UPDATE Cererea USB de renumarare a voturilor, respinsa de Biroul Electoral Sector 1/ Clotilde Armand: E un abuz complet

de I.B.     HotNews.ro
Marţi, 7 iunie 2016, 23:23 Actualitate | Alegeri locale 2016. Bucuresti

Nicusor Dan si echipa sa de campanie
Foto: Hotnews
Cererea Uniunii Salvati Bucurestiul de renumarare a buletinelor de vot din mai multe sectii din sectorul 1 a fost respinsa marti seara de Biroul Electoral de Circumscriptie, potrivit Agerpres.

"Cu unanimitate de voturi s-a hotarat de Biroul de circumscriptie al sectorului 1 respingerea ca neintemeiata a solicitarii USB de renumarare a voturilor", a declarat pentru Agerpres presedintele Biroului Electoral Sector 1, procuror Alexandru Stoian.

  • UPDATE: 00:00 Clotilde Armand, despre decizia Biroului Electoral Sector 1: E un abuz complet

Uniunea Salvati Bucurestiul a cerut renumararea buletinelor de vot din 18 sectii din sectorul 1, apreciind ca in acestea ''s-a inregistrat o corelatie negativa puternic semnificativa'' intre procentajul voturilor nule si cele pentru candidata USB la Primarie, Clotilde Armand.

Candidata Uniunii Salvati Bucurestiul la Primaria sectorului 1, Clotilde Armand, a castigat in sectiile de votare in care USB a avut observatori, dar a pierdut in celelalte, a sustinut, luni, Nicusor Dan, intr-o postare pe facebook.

Candidata Uniunii Salvati Bucurestiul pentru Primaria Sectorului 1, Clotilde Armand, apreciaza ca decizia Biroul de circumscriptie al Sectorului 1 de a respinge cererea de renumarare a buletinelor de vot din mai multe sectii reprezinta un "abuz complet", potrivit Agerpres.

"Trebuie sa recunosc ca sunt extrem de suparata. Oricare ar fi rezultatul, mi se pare ca este normal, intr-o tara ca Romania, in Bucuresti, in Sectorul 1 sa facem acest efort minim de renumarare a unor voturi. Nu e o cerere abuziva, e o cerere care a fost justificata. Oricine care are in fata ochilor cifrele intelege ca are rost si este chiar necesar sa facem aceasta verificare. E un abuz complet. Eu inteleg acum de ce au tergiversat, dar decizia finala a fost gresita. Va tinem la curent cu pasii pe care ii vom urmari acum", a spus ea, intr-un mesaj video postat pe Facebook.

Armand a apreciat ca o renumarare a voturilor in unele sectii ar fi fost si in interesul candidatului social-democrat, Dan Tudorache, pentru ca sa nu existe dubii asupra victoriei sale in alegeri.

"Daca el intr-adevar va fi primar, e bine sa nu fie un proces patat de dubii. Domnul Tudorache, acum cateva minute, la TVR1, a anuntat ca nu se va opune, dar colegii lui de partid s-au opus. Eu consider ca acest lucru devine o problema care trebuie escaladata. Pana acum eu am avut incredere ca totul se va rezolva in mod civilizat. Acum incep sa am dubii despre acest lucru. Va trebui sa ma sustineti pentru a obliga PSD-ul sa fie mai corect, mai transparent si sa nu foloseasca aceste metode care sunt anti-democratice", a adaugat reprezentanta USB.

Ea a sustinut ca situatia trebuie clarificata, deoarece cifrele sunt "extrem de ciudate". A specificat de asemenea ca intampinarea USB a fost respinsa "de un Birou Electoral de Sector compus din PSD-UNPR-ALDE-PNL-PMP".

"Avem un tipar care face corelatie intre numarul de voturi anulate, numarul de voturi luate la Consiliul Local, numarul de voturi luate de Nicusor Dan, iar acest tipar se aplica foarte bine la toate sectiile unde am avut reprezentanti. In sectiile unde nu am avut reprezentanti, adica 37, lucrurile nu sunt deloc la fel. In aceste sectii am avut eu mai putine voturi la candidatura pentru Primarie decat la Consiliul Local, unde eu sunt prima pe lista. (...) Noi am cerut renumararea numai in 18 sectii, nu peste tot, explicand ca daca in aceste 18 sectii se dovedeste ca e o problema, atunci o sa vedem daca se justifica sa facem o renumarare in toate sectiile. Ni s-a respins aceasta cerere", a precizat Armand.




Citeste mai multe despre   









14929 vizualizari
  • +81 (87 voturi)    
    Normal (Marţi, 7 iunie 2016, 23:29)

    mr_mojo [utilizator]

    De la ce partide erau cei care au votat respingerea?
    Eu cred că pentru a arăta că totul e în regulă n-ar trebui să poată respinge nici o cerere.
    E ca și cum ai suna la 112 și ar fi o comisie acolo să voteze dacă să trimită sau nu Poliția când ți-a intrat cineva în casă...
    • -28 (32 voturi)    
      eu tot nu inteleg argumentul (Miercuri, 8 iunie 2016, 7:52)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Numarul voturilor nule se coreleaza cu ce ? Cu numarul de voturi pierdute de candidatul vostru ? Dar de unde stiti voi cate voturi trebuia sa aiba candidatul vostru ? Nu vi se pare ca lipseste acolo un numar ca sa inchida ecuatia ? Lipseste, evident, dar asa bine da la publicul vostru semidoct aceasta exprimare matematica.
      • +19 (19 voturi)    
        Normal ca nu intelegi (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:17)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Se cere un anumit IQ, de aceea argumentul e mai greu de priceput de votantii psd. Incerc sa explic cu cuvinte mai pe intelesul vostru.
        In toate sectiile unde USB a fost prezent, Clotilde era peste candidatul psd. Si au fost multe sectii. In cateva sectii unde USB nu a avut observator, ce sa vezi: Clotilde a iesit puternic sub candidatul PSD. Dar partea mai ciudata e ca in acele sectii a fost un procent ridicat de voturi anulate, peste media celorlalte sectii (deja cred ca te-am pierdut, vorbesc de procente, medii, statistica,...). Pariu ca pe voturile anulate (aproape sigur stampile pe 2+ candidati), una din stampile e aplicata pe Clotilde?
        • +1 (3 voturi)    
          Postati un tabel Excel sa facem toți calcule! (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:46)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

          USB-ul sa publice datele exacte pe care se bazează și metoda de calcul prin care a identificat frauda electorala. In felul acesta, cu Excelul, ne apucam toți de verificări și ne convingem ca într-adevăr s-au săvârșit nereguli pentru a nu câștiga USB-ul.

          Daca ce zice Nicușor Dan în citatul de mai jos se probează atunci suntem în fata unei smecherii evidente iar PSD-ul se învârtește de pușcărie.

          Nu trebuie neapărat renumărate voturile. Postati pe Hotnews, sau în alta parte, un tabel Excel cu numărul de voturi nule, cele obținute de fiecare candidat, prezenta, și alte date pe care deja le aveți.

          Citat:
          "Candidata Uniunii Salvati Bucurestiul la Primaria sectorului 1, Clotilde Armand, a castigat in sectiile de votare in care USB a avut observatori, dar a pierdut in celelalte, a sustinut, luni, Nicusor Dan, intr-o postare pe facebook."
        • -2 (2 voturi)    
          te rog, arata niste calcule (Miercuri, 8 iunie 2016, 16:19)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

          ca vorbitul matematic, dar fara niste litere si cifre puse intr-o ecuatie inseamna manipulare pura.
          • 0 (0 voturi)    
            Pentru prostutii de la A3 (Miercuri, 8 iunie 2016, 23:48)

            Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            La toate sectiile de votare unde USB a avut reprezentanti Clotilde a obtinut mai multe voturi decat a obtinut USB la consiliul local. Acolo unde USB nu a avut reprezentanti Clotilde a obtinut mai putine voturi decat la consiliul local (!!!), dar si foarte multe voturi anulate !!! Cererea de renumarare a fost facuta pt. a se vedea cate din voturile anulate au stampila si pe Clotilde !!! Ati priceput latrinistilor ?!!!
            • +1 (1 vot)    
              manipulare (Joi, 9 iunie 2016, 7:06)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

              pana nu imi arati calculele pe care s-a bazat exprimarea candidatului tau, inseamna ca tot vorbitul matematic al sau poarta denumirea de manipulare ordinara.
      • +9 (9 voturi)    
        Nu stiam ca PSD are votanti asa profunzi (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:23)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Oamenii au cerut o renumarare pentru a inchide orice discuttie. Sa zicem ca au facut-o din motive publicitare, dar au totusi un argument : faptul ca in acele sectii exista o discrepanta intre voturile nule si voturile obtinute de candidata USB ceea ce nu se intampla in alte sectii. De ce nu e un argument valabil ? Iar legat de afirmatia ta ca votantii USB sunt semidocti, poate ai dreptate dar macar au realizat ca trebuie sa schimbe ceva. Tu care ai votat PSD (dupa 8 ani in care Oprescu a ingropat orasul in noxe si mizerie) sau ai votat PNL care , ce sa vezi, are niste lideri cu un IQ cred ,sub media electoratului PSD, te consideri o pesoana docta ?
      • +6 (6 voturi)    
        Draga orbule (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:35)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        nu mai ai nici o rusine , in epoca de piatra cu tine...
      • +4 (4 voturi)    
        Mojo jojo (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:32)

        MPop [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Dar ca sa nu ne pierdem noi timpul aici comentand ideea, nu era mai usor ca cei platiti pentru alegeri sa isi faca treaba pana la capat si sa le renumere...ce iesea asta era dar cel putin nu era nici un dubiu ramas in discutie legat de aceste alegeri.

        Sper ca PSD sa plateasca pentru asta la urmatoarele alegeri.

        Cu primari de la PSD mai putem trai dar sper sa nu ia nici 25% la parlamentare!
    • +5 (7 voturi)    
      din ce am inteles (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:50)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      de pe pagina de facebook a clotildei:
      PSD-UNPR-ALDE-PNL-PMP
    • +23 (23 voturi)    
      Previzibil - sistemul se protejeaza (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:50)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Oricat de cinic suna, sistemul nu are nici un interes sa faca lumina in acest caz ci, din contra, de a-l musamaliza ostentativ pentru a produce lehamite in randul votantilor. De ce? Pentru ca vin alte alegeri si nu este bine pentru sistem ca oamenii sa creada sau sa spere intr-o schimbare reala.

      Istoria ne arata ca singurul mod de a schimba un sistem este prin eliminarea fizica a exponentilor lui folosindu-se, in functie de epoca si situatie, spanzuratoarea, ghilotina, gloantele, exilul, etc.Un sistem nu se poate schimba in mod "democratic" pentru ca va produce continuu noi legi, regulamente, decizii, etc. care vor zadarnici orice incercare de schimbare. Si va gasi intotdeauna o turma de berbeci usor manipulabili care vor aproba aceste actiuni si le vor legitima.

      Pacat ca am ajuns in secolul 21 si a ramas la fel...
      • +9 (9 voturi)    
        Bucurestenii trebuie sa iasa in strada ca dupa Co (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:16)

        BoengiuConstantin [anonim] i-a raspuns lui IoPaNet

        Cu siguranta s-a aplicat metoda de frauda declarata de Liviu Dragnea: "cand o formatiune politica mai mica nu are reprzentanti intr-o sectie de votare, celelalte partide isi impart voturile acelei formatiuni". Acum nu si le-au impartit, le-au anulat.
        • +4 (4 voturi)    
          Trebuie repetate alegerile în sectorul 1 (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:08)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui BoengiuConstantin

          Bucureștenii trebuie într-adevăr să iasă în stradă, dar nu e nevoie de nicio renumărare, Biroul Eceltoral n-are decât să se spele pe cap cu voturile deja fraudate.

          Repetarea alegerilor e singura soluție acceptabilă și pentru asta ar trebui să iasă bucureștenii în stradă.
      • +7 (7 voturi)    
        Previzibil - dar facem ceva de data asta ? (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:36)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        Sau ne multumim sa constatam ??

        Hai, ca e frumos afara, putem sa iesim la o plimbare in strada ...

        Asta ar fi un moment foarte protrivit ...
      • -3 (5 voturi)    
        Eu nu cred asta (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:07)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        Oamenii care recurg la violenta sunt incapabili apoi sa instaureze un regim democratic, doar regimuri dictatoriale sau anarhie. Mentalitatea democratica nu se poate naste din violenta.

        Protestele de la Colectiv au aratat ca sistemul corupt se teme de masele de oameni care abordeaza problema in mod civilizat dar hotarat. Noua ne-a-lipsit acest 'hotarat", iar efectul momentului a trecut.

        Miscarile de protest la o distanta asa de scurta de timp de alegerile parlamentare pot influenta electoratul sa dea sitemului un vot de blam: In Noiembrie 2014 rezultatul a fost dictat de oamenii care in mod normal nu ar fi mers la vot. Pentru sistemul corupt, acest element imprevizibil reprezinta un cosmar.
        • +6 (6 voturi)    
          Eu nu sunt pentru violenta (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:53)

          IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui adro

          Doar constat ce ne invata istoria... Si, da, regimurile democratice se nasc prin violenta.
          Ti se pare ca Rapublica Franceza s-a nascut prin proteste pasnice la adresa regelui si ulterior imparatului?
          Ti se pare ca regimul actual de la noi (democratic in mare masura, dar corupt) s-a nascut prin negocieri cu Ceausescu?

          Iti repet, nu sunt pentru violenta, nu doresc o schimbare folosind violenta (sunt om responsabil,am copii mici de crscut), doar constat cu tristete cum functioneaza aceste mecanisme...
          • +2 (2 voturi)    
            Nu e cazul (Miercuri, 8 iunie 2016, 14:23)

            adro [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

            Revolutia Fanceza nu s-a facut pe fondul unui regim democratic (mimat sau nu). Violenta ei a escaladat intr-un val de convulsii, orori si teroare care au lasat urme psihologice adanci asupra unui intreg popor. Mostenirea revolutiei nu a fost un regim democratic, ci dictatura lui Napoleon. Comunismul e indatorat mult ideologic gandirii radicale de stanga exprimate de Revolutia Franceza si exportate de ea in toata lumea.
    • -5 (11 voturi)    
      Nici chiar asa (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:02)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Nu se poate lua in calcul chiar orice cerere de numarare. Dar ar trebui sa fie acceptata orice cerere unde diferenta dintre candidati e (foarte) mica, sub 5 procente sa zicem.
      In alta ordine de idei, as dori ca Nicusor Dan sa faca publice acele numere, sa vada si bucurestenii cum sta treaba.
    • +4 (4 voturi)    
      Scut pentru coruptie si corupti (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:47)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      E ca atunci cand parlamentarii isi protejeaza colegii penali din Parlament, doar ca aici miza e mult mai mare, pentru ca se tem de scandalul monstruos pe care o verificare atenta l-a putea declansa.

      USB trebuie sa urmeze taote caile legale de actiune, au de partea lor foarte multi oameni care doresc sa se termine odata cu abuzurile si coruptia.
  • +64 (80 voturi)    
    nu e masa critica (Marţi, 7 iunie 2016, 23:31)

    icarag [utilizator]

    romania nu are masa critica de oameni corecti . daca un partid (psd) de hoti si corupti cistiga si acum , imi e clar ca romania pe ansamblu e o tara de hoti si prosti .
    • +28 (42 voturi)    
      Stimate domn (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:04)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      Analizand un pic istoria Romaniei veti constata in mod tragic ca asa a fost dintotdeauna. Singurele exceptii fiind perioadele in care un dictator (mai mult sau mai putin luminat) a condus. Tragic.

      Vlad Tepes cel dorit cu ardoare azi a fost fara indoiala un despot. Luminat insa. Iar tara a prosperat pentru o scurta perioada. Apoi a fost lichidat si s-au intors la mersul "normal".
      • +4 (16 voturi)    
        adevarat (Miercuri, 8 iunie 2016, 2:17)

        icarag [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        adevar profund despre trecut....
        dar e mai grav acum, osmoza de valori dinspre romania catre centrele de capital nu stiu daca are paralel istoric.
        • +3 (3 voturi)    
          centrele de capital? (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:22)

          demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui icarag

          ..o formula interesanta, elaboreaza.
      • +8 (8 voturi)    
        din pacate... (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:01)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        ...ai profunda dreptate.
        Acum hotia si minciuna sint la rang de virtute.
        Ne mai mira oare, cind blazoanele sint facute cu doctorate (fara numar) plagiate?
        Pe mine, nu.
      • -1 (5 voturi)    
        Ne cautam suport istoric (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:29)

        alnimanui [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        ca sa ne ascundem indolenta ! Ca Vlad Tepes , ca S..ea Spătaru , dar tu , si tu , si tu, ce faceti . Ce e aia , asa-i la noi, asa suntem noi. Cum esti tu , ce faci tu , contează si te caracterizează . A te ascunde dupa ,, noi" e o solutie lasă. Păstrați-o pentru voi, nu va mai lăudați în spațiul public, ca ,, asa e la noi. La voi da , la mine nu !
        • +3 (3 voturi)    
          Imi pare sincer rau (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:11)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

          Dar nu am inteles textul Dvs. Poate sunt inca adormit.
    • +2 (6 voturi)    
      thumbs up (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:19)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui icarag

      .
    • 0 (2 voturi)    
      Avem masa critica (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:14)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      dar pentru doua tururi, asa cum este democratic.
      Cred ca le este tuturor clar ca ND si USB ii spulbera pe psdisti in doua tururi.
      Incredibil cum toata lumea acuza votantii de lipsa de civism si discernamant, cand realitatea este ca au avut de ales 2 primari din peste 20???!!! Discutaam despre civism sau despre vicierea alegerilor si lipsa de reactie la asta?
    • +1 (1 vot)    
      Nu te mai indoi! (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:17)

      TRAHANACHE [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      Actualmente, Romania e tara lui Vasile primaru' ., Firicel, Giani si Celentano!
    • +2 (4 voturi)    
      Iesim in strada ? Cum adica "refuza" ? (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:24)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      Pe ce argumente refuza ?
      Ca n-au chef sau cum ??

      Astfel de momente fac diferenta oameni buni : asta e unul din acele momente cand trebuie mers pana in panzele albe

      Evident, este foarte posibil ca si dupa renumarare sa piarda Clotilde - dar DE CE SA SE REFUZE VERIFICAREA ORICAREI SUSPICIUNI DE FRAUDA ?

      Mai ales ca nu vorbim de cineva care a luat 2% si pretinde ca avea de fapt 50 % ...

      Exact cu aceste marje f mici se "castiga" alegerile - mai ales de catre politicieni fara scrupule !
  • +35 (57 voturi)    
    Proteste in strada.. (Marţi, 7 iunie 2016, 23:41)

    mihai18 [utilizator]

    e clar ! trebuie iesit in strada !
    • +1 (41 voturi)    
      Stimate domn (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:05)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui mihai18

      Pentru ce anume iesit in strada? Ma joritatea numerica a oamenilor ar vota azi tot PSD-ul. In mod absolut democratic. Atat pot gandi si atat vor face. Si Hitler a fost ales 100% democratic.
      • +8 (8 voturi)    
        Alegi,...dar din ce? (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:53)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Eu personal am votat pentru PNL. Nu sunt din Bucuresti, iar in TM n-am avut variante.
        Dar, este pentru ultima data cand votez cu ei.

        Trebuie sprijinita aceasta noua structura, USR.
        Vor incepe toti 'vechii', de la PSD la PMP sa-i improaste cu noroi....c-asa-i la noi.

        Sper ca si M10 sa intre in coalitie cu USR!
        • +2 (2 voturi)    
          Ti-ai raspuns singur - ai cu cine vota deci ! (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:26)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          Da, la fel ca tine - am votat PNL - insa pentru u,tima oara !

          Clar trebuie sprijinite in mod real si consistent USB / USR

          Exista un licar de speranta !
        • 0 (2 voturi)    
          M10 ... politica la "fara frecventa" ? (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:34)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          Care M10 ?

          Am votat MM la prezidentiale - dup-aia s-a dus la Bruxelles si n-am mai auzit de ea ...

          Postarile pe FB nu se pun ... aia nu e politica ..

          Se pare ca decat "cruciada dreptatii" e totusi mai importanta leafa de europarlamentar ...

          Probabil se va activa MM in toamna, la alegeri, cand nu va face decat sa mai ia niste voturi de la USR probabil - facand in ultima instanta mai mult rau decat bine ...
      • +2 (4 voturi)    
        In Bucuresti majoritatea numerica nu a votat psd! (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:17)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Si luati in calcul ca pentru multi alegerea unui primar dintr-o lista luuuunga nu e usor lucru.
        De aia trebuie alegeri in doua tururi. Prima oara dai votul cui iti place si apoi cui iti trebuie.
      • +7 (7 voturi)    
        Mai dormim mult pe noi cugetand fatalist ? (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:30)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Pai exact d-aia castiga PSD ... prentru ca oameni ca dumneata in loc sa se urneasca sa incerce barem sa faca ceva se multumesc sa cugete fatalist ca ... iese tot PSD-ul ...

        Supriza : tzoapa de Firea a iesit cu 40% din 30 % din voturi - deci in mod real undeva la 12-13 % din "alegatori" (n-au mai avut de traiste cu maalai anu asta ...)
      • 0 (0 voturi)    
        . (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:25)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        E vorba de majoritatea celor care ies la vot. Se pare ca votantii partidelor corupte tind sa nu mai fie o majoritate absoluta.

        Majoritatea tinde sa fie a acelora care sunt de obicei neimplicati, dar reactioneaza electoral cand li se umple paharul.
      • +3 (5 voturi)    
        Pentru repetarea alegerilor în sectorul 1 (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:11)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Orice om cinstit care a mai văzut vreodată o fraudă electorală înțelege că de fapt Clotilde Armand a câștigat în sectorul 1.

        Numărătoarea voturilor a fost fraudată într-un număr semnificativ de secții, alegerile din sectorul 1 trebuie repetate. Pentru asta trebuie să iasă lumea în stradă.
    • +13 (15 voturi)    
      dap (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:32)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui mihai18

      Cum ar fi la vot in loc de concert, nu?
  • +59 (65 voturi)    
    Cum adica neintemeiata ??! (Marţi, 7 iunie 2016, 23:55)

    Catalin_N [utilizator]

    In loc sa fie transparenta si sa se numere din nou ca sa nu existe dubii cei de la Biroul Electoral Sector 1 prin hotararea luata nu fac decat sa intretina climatul de neincredere si multi vor crede ca se ascund fraudele.

    Nicusor Dan, nu va lasati si contestati hotararea la o instanta superioara!
    • +30 (36 voturi)    
      DNA (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:06)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Catalin_N

      Reclamatie la DNA. Ei pot verifica buletinele de vot si sa vada daca voturile anulate sunt cele ale lui Clotilde.
  • +47 (55 voturi)    
    ne (Marţi, 7 iunie 2016, 23:55)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    intoarcem la vremurile lui iliescu kgb, restauratia e din ce mai puternica.
  • +21 (29 voturi)    
    ei nah (Marţi, 7 iunie 2016, 23:56)

    misunel [utilizator]

    Sincer, va asteptati la alt rezultat ? ?
    • -22 (36 voturi)    
      ei... (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:47)

      IoanaTao [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      Nu se asteptau nici ei, normal. Era clar cine o sa castige atunci cand Firea are mai mult de 40% in sondaje, iar tu refuzi orice colaboare, nu? Mai ales pentru un matematician.

      Dar e mai bun un loc caldut de parlamentar.
    • +24 (26 voturi)    
      Trist (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:51)

      Brusli84 [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      Asta e cel mai trist, am ajuns sa ne asteptam si sa ne impacam cu astfel de decizii.
  • +35 (41 voturi)    
    Incredibil! (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:05)

    AG [utilizator]

    Daca nu au nimic de ascuns, de ce nu ar accepta sa numere voturile? Hotii astia chiar nu au nicio limita?
    • +11 (11 voturi)    
      Au facut-o de oaie... (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:23)

      mutefuste [utilizator] i-a raspuns lui AG

      Metoda de furt fiind grosolana, simplista (atat sunt in stare) si-au dat seama ca o renumarare a voturilor si descoperirea fraudei arunca in aer tot procesul, nu numai la sectorul 1
  • +27 (31 voturi)    
    nu e de mirare (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:05)

    andimi [utilizator]

    nu stiu de ce va mirati, in aceste birouri sunt oamenii marilor partide.
    • +2 (18 voturi)    
      exact (Miercuri, 8 iunie 2016, 2:37)

      IoanaTao [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Si tot acolo vor ramane.
      Ceea ce trebuia facut ca sa se schimbe asta:
      - iesit la vot
      - o alianta anti-Firea
      Nu s-a facut. Acum plangeti, dar nu v-a obligat nimeni sa refuzati aliantele sau sa stati in casa.
      • 0 (0 voturi)    
        pnl = praf in ochi.. (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:45)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui IoanaTao

        ..pentru cine mai are timp si chef sa ii creada!

        pnl nu a dorit alianta, doar publicitate -negativa pentru USB.
        nu a dorit nciun sprijin, doar eliminarea uni candidat periculos pentru psd..
        USB nu va face alianta cu nicun partid de corupti si penali..
  • +16 (22 voturi)    
    mda (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:18)

    cvi [utilizator]

    Chiar daca admiteau nu se intampla nimic. S-a intamplat ce stie/crede toata lumea: cei de la USB au plecat, astia au deschis urna si au stampilat din nou cateva buletine. S-a facut in 2012, inca se mai face. E aiurea ca se intampla la Buc., insa pe la tara e regula.
    Daca renumarau vedeau ca tot ala era scorul. Cine/de ce a stampilat de doua ori, nu aveau cum sa afle prin renumarare.
    Trist
  • +6 (14 voturi)    
    Ha Ha Ha (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:22)

    verdi [utilizator]

    si se mai intreaba de ce nu merge lumea la vot
  • +18 (20 voturi)    
    Vinovatul (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:51)

    Bogdan V [utilizator]

    Maroon 5
    • -3 (19 voturi)    
      CHIUL ! (Miercuri, 8 iunie 2016, 4:54)

      LearnHowToThink [anonim] i-a raspuns lui Bogdan V

      La ce te astepti de la hipsteri ???
    • 0 (2 voturi)    
      Lipsa determinarii (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:38)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan V

      Daca nu exista atitudine civica la oamenii pe care se bazeaza partidele reformiste, la apropiatii lor, ce pretentie sa mai ai de la publicul larg? Pacat ca unii oameni traiesc pe planeta Maroon 5!
  • +30 (32 voturi)    
    Discrepante in statisticile de la voturi! (Miercuri, 8 iunie 2016, 0:56)

    Potrivit [utilizator]

    Sunt sectii unde ar fi trebuit sa se returneze un anumit nr. de buletine, dar s-au returnat mult mai putine.

    Exemplu: La sectia de votare nr. 60 sunt 2000 de buletine lipsa (Liceul Jean Monnet unde a votat Iohannis). Au primit 6400 de buletine, 1150 de oameni erau pe liste si au votat doar 500. In loc sa returneze 5900, au returnat doar 3900.
    Alt exemplu la sectia 37, au fost prox 600 voturi si 1600 de buletine in total, in loc sa returneze 1000, au returnat doar cate 25.

    Inca o chestie ciudata, acolo sunt niste coduri de eroare, 09 ar fi trebuit sa apara in astfel de cazuri, dar asta nu se intampla.

    http://www.2016bec.ro/wp-content/uploads/2016/06/sv_locale_B.xlsx
  • +29 (33 voturi)    
    Semne de intrebare intemeiate (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:09)

    Caligula [utilizator]

    In mod normal, daca o cerere de renumarare indica motive concrete de re-examinare, un raspuns trebuie sa produca dovada ca motivele nu se adeveresc.

    Daca USB spune ca exista o corelatie intre voturile anulate si diferente in procentaje, atunci biroul de circumscriptie e nevoit sa produca dovezi contrare, numai din rea-credinta o respingere poate fi facuta fara a aduce dovezi contrare.

    Biroul electoral nu este impartial in acest caz, si trebuie sa raspunda la suspiciunea de frauda.
  • +15 (21 voturi)    
    adio democratie ! (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:11)

    MirceaCristian [anonim]

    e incredibila puterea de manipulare a PSD-ului,puterea corputiei si ... lipsa de reactie si solidaritate a romanilor ...cazuti in letargie ! ...probabil fara vindecare !

    USB e prea firav ca sa poata sa tina piept si sa razbeascain fata PSD.

    Nicsor are multa vointa si putere de munca, dar nu are forta si capacitatea lui Basescu de acu' 10 ani sa poata tina piept masinariei PSD.

    In plusromanii nu mai au intresul pentru schimbare pe care il aveau in urma cu 10 ani .
    • +2 (4 voturi)    
      Pai si noi ce facem ? Stam si dormim pe noi ? (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:53)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCristian

      De ce nu iesim in strada ??
  • +30 (34 voturi)    
    nu va lasati! (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:16)

    AdrianSandu2 [anonim]

    va rog, nu renuntati, contestati la instantele superioare, faceti tot ce se poate pentru renumararea voturilor. este atat de evidenta situatia! au venit oameni de peste hotare ca sa voteze schimbarea, am venit oameni de la mare distanta ca sa facem asta. nu puteti sa va lasati!!
  • +4 (26 voturi)    
    Don Quixote (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:35)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Doamna Armand pare incarnarea celebrului luptator cu morile de vint. Sa te bati tu ca francez pentru o populatie de pitecantropi care isi bate joc de 26 de ani de toate valorile (putine) pe care le are, este dovada unei "nebunii" pe care eu unul n-o mai inteleg.
    • -5 (7 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:08)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      mai degraba pare clonarea printesei lia!
    • +2 (2 voturi)    
      tu nu o mai intelegi.. (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:42)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      ..penturca tu ai stat pana acum in intuneric, intr-o bula.. nu poti percepe lume dinafara acesteia in care ai trait si traiesti pentruca mintea ta s-a format defectuos, perceptia ta este afectata de lumea in care ai trait si cuvinte ca onestitate, merituozitate, corectitudine, curaj, drepturi, libertate, justitie, comunitate, implicare .. sunt pentru tine ceva de deomeniul fictiunii si totodata au fost intr-asemnea hal de pervertite ca nu le mai intelegi sensul..
      cand vine cineva si iti spune cum arati dinafara acelei bule de intuneric te incrunti, te intorci pe toate partiel, te ratoiesti si te miri, te enervezi, te simti lezat in ceva ce nu intelegi oricum , te revolti impotriva celui ce iti spune cum esti de fapt..(si nu iti spune prin vorbe, ci prin fapte, prin repsectarea unor principii) si atunci apelezi la "nu inteleg", desi, tu vrei sa spui "nu vreau".. cam atat de intortochiata este perceptia ta..
  • +28 (32 voturi)    
    Leon (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:39)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Nu cred ca un partid condus de un condamnat penal pentru frauda electorala poate comite o frauda electorala.
  • +19 (29 voturi)    
    Zici PSD, zici hotzi. (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:40)

    quietguy58 [utilizator]

    Zici PSD, zici hotzi.
  • +14 (22 voturi)    
    PSD = comunist (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:41)

    quietguy58 [utilizator]

    Cred ca cei de la PSD sint al ce de-al saptelea cer comunist.
  • -22 (30 voturi)    
    Asta ati vrut, USB, asta aveti! (Miercuri, 8 iunie 2016, 1:43)

    IoanaTao [utilizator]

    Obisnuiti-va, baieti, cu actiunile astea antidemocratice din partea PSD &co, doar voi i-ati ajutat sa ajunga la putere.

    Stiati ca asta se va intampla in momentul cand alegerile erau intr-un singur tur si voi ati pornit de la inceput cu mesajul ca nu va aliati cu nimeni.
    • +7 (7 voturi)    
      Intrebare (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:58)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui IoanaTao

      Cu cine sa se alieze?

      Cu
      PNL = un PSD mai mic si mai prost,
      aflat la remorca
      unui PSD mai mare si mai penal?
    • +2 (2 voturi)    
      tu nu ai inteles nimic.. (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:32)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui IoanaTao

      ..probabil asa ai si votat,: fara sa intelegi ceva!
      • 0 (0 voturi)    
        nu (Miercuri, 8 iunie 2016, 20:50)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        a votat PMP - simte ca a trecut cu mult pe langa...
  • +13 (21 voturi)    
    PROTEST (Miercuri, 8 iunie 2016, 2:29)

    vvdan [utilizator]

    Protest pentru miercuri: https://www.facebook.com/events/1680749245522862/
    • -7 (7 voturi)    
      ntz,ntz.. (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:21)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui vvdan

      participa si aceasta noua princesse lia?
  • +28 (34 voturi)    
    Motivarea hotararii date de BEC al sectorului 1 (Miercuri, 8 iunie 2016, 3:56)

    Susufler0 [utilizator]

    trebuie facuta urgent si apoi adusa imediat la cunostiinta publicului.

    De asemeni, trebuie atacata aceasta hotarare la Tribunal, indiferent de faptul ca acest lucru poate amana validarea rezultatului alegrilor pentru Primaria capitalei.

    PS. Chiar asa, nu a existat niciun motiv intemeiat pt renumerarea voturilor din cateva sectii ?

    PPS 1. Mi-aduc aminte ca la Alegerile Prezidentiale din anul 2009, cererea de renumarare a voturilor anulate, facuta de PSD a fost acceptata fara a exista ,intr-adevar, vreun motiv intemeiat, iar renumararea, a invederat faptul ca tocmai cei care facusera cererea, pesedistii, se facusera vinovati, de faptele de care ii acuzasera pe adversari.

    PPS 2. Acum daca USB a acuzat adversarii politici de producerea unor nereguli electorale care au distorsionat rezultatul scrutinului, ramane o mirare
    cum de nu s-a dorit risipirea oricarei urme de indoiala cu privire la corectitudinea votului si s-a respins cererea de renumarare .
    • +2 (2 voturi)    
      pana atunci (Miercuri, 8 iunie 2016, 18:54)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      In strada!

      Sa ne cerem dreptatea!
      Barzaunii astia politici vechi trebuie sa dispara!
  • +7 (7 voturi)    
    Noi suntem in Europa? (Miercuri, 8 iunie 2016, 6:20)

    MichiuStefan1 [anonim]

    De abia acum realizeaza doamna Clothilde adevarata fata a Romaniei!Incredibil, intr-o tara civilizata, o institutie a statului sa refuze a clarifica o sesizare absolut legitima!Cata impertinenta, cat dispret fata de un drept elementar!Ce naiba cautam in Europa?
  • -5 (11 voturi)    
    Se repeta povestea (Miercuri, 8 iunie 2016, 6:51)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    din 2004, cand pitecantropul tuna si fulgera cerand arestarea intregului BEC in frunte cu Lazaroiu, pe motiv de frauda masiva (remember)? Dupa 1 an de zile il lua consilier.
    USB crede ca poate contesta orice si pune bete-n roate democratiei,, cum facea pe vremea cand era asociatie si contesta orice, blocand luni de zile bd. Uranus sau alte proiecte importante! In politica la nive mare nu mai merge, trebuie sa fii responsabil! Pun pariu ca si la CGMB vor baga numai bete-n roate, vor fi gica-contra la orice!
    • +3 (3 voturi)    
      bete in roate.. (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:28)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      ..se spune cand oamenii protejeaza orasul de hoti?!
      Asa ai invatat mataluta de la parintii tai?
      si dupa ce a facut Uranus, ce s-a intamplat cu traficul in B? Absolut nimic => proiect fantoma pentru furat bani mai multi si cu pretul distrugerii unei zone de patrimoniu din B..

      Dar ce stii tu de astfel de lucruir? tu vrei doar "democratie" dintr-aia cu bata..
    • 0 (0 voturi)    
      si acum... (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:10)

      BuneaFlorin Dorin [anonim] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      vei veni sa spui ca esti apolitic, nu?
  • +7 (7 voturi)    
    Investigatie penala (Miercuri, 8 iunie 2016, 7:34)

    tearoftime [utilizator]

    Trebuie deschisa urgent o investigatie penala pentru favorizarea infractorului in cazul refuzului renumaratii voturilor, in paralel cu o investigatie privind anularea suspicioasa a unui numar atipic de buletine de vot.
    As vrea sa stiu daca rezultatele de la sectiile unde aceste voturi au fost anulate au sosit spre finalul numaratorii, atunci cand Clotilde era deja pe locul 1 si au inceput sa sune telefoanele cu "trebuie sa facem ceva".
    La brutarie!
  • -6 (10 voturi)    
    frantzusa... (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:11)

    demaGOGU [utilizator]

    ...se dovedeste mai romanca decat firea, probabil confruntarea va fi continuata la rtv, cancan, etc.
  • +6 (6 voturi)    
    Voturile anulate e singura cale de furt (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:20)

    SkyDan [utilizator]

    Exista chei de control cum ar fi numarul de votanti care au dat CNP-ul si numarul de buletine votate. Deci nu se pot baga buletine in plus pentru ca se vede usor furtul. Numarul de votanti e public si numarul de voturi pe canditat trebuie sa coincida cu acest numar.

    La voturi anulate faci o murdarie pe buletin si-l anulezi. Daca numarul de la consiliu nu coincide cu numarul dat pt.N Dan si cu cel dat pt. CA au FURAT !! 70% din votantii lui CA sunt oameni cu eduatie superioara.

    " Asta-i tara bre? I.L. Caragiale inainte de plecarea definitiva la Berlin.

    Clotilde! Nous sommes avec toi ! Vive la Liberte!

    Bravo acestei Jeanne d" Arc de timp modern.
  • +5 (7 voturi)    
    Sunt frustrat (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:45)

    Pac-pac [utilizator]

    Am simpatizat USB pentru ca a venit pe piata cu o oferta electorala proaspata si curata.
    Constat ca i-au facut PSD-ul in cel mai bolsevic mod, atat prin institutiile statului cat si la fata locului prin cumpararea observatorilor PNL (aia cand au vazut ca PNL nu are nicio sansa, au preferat sa-si traga si ei 1000 lei de caciula).
  • +8 (10 voturi)    
    chiar ma bucur! (Miercuri, 8 iunie 2016, 8:58)

    CRMS [utilizator]

    Intrun fel imi pare bine pentru ce au facut acestia de la BEC.
    Astfel au reusit sa infurie lumea iar la Parlamentare actiunea asta se va razbuna prin 2 rezultante: Mai multi oameni la vot pentru USB si mai multi voluntari in sectiile de votare.
    La Parlamentare presiunea va fi si mai mare pe "furat" pentru ca acolo se va urmari ca USB sa nu atinga pragul electoral si astfel voturile practic se vor distribui celorlalte partide, adica toti ceilalti vor fi interesati sa fure USB-ul.
  • +2 (4 voturi)    
    fumos (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:01)

    ecm [utilizator]

    Dna Clotilde a vorbit cel mai frumos despre Romania...ca are potential, ca suntem fantastici...in acelasi timp in Elvetia oamenii respingeau venitul minim...eu cred ca a confundat tarile...in totului tot cred ca acuma stie exact unde se afla...
  • +4 (4 voturi)    
    Johannus... (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:07)

    SeverDiculescu [anonim]

    scoala ba...si du-te acasa !
  • +7 (9 voturi)    
    mda... (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:13)

    liviu_ [utilizator]

    avem 3 posibilitati
    1 - iesim in strada
    2 - plecam din tara
    3 - invatatm "poporul ... dragnea, romania"
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:28)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      mai bine ieseau/ieseati la vot.
  • +3 (3 voturi)    
    Birou electoral sector 1 (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:22)

    Arminius [utilizator]

    Componenta Președinte:Procuror Stoian Alexandru
    Locțiitor:Jud. Burlacu Robert Cristian
  • +4 (8 voturi)    
    Protest (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:36)

    Jeu [utilizator]

    Eu zic ca pentru asa ceva Bucurestenii trebuie sa iasa in strada. Ii rog pe cei de la USB sa organizeze un protest la piata Universitatii.
  • +5 (5 voturi)    
    se vor renumara, (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:37)

    natbl73 [utilizator]

    aveti doar putina rabdare sa pregateasca buletinele...
    • +2 (2 voturi)    
      Mai mult ca sigur, (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:45)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      trag de timp pentru a inlocui voturile anulate de psd ( procuror, judecator ) cu altele asazise ” reale , apoi, liber la verificari...
  • +5 (5 voturi)    
    Magarie (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:40)

    AEV [utilizator]

    Respingerea cererii este o uriasa magarie, rezultata din cvasicertitudinea ca renumararea va schimba rezultatul. USB, va rugam sa actionati urgent pe toate caile legale posibile!
  • +8 (8 voturi)    
    Posibila frauda (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:42)

    ss74 [utilizator]

    Un efort minim din partea domnului procuror Alexandru Stoian presedintele Biroului Electoral Sector 1 din urme de respect pentru cei care au participat la vot:
    Numarul total al celor ce si-au exprimat votul din care cati Dumitrache si cati Armand
    Numarul voturilor anulate din care cate au (una din) stampila(e) pusa pe Clotilde Armand
  • -4 (14 voturi)    
    Mai întâi (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:49)

    Un cititor [utilizator]

    ar trebui ca oamenii să afle ce au făcut comuniștii cu elita acestei țări și apoi să meargă la vot. Apoi , ar trebui ca toate ONG-urile finanțate din strinătate să nu poată activa în România. Și nu ultimul rând, candidați fantomă ca această doamnă, să se familiarizeze mai întîi cu limba, obiceiurile și religia acestui popor, să crească și să educe copii loiali statului român și abia apoi să ridice privirea din pământ.
    • +2 (6 voturi)    
      doamna asta vorbeste romaneste .. (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:21)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ..mai bine decat vorbesti tu frantuzeste (sau rusa depinde ce ai invatat la scoala).
      Dar sa te iei de educatia copiilor ei, sau credinta ei, desi nu o cunosti, denota faptul ca esti un troll si pesemne ai luat lectii de la acelasi profesor ca si firea...
      • 0 (2 voturi)    
        Vorbește doar (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:27)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        ce-a fost învățată de Soros & co, la care vad că te ferești constant să faci referire.

        P.S. Nu trebuie să mânînci tot calupul ca să-ți dai seama că brânza e sărată.
    • +1 (1 vot)    
      Ce e aia "comunisti de elita" ? (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:00)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Despre cine vorbesti: A. Pauker, Dej & co - sau Bombonel "oua (doar de gaina ) fara numar "?

      Ce-au facut acei "comunisti de elita" ??

      In afara de faptul ca au dus la crearea unei clase politice de "hoti si tradatori de elita" nu cred ca au facut altceva ...
      • 0 (0 voturi)    
        aloooo (Miercuri, 8 iunie 2016, 18:33)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        unde ai invatat limba romana?la soros?
        ptr tine "cu" si "de" au acelasi inteles?
        bai ce campi bati!
    • 0 (0 voturi)    
      Fantomas (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:21)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Ne bantuie inca apologetii comunismului: intelectualii facuti pe puncte si meseriasii analfabeti.
      Mai nou acestia au devenit chiar crestini (de, li se apropie funia de par) si pupatori de moaste.
      Desigur toti ar vrea sa ne inchinam la Putin iar ei sa aibe in continuare functii grase de la partid.
  • -6 (6 voturi)    
    macar 2 sectii, desi cam degeaba (Miercuri, 8 iunie 2016, 9:58)

    jescu [utilizator]

    Ar fi trebuit sa-i accepte macar 2 sectii oricare ar fi ales Nicusor Dan, nu 18, sa se iroseasca resurse aiurea. Daca se gaseste ceva atunci se putea discuta si despre restul. Eu cred ca se irosesc resursele aiurea, nu la numarare s-a trisat, in cazul in care a fost asa ceva. Doar un expert daca analizeaza buletinele anulate poate determina daca s-au stampilat multiplu la ore diferite, si doar daca se analizeaza acum, nu peste 1 saptamana. Dar probabil n-o sa se mearga asa departe.
  • +12 (14 voturi)    
    alegeri (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:01)

    rexulet [utilizator]

    Cred ca erau destule mitive pentru renumararea voturilor. Pocentele de la sondajul IRES sau incadrat in marja de eroare la celelalte 5 sectoare si la capitala. Seara doamna de la usb avea 3 % in fata celui de la psd iar dimineata procendul se inversase i favoarea psd ducand la o marja de 6% eroare fata de max 3% eroare. La celelalte 5 sectoare nu au fost nici macar 3% eroare. Avind in vedere ca este vorba de persoane publice DNA-ul cred ca ar trbui sa se sesizeze din oficiu.
    Daca nu ong-urile si oamenii de buna credinta ar trebui sa puna presiune pe autoritati pentru ca renumararea voturilor sa se faca.
    Daca nu au nimic de ascuns psd-ul nu ar trebui sa se opun.
    Sunt un votant al dreptei din 1990, dar recunosc ca dreapta actuala m-a dezamagit, mai ales de cand pnl si pd si-au dat mana pentru a in gropa PNT-ul.Cred ca USB-ul ar trebui sa apeleze la lumea de buna credinta si sa organizeze un miting care sa "forteze" intr-un fel renumararea voturilor. Nu ar trebui sa se renunte. Ar fi o dovada de slabiciune.
    Sa speram ca la un moment dat romanii se vor trzi di abureala in care traiesc de 26 de ani + alti 45 de ani.
  • -2 (8 voturi)    
    Cucoana, Romania nu e Franta! (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:07)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    In Romania se joaca murdar! Nu-ti place, du-te acasa!
  • +3 (7 voturi)    
    ESTE O RUSINE!!! (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:14)

    BuneaFlorin Dorin [anonim]

    Sunt scarbit de toate actele politicului.... Dar si de actele populatiei (printre care ma numar si eu)! Se vede de la o posta ca incearca sa fure, dar nimeni nu face nimic! Stam ca tontii in fata calculatoarelor si "protestam" cu vehementa! SA SE FACA CEVA! Cine sa faca? Eu? Nuuu.... Nu am timp, sunt stresat, mi-e rusine sa ies in strada si sa imi cer dreptatea.... Poate tu! Sau nu! Mai bine el, sau altul.... Eu in niciun caz.... Si uite asa poate Dragnea sa fie "ce vrea el in Romania, chiar si Prim Ministru" (citat Marian Oprisan). Ii doare in poponet de tot ce zic eu, tu, el sau altul... Dar ce sa ceri in cazul in care iesi primar din puscarie? Bai, din puscarie? Arestat ca a furat din banii nostri noi tot l-am votat? Suntem o natiune de TAMPITI! TOTI! Tot cerem sa apara unul nou sa mai avem si noi ce vota. Si cand apare, nooooo... Firea e cea mai tare! Bravo voua feministelor, bravo voua PSD-istilor, PNL-istilor, UNPR-istilor, PMP-istilor si altora (imi cer scuze, chiar nu va stiu pe toti)

    Eu sunt din Pitesti. Ramai consternat ca Pendiuc, urmarit penal ca a luat mita la Primarie e votat si iese pe locul 2. In spatele fostului Vice! Nu pot decat sa tip "What The F**k"?!?

    Imi e rusine de natia in care m-am nascut (fara vina sau alegerea mea). Imi e rusine ca sunt condus de penali, de comunisti alesi de babe de la tara si analfabeti. Dar macar veneau toti la vot! Cei mai vinovati sunt cei ce nu au votat!

    Ca sa inchei, mi-e scarba de viitoarele voastre boceli feibucsiste, prea tarzii si prea degeaba!!!

    Florin
    • +2 (2 voturi)    
      Exact : adevaratii vinovati sunt cei ce n-au votat (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:16)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui BuneaFlorin Dorin

      Refuz sa accept orice argument pentru absenteism (evident, se excepta oamenii care au probleme de sanatate)!

      Am ajuns niste "tranchilizati", parca suntem in Matrix ..

      Pe unii ii conecteaza PSD-ul la ajutoare sociale - inteleg

      Dar NU POT SA INTELEG cum altii - culmea, destul de destupati - sa nu mearga la vot pentru motive de doi lei ...

      Unii si-au dat viata ca sa putem noi vota si noi ?
      Stam si ne uitam la luna "filozofand" fatalist ...
  • +3 (5 voturi)    
    Alegeri ... cica ! (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:18)

    vernazza [utilizator]

    Acum nu au mai votat mortii ! Cand au deschis urnele pt numaratoare, au pus o a 2-a stampila pe buletinele ...
    Greseala majora a USB !!! Cum sa nu ai observatori in TOATE sectiile din Sectorul 1 ?! Ii interesa mai mult sectorul 3 sau 5 unde era evident ca nu au vreo sansa ?
  • +2 (6 voturi)    
    furtul e clar.. (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:18)

    akillies [utilizator]

    ..decizia BEC e neintemeiata si nemotivata..
    Poate se autosesizeaza vreo institutie din RO ca sa faca lumina!
  • -1 (7 voturi)    
    O solicitare.... infantila! (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:24)

    LaurentiuDorodici1 [anonim]

    Sa fim intelesi: Nu am votat NICIODATA Psd-ul si nici nu-i simpatizez deloc


    Solicitarea lui Nicusor Dan si a USB-ului e cu tot infantila.... Si stupida venita in urma explicatiei ca la respectivele sectii de votare nu au (mai) avut observatori care au ..... tulit-o la concert!

    Sa avem pardon, dar daca tu, Nicusor Dan, iesi cu asemenea tampenii la inaintare....


    Pai cand va trebui facuta treaba la primarie, staff-ul tau se va gandi mai intai la concerte???

    Trebuie sa recunoastem toti ca PSD-ul a facut in Bucuresti ravagii......

    Si a facut ravagii pe buna dreptate, intruct primarii pe care i-a avut Dreapta in Bucuresti nu au fost mai putin hoti si incompetenti decat cei pesedisti....
    • +3 (3 voturi)    
      realism... (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:46)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui LaurentiuDorodici1

      ...la cote egale de hotie/coruptie , romanii prefera pededistii ptr ca au o bruma de compenta.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu staff-ul s-a dus la concerte - ci cei care (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:09)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui LaurentiuDorodici1

      s-au oferit sa ajute - din afara organizatiei

      Cel putin asa am inteles

      Insa NU sunt de acord cu tine : TREBUIE sa se verifice ORICE suspiciune de frauda - mai ales ca nu vorbim de cineva cu 2% care pretine c-a luat de fapt 80 % - ci vorbim de niste procente extrem de stranse ...

      E prea cusuta cu ata alba povestea iar refuzul autoritatilor intareste suspiciunile : DE CE refuza ?
      AU treaba, ne grabim undeva ??

      Nu e mai important sa clarificam astfel de lucruri ??

      Votul e singura putere a oamenilor - daca si asta ni se fura si apoi ni se baga pumnul in gura - ce facem ? Stam neputinciosi si ne multumim sa ne vaicarim ??

      Democratia SE APARA oameni buni !

      Nu ti-o da nimeni pe d-a moca !

      Ganditi-va ca multi tineri au murit pentru samburele de democratie pe care-l avem - si care se poate pierde foarte usor datorita lenii si delasarii noastre !

      Asta inseamna ca noi ca popor nu dam doi bani pe sacrificiul suprem al acelor oameni !

      Acum e unul din acele momente cand alegem ce suntem : oameni cu adevarat sau niste lasi ?
  • -8 (10 voturi)    
    Va dati seama (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:24)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    ce o sa fie la toamna daca vor candida in toata tara? Vor bloca doua saptamani rezultatele finale, contestand buletinele la Sintesti si la Bolintin Vale, pe motiv ca i-au furat tiganii, bubulii etc. Poate si la Sfantu Gheorghe sa se ia in gura cu ungurii, sa ceara renumararea -ar avea tupeu?
  • -2 (6 voturi)    
    USB (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:29)

    Qwertz [utilizator]

    Salvati Bucurestiul de la concert Maroon 5 :))) Si apoi va mai plangeti ca v-au furat PSDeii.... Penibil.... Drequ v-o pus sa nu organizati un concert Gutza in ziua alegerilor, poate asa mergeau PSDeii la concert si reuseati si voi sa numarati voturile.
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo P$D (Miercuri, 8 iunie 2016, 10:57)

    omezu [utilizator]

    Mai stii Liviule ce s-a intamplat cand v-ati batut joc de diaspora in 2014? Eh, asta o sa patiti si la toamna, ii faceti pe oameni sa vina la vot sa v-o dea peste bot.
  • +1 (3 voturi)    
    scandalos! (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:02)

    alter_ego2013 [utilizator]

    e un mare scandal, foarte rusinos daca ramane asa
  • +4 (4 voturi)    
    Prin acceptarea renumerarii (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:16)

    ipolitic [utilizator]

    ar fi putut sa ma convinga, ca nu s-a facut nici-o schmekerie. Prin acest refuz m-au convins ca PSD e un partid bolsevic al hotilor. Hai USB!
  • +2 (2 voturi)    
    curba naturala (Miercuri, 8 iunie 2016, 17:55)

    CalugaruVaxile [utilizator]

    Domnie draga, daca aveti bunatatea ... faceti dumnievoastra o histograma cu numaru ghie voturi pentru domnita raportate la numaru ghie voturi valabile totale. Adunati mnievuastra numaru ghie sectii de votare care corespund unei plaji ghie valori a raportului si puniet pe histograma. Faceti la fel si pientru domnu' cielalalt. Noi aicea la stina sintiem uamini projti si fara carie, da ni-o invatat pe vremea cieluilalt domn nicu ca rezultatiele astea traba sa se asieze pa curba de-i zice a lui Gauss (marre uom aciela!). De veghieti mnievoastra ca rezultatiele nu se asaza ele ca oile pe curba aceia, aratati si la ciobani graficele, sa vaza tata tara! ca daca apar doue culmi in loc de una ii maaare bai!! Dara daca riezultatile se aseaza pe curba lu domnu Gauss, apoi insamna ca daca-i musai ii cu placiece. Imptriva domnului Gauss nici Dumniezau nu sta.

    Numa va roaga mosu', sa nu corelati voturile lu domnita cu voturile lu domnu nicu, ca la premarie se voteaza omu nu partidu. ca-i in virfu munkelui, ca-i la mnievoastra acolo
  • +1 (1 vot)    
    Din pacate, am o veste rea pt cei care i-au votat (Miercuri, 8 iunie 2016, 20:42)

    Susufler0 [utilizator]

    pe Nicusor, pe Clotilde si USB, (ma numar printre acestia) : hotararea de respingere a cererii de renumarare a voturilor este corecta.

    Inainte sa dati cu piatra in mine, ascultati-ma !

    Nicusor a declarat astazi ca nu a cerut renumararea voturilor pt ca s-ar fi comis o frauda, ci pt ca s-a constatat o "abatere statistica" care a facut ca in sectiile in care au fost multe buletine de vot anulate sa fie foarte putine voturi exprimate in favoarea candidatului USB, Clotilde Armand si a apreciat ca trebuie verificat acest aspect printr-o operatiune de renumarare a voturilor din aceste sectii de vot.

    Ieri, necunoscand pozitia lui Nicusor, am presupus ca cererea de renumarare s-a facut in baza unei suspiciuni de frauda. Ori, astazi, s-a demonstrat ca nu este asa.

    Ce semnificatie are motivarea data cererii de catre Nicusor Dan ? Ca USB, nu acuza PSD sau un alt partid competitor de frauda.

    Prin urmare, Biroul Electoral al Sectorului 1nu avea de ce sa admita cererea in conditiile in care nu se facea vorbire de distorsionarea voita si ilegala a procesului electoral.

    Birol electoral functioneaza ca o veritabila instanta in materie de practica electorala. Cu alte cuvinte, el solutioneaza orice sesizare cu privire la incalcarea legalitatii procesului electoral. Pt aceasta insa este nevoie sa fie sesizat cu o plangere care sa explice in ce consta ilegalitatea, iregularitatea savarsita de un competitor electoral in dauna altuia si sa prezinte indicii temeinice, verosimile, daca nu chiar probe, in sprijinul acuzatiilor formulate. Nu sunt necesare prezentarea unor indicii sau probe acolo unde este vorba de un fapt notoriu, intrucat faptul notoriu nu trebuie dovedit.

    Or, in conditiile in care nici Nicusor, nici Clotilde, nici nimeni altcineva din USB, nu a invocat existenta unei fraude, savarsite de cineva anume, Biroul Electoral nu avea de ce sa admita o plangere care invoca aberatii statistice, imposibilitati stiintifice. Aceste lucruri nu au conotatii juridice.
  • +1 (1 vot)    
    sesizare la biroul electoral central? (Miercuri, 8 iunie 2016, 21:00)

    ..13 [utilizator]

    Pare ca situatia de la sectia 1049 a fost rezolvata de BE Central ...

    Dar nu toate hotararile sunt afisate pe site - mai mult sunt indicate un numar de 97 de decizii si sunt mai putine afisate 87, desi conturul spune ca sunt 97....

    Cine a mai gresit aici?

    Treburi grele la numararea asta de voturi!
  • +1 (1 vot)    
    sa ii propuna lui Tudorache sa faca si el... (Miercuri, 8 iunie 2016, 21:02)

    ..13 [utilizator]

    O cerere de renumarare - poate pentru dansul se aproba...

    Cu romanii trebuie sa fii creativ ca la atat jaf in tara nu poti duce fara putintica imaginatie si dis-respect pentru lege.


Abonare la comentarii cu RSS
.





ESRI


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă