Actualizat

HARTA INTERACTIVA Prezenta finala la alegeri - 48,27% pe toata tara / Prezenta in Bucuresti: 33.31%. Vezi situatia pe fiecare judet

de Victor Cozmei, Iulia Rosca     HotNews.ro
Duminică, 5 iunie 2016, 11:33 Actualitate | Alegeri locale 2016. Bucuresti

Prezenta finala la alegerile locale din 2016 - pe judete
Foto: Hotnews
Circa 48,43% din cetatenii cu drept de vot au votat duminica la alegerile locale. Fruntase la prezenta sunt judetele din Sudul tarii, in special Muntenia. Daca la inceputul zilei au aparut discrepante mari intre judetele din Transilvania si Banat si sudul tarii, in orele dupa-amiezii diferentele au mai scazut. La fel, prezenta in judetele din Moldova a crescut constant in a doua parte a zilei. Prezenta in Bucuresti a fost cea mai mica din tara: 33,31%.

>> Situatia la ora 21:00 - Clasamentul prezentei pe judete:

GIURGIU    -    63.2200 %
TELEORMAN    -    60.7300 %
OLT    -    60.4300 %
ILFOV    -    57.0100 %
DÂMBOVIŢA    -    57.0100 %
CĂLĂRAŞI    -    56.3900 %
GORJ    -    56.1500 %
VÂLCEA    -    56.0500 %
BUZĂU    -    54.7700 %
MEHEDINŢI    -    54.0400 %
SĂLAJ    -    54.0100 %
BIHOR    -    53.9000 %
IALOMIŢA    -    53.6600 %
ALBA    -    53.3600 %
BISTRIŢA-NĂSĂUD    -    53.0600 %
DOLJ    -    52.4900 %
MUREŞ    -    51.6700 %
PRAHOVA    -    51.3600 %
VRANCEA    -    50.9800 %
HUNEDOARA    -    50.9600 %
ARGEŞ    -    50.8400 %
CARAŞ-SEVERIN    -    50.3700 %
BOTOŞANI    -    50.3700 %
SUCEAVA    -    49.9200 %
CONSTANŢA    -    49.7100 %
ARAD    -    49.3900 %
TULCEA    -    48.5300 %
SATU MARE    -    47.8100 %
NEAMŢ    -    47.7300 %
MARAMUREŞ    -    47.5400 %
BRĂILA    -    46.6900 %
GALAŢI    -    46.1000 %
BRAŞOV    -    45.5900 %
BACĂU    -    45.1600 %
VASLUI    -    45.0300 %
CLUJ    -    44.8700 %
SIBIU    -    44.5000 %
COVASNA    -    43.8300 %
HARGHITA    -    43.6100 %
IAŞI    -    42.3200 %
TIMIŞ    -    40.7500 %
MUNICIPIUL BUCUREŞTI    -    33.3000 %

- Actioneaza butonul ">>" din coltul stanga-sus a hartii pentru legenda.

- Click pe judete pentru informatii referitoare la prezenta





Esti pe mobil? Vezi harta aici!










44491 vizualizari
  • -10 (26 voturi)    
    bucurestiul e ca KJ (Duminică, 5 iunie 2016, 11:42)

    xanti [utilizator]

    Molcom,doarme .
    Asta e perfect pentru PSD.
    • +36 (42 voturi)    
      depinde (Duminică, 5 iunie 2016, 12:02)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      prezenta masiva se inregistreaza in general exact acolo unde se voteaza masiv PSD. Pt ca PSD e votat in general de batrani, care sunt primii la vot. Daca nu se ingesuie lumea la vot in Bucuresti in primele ore e semn ca nu prea au iesit pensionarii bucuresteni la vot. Dar oricum e ff putin probabil sa nu iasa Firea, pt ca avansul era prea mare, si aia doi cocosi nu s-au inteles care sa renunte.
      • +5 (9 voturi)    
        In Bucuresti ies in primul rand votantii PSD (Duminică, 5 iunie 2016, 12:08)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui stefansb

        Deci cred ca diferenta va fi mai mare decat in sondaje in cazul unei prezente mai mici la vot.
        • +8 (12 voturi)    
          posibil (Duminică, 5 iunie 2016, 19:14)

          gear six [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          de curiozitate , m-am uitat in calendarul crestin ortodox.
          azi e Duminica Orbului din nastere.

          pe bune.
          • 0 (2 voturi)    
            pilda spune ca... (Duminică, 5 iunie 2016, 23:02)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gear six

            Orbul din nastere era fara de pacat si la fel erau si parintii lui.
            Oare tot asa sunt unii romani, mai ales cei sarmani?

            Daca DA - poate avem o sansa ca mai tarziu ei sa avem ochii deschisi!
            Posibil! Numai fariseii vor fi atunci suparati. Este de inteles.
            • +2 (2 voturi)    
              amice (Duminică, 5 iunie 2016, 23:31)

              gear six [utilizator] i-a raspuns lui ..13

              ai precizat bine ( la modul trecut - "era fara de pacat" , "erau si parintii lui").
              odata ce au votat un partid corupt pina in maduva ( condus de un condamnat penal) nu prea mai sunt fara de pacat.
              pricepi unde bat saua, da?

              si inca ceva, am ramas siderat vazand cum intr-un oras marisor a fost ales un fost puscarias condamnat pentru coruptie, care si-a ispasit pedeapsa.(unii i- ar spune Rm Valcea)
              asta nu mai e o a doua sansa acordata cuiva, asta e o noua oportunitate sa faca din nou ce a mai facut, amice.

              n-are sens sa-ti precizez cum se cheama aia care dupa ce sunt furati si pacaliti, il cauta din nou pe ala care si-a batut joc de ei, si il pun sa aiba grija iar de banii si bunurile lor.

              mi-e mila de ei sarmanii , sila a trecut de mult.
              • 0 (0 voturi)    
                respect parerea Dvs. (Luni, 6 iunie 2016, 2:42)

                ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gear six

                Oare inteleg ei ca sunt furati, pacaliti si ma jenez sa mai scriu ce sunt?

                Mila ma incearca si pe mine - dar unde minte nu este, ramane doar politica si aia ca vai de ea.
        • +1 (5 voturi)    
          Da (Duminică, 5 iunie 2016, 19:55)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          Aşa este. După cum vedem "spiritul civic" nu există în Bucureşti - unde există prezenţa cea mai mică din ţară !!!

          Arată clar că bucureştenii îi doar undeva de tot şi sunt pe DN1 spre munte şi pe A2 spre mare dar apoi se dau rotunzi în faţa Moldovei (noastre de Vest) că ei sunt civicii superiori şi restul sunt provincia !
          • +1 (3 voturi)    
            s-ar mai putea ceva... (Duminică, 5 iunie 2016, 22:20)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            Sunt mai putini simpatizanti P$D si se misca cu mult mai greu decat restul.

            Spiritul civi exista pentru a fi etalat pe FB, nu pentru actiune.
            Mare rusine pentru Bucuresti!
      • +19 (29 voturi)    
        Batranii de azi tinerii de ieri (Duminică, 5 iunie 2016, 13:13)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Cine are acum 60 de ani avea 34 la revolutie, problema este ca s-au becalizat. Putini romani citesc, universitatile au decazut sub negotul diplomelor, televiziunile sunt instrumente de prostire, iar la nivel de internet fata de alte limbi importante unde gasesti mii de documentere, conferite, podcasturi interesante, la noi sunt ocupate de dacopati si pseudostiinta.
      • +5 (11 voturi)    
        invers (Duminică, 5 iunie 2016, 13:56)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Din pacate este exact invers... Votantii PSD, pensionarii, intotdeauna voteaza. Prezenta masiva inseamna ca vin la vot cei care nu vin de obicei, si asta se intampla cand un candidat de dreapta reuseste sa mobilizeze electoratul dezinteresat / nehotarat.
        • +9 (9 voturi)    
          esti sigur? (Duminică, 5 iunie 2016, 14:21)

          stefansb [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

          uita-te pe harta. exact acolo unde e prezenta mai mare iese psd. in ciuda a tot ce se spune, psd castiga mereu acolo unde prezenta e mai mare.
          Pt ca acolo reusete sa isi mobilizeze electoratul. Poate daca erau doua tururi in turul doi conta o prezenta masiva, care sa voteze anti psd. Doar cand se ajunge in tur doi prezenta la vot inclina balanta invers, pt ca atunci PSD nu mai are de unde aduce in plus, toti ceilalti votand contra lor.
          Dar la alegerile astea iti garantez ca acolo unde prezenta va fi mai mare, acolo va castiga PSD.
          • +3 (3 voturi)    
            daaa :( (Duminică, 5 iunie 2016, 17:35)

            Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

            din pacate asa e, ai perfecta dreptate in ambele comentarii...
            nu degeaba au facut in asa fel incat sa fie doar un tur de scrutin :(
      • +3 (13 voturi)    
        Trendul e pentru mine clar (Duminică, 5 iunie 2016, 16:23)

        ZaR [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        1) Romania devine incet incet o tara de pensionari, pentru pensionari impartasind soarta Moldovei, care de mult nu mai este un stat!
        2) Cu granitele deschise tinerii sunt invitati practic sa plece la salarii mai mari ca in tara, dar de mizerie fata de cei de acolo.
        3) Democratia si alegerile, oricare din ele, devin in Romania un fel de "23 August" periodic, se face prezenta doar, caci majoritatea, adica oamenii in varsta, s-a "aranjat" cu ciocoii care delapideaza statul pentru pensii "garantate".
        4) DNA devine un arbitru in luptele dintre ciocoi...cand ii insfaca pe unii, cand pe altii...dar nu combate nici o coruptie, pentru ca coruptia la nivel inalt are girul majoritatii votantilor
        5) Numai un faliment ca al Greciei va mai trezi aceste generatii "de maini intinse", iar Rusia ne asteapta, daca intre timp America se resgandeste si nu ne mai transforma intr-un Guatanamo european.
        • 0 (0 voturi)    
          cel mai trist este (Duminică, 5 iunie 2016, 22:26)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

          pct. 4 - care este in controlul nostru.

          Ce sperante sa mai ai de la Moldova cand in RO, Bucuresti, cel mai bogat din RO, situatiunea sta in acest fel.

          Bucurestenii nu s-au trezit inca, varianta optimista, sau sunt stransi legati/atasati de P$D, varianta pesimista.

          Ce poate schimba bucuresti-ul?
          Cum se pot schimba bucurestenii?

          As vrea sa am raspunsuri la intrebarile de mai sus.
          Poate doar educatia bagat cu forta pe gatul tinerilor sa ii mai aduca catre o alta atitudine/mod de a gandi. Trist rau de tot!
    • +16 (26 voturi)    
      ora adevarului (Duminică, 5 iunie 2016, 12:22)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Oricum azi va fi ora adevarului pt multi papagali. In primul rand pt Predoiu. Eternul viitor "prim-ministru" va afla de ce nu a fost niciodata prim ministru: pur si simplu e mai slab chiar si decat partidul. Bogdan Diaconu va afla ca 200 mii de like-uri pe Facebook nu se traduc mereu in succes la urne (ma refer in toata tara, nu cred ca PRU va lua mai mult de 3%, ca in capitala nu ia mai mult de 2%). Turcescu si PMP vor afla inca odata ca sunt un proiect fara viitor. Iar Nicusor Dan va afla ca in 4 ani a castigat vreo 8 puncte in plus, semn ca nu prea stie sa-si promoveze campania (ceea ce nici nu e de mirare, cand ai un sef de campanie ce-l aduleaza pe Putin).
      Si vom afla si noi, astalalti papagali, ca in 90% din localitati primarul in functie e reales, pt ca, nu-i asa, toti suntem nemultumiti de cum merg lucrurile, dar de fapt nu vrem sa schimbam nimic. Degeaba ne agitam pe net, daca nu facem cu adevarat ceva sa schimbam lucrurile. Alternative nu prea sunt, dar nici nu ne chinuim noi sa le construim, doar asteptam sa vedem dintre cine putem alege.
      • -11 (25 voturi)    
        va fi ora adevarului pentru DNA (Duminică, 5 iunie 2016, 12:28)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Se va vedea ca campania lor de catuse TV a lovit exact in dreapta politica.
        Lumea nu vrea sa mai vada fapte ale anilor 1950.
        • +7 (15 voturi)    
          ..."ca campania" - ucenic format de Abramburica (Duminică, 5 iunie 2016, 14:31)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          Pi$ideaua.....mergi in fata casei tale si foloseste instructiunea " loc de dat cu capul"
        • +4 (6 voturi)    
          Ho ho rusnacel (Duminică, 5 iunie 2016, 18:53)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          Va sa zica DNA-ul e problema voastra cea mai mare nu vreo doctrina sau vreun partid politic.
          Iar povestea cu anii '50 sa i-o spui lui Cretineanu si altii ca el. In anii '50 comunistii si securisti imuscau oamenii mai Ivane, pentru ca aveau mai mult de 2 vaci in curte si nu voiau sa le dea ca CAP sau ca erau intelectuali.
          Atunci cand o sa-l vad pe Tariceanu legat la de acelasi lant cu Ponta sapand la Canalul Dunare - Marea Nordului, atunci aveti voie sa faceti comparatie cu anii '50.
      • +1 (1 vot)    
        asa (Duminică, 5 iunie 2016, 21:33)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        firea e candidatul pensionarilor ceausisti, moskovitul nicusor e candidatul hipsterilor cu iphone si bicicleta, care se deosebesc unii de altii ca capul de pajura. Pensionarii batrini si cei tineri sint de fapt la fel, doar feisbucul si bicicleta care ii diferentiaza sint irelevante, in fond ambele categorii vor exact aceleasi lucruri. O tara de pensionari. Iar diversiunea moskovei cu nicusor dan a fost magistrala, legiunile de prosti au cazut in capcana.
  • -2 (20 voturi)    
    PArtidele din Ro (Duminică, 5 iunie 2016, 11:48)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Sunt ilegitime. NU le dati votul. Sunt bande de hoti !!!
    • +4 (12 voturi)    
      cum ii turcu, si pistolu (Duminică, 5 iunie 2016, 12:33)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      partidele din ro is ca oamenii din ro. deci aia cinstiti si destepti n-au de ce sa voteze, ca oricum prostii, hotii si mincinosii is mai numerosi.
    • +4 (14 voturi)    
      Asa consider si eu dar am fost la vot! (Duminică, 5 iunie 2016, 14:20)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Profit de onoarea care mi se da de a vota, am votat, am abtipildul pe buletin, dar mi-am imvalidat votul! Nu am vazut pe nimeni sa lupte pentru IMM-uri! Ponta-PSD a fost abuziv, tineti minte inchiderile IMM-urilor ca au 30 de lei in minus in casa, guvernul "liberal" ulterior a inceput guvernarea punandu-se cu barosul pe IMM-uri, facand o paguba mai mare decat Ponta! Motiv de somaj si probabil motiv pentru care PSD-ul iar va lua puterea la locale! Oricat urasc PSD-ul nu pot vota anti-IMM-isti! Si toate partidele asa sunt!
      • +1 (9 voturi)    
        Exista si alte paride (Duminică, 5 iunie 2016, 16:16)

        OanaDobrean [anonim] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Exista si alte partide, nu doar PSD si PNL!! De ce sa nu dam sansa unor pardide mai mici care pana acum nu au avut putere sa poata vorbi/face ceva? Mereu ne oprim doar la cele doua mari...si ne invartim in cerc. Suntem mereu condusi de cei mai corupti.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu m-a frapat nici unul prin discurs de dreapta! (Duminică, 5 iunie 2016, 17:22)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui OanaDobrean

          Doar asa i-as da sansa. Nu a venit nimeni cu propuneri de reducere a celor 2 milioane de angajati-someri-birocrati de la stat! Nimeni nu s-a revoltat cand se abuzeaza IMM-urile! Nimeni nu e revoltat de legile-anticoncurenta date in cele mai multe domenii pentru a pastra securistilor si politicienilor o sursa de cash! Cum apare unul la putere se gandeste ce obligatii sa mai dea IMM-urilor!
      • +2 (4 voturi)    
        Nu ai rezolvat nimic (Duminică, 5 iunie 2016, 19:59)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Esti un fraier. Nu ai rezolvat nimic. Cui crezi ca o sa-i pese de un vot anulat !?

        E ca si cum ai incerca sa scuipi intr-un tanc cu speranta ca il vei distruge.....

        Votul e ca un glont pe teava, am mai spus. Il tragi in directia care trebuie, spre inamic. Daca il tragi in vant, nu sperii nici inamicul si ramai si tu fara gloante. Adica, victim sigura.
  • -2 (8 voturi)    
    Fiefurile PSD super active de dimineata (Duminică, 5 iunie 2016, 11:49)

    MBA [utilizator]

    Ma intreb ce vor cei care se opun PSD-ului in aceste alegeri... Vor totusi sa castige cei pe care nu-i vor de fapt?
    • +1 (3 voturi)    
      Nu (Duminică, 5 iunie 2016, 13:42)

      Caprioara [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Nu,vor doar sa nu fie furati in continuare. Cei care vor sa li se fure banii dati la stat, n-au decat sa voteze ca pana acum. Problema cea mare este ca ei nu inteleg mecanismul...
  • -16 (30 voturi)    
    891 (Duminică, 5 iunie 2016, 11:53)

    Mazeta [utilizator]

    „891 cereri în Registrul Electoral pentru alegătorii români din străinătate, după primele două luni de înscrieri”.

    Se pare că diasporezii nu vor să apară în evidențele statului român, de parcă le-ar fi frică sau ar munci ilegal în străinătate. Sau poate pur și simplu le place să spargă geamurile ambasadelor și apoi să urle că le sunt încălcate drepturile constituționale.
    • +9 (17 voturi)    
      Oare mai au diasporezii chef sa fie batjocoriti si (Duminică, 5 iunie 2016, 12:17)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      furati de drepturi garantate constitutional, sau si-au dat seama ca mafia neocomunista nu va fi data jos niciodata? Cam asta ar fi intrebarea. Trista intrebare la 26 de ani dupa Revolutie,nu?
      Iar despre parerea ta, cam subiectiva, nu crezi? Cati ani de vechime ai in strainatate pentru a putea realiza cum si despre ce gandesc diasporezii de care vorbesti?
      • 0 (0 voturi)    
        El e in strainatate pieste Nistru (Duminică, 5 iunie 2016, 21:40)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        acolo sa.
    • -4 (16 voturi)    
      Sau poate cei SRI (Duminică, 5 iunie 2016, 13:59)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      şi-au dat seama că nu mai ţine schema....
    • +4 (8 voturi)    
      dublu (Duminică, 5 iunie 2016, 15:29)

      Conservator [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu stiu altii cum sint dar eu nu vreau sa votez de doua ori la locale. Am mai votat odata aici unde stau in Germania, in primavara, ar fi imoral* si deci incorect sa votez a doua oara si inca intr-un oras in care nu locuiesc.
      __________
      * imoral = stiu ca nu prea cunoasteti cuvintul asa ca va ajut: e ce face PSDul in 95% din cazuri. Mai simplu: e ce faceti voi, prostacii, care cautati sa va sustineti ideile prin minciuna, omisiune, manipulare.
  • 0 (12 voturi)    
    Romania e in sange (Duminică, 5 iunie 2016, 12:01)

    levierul [utilizator]

    asta e concluzia.
    PSD victorie!
    • 0 (2 voturi)    
      pai... (Duminică, 5 iunie 2016, 20:47)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      intr-un singur tur nu avea cum sa se intample altfel...
      cu atat mai mult cu cat partidele nu au vrut sa se uneasca impotriva psdului...

      asta e ... singura speranta pe care o am e ca dupa 4 ani rosii, sa se trezeasca romanii si sa termine cu partidul asta penibil!
  • +2 (10 voturi)    
    doar 7.2% ??? (Duminică, 5 iunie 2016, 12:01)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    se stie al cui este electoratul care voteaza cu precadere in prima parte a zilei ;) Cred ca e de bine! E foarte posibil sa avem o balansare ca la prezientiale !
    • +1 (13 voturi)    
      este masa critica de asistati ocial gen mazeta (Duminică, 5 iunie 2016, 12:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      dupa ora pranzului incepe potopul impotriva U$Lamului, P$D si penele nu prind 40 % din primarii ! la toamna penele nu intra in Parlament, peste 4 ani P$D nu va mai intra in Parlament, motociclenii, protanacii si pemepul idem....in max 8 ani viata pretins politica va fi inlocuita de tehnocrati ! PUNCT
      p.s in toti acesti 8 ani vom vana mazete si postaci mujici ca in filmul Romanovilor !
      • +4 (6 voturi)    
        visezi (Duminică, 5 iunie 2016, 12:32)

        stefansb [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        la ce alternative exista acum PSD si PNL se permanentizeaza la putere. Spui ca PNL nu intra in parlament. Si cine intra? PMP? Diaconu si PRU? Geoana si partidul lui? UNPR? Alde a lui Tariceanu? cam astea sunt alternativele.
        Pana nu construim ca societate o alternativa reala nu e nici o sansa sa scapam de PNL si PSD.
      • +1 (1 vot)    
        om bun (Duminică, 5 iunie 2016, 22:32)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Asa sa fie!

        keep on going!
  • +3 (13 voturi)    
    18 milioane de votaci? (Duminică, 5 iunie 2016, 12:09)

    demaGOGU [utilizator]

    ...nici daca adunam sugarii, prescolarii si scolarii!
  • +5 (13 voturi)    
    iar scot astia mortii la votare prin sud (Duminică, 5 iunie 2016, 12:13)

    mnicku [utilizator]

    mai au putin si trec Dunarea dupa voturi.
    • -1 (1 vot)    
      Se stie, (Duminică, 5 iunie 2016, 13:03)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Dragnea nu e singurul necromant.

      Cred ca Biserica ar trebui sa investigheze si sa arda toti necromantii pe rug, ca pe vremuri.
  • +9 (19 voturi)    
    Fura din nou Sudul de rupe. (Duminică, 5 iunie 2016, 12:19)

    potaissa [utilizator]

    bataie de joc cu telespectatori.Atata vreme cat personaje de calibrul Dragnea/Firea/Ponta/Olguta de la Craiova sunt inca in libertate, n-are sa se schimbe nimic in amarata aia de tarisoara.
    • +4 (4 voturi)    
      e mai complicat de atit. (Duminică, 5 iunie 2016, 12:36)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Dragnea/Firea/Ponta/Olguta de la Craiova au sustinere populara. se vede si pe harta. deci cind si cum se vor schimba lucrurile in tara asta?
      • +1 (1 vot)    
        se voiteaza (Duminică, 5 iunie 2016, 16:30)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        Se voteaza, prietene! Nu sondajele aleg, ci stampilele.
    • +1 (3 voturi)    
      nu prea are legatura (Duminică, 5 iunie 2016, 13:16)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      pot sa fie 100% in teleorman. asta nu influenteaza alegerile din Sibiu, Cluj sau Satu Mare.
      • -2 (4 voturi)    
        Chiar nu are? (Duminică, 5 iunie 2016, 13:32)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Dragnea avusese un scor de vreo 230% in vara 2012....in Sud.
        • +2 (6 voturi)    
          locale si parlamentare (Duminică, 5 iunie 2016, 13:41)

          stefansb [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          la locale chiar nu are legatura. nu conteaza cati voteaz in teleorman, pt alegerile din Sibiu de ex conteaza doar voturile din Sibiu. Poate sa aiba PSD 300 mii de voturi in Teleorman, daca are doar 10000 in Sibiu nu castiga nimic din judetul Sibiu.
          La parlamentare e altceva, se face scorul pe tara, conteaza fiecare vot. Acolo a umflat Dragnea votul.
          Aici...nu. Aici fiecare localitate alege primarul ei, fiecare judet alege consilierii lui. Chiar nu conteaza ca ies toti teleormanenii, decat pt ei. Si cum in zonele cu prezenta mare oricum PSD castiga, mai degraba tind sa cred ca tine de faptul ca acolo sunt multi pensionari, care voteaza dimneata, si mai ales voteaza in proportie mai mare.
          In toata tara pana la ora asta cea mai activa categorie a fost 45+. Pai in judetele alea 45+ e categorie predominanta de populatie, ca tinerii sunt la Bucuresti sau plecati la munca in afara tarii, deci nu pot vota.
          Repet: nu au de ce sa umfle prezenta la vot, acolo unde stiu sigur ca vor castiga, pt ca nu conteaza voturile pt alte zone ale tarii.
          Si mai e o chestie. In Sibiu de ex acum ploua de rupe. Vad ca in Bucuresti e soare (de la reportaju cu expozia din targ). Inseamna ca in sud e soare, deci e mai probabil ca oamenii sa iasa din case acolo, decat aici unde ploua cu galeata.
      • +1 (1 vot)    
        Sud voteaza PSD...de ce ? (Duminică, 5 iunie 2016, 15:34)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        nu inteleg de ce voteaza Sudul cu PSD, exista o explicatie?
        • -1 (3 voturi)    
          e simplu. sunt mai multi batrani (Duminică, 5 iunie 2016, 16:11)

          stefansb [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Citat din articol: "In regiunea Sud - Muntenia, populatia in varsta de 65 de ani si peste a avut cea mai mare pondere (17,0%). Cea mai redusa pondere a populatiei varstnice, s-a inregistrat in regiunea Nord- Est (14,1%). La 1 ianuarie 2015, judetele cu cele mai mari ponderi ale populatiei tinere (0-14 ani) au fost Suceava (17,9%), Iasi (17,3%) si Vaslui (17,2%). Cele mai scazute ponderi ale populatiei de 0-14 ani s-au inregistrat in judetele Hunedoara (12,7%), Teleorman (12,8%) si Braila (12,9%). Ponderea populatiei varstnice a variat intre 12,6% (judetul Iasi) si 21,7% (judetul Teleorman). Indicele de imbatranire demografica a inregistrat valori cuprinse intre 72,7 persoane de 65 ani si peste la 100 persoane de 0-14 ani (judetul Iasi) si 168,6 persoane de 65 ani si peste la 100 persoane de 0-14 ani (judetul Telorman)"
          A se vedea ca celebru Teleorman e lider la populatie imbatranita, iar zonele cu absenteism din Moldova, fief PSD, sunt exact zonele cu populatie tanara: Vaslui, Iasi, Suceava.
          Pur si simplu sudul tarii e o zona in care au ramas doar batranii, publicul tina PSD.
          http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-20048458-populatia-romaniei-1-ianuarie-2015-14-detalii-care-probabil-nu-stiai.htm
          • +2 (2 voturi)    
            tineri plecati (Duminică, 5 iunie 2016, 16:27)

            stefansb [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

            in completarea statisticii mai trebuie spus ca majoritatea tinerilor din sud sunt fie plecati la studii in Bucuresti sau Ardeal, fie plecati la munca in Europa. Astfel ca, atunci cand se contabilizeaza voturile, ele sunt in mare parte exprimate de cei ramasi acasa, adica de batrani. Valabil si pt Moldova, majoritatea tinerilor moldoveni fiind in Bucuresti, Brasov sau Cluj, sau in afara tarii. Adica voteaza din diaspora. Si stim ca diaspora nu voteaza PSD.
            Deci chiar si aceasta statistica nu arata realitatea exact asa cum e ea. Populatia ramasa acolo e chiar mai imbatranita decat o arata statstica, pt ca desii unii tineri au buletinul pe adresa parintilor, ei sunt si voteaza de fapt in Bucuresti, Ardeal sau diaspora la parlamentare, si nu voteaza deloc la locale, ca nu fac un drum pana unde au adresa in buletin pt a putea pune stampila.
          • 0 (0 voturi)    
            Buna intrebare... (Duminică, 5 iunie 2016, 17:11)

            SocruLuGorghiuSiDragnea [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

            cel putin parte din explicatie este ca Bucurestiul aspira lumea buna din toata zona
        • +1 (1 vot)    
          Da (Duminică, 5 iunie 2016, 22:21)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          sunt oameni care vor sa sufere. Se numesc sudisti.Sau in cazul zdrentei de Firea , fierari mitici.
  • +2 (4 voturi)    
    offffff! (Duminică, 5 iunie 2016, 13:12)

    talos [utilizator]

    Si multi si harnici....
    Quo vadis, Domine?
  • +6 (10 voturi)    
    Sfanta duplicitate... (Duminică, 5 iunie 2016, 13:41)

    talos [utilizator]

    Sclavii nu viseaza la libertate ci ca ajung ei stapani.
    Parlitii nu viseaza la dreptate ci ca ajung ei smecheri de smecheri.
    Fatarnicia multimii fara de coloana: laudam in gura mare DNA, ne bucuram in secret de necazul borfasilor prinsi iar in final ne ducem dupa capeteniile lor (borfasilor) ca poate ne pica si noua firmituri din prada.
    Aferim bre!
  • +4 (4 voturi)    
    DE UNDE 18.5 MIL DE VOTANTI??????????????????????? (Duminică, 5 iunie 2016, 14:30)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Conform recensamantului din 2011 eram 20.1 milioane cu tendinta de scadere lenta in viitorul apropiat! Probabil suntem vreo 19 milioane acum S-a schimbat cumva legea si voteaza si sugarii?
  • 0 (0 voturi)    
    Ungurii (Duminică, 5 iunie 2016, 14:34)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    Ca de obicei nu ies la vot, cum n-au facut-o nici la referendum (de parca nu-s cetateni romani), ies numai cand le convine...probabil ca acum s-au saturat si de ai lor, pe care si-i aleg de 26 de ani (si inainte tot ai lor taiau si spanzurau in vremea aia, doar ca nu faceau gura ca acum ca nu-i lasa Ceausescu). Oricum, sunt vreo 40 de localitati doar cu candidati de la UDMR, probabil pe la sate vai de capu lor. Sper sa nu mai treaca pragul la parlamentare, sa faca si sa desfaca ei guverne...Padurile tot se vor taia de Kerestoy, reprezentantii romanilor din zona nu vor fi, vor une in continuare presiune pe ei pana cand vor ceda, aceleasi mizerii....In loc sa-si vada de zona aia si s-o transforme sa dea de munca la oameni ca si-asa sunt ultimii din tara dupa Vaslui...
  • +5 (7 voturi)    
    primarul e ANGAJATUL tau ! (Duminică, 5 iunie 2016, 14:52)

    Elfu [utilizator]

    Nu conteaza cine iese primar.
    CONTEAZA ca fiecare dintre noi sa nu lase primarul sa faca ce vrea si sa il forteze sa faca CE TREBUIE.

    Daca vezi o groapa in asfalt fa o sesizare la primarie ... daca si ceilalti care ar trece pe langa ea ar face la fel primarul vafi NEVOIT sa o astupe. Daca doar injuri si treci mai departe o sa ai groapa pe care o meriti mult timp de acum incolo... Asta e tot. Vrei ca primarul (oricare ar fi el) sa fie angajatul tau ? ( asa cum si este de altfel) atunci nu il lasa sa stea degeaba ... tine-l OCUPAT. !!! Cere transparenta, cere sa rezove problemele pe care le are localitatea ta, cere sa isi justifice actiunile ... samd ... nu e greu ...

    bafta.
    • -3 (5 voturi)    
      la rezbel ca la rezbel (Duminică, 5 iunie 2016, 16:25)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      Se va sterge la ... cu sesizarea ta, DACA stie ca oricum iese la vot, ca urmare a absenteismului.

      Frica de sesizare este strans legata de prezenta la vot si mai ales de votul INFORMAT. Adica ala pe caer il dai cu capul tau, cu gandirea ta. Nu pe idea ca "asa voteaza si altii" sau ca "oricum nu conteaza".

      Votul e ca un glont: il tragi, nimeresti. Nu il tragi, vor trage altii in tine...
      • +1 (1 vot)    
        hmm... (Duminică, 5 iunie 2016, 20:38)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        dupa ce votezi ce faci daca nu castiga candidatul votat cu "capul tau" ? injuri si atat ? astepti alti 4 ani ca sa iti incerci norocul ? ... ce tare ...
  • +3 (13 voturi)    
    falsele judete (Duminică, 5 iunie 2016, 15:04)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Judetele astea din Sud traiesc numai din ajutoare sociale cam 60 % din polpulatie. Cam 25 % lucreaza in Bucuresti, restul pensioanri sau functionari.Pai cum sa nu voteze o viata moca la bufet?
    E normal ca cei din Bucuresti sa fie ultimii si ultimii o sa fie ca procentaj la vot. De ce? Primar genaral arestat, inlaturat de la promarie, in curs de a intra la parnaie. Primar sector 1 : la parnaie Primar sector 2 la parnaie, inlaturat de primarie, in arest Primar sector 3 : cercetat penal de DNA Primarul sector 4 : cercetat penal Primar sector 5 : arestat, inlaturat de primarie, in curs de a intra la parnaie in fine sector 6 : un nimeni, n-a facut nimic ,un mafiot de mana a 3a.
    Deci lipsa de incredere e pe locul intai. Am fost la vot in sector 3. Cine voteaza: oamenii noi ajunsi la peste 70 de ani, unii abia se tarau in sectia de vot, mamai, domni si doamne care dupa imbracaminte si purtari nu terminasera liceul. Cam astia sunt pe la urne.
    • -5 (15 voturi)    
      in bucuresti pot fi primii (Duminică, 5 iunie 2016, 15:47)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Ca tot Firea iese ,o sa jeliti 4 ani.
      Dar cel mai important la alegerile din toamna tot PSD castiga.
      Strada nu exista ,emigrati in masa, nu va vrem voi strada sunteti ciuma.
      • 0 (6 voturi)    
        shit... (Duminică, 5 iunie 2016, 16:04)

        TRABI [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Nu va e rusine ?
      • +2 (8 voturi)    
        Asa si (Duminică, 5 iunie 2016, 16:21)

        talos [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        daca cei care produc plusvaloare in societate emigreaza in masa voi, asistatii social, care nu produceti nimic decat paguba in societate din ce o sa traiti? Treceti cumva pe fotosinteza, ca palamida? Din ce crezi ca o sa va plateasca PSD-ul ajutoarele sociale daca nu mai au de la cine fura?
        “The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.” Margaret Thatcher
        • -1 (9 voturi)    
          .... (Duminică, 5 iunie 2016, 18:28)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui talos

          asistatii social,am muncit si ei la timpul lor.din impozitele si munca lor prost platita s-a construit ceea ce vedeti voi in tara asta.voi tinerii liberi,frumosi si destepti ce plusvaloare ati produs si ptr cine?
          it-istii unde platesc impozit pe salariu?sunt si ei asistati social?
          ce paguba produc bai oamenii batrani care au muncit cand au fost apti de munca?
          tu ce produci bai talos si ptr cine? cred ca tot populatie reziduala esti si tu,ca daca ar fi ceva de capul tau ai munci undeva in vest,pe bani multi,nu ai bate netul jignind oameni onesti si cinstiti.
          ps.it-isti sunt corporatisti,tineri frumosi si liberi?
          • +1 (5 voturi)    
            Pensionarii nu sunt (Duminică, 5 iunie 2016, 19:35)

            talos [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

            asistati sociali! Consulta DEX daca nu esti in clar cu categoriile.
            Modul tau de exprimare si ura care musteste din text spun totul despre ce fel de persoana esti si de la ce post de televiziune-ti insusesti ideile ca proprii nu ai.
            Hai sictir! ( ca sa fiu in ton cu "bai-ul" tau)
            • -2 (4 voturi)    
              ... (Duminică, 5 iunie 2016, 20:31)

              miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui talos

              si din defularea pe net a refularilor tale freudiene rezulta ca tot din categoria populatiei reziduale faci parte!
              hai sictir idem!
              • +1 (3 voturi)    
                este praf (Duminică, 5 iunie 2016, 21:09)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

                praf rau...
                si apropos... daca placa unu ca mine... mor de foame 4-5 asistati sociali
                asa ca putin respect pentru "corporatistii" care duc in spinare tara asta
      • -3 (3 voturi)    
        vor vota si tinerii! macar pt Colectiv (Duminică, 5 iunie 2016, 16:30)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Fiecare sa voteze ce doreste. Ce e aia "tot x iese"?! Sigur ca tot X iese daca tu (generic vorbind, nu e lla persoana) stai la TV si astepti sa decida altii pentru tine?!

        Fatalismul asta e moartea democratiei. Ca si idea imbecila ca trebuie sa votezi ce crezi ca vor vota altii.

        Eu cred ca tinerii (in special cei ce au implinit acum 18 ani) trebuie sa isi spuna parerea, sa voteze. Dar asta acum, sa nu amane.

        Cei batrani apuca sau nu sfarsitul de mandat, dar cei tineri voteaza pentru ei.

        Nu e in ordine sa nu-ti lasi parintele sa-ti aleeaga blugii, dar sa il lasi sa iti aleaga primarul!
    • +3 (3 voturi)    
      Cu atat mai important sa mergem noi la vot, (Duminică, 5 iunie 2016, 15:48)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      altfel nu se poate.
  • +1 (5 voturi)    
    F f f slaba prezenta (Duminică, 5 iunie 2016, 16:04)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    La nivel national, este o prezenta foarte mica la vot. Lumea s-a saturat de minciuni, este scarbita efectiv.
    Acelasi sentiment va fi intalnit si la alegerile parlamentare.
    200 euro pe luna salar...si te cheama la vot ?
  • +2 (10 voturi)    
    democratie inseamna vot (Duminică, 5 iunie 2016, 16:23)

    Dedalus [utilizator]

    Nu exista absenteeism real. Cine nu voteaza, voteaza de fapt cu primul clasat. Matematic vorbind.

    Este ciudat ca isi exprima "dezgustul" exact cei care vor schimbarea. Crede cineva ca a nu iesi la vot are vreo semnificatie politica reala?! Nu are , nu are absolut deloc. Cine nu iese la vot face de fapt jocul primului clasat.

    Adica, in speta, in Bucuresti, cine nu iese la vot voteaza de fapt primul clasat.

    Cine se plange dupa aia ca "nu e democratie domle!" de-aia nu ar fi votat, e un incult politic. Mai mult, cine nu a votat nu ar trebui sa aiba dreptul sa comenteze ceva referitor la democratie. Nu poti sa stai deoparte si sa marchezi si goluri....
    • -3 (5 voturi)    
      serios? (Duminică, 5 iunie 2016, 16:39)

      NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      oamenii cu salar de 250 de euro, sa iasa sa voteze pt unii care vor avea salarii marite , de 4000 de euro pe luna ?
      no tnx
      prefer sa ies la o bere, sincer
      lehamitea si lipsa de incredere se reflecta in nivelul dezastruos de prezenta la vot, f f slab ( cel mai slab de dupa revolutie) si asta trebuie sa dea de gandit politicienilor
      • +2 (6 voturi)    
        Lasitatea se plateste. (Duminică, 5 iunie 2016, 17:10)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

        Atunci stai acasa si plange-ti de mila!

        Crezi ca se uita cineva la "dezgustul" tau? Crezi ca un salariu mic e o scuza pentru ca nu votezi?1

        Imi cer scuze pentru duritate, dar exact de-aia ai salariu mic: in loc sa lupti pentru un salariu mai mare, iesi la bere.

        Bea-ti Berea din salariul tau mic. Oricum daca nu votezi, nu contezi.
    • +2 (4 voturi)    
      Subscriu! (Duminică, 5 iunie 2016, 16:41)

      Cetatean97513 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Si pe urma se pling ca vai ce greu o duc.... De obicei sint astia care asteapa "minuni" sa "sa li se dea" ceva.... Daca vrei sa schimbi te duci la vot si dai si doua dupa ceafa celor apropiati care zic ca nu se duc sa-i trezesti din hibernare intelectuala.
    • +1 (3 voturi)    
      prezenta redusa ? (Duminică, 5 iunie 2016, 18:58)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      este exact rezultatul lozincii: "X si Y aceeasi mizerie". Votantii -subliminal- au inteles ca degeaba voteaza.
      • 0 (2 voturi)    
        mai degraba din lene (si bravada....) (Duminică, 5 iunie 2016, 19:29)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

        Tocmai ca nu ar fi trebuit sa inteleaga asa. Ideea era ca trebuie schimbate partidele, trebuie reformate partidele. Nicidecum ca ar trebui desfiintate partidele de tot...

        Cine nu voteaza pe idea asta ca toate partidele sunt la fel de fapt isi doreste ca partidfele sa se schimbe fara ca respectivul votant sa faca vreun effort.

        Oamenii nu voteaza de multe ori din simpla lene, lene pentru care gasesc to felul de motive care sa sune mai bine.
      • 0 (0 voturi)    
        ei e prosti? (Duminică, 5 iunie 2016, 22:35)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

        Nu stiu inca despre ce este vorba si cum se mananca alegerile?

        Imi pare rau - nu este asa!
        Este vorba despre multa indolenta si ignoranta - efecte fatale care conduc la moarte sigura.
        Vezi #Colectiv!

        Si evident cazurile interesante cu aspecte legate de SRI. poate SIE, musamalizate #HexiPharma.
  • -5 (9 voturi)    
    La sfarsitul zilei (Duminică, 5 iunie 2016, 16:24)

    UpNext [utilizator]

    45-48% votanti din total tara, 38-42% total Buc.
    PSDul castiga din inertia si lenea electoratului dreptei. Ei poarta responsabilitatea esecului.
    Eu NU votez, pentru simplul motiv ca nu am pe cine. Clar si onest.
    • -1 (5 voturi)    
      pe cel mia bun (Duminică, 5 iunie 2016, 17:48)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Daca nu votezi, e ca si cum ai vota pe castigator. E o iluzie ca daca nu votezi te baga cineva in seama.

      Nu cred ca nu ai pe cine. Poate la primar, vor fi fiind prea putini pentru ce vrei tu. Dar la consilieri?

      Uita-te si tu pe internet la candidatii de pe lista, judeca partidele lor, gandeste-te care dintre ei te-ar reprezenta cel mai bine. Nu perfect, ca asta nu se poate. Nu exista candidatul perfect, poti sa astepti cat vrei.

      Il poti allege pe cel care ti se potriveste cel mai bine.

      La alegeri e ca la insuratoare, daca astepti femeia perfecta, ramai holtei...:-)
      • +1 (1 vot)    
        „...E o iluzie...” (Duminică, 5 iunie 2016, 21:17)

        dt1961 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Prietene! Daca totul este corect in modul de votare, prefer sa raman „holtei” decat sa votez o nulitate,un noname, un imbecil ,un talhar un...etc. Vezi? Aici e problema. Un om normal si cu simtul raspunderii nu poate vota „raul cel mic” datorita faptului ca acesta maine o sa fie un rau si mai mare si uite asa a progresat tara in mod negativ in lungul timpului. Eu cred ca acolo unde candidatii sunt numai rebuturi ale societatii nu ar trebui sa-i voteze nimeni. Dar, dupa cum se poate observa, cca 50% din populatie merge sa voteze tocmai pe principiul d-tale si rezultatul este bine stiut dintodeauna. Castiga talharii care stiu manipula prostimea (majoritatea din cei ce se prezinta la vot). Daca ar fi multi sau foarte multi sa zicem peste trei sferturi din cetateni care neavand optiuni nu s-ar prezenta la vot , as vrea sa vad si eu primarul ales de 50 de votanti intr-un oras daca ar avea curajul sa se aseze in fotoliu stiind ca vreo cateva zeci de mii il detesta.
      • +1 (1 vot)    
        am placerea de a va anunta (Duminică, 5 iunie 2016, 22:46)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Ca am gasit perfect match!
        Se poate intampla!

        Cauta, cere si vei gasi/primi!

        Sic!
    • +1 (1 vot)    
      Punct ochit (Duminică, 5 iunie 2016, 21:05)

      UpNext [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      punct lovit!!!
    • +1 (1 vot)    
      totusi... (Duminică, 5 iunie 2016, 22:43)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Aveti o propunere a Dvs. pentru functia de Primar General al Capitalei - alta decat cele prezentate?

      Cred ca DA. Discutati cu aceea persoana si vedeti ce spune. Poate se mai aduna si altii care considera ca aceea persoana este cu mult mai buna decat variantele prezentate.

      Lobby puternic pentru alticineva!
      Se poate ca sa vina alegerile locale mai curand decat isi inchipuie unii - multi sunt penali si brusc vor disparea! Firea nici ea nu se simte prea bine!

      As spune ca se poate si altfel.
      Nu partidele o sa decida in vecie pe cine propun pe liste.
      Se poate ca un grup mai mic sau mai mare sa propuna/sustina un candidat membru sau nemembru de partid.

      Este o ALTA CALE in care cred si care poate sa fie testata!
      Am testat calea si am mers pana la un punct. Data viitoare voi merge mai mult si mai repede.

      A fi onest nu inseamna sa nu lupti pentru ceva mai bun, pentru ceea ce crezi!
      Asta daca evident va intereseaza ce se petrece pe plan local!
  • +1 (3 voturi)    
    Prognoza Bucuresti (Duminică, 5 iunie 2016, 16:28)

    UpNext [utilizator]

    Firea - 37/39%, Dan - 21/23%, Predoiu - 12/14%, Turcescu - 4/5%.
    • -4 (6 voturi)    
      ilegal (Duminică, 5 iunie 2016, 17:12)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Ia mai stapaneste-te cu sondaje publicate in ziua alegerilor! Este illegal. Si imoral pe deasupra.
  • +8 (12 voturi)    
    asta e, vrerea poporului! Vox populi! (Duminică, 5 iunie 2016, 16:38)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    un popor care e pe duca si doreste clar mentinerea acestei directii: imbatranire accelerata, declin demografic abrupt, saracie extinsa si pungi de saracie, mizerie, poluare, samd. ( dar nu-i bai, vom avea "familie crestina"" din cativa tineri cati vor mai fi).

    Mai un HexiPharma, mai un Colectiv, mai o epidemie de TBC , cancere care la altii se trateaza si la noi nu, infectii mortale samd probabil ca in 2050 daca vor mai fi 15 milioane de romani mare minune, cred ca realist ar fi 10-12 milioane de romani. Astfel ca va fi suficient spatiu pt imigrantii din Africa si pt cei musulmani. Vorbim de o Africa unde populatia e asteptata sa creasca de la putin peste 1 mld acum la 3 mld in 2050. Asa ca o Romanie depopulata, cu 80-90 % batrani sclerozati PSDisti , cu pensii derizorii sau chiar deloc, va fi un teren ideal de colonizat.

    Si nu, nu e de vina nici Soros, nici Merkel, nici oculta iudeo-masonico-satanista, nici reptilienii sau gorilienii. Ca nu ei pun romanii sa voteze cu PSD si/sau cu coruptii! Din contra, as spune!

    Cine poate- il indemn sa plece, aici nu mai e viitor pt nimeni! Probabil ca vom ajunge ca poporul evreiesc, pribeag si fara patrie, caci noi nici macar nu ne-o meritam!
    • 0 (4 voturi)    
      ... (Duminică, 5 iunie 2016, 18:39)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      astea sunt cuvintele tale?
      tu indemni pe cei care pot,sa plece?
      tu de ce nu pleci?
      cand spui " batrani sclerozati PSDisti " vorbesti asa in general sau te referi strict la familia ta?
      cand ai aparut pe hn propovaduiai imigratia musulmana in ro ,acum nu o mai accepti?
      exceptand atacul la "familia crestina" si Biserica Ortodoxa Romana,tu alte teluri mai ai pe lumea asta?
      teribil trebuie sa fi fost traumatizat ca sa postezi asemenea voma pe net!
    • +2 (2 voturi)    
      Arogant (Duminică, 5 iunie 2016, 20:24)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Aroganta distruge RO. Indivizi ca tine gata s-o stearga in loc sa lupte cu mafia - si nu PSD ci toata - ce are PNL sau UNPR ...? Asa ca nu mai fi dobitoc arogant ! Bucurestenii dupa 12-16 ani ,de mafie de dreapta incearca si altceva. O sa iasa stanga - dar poate cu consilii mai colorate.
      Cat priveste comaparatia cu evreii mai trebuie circa 2-3000 de istorie si constiinta nationala si mai vorbim.
  • -2 (10 voturi)    
    Hai ca se poate..... (Duminică, 5 iunie 2016, 17:42)

    vin24 [utilizator]

    Cati erati la Colectiv!!!!! Unde sunteti astazi????
    • -1 (7 voturi)    
      lasi (Duminică, 5 iunie 2016, 19:41)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui vin24

      Subscriu!

      Pai da! Dupa Colectiv era gata sa porneasca o revolutie. Acum nu mai sunt tienri cu curaj nici macar sa se miste pana la sectia de votare?!

      Sa nu votezi nu inseamna absolut nimic. Un om care nu voteaza nu conteaza.

      Este absolut mizerabil si las sa absentezi de la vot. Inseamna ca de fapt lasi pe altii sa voteze pentru tine. Si dupa aia mai ai si pretentia sa critici ce-a iesit...
      • +1 (1 vot)    
        daca ati fi fost acolo in strada (Duminică, 5 iunie 2016, 22:49)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Ati fi putut vedea cine era pe strada!

        A fost un joc de glezne pentru a iesi unul care acum se incalzeste din nou!
        Sa nu ne mintim cu cifre si imagini prefabricate!

        Evident ca erau si oameni de buna credinta, dar si multi pescuitori in ape tulburi.
  • 0 (4 voturi)    
    Votul tau conteaza... (Duminică, 5 iunie 2016, 18:16)

    Zilias [utilizator]

    doar aparent. Ca simplu cetatean nu ai libertatea de a alege pe cine doresti ci doar ce iti baga pe gat partidele. Putinii independenti sunt de obicei sustinuti tot de partide asa ca e acelasi lucru. Cu toate acestea, asta e calea de urmat normala intr-o democratie normala dar nu si la noi unde de 26 de ani indiferent cine este la putere toti fura pe rupte si sunt corupti. Asadar, daca mie nu-mi place nici un candidat, ce as putea vota? Simplu, arat ca imi pasa de tara asta prezentandu-ma la vot dar imi anulez votul aratand ca oferta politica este de neacceptat. Cum ar fi ca la finalul zilei sa existe 5 voturi valide si 1 milion de voturi anulate! M-am saturat sa votez gunoaie si raul cel mai mic.
    • 0 (0 voturi)    
      nu prea (Duminică, 5 iunie 2016, 19:19)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Zilias

      Nu prea! Nu rezolvi nimic asa.

      In nici o tara din lume nu vor fi candidati pe placul tuturor
      • +1 (1 vot)    
        Corect, dar... (Duminică, 5 iunie 2016, 20:39)

        Zilias [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        eu nu vorbesc de placul tuturor ci de placul individual. Fiecare individ are dreptul sa voteze pe x daca crede de cuviinta ca x e ok, sau sa sanctioneze oferta politica prin anularea votului. De ce sa fie fortat sa aleaga din mai multe rele??? Nu mai merge cu votat raul cel mai mic..e tot rau. Imagineaza-ti o mobilizare generala si un procent masiv de voturi anulate...ar fi un puternic semnnal ca ne-am saturat si nu suntem oi!
        • 0 (0 voturi)    
          din pacate, alta cale (democratica) nu exista (Duminică, 5 iunie 2016, 23:49)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Zilias

          Nu ar fi nici un semnal. Nu intereseaza pe nimeni. "Sanctiunea politica" prin anularea votului sau neprezentare este lipsita de eficienta, nu produce nici un effect.

          Daca la vot se prezinta 2 persoane din 2 milioane, votul e validat.

          Da, trebuie (treabuia) sa alegi din ce ofera partidele. Alta cale in democratie nu exista.
          • 0 (0 voturi)    
            mai este o cale (Luni, 6 iunie 2016, 2:48)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

            Sustine o propunere si poti sa faci din ea alternativa credibila la orice propunere de partid.
            Merge si o sa mearga din ce in ce mai mult si mai bine cu tehnologia din ziua de astazi.

            Deja poti sa stii ce urmeaza in toamna.
            Pe cai!
  • +11 (13 voturi)    
    Bucuresti (Duminică, 5 iunie 2016, 18:52)

    feisbuk [utilizator]

    Deci madam Firea va iesi primar cu aproape 200.000 voturi intr-o capitala cu 1,8 milioane votanti. Tare de tot.
    • 0 (2 voturi)    
      si psdul... (Duminică, 5 iunie 2016, 19:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      in loc sa iteleaga penibilul situatiei si pumnul in gura dat de bucuresteni (da neprezentarea la vot e un pumn in gura...) vor jubila mandrii ca au castigat capitala (printr-o bataie de joc la adresa democratiei si un ccr suspus...da ce mai conteaza...)

      una peste alta ma asteptam la asta... singurul cat de cat mai acatarii e nicusor dan... dar dreapta e dezorganizata si nici unu nu a vrut sa renunte ca celalalt sa aiba o sansa... oamenii nu stiu cu cine sa voteze... nici eu nu stiu... votez cu nicusor dan sau cu predoiu (ca sa votez impotriva lu firea)?!
      de aici cred ca se explica prezenta dezastruoasa...

      una peste alta bunicamea a fost convinsa sa nu mai voteze psd... e un semn ca nici macar la batrani candidatii astia penibili nu mai au trecere.
    • -2 (4 voturi)    
      conteaza (Duminică, 5 iunie 2016, 19:38)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      Important e sa voteze cat mai multi. Nu ai de unde sa stii cine va iesi. Daca era asa de simplu, nu se mai vota se faceau doar sondaje si gata.

      Sondajele au serioase probleme metodologice cand numarul celor care declara ca nu vor vota este mare.

      Sa adaugam si manipularea prin sondaje samd.

      De-aia e important sa voteze toata lumea!

      Partea proasta este ca exact cei care reprezinta masa de votanti potentiali rationali (adica aia care judeca dupa mintea lor cu cine voteaza, nu se lasa manipulate) exact aia se complac in a sta acasa.

      Si apoi se plang ce rau e... Au stat acasa cu Berea in fata injurand pe toata lumea, pozand in neintzelshii lui peshte.... Vai saracii, ce neintelesi sunt ei! Cum numai ei stiu care a binele boborului, dar scarab (!) nu ii lasa sa voteze. Nu e nici un candidat asa bun pentru ei, toatul pute, toti "e" coruptzi... samd.

      Si dupa aia se plang ca numai moshii ies la vot, ca nu egsista democratie, ca Romania nu are nici o sansa...

      Dar ei nu si-au miscat k... sa voteze.

      Mai e mai putin de o ora pana la inchiderea salilor de vot. Daca apuci sa intri inainte de ora 21, vei vota.

      Nu stii pe cine sa votezi? UIitat-te pe internet- cauta candidatii. Judeca partidele daca nu ai elemente sa judeci candidatii.

      Daca nici unul nu corespunde imaginii tale, voteaza-l pe ala care corespunde macar partial.

      Nu uita ca ai si consilieri de votat. Votand consilierii unui partid vei transmite un semnal pentru alegereile generale din toamna.

      Sunt suficiente motive sa mergi sa votezi?
      • -1 (3 voturi)    
        Am votat de fiecare data...acum NU (Duminică, 5 iunie 2016, 20:40)

        Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Psd e in blat vizibil cu pnl.
        votul intr-un tur e o porcarie creata de psd si pnl deopotriva
        hotia si furtul si ascunsul dupa imunitatea parlamentara o au amindoua partidele in singe - ce mi-e sova, ce mi-e varujan
        pnl a absorbit pdl ...pepiniera lui udrea, videanu etc
        de data asta am stat acasa
        am convins multi amici sa nu voteze - de data asta conteaza mai mult sa nu validezi procesul electoral viciat de unicul tur si de blatul psd-pnl prin prezenta.
        anularea votului nu ajuta - cele anulate nu se numara / contabilizeaza oficial
        cistigatorii cistiga cu cite 10-15-20 % votanti efectiv din populatie. restul de 70-80 % nu ii vor. asta conteaza
        un primar si consiliu local cu 10 % reprezentativitate e wax zero din pdv a legitimitatii. poate fi comparat cu ceva haita impusa de o forta de invazie straina
        . nu ii mai vrem. pe nici unul
        destule motive sa NU votezi?
    • 0 (0 voturi)    
      Din cate stiu eu (Duminică, 5 iunie 2016, 20:53)

      FloceaIo [anonim] i-a raspuns lui feisbuk

      guvernul Ponta si-a dat demisia la presiunea a mai putin de 200k de natarai, in intreaga tara. deci?
  • 0 (4 voturi)    
    Culoarea rosie... (Duminică, 5 iunie 2016, 19:58)

    area51rmc [utilizator]

    Aceasta e culoarea Romaniei...
    PSD e peste tot ... Rosul nu se mai curata nici cu axion ... nici macar cu acid sulfuric.
    La generale va fi la fel.

    Traiasca partidul comunist roman, republica socialista si mult iubitii ei conducatori!
    • +3 (3 voturi)    
      eu am impresia... (Duminică, 5 iunie 2016, 20:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      ca pnlul mpur si simpluj a vrut asta
      • 0 (0 voturi)    
        constient sau incontient (Luni, 6 iunie 2016, 2:49)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        DA - cel putin asa arata rezultatele.

        Ce au cautat, asta au gasit.
  • +1 (3 voturi)    
    voteaza, nu te lua dupa ce spun altii sau sondaje (Duminică, 5 iunie 2016, 20:37)

    Dedalus [utilizator]

    Ultimele 25 de minute. Daca apuci sa intri in sectie, mai poti vota! Nu te vor da afara. Se inched doar usile, nu si urnele!

    Ultimele 25 de minute ca sa ai dreptul apoi 4 ani sa injuri pe cine vrei.

    Voteaza correct, nu te da cocos cu "mi-am anulat votul" - stampiland aiurea. Asemenea prostii nu insemana nimic.

    Mai sunt 23 de minute....
  • +2 (2 voturi)    
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> (Duminică, 5 iunie 2016, 20:42)

    Invincible [utilizator]

    Ba falosilor, ba puturosilor, nu mai mancati maro pe tema Sudului ca nu e frumos! 60% nu e cine stie ce procent.

    Ce ba, v-am impiedicat noi sa iesiti la vot macar in proportie de 50%?
  • 0 (4 voturi)    
    Firea a pirdut alegerile. (Duminică, 5 iunie 2016, 21:15)

    Bold [utilizator]

    Cu 33 % prezenta la vot in Bucuresti,din 2 milioane de locuitori si cu 40 % voturi din din 33 % ,inseamna 300 de mii de voturi.Deci,s- a castigi primaria Bucurestiului cu 300 de mii de voturi e ca si cand ai fi pierdut-o.Restul de 1,7 milioane de bucuresteni nu o vor pe Firea ci doar 300 de mii.
    • 0 (0 voturi)    
      Le-au facut treaba usoara PSDului, (Luni, 6 iunie 2016, 0:45)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      bucurestenii care nu s-au dus la vot.

      Au avut ocazia sa schimbe ceva in bine si au ratat-o complet.

      PSDului nu-i pasa cum a castigat, ci faptul ca a castigat. Acum fraierii care n-au votat vor trebui s-o suporte pe santajista Firea 4 ani de zile.

      Cineva a castigat si n-au fost progresistii...
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 6 iunie 2016, 6:18)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      O da, toti cei care au refuzat sa voteze i-au aratat-o lui Firea, sa se invete minte. Bravo! Bravo! Si inca odata BRAVOOOO! Dar intre timp PSD este stapan peste Bucuresti, 4 ani, 6 primari din 7. Si or sa fie si peste 4 ani, ca poate nu or sa se invete minte (speculez si eu) si iar nu iasa lumea la vot ca doar asa se educa clasa politica in democratie... prin absenta.
      Vai dar ce se aude? Il auziti si voi pe Dragnea si pe Firea cum rad? Se tavalesc pe jos de ras aratand cu degetul. Pff ce stiu ei, ca doar au fost "invinsi". La toamna le mai dati o lectie. Ii doar o iluzie ca au "castigat". Sau poate ii invers?
  • +2 (2 voturi)    
    Greu de tot. (Duminică, 5 iunie 2016, 23:41)

    vin24 [utilizator]

    Stimati tineri din Bucuresti. Mediocritatea e un cuvant care ar trebui sa va onoreze in a va caracteriza. Realitatea e insa ca sunteti foarte jos ca mentalitate. Ati demonstrat inca o data care va e adevarata valoare, ati demonstrat inca o data ca evenimentele tragice la care ati participat in strada erau doar niste motive de iesi din casa(la caterinca), de a uita ca peste zi va f..e seful 8 ore, de a scadea din presiunea frustrarii personale(nu are nici o legatura cu mediul in care traiti) si faptul ca ati ajuns intr un punct in care realizati ca lipsa educatiei si a faptului ca ati trecut prin scoala doar cu copiat se vede acum si in viata reala. E clar ...... nu va puteti depasi conditia, iar pentru asta sunteti direct vinovati. Cel mai grav e ca felul vostru de a fi o sa il propagati si copiilor vostri, iar si pentru asta sunteti direct vinovati. Stiu ca e mai bine in Bucuresti, decat in localitatea din care venit acum cel putin 10 ani, stiu ca aici aveti posibilitatea de a obtine un salariu cam cu 20 - 25% mai mare decat oriunde in tara, stiu ca aici aveti conditii care la casa parinteasca doar visati, dar credeti ma, pentru voi e un mare dezavantaj. Va face sa credeti despre voi ca sunteti mai valorosi, dar va indemn sa va treziti si sa constientizati ca daca voi sunteti oricum pierduti, incercati ca macar in fata copiilor vostri sa nu va dati arama pe fata. Rusine!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Bucuresti-ul are 2 viteze... (Luni, 6 iunie 2016, 2:52)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui vin24

      Sunt putini oameni care sunt bucuresteni adevarati - multi au venit de pe langa Bucuresti si au inca o mentalitate provinciala.

      Nu tu coloana verticala, nu tu interes pentru a invata, pentru a creste.
      Dar si propunerile au fost de toata jena.

      Ce ati facut Dvs. pentru a schimba aceasta situatie?
  • +1 (1 vot)    
    Una care acum vreo 5 ani striga din frumosul (Luni, 6 iunie 2016, 2:39)

    Susufler0 [utilizator]

    studio al Latrinei 3 (intre timp, pierdut datorita justitiei) la ex-sotul lui Pelinel, facandu-l cu ou si cu otet, injurandu-l, spunandu-i ca mananca direct din vasul de WC si alte asemenea "delicateturi, una care il considera inapt sa conduca Romania pe un candidat la Presedintie, pt ca acesta nu avea copii, una ca asta, care acum e cu Dumnezeu in gura tot timpul, va conduce Bucurestiul ! Mai curand va preda administrarea Bucurestiului partidului din care provine.

    PS. Noapte buna, Bucuresti !

    PPS. Multumim, PNL !
  • +1 (1 vot)    
    plm (Luni, 6 iunie 2016, 2:52)

    bogdanrech [utilizator]

    Bucurestenii chiar trebuiau sa iasa la vot stiind ca Firea e favorita. Si e normal sa fie PSD-ul favorit intr-o tara de prosti! Trebuiau sa-l voteze pe al doilea din sondaje. Daca s-a putut la prezidentiale se putea si acum, dar au frecat-o 70% si prostii au votat-o pe Firea, psd, mega primar al capitalei.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version