Robert Turcescu, candidatul PMP la Primaria Bucuresti - oficial

de Red. Politic     HotNews.ro
Vineri, 22 aprilie 2016, 17:06 Actualitate | Alegeri locale 2016. Bucuresti

Robert Turcescu
Foto: Agerpres
Robert Turcescu este candidatul PMP la Primaria Bucuresti, au declarat pentru HotNews.ro mai multe surse din partid. Informatia a fost confirmata ulterior intr-o conferinta de presa de Traian Basescu, care a anuntat candidatura fostului ziarist.

UPDATE 1 Robert Turcescu a declarat ca a acceptat propunerea de a fi desemnat candidat al PMP la Primaria Capitalei intrucat crede cu tarie ca a venit momentul unei schimbari a clasei politice, adaugand ca nu vine in fata bucurestenilor cu o promisiune, ci cu o viziune regasita intr-un program intitulat 'Bucuresti 2030', potrivit Agerpres.

''Nu vin in fata bucurestenilor facand o promisiune, ci prezentand o viziune (...). O puteti regasi in proiectul public intitulat 'Viziunea Bucuresti 2030'. (...) Am ales si acceptat sa candidez din partea PMP la functia de primar general al Capitalei pentru ca eu cred cu tarie ca a sosit momentul unei schimbari, ca ne aflam in fata unui punct de inflexiune in care o noua generatie (...) impartasim aceasta convingere - ca a sosit momentul unei schimbari de generatie, de atitudine, de manifestare in viata publica. (...) Am sustinut si sustin ca o politica buna inseamna o politica de dreapta in Romania. (...) In comparatie cu alte partide aflate azi pe scena publica, PMP si-a asumat un proiect de dreapta si un proiect de reformare a clasei politice. (...) Am alaturi de mine un om - Traian Basescu - care a facut un proiect de administratie performant in perioada mandatului sau'', a spus Turcescu, intr-o conferinta de presa.

UPDATE Presedintele PMP, Traian Basescu, a confirmat ca Robert Turcescu va candida la Primaria Capitalei din partea Partidului Miscarea Populara.

'Am intentionat sa candidez pentru functia de primar general al Capitalei. Din pacate, zilele trecute, inainte de inceperea campaniei, am primit o instiintare de la Parchetul General ca sunt suspect intr-un caz de spalare de bani. (...) Acest lucru m-a obligat sa renunt la candidatura, pentru ca o eventuala candidatura in conditiile in care sunt considerat de Parchetul General suspect ar fi negat toti cei 10 ani de mandat ai mei si tin la ei. Am pledat pentru oameni curati in politica, oameni fara suspiciuni legate de actiuni penale impotriva lor si acest lucru m-a obligat sa renunt la a candida la functia de primar general', a declarat Traian Basescu, intr-o conferinta de presa.

Surse din partid au declarat pentru HotNews.ro ca mai multi lideri ai PMP au incercat sa-l convinga pe Traian Basescu sa candideze la Primaria Bucuresti.

Fostul presedinte Traian Basescu a lasat de inteles in ultimele saptamani ca este posibil sa candideze, dar a amanat de fiecare data un anunt in acest sens. Lucrurile s-au complicat dupa ce Parchetul General a anuntat ca a redeschis dosarul in care Basescu este cercetat pentru tranzactiile facute pe vremea cand era primar al Capitalei cu omul de afaceri Costel Casuneanu.

In ceea ce il priveste pe Robert Turcescu, acesta este un ziarist cunoscut pentru emisiunile de la Realitatea TV si B1 TV, care acum are o noua televiziune online - Unde TV.

Turcescu este protagonistul unuia dintre cele mai stranii momente din istoria presei: el a spus in 2014 ca a fost ofiter acoperit al unui serviciu de informatii si a demisionat de la B1 TV. El nu a dus insa niciodata pana la capat marturisirea si nu a spus pentru ce serviciu si in ce perioada a fost acoperit.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
20608 vizualizari
  • -4 (66 voturi)    
    uahahahahahahahaaaa!!! (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:10)

    nellino [utilizator]

    e chiar mai bine decat daca o punea pe Udrea sa candideze!!
    • +12 (26 voturi)    
      hahahaha (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:16)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      ăsta nu e nevoie să să semneze că n-a colaborat cu serviciile! Ăsta a recunoscut deja!
      hahahahahahahahah!
      • +1 (3 voturi)    
        Confunzi serviciiile unui stat de drept cu Secu' (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:10)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        intrebarea e: o faci voit sau ne-voit, adica iti dai seama de diferenta dar vrei sa semeni confuzie-n populatia nestiutoare de destula carte.
  • -1 (67 voturi)    
    mai sa fie (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:11)

    gica pantalon [utilizator]

    acoperitul candideaza din partea PMP. bunul simt....
  • -11 (61 voturi)    
    uite asa (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:14)

    xanti [utilizator]

    Se duc naibii sansele lui Nicusor
    Dragnea are tupeu dar securistul asta e de 10 ori mai tupeist.
    • +2 (16 voturi)    
      nu iese nici unul nici altul (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:25)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      nici ND nici colonel turcescu..nici fierea...ne vedem in strada....politicienii actuali pemepi$ti...penelishti..motocicleni sa isi dea demisia....alageri anticipate...RESET ROMANIA 2.0 !!!!
      • +4 (4 voturi)    
        Defapt.. (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 9:49)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ai vrut sa spui "Ne vedem pe facebook" ?
  • 0 (74 voturi)    
    Acoperitul???!!! (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:15)

    StefanB52 [utilizator]

    Basescu, Udrea, Turcescu! Doamne ce cocktail!
  • -13 (67 voturi)    
    Bhahahahahah :))))) (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:18)

    @Mishu [utilizator]

    Acoperitul sa descoperit ca a fost mereu o sluga la matrafox.
    • +7 (15 voturi)    
      "Sa" (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:09)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      ca in "stiinta sa de carte"?
  • 0 (68 voturi)    
    rusinea (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:28)

    Irina25 [utilizator]

    Inca o dovada clara ca, in randul astora, rusinea este un lucru foarte rar intalnit.
    • +1 (3 voturi)    
      De ce ar trebui sa-i fie rusine? a fost cu Ceasca? (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:13)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      in securitatea uneia dintre cele mai nasoale dictaturi de dupa cortina de fier? Mai tovarasi, deliberat faceti confuzie.
  • +3 (57 voturi)    
    inca un episod de can-can (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:30)

    bancher [utilizator]

    a facut valuri PNL-ul cu Marian Munteanu, fac si astia cu Robert Turcescu. Pana la urma nici unul nu va iesi...
    • -1 (13 voturi)    
      corect (Vineri, 22 aprilie 2016, 20:40)

      elephantul_mishu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      ce e val, ca valul trece...
    • -1 (15 voturi)    
      Tuciuriul va castiga Eurovizionul lalelor (Vineri, 22 aprilie 2016, 20:48)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Zdranganeala vorbelor pe firul Dambovitei
  • -4 (50 voturi)    
    turcescu se descoperise... (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:33)

    demaGOGU [utilizator]

    ...a fost acoperit din nou ptr a putea candida?
    • +2 (6 voturi)    
      Faci confuzie cu apartenenta la Securitatea (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:14)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      lui Ceausescu. Parc-am avea de-a face numai cu IQ uri mici in tara asta. De-aia norodul se numeste narod.
  • +6 (38 voturi)    
    O scrisoare pierduta (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:39)

    talos [utilizator]

    e o mica gluma fata de ce se intampla cu candidaturile pentru primaria Bucurestiului. Deja intram in " Twilight Zone" si "X-Files". Nici nu mai sti ce sa faci, sa razi sau sa o tai incotro vezi cu ochii si te duce GPS-ul.

    PS Pana la urma cum e, acoperitii nu au voie si descoperitii au sau vitavercea, acoperitii au voie si descoperitii nu au?
  • +8 (40 voturi)    
    Criza majora de lideri (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:50)

    BDlamunte [utilizator]

    La asta duce criza morala din Romania. Am aruncat valorile la gunoi si acum se aduna pleava sa ne conduca. Am aplaudat minciuna si impostura atat de mult incat toate mizeriile umane au pretentii de putere si marire. Toata suflarea romaneasca stie asta insa solutiile sunt de negasit pentru ca PREA PUTINI stiu care sunt valorile REALE. Iar acei prea putini nu vor hotari niciodata pentru toti ceilalti, nici macar spre binele lor. Limitele democratiei, ce sa vezi.
  • +13 (41 voturi)    
    Nedumerire (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:51)

    bilbofil [utilizator]

    Nu cred că Turcescu ar fi o bună propunere pentru că este perceput ca un om al vorbelor, iar alegătorii, deși l-au votat repetat pe Oprescu, percep primăria c locul unui om „gospodar”, de management.

    Pe de altă parte, să nu uităm că Turcescu „s-a descoperit singur, făcînd publice documente pe care le-a primit pare-se anonim. Nu este tocmai ceea ce s-ar numi un agent sub acoperire.
    • +5 (33 voturi)    
      Ba este (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:11)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

      Turcescu are cateva calitati, care il califica: este idealist (nu in sens peiorativ), este intransigent, are idei clare si capacitatea de a le formula pe intelesul tuturor, si nu in ultimul rand, este un bun manager (lucru mai putin cunoscut, dar demonstrat prin activitatile lui extra-ziaristice). Va fi sprijinit de Basescu, care are o experienta politica si administrativa de neintrecut. Este o alegere buna pentru PMP.
    • +7 (17 voturi)    
      In general oameni ai vorbelor castiga alegeri (Vineri, 22 aprilie 2016, 21:39)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

      Sa ne amintim ca psd a propus pentru primaria Bucuresti tot un om al vorbelor, Firea.
      A vorbi bine, a fi un bun orator nu este doar un dar ci se poate obtine si prin mult exercitiu. Exemplul cel mai elocvent este Demostene.
      Pentru a fi un politicean cu rezultate notabile trebuie sa fii si un bun vorbitor. Trebuie sa convingi multimile.
      • 0 (2 voturi)    
        hmmm (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 9:57)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Iar ca sa iei plusuri pe HN, trebuie sa scrii corect gramatical. Desi se pare ca nu e mereu valabil.
      • +2 (4 voturi)    
        Politician? Eu cred ca Turcescu e patriot (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:15)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ty

        dar putin intoxicat de traiul in Romania, unde e multa multa boala in societate, talharie, minciuna, perfidie...
        • 0 (0 voturi)    
          O fi si patriot (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 21:35)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          dar s-a inscris intr-un partid politic si candideaza. Deci a trecut in categoria politicienilor. Avem nevoie si de patrioti si de profesionisti in diverse domenii in politica. Talharii averm prea multi.
  • -19 (41 voturi)    
    bucuresteni, (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:52)

    victor L [utilizator]

    dar cine e cel ce va convine?
    Prea putini dintre comentatori de dinaintea mea par a fi bucuresteni; doar atitudine de Gica Contra.
    Pastrati-va firea si votati Firea :P
    • +11 (19 voturi)    
      chiar daca (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      fierea are adresa de bucuresteanca in c.i., ea sta closca in cotetul lui pandele din voluntari. pe langa asta, mai e si psd-ist-varaniana.
      asa caaaaaa, s-o voteze cine si-o vedea ceafa fara oglinda.
    • +1 (3 voturi)    
      Domnu' Victor, (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:16)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      ma mir de dvs. Vad ca scrieti in graba - mai revizuiti textul cind puteti :)
  • +4 (28 voturi)    
    Daca n-avem paine (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:06)

    Adri4n [utilizator]

    tot e bine, vom avea circ din belsug.
  • +7 (25 voturi)    
    ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:07)

    a.nonim [utilizator]

    Este foarte grav faptu ca partidele nu sunt capabile sa desemneze pentru functia de primar altceva decat persoane publice.
    Unde sunt arhitectii, inginerii constructori, managerii? De asa ceva are nevoie Bucurestiul, nu de vedete.
    Daca nu au candidat, de ce nu apeleaza la o firma de recrutare ca sa gaseasca o persoana cu pregatire in urbanism si cu calitati de management?
    Recunosti public ca nu ai un candidat capabil, organizezi un concurs, vin candidatii, si-l iei pe cel mai bun. Asta daca vrei cu adevarat sa pui un primar, si nu o marioneta.
    • +6 (10 voturi)    
      ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:42)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      De acord, cu o mențiune. Rolul unui politician este să fie o punte între nevoile și aspirațiile alegătorilor și funcționarea instituțiilor publice. El trebuie să poată propune un proiect fezabil și necesar alegătorilor și, după ce este ales, să îi determine pe cei din administrație să își modifice regulile și activitatea în consecință.

      Pentru aceasta trebuie să fie un bun comunicator, un bun lider și manager, dar nivelul de competență tehnică trebuie să fie suficient cît să poată evalua ceea ce îi spun specialiștii și experții cu care lucrează. Nu este nevoie să fie el însuși un expert și, cu experiența adecvată, nu trebuie să fie nici măcar specialist. Oricum, de pildă, un inginer constructor nu are prea multă competență de specialitate în plata ajutoarelor sociale sau în încasarea taxelor.
    • -6 (14 voturi)    
      concluzia dvs., (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      votati dan nicusor, singurul care nu-i gargarist de meserie.
      • +1 (3 voturi)    
        Da. Nicusor Dan e singurul care are calitate (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:17)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        pentru Bucuresti. Nici Turcescu nu e rau, dar are o problema de la statul prea mult in Romania, in anumite cercuri .
    • +10 (16 voturi)    
      @ a.nonim (Vineri, 22 aprilie 2016, 20:05)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      Nu e vina partidelor! E vina votantilor, care voteaza cu creierul din c.r, nu cu cel din cap.
      Amintiti-va ca i-au votat pe Dolanescu, Loghin, mai era una de prin Teleorman Floarea Calota?), alta de prin satul ala din Oltenia cu pepeni celebri etc. Chiar si una care e vedeta pe la Kanal D cu milioane de telespectatori tampiti, a fost propusa chiar de PDL.
      Pana si italienii au votat-o in urma cu mai multi ani pe una care facea filme porno si pe care partidul respectiv o pusese pe la coada listei, deci ca sa nu iasa deputata, dar voturile au fost atat de multe incat au fost nevoiti sa o declare deputata.
      Sa nu intelegeti insa ca Turcesu face parte din aceasta categorie. Eu il voi vota.
      • +1 (3 voturi)    
        Oamenii ii dau semnaturi unuia ca C. Popescu (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:18)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        ce sa ne mai miram! Oamenii l-au votat pe Ponta, hot dovedit!
  • -11 (25 voturi)    
    La pomAdatul asta laudat sa nu te duci cu sacul (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:07)

    Plagarus [utilizator]

    Asta-i o stire demna de CNN-ul vizitat de habarnistul Robert ?
  • +20 (48 voturi)    
    ziariștii de ieri... (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:08)

    Mazeta [utilizator]

    Gabriela Firea din partea PSD, Laura Chiriac din partea ALDE, Turcescu din partea PMP... lipsește Tapalagă din partea M10 și alegerile pot începe.
    • +3 (11 voturi)    
      Mdaaaa......... (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:04)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      "Ziaristii" de ieri......aia .."total independenti"........liberi , care muncesc cu .."materialul clientului"....tineti minte...nu ???:)))) Zau , suntem o tara de nebuni !!!!!
  • -3 (11 voturi)    
    OMG (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:48)

    mr_mojo [utilizator]

    Absurdul, până unde? S-au terminat oamenii normali, neșantajabili și neatinși de scandaluri?
  • +12 (16 voturi)    
    Cat de divizata e opozitia la mamutul PSD (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:11)

    Maniu [utilizator]

    a ajuns Mazeta sa ia plusuri pe HN! Ce vremuri traim.
    • +3 (9 voturi)    
      MosCow se dezice elegant de P$D (Vineri, 22 aprilie 2016, 23:12)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      nici Mazeta nu mai are stralucire, s a matuit prestatia..e fad
  • +14 (16 voturi)    
    Roberte, pai ce faci ? (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:17)

    Susufler0 [utilizator]

    Base spune (la sto !) ca din cauza proaspetei urmariri penale pornite de PICCJ impotriva sa, a trebuit sa renunte la a mai candida la Primaria Bucurestiului iar tu spui ca lucrezi de luni de zile la proiect impreuna cu membrii PMP ai Organizatiei Bucuresti. Pe cine sa cred ?

    PS. O sa te cred pe tine, pt ca Base a declarat in 23 decembrie 2014, ca dupa ce a fost Presedintele Romaniei 2 mandate, nu se poate intoarce la ceva ce a detinut deja , Primaria. Eu unul il cred si pt faptul ca tine la blazonul sau, acela de a nu fi fost invins in nicio alegere la care a participat. De ce sa riste, tocmai acum lucrul acesta ?

    PPS Dar tu esti victima sigura. Banuiesc ca Marinarul spera ca, la apelul sau, o parte mare a basistilor sa te voteze, in asa fel incat PMP sa trimita 2-3 consilieri in Consiliul general al Primariei.
    • +2 (2 voturi)    
      Problema e ca exista basisti-basisti (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:20)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      si basisti-udristi. Cele doua categorii se exclud.
      • +2 (2 voturi)    
        Sa inteleg ca un apel al lui Base catre (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 14:46)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        basisti, sa iasa la vot si sa-l voteze pe Turcescu, nu ar fi urmat de udristi ? Dar ce a creat aceasta incompatibilitate ? Este ea insurmontabila ? Ma indoiesc ca udristii nu l-ar asculta pe Marinar. La limita insa, de ce nu ar asculta-o pe Udrea, ca doar n-o sa-mi spui ca daca o roaga Base pe Nutzi sa-l ajute, Blonda n-o s-o faca !
  • +5 (23 voturi)    
    succes! (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:54)

    mirtim [utilizator]

    Sper sa castige...ar fi bun de primar,asta cred.Are votul meu.
  • +3 (29 voturi)    
    Votand Turcesu, (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:54)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    voi vota Basescu!
    Da, voi vota Basescu!
    • +3 (13 voturi)    
      uraaaa! (Vineri, 22 aprilie 2016, 23:00)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      La mine in cartier
      Basescu si Turcescu
      La tine in cartier
      Basescu si Turcescu

      Mai rasfirati baieti, mai rasfirati....
    • -2 (4 voturi)    
      Atunci cind va renunta oficial la Udrea (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:20)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      va reprimi votul meu, oricand.
      • +1 (3 voturi)    
        Hait , ca mi-ai raspuns ! Deci nu udristii (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 14:50)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        n-or sa iasa la vot, ci basisti-basisti, care astfel o sa-l sanctioneze pe Base pt ca nu o lasa din brate pe Nutzi.
        PS. E intr-adevar de telenovela !
  • -2 (24 voturi)    
    Interesant! (Vineri, 22 aprilie 2016, 20:59)

    RaduConstantin [utilizator]

    Acum, cand un un ofiter acoperit confirmat de propria-i declaratie candideaza pentru aceeasi pozitie pentru care a fost crucificat Marian Munteanu, (doar sub banuiala ca a fost informator sau legionar), nu vad niciun Tapalaga framantat de viitorul Romaniei, nu vad nici un GDS isterizat de pericolul securist, nu vad niciun Andrei Cornea suparat pe PMP cum era pe PNL, nu vad nicio dna Pora facand front comun cu Elie Wiesel impotriva pericolului securist, nu vad niciun ONG- Pippidi scanadalizat pana la nebunie de aceasta mai mult decat ciudata candidatura. Ce-i ramane poporului sa inteleaga, ca a ajuns din nou sub crypto-comunisti? Pai cam asta se intelege din ceea vedem ca se petrece in jurul nostru!
    • -2 (4 voturi)    
      C-tine, una e Securitatea lui Ceasca, alta sunt (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:23)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui RaduConstantin

      serviciile unui stat de drept. Peste cite generatii va fi in Romania cu adevarat un stat de drept? Sa fie justitie - inclusiv sociala ? Cam atunci cind vor mai fi vreo 10 milioane de vorbitori de romana fata de 360 de milioane de pakistanezi (de exemplu). Sa nu-i ierte Cel de Sus niciodata pe cei care, prin talhariile lor si abjectia, au distrus viitorul acestei tari.
      • 0 (2 voturi)    
        serviciile secrete ale unui stat de drept (Duminică, 24 aprilie 2016, 8:51)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        n-ar trebui sa-si racoleze personalul din zona ziaristilor activi, nu de alta, dar nu e "obicei" de stat de drept.
        • 0 (0 voturi)    
          De unde stii? (Duminică, 24 aprilie 2016, 11:31)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

          referinte.
  • +6 (16 voturi)    
    MegaMoscheea. (Vineri, 22 aprilie 2016, 23:24)

    Scapa cine poate [utilizator]

    Ce facem domnule Turcescu cu autorizatiile pt mega moscheea turceasca,ii dam autorizatie ,au ba?Nu ar fi mai bine sa inlocuim proiectul cu o baie turceasca?
  • -2 (4 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 5:45)

    Kpriciu [utilizator]

    România, suprafața tuturor posibilităților, pentru șmecheri si curve!
  • 0 (4 voturi)    
    Base (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 7:20)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    si cu Udrea, luna le-a apus, daca vrei, pot s-o spun a mia oara, pe buza ta de sus :))
  • +2 (6 voturi)    
    PMP devine penibil ca PSD (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 8:17)

    jackalphonse [utilizator]

    PSD cu penali la conducere, in timp ce PMP cu securisti marseaza.
    Cand spuneam ca B1TV era un fel de antina 3 basista, mi se replica ca este cea mai obiectiva tv (de catre basisti, evident).
    • 0 (6 voturi)    
      Inchipuitule, serviciile unui stat de drept (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:24)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      nu inseamna Securitatea unui odios analfabet. Dar voi intre voi, agramatii...
  • -1 (5 voturi)    
    Ciudat (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 11:24)

    Pac-pac [utilizator]

    Ma uit la voturile obtinute de cei dinaintea mea care au postat mesaje anti-Turcescu si se pare ca aici este o mare gasca pro-PMP.
    Oare s-a rasturnat carul cu postacii lu' Udrea pe hotnews?
    Din partea mea, treaba-i clare. Orice vine dinspre Basescu e dusmanul tarii (inclusiv Monica Macovei, mult iubita prin cartierul asta).
  • +1 (5 voturi)    
    Bizarerii valahe (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 11:25)

    UpNext [utilizator]

    Turcesca este, in mod evident, instabil psihic. Are probleme de moralitate si este incompetent total in administratie publica.
    Basescu, alcoolic si penal, il propune pe acest clown la primaria unei capitale de tara din UE....
    Un partid istoric isi retrage, succesiv, patru candidati la primarie.
    Un responsabil de partid este condamnat ca a scos oamenii la vot....
    Si inca vreo cateva zeci de mii de situatii bizare ca acestea.....
    Este posibil ca o asemenea adunatura de pitecantropi, numita "neam", sa existe in Europa actuala????
    • 0 (4 voturi)    
      N-are nicio problema de moralitate (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:46)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      in toate emisiunile pe care le-a facut a fost de partea dreptatii si este patriot.
  • +3 (3 voturi)    
    au mai ramas Badea si Banciu (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 11:57)

    N.S. [utilizator]

    pacat ca nu candideaza si ei :)))
    • 0 (2 voturi)    
      Pe Banciu mi-ar placea sa-l vad candidat. (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 15:05)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui N.S.

      Este cel mai mare cunoscator de geografie (autoproclamat). Idem, vorbitor de lb franceza si, evident, cel mai mare cunoscator al istoriei Frantei ; idem, al mai tare politolog si tot asa. Nu in ultimul rand el este cel mai cinstit om de pe planeta (autoproclamat)
      Inainte sa intre la dezbateri cu adversarii sai, i-ar supune unui test rapid de cunostiinte de cultura generala, ca doar Banciu nu candideaza cu orice mocofan.
      Badea, e un golan, nu se compara cu Banciu. Nici macar al mai mare caftangiu, (cum se autoproclamase), nu e ; l-a batut motociclistul ala de l-a facut de ras. Deci, nu-i bun. Vrem doar elite.

      PS. Lasand gluma la o parte, asta ne-ar mai trebui !
  • 0 (4 voturi)    
    ...as... (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 12:27)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Bucurestenii sa zica merci ca au de unde alege si sa spere ca nu voteaza doar flamanzii si "mortii"...


    ...singurul dintre candidati care are carte si si stie sa o foloseasca inteligent si curajos...

    Marturisirea ii face cinste...
  • 0 (6 voturi)    
    bravo! (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 12:32)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Votez Turcescu !
  • 0 (4 voturi)    
    Greață (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 13:07)

    AlinL [utilizator]

    .
  • 0 (0 voturi)    
    Cat tupeu ! (Duminică, 24 aprilie 2016, 18:48)

    DorinaZavis [anonim]

    Acoperitul s-a descoperit ...Sper ca sa nu fim asa narozi !


Abonare la comentarii cu RSS
.





ESRI


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă