Capitalul celor 20 de firme proaspat infiintate de Primaria Capitalei a fost majorat joi de la 14,2 milioane lei la 420 milioane lei, banii urmand sa vina din bugetul Primariei Capitalei. Gabriela Firea: 70 de milioane de euro merg pentru construirea unui nou CET in Colentina

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 28 septembrie 2017, 17:01 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Primaria Capitalei
Capitalul celor 20 de firme proaspat infiintate de Primaria Capitalei a fost majorat joi pana la 420 milioane lei, potrivit unor proiecte de hotarare adoptate joi de Consiliul General al Municipiului Bucuresti. Initial, fiecare firma, cu exceptia Trustului Metropolitan de Constructii, avea un capital de 120.000 lei. Pe langa majorarea de capital, municipalitatea va imprumuta cu circa 129 milioane lei cele 20 de firme. In plus, Consiliul General a adoptat bugetul companiilor pentru anul 2017. Astfel, pana la finalul anului cele 20 de firme au cheltuieli estimate de circa 75 milioane lei. Majoritatea banilor bugetati se duc pe salarii, plata chiriei si dotarea sediului, dar si automobile. Doar cheltuielile de personal ating circa 50 milioane lei.

Din datele publicate pana in prezent, in urmatoarele 6 luni, 15 companii din cele 20 vor avea 5.400 de angajati. Pentru 5 nu sunt publicate date. Pentru a acoperi cheltuielile, Primaria Capitalei a propus o rectificare bugetara prin care taie bani de la majoritatea proiectelor de investitii.

Primarul Gabriela Firea a anuntat la inceputul sedintei de Consiliu General ca nu se taie banii de la investitii ci se folosesc bani care nu au fost cheltuiti din motive care nu  tin de municipalitate, iar aceste companii nu vor angaja 5.000 sau 8.000 ci vor folosi angajatii de la regiile si administratiile Primariei Capitalei.

"Astazi, capitalizam companiile municipale ale Holdingului Bucuresti - Capitala Europeana. Din totalul de 90 de milioane de euro, cea mai importanta suma destinata companiilor, adica aproximativ 65 de milioane de euro, merge catre Compania Energetica, pentru construirea unui nou CET, in zona de nord-est, pentru echilibrarea sistemului de energie termica. Stim cu totii ca este o urgenta, pentru ca vorbim de aproape 2 milioane de locuitori care au nevoie de apa calda si caldura la timp, in conditii decente.   De asemenea, subliniez ca toate aceste companii vor presta servicii publice in beneficiul bucurestenilor, precum si activitati de interes public general, in domeniile: energie termica, administrare strazi, constructie infrastructura (strazi, pasaje, parcari, managementul traficului, intretinerea arborilor, paza si securitate, protectie civila si voluntariat, turism si publicitate). Prin infiintarea companiilor municipale, vechiul model administrativ, prin regii si administratii, dispare. Dispar firmele capusa, abonate de ani de zile la bugetul Capitalei, cu rezultate pe care le vedem cu totii in Bucuresti. Resping categoric afirmatiile potrivit carora se taie bani de la investitii! Aceste investititii in curs, sau noi, vor fi realizate de noile companii municipale, direct sau in parteneriat public-privat, cu societati cu capital privat, romanesti sau straine. In ceea ce priveste salariile acordate angajatilor din companiile municipale, acestea vor fi comparabile cu cele din mediul privat, dar si din primarie si subordonate, dupa cresterile salariale din acest an. Desi legislatia permitea salarii in raport cu salariul mediu, pe ramura, comunicat de INS, am decis plafonarea acestora la un maxim decent. Totutsi, trebuie sa tinem cont de faptul ca nu poti sa ai specialisti de top la o astfel de companie daca ii oferi salariul minim pe economie sau mediu", a declarat primarul Gabriela Firea la inceputul sedintei de Consiliu General.

Primarul general a mai declarat ca din cele 100 de milioane de euro care sunt realocate companiilor din Holdingul Bucuresti Capitala Europeana prin rectificare bugetara 70 de milioane de euro merg pentru construirea unui nou CET, in zona de nord-vest a orasului.

In 2017, Primaria Capitalei are un buget de circa 5 miliarde de lei.

  •     Ce buget au cele 20 de companii ale Primariei Capitalei si cati bani se duc pe salarii:


1. Compania Municipala Dezvoltare Durabila Bucuresti SA


Buget aprobat pentru anul 2017: 3,6 milioane lei venituri; 3,4 milioane lei - cheltuieli
- cheltuieli de personal - 2,7 milioane lei;

Municipiul Bucuresti participa la majorarea capitalului cu 3,2 milioane lei de la 120.000 lei.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 6 milioane lei din care:

- 5.479.460 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 80 de angajati, conform organigramei Societatii Compania Municipala Dezvoltare Durabila Bucuresti SA, pentru o perioada de maxim 6 luni.

- 520.540 de lei pentru inchirierea unui imobil si plata cheltuililor curente pentru o perioada de maxim 6 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

2. Compania Municipala Energetica Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 4,7  milioane lei - venituri; 4,5 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal 833.000 lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 300 milioane lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 7,8 milioane lei, dupa cum urmeaza:

- 4.045.088 lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 208 angajati, pentru o perioada de maxim 6 luni, incepand cu 1.10.2017;

- 208.800 lei pentru inchirierea unui spatiu de birouri si plata cheltuielilor curente ocazionate de utilizarea acestui spatiu, pentru o perioada de maxim 6 luni, incepand cu 1.10.2017;

-3.546.385 lei necesari asigurarii cheltuielilor curente la CET Casa Presei  pentru luna decembrie 2017, in conditiile in care veniturile din exploatarea acesteia vor fi incasate incepand cu luna ianuarie 2018.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

3. Compania Municipala Consolidari SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 9,5  milioane lei venituri; 9,5 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal 8,5 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 19,5 milioane lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 7,3 milioane lei, dupa cum urmeaza:

- 7.351.133 lei pentru salarii, remuneratii in baza contractelor de mandat/management, indemnizatii, contributii sociale si impozitele aferente , pentru o perioada de maxim 3 luni, pentru un numar de 462 de angajati , incluzand membrii din posturile de guvernanta si directorat , conform organigramei.

Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

4. Compania Municipala Turistica Bucuresti SA


Buget aprobat pentru anul 2017: 1,6  milioane lei venituri; 1,5 milioane lei cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 700.000 lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 1,7 milioane lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 2,8 milioane lei, dupa cum urmeaza:

- 1.535.261 lei pentru salarii, indemnizatii. contributii sociale, impozite, conform organigramei societatii COMPANIA MUNICIPALATURISTICA BUCURESTI S.A., pentru o perioada de maxim 6 luni.
- 1.283.949 lei pentru cheltuielile curente necesare desfasurarii activitatii, pentru o perioada de maxim 6 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

5. Compania Municipala Tehnologia Informatiei Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 2,2  milioane lei venituri; 2,1 milioane lei cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 1,5 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 1,08 milioane lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 1,6 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 1.546.650 lei pentru plata salariilor si a contributiilor la salarii.
- 53.350 lei pentru cheltuieli diverse.

Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

6. Compania Municipala Managementul Traficului Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 7,5  milioane lei venituri; 6,3 milioane lei cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 1,7 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 11.120.000  lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 25 milioane lei.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

7. Compania Municipala Parking Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 2,3  milioane lei - venituri; 2,2 milioane lei cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 2 milioane lei;

Firma ar urma sa inchirieze cele 7.500 locuri de parcare din bucuresti la un tarif de 1,5 lei/ora.

In primul an se estimeaza ca firma va avea 384 de angajati.

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 4 milioane lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 2,1 milioane lei.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

8. Compania Municipala Protectie Civila si Voluntariat Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 5,8  milioane lei - venituri; 5,7 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 5,2 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 8,140.000 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 5,7 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 5.220.730 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 330 de angajati, conform organigramei Societatii Compania Municipala Protectie Civila si Voluntariat Bucuresti SA, pentru o perioada de maxim 3 luni.
- 519.270 de lei cheltuielile (materiale si servicii) curente pentru o perioada de maxim 3 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

9. Compania Municipala Imobiliara Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 8,1  milioane lei - venituri; 8 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 3,4 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 358.000 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 4 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 3.454.674 lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, conform organigramei Societatii Compania Municipala Imobiliara Bucuresti SA.
- 545.226 de lei pentru cheltuieli cu bunuri de servicii.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

10. Compania Municipala Paza si Securitate Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 6,7  milioane lei venituri; 6,6 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 4,6 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 7.159.000 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 4 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 3.815.900 lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 2050 de angajati, conform organigramei Societatii Compania Municipala Paza si Securitate BucurestiSA, pentru o perioada de maxim 6 luni.
- 184.000 lei cu TVA pentru inchirierea unui imobil si plata cheltuililor curente pentru o perioada de maxim 6 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

11. Compania Municipala Eco Igienizare Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 3,9  milioane lei - venituri; 3,8 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 2,5 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 4.734.000 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 3.9 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 2.522.860 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 283 de angajati conform organigramei Societatii Compania Municipala Eco Igienizare Bucuresti S.A. pentru o perioada de maxim 3 luni.
- 1.376.640 de lei  pentru furnizori materiale si servicii pentru inchirierea unui imobil si plata cheltuielilor curente pentru o perioada de maxim 3 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

12. Compania Municipala Agrement Bucuresti SA


Buget aprobat pentru anul 2017: 1,56  milioane lei - venituri; 1milion lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 684.000 lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 335.000 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 2.3 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 1.710.531 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un
numar de 100 de angajati, conform organigramei;
- 663.269 de lei pentru inchirierea unui imobil si plata cheltuililor curente pentru o perioada de maxim 6 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

13. Compania Municipala Publicitate si Afisaj Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 1 milion lei - venituri; 960.000 lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 788.000 lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 600.000 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 2.1 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 1.720.000 lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 39 de angajati, conform organigramei Societatii Compania Municipala Publicitate si Afisaj Bucuresti SA, pentru o perioada de maxim 6 luni.
-  397.000 lei cu TVA pentru inchirierea unui imobil si plata cheltuililor curente pentru o perioada de maxim 6 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

14. Compania Municipala Intretinerea Arborilor si Spatiului Verde Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 5,1 milioane lei - venituri; 4,6 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 2,5 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 4.296.900 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 6,6 milioane lei, dupa cum urmeaza:

- 5.626.015 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 205 de angajati, conform organigramei Societatii Compania Municipala Intretinerea Arborilor si Spatiului Verde Bucuresti SA, pentru o perioada de maxim 6 luni.

- 1.000.000 de lei pentru inchirierea unui imobil si plata cheltuielilor curente si obiecte deinventor pentru o perioada de maxim 6 luni.

Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

15. Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 0 milioane lei - venituri; 336.000 lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 317.000 lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 20 milioane lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 18 milioane lei. Compania va functiona cu un numar de 442 angajati.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

16. Compania Municipala Sport pentru Toti Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 3,6 milioane lei - venituri; 3,5 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 1,8 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 1.845.500 lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 6,6 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 4.600.000 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de 126 de angajati, conform organigramei Societatii Compania Municipala Sport pentru Toti Bucuresti SA, pentru o perioada de maxim 12 luni.
-  2.000.000 de lei pentru plata cheltuieilor curente si achizitionarea de echipamente pentru o perioada de maxim 12 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

17. Compania Municipala Iluminat Public Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 0 milioane lei venituri; 5,4 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 3,8 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 4,4 milioane lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 9,7 milioane lei.

Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

18. Compania Municipala Parcuri si Gradini Bucuresti SA


Buget aprobat pentru anul 2017: 300.000 lei venituri; 282.000 lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 262.000 lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 20.120.000  lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 7,1 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 3.822.350 lei pentru salarii, indemnizatii, contributii Sociale, impozite, pentru un numar de 350 de angajati, conform organigramei, pentru o perioada de maxim 6 luni.
- 3.310.000 lei pentru cheltuielile curente, pentru o perioada de 6 luni
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

19. S.C. Trustul de Cladiri Metropolitane Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 3,4 milioane lei venituri; 3,3 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 2,8 milioane lei;

Capitalul social al companiei este de 12.000.000 lei.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 2,3 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 1.710.531 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un
numar de 100 de angajati, conform organigramei  pentru o perioada de maxim 6 luni.
- 663.269 de lei pentru inchirierea unui imobil si plata cheltuililor curente pentru o
perioada de maxim 6 luni.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.

20. Compania Municipala Managementul Transportului Bucuresti SA

Buget aprobat pentru anul 2017: 1,75 milioane lei venituri; 1,72 milioane lei - cheltuieli;

- cheltuieli de personal circa 1,3 milioane lei;

In plus, s-a aprobat majorarea capitalului social de la 120.000 lei la circa 1.620.000  lei. Majorarea se va efectua prin aportul numai numerar de la actionarul majoritar al societatii, Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In plus, Consiliul General a decis ca va imprumuta compania cu 5 milioane lei, dupa cum urmeaza:
- 1.323.000 de lei pentru salarii, indemnizatii, contributii sociale, impozite, pentru un numar de  251 de angajati, conform organigramei Societatii Compania Municipala Managementul Transportului SA.
- 3.677.000 lei - pentru furnizori materiale si servicii pentru inchirierea unui imobil si plata
cheltuielilor curente.
Imprumutul se va rambursa in termen de 1 an, potrivit proiectului de hotarare.¬

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1002 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    Bine asa Bucuresti ! (Joi, 28 septembrie 2017, 17:10)

    Mistrelutz [utilizator]

    Somn usor !!
  • +14 (14 voturi)    
    doar atatea? (Joi, 28 septembrie 2017, 17:15)

    costinescu [utilizator]

    unde sunt:
    - compania municipala Maturam pe jos ca in 1950 SA?
    - compania municipala Sa va deszapeziti singuri, ca pe noi nu ne intereseaza SA?
    - compania municipala Blocarea traficului SA?
    - compania municipala Suse, nunti, botezuri, cumetrii SA?
    - compania municipala duamna firea presedinte SA?
    si nu in ultimul rand, cea mai importanta
    Compania Municipala Furam pentru ca putem deoarece sunteti prosti si nu votati SA???
  • +9 (9 voturi)    
    GAURI NEGRE (Joi, 28 septembrie 2017, 17:24)

    RCM [utilizator]

    Banii publici sunt trecuti intr-un sistem paralel, netransparent, in contul unor firme care nu e clar ce produc si cum produc.
    Majoritatea banilor e destinata salariilor unor grupuri de functionari fara un proiect, target, deadline.
    Cerem Demisia Primarului General!
    • +7 (7 voturi)    
      mda... (Joi, 28 septembrie 2017, 17:45)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui RCM

      furt pe fata ... BRAVO BUCURESTENI ! BRAVO PSD !
  • +10 (10 voturi)    
    SUPERB ! (Joi, 28 septembrie 2017, 17:28)

    silviu_dumitrescu [utilizator]

    felicitari calduroase bucurestenilor !!! atat celor ce au votat-o pe D-na Firea cat si celor ce au stat acasa in ziua votului (prima categorie s-ar putea sa nu inteleaga de ce ii felicit)

    o sa fie din ce in ce mai frumos, din ce in ce mai aberant ! in zbor spre noi "succesuri" ...
    • +4 (4 voturi)    
      inca ceva ... (Joi, 28 septembrie 2017, 18:04)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

      2 comentarii:

      - veniturile prognozate pt 2017 sunt suprarealiste pentru niste societati care nu au in acest moment nici angajati si nici autorizatii de functionare

      - dpdv politic este o idee stralucita ! acum o sa aiba si d-na Firea cu cine sa faca niste contramanifestatii ca lumea la Cotroceni - nu ca alea cu Floricica etc.
  • +7 (7 voturi)    
    Start la troaca (Joi, 28 septembrie 2017, 17:30)

    benicio [utilizator]

    Ati vazut cum se arunca porcii dupa ce se varsa laturile in troaca? Ei, ceva de genul... S-a dat start la furat!
  • +4 (4 voturi)    
    intrebare (Joi, 28 septembrie 2017, 18:32)

    vax-albina [utilizator]

    poliția locală trece în administrarea Companiei de pază și securitate bla bla sau madam firea își construiește o companie de pază specială contra civililor din piețe? Care vor fi!
  • 0 (0 voturi)    
    cET (Joi, 28 septembrie 2017, 18:48)

    Kosmos [utilizator]

    Ideea nu e rea dar trebuiesc centrale de bloc care sunt mai eficiente si nu CET. Se vede ca PSD-istii au consilieri buni.tanjesc la vremurile de odinioara..macar pe timpul lui Iliescu nu era DNA
  • 0 (4 voturi)    
    Dezinteres mare pt subiect (Joi, 28 septembrie 2017, 20:49)

    Altiro [utilizator]

    Daca autoarea ar fi avut inspiratia sa reaminteasca suma de care vor beneficia bisericile tuturor cultelor ( 65 de milioane) lua forumul foc. Asa, s-a cam fasait discutia..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri