Gabriela Firea: De la inceputul anului si pana in prezent avem peste 100.000 de masini  vechi inmatriculate in capitala, cumva din nou rablele Europei au ajuns la noi

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 27 noiembrie 2017, 12:38 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Primaria Capitalei
Dupa eliminarea timbrului de mediu, In Bucuresti au fost inmatriculate 100.000 de masini vechi, iar rablele Europei au ajuns la noi, a declarat luni, primarul general al Capitalei, Gabriela Firea. Edilul a declarat ca impreuna cu Ministrul Mediului, Gratiela Gavrilescu, cauta solutii pentru a pune stop acestui exod de rable deoarece "ele nu afecteaza doar circulatia ci si starea noastra de sanatate, mediul ambiant, creaza poluare".

"Asa cum v-am mai informat, de la inceputul anului si pana in prezent avem peste 100.000 de masini noi, noi spunem noi, dar ele sunt vechi, inmatriculate in capitala, cumva din nou rablele europei au ajuns la noi la Bucuresti. Suntem intr-o colaborare continua si un dialog cu doamna ministru al Mediului pentru identificarea unor solutii pentru a pune stop acestui exod de rable pentru ca ele nu afecteaza doar circulatia ci si starea noastra de sanatate, mediul ambiant, creaza poluare. Degeaba cumparam 400 de autobuze euro 6 noi daca in continuare sunt acceptate in Capitala autoturisme personale foarte vechi", a explicat Gabriela Firea.

Gabriela Firea a anuntat in luna octombrie ca ii va intreba pe bucuresteni daca doresc introducerea unei taxe de mediu fiindca "nu avem cum sa continuam asa".

"O sa-i intrebam pe bucuresteni daca doresc sa se introduca o taxa de mediu. Daca ei sunt de acord, o vom introduce aceasta taxa, pentru ca vom ajunge ca in Bucuresti sa nu mai putem circula. Fara taxa de mediu, au venit toate rablele din Europa in Romania si in special in Capitala. Nu avem cum sa continuam asa", a declarat primarul Gabriela Firea. Citeste mai mult aici.

Timbrul de mediua a fost eliminat printr-o lege initiata seful PSD, Liviu Dragnea. Legea prevedea eliminarea a 102 taxe nefiscale si a fost votata in Parlament pe 25 octombrie 2016, iar timbrul de mediu a fost eliminat in februarie 2017 si a condus la cresterea importului de masini second hand.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5455 vizualizari

  • +48 (48 voturi)    
    bine, firfirico... (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:43)

    qwerasdf [utilizator]

    a fost bine cand s-a eliminat taxa pe incompetenta?
    ca acum va permiteti din plin sa va manifestati...
    • +20 (20 voturi)    
      PSD a scos taxa de mediu t masini (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:23)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      PSD a scos taxa de mediu pt masini si tot PSD se intreaba de ce exista masini vechi in Romania?

      cat tupeu au ticalosii astia
      • +10 (10 voturi)    
        neuronul blond.. (Luni, 27 noiembrie 2017, 19:54)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        "identificarea unor solutii pentru a pune stop acestui exod de rable". adica pleaca rablele si ea vrea sa le tina?.. :) daca o lasati sa vorbeasca fara prompter, scoate imediat porumbelul.

        pun pariu ca nu o sa faca nimic. doar gura.. ...
    • +17 (19 voturi)    
      toanta nu stie ce vorbeste... (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:47)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      toanta nu stie ce vorbeste...

      vorbeste gura fara ea. ... nu psd a scos taxa de mediu ( anti rable ) ? acum Bucurestiul si Romania a ajuns cimitirul europei la masini.

      Si nu e problema ca isi iau toi masini, dar poate nu trebuie sa cumparam orice harb si sa murim datorita bombelor ambulante de pe strazile noastre.
      • 0 (10 voturi)    
        Problema e (Luni, 27 noiembrie 2017, 16:37)

        M. G. [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Ca multi nu isi permit altceva decat un harb, dar nu pot trai fara masina. Ca asa sunt unii.
        • +1 (1 vot)    
          adevarat, (Marţi, 28 noiembrie 2017, 7:11)

          silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

          ... oricine vrea sa aiba o masina f noua care sa consume-polueze f putin ... dar putini isi permit
          Daca se reintroduce taxa nu cred ca se va limita drastic nr celor ce isi cumpara masini; doar bugetul lor se va reduce si mai mult !!! Dadeai 3.000 Eu pe masina, acum vei da 2.000 Eu pe masina si 1.000 Eu pe taxa.
          Era f important daca Primaria (in loc sa dea din fleanca) ar fi comandat un STUDIU serios referitor la fenomen: sa aflam si noi ce optiuni au avut, de ce au optat pt asta, ce mentalitati au, cum isi finanateaza cumpararea, cat-unde circula anumite categorii etc. Si abia dupa asta sa dezbatem.
    • +15 (17 voturi)    
      Femeia asta (Luni, 27 noiembrie 2017, 15:23)

      BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      este atat de /// incat darama toate standardele in materie.
      Asa cum zici, nu PSD a scos taxa de mediu si a dat liber la toate rablele din Europa?
      Dupa 10 ani, cred, de program "rabla" care s-a chinuit sa imbunatateasca varsta si calitatea parcului de masini, acum au anulat totul si ne miram - ma rog, proasta se mira - de ce sunt rable in Bucuresti.....
      Vorba celor de la Times New Roman - "ocoleste-i Doamne pe romani"....
    • +5 (5 voturi)    
      unde sunt cei (Luni, 27 noiembrie 2017, 16:43)

      peperoni [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      care ziceau ca au intrat numai masini una si una in Romania, de cand s-a scos taxa de mediu???
      Pana si sefa lor le numeste RABLE.

      Nasol...de parca nu tot ei au scos taxa aia, acu ii e frica blondei ca face boala la plamani si se duce inainte de termen, ca de bucuresteni nu se pune problema sa ii pese
    • +2 (2 voturi)    
      Romani rai (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:26)

      Coco_papagal [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      In loc sa isi cumpere masini noi noute isi cumpara vechituri care polueaza.
  • +35 (37 voturi)    
    Unde nu-i cap, vai de peruca (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:44)

    Un Nene [utilizator]

    100.000 masini inmatriculate = 100.000 impozite anuale platite, gata de a fi date de Gabita la firmele prietenilor sai.
    Credea ea ca isi vor cumpara bucurestenii 100.000 masini noi intr-un an, cat sa ii umple dumneaei buzunarele cu aceeasi viteza?
    • +12 (16 voturi)    
      e... (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:47)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      o sa se umple iar bucurestiu de masini inmatriculate in bulgaria....
    • +12 (14 voturi)    
      multe nu sunt inmatriculate in B (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:57)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      Dna Firea ar trebui sa-si asume raspunderea si sa puna vignete de Bucuresti, nu sa se spele pe maini ca Pilat din Pont. Ea cauta rezolvarea ba la guvern, ba la institutele de sondare. Guvernul nu va pune taxe serioase, in primul rand ca devine nepopular, si a doua pentru ca una e masina de Bucuresti alta e masina de sat, problema trebuie adresata acolo unde apare. Normal ca nimeni nu vrea sa plateasca taxe daca-l intrebi, dar cand vor vedea ca se reduce numarul de masini, si vor simti aerul mai curat, isi vor dea seama ca a fost buna masura.
      Totusi, sunt de parere ca trebuiau intai achizitionate mijloacele alea de transport in comun, sa vedem si noi ca intai se face ceva cat de mic si apoi se cere. Ce facem, se amana pentru mandatul viitor?
      • +2 (2 voturi)    
        centura? (Luni, 27 noiembrie 2017, 21:19)

        maxi lopez [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

        Londra are taxa pe centru, insa nu trebuie sa treci prin centru daca nu ai treaba acolo pentru ca orasul are centuri, sunt mai multe inele.

        Bucurestiul inca nu are o sosea de centura in adevaratul sens al cuvantului - drumul ala comunal care reprezinta 2/3 din asa zisa centura e o gluma proasta.
    • +3 (3 voturi)    
      maruntis (Luni, 27 noiembrie 2017, 20:02)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      100.000 de impozite de 100 de lei/an? Cam cat sa acoperi gropile de pe un singur bulevard din capitala.
  • +42 (42 voturi)    
    ? (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:45)

    Her [utilizator]

    Cum adica cumva ... nu voi ati facut asta posibil? Incompetentilor!
  • +12 (12 voturi)    
    ce surpriza! (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:50)

    topwriter [utilizator]

    cin s-ar fi asteptat la un val de inmatriculari , in special de "rable", imediat dupa eliminarea taxei?!

    mda.. si cu aceeasi surprindere o sa ne vorbeasca si la prima zapada in bucuresti..
  • -4 (12 voturi)    
    Firea Presedinte 2019 (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:51)

    Kosmos [utilizator]

    Cand Black Cube (Mossad) a ratat misiunea s-a trecut la Plan B .Se dospeste un nou presedinte pt Romania ..
    • +3 (3 voturi)    
      Cerere (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:08)

      Cetatean002 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Dau loc la Cotroceni pentru Blonda Atomica pentru majoritate USR in parlament si loc la Victoriei pt Ciolos, rog seriozitate!
  • +4 (14 voturi)    
    Bucurestiul (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:56)

    xolv [utilizator]

    e plin de jeep-uri, nu de rable. De ce sa facem drumuri sau centura, cand putem mari taxele in dulcele stil al socialismului de praduiala?
  • +13 (13 voturi)    
    vreti sa aveti exces la buget? (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:56)

    zigot [utilizator]

    puneti taxa pe incompetenta politicienilor si a guvernantilor si acoperim deficitul bugetar pana la sfarsitul anului.
  • +12 (12 voturi)    
    Rablele PSD+ALDE (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:58)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    De ce sa ne miram? Intoxicatie marca CIUMA ROSIE - partidul impostoarei din Voluntir si a mafiei din jurul ei
  • +16 (20 voturi)    
    Imi pare rau, (Luni, 27 noiembrie 2017, 12:59)

    rooster [utilizator]

    Stimata doamna Strambeanu Stirea, astea sunt posibilitatile mele: imi permit doar o masina second hand.
    Dar dvs ati fost votata sa rezolvati problema traficului in Bucuresti, nicidecum sa va luati de mine ca sunt sarac. De ce va dati lovita? Recunoasteti ca sunteti depasita de problema, sa nu zic incapabila de-a dreptul.
    Va dau eu vreo trei idei care nu vor face minuni, dar ajuta, daca doriti. In nici una din aceste idei nu ma apuc sa blamez alegatorul ca nu are bani de masini noi.
    • -14 (26 voturi)    
      cu tot respectul (Luni, 27 noiembrie 2017, 14:41)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui rooster

      daca sunteti sarac mergeti cu RATB-ul si metroul, ca mine. Masina nu este pentru saraci, fie ea si SH.
      • +5 (7 voturi)    
        La fel de respectuos (Luni, 27 noiembrie 2017, 17:28)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

        Poate nici nu merge omul cu ea prin oraș.
        Însă încetați a mai cere sau susține taxe aiurea și a considera din gura metroului că mașina e lux doar pentru că unii consideră mașina o exprimare a unui statut social.
        Mașina e o necesitate, și poate fi inclusiv pentru bucureșteni.
      • +7 (7 voturi)    
        raspuns tipic de comunist sadea (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:07)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

        fiecare are dreptul sa-si cumpere ce isi permite.
        exista in E.U. tara fara o piata masinilor s.h. ?
        iar in 27 de ani neocomunistii din psd au avut grija ca majoritatea romanilor sa-si permita doar masini s.h..
        • -1 (3 voturi)    
          fix pe dos (Luni, 27 noiembrie 2017, 20:06)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

          doar in comunism trebuia sa avem toti acces la aceleasi lucruri (desi aia din conducerea PCR faceau exceptie).

          evident ca fiecare are dreptul sa-si cumpere ce isi permite, dar sper ca esti de acord si ca fiecare are dreptul sa respire aer curat.
          • +2 (4 voturi)    
            blla bla bla....grija guvernantilor pt. (Luni, 27 noiembrie 2017, 21:11)

            kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            aer curat e fix in pix...
            pai si ursul d'aia coboara din padure, nu mai e aer curat, e poluat din cauza drujbelor, si apa plata din paraie canci, le distrug astia pt. microhidrocentrale, asa ca are nevoie de minerala carbogazificata, iar de fructe de padure, cine stie !? saracul urs, poate mai gaseste doar pe insula Belina...
            • +1 (1 vot)    
              esti un pic incoerent.. (Marţi, 28 noiembrie 2017, 12:23)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

              1. aerul curat e mai important decat masina. pot sa merg pe jos la nevoie, dar daca ma imbolnavesc si mor de la aerul poluat, masina nu ma mai ajuta. exista studii de impact in UE - sute de mii de oameni mor din cauza poluarii, milioane se imbolnavesc si impactul financiar cumulat este de sute de miliarde (vezi paginile 39-40 http://ec.europa.eu/environment/archives/cafe/pdf/ia_report_en050921_final.pdf)

              2. ce legatura are ursul cu poluarea din Bucuresti?..
      • +2 (2 voturi)    
        Da, asta e una dintre probleme (Marţi, 28 noiembrie 2017, 14:37)

        rooster [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

        Chiar e o problema mare: transportul in comun e privit ca fiind doar pentru saraci....Ei bine, daca asta este perceptia noastra, de ce sa o blamam pe Strambeanu Stirea?
        Personal folosesc zilnic bicicleta, dar sunt situatii cand mai calatoresc si cu familia. Putin, vreo 7000 km anual. De ce sa cumpar o masina noua, daca am ocazia sa economisesc cateva mii de euro bune achizitionand un SH?
    • +4 (4 voturi)    
      una e (Luni, 27 noiembrie 2017, 16:44)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui rooster

      sa ai o sh de 5-6 ani pe care o poti lua cu 5000 euro si alta care are peste 10 ani, unele euro 2 sau 3 si polueaza enorm. Evident ca nu toata lumea isi permite masini noi (altele decat logan) dar o extrema nu o scuza pe cealalta. E o invazie de masini antice laduse cu 2-3000 euro care poloeaza enorm
      • +1 (1 vot)    
        alta e (Marţi, 28 noiembrie 2017, 12:27)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        totusi, poti sa ai o masina nou nouta cu motor diesel mare si sa conduci prin oras 4h/zi si sa poluezi de 100 de ori mai mult decat unul care si-a luat sh o Toyota Prius veche de 10 ani.

        deci problema este poluarea si atat varsta masinii, cat si faptul ca este noua sau nu sunt factori secundari.
  • +11 (11 voturi)    
    Daca inteleg bine ... (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:02)

    AntonPann [utilizator]

    doamna Fi-rea il critica pe liderul suprem?! Foarte subtil Gabitza, ai inceput deja sa-l sapi pe nea Mustata?
    • +1 (1 vot)    
      Nu nea mustata (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:10)

      Cetatean002 [utilizator] i-a raspuns lui AntonPann

      nea mustata isi pune cainele sa latre la nea ciroza, sa nu uite ca nu e sef acolo
    • 0 (0 voturi)    
      nu, asta ar fi imposibil! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 8:50)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui AntonPann

      Gabitza nu are CUM sa se ia de Daddy!
      Atunci cand spune ca "sunt prea multe rable in Bucuresti, care polueza grav", pentru oamenii de bine, telespectatori fideli ai Latrinelor, este de la sine inteles ca vinovat este Statul paralel!
  • +14 (14 voturi)    
    nu toti romanii (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:03)

    Ed___ [utilizator]

    nu toti romanii au bani sa isi permita masini noi !
    nici macar toti bucurestenii..

    asta este adevarul.
    • -1 (3 voturi)    
      si? (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:42)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      Ce legatura are cu faptul ca te omoara pe sosea un golf3 sau ford escort din 97, de 300 de euro cu acte cu tot, fara directie, frane, cauciucuri, nimic. De poluare nici nu mai vorbim...
      • +5 (5 voturi)    
        vechimea nu are nici-o legatura cu ITP-ul (Luni, 27 noiembrie 2017, 19:15)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        domnule motan incaltat, puneti-va capul la contributie si luati aminte faptul ca

        vechimea nu are nici-o legatura cu respectarea legii in ceea ce priveste buna functionare a autovehicolului !!!

        itp-ul la doi ani, sau acum anual, este cel care trebuie sa indice daca un autovehicol trece toate verificarile !!


        si sa nu amestecam problemele... ca nu le mai rezolva nimeni!

        ps: masina in trafic care a luat foc, a intrebat cineva care firma a facut itp a acelui autoturism ???

        s-a dat vreo amenda drastica ???

        nu !

        eeee... vezi, este alta problema.
  • +9 (9 voturi)    
    ai mai zis asta (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:04)

    gigiduru_ [utilizator]

    Si tu ce faci pt a rezolva problema?
  • +10 (10 voturi)    
    Ai de gand si sa faci ceva? (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:09)

    un_carnat [utilizator]

    Nu numai sa dai din gura ca proasta?
  • +10 (10 voturi)    
    rable peste tot (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:11)

    MG [utilizator]

    inclusiv la conducere. Cresteti nivelul de trai ca in Monaco si vom avea taxiuri Porsche Cayenne Hybrid
  • +12 (12 voturi)    
    cam asta e nivelul (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:12)

    bogdan1477 [utilizator]

    Pai nu era evident ca asta se va intimpla in momentul in care partidul lu' matale a eliminat taxa de mediu ca mita electorala? Acu te miri ca proasta cum de s-a implut capitala de rable?
    • -1 (7 voturi)    
      Mita pre-electorala: rable, RR/TVR, consulare (Luni, 27 noiembrie 2017, 15:19)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      S-a scos o taxa prost gandita, dar nu s-a pus nimic in loc. Alde Ciolos au zis ca ii obliga UE sa scoata vechea taxa si au propus inlocuirea cu un impozit mai mare bazat pe norma Euro si/sau consum. Si au pierdut, cu o masura de bun simt - ca de obicei la P$D merge si fara.
      • 0 (0 voturi)    
        Excelent spus! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 8:52)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Tocmai de aceea ai si primit minusuri, de la trolii pedesere!

        Excelent rezumata situatia:

        "Si au pierdut (alde Ciolosh), cu o masura de bun simt - ca de obicei la P$D merge si fara. "
  • +10 (10 voturi)    
    Ei nu zau !!! (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:13)

    sipu [utilizator]

    oare cum ati castigat alegerile ........................ INCOMPETENTILOR
  • +8 (8 voturi)    
    alba - neagra (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:16)

    daldepsd [utilizator]

    Tot la alba-neagra ati ramas? nimic coerent? De anticipare ati auzit? sau doar de anticipate. Exact asta o sa se intample si in urma "revolutiei fiscale". Nimic logic in ceea ce faceti, doar oportunism. N-aveti pic de drag de tara si popor, iarasi dati vina pe oameni, fie ca v-au votat fie ca nu. Asa pregatiti tara pentru marea sarbatoare? doar cu cuvinte mari si fapte ticaloase?
    Analiza simpla: uitati-va la puterea de cumparare dupa un an de guvernare; este cel mai clar indicator al bunastarii. Sa nu uitati sa-l aminititi la fiecare dare de seama, speech.
    Da, rable, pentru ca puterea de cumparare nu ne permite altceva. Voi sunteti vinovati.
  • +7 (11 voturi)    
    Am si eu o intrebare... (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:17)

    Costello [utilizator]

    Am si eu o masina cumparata de noua de la reprezentanta Opel din Romania care a costat peste 20.000 euro in 2005; este intr-o stare impecabila. In acest caz si eu intru in categoria celor care si-au adus rable din strainatate?
  • +7 (7 voturi)    
    Chiar asa ..? (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:19)

    Gandila [utilizator]

    Oare autobuzele si o parte din mijloacele tehnice achizitionate de agentii economici din subordinea primariilor au fost noi -noute ..? Ele unde se incadreaza ... !
  • +10 (10 voturi)    
    cumva=PSD! (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:26)

    Francisc 1 [utilizator]

    sau tot soros v-a bagat si rablele pe gat ! nu mai dispareti odata parazitilor!
    • 0 (0 voturi)    
      nu Sorosh, paralelul! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 8:53)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Pentru "exodul de rable", de vina este Statul paralel!
  • +12 (12 voturi)    
    bingo (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:29)

    moka [utilizator]

    perspicace rau d-na primar.
    ce spirit de observatie. nu ma asteptam la asa ceva.
  • +11 (11 voturi)    
    Cata imcompetenta, Doamne! (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:31)

    Doby [utilizator]

    Si tanti Firea, cam ce raspuns crezi tu ca o sa primesti de la bucuresteni? Iti trebuie in referendum ca sa iei niste masuri logice?
    Nu vrei sa-ti asumi in minim de raspundere? Iti este frica ca pierzi voturile celor care si-au luat toate junghiurile din UE si o pasezi spre votul popular...
    In primul rand, crezi ca nu tinem minte din ce partid faci parte si ce minunat program de guvernare promovezi - pai cine a scos taxa de prima inmatriculare (Soros si statul parallel, nu?)
    Bucurestiul se sufoca de incompenta si Firea este cel mai incompetent primar avut vreodata!
    Te-ai gandit sa faci o taxa numai pentru Bucuresti - probabil vrei sa se inmatriculeze toate masinile in Ilfov sau Giurgiu, nu? Sau si mai bine, in Bulgaria!
  • +9 (9 voturi)    
    Victime PSD-iste (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:31)

    MPopa [utilizator]

    Ce-mi place mie cand PSD-ul e la guvernare si oamenii lor se lamenteaza public ca se iau decizii proaste! Pai cine le-a luat femeie, nu colegii tai de partid? Du-te la sedinta pe care o aveti periodic la partid cu ministrii si intreaba-i daca nu le curge tarata prin urechi, nu o fa pe victima in presa. Nu mai zic ca esti praf ca primar, ai sugrumat Bucurestiul de tot.
  • +8 (8 voturi)    
    De unde știe? (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:37)

    asavreau [utilizator]

    Gabi Firea nu umblă prin București,altfel ar ști că străzile sunt mizerabile,pline de rahați de câine,gunoaie și praf care când plouă se transformă în bălți pestinențiale care sunt împroșcate pe hainele noastre.Gabi Firea considera asta un semn original de civilizație,pentru-că nu face nimic.Nu-i o problemă de nerezolvat să dai pantă străzilor încât apa să se scurgă în canal.Trebuie să nu mai iei mită de la cei care fac lucrările,să nu plătești lucrări prost făcute,să sancționezi pe cei vinovați.Treburi de primar cinstit și onest.Nu este cazul.
    • +2 (2 voturi)    
      completare, (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:26)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Traficul.Staționarea în trafic poluează mai mult.Dacă ar circula prin București ar ști.
  • +10 (10 voturi)    
    Nu ști despre ce vorbești. (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:38)

    unTaran [utilizator]

    Indiferent de anul fabricației mașini, dacă aceasta respecta standardul la care a fost fabricata ea nu poate fi numită rablă.
    "Rablele" din alte județe care circulă în București cate sunt?
    Taxe au pus și alții (vezi Londra) și nu au scăpat de poluare,aglomerație,arc. Deci nu asta este soluția. După atâtea instituții înființate pentru "bunăstarea" Bucureștiului sa vi cu astfel de soluții înseamnă că sunteți degeaba.
    • -3 (7 voturi)    
      nu e solutia, dar e o parte din solutie (Luni, 27 noiembrie 2017, 14:05)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      In Singapore taxa e mult mai mare decat pretul masinii, nu suntem noi mai destepti ca altii, e clar ca taxele sunt parte din solutie. Sigur, trebuie sa oferi alternative, ceea ce la noi primaria nu e capabila din cate se pare.

      Si trebuie aleasa cu grija forma taxei, pentru ca poti avea o masina din 2016 cu 200 de mii de km (mai ales cele comerciale), cu norma Euro 6, si care sa polueze mai tare ca o masina intretinuta decent de acum 5-10 ani. Ar trebui luate in considerare si masuratorile de noxe.
  • +10 (10 voturi)    
    Bine hai vino cu solutii (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:55)

    t4v1 [utilizator]

    Firea poate sa ia o gramda de masuri de bun simt insa paseaza fin responsabilitatea la Min. Mediului.

    * achizitia in regum de urgenta de autobuze si tramvaie
    * finantarea (taiata) a marilor proiecte de infrastructura
    * redesenarea principalelor strazi si a trotuare a.i. sa se se foloseasca eficient spatiul (trotuare, parcari, piste biciclisti)
    * marcaje de calitate in tot Bucurestiul
    * inventarierea parcarilor de resedinta (legale, nu alea desenate pe trotuar) si cresterea tarifelor la nivelul parcarilor private
    * linia tramvaiului 1 transformata in linie de mare viteza
    * sistemul de management al traficului merge pana la urma?
    * vestitiele parcari de la intrarea in oras
    * clarificarea situatilei politistilor locali si dotarea lor cat si a Politiei Rutiere cu aparate care sa poata amenda rapid, fara hartogaraie si in lipsa soferului/proprietarului
    * ridicarea masinilor ce pun in pericol siguranta participantilor conform noului cod rutier (treceri, intersectii, etc.)
  • +10 (10 voturi)    
    Firea (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:57)

    Rickyman [utilizator]

    Asa si? Cand ati scos taxa anul trecut a dat bine la prostime, ca sa va voteze, nu? Acum ce vrei, s-o introduceti din nou? Asta-i nivelul de trai al romanului, nu mai trambitati ca o duce bine! De unde bani sa-si permita omul sa ia masina noua? Faceti locuri de parcare mai intai si fluidizati traficul, asta-i solutia!
  • +10 (10 voturi)    
    Rabla-i "administratia tutei ce se lauda cu matura (Luni, 27 noiembrie 2017, 13:57)

    Plagarus [utilizator]

    De Pandelion il ex(i)matriculam si pe seful Pandelicii ?
  • +3 (11 voturi)    
    De acord (Luni, 27 noiembrie 2017, 14:01)

    HP [utilizator]

    Dar doar DUPA ce se achizitioneaza alea 600 de autobuze.

    Apoi da, sa se introduca o taxa, pentru Bucuresti si Ilfov, cat mai usturatoare, pentru conducatorii vehiculelor mai vechi de 10 ani.

    SUNT PREA MULTE MASINI !
  • +3 (3 voturi)    
    hahah (Luni, 27 noiembrie 2017, 16:44)

    chillbill [utilizator]

    zice firea: "o sa ajungem sa nu mai putem circula prin bucuresti", de parca s-a putut vreodata in ultimii 15 ani...
  • +4 (4 voturi)    
    Pai (Luni, 27 noiembrie 2017, 17:43)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Fa transportul in comun brici si cu orar. Fa este vocativ nu imperativ.
  • +1 (3 voturi)    
    pandelimoanca va crede prosti (Luni, 27 noiembrie 2017, 17:49)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    si voi ii confirmati crezul.

    jos cenzura, HN!
  • +3 (3 voturi)    
    cumva... (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:07)

    crackporta [utilizator]

    ...esti primarul Bucurestului, desi esti...asa cum esti :-/
  • +2 (2 voturi)    
    Blondo (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:16)

    Cetatean002 [utilizator]

    hai ca daca iti dai seama cum s-a intamplat asta te face seftu membru al academiei romane, cu titlul de doctor horroris causa. Cumva s-a intamplat, dar cum?
  • +2 (2 voturi)    
    Așa primăriță, așa mașini (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:43)

    Maica Reteza [utilizator]

    O rablă din Bacău înmatriculată în Voluntari, care circulă prin București și-a fost luată SH de la Văranu, din Băneasa.
  • +2 (2 voturi)    
    Daca s-ar achizitiona (Luni, 27 noiembrie 2017, 19:00)

    Rahan5 [utilizator]

    de catre Primarie, masini care maruntesc carcase de masini, langa fiecare oras mai mare, s-ar recupera integral costurile prin vanzarea fierului.
    O masina = o tona de fier = 600 lei. Un ,,maruntitor total" o toaca la un pret rezonabil (inclusiv amortizare). Sa zicem vreo 300 lei.
    ,,Maruntitoarele" au cele mai multe probleme cu taiatul motoarelor autoturismelor, care sunt solide, asa ca mai e varianta mai ieftina sa o ,,tai la circular" in dreptul motorului, iar atunci ,,maruntitorul" va fi mult mai mic si ieftin. Dar trebuie ca motorul cu carcasa inconjuratoare s-o vinzi la .,,pachet", care si asa este destul de rezonabil.
    La ,,ciuguleli" de piese, in jurul masinilor s-ar putea forma o multime de locuri de munca.
    • 0 (0 voturi)    
      O idee buna! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 8:59)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Nu, nu ar salva economia tarii. Si nici macar pe cea a Capitalei.
      Insa reciclarea rablelor are reduce si poluarea, si ar permite si recuperarea UNOR costuri.
      Evident ca se mai pot recupera din piese si materiale, nu este rezonabil sa vezi masina veche DOAR ca pe o tona de fier. Si de alte metale!
    • 0 (0 voturi)    
      O idee buna! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 8:59)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Nu, nu ar salva economia tarii. Si nici macar pe cea a Capitalei.
      Insa reciclarea rablelor are reduce si poluarea, si ar permite si recuperarea UNOR costuri.
      Evident ca se mai pot recupera din piese si materiale, nu este rezonabil sa vezi masina veche DOAR ca pe o tona de fier. Si de alte metale!
  • +1 (1 vot)    
    Mult stimata si iubita tovarasa Firea, om politic, (Luni, 27 noiembrie 2017, 21:05)

    ofCAER [utilizator]

    om de presa, sotie si mama, interveniti pa linga alde PSD si dati o lege prin care toate rablele sa fie scoase din Romania si bagate-n statu' paralel. Pai cugetati: unu) scapati de rable si be) o sa-i intoxicati pa aia de-l populeaza...
  • +1 (1 vot)    
    precizari (Luni, 27 noiembrie 2017, 21:08)

    maxi lopez [utilizator]

    Tot vedem declaratii privind "rablele" care ar fi intrat in tara in 2017 de cand s-a eliminat timbrul de mediu (care oricum era ilegal).

    Realitatea e ca majoritatea masinilor inmatriculate in 2017 nu au intrat in tara anul acesta ci erau deja aici, iar celelalte nu au cum sa fie rable ca nu ar putea fi exportate si inmatriculate. Situatia e urmatoarea:

    1. masinile erau deja aici dar cu nr. de Bulgaria - se poate verifica acest lucru vazand nr. de masini "aduse" din Bulgaria;

    2. acum se plateste impozit pe masinile "bulgaresti" - inclusiv bani mai multi la Firea;

    3. daca se inmatriculeaza rable inseamna ca RAR nu isi face treaba, pentru ca toate masinile aduse din afara trec intai pe la RAR. Daca nu sunt bune nu ar trebui sa treaca testul.

    4. presupunand ca RAR e corupt sau incapabil sa faca teste - pentru placute de export din occident o masina trebuie sa aiba inspectia tehnica din tara de export. Inseamna ca si aia ar fi tot corupti ca si RAR daca masinile trec inspectia si acolo dar sunt "rable."
  • 0 (0 voturi)    
    Statul paralel este de vina!!! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 8:47)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Viitoarea Presedinta a Romaniei sa spuna si CINE este de vina pentru acest "exod de rable" in Bucuresti: numai si numai Statul Paralel!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi