Profilul votantului PP-DD in Bucuresti: Cu varsta cuprinsa intre 50-64 ani si cu cel mult 10 clase - Sondaj IRES

de R.P.     HotNews.ro
Miercuri, 13 iunie 2012, 15:19 Alegeri 2012 | Alegeri Locale

​Partidul Poporului - Dan Diaconescu (PP-DD) a fost votat pentru Consiliul General al Primariei Capitalei de 10.67% dintre alegatori, potrivit datelor finale oficiale anuntate de Biroul Electoral Municipal. Profilul alegatorului PP-DD in Bucuresti este urmatorul: barbat, cu varsta cuprinsa intre 50-64 de ani si cu cel mult 10 clase sau cu profesionala, potrivit unui exit-poll realizat de Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES) pentru Digi 24 in Bucuresti, la alegerile locale de pe 10 iunie 2012.  

Datele IRES arata ca 7,4% dintre alegatorii de sex masculin au votat PP-DD la Consiliul General al primariei Bucuresti si 7,1% dintre alegatorii de sex feminin au facut aceeasi alegere. O diferenta notabila in ce priveste genul alegatorilor s-a inregistrat la USL: 61,7% dintre votantii din Capitala de gen masculin au votat USL la Consiliul General, alegere facuta si de 64,7% dintre votantii de gen feminin.  

In ce priveste varsta alegatorilor, cei mai multi votanti ai PP-DD la Consiliul General sunt persoane cu varste cuprinse intre 50 si 64 de ani.

Profilul de studii al alegatorului PP-DD arata in felul urmator: cei mai multi au cel mult 10 clase sau scoala profesionala, urmati fiind de cei cu liceu sau post-liceala. Dintre alegatorii bucuresteni cu studii superioare, doar 3,4% au votat PP-DD, potrivit sondajului IRES.

La functia de primar general al Bucurestiului, Sorin Oprescu a fost preferat de 62,8% dintre votantii si de 66% dintre votante. Nicusor Dan a obtinut voturile a 9,2% dintre alegatorii de gen masculin si a 8,9% dintre alegatorii de gen feminin.

De asemenea, aproximativ 70% dintre votantii de peste 65 de ani l-au votat pe Sorin Oprescu, in vreme ce la Nicusor Dan cei mai multi votanti au intre 18 si 34 de ani.

In ce priveste profilul de studii al alegatorilor, o diferenta semnificativa intre diferitele categorii de alegatori se inregistreaza la Nicusor Dan, unde majoritatea votantilor au studii superioare.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
7253 vizualizari
  • +21 (23 voturi)    
    imposibil!! (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:33)

    vio [anonim]

    "Dintre alegatorii bucuresteni cu studii superioare, 3,4% dintre ei au votat PP-DD, potrivit sondajului IRES."
    No comment !!
    • +23 (27 voturi)    
      ... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:15)

      Marcu [anonim] i-a raspuns lui vio

      Spiru Haret!
      • -3 (3 voturi)    
        nu doar Spiru Haret... (Miercuri, 13 iunie 2012, 18:01)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Marcu

        La Arad, la "celebra" Universitate de Vest, dna Claudia Boghicevici, mare Ministresa de PDL a obtinut Licenta in timp ce mai si muncea, adica la ID (!!) plus 3 masterate si 2 doctorate(absolut toate in timp ce muncea, adica Licenta plus Doctorate plus Masterate!!), la fel Dl Igas Ministrul semianalfabet a ontinut la 37 de ani(cand era mare membru de PDL!!) diploma la aceeasi "celebra" Universitate!!
        Dna Udrea, cea mai tare Ministresa a obtinut Licenta in Drept si ea la "celebra" Universitate Dimitrie Cantemir!!!
        Si cati or mai fi!!
        La Sfantu Gheorghe, dupa venirea PDL la guvernare au numit la conducerea diferitelor institutii oameni care aveau numai liceul pana acum cativa ani si subit si dintr-o data au terminat facultati la ID, pe la Spiru Haret sau Dimitrie Cantemir!
        Nici unul dintre ei NU a candidat acum, iar PDL Covasna a obtinut ZERO pe linie, adica nici 1 primar, nici 1 consilier judetean, nici 1 consilier local la Sfantu Gheorghe, iar liderul analfabet al PDL Covasna se intreba zilele trecute daca PDL Covasna are rost sa mai continue ?!!!
        Cred ca alde d-astia au votat si cu PPDD !!!!!
    • +12 (16 voturi)    
      Logic (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:16)

      Budd [utilizator] i-a raspuns lui vio

      La Spirlu Harletz sau la o alta facultate crestina. Se contorizeaza oricum.
    • +23 (23 voturi)    
      :) (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:16)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui vio

      Ca si cum studiile superioare te-ar face automat inteligent....hai sa fim seriosi.
      Tot prostu din ziua de azi are diploma...
      • +21 (21 voturi)    
        Prostu' (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:36)

        Bug [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Nu trebuie sa fii inteligent ca sa NU votezi PP-DD. Ci doar sa nu fii prost-gramada...
    • +9 (9 voturi)    
      Da' casele se dau? (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:18)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui vio

      Casele alea pe care le promitea DD, ca si aratase o cheie, cu 100lei chirie si pe care devii proprietar dupa 20 de ani? Mi-e ca-m ratat si asta ca si aia 20000E ai lui Gioana. Norocosi ploiestenii ca noul primar le-a promis pensii, daca n-o zice Min. finantelor Veto...
    • +2 (2 voturi)    
      lasti voi pe dd (Miercuri, 13 iunie 2012, 19:51)

      fifica [anonim] i-a raspuns lui vio

      spuneti care e profilul telectoal al votatorilor pesede/usele !

      nu va jenati, chiar daca i'a votat majoritatea romanilor !
      • +2 (2 voturi)    
        vai, tu ! (Miercuri, 13 iunie 2012, 20:57)

        zozo [anonim] i-a raspuns lui fifica

        chiar nu stii ?
        e toti doftori in drep..in stangu !
    • 0 (0 voturi)    
      Un articol subiectiv... (Miercuri, 13 iunie 2012, 22:20)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui vio

      Bag mana in foc ca sub 1% dintre alegatorii lui vanghelie au studii superioare, asta ca fapt divers...

      In alta ordine de idei, doar 7% din totalul locurilor de munca de la AOFM se adreseaza celor cu studii superioare...

      Intr-o alta ordine de idei, cel mai recent eurostat situeaza Romania pe ULTIMUL loc dupa numarul de absolventi de invatamant superior (tot pe HN era articolul recent)...

      Eu cred ca 3,5% este totusi un procentaj foarte bun, peste asteptari!
  • +12 (20 voturi)    
    tinerii nu prea au fost la vot! (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:37)

    adisandu.ro [anonim]

    ne meritam soarta. din nou tinerii demonstreaza ca nu prea le pasa de soarta tarii. am intalnit chiar si printre apropriati, cativa care nu au fost la vot. de plans, insa, ne plangem! am lasat tara sa fie condusa de babalici si pensionari... ne meritam soarta!
    • +2 (10 voturi)    
      Deschide ochii (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:08)

      george [anonim] i-a raspuns lui adisandu.ro

      Adevar graiesti! Cand votezi cu ochii inchisi la primarie, sa iasa statistica pe culori, in loc sa alegi omul drept, integru cu calitati de gospodar, iti meriti soarta! N-ai voie sa graiesti in urmatorii ani daca votezi hoti, corupti, imbogatiti peste noapte, oportunisti, impostori, repetenti. Mai ai o sansa la alegerile paralamentare sa elimini gunoaiele din politica. Pentru asta, deschide inca de acum ochii!
      • +14 (14 voturi)    
        omul drept, integru cu calitati de gospodar (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:37)

        marius [anonim] i-a raspuns lui george

        care-i ala, mancatz-ash?!!
      • +8 (20 voturi)    
        democratia e un esec (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:37)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui george

        Eu sunt tanar si am stat acasa. Pentru ca n-am avut pe cine alege. La primarie am avut de ales intre actualul primar care nu a facut nimic, seful lui de campanie din 2004 si un smecheras de cartier anchetat pentru diverse afaceri ilegale. Asta e democratia. La fel e si pe plan international, in Irak sau alte tari "eliberate" de americani. Aveti de ales intre candidatul nostru nr. 1, candidatul nostru nr. 2 sau candidatul nostru nr. 3. Sunteti liberi, alegeti! Mi se face sila cand ii aud pe unii cum striga cat de important e sa mergi la vot. Da, e important pentru ca smecherul care iese sa poata pretinde apoi ca a fost ales democratic, ca e vointa oamenilor si asa mai departe. Cat de mult ii cunosc alegatorii pe candidati? Majoritatea deloc. Voteaza actori care spun discursuri frumoase, promit marea cu sarea si apoi isi urmeaza interesele proprii. Asa ca lasati-o mai usor cu "vai lumea nu iese la vot, ce pacat".
        • -2 (4 voturi)    
          ai dreptate intr-un fel (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:07)

          noha [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          De obicei nu sunt de acord cu cei care nu se duc sa voteze (numai daca stiu ca vor vota pe cine nu trebuie) - dar citind argumentatia ta - sunt total de acord cu ceea ce ai scris, am ramas fara replica.
          • +1 (1 vot)    
            Si daca Bogdan este un nume fals? (Miercuri, 13 iunie 2012, 20:02)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui noha

            Mai esti de acord cu Bogdan,daca ,de fapt il cheama Abdulah?Nu pentru-ca Bogdan-Abdulah nu are dreptul la opinie,ci pentru-ca preaslaveste dictatura si dezinteresul.De ce sa ma duc sa votez cand tot cine vor ei castiga alegerile.Eu cred ca nu-i asa si Bogdan face diversiune intentionata,aceiasi diversiune practicata in Romania de prin anii '90.Pe atunci se spunea ca trebuie sa-i votam tot pe ei pentru-ca au furat destul si nu vor mai fura,spre deosebire de altii.acum ,Bogdan ofera aceiasi solutie imbracata in alte vorbe.Nu te lasa indus in eroare.Gandeste cu capul tau.
        • +5 (5 voturi)    
          Dictatura este, in schimb, un succes (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:11)

          smc [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          Tinere, vad ca nu-ti place democratia si o consideri un esec. E adevarat ca democratia functioneaza bine daca populatia este educata si informata, ceea ce la noi nu e intocmai rezolvat. Insa daca vrei sa incerci si alternativa dictaturii, stii foarte bine ca sunt locuri unde se practica. Daca mai reusesti sa scapi vreodata de acolo, sa ne spui si noua impresiile.

          Eu am apucat niste dictatura si nu mi-a placut. Dar macar stiu si acum ce-i aia.
          • +3 (5 voturi)    
            DEMOCRATIA NU ESTE PERFECTA, (Miercuri, 13 iunie 2012, 18:04)

            cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui smc

            dar solutie acceptabila la aceasta nu exzista. Ce ma ingrijoreaza serios, este ca sa format o masa de tineri si mai putin tineri, care sunt dispusi sa-si suspende bruma de libertati ptr. o iluzorie securitate sociala. Fenomenul se pare ca prinde, nu numai la noi. Mai exact, este un amestec de inconstienta cu o atrofiere a gandiri. Otv/diaconescu, face parte din acest ,,pachet,,.
            • +2 (2 voturi)    
              tanar (Vineri, 15 iunie 2012, 10:58)

              fla [anonim] i-a raspuns lui cornel19

              Si eu sunt tanar , am 19 ani , si nu ma incadrez in masa de tineri dornici de dictatura .
              Adevarat , democratia e departe de perfectiune dar alternativa mai buna inca nu s-a inventat (poate doar meritocratia - o utopie..) .

              Legat de tinerii din Romania , ai fi surprins sa vezi cati dintre noi chiar gandim si chiar suntem capabili de multe lucruri bune . Ai fi surprins intr-un mod placut...Exista o ura generala si un dispret aparte fata de genul actual de politicieni la mai toti tinerii , fie ei mai mult sau mai putin educati. La unii se manifesta doar prin vot , la unii si prin dorinta de a intra in politica .

              Eu unul chiar imi fac sperante ca generatia mea va schimba lucrurile in bine in tara asta . Analfabetii si semidoctii din generatia asta se vor tria mai devreme sau mai tarziu , unii vor lua drumul Spaniei , altii al Italiei . Important e ca multi din cei cu potential doresc sa se implice in politica si au tot ce le trebuie pentru asta . Ei vor fi viitoarea clasa politica si cred eu ca va fi una net superioara celei actuale . Generatia 90+ va face exact ce celelalte generatii nu au facut , vor fi activi social si politic .

              PS. am fost la vot , primul meu vot de altfel . Dupa indelugate cautari pe google cu numele candidatilor am gasit si unul care a terminat o facultate pe bune . Bineinteles ca nu a castigat , dar asta e alta poveste...important e ca intotdeauna exista un motiv pentru a merge la vot .
              • 0 (0 voturi)    
                @fla. (Vineri, 15 iunie 2012, 12:56)

                cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui fla

                Sunt sigur de toate cele scrise de dumneavoastra, si cred ca nu am fost, cel putin partial, inteles. RMN societati ro., si nu numai a celei romanesti, poate indica un curs care poate fi mult in afara democratiei. Priviti la Venezuela, China, Rusia, dar mai ales la regimurile islamice din vecinatatea Eu. Doresc sa va semnalez ca ptr. a castiga puterea (democrati sau nu), este necesara ,,fanatizarea, talibinazarea, etc.,, unui procent, relativ mic din populatie. Va multumesc ptr. atentie, cornel.
                • 0 (2 voturi)    
                  ... (Vineri, 15 iunie 2012, 13:41)

                  fla [anonim] i-a raspuns lui cornel19

                  Am vazut de curand cateva studii legate de gradul de democratizare la nivel global in ultimii 20 de ani . Trendul merge in pasi alerti spre o tot mai mare libertate . Daca ar fi sa analizam cazul Chinei am vedea ca pana si acolo incep sa se faca progrese , foarte lent ce e drept . Rusia e o tara care nu prea a cunoscut democratia , tot timpul au avut regimuri autoritare . Cu toate astea putem observa ca acum cateva zile 100 000 de oameni au demonstrat impotriva eternului conducator Putin . Din 90`-91` nu a mai existat in Rusia un protest de asa amploare.

                  Imi vine greu sa cred ca oameni care au cunoscut gustul libertatii , care au crescut in cultura asta vor accepta vreodata orice altceva . Partide extremiste apar pe fondul crizelor , financiare sau de alta natura , dar sunt efemere . Jobikk are 17% in Ungaria , partid fascist cu discurs anti minoritati . In momentul in care Jobbik ar trece mai departe de discursul anti minoritati spre un discurs anti...libera exprimare sa zicem , aveti impresia ca ar mai lua 17% ?
                  Cat despre preluarea puterii in mod nedemocratic , am serioase dubii .
                  Daca au fost nevoie de 70 de ani de comunism stalinist si neo-stalinist pentru o revolutie , cam de cati ani de democratie ar fi nevoie pt a aduna acel nivel de fustrare necesar unei revolte ?
                  Un grup mic de radicali nu poate schimba nimic . E nevoie de multi , de foarte multi si nu cred ca se va mai ajunge la un asa numar .

                  E posibil ca dvs sa aveti dreptate , poate ca perceptia mea nu cea corecta . E doar o opinia personala de tanar lipsit de o prea mare experienta .

                  Multumesc pt timpul acordat !
                  • 0 (0 voturi)    
                    @fla. (Vineri, 15 iunie 2012, 17:57)

                    cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui fla

                    Incep de la incheierea dumneavoastra.
                    1. Varsta medie sau inaintata, nu inseamna intelepciune, relativ frecvent ,,experienta de viata,, inseamna inertie in perpetuarea unor modele eronate, combinata cu o rezistenta la argumentatia rationala, logica. 2. Doream sa subliniez ca DETERMINAREA MILITANTA in o comunitate nationala. religioasa, etnica, poate conduce la evolutie sau involutie, fara crearea masei critice cantitative/numerice. 3. REPUBLICA POPULARA CHINEZA, ptr. supravietuirea regimului politic, partid unic, statului national, samd, accepta si dezvolta mai toate ,,bunele si relele,, soc. capitaliste. 4. Opinia mea legata de Rusia/Putin este ca acolo functioneaza eficient un mit, indreptatit sau nu, legat de situatia creata de Eltin si apropiati sai, pana prin 1999/2000. Rusia fiind aproape de disolutie. 5. Nu agreez, constructiile conspirationiste, la toate nivelele superioare, dar sunt sigur ca folosirea conjuncturilor, oportunitatilor, etc., poate modifica structural o societate si pe cale de contagiune/amestec direct, indirect, samd, o zona. Am fost martor, observator activ, in perioada 1979 - 1984, la un asemenea fenomen, care are si astazi puternice reverbati, si nu a fost, nu este priceput. Va doresc un minunat sfarsit de saptamana.
        • -1 (1 vot)    
          Gresesti (Joi, 14 iunie 2012, 1:01)

          Dkw [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          Asta e definitia democratiei. Iar anul asta, slava domnului, optiuni au fost si de stanga si de dreapta dar mai ales un independent.
          Sper sa nu imi spui si tu, ca o femeie de vreo 50 de ani, ca nu il voteaza ca e olimpic la matematica si o sa ne poata fura fara sa ne dam seama....................!!!!!
    • +5 (13 voturi)    
      ... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:16)

      Marcu [anonim] i-a raspuns lui adisandu.ro

      Eu sunt tanar si am votat. Si cu ce m-a ajutat?
      • +10 (10 voturi)    
        Te-a ajutat... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:23)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        sa stii ca tu macar ai facut ce ai putut si nu te-ai dat batut.

        Acum inghitim in sec si asteptam urmatoarele alegeri.
        • +3 (3 voturi)    
          ... (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:07)

          Marcu [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

          Am facut ce am putut, ca mielul din poveste. Stiti povestea? Erau doi lupi si un miel si au votat democratic despre ce sa manance la cina. :)
      • +15 (15 voturi)    
        perseverenta (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:38)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        Un razboi nu se castiga cu o singura batalie. Este evident ca luptam impotriva unui sistem cu puternice radacini in comunism. Incercam sa ne separam de o generatie care inca il regreta pe Ceausescu. Oamenii astia se pun in fata viitorului nostru.

        Asa ca, nu mai dati locul in autobuz babelor care se pun in fata viitorului aceste tari sau comunitati (dupa caz). Vor razboi, o sa-l aiba. Si comunistii, si sustinatorii lor. Nu iertati nimic!
        • -4 (4 voturi)    
          Nu generaliza! (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:31)

          o baba [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          Sa sti ca exista unele babe care au participat la revolutie pentru ca tu sa poti sa debitezi prostii pe net.
          • +2 (2 voturi)    
            Sunt mai multe categorii (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:50)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui o baba

            Exista doamne in varsta educate si culte, care voteaza alaturi de noi cei anticleptocomunisti (clepto nu cripto), exista batrane normale pe care le poti convinge cu argumente logice sa nu mai voteze escrocii si babe pomanagioace care sunt electoratul fedesenartilor gen Vanghelie, ai PPP....-DDD... si PRM. Cred ca Marcel s-a referit la utima categorie care peste toate celelalte sunt si de un tupeu si o ura imense si vor sa le cedezi chiar si locul in piciaor ( nu e locul si timpul sa dau amanunte)
          • +2 (2 voturi)    
            o daaa (Miercuri, 13 iunie 2012, 19:58)

            Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui o baba

            Voi babelor mai credeti ca ati facut revolutia?! Voi credeti ca daca tataia Gorbaciov cu tataia Bush nu se puneau de acord exista vreo revolutie?! Voi ati fost doar niste bieti oameni manipulati, luati de niste agitatori de la IMGB si dusi in fata camerelor TV unde niste pseudosecuristi v-au dat si niste gloante ca sa se vada ca e "revolutie", care de fapt a fost lovitura de stat.

            Adevarata revolutie a fost 13-15 iunie '90, dar aia a fost inabusita de mineri. Cine a avut curajul sa stea in fata minerilor, DOAR ala e revolutionar. Restu' au fost doar masa de manevra.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu stiu (Joi, 14 iunie 2012, 1:05)

          Dkw [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          Nu stiu cum sa zic...dar e foarte tare comentariul. Daca toti tinerii (sau macar cei care sustin independenta si democratia) ar intreba batranii in autobuz cu cine au votat si sa refuze sa se ridice daca sunt comunisti.
          Imi aduce aminte de acel demers al negrilor in america...cam la nivelul asta ne aflam noi acum si nu e un pas gresit. La ei a mers....
        • 0 (0 voturi)    
          Si totusi (Joi, 14 iunie 2012, 23:19)

          arcu [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          Locul in autobuz se cedeaza chiar in tarile civilizate. Tine de educatie si nu de politica.
      • +3 (3 voturi)    
        ... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:55)

        Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        Votul nu te ajuta, e un drept pe care il ai. Vrei o punga de faina pentru ca mergi la vot? Ca altfel nu inteleg logica.

        Te duci si votezi pentru ca vrei sa iti prezinti alegerea. La fel inca niste milioane de oameni fac la fel si in final vezi care e parerea majoritara. Daca multi gandesc la fel, in termeni de "cu ce ma ajuta", atunci nu se mai duce nimeni la vot in afara de cei care candideaza. Asta ar fi ideea?
      • +2 (2 voturi)    
        r (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:37)

        simplex [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        "Si cu ce m-a ajutat? "
        Si eu sunt tânăr și eu am votat dar sincer, urăsc întrebarea asta. (E în aceeași categorie cu "Da mie ce-mi iese?")

        Eu nu m-am dus la vot ca m-ar ajuta cu ceva anume, am fost sa îmi exprim sprijinul pentru cineva. In schimbul acestui sprijin am așteptările ca persoana in respectiva sa își ducă la capăt - cel puțin parțial - planurile propuse.

        Alegerile trecute am votat cu Oprescu, acum vad ce a făcut și nu sunt mulțumit, se puteau face mai multe, asa ca am votat ND pentru ca a avut ceva realizări în trecut, nu numai promisiuni.

        Legat de PP-DD -> sincer de acest partid nu am auzit decât în ziua de alegeri. E o nebuloasa pentru mine.
      • 0 (0 voturi)    
        Mai gandeste (Joi, 14 iunie 2012, 23:31)

        mitic [anonim] i-a raspuns lui Marcu

        Te ajuta sa fii liber, sa-ti poti sustine opiniile fara sa-ti fie frica sa deschizi gura. N-ai simtit dictatura si nici nu poti sa ti-o inchipui.
        Daca, tanar fiind, vii noaptea de la o petrecere iar pe strada esti legitimat, esti ridicat si dus pe sus la sectie de catre militieni doar pentru ca circuli la ora aceea. Si apoi esti batut cu un sac de nisip si fortat sa semnezi o declaratie ca iti vei turna parintii ...
        E doar o poveste care cu ceva timp in urma, era reala!
    • +8 (8 voturi)    
      USL - partidul pensionarilor (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:37)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui adisandu.ro

      conform recensamantului din 2011 suntem in Romania doar 19 milioane, 3 milioane de TINERI sunt la munca in strainatate.

      in tara au ramas 6 milioane de pensionari care toata ziua se uita la Antena 3 si voteaza in consecinta

      pe lanaga pensionari mai sunt vreo 5 milioane de tineri care in majoritate au stat acasa
    • 0 (2 voturi)    
      r (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:42)

      simplex [utilizator] i-a raspuns lui adisandu.ro

      stiu ca tinerii nu prea au fost la vot dar vreau sa stiu daca e vreun document / sondaj unde specifica lucru asta ca nu am gasit. Ma intereseaza cifrele.
      • -1 (1 vot)    
        Pariu (Joi, 14 iunie 2012, 1:09)

        Dkw [utilizator] i-a raspuns lui simplex

        Pot sa fac pariu cu tine ca te intereseaza cifrele si dovezile doar daca e vorba de ceva impotriva PSD-ului?
        Daca satistica spunea ca PDL-ul sau ND au avut majoritate asistati sociali...gaseai repede un comentariu fara sa ceri dovezi ;)
        • 0 (0 voturi)    
          r (Joi, 14 iunie 2012, 18:53)

          simplex [utilizator] i-a raspuns lui Dkw

          ai pierde pariul, ma interesa cati tineri au iesit la vot (indiferent cu cine au votat) si daca exista o statistica, de auzit am auzit dar nu am vazut un document.
  • +1 (5 voturi)    
    Bingo! (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:38)

    Laurentiu78 [utilizator]

    am 34 de ani, studii superioare si ghiciti cu cine am votat! :P

    Nici la PP-DD nu e nici o surpriza. Nici la Oprescu.

    adicatelea chiar nici o surpriza...
    • +5 (5 voturi)    
      corect. (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:58)

      ura [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

      macar o schimbare in peisajul asta plin de jefuitori.
    • -5 (7 voturi)    
      am 35 de ani, studii superioare, salar 1900 eur (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:48)

      kelso [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

      si am votat cu oprescu.

      ar fi bine sa terminati cu stereotipurile de tipul: pensionar ulflamand voteaza PPDD, intreprinzatorul voteaza PDL, asistatul voteaza PSD, iar tineretul cool si crea stie ce este bine pentru tara voteaza Nicusor Dan.

      am cunoscut 5 sustinatori ai lui Nicusor Dan care au facut o campanie intensa pe bloguri si in cercul de prieteni. in ziua votului, unul era plecat la campionatul de fotbal, doi au fost la mare, iar doi au constatat ca nu au buletine de bucuresti.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:25)

        Marcu [anonim] i-a raspuns lui kelso

        N-am inteles de ce l-ai votat pe Oprescu? Dupa alegerea facuta as fii tentat sa te judec sumar, dar poate ai motive intemeiate si mi-ar placea sa le aud.
      • +1 (1 vot)    
        aha (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:27)

        je [anonim] i-a raspuns lui kelso

        poate-ti si argumentezi putin alegerea sa intelegem de ce ai optat pt oprescu, pt ca altfel putem intelege ca esti vreun sef de serviciu prin pmb cu toate sporurile posibile impinse la maxim ca sa ajungi la cei 1900 de euro, sau angajatorul tau are ceva contracte cu pmb si ai votat pt continuitatea contractelor si implicit a salarului tau
      • +4 (4 voturi)    
        Stereotipuri (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:43)

        predel [utilizator] i-a raspuns lui kelso

        E adevarat ca nu corespunzi stereotipului insa, din pacate, e clar ca nu te ridici deasupre acestuia.
      • +1 (1 vot)    
        O intrbare (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:52)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui kelso

        No offence, unde ai facut facutatea? La Spiru? Pentru ca ltfel nu inteleg cum de te-a vrajit doctorul Au ma doare.
      • +2 (2 voturi)    
        r (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:54)

        simplex [utilizator] i-a raspuns lui kelso

        "ar fi bine sa terminati cu stereotipurile de tipul: pensionar ulflamand voteaza PPDD, intreprinzatorul voteaza PDL, asistatul voteaza PSD, iar tineretul cool si crea stie ce este bine pentru tara voteaza Nicusor Dan."
        ----
        ar fi bine sa realizezi diferența dintre un stereotip și o medie.
        aici majoritatea celor intervievați sunt "cu vârsta cuprinsa intre 50-64 de ani și cu cel mult 10 clase sau cu profesionala"
        nu este un stereotip ci un sondaj făcut pe un eșantion. Statistica, ai auzit de asa ceva la facultate ?.
        Stereotip ar fi:
        toate persoanele cu studii superioare care au votat cu PP-DD sunt ofuscați ca sunt puși la grămada cu restul imbecililor și își varsă nervii pe HN.
        De ce oare, nu știu, ca nu e vorba de ei aici.
  • -8 (20 voturi)    
    multi citesc putini inteleg (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:51)

    tepes [anonim]

    Deci cei care au votat partidul postului OTV au varsta de 50-64 ani si pregatirea la nivel de 10 clase sau profesionala. Prin acest tip de mesaj se incearca dezinformarea sau chiar sa se spuna ca alegatori mai sus mentionati sunt limitati din punct de vedere al inteligentei. In urma cu 23 de ani acesti oameni aveau varsta de 27-41 ani. Ei au fost cei mai loviti de schimbarile produse de revolutie , au fost generatia care a luat in piept criza, somajul, pierderea caselor ( vezi Caristas, FNI). Pregatirea de 10 clase sau profesionala o au din perioada Ceausescu. La 27 ani sau 41 nu prea mai ai capacitatea de a continua studiile, de a termina un liceu sau facultate. Deci acesti cetateni care pana la urma sunt tot romani, au fost cum se spune generatia de sacrificiu, cei mai vulnerabili la modificarile produse de revolutie, a disparut o intreaga industrie pentru care erau calificati, au trebuit sa presteze munci necalificate. Vina nu este a lor ca au votat cu OTV-ul ci a societati romanesti care nu a facut nimic pentru ei si ganditi-va ca sunt inca multi din ei care nu au mers la vot. Vorba lui Motoc "Prosti dar multi" Atentie la astfel de mesaje ce se incearca sa se transmita prin diferite canale de informare. Nu jigniti alegatori OTV pentru ca si ei sunt romani ca noi toti. CTP a lansat informatia ca trebuie sa fi dus cu capul sa votezi OTV-ul dar cred ca nu trebuie sa ne jucam cu lucrurile acestea.
    • +7 (13 voturi)    
      . (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:55)

      qwe [anonim] i-a raspuns lui tepes

      Aberezi. Poate prietenii tai inapoiati au suferit. Numai un om bolnav PSIHIC NATIV ar putea vota asa ceva.
    • +1 (7 voturi)    
      Ce ne facem cu tine... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:02)

      grama_tica [anonim] i-a raspuns lui tepes

      ... tepes? Te "dai inteligent" si declari ca "multi citesc, pitini cunosc". Dar tu cu gramatica cum stai? Cit ai fost la scoala? Si daca tot ai fost acolo... ai retinut ceva?, pentru ca vad ca la gramatica ori ai lipsit, ori ai dormit, ori ai fost foarte bolnav numai la orele astea!
    • +15 (19 voturi)    
      ce propui? (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:08)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      sa-i felicitam pentru prostia lor? ei au fost 'generatia de sacrificiu'!??? ce au sacrificat ei? proprii copii?

      nu le-a pus nimeni telecomanda in mana, televizorul in fata, abonamentul gratuit la cablu. au ales. au votat. ar fi bine daca am putea sa le dam un coltisor de Romanie.. (Caracal?) unde sa ii guverneze PPDD... doar pe ei....
      • +6 (6 voturi)    
        hehe (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:41)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        cat de frumos!
      • +1 (1 vot)    
        pai luara Deveselu' (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:23)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        parol! Cred ca primaru' ala o sa-i alunge pe ciocoii americani si imparte radarele la popor. Sau le vinde stim noi cui si tot ne da banii! Saru' mana conasu' dan, sa traiti sa dati la popor, jos ciocoii!
    • +1 (3 voturi)    
      Excelent comentariu (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:51)

      Semiramidul [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      In plus nu este vorba de o revansa istorica, sau de ura, ei nu ne urasc pe noi cei ce am iesit netavaliti din istorie, vor compensatii pentru sacrificiul social prin care au trecut.
      Sunt uitatii Romaniei, cei care merg disciplinati la vot deoarece spera sa ii bage cineva in seama...
    • +2 (2 voturi)    
      Asa, pentru tine (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:58)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui tepes

      Am terminat ultimul masterat la 54 de ani si mi-am propus ca acum , la 56 bsa il fac pe al doile, nu pentru foilase ci pentru a-mi mentine mintea functionala. Asa ca la 27 sau 41 de ani te poti recalifica usor, doar dorinta sa fie. Pentru Caritas sunt vinovati in primul rand cei ce s-au lasat pacaliti, dupa cum se lasa acum pacaliti de un demgog populist. Asa ca confirmi portretul robot al alegatorului PPP.....DDD...... Am ajuns si in situatia sta sa-i dau dreptate lui CTP.
  • +5 (9 voturi)    
    Si totusi... (Miercuri, 13 iunie 2012, 15:58)

    tyty [anonim]

    Baza democratiei este ca votul lor este egal cu cel al membrilor Academiei Romane. Problema celor care se cred, pe drept sau nu, elite vizionare este ca nu stiu sa comunice , sa faca inteles proiectul lor (daca au unul) si sa adune in jurul lor Academicieni, someri, oameni cu hradvard si cu 4 clase. Altfel e doar vorbarie goala, cum e acest sondaj si chiar si aceasta postare a mea.
    • +10 (10 voturi)    
      ti-am dat plus dar... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:13)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui tyty

      nu, baza democratiei nu este votul universal.

      Atena era o democratie directa cu circa 6000 de votanti la o populatie de un milion. Doar acesti 6000 erau cetateni ai Atenei. Din acesti 6000 doar cativa erau "vizionari" precum Pericle.

      Sparta era o democratie "nobila" cu circa 200 de votanti si atentie...2 regi (Din punctul meu subiectiv de vedere mult mai rapida in luarea unei decizii, dar asta se datoreaza si trecutului razboinic al "senatorilor" Spartei).

      In nici una din cele 2 cetati care au pus mai mult sau mai putin bazele democratiei, votul nu era universal.

      Si ca o concluzie. Astazi in SUA cetatenii aleg niste electori care voteaza presedintele. Adica presedintele este ales indirect de cetateni. Desi votul este universal, la sfarsit s-ar putea ca votul lui X sa conteze mai putin decat al lui Y.
      • -1 (1 vot)    
        nu zau (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:48)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Deci tu sustii ca atena antica a avut un milion de locuitori... Mai sa fie!

        http://www.ancientgreekbattles.net/Pages/47932_Population.htm sustine altceva.

        Nu ca as pune mare baza pe un site numit ancientgreekbattles, dar oricum, pare mult mai credibil decit milionul tau de atenieni din vremea lui Pericle. :P
        • +1 (1 vot)    
          imi cer scuze... (Miercuri, 13 iunie 2012, 21:27)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Alin

          Nu am studiat Wikipedia sau alte site-uri inainte...

          Sursa mea a fost "citita"...
          Steven Pressfield: Tides of War.

          Wikipedia zice 350.000.
          Probabil informatiile lui Pressfield au fost exagerate de dragul "epicului" la fel ca cele doua milioane de persi de la Termopile. (vezi Gates of Fire de acelasi autor)

          Imi cer scuze.
    • 0 (0 voturi)    
      Un exemplu din istoria romaneasca (Miercuri, 13 iunie 2012, 18:01)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui tyty

      Romania s-a modernizat accelerat exact in perioada cand votul era cenzitar. asa ca trage concluzia singur.
  • -10 (12 voturi)    
    MINCIUNAAAA ! (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:05)

    dan [anonim]

    SONDAJE DE CA.CA ,CA DEOBICEI.

    EU am votat cu ei : ultima scoala absolvita: SNSPA - master in Guvernare moderna.

    tanar pana in 40 de ani !!! - satul sa vad cum a fost DEVALIZATA acesta TARA, tara pe care parintii nostrii au construit-o cu sudoare si cu lipsuri materiale pentru noi - cetatenii activi de astazi.
    • +1 (3 voturi)    
      Stiu ca multi o sa se supere... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:19)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui dan

      dar SNSPA se cheama studii superioare?
      Si Spiru Haret sunt studii superioare, dar alea nu se pun, decat daca te angajezi la stat.
    • +4 (4 voturi)    
      recomandare pt tanarul care a votat cu ppdd (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:19)

      george [anonim] i-a raspuns lui dan

      Realizezi ca esti un tip inteligent prin gestul tau, nu? Cu tot cu SNSPA-ul tau, ar trebui sa iti tai venele, crede-ma! Ar fi un ppddlist mai putin, chiar daca esti tanar, cu studii superioare s.a.m.d. Jalnic!
    • +1 (3 voturi)    
      Master?Ha,ha,ha (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:19)

      raduela [anonim] i-a raspuns lui dan

      Unde ai absolvit acest Master?Cine a fost idiotul care te-a trecut?Tu nu vezi ca nici nu stii sa scrii bine
      romaneste,in trei randuri ai doua greseli gramaticale.
      Probabil ai facut acest master la F.F.
      Oricum,fara comentarii,ai ajuns la varsta asta degeaba...
    • +6 (6 voturi)    
      mda (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:20)

      VictorM [anonim] i-a raspuns lui dan

      Esti irecuperabil si copiii tai n-o sa te ierte.
    • +4 (4 voturi)    
      Du'te ma de minte in alta parte (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:20)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Daca tu, absolvent de SNSPA cu master, ai inteles ca doar aia din profil au ales PPDD ...
    • +2 (2 voturi)    
      ce vorbesti? (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:28)

      Cristi E [anonim] i-a raspuns lui dan

      Ce te face sa crezi ca SNSPA e scoala ? E doar Stefan Gheorghiu cu alta fata .

      Intreaba-i pe parintii tai ce parere aveau de Stefan Gheorghiu ca sa afli ce parere avem noi despre SNSPA.
    • +3 (3 voturi)    
      mda! (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:32)

      xy [anonim] i-a raspuns lui dan

      asa scrie un absolvent de SNSPA, "parintii nostrii"? ai sarit peste scoala generala fiindca au devalizat altii tara?
    • +2 (2 voturi)    
      Uslasii sunt de 2 feluri: prosti sau ticalosi (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:37)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui dan

      In familia mea mare, am si vreo 2 cu diplome de la SNSPA. Mare scofala. Unul n-a votat, altul a votat PDL. Ne-ai adus la cunostinta ca ai trecut si tu pe la o scoala. Asa si? Inseamna ca intri la categoria 2-a.
    • +2 (2 voturi)    
      Satui... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:42)

      Bug [anonim] i-a raspuns lui dan

      Si credeti ca rezolvati ceva daca votati PP-DD-ul? Sau daca am vota TOTI cu PP-DD, ce credeti ca ar rezolva?
      Mortul inapoi de la groapa nimeni nu ti-l mai aduce, vorba ceea...
      Cand votezi, trebuie sa privesti inainte (dar sa te gandesti la ce a fost in urma...)
      • -1 (1 vot)    
        Ma omule daca cineva ar opri vinderea tarii pe (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:03)

        ion34 [anonim] i-a raspuns lui Bug

        ma omule daca cineva ar opri vinderea tarii pe nimic, n-ar fi ceva?

        ar putea statu sa extraga aurul, ar putea ca profitul hidrocentralelor si a nuclearelectrica sa mearga la spitale

        ar

        trebuie sa credem ca nu santem un popor 100% de hoti

        eu nu cred ca santem toti hoti!

        va rog lasati_i si pe altii macar odata macar odata sa nu mai fie hrebenciuc nastase tariceanu basescu si iliescu

        macar odata dupa 22 de ani, incercati altceva

        va rog, toti vrem binele tarii

        de ce ii tot votati pe aceeasi hoti???

        de ce? de ce va lasati prostiti si il injurati pe oricine apare nou?

        va rog ganditi_va....ce aveti de pierdut?

        30% din pamantul tarii e deja vandut la straini...vreti sa fie vandut tot?

        aurul e vandut, cupru e vandut, padurile is vandute, bancile is vandute, metalurgia ii vanduta, gazele ii vandute, aproape tot ii vandut...

        va rog, de ce sa ne certam unii cu altii cand totia vem de pierdut? cine-i mai destept si cine-i mai prost?

        noi astia cu cu mai multa scoala santem ce-i mai prosti daca ne-am lasat pacaliti si am lasta sa ajunga tara noastra sa ajunga in halul in care a ajuns

        in loc sa-i ajutam pe cei cu mai putina scoala sa vada cine-i fura....noi am fost primii care mandrii i-am votat pe hoti vreme de 22 de ani?

        cu ce-i mai bun nastase decat basescu sau decat tariceanu?

        unul a furat flota unu a dat gratis petrolul iar ultimul a dat petrolul platformei continentale sio nu numai

        v arog treziti-va ....ajutai-i pe cei "mai saraci cu duhul" in loc sa-i injurati

        fiti oameni! fit buni romani! ajutati-va tara!

        tara e pe moarte ! voi nu vedeti? si in loc s-o ajutam noi ce facem ? ne injuram intre noi?

        cine-i mai prost si cine-i mai destept ? in timp ce totul in jurul nostru se duce rapa!
    • +2 (2 voturi)    
      Esti elevul lui laptop? (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:25)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Se vad rezultatele!
    • +2 (2 voturi)    
      curios (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:34)

      je [anonim] i-a raspuns lui dan

      eu cred ca un tip cu o inteligenta SUB MEDIE nu poate niciodata sa voteze ppdd pt ca tot programul lor electoral e o mare bazaconie , o fantasmagorie gogonata, pe care o pot crede doar alienatii mintal, indivizii cu un retard sever, aceiasi care stau cu ochii in tv noapte de noapte sa-l vada pe cercanatul dd cum ii prosteste fara nicio jena si profita de labilitatea multor concetateni
    • +1 (1 vot)    
      Sondaj (Miercuri, 13 iunie 2012, 19:33)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui dan

      In sondaj nu sa cerut si IQ ca altfel ieseai in linie cu cei de 8 clase.

      O intrebare cat ai platit sa treci examenele?
    • 0 (0 voturi)    
      Poezioara...ca tot va plac micii (Joi, 14 iunie 2012, 1:21)

      Dkw [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Tine minte asta, absolventule de SNSPA: "Nostri si vostri niciodata cu 2 i" Adica nostri nu se scrie cu doi de i la sfarsit....niciodata.
      Nu ma iau de gramatica, dar am indoieli ca e adevarat ce sustii...si eu am facut Cantemirul... si am votat cu ND...deci, ce stiu eu :)
  • +9 (9 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:11)

    Berzelius [utilizator]

    Se pare ca spalarea pe creier folosind televizorul functioneaza de minune! A se vedea cazurile mai multor televiziuni, nu ma refer doar la 0TV.

    "prosti, da' multi!"
    • -1 (1 vot)    
      da petrolul tarii s-a furat ? s-a furat! de cine? (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:38)

      alex1234 [anonim] i-a raspuns lui Berzelius

      MA berzelius...

      da petrolul tarii s-a furat ? s-a furat! de cine? de psd/nastase

      da petrolul platformei continentale s-a furat? s-a furat de cine? de pnl/tariceanu

      da flota tarii s-a dus? s-a dus ...de cine data? de pd/basescu

      da otelul, da aurul, da cupru, da carbunele, da galatiu, da magurele, da resita, da cug-cluj, da sarma-campiaturzii, da calan, da balan, da telecomul, da bancile, da insula brailei, da padurile

      Cine-i ma spalat pe creier ma Berzelius? Nu cumva votantii USL si ai PDL?
      • +2 (2 voturi)    
        MA alex ma (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:53)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Ma alex123456789...

        da ma, toate s-au furat ma, nu mai e nimic de furat in tara asta, de-aia tre' sa vina altii, mai populisti, ca "domnu' dan" ma, care sa promita ca da "cate cinjdemii de ieuro" la fiecare roman daca ajung la putere, ca face din Romania putere mondiala, ca alea si altele... Si cu cine face toate astea? cu panarame promovate la televizor, precum clarvazatoare si ghicitoare in bobi, cu ineptii aberatii si elucubratii din secolul 19 (am vrut sa scriu XIX da' mi-e teama ca nu pricepi)

        Puneti-va mai oameni buni neuronul la gimnastica si ganditi-va "De unde???"
        Ganditi-va ca totul trebuie inceput printr-o REVOLUTIE a BUNULUI SIMT! Aia trebuie promovat!
  • +2 (2 voturi)    
    Haha! (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:17)

    George [anonim]

    Eu sunt curios care este profilul votantului PNL... Cred ca e cam identic cu profilul votantului PSD si PPDD... Diferentele sunt minore. O clasa-doua in plus la studii...
    • -2 (4 voturi)    
      nu stiu, dar... (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:35)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui George

      Iti spun eu care e profilul votantului PDL:
      - crede sincer ca Basescu e anticomunist si antisecurist
      - crede sincer ca PDL si Boc au salvat tara
      - crede sincer ca “orice s-ar spune, d-na Udrea este cel mai bun ministru din 90 incoace”
      - crede ca marlania e dovada de barbatie iar lipsa de scrupule si ticalosia sunt dovezi de mare abilitate politica
      - considera ca regele Mihai e tradator de tara, iar maresalul Antonescu erou national
      - etc...
      Aveti 2 judete din 41, baieti...in curand nu vom mai putea vorbi despre profilul votantului PDL, pentru ca nu va mai exista PDL :)
      • +3 (3 voturi)    
        Cine sapa groapa altuia (Miercuri, 13 iunie 2012, 18:08)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Eu, fara sa fiu simpatizant neconditionat PDL, cred ca in curand nu vom mai vorbi de PNL, care va deveni aripa de dreapta a PDSR (PSD nu mai exista de cand l-a vandut Atanasiu). Daca PNL mergea singur pe o platforma anti PDL l-as fi votat. Asa nu pot sa-i votez pe aia rosii pentru ca mi s-ar usaca mana cu care am semnat penru Proclamatia de la Timisoara.
      • +1 (1 vot)    
        Nu sti? (Miercuri, 13 iunie 2012, 19:42)

        George [anonim] i-a raspuns lui mihai

        De ce "amice"? Pai e extrem de simplu de aflat. Daca-ti doresti asta cu adevarat. Uita-te in oglinda si prin CV-ul tau. Vei afla profilul votantului USL.

        P.S. Nu-ti face tu griji pentru PDL! Si Nastase isi facea prin 2003 cam aceleasi griji... Acum si le face tovarasul Antenescu... Macar din punctul asta de vedere s-ar putea spune ca ai exact acelasi profil cu un chiulangiu notoriu (Antenescu) si un penal notoriu, parintele coruptiei institutionalizate (Nastase).
  • +2 (2 voturi)    
    Votul pe baza de IQ (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:19)

    V.R. [utilizator]

    Ar trebui ca fiecare vot sa fie ponderat in functie de rezultatele la un test grila atasat fiecarui formular de vot, cu intrebari din istorie, geografie, ortografie, si chiar de perspicacitate precum se dau la testele de IQ (acele matrici 3x3 in care trebuie sa-ti dai seama care este tiparul si sa completezi elementul lipsa). Sa fie publicate carti cu cate 10.000 de intrebari din fiecare subiect, astfel incat votantii sa se poata pregati pentru vot ca pentru examen si doar cei care au investit timp pentru asta sa fie rasplatiti.

    Va garantez ca, daca s-ar aplica asa ceva, Nicusor Dan ar castiga detasat Presedintia, PSD+PDL nu ar trece pragul parlamentar sau ar intra cu chiu cu vai, PNL si un alt partid gen Noua Republica, alaturi de UDMR si FDGR vor fi singurele intrate in Parlament, eventual si Partidul Piratilor.

    Soarta intregii tari este mult prea importanta pentru a fi decisa de orice incult!
    • -1 (1 vot)    
      ura de clasa (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:39)

      vali [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Ai o gandire inapoiata, wake up suntem in secolul 21
      Sondajul asta doar in tari ca rRomania ar putea sa apara unde mai sunt "intelectuali" care sa puna botul la asa ceva
      In loc sa interzici mai bine ti-ai pune Mintea TA Luminta la contributie in asa fel incat sa ii destepti si pe altii sa voteze ce "e bine" .
      By the way, Pol Pot a studiat la Ecole Francaise d'Electronique et d'Informatique, ar fi fost un candidat bun, nu? :))) )
      • +1 (1 vot)    
        Gandirea inapoiata este tocmai a ta (Miercuri, 13 iunie 2012, 19:18)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui vali

        Iar incoerenta comentariului tau, machiata cu englezisme ieftine, demostreaza pe deplin acest acest lucru. Asa ca nu ma mira reactia ta.

        Apropo, ai omis sa mentionezi faptul ca Pol Pot a fost un REPETENT, a abandonat scoala si a avut succes in randul incultilor cambodgieni tocmai din aceasta cauza. Nu l-a dus mintea cat sa termine scoala. Deci Pol Pot a fost mai degraba un fel de Crin Antonescu al Cambodgiei ca nivel intelectual, ba chiar sub avand in vedere ca Crin a reusit totusi sa termine facultatea si sa devina muzeograf in cele din urma.
  • 0 (2 voturi)    
    rusinica !!! (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:21)

    radu cenan [anonim]

    nu v-ati saturat de psd, pdl, pc, pl si alte fosile.
    de ce sa nu incercam ceva nou?
    de unde aemenea aberatii , au scris pe buletinele de vot virsta si studiile ?
    si eu pot declara ca sunt analfabet si am votat cu
    usl si oprescu
    • 0 (0 voturi)    
      Mda (Joi, 14 iunie 2012, 9:57)

      ion [anonim] i-a raspuns lui radu cenan

      Sunt de acord sa schimbi dar nu schimbi pe dracu cu masa. In primul rand ce partid serios are numele fondatorului in nume, adica ori ii partidul poporului ori ii a lui Dan Diaconescu. Si acuma la lucruri serioase m-am uitat peste lista a ceea ce promit acest "ceva nou" am retinut 2 marirea pensiilor si cresterea salariilor bugetarilor si la privat. Demogagie curata, adica Romania are un deficit de vreo 3 miliarde de euro si vine partidul asta "salvator" si creste pensiile, cum? asa din pix? Nici inconstientii de la USL nu au promis asa ceva. Pe urma marirea salariilor bugetarilor de unde bani si ca ce chestie, eu m-am saturat de povestea ca sunt salarii mici, eu vreau servicii mai bune si pe urma vorbim de salar. Cat despre marirea salariilor la privat aia da, sa vad eu guvernul, partidul parlamentul sau ce vreti voi care poate obliga privatii sa dea salarii mai mari (daca se refereau la salarul minim pe economie ii ziceau asa, in mintea lor merg la firma x si zic de maine omul asta are salarul asta).
  • +1 (1 vot)    
    Intelectualii votati de intelectuali (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:32)

    Mihai [anonim]

    Videanu, Vanghelie, Piedone,R. Negoita, Culita Tarata, Dragnea, Mazare, etc, etc
    Intr-adevar optiunile propuse de ppdd palesc in fata acestor intelectuali si profesionisti.
    Multumesc pentru inca patru ani de guvernare locala neo-comunista
  • 0 (0 voturi)    
    Iar sondaj? (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:33)

    stelian [anonim]

    Cu o eroare de peste 10% intre ce spun ca s-a votata si ce a iesit la numaratoare, care mai este relevanta datelor colaterale?
    Pentru presedinte la americani e votul indirect, da, si mai e ceva, care pentru unii ar fi strigator la cer in Romania: invingatorul ia totul. Exista putine exceptii (2-3 state). Daca intr-un stat un candidat cistiga, el ia toti electorii acelui stat. Altfel spus, daca ia 50.5% din vot ia 100% electori. Numarul de electori e in functie de populatia electorala a statului(ca acolo te inscrii tu pe listele electorale), iar numarul electorilor e extrem de variat (de la 3-4 la parca 55 maximum).
    Dar lasati America cu ale ei probleme...
    Sa ne intoarcem pe malurile Dimbovitene. Deja de ieri de la 18:00 nu mai e nici un anunt al BEC. De ce?
    La Bucuresti, rezultatele sunt ultimele. De ce?
  • 0 (0 voturi)    
    Ires is aia care l-au dat pe Oprescu cu 65% (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:41)

    alex2 [anonim]

    IRES is aia care l-au dat pe oprescu cu 65% (oprescu luaind 54%) ....

    L-au dat de NIcoara cu +6% in fata lui Boc si Nicoara a fost cu -2% in spatele lui BOC

    IRES TREBUIE BAGATI LA INCHISOARE...

    SPALAT PE CREIER II CINE-I CREDE PE IRES....
  • -3 (3 voturi)    
    Ma voi l-ati ascultat pe PUREA de la ppdd? (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:51)

    alex3 [anonim]

    ma voi l-ati ascultat macar 30 de minute pe Doctorul Purea de la PPDD?

    Inainte sa vorbiti va rog din suflet ascultati-l....

    Si apoi comparati-l cu Mazare Vanghelie, Basescu Nastase si Iliescu, Hrebenciuc, Udrea , Cocos, Anastase si EBA.....


    Inainte sa vorbiti va rog din suflet ascultati-l....

    Macar 30 de minute macar o ora ....CE VA COSTA?
    • +2 (2 voturi)    
      Ce ma costa? (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:05)

      George [anonim] i-a raspuns lui alex3

      Pai cam multe. Si esentiale. Timp si bani. De exemplu. Crezi cumva ca o sa-mi jignesc inteligenta ascultand ce latra un demagog de-al lui DanDiaconescuInDirect? Te inseli.
      • -2 (2 voturi)    
        deci fara sa vezi un om l-ai si etichetat (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:33)

        GEorge12344 [anonim] i-a raspuns lui George

        deci fara sa vezi un om sau sa-l asculti macar 10s l-ai si etichetat "demagog"

        in schimb 22 de ani ai avut timp destul si nu te-ai prins cine sant si ce vor un

        UN:
        Mazare, Vanghelie, Basescu Nastase si Iliescu, Hrebenciuc, Udrea , Cocos, Tariceanu, Anastase si EBA.....

        BRAVO

        NU MAI ASCULTA PE NIMENI ALTCINEVA PANA LA MOARTE...."CA N-AI TIMP DE PIERDUT"
    • 0 (0 voturi)    
      Asta-i ala cu ochelari colorati? (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:29)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui alex3

      .. recunosc ca nu rezist sa ma uit la ei. Cand dau din greseala parca-i curtea miracolelor.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu nu-i ala.... (Miercuri, 13 iunie 2012, 18:01)

        alex3 [anonim] i-a raspuns lui Dianora

        Nu nu-i ala....

        II unu care a luat 19% la caras-severin
      • 0 (0 voturi)    
        uite un link (Miercuri, 13 iunie 2012, 18:12)

        alex3 [anonim] i-a raspuns lui Dianora

        http://www.sanego.de/Arzt/Nordrhein-Westfalen/4452-Duisburg/Allgemeine+Chirurgie/229465-Dr-med-Paul-Purea/
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Miercuri, 13 iunie 2012, 20:04)

          George [anonim] i-a raspuns lui alex3

          Esti cumva membru PP-DD? Sau doar votant? Mai cunosti in lumea asta civilizata, din care avem pretentia ca facem parte, vreun partid care contine in denumirea sa numele conducatorului acelui partid??? Nu e si asta o forma de megalomanie a unui ins care-si personalizeaza partidul folosindu-si numele propriu? Pe tine nu te pune pe ganduri o asemenea enormitate? Ce om normal la capatana poate face asa ceva?
  • 0 (0 voturi)    
    maimute (Miercuri, 13 iunie 2012, 16:58)

    bobo [anonim]

    deci PPDD e votat de maimute batrane. e bine de stiut...
  • +2 (2 voturi)    
    Exportam prosti :)) (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:02)

    Vizitiul [utilizator]

    Solutia pentru stabilitatea Romaniei!
  • 0 (0 voturi)    
    multi prosti cu diplome avem (Miercuri, 13 iunie 2012, 17:43)

    alex1234 [anonim]

    Doamne da multi prosti cu diplome avem...
    si se mai simt si mandrii

    Ii prostesc astia cu sondajele cum vor muschii lor
  • -1 (1 vot)    
    Voi cu cine votati? (Miercuri, 13 iunie 2012, 18:32)

    al [anonim]

    oameni buni :

    vanghelie marian usl are 54% in romania

    eba ("independent"-pdl) a fost aleasa parlamentar european....

    in timp ce:
    dr. paul purea ppdd are doar 19%
    http://www.sanego.de/arzt/nordrhein-westfalen/4452-duisburg/allgemeine+chirurgie/229465-dr-med-paul-purea/

    si nu a fost ales nimic....

    si voi santeti mandrii ca n_ati votat cretinii din ppdd?
  • 0 (0 voturi)    
    Sa mori tu... ca e profilul? (Sâmbătă, 17 noiembrie 2012, 13:05)

    claemi [utilizator]

    Cu totii stim cum se termina o facultate,mai ales dupa "89.Votati tot parlamentari,senatori si presedinti de PROFESIE ca si pina acum,ca sinteti destepti si intr-un timp relativ scurt(nu dureaza 1 an)o sa constatati ca traiti si mai rau,pe cind ticalosii vor prospera si vor fura in continuare cu legea in mina ca si pina acum!
    Traiasca Romania!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...


Dosare blocate la tribunal

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă