Gabriela Firea anunta o posibila taxa pentru intrarea cu masina in centrul Bucurestiului si critica eliminarea taxei de mediu de catre PSD si ALDE: Fara taxa de mediu, au venit toate rablele din Europa in Romania si in special in Capitala

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 23 octombrie 2017, 12:39 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Primaria Capitalei
Fara taxa de mediu, au venit toate rablele din Europa in Romania si in special in Capitala, a declarat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, in cadrul unui interviu acordat Adevarul. Aceasta a declarat ca ii va intreba pe bucuresteni daca doresc introducerea unei taxe de mediu fiindca "nu avem cum sa continuam asa".

"O sa-i intrebam pe bucuresteni daca doresc sa se introduca o taxa de mediu. Daca ei sunt de acord, o vom introduce aceasta taxa, pentru ca vom ajunge ca in Bucuresti sa nu mai putem circula. Fara taxa de mediu, au venit toate rablele din Europa in Romania si in special in Capitala. Nu avem cum sa continuam asa", a declarat primarul Gabriela Firea. Citeste mai mult aici.

"In saptamanile urmatoare, vom avea o consultare populara, prin asociatiile de proprietari si prin primariile de sector, de asemenea, va fi si un sondaj de opinie, in care dorim sa-i intrebam pe bucuresteni daca ar fi de acord, avand in vedere cresterea numarului de masini inmatriculate in Bucuresti, cu aproape 50.000 doar in acest an, si ca urmare a eliminarii taxei de mediu, sa se introduca, pentru zona centrala, asa cum se intampla in toate marile Capitale europene, o taxa de mediu. Nu avem stabilita valoarea, se fac acum niste calcule. Nu as vrea sa iau aceasta decizie, care, cel putin la inceput, e nepopulara, fara o consultare larga a bucurestenilor. Vreau sa stiu care este parerea lor. Daca ei sunt de acord, in marea lor majoritate, iar consultarea publica va fi transparenta ¬ va fi si online, va fi si prin chestionare- vom introduce aceasta taxa", a spus primarul general la Adevarul Live.

Timbrul de mediua a fost eliminat printr-o lege initiata seful PSD, Liviu Dragnea. Legea prevedea eliminarea a 102 taxe nefiscale si a fost votata in Parlament pe 25 octombrie 2016, iar timbrul de mediu a fost eliminat in februarie 2017 si a condus la cresterea importului de masini second hand.


Liviu Dragnea a revenit saptamana trecuta asupra acestei decizii. Presedintele PSD a declarat saptamana trecuta  la Parlament, ca ministrul Mediului, Gartiela Gavrilescu, are ca tema elaborarea unui pachet de masuri pentru limitarea importurilor de masini second-hand in Romania, el precizand ca nu e vorba de reintroducerea unei taxe de poluare, potrivit News.ro.

"Doamna Gratiela Gavrilescu are tema sa vina cu o propunere in sensul asta. Dar nu de introducere a unei taxe, ci sa vedem care este cel mai bun pachet de masuri pentru ca importul de masini second hand sa nu mai creasca si sa creasca productia interna. Eu cred ca o marire a numarului de unitati pentru programul RABLA ar fi foarte buna pentru productia de autovehicule din Romania", a declarat Dragnea.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

12247 vizualizari

  • +57 (61 voturi)    
    mai ales rablele (Luni, 23 octombrie 2017, 12:47)

    un domn [utilizator]

    din Voluntari, principatul voluntari
    • +24 (28 voturi)    
      Așa și? A crescut colectarea de impozite (Luni, 23 octombrie 2017, 13:31)

      Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Una e să impozitezi 2 milioane de rable și alta 4.
      Decât să aștepți ca românii să devină deștepți și muncitori sa își permită 2 milioane de mașini noi care le impozitezi tot după capacitatea cilindrică, mai bine le ai a doua zi in țară și păstrezi aceeași populație de giboni care te votează și la următoarele alegeri.
      Avantaj: ai și mai mulți bani de delapidat. Nu e prost Pablito asta chiar de tot.
      Iar rablele astea nu țin pentru totdeauna.
      • +6 (6 voturi)    
        Firea e sustinuta de PMP! (Marţi, 24 octombrie 2017, 9:20)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

        Voturile consilierilor PMP a facut posibila infiintarea celor 22 de firme publice in care salariile medii sunt de 1500 de euro. consilierii PMP facand diferenta de voturi fara de care Firea nu are majoritate. Bineinteles ca o gramada de pemepisti de frunte sunt angajati in noile structuri. Opozitia fata de PSD e de forma, ei lucrand mana in mana.
        • +8 (8 voturi)    
          doar de PMP?.. (Marţi, 24 octombrie 2017, 10:04)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Si PNL face opozitie? Ce gluma buna..

          Opozitia in acest moment, in administratia locala si in parlament, e doar USR. Restul sunt doar oportunisti care isi vand voturile pe bani.
    • +13 (13 voturi)    
      Firea, noul Grindeanu??? (Luni, 23 octombrie 2017, 16:18)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      O sa fie data afara din PSD si o sa isi faca un nou partid? :) Doamna ajuta! :)
    • +10 (10 voturi)    
      vaaaai (Luni, 23 octombrie 2017, 19:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      l-a criticat pe livache?!
      cat curaj, cata determinare.
      schimbati-i prompterul.
    • +4 (4 voturi)    
      eeee (Marţi, 24 octombrie 2017, 8:50)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      bucurestenii au votat , acum sa plateasca....
    • +1 (1 vot)    
      mai serios acu... (Marţi, 24 octombrie 2017, 11:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      masura e geniala....

      - se voteaza DA ... (putin probabil) bani mai multi de furat, dat pe catedrale etc la buget
      - se voteaza NU: "bucurestenii au ales sa aiba un oras poluat, nu e vina noastra. Daca votau da, era cel mai verde oras din lume"

      nu subestima niciodata ticalosia pesedeilor si prostia votantilor lor!
  • -20 (46 voturi)    
    bucurestenii sunt nehotarati, dupa interes (Luni, 23 octombrie 2017, 12:47)

    Doru490348 [utilizator]

    ii injura ca au scos taxa de mediu si murim de poluare si aglomeratie, dar pe de alta parte nu vor taxe mai mari pe masini.
    Ar vrea cum e vorba aia si cu p.. si cu sufletu-n rai.
    • +19 (23 voturi)    
      ca parca in restul tarii e altfel :)) (Luni, 23 octombrie 2017, 12:57)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

      asa sunt oamenii peste tot, nu doar in bucuresti
    • +34 (36 voturi)    
      care bucuresteni? (Luni, 23 octombrie 2017, 13:38)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

      Doar nu te-ai pierdut cu firea?.. :)
      Comparativ cu restul tarii, Bucurestiul are cel mai "tanar" parc de masini.

      Cred ca problema se pune gresit. Taxele pe masini nu rezolva poluarea. Poti sa ai o masina de 2 ani care sa polueze mai mult decat una de 10 ani.
      • +14 (14 voturi)    
        vorba aia "mosule, ce tanar esti" (Luni, 23 octombrie 2017, 14:05)

        Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Comparativ cu Bulgaria, da, avem un parc tanar :)

        Eu zic ca trebuiesc impozitate cumva si in functie de noxele masurate, pt ca putem avea un euro6 defect care sa polueze mai mult decat un non euro.

        Deasemenea ar fi bun un sistem in care poti sa reclami o masina care scoate mult fum in trafic. Sa o cheme la control.
      • +5 (9 voturi)    
        nu mai are Bucurestiul un parc de masini (Luni, 23 octombrie 2017, 15:16)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        asa de tanar....numarul de rable a crescut simtitor in ultimul an, dupa ce vad eu in trafic. Pana si cativa vecini de-ai mei de bloc si-au luat masini aduse la mana a doua din Germania sa ii vezi ce mandri sunt de ele (asta in conditiile in care nu au bani de intretinere si de mancare).
      • +2 (2 voturi)    
        ei nu rezolva (Marţi, 24 octombrie 2017, 8:29)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        baga 100 euro pe luna taxa de centru sa vezi ce se elibereaza... cum sa nu rezolve?!
  • +36 (36 voturi)    
    din putul gandiri si incompetentei (Luni, 23 octombrie 2017, 12:48)

    TeoVoicut [utilizator]

    Daaa ! de aia se circula prost in Bucuresti, Firicica tocmai a gasit vinovatul ... nu ca este ea incapabila sa faca ceva ..
    • +3 (3 voturi)    
      ce naiba era sa spuna omule? (Marţi, 24 octombrie 2017, 8:32)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui TeoVoicut

      ca e ea incompetenta..?! totusi scoaterea taxei de mediu e una din cauzele traficului exagerat din ultima perioada.

      Parerea mea e ca taxarea va rezolva problema. Totusi trebuie facute investitii in solutii alternative. Ca daca maine isi lasa 50% din bucuresteni masina acasa, garantez ca va fi haos pe ratb si metrou. Deci te trezesti cu alta problema. Dupa ce faci transportul in comun mai rapid si mai comod poti sa scoti taxa sau sa o micsorezi sa vezi ce se intampla. Posibil ca o mare parte sa ramana tot la transportul public.
  • +30 (30 voturi)    
    O bagam acum si (Luni, 23 octombrie 2017, 12:49)

    ciuma.rosie [utilizator]

    O eliminam din nou inainte cu 2-3 luni de urmatoarele alegeri ! Tot atunci marim pensiile si salariile promise si amanate la alegerile din 2016 . Si tot asa......romanu e fraier si uita repede
  • +13 (25 voturi)    
    Eliminarea taxei de mediu a fost votata de romani. (Luni, 23 octombrie 2017, 12:51)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    Romanii au votat programul de guvernare care, prevedea eliminarea mai multor taxe, precum si cea de mediu. Respectati votul romanilor! Reimpunerea unei taxe de mediu este un gest profund antidemocratic. Nu distrugeti programul de guvernare pentru care romanii au dat un vot categoric! Mariti pensiile si salariile!
    • +9 (11 voturi)    
      GRESIT. (Luni, 23 octombrie 2017, 13:55)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      https://floteauto.ro/curtea-europeana-de-justitie-a-declarat-ilegal-si-timbrul-de-mediu/
    • +12 (14 voturi)    
      timbrul de mediu, taxa de poluare, (Luni, 23 octombrie 2017, 15:18)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      taxa de prima inmatriculare si alte tipuri de taxe de prima inmatriculare au fost declarate ilegale de curtea europeana de justitie. De aceea au fost eliminate, si de aceea se dau banii inapoi. (ca doar nu crezi ca ii apuca darnicia pe guvernanti sa restituie banii)
  • +23 (25 voturi)    
    Rable in Bucuresti ? (Luni, 23 octombrie 2017, 12:51)

    xolv [utilizator]

    Poate la sat, unde taranul roman nu-si permite decat o masina de 2-3000 EUR. Cu un buget de 1 miliard de EUR, fara centura sau drumuri construite in ultimii 9 ani,fanariotii mai vor alte taxe sa le redesitribuie clientelei politice.
    • -11 (27 voturi)    
      pai... (Luni, 23 octombrie 2017, 13:58)

      eduard2700 [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Bucurestiul in principiu este un oras de tarani veritabili. Chiar daca traiesc de o singura generatie la bloc sau chiar daca s-au nascut in Bucuresti, ei tot tarani (in sensul peiorativ) vor ramane, tot desculti si cu pamant intre degetele de la picioare. Romanii sunt tarani, este simplu. Cei din Ardeal sunt ceva mai cizelati, alta mentalitate, alt film...
      • +15 (23 voturi)    
        SERIOS?! (Luni, 23 octombrie 2017, 14:16)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui eduard2700

        In Ardeal nu exista pamant, ci numai asfalt, nu-i asa? Cei din Ardeal au tarmac intre degete sau bitum polimerizat?!
      • -8 (18 voturi)    
        Din pacate... (Luni, 23 octombrie 2017, 15:14)

        TheBlizzard [utilizator] i-a raspuns lui eduard2700

        ...exista si un oarecare adevar... Pe strada mea jumatate din masini nu sunt inmatriculate in Bucuresti si sunt aproape toate rable de peste 12 ani... Pt ca taranii se muta in continuare in Bucuresti (inclusiv de prin Transilvania). Iar inrautatirea situatiei este vizibila cam de 6 luni.
        • -5 (9 voturi)    
          ... (Luni, 23 octombrie 2017, 17:09)

          adrianhn [utilizator] i-a raspuns lui TheBlizzard

          O mai mare problema sunt ungurii prost crescuti.

          Locuiesc in Cluj si mereu se gaseste cate un bozgor dasta cu numere de ungaria sa parcheze ca la tara pe cate 3 locuri de parcare.
  • +26 (26 voturi)    
    Non-solutie! (Luni, 23 octombrie 2017, 12:56)

    Alfabetix [utilizator]

    Daca RAR-ul ar face verificari "pe bune", inclusiv in trafic, ar zbura taloanele cat colo!
    Politia rutiera la fel.
    Madam F. sa faca centura, sa cumpere vehicule RATB ca au trei ruginituri, sa mareasca traseele de metrou si apoi sa iasa la rampa!
    • +2 (2 voturi)    
      Pai asta e scopul actiunii (Marţi, 24 octombrie 2017, 11:37)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Alfabetix

      Se pare ca n-a observat nimeni ca in suita de actiuni care vor insoti sondajul exista si masura cumpararii de autobuze electrice! Care costa cam cat o racheta Patriot. Raspunsul la sondaj este previzibil NU, atata vreme cat priveste doar fitosii din Centru, nu toti locuitorii. Eu am tot confortul orasului intr-un centru de cartier, in centru merg cu transportul in comun de patru cinci ori pe an, de ce mi-ar pasa doar de betivii din Centrul vechi? In centrul Buc nu locuiesc nici 10% din bucurestenii contribuabili, daca se simt amenintati ca poluarea e mai mare decat in cartierul meu, sa devina vecini cu mine in cartier. Nu sa platim noi toti confortul lor. Ramane NU. Si-uite-asa o mai pune Firea de-un contract gras, penru autobuze-rachete electrice. Desi exista o solutie rezonabila-echitabila: sa stabileasca o "zona libera de autoturisme" in care sa circule la suprafata EXCLUSIV troleibuze si tramvaie plus pompierii si ambulantele, taxiuri electrice si chiar autoturisme electrice, prin derogare. Fitosii vor umple centrul de auto electrice ca au cu ce, iar pe noi din cartiere nu ne deranjeaza, cata vreme nu cer bani si de la noi. Ce zici dna Firea?
  • +23 (33 voturi)    
    alte minciuni (Luni, 23 octombrie 2017, 12:59)

    pardalian [utilizator]

    Madame firea, un Logan nou nout iesit din fabrica emite mai multe noxe decat un Opel din 2005. Nu mai manca kkt. Taxa de mediu a fost instituita ca sa scape de concurenta alde tariceanu, tiriac, copos si alti politicieni importatori de masini. Nici un leu din fondul de mediu finantat din taxa de mediu nu s-a dus pe masuri de protectie a naturii ci a sponsorizat programul Rabla. Unde ce sa vezi? Tot aia de mai sus.... vindeau masini. De ce un EURO 4 importat are o taxa de 6 ori mai mare decat un EURO 4 facut la Dacia Pitesti?! Huh? Ati scos taxa ca sa va voteze bizonii si acum ca v-ati vazut cu mana in avere, va trageti pe cur cu taxa. BTW, taxa aia a fost si a ramas ILEGALA. Hotilor!! FMM psd!
    • +1 (5 voturi)    
      tu uiti si cilindreea masinii (Luni, 23 octombrie 2017, 15:20)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      Un euro4 de 1.4litri (sau 1.6litri) a fost mai putin impozitat decat un euro4 de 3litri, spre exemplu.
  • -12 (22 voturi)    
    Rable (Luni, 23 octombrie 2017, 13:04)

    HP [utilizator]

    Sa ne intelegem, rable sunt inclusiv cele fabricate in 2010, pun pariu ca 90% din cei care citesc au o masina veche, luata la second.

    As interzice traficul auto cu masini mai vechi de 5 ani. Sa si le ia si sa si le duca la naiba.
    • +13 (17 voturi)    
      la biciclete care sa fie vechimea maxima? (Luni, 23 octombrie 2017, 14:20)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui HP

      sau la tzara, cat de nou sa fie tractorul?
      Calul de la caruta sa aibe maxim 10 ani? Pe urma-l dam la rabla?
    • 0 (2 voturi)    
      Te plasezi peste limita legala la prostie (Marţi, 24 octombrie 2017, 11:59)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Anul asta am vandut masina cumparata noua in 2008. Avea 160.000 km si era foarte departe de ce s-ar putea numi o rabla.
  • +13 (13 voturi)    
    Zau !!! (Luni, 23 octombrie 2017, 13:05)

    sipu [utilizator]

    pai cum ati castigat alegerile .......................INCOMPETENTILOR , competenta la voi se rezuma FURT.
  • +20 (20 voturi)    
    mda (Luni, 23 octombrie 2017, 13:07)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    ca romanii or cumpara rable ca sunt ei asa pasionatzi de vintage, ar putea si ei sa puna un sfert din salariu in plus la pretul rablei si sa-si ia un chiu shepte. da' nu vor, al naibii...

    starea parcului de masini si poluarea e tot o consecinta a faptului ca tara e condusa de retarzi! ca nu v-a interesat sa construiti o economie viabila! pentru ca asta ar fi insemnat o anumita meritocratie! lucru ce v-ar fi depasit totalmente! voi sau postelnicu, ala cu 8 clase, tot un drac! macar la ala ii era frica de ceasca si de rusi, voua nici de Dumnezeu nu va e!

    inca.
  • +18 (18 voturi)    
    E imposibil. (Luni, 23 octombrie 2017, 13:07)

    Johanis [utilizator]

    E imposibil ca in 9 luni sa vina chiar toate rablele din Europa.
    Masura eliminarii taxei/timbrului de mediu nu apartine actualei guvernari, aceasta este o punere in aplicare a unei hotarari judecatoresti a Curtii Europene de Justitie.
    Aceasta institutie nu ne-a obligat sa nu ne protejam mediul, ea doar a constatat ca toate formele sub care a functionat aceasta taxare au fost ILEGALE.
    Din 2007, cand taxele vamale au fost desfiintate Romania devenind stat membru, toate guvernele care au condus tara au fost INCAPABILE sa stabileasca o taxa nediscriminatorie, o taxa care sa nu fie platita LA PRIMA INMATRICULARE, cum au fost toate. Ipotenta guvernelor a venit din prostia lor de gandi MOMENTUL si nu protectia mediului. Toti au vrut sa incaseze mult sa aiba ce toca apoi. Astfel, toate taxele au fost desfiintate de catre instantele romanesti si nu numai.
    Trebuia anuntat si introdus un impozit diferentiat de norma de poluare si cilindree inca de la 1 ian 2017, dar politicienii au tratat gresit acest lucru si de data aceasta.
    Ce vor face acum romanii cu masinile poluante inmatriculate fara nicio taxa de mediu pe parcursul acestui an? Eu cred ca le vom vedea in fata guvernului.
    Asta e, madam Firea, niste habarnisti au ajuns sa conduca tara! A, scuze, sunt din partidul din care faci parte!
    Mai bine aloca mataluta 15 milioane de euro pe inchirierea anuala a toaletelor ecologice, ca te-ar costa 2 milioane sa le cumperi!
  • +10 (12 voturi)    
    TAXA (Luni, 23 octombrie 2017, 13:08)

    andrei63 [utilizator]

    Cum zice doamna Primar : Nu mai putem continua asa !!

    Dar cine a scos taxa ,nu cumva PSD-ul din care face parte cu mandrie Doamna Primar ?

    Acum nu mai este bine ? Oare era greu sa si dea seama ce se va intampla cand vor scoate taxa !! Traiasca PSD ca doar fraieri care au crezut bazaconiile lor acum inghit cu noduri.
  • +20 (20 voturi)    
    +Primarul second-hand ot Voluntari ! (Luni, 23 octombrie 2017, 13:11)

    Plagarus [utilizator]

    Ortodoxa,mama,buna la matura si cam atat pt. Bucuresti
    • +12 (12 voturi)    
      frumos Spus (Luni, 23 octombrie 2017, 13:47)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      cam asa am gandit cand am scris comentariul (de mai sus) insa nu mi a iesit !
      Chapeu Bas !
  • +21 (21 voturi)    
    Auzi la ea (Luni, 23 octombrie 2017, 13:13)

    omezu [utilizator]

    "...pentru ca vom ajunge ca in Bucuresti sa nu mai putem circula"
    Cucoana, daca n-ai face toate smenurile stand in Voluntari si ai trece si prin Bucuresti, eventual cu masina fara girofar, ai afla ca deja nu mai putem circula. "Revolutia" ta de blocare a orasului continua!
  • +10 (12 voturi)    
    Doar atât? (Luni, 23 octombrie 2017, 13:13)

    unTaran [utilizator]

    Doar taxe? Alte soluții? Există și documente care să susțină cele afirmate? Mai bine introduce o vinieta pentru cei din alte județe care își fac veacu' prin București, poluează aici dar plătesc taxe și asigurări de nivel județean, să nu mai vorbim de locurile de parcare ocupate de imigranți județeni. De mașinile diesel "euro6"care poluează la nivel de "euro4" nu se spune nimik. Ăsta este doar populism ieftin,autobuzele dumneavoastră cam cat poluează.
  • +14 (16 voturi)    
    "nu se mai poate asa!" (Luni, 23 octombrie 2017, 13:16)

    MinimaMoralia [utilizator]

    dar hai sa-i intreb pe bucuresteni! Pai de ce sa-i mai intrebi daca esti convins ca nu se mai poate asa? si e o evidenta ca ne sufocam incet incet.
    Frica de a actiona in binele comunitatii de dragul mentinerii fericite a electoratului - calea perfecte spre dezastru!
  • +10 (12 voturi)    
    Dar pe mine m-ai intrebat cand (Luni, 23 octombrie 2017, 13:17)

    ladybug [utilizator]

    ai scos taxa daca sunt de acord sa o scoti?? Cum adica ii intrebi pe Bucuresteni?? Acum ca si-a inscris si dna Plumb masina scoatem taxa, nu??
  • +12 (16 voturi)    
    populism si prostie (Luni, 23 octombrie 2017, 13:23)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Cand au fost alegeri s-a scos taxa...acum avem rable care scot nori de fum pe soselele amarate din Bucuresti , nu le amendeaza nimeni, desi se poate. Ce ar rezolva taxa de mediu? Ce fac aia de si-au cumparat rable demne de REMAT? Le vand ? Le taie? Le reinmatriculeaza in Bulgaria?
    Populism, prostie, si cam atat, asta e PSD si madam Firea.
    • +5 (9 voturi)    
      ar putea sa introduca o taxa pe oras (Luni, 23 octombrie 2017, 14:10)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      astfel incat sa poti circula cu masini mai vechi prin tara, pe DN, autostrazi, unde poluarea nu are un efect atat de puternic ca in orasele mari.

      Dar pt asta trebuiesc investitii masive in mijloace de transport alternative.
  • +16 (16 voturi)    
    Taxa = FURT (Luni, 23 octombrie 2017, 13:24)

    robinet4x4 [utilizator]

    Pai oferiti-le bai alternative oamenilor! Faceti sosele suspendate, pasaje, locuri de parcare, faceti transportul in comun sa mearga ceas ca in alte capitale europene, cresteti economia si nivelul de trai ca sa-si permita oamenii masini noi. Voi credeti ca isi ia cineva de gras o rabla de masina de 3000 de euro ca sa-si riste viata cu ea pe sosele?! Si pe mine ma deranjeaza aglomeratia si poluarea, dar vinovatii sunteti voi, nu oamenii care nu au alte optiuni. Si normal ca nu mi se pare normal sa introduceti niste taxe doar ca sa mai furati niste bani.
  • +21 (21 voturi)    
    pai ce sa facem (Luni, 23 octombrie 2017, 13:24)

    Mistrelutz [utilizator]

    nu vrem doamna,pur si simplu nu vrem ca banii aia muuultiii care ne vin din cresterea economica sa-i dam pe masini noi..
  • +19 (19 voturi)    
    xxxxl (Luni, 23 octombrie 2017, 13:26)

    vorbeste lumea [utilizator]

    daca erau bani prin salariile locuitorilor, precis si-ar fi cumparat oamenii de-alea noi ... asa a fost mereu ... cat au, de-atat cumpara ...
  • +15 (17 voturi)    
    Are dreptate Gabi. (Luni, 23 octombrie 2017, 13:37)

    asavreau [utilizator]

    Bucurestenii prefera rablele.Altfel nu ar fi votato pe Gabi Firea.
  • +11 (11 voturi)    
    maine poimaine.... (Luni, 23 octombrie 2017, 13:40)

    rochiri [utilizator]

    ...o sa inceapa sa injure programul de guvernare doar doar mai pune niste voturi acolo
  • -16 (20 voturi)    
    Da, dar vrem si fapte (Luni, 23 octombrie 2017, 13:42)

    benicio [utilizator]

    De acord cu reintroducerea taxei de mediu, de acord cu orice masura care are efect direct oprirea invaziei de masini, mai ales vechi. Eliminarea acestei taxe a fost o mare mizerie, nu m-ar mira sa aflam peste nu stiu cati ani ca a fost o masura luata in urma lobby-ului companiilor petroliere.
    • +15 (15 voturi)    
      Ne confuzezi, baiatule! (Luni, 23 octombrie 2017, 13:53)

      BokassaOficial [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Si ar trebui sa te hotarasti. Esti impotriva maisinilor, sau doar impotriva celor vechi "mai ales"? Ai prefera sa umblam toti cu carute, ca la tine-n mahala?
    • -11 (11 voturi)    
      lobby din alta parte (Luni, 23 octombrie 2017, 14:12)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      cred ca din partea europenilor, care, in procesul de trecere pe electric, au vrut sa mai scoata ceva bani pe rablele lor. Decat sa le dea direct la casat, mai bine sa le cumpare prostii din est. Altfel nu se explica directia europeana cu taxe de mediu.
  • -8 (12 voturi)    
    a recunoscut ca au facut o tampenie (Luni, 23 octombrie 2017, 13:52)

    jescu [utilizator]

    Scoaterea taxei trebuia insotita de alta masuri instant care sa previna dezastrul.

    Trebuie interzise de acum incolo inmatricularile de EURO3 si mai vechi pe numele celor care locuiesc in cele mai mari orase din tara. Masinile existente sa circule acum, ca prostia a fost facuta si oamenii abia au platit bani pe masini. In plus, Dacia Logan Euro3 e inca folosit la maxim si chiar au putini kilometri la bord(in medie).

    La transport profesional e altceva: Masinile de transport(marfa/pasageri) Euro3, chiar si dubite mai mici sa nu mai aiba voie sa intre in cele mai mari orase. O basculanta consuma 200 de litri la suta de kilometri, impactul e cat pentru 20 masini, dar poluarea de la o masina mare e mult mai periculoasa pentru ca se face intr-un singur loc, nu dispersat in 20 de locuri distincte.
    • +11 (15 voturi)    
      Sefu, sa nu uitam de avioane si vapoare (Luni, 23 octombrie 2017, 14:15)

      BokassaOficial [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Propun ca transporturile aeriene si navale sa se faca exclusiv cu baloane cu aer cald (discutabil, ca si alea ard niste combustibil) si corabii cu panze. Asa reducem poluarea si-o sa traim multi ani fericiti sub guvernare pesedista. Am motive sa cred ca asta ar fi benefic pentru mata si familia lu matale de pesedisti.
      • -11 (13 voturi)    
        nu poti compara asa ceva (Luni, 23 octombrie 2017, 15:23)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui BokassaOficial

        Vapoarele polueaza pe mari si oceane, la mare distanta fata de orase.
        La fel si avioanele, poleaza la 9000m inaltime, deci departe de orase.
        Masinile polueaza chiar in oras, eventual chiar in centru, de aceea poluarea facuta de masini e mai periculoasa decat cea a vapoarelor si avioanelor.
  • +14 (14 voturi)    
    Sunt rable peste tot (Luni, 23 octombrie 2017, 13:54)

    Gruia.Novac [utilizator]

    Si-n primarii.
  • +12 (12 voturi)    
    Nasol... (Luni, 23 octombrie 2017, 13:55)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    ... pentru toti importatori de automobile noi din clica Ciumatilor rosii. Daca haita PSD+ALDE ar fi furat mai putin, aveau românii bani sa isi ia masini noi, nu chia ca alea in care va plimbati voi, ciocoii securisto-mafioti.
  • -2 (16 voturi)    
    Schimbare de paradigma (Luni, 23 octombrie 2017, 13:55)

    IonutSC [utilizator]

    Fara masini in oras

    - benzi speciale pentru autobuze
    - autobuze care sa vina des si la timp
    - benzi pentru biciclete cat incape.
    - taxa speciala pentru accesul in centru cu masina. Esti bo$$ de bo$$ si vrei sa vii cu masina in centru - marca banu !

    Dezvoltarea orasului trebuie sa fie centrata pe oameni, nu pe masini.

    Daca facilitezi transportul cu masina personala (largesti strazi, construiesi pasaje, poduri etc) nu faci decat sa atragi si mai multe masini in trafic. Problema o rezolvi doar pe moment sau o muti la urmatoarea intersectie.

    E clar ca nu se mai poate asa, trebuie cineva care sa aiba cohones, un sinucigas politic ca sa schimbe directia, altfel in cativa ani totul va fi blocat.
  • +14 (14 voturi)    
    Romania este codasa Europei (Luni, 23 octombrie 2017, 14:06)

    BokassaOficial [utilizator]

    La nr. de autoturisme pe cap de locuitor. In 2015, erau 248 autovehicule/cap locuitor (1 auto/5 persoane), mult mai slab fata de Italia, unde erau 621/cap locuitor (6 auto/10 persoane). Indiferent ca masinile sunt vechi sau noi, suntem departe de media europeana. Si atunci de unde agitatia asta cu taxa de mediu pe autoturisme? Pai, sa va spun eu de unde. Motivele principale sunt cel putin 2. Mai multe autoturisme in Romania inseamna:
    - mai multi oameni nemultumiti de lipsa parcarilor
    - mai multi oameni nemultumiti de lipsa autostrazilor
    Asta inseamna mai multi oameni nemultumiti de imbecilii din PSD care ne guverneaza si care nu-s in stare sa construiasca autostrazi sau parcari in orase (de aici se vede interesul coanei Firea). O taxa de mediu care sa reduca numarul posesorilor de autoturisme este doar in interesul PSD/ALDE.
    Motive secundare:
    - taxa de mediu este o taxa in plus, prin care se storc bani de la populatie pentru bugetul pomenilor electorale si pensiilor speciale
    - favorizarea dealerlor auto, cum ar fi musiu Tariceanu (importator Citroen)
  • +13 (13 voturi)    
    Dar RATB? (Luni, 23 octombrie 2017, 14:06)

    of of [utilizator]

    Mergeți prin oraș să vedeți cât poluează unele autobuze RATB. Chiar dacă e mai scump, Bucureștiul trebuie să cumpere autobuze electrice.
    Poate dna Firea ne explică și cum a fost posibil așa ceva și de ce încă avem o grămadă de refugii de tramvai în mijlocul străzii fără nicio bară de protecție:
    http://bucurestiul.ro/tragedie-pe-calea-grivitei-o-femeie-murit-lovita-de-masina-timp-ce-astepta-tramvaiul/
  • +12 (12 voturi)    
    sunt chestii diferite (Luni, 23 octombrie 2017, 14:21)

    gelu antigelu [utilizator]

    mie mi se par chestii diferite.
    Una este poluarea si aglomeratia din Bucuresti, determinata nu atat de rablele aduse ci de prostia si inadecvarea autoritatilor locale romane la niste principii normale de dezvoltare urbana, intalnite in toata lumea. S-a inceput prost si s-a continuat prost iar acum aproape ca e prea tarziu sa mai poti face prea multe.
    A doua e taxa de poluare care pentru o tara ca Romania este un moft inutil care nu face decat sa puna piedici pietei auto si dezvoltarii in general si sa adune bani care merg la buget si sunt folositi intru cu totul alte scopuri.
    Ce treaba are ala de-si cumpara o masina veche in nu stiu ce comuna cu aglomeratia din Bucuresti?
    Pentru aglomeratia din Bucuresti exista solutia decenta de a face parcari cu taxa peste tot si de a sanctiona drastic si imediat orice parcare in alte locuri si mai exista varianta unei taxe suplimentare, pentru cei care vor sa circule cu masina in perimetrul central al capitalei. Bineinteles in paralel trebuie sa investesti in dezvoltarea transportului in comun.
    Solutii folosite in multe locuri cu succes. Cand o sa vad un automat intr-o parcare publica in Bucuresti o sa-mi fac cruce (desi nu sunt religios).
    De ce nu fac chestiile astea simple si uzuale n-as putea sa spun dar ideea de a baga taxe aiurea la modul general este o tampenie, care nu va rezolva nimic.
  • +10 (12 voturi)    
    Let's make Bulgaria great again! (Luni, 23 octombrie 2017, 14:48)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    .
    • +4 (8 voturi)    
      nu rade (Luni, 23 octombrie 2017, 15:25)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Bulgaria a fost chiar mare in Europa, pana la venirea turcilor (cam pe la 1386, odata cu cruciada de la Nicopole).
      erau descendenti din bizantini, au avut 2 tarate magnifice, nu poti sa spui ca nu au fost mari.
      Marele ghinion al lor a fost stapanirea turca, care i-a decimat fizic, economic si cultural.
      • 0 (2 voturi)    
        Ai gresit contextul (Luni, 23 octombrie 2017, 16:46)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        domnule banos!
  • +12 (12 voturi)    
    ... (Luni, 23 octombrie 2017, 15:57)

    Nautilus [utilizator]

    Proverbul strămoșesc ar fi zis că era în Firea lucrurilor ca după votul dat de bucureșteni să vină și răsplata.
  • +11 (11 voturi)    
    Taxa pe lipsa de neuroni (Luni, 23 octombrie 2017, 16:08)

    sec_o [utilizator]

    Cucoana asta ma scoate din pepeni. Nu pretul mic al masinilor imbatraneste parcul auto din Ro, ci veniturile mici ale romanilor. 40% din populatie e la limita saraciei iar marea majoritate nu sunt foarte instariti comparativ cu vestul Europei. O masina care nu e rabla isi pierde din valoare (+ reparatii) 2.000 - 3.000 euro pe an fara sa luam in calcul carburantul si asigurarea.
    E evident pentru oricine peste pragul de tampenie ca majoritatea romanilor nu isi permit altceva decat rable. Asta e situatia si nici o taxa din lume nu o va schimba.
  • +3 (3 voturi)    
    Rabla noastra cea de toate zilele (Marţi, 24 octombrie 2017, 9:06)

    cgi [utilizator]

    Daca madam Firea vrea sa dispara rablele de pe strazi, ar putea ca impreuna cu colegii ei de partid sa fure mai putin si sa lase economia sa se dezvolte.
    Cine cumpara o rabla o face fiindca nu are bani de o masina noua, nu ca vrea sa distruga mediul.
    De acord, e greu sa gandesti ca o persoana cu 2000 RON venitul brut cand la tine numai hrana cainilor costa poate mai mult.
    Pe de alta parte mi se pare o miselie ca statulsa ne amendeze pe noi pentru poluare cand sunt pe drumuri masini ale statului care individual polueaza cat 10-20 rable.
  • +2 (2 voturi)    
    E foarte simplu (Marţi, 24 octombrie 2017, 9:32)

    Cuca [utilizator]

    Nu faptul ca nu e taxa tine cazanele astea pe drum, ci faptul ca politia nu isi face datoria. Daca revizia tehnica ar fi serios facuta, si politia ar lua talonul la cea mai mica neconformitate, s-ar face curatenie.

    Sa trimita de exemplu cate un politist sub acoperire, cu o rabla care scoate fum, la revizie, si sa incerce sa mituiasca mecanicul. Daca pune botul, hat, catusele. Va garantez ca dupa numai cateva astfel de exemple, toti garajistii isi vor face asa cum trebuie datoria, si nu veti mai vedea cazane pe strazi.

    Am vazut rable de Mercedesuri si mai ales de BMW-uri care scot nori mari de fum negru, mai ales la demaraje. Si politia nu reactiona in nici un fel. Se uita si.... si nimic.

    Pe de alta parte, insa, faptul ca traficul in Bucuresti este infernal este foarte adevarat.
    • +2 (2 voturi)    
      face si RAR-ul controale (Marţi, 24 octombrie 2017, 10:08)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      inopinate la statiile ITP. Eu am vazut cum au venit inopinat chiar la masina care era inaintea mea pe stand, s-au facut galbeni si soferul masinii si cei de la statie (era o masina cu probleme). Au stat peste 45 min cu masina pe stand, nu i-au dat ITP-ul si cred ca s-a lasat si cu amenzi.
      Dupa ce au plecat cei de la RAR, angajatii statiei ITP au fost iar deschisi la ciubuceala.
  • +2 (2 voturi)    
    Lucrurile trebuie facute cu cap (Marţi, 24 octombrie 2017, 10:29)

    benicio [utilizator]

    Intr-un oras civilizat, oricat ar fi el de mare, nu e musai sa ai masina. Daca orasul are unul sau doua, chiar 3 inele ocolitoare, parcari la capetele magistralelor de metrou, o retea de metrou cu acoperire buna, un transport in comun de suprafata eficient, ceva piste de biciclete mai ales in zonele centrale, atunci nevoia de masina scade. Dar Bucurestiul nu le are pe astea.

    Faceti intai ce trebuie facut, dupa care veniti cu taxe de mediu. Intr-adevar sunt prea multe masini, vezi frecvent masina cu un singur om, nu sunt parcari, poluarea e greu de suportat mai ales vara, e zgomot, nervi, haos total. Clar trebuie descurajat mersul cu masina. Dar ofera intai alternative decente, pentru ca RATB-ul numai decent nu e. Vehiculele RATB vin greu, nu au aer conditionat, statiile nu sunt ok, nu exista benzi dedicate.
  • +1 (1 vot)    
    Aha... (Marţi, 24 octombrie 2017, 10:38)

    Olyx [utilizator]

    Ai renuntat si mata pentru o zi sa mai vii la serviciu cu elicopterul (!!!) si te-ai speriat de ceea ai vazut in Bucuresti...
  • 0 (0 voturi)    
    tot ce anunta matracuca asta (Marţi, 24 octombrie 2017, 11:03)

    R.Stoian [utilizator]

    sunt vorbe goale. NU a realizat nimic util in 16 luni de mandat. "Multumiri" celor care nu au iesit la vot!
  • 0 (0 voturi)    
    Madam' Firea ar putea accesa fonduri... (Marţi, 24 octombrie 2017, 15:32)

    Olyx [utilizator]

    europene prin POR pentru cumpararea de autobuze electrice insa e putin probabil sa faca asta, nu mai "iese" "sfanta" SPAGA...Toti primarii bucuresteni au "fugit" de fondurile europene ca "necuratul" de tamaie...Atunci, Madam' ii infiera ca nu acceseaza fondurile europene. Acum va proceda si ea la fel...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version