara era o ruina. Cum a dominat Hitler lumea cand Germania a fost impartita intre castigatori? Zidul Berlinului, STASI iti spun ceva? Mai bine te abtii de la comentarii despre Hitler..
        Ca si in cazul Germanilor din 1933, Romanii din 2012 au votat cu un singur gand in minte: razbunare.
        Cand un om face o fapta ca sa se razbune, se numeste, in traditia romanilor ca este un prost(razbunarea e arma prostului). Prin urmare, asa cum istoria a demonstrat prostia poporului German de acum 90 de ani, asa si anii care vor urma vor demonstra prostia poporului roman din 9.Dec.2012.
        Lucrurile se repeta intotdeauna pentru popoarele care au memoria scurta, care nu isi cunosc istoria, care nu recunosc si nu accepta trecutul lor..
        • -1 (1 vot)    
          Evolutie somaj Germania. (Miercuri, 12 decembrie 2012, 11:08)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          ianuarie 1933 - 6 000 000 someri
          ianuarie 1939 - 302.000 someri.
          Pentru asta a fost votat si sustinut Hitler nu pentru razboi.
    • +2 (2 voturi)    
      corect (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:34)

      SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui Nemo88

      58% NU A VOTAT clasa politica actuala...dar de ce sa tinem cont de ADEVARATA MAJORITATE??...lasa ca doar cei care iau plase la porti pentru o stampila trebuie sa fie luati in considerare

      in vara era retorica asta cum ca poporul a decis sa nu voteze...si toti aclamau boicotul...acum nimeni nu baga in seama restul de 15 milioane (cum spunea blaga pana acum)??
  • +12 (18 voturi)    
    mda (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:19)

    snowman [utilizator]

    rasul curcilor
  • +13 (19 voturi)    
    588 (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:25)

    malela [utilizator]

    Pentru ca sala parlamentului este prea mica, propun ca acestia sa munceasca de acasa, sau din vreo insula frumoasa.
    • +7 (11 voturi)    
      Nu sala va fi o problema (Marţi, 11 decembrie 2012, 21:12)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui malela

      ci cvorumul. Fara o conducere riguroasa, transparenta si planificata a celor doua camere va iesi un talmes balmes. USL trebuie sa puna niste zbiri la conducerea celor doua camere daca vrea sa-si vada planurile politice duse la indeplinire.
      • 0 (2 voturi)    
        Sau sa o coopteze pe (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:16)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        roberta anastase. si au rezolvat problema, nu mai trebuie sa voteze nimeni, se voteaza singure propunerile :). toata lumea poate sta acasa, sau oriunde are treaba...
  • -6 (30 voturi)    
    Reforma constitutiei (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:32)

    dalexandriu [utilizator]

    Sunt 588 de palamentari.
    588*2/3=392
    USL are 395 si poate propune o noua constitutie
    Principala schimbare constitutionala care mi se pare oportuna este trecerea la un regim parlamentar.
    Argumente:
    1.majoritatea tarilor democratice , din UE sau de aiurea au regimuri parlamentare (sau sunt monarhii constitutionale ceea ce e cam acelasi lucru).
    2. Ideea de presedinte jucator este folositoare doar pentru cele cateva state mari, cu arme nucleare.
    Ea ncesita o echilibristica delicata ,rodata.
    Statele mici nu s-au complicat, si dupa cum vedem se descurca excelent
    3.Un prim ministru poate sa conduca chiar si un gigant ,ca Germania, fara "ajutorul" unui presedinte
    4. Disparitia frecusurilor dintre presedinte si premier ar putea grabi gasirea solutiilor pentru multele noastre necazuri reale
    • +11 (21 voturi)    
      gaga (Marţi, 11 decembrie 2012, 21:41)

      mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui dalexandriu

      pana una alta,te asteapta altceva..../schimba canalul/
      eu schimb tara/.pa si mai vedem....
      • +1 (3 voturi)    
        urmezi sfatul.. (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:17)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

        pana la capat nu? :). stim cu totii al cui sfat :)
    • +12 (22 voturi)    
      aha (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:31)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui dalexandriu

      regim parlamentar cu Becali ? Nu mersi
    • +2 (2 voturi)    
      Stai linistit.. (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:44)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui dalexandriu

      ..ca modificarea Constitutiei se face in urma unui Referendum National, iar la Referendumul pentru Constitutie trebuie sa fie prezenti 50% +1 din cetatenii cu drept de vot(aia inscrisi pe listele electorale).. Adica nu prea are legatura cu Legea Referendumului in actuala forma cu prag de 50% +1, deoarece aceste conditii sunt precizate in Constitutie.. Deci, ca sa modifice Constitutia, USL are nevoie de aprobarea Romanilor.
    • +1 (3 voturi)    
      Ai uitat ceva.... (Miercuri, 12 decembrie 2012, 11:03)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui dalexandriu

      Si anume, votu uninominal pur ca sa iasa USL inca vreo 100 de legislaturi. Ca sa fie liniste si pace, sa se lucreze in spirit civic.
  • +16 (26 voturi)    
    Ne indreptam cu pasi repezi (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:34)

    skolko [utilizator]

    ... spre partidul unic!
    • +5 (13 voturi)    
      raspuns la skolko (Marţi, 11 decembrie 2012, 21:57)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui skolko

      Cred ca DA. Asta e si parerea mea si sunt semne clare pentru asa ceva. Nu-i de gluma,totusi...Iarva trebui sa suportam , sa suportam, sa suportam?? Chestia e ca pe cine? Stie cineva raspunsul??
      • +11 (15 voturi)    
        pe romani (Miercuri, 12 decembrie 2012, 0:57)

        okennobi [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Bizonii, Manelistii, Baronii, Pitzipoancele, Analfabetii, Betivii, Somerii, Pensionarii (cu pensii de parlamentar), Tiganii cersetori cu palate, Smecherii pentru care legea nu exista, Plagiatorii, Imbecilii care nu merg la vot, Imbecilii care merg la vot .... a mai ramas ceva?
        • -1 (1 vot)    
          E nevoie de mai mult! (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:36)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui okennobi

          Nu numai sa-i suportati ci chiar sa-i indragiti! Schimbarea se face prin apropiere si nu prin respingere.
    • +1 (7 voturi)    
      Uninominalul pur (Miercuri, 12 decembrie 2012, 1:12)

      slakeritul [utilizator] i-a raspuns lui skolko

      Si cand votati in veselie uninominalul pur acum 3 ani la asa ceva nu va gandeati?! NU?! Paote le mai intra unora mintea la cap.
  • +11 (23 voturi)    
    cei 7,4 milioane (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:34)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Se pare ca nu erau chiar 7,4 milioane
    • +9 (11 voturi)    
      deh (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:31)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      unii stiau numarul asta mai bine ca pe Tatal nostru.
  • +15 (23 voturi)    
    democratia lui peste (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:35)

    micke45 [utilizator]

    Cu asa senat si parlament se pierde notiunea de democratie, opozitia o sa fie un figurant care, nici macar o motiune simpla nu are drepul sa puna
    Ne-a luat dracu !!!
    • 0 (2 voturi)    
      Aoleu, ce ne lamentam... (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:19)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui micke45

      si cand se asumau orice propuneri cu sau fara consultarea opozitiei cum era? cand vota roberta anastase pt toata sala, cum era? ala nu mai era partid unic?
  • +21 (31 voturi)    
    e clar acum de ce vom ramane o tara low-cost (Marţi, 11 decembrie 2012, 20:56)

    Schimbare [utilizator]

    1) in afara de cei care lucreaza la privat si au de-a face cu o concurenta reala, marea majoritate a celor ce lucreaza la stat habar nu au sa faca un CV, sa spuna in 3 fraze ce stiu sa faca si cu ce se diferentiaza activitatea lor de azi, cu cea de acum cinci ani. Deci, cei care ar tb sa aduca PLUS VALOARE contribuie cu NIMIC la imbunatairea calitatii vietii.
    2) clasa medie care lucreaza la stat, asteapta in marea majoritate pensia, si sa aiba si ei o pensie acolo, cat ar fi ea.
    3) restul, sunt doar masa de manevra, preluati la fiecare 4 ani de fel de fel de DD-isti si voteaza in general pe cel care le promite marea cu sarea...

    Restul de 3 milioane au plecat in ultimii 20 de ani din tzara, ca au vazut ca e greu sa schimbi vreo spitza la carutza. Iar astia 3 milioane, nu au putu vota in afara, fara o adevarinta de la serviciul pt straini care sa certifice unde locuiesc sau sa-i fi trecut in pasaport actualul domiciliu.

    Putine natii mai dezbinate ca romanii.

    Astfel ca avem ceea ce suntem...
    • +9 (15 voturi)    
      nu se discuta nimic (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:01)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      Sunt de acord. nu se discuta nimic despre voturile din diaspora, despre votantii de acolo, despre cei din Basarabia sunt foarte multi, cu tostii sunt peste 5 milioane ...Astia nu conteaza??
      • +6 (8 voturi)    
        pentru USL nu (Miercuri, 12 decembrie 2012, 1:01)

        okennobi [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Cum e legea, au oricum putine mandate.
    • +8 (12 voturi)    
      Daca nu-i dai bice prostului, te manaca de viu (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:19)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      Prostia este lacoma, uziteaza un chestionar animal, primitiv.

      Este vorba despre principiile simple si valabile despre cum iti tii fruntea sus in lume, mai ales, despre educatie. Ce acccepti in viata si ce nu.

      Romania din zona "populista" ramane apneica pe esafodul cumetriilor politice, iar restul traim lucid.
  • 0 (8 voturi)    
    Nonsens (Marţi, 11 decembrie 2012, 21:25)

    SfantulCiocan [utilizator]

    Pana la urma ca s-o spunem pe romaneste toata situatia asta cu votul e o "vrajeala". Acei oameni nu-si doresc decat o mai buna situatie financiara si pentru asta se aliaza unor idei care starnesc populatia, fara aceasta lupta politica lucrurile stateau altfel, sunt toti aceeasi. Importanti sunt oameni care ajuta la construirea unei societati mai bune, filosofic vorbind, tehnologic, chiar si ideologic. Nu o democratie de suprafata. In definitoriu totul e doar o scena de teatru...incepand de la ziare, televiziuni si pana la institutii de conducere..(toti trebuie sa castige o paine nu? si subiectele se fabrica sau se scormoneste-n cacat pentru un lucru injositor cum ar fi colectarea banilor europeni- eu unul ma simt umil sa stiu ca ma slugaresc pt banii aia..prefer sa adun o comunitate cu o suprafata de pamant si sa intreprind o afacere care poate ajuta economia, nu bani din mila care oricum sunt o datorie) si tot lasam lucrurile astea sa se petreaca...evolutia nu inseamna numai dpdv tehnologic ci si spiritual..lucru pe care se pare ca-l uitam cu desavarsire...
  • +9 (15 voturi)    
    Ceva ma intriga totusi... (Marţi, 11 decembrie 2012, 21:52)

    solar [utilizator]

    Comparativ cu rezultatele voturilor de la referendumul de demitere, ceva nu mai se pare coser ;ceva in toate chestiile astea ... nu pusca Lipsesc voturile a circa 4 milioane de romani din cei aproape 8 milioane care au girat incercarea de eliminare a presedintelui Basescu. Unde sunt ? ce s-a intamplat intre timp? Toate aceste 4milioane lipsa sunt cei care nu au participat la vot si au stat acasa la 9 decembrie ac? E foarte , foarte mult sa fie pierduti pe drum atatia sustinatori intr-un rastimp asa de scurt. Iar daca e o realitate, atunci gravitatea in care ne aflam e si mai accentuata.Rezerva masiva a atator votanti sta ca o sabie a lui damocles asupra USL si a intregii guvernari.Asteptarea care a dus la masificarea asta e f amenintatoare pentru USL. Sunt f curios cum i se va putea raspunde satisfacator in conditiile crizei mondiale care nu s- a incheiat.
    • +4 (6 voturi)    
      pentru cine iti faci griji? (Miercuri, 12 decembrie 2012, 1:03)

      okennobi [utilizator] i-a raspuns lui solar

      cine stinge lumina ?
    • +1 (1 vot)    
      de acord cu tine.. (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:57)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui solar

      ..in urmatoarele luni, USL trebuie sa ia niste decizii care vor bulversa foarte multi alegatori USL. Probabil vor regiza si o scindare a aliantei... Cert e ca nu merge doar sa modifici structurile unor institutii ca sa sustii 588 de Parlamentari. Daca avem 588 de Parlamentari, atunci rezultatele Recensamantului ar trebui sa arate ca, de fapt, suntem mai multi romani decat se spunea asta vara la referendumul nebunilor(gen Ghise, Antonescu, Sova)..ar trebui sa fim in jur de 25 de milioane, sau chiar mai mult.
      Oricum, astia de la USL mint cum respira, air electoratul lor a fost castigat la fel cum s-au castigat parlamentari din PDL inaintea Referendumului din vara..
    • -1 (1 vot)    
      Criza (Miercuri, 12 decembrie 2012, 10:10)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Care criza,ca dupa domn Boc si domn Base criza a fost depasita prin masuriel exceptionale luate de ei.
      Parca doar asta ne spuneau,rabdati in tacere taierile ca trecem criza si din 2010 gata,trai pe vatrai nenica.
      Atunci nu ne intereseaza criza,sa-si vada cei din UE de criza,noi suntem pe crestere,nu vedeti ce avat avem acum?
  • +7 (15 voturi)    
    Alegeri reloaded (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:41)

    icrazy [utilizator]

    USL ca usl , tot timpul au avut votanti - oameni nu foarte informanti, nemultumiti care lucreaza la stat etc.
    Dar nu pot intelege cum a adunat Diaconescu un milion de voturi . Cred ca Romania are politicieni care o reprezinta cu adevarat . Inculti cu tupeu , cu initiativa doar cand e vorba de buzunarul propriu. Noi cei care comentam pe hotnews suntem doar o mica parte. Cei multi sunt cei cu 8 clase si salariu de 1000 lei sau pensionari cu mai putin de atat , oameni pentru care singura distractie e televizorul . Trist.
    • +5 (9 voturi)    
      Ai ramine surprins .... (Miercuri, 12 decembrie 2012, 0:01)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui icrazy

      sa afli ca in votanti USL si PPDD sint oameni cu studi superioare care lucreaza la multinationale si au salarii peste 1000 euro/luna. Mie personal nu mi-a venit sa cred ca asta se poate dar sa stii ca din pacte da, oameni care nu as fi crezut vreodata ca ar vota persoane ca DD, Becali,plagiatori ca Ponta(ctrlC-ctrlV), mediocri ca Crin sau alti smecheri care is demostrati ca fura de rup, au facut-o asa ca somn usor Romania vise placute USL veghiaza.
      Pacat si trist dar asta e.
      • +1 (1 vot)    
        si eu cunosc (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:04)

        ggna [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

        dar am sa ma fac ca nu-i mai cunosc de acuma...
      • +1 (3 voturi)    
        Perfect adevarat!! (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:26)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

        Contrar "parerii" promovate de PDL in campanie, nu doar pensionarii prost informati voteaza USL. Exista multi votanti cu studii superioare, cu job-uri care presupun o responsabilitate mare (si salariu pe masura) care voteaza USL. Ei cum mai sunt dezinformati? inteleg argumentul - pensionarul traieste in trecut, este deci usor de manipulat prin propria-i nostalgie. Dar tanarul? Mai ales acel tanar care s-a dovedit mai competitiv decat altii de varsta lui, si mai competent in campul lui? El cum a fost manipulat? Si ultima intrebare... cat o sa dureze pana sa vedeti manipularea si in randurile voastre???

        Cateodata cred ca nu vedeti padurea din cauza copacilor...
        • +1 (1 vot)    
          votantii USL cu studii superioare.. (Miercuri, 12 decembrie 2012, 10:07)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

          ..reprezinta electoratul PNL, in cea mai mare parte. Mai exista oameni cu studii superioare, dar furate(ori la stat, dupa modelul Victor Ponta, ori la Privat, dupa modelul Becali). Nu stiu ce sa mai zic, dar daca PNL avea alta conducere, ar fi scapat de Ghise, Fenechiu si alti mincinosi ca ei din partid, si eu ii alegeam cu cea mai mare placere..., dar de cand s-au aliat cu PSD si PC(principalii lor contracandidati), pentru mine nu mai reprezinta nimic acest partid..e doar un partid care se bazeaza pe renumele unui PNL demult apus... asa ca am votat singurul partid care mai incearca sa se opuna PSD sau PC.. si o sa votez asa pana cand PNLul isi revine din letargie..
    • +1 (1 vot)    
      Pentru ca exista oameni (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:22)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui icrazy

      si mai ... putin informati decat cei la care te referi tu mai sus; pentru ca exista oameni cu un nivel si mai scazut de cultura politica, discenamant obiectiv si capacitate de anticipare decat acuzi tu electoratul usl ca ar contine..
  • -1 (13 voturi)    
    cati? (Marţi, 11 decembrie 2012, 23:29)

    sico [utilizator]

    Cati parlamentari ar fi daca ar fi numarati de doamna anastase?
  • 0 (2 voturi)    
    ??? (Miercuri, 12 decembrie 2012, 8:47)

    catalin_mattei [utilizator]

    din cei X parlamentari ARD ( alesi sub sigla caci nu mai exista) cati sunt oare PDL?.. sa stim si noi cat au pierdut ca sa se suie in teleguta MRU cel care tipa ca nu se cade sa ajungi parlamentar de pe locul 2.
  • +1 (3 voturi)    
    As fi curios cati, dintre cei care comenteaza (Miercuri, 12 decembrie 2012, 9:04)

    dandante30 [utilizator]

    pe internet au fost la vot... Sunt foarte multe comentarii, dar faptic, lucrurile ne-au demonstrat altceva. Dublarea numarului de parlamentari nu este decat inceputul... USL ati vrut, ve-ti avea parte de ei cu varf si indesat. Uitati-va bine la ei pentru ca la urmatoarele electorale, toate degetele vor arata spre ei. Pana acum au furat parintii celor din psd, de acum vor fura si copiii lor. Unii romani ar trebui sa fie testati pentru gradul de IQ pe care-l au si apoi sa li se permita sa voteze... Bravo diaspora!
    • +1 (1 vot)    
      eu am fost la vot. (Miercuri, 12 decembrie 2012, 10:10)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui dandante30

      ..si sunt impacat cu votul pe care l-am dat, dar trist de votul dat de alti concetateni..
    • 0 (2 voturi)    
      Suspiciune (Miercuri, 12 decembrie 2012, 10:14)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui dandante30

      Mai nenica,eu te suspectez de prostie,sau daca nu esti prost esti nemernic,ce are USL cu dublarea numarului de parlamentari?
      A fost aplicata legea si asa a iesit,ce crezi ca daca PDL-ul era la putere iesea altfel?
      • 0 (0 voturi)    
        Pardon, (Joi, 13 decembrie 2012, 8:36)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Daca iesea PDL-ul gaseau o metoda sa mai indese cateva EBE pe langa numarul mare de parlamentari rezultati din scrutin...
  • +1 (1 vot)    
    cine plateste ? (Miercuri, 12 decembrie 2012, 10:08)

    aleahim [utilizator]

    588 de parlamentari cu toate birourile, masinile, secretarele, soferii, deplasarile lor ? Cine plateste ? Haideti sa ne cautam o alta tara si sa lasam asistatii de gat cu USL-istii, sau sa o impartim pe asta, Romanica, in doua, una pentru noi si una pentru pontaci, crini, asistati, oligo-hipo-meno-isti .....
  • +3 (3 voturi)    
    Romania e o tara trista (Miercuri, 12 decembrie 2012, 11:23)

    vasile78 [utilizator]

    Cateva motive:

    1. Avem un parlament dominat in proportie de 70% de o singura formatiune politica. Asta e caracteristica unei tari de mana a treia, intalnita prin democratiile din America de Sud sau Africa.
    2. Nu avem o opozitie puternica in Parlament.
    3. Romanii asculta manele in proportii cosmice.
    4. Ne batjocorim filozofii cei mai de seama aflati in viata: Plesu, Liiceanu, Patapievici, etc.
    5. Nu avem autostrazi si trenuri de mare viteza.
    6. Oamenii il regreta pe Ceausescu si prefera dictatura, democratiei.
    7. Nu avem sanse de dezvoltare reala in urmatorii 10-15 ani. Fara investitii in infrastructura, cu banii bagati in salariile functionarilor publici, in pensii si ajutoare sociale nu vom creste niciodata cu adevarat ca tara. Vom ramane perpetuu pe penultimul loc in UE.
    8. Nu am priceput nici dupa 22 de ani de la Revolutie, ca trebuie sa devenim mai onesti cu noi, sa incepem sa muncim mai mult si sa ne plangem mai putin.
    9. Majoritatea romanilor nu au fost niciodata in vestul Europei.
    10. Majoritatea romanilor nu au citit niciodata o carte.
    11. Pentru majoritatea romanilor democratia e doar o vorba.
    12. Majoritatea romanilor are o parere despre lucruri pe care nu le intelege. Vede doar efecte, fara sa inteleaga cauzele reale.
    13. Am uitat complet cat de absurzi au fost anii 90. Prin aceste alegeri ne-am cam intors acolo.
    14. Pentru ca un centru ultramodern de lupta impotriva cancerului costa 30 de milioane de lei (si exista doar vreo 3-4 in toata tara). In paralel, guvernul da revolutionarilor 170 de milioane de lei ajutoare. Pe urma ne plangem ca avem asistenta sanitara precara.

    Cred ca lista poate continua la infinit! Va doresc o viata linistita intr-un sistem politic linistit. Sa aveti parte de ajutoare sociale si cresteri din cand in cand de salarii. De prosperitate si optimism nu cred ca poate fi vorba.
    Oricat de rau va fi, nu veti observa pentru ca serile vor fi umplute de baietii destepti de la televiziunile de partid cu lucruri optimiste.
    • +1 (1 vot)    
      Analiza de nota 10 !!! (Joi, 13 decembrie 2012, 12:12)

      Schimbare [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      din pacate acest mesaj se adreseaza doar celor
      -cu capacitate analitica,
      -celor carora gandurile ce-i framanta sunt focusate catre propria persoana si nu catre "capra vecinului"
      -percep critica pozitiva ca pe un semn de schimbare si prosperitate
      -celor care nu se plang "cat de greu e" si vad din probleme "o provocare si o oportunitate"
      - etc

      Fara sa gresesc, pentru cel putin 18 milioane de romani este ceva FOARTE ABSTRACT si NU-I INTERESEAZA!

      Nu ai cu cine!
  • +1 (1 vot)    
    asta e patria mea... (Miercuri, 12 decembrie 2012, 12:10)

    alin gr [utilizator]

    Nu trebuie sa ne miram,aceste alegeri arata exact structura Romaniei:20% care muncesc,60%care sunt asistati,bugetari si traiesc pe spatele celor 20% si 20% nebuni de-ai lui DD si CVT.Asta e Romanica!
  • 0 (0 voturi)    
    7 mil! (Miercuri, 12 decembrie 2012, 14:13)

    oho [utilizator]

    si totusi unde-s aia 7milioane care au "votat" la referendum si chipurile erau cu usl-istii??!!!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...


Dosare blocate la tribunal

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi