Solutia primarului Gabriela Firea pentru traficul infernal din Bucuresti: Vom demara in scurt timp un proiect pilot prin care elevii sa fie transportati la scoala cu autobuzele

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 5 septembrie 2017, 11:53 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Hotnews
Pentru a reduce aglomeratia la orele de varf, cand parintii isi duc si isi iau copii de la crese, scoli, gradinite, primarul Capitalei, Gabriela Firea, vrea sa lanseze un proiect prin care elevii sa fie transportati la scoala cu autobuzele RATB. Beneficiarii proiectului pilor vor fi elevii Scolii nr. 141 din sectorul 5.

"In ceea ce priveste aglomeratia care se creaza de cele mai multe ori ,in special dimineata si la finalul programului, in zonele unde exista crese, gradinite, scoli si licee, impreuna cu Brigada Rutiera, Politia Capitalei, Politia locala, incercam sa gasim cele mai bune solutii si sa imprumutam modele de bune practici din occident. Astfel vom demara in scurt timp prin RATB si PROEDUS un proiect pilot prin care elevii sa fie transportati la scoala cu autobuzele, astfel incat parintii sa nu mai mearga catre scoala cu masina, multi,  cu zecile, cu sutele, creand o aglomeratie foarte mare. Proiectul pilot se va desfasura in Sectorul 5, fiindca acolo avem urmatoaarea situatie: elevii Scolii 141, care vor invata de acum inainte in incinta scolii 127, pe timpul reabilitarii scolii careia  i-a cazut tavanul. Este vorba despre 400 de elevi. Ne-am gandit sa transportam cu  autobuzele RATB, 4 la numar,  elevii claselor 5 -8 , iar pentru elevii din clasele 0-4 sa avem si acceptul parintilor, deoarece fiind mai mici trebuie sa fie insotiti de un parinte sau impreuna cu scolile sa asiguram mai multe cadre didactice care sa ii ajute in mijlocul de transport in comun", a declarat primarul Gabriela Firea, marti, la comandamentul pentru pregatirea noului an scolar.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

7111 vizualizari

  • +16 (26 voturi)    
    hai sa va vad parinti (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:00)

    Itsoc [utilizator]

    care aveti curajul sa va lasati copilul in seama autobuzelor fufei?
    test de incredere ! :D
    • +21 (23 voturi)    
      oare? (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:52)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      trei variante plauzibile:

      1. "autobuzele" vor fi de fapt fostele maxi-taxi-uri cu numere de Ilfov care nu mai trec ITP-ul
      2. autobuzele vor fi achizitionate second hand prin negociere directa de o companie infiinta de primarie la un pret mai mare decat unele noi
      3. proiectul pilot va functiona doar pentru copiii angajatilor PMB si nu se va extinde niciodata
      • +16 (18 voturi)    
        Sau 4, sau 5 (Marţi, 5 septembrie 2017, 16:35)

        rooster [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        4. Autobuzele vor apartine unei firme al unui apropiat al doamnei Gabriela Vranceanu Firea Pandele samd;
        5. Licitatia se va organiza in cel mai scurt timp, dar contestatiile se vor solutiona la anul si la multi ani.
      • 0 (0 voturi)    
        @pehash (Miercuri, 6 septembrie 2017, 13:02)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        vezi ca punctul 1 si 3 sunt opozite...plm :))
    • +3 (3 voturi)    
      PR si atat (Miercuri, 6 septembrie 2017, 10:55)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Doar ca nu prea merge ca la pensionari. Astia cu copii de scoala sunt mai tineri
    • +5 (5 voturi)    
      loooool (Miercuri, 6 septembrie 2017, 11:47)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      pe care strazi? alea pe care si asa nu se poate circula ?

      acum cand nu te duci la scoala la timp, o sa ai scuza sa zici : a intarziat 2 ore autobuzul scolar.

      PROASTA PRIMARITA !!! DOAMNE CE BLESTEM !!!
  • +12 (16 voturi)    
    nu, nu se preface ! (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:05)

    CRMS [utilizator]

    Chiar este !
  • +20 (22 voturi)    
    Ha-ha (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:07)

    bogdani [utilizator]

    Voi an de an nu sunteti in stare sa tipariti manuale la materiile importante si acum organizati proiecte "pilot". Oare cam ce s-a ales de toate proiectele voastre "pilot"?
    Ca niciodata in trecutul ei rosu, administratia a incaput pe mana unor praduitori fara scrupule.
    Macar inaintasii vostri aveau intrucatva simtul ridicolului, mai strecurau cate un om de valoare in prima linie.
  • +13 (15 voturi)    
    asa..deci pensionarii sa NU iasa din casa (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:08)

    un domn [utilizator]

    mai devreme de ora 14 cand se intorc elevii de la scoala ! tare !!!
  • +21 (23 voturi)    
    Asta se crede in SUA (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:10)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cate curse si PE UNDE (printre blocuri) sa faca 4 autobuze (cu cate 30 de locuri pe scaune) ca sa adune niste sute de copii dimineata, alte sute la pranz, apoi sa-i duca pe primii acasa, iar seara sa-i duca pe cei din tura a doua acasa...?! Primele ar trebui sa incepa pe la ora 5.30, nu ?

    Si cred ca EXACT parintii din sectorul 5 se inghesuie pe strazi cu masinile sa-si duca la scoala copiii...

    Am vazut ce iese din proiectele pilot ale cititoarei de prompter, de cand cu banda speciala pentru autobuze, cand a blocat un sfert de Bucuresti...
    • +2 (2 voturi)    
      mai bine dezvolta o aplicatie, (Miercuri, 6 septembrie 2017, 12:22)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      care sa permita parintilor de la o anumita scoala sa isi duca copiii grupat (adica sa mearga in masina cu cate 4 copii si nu cu cate 1) - un fel de sistem de share a resurselor

      ma refer la o aplicatie asemanatoare cu Uber dar nu pe bani ci pe servicii reciproce si voluntariat / ar fi fost simplu de implementat, ieftin si probabil eficient - bineinteles in teorie era ok, ca daca se apuca Firea costa 5 mil Eu si nu functiona :)

      in USA datorita conditiilor de locuire (cu multe locuinte dispersate si cartiere predominant de case = densitate redusa si transport public practic absent in zonele rezidentiale din afara marilor orase) au fost obligati sa ajunga la solutia autobuzelor galbene / in mod evident Bucurestiul nu are nici o legatura cu acest tip de zone
  • +15 (17 voturi)    
    nu am mai auzit nimic (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:17)

    MinimaMoralia [utilizator]

    in legatura cu benzile unice! Zicea dna Primar ca in timpul verii vor incerca din nou implementarea. Dar bulevardele cu probleme ara exact la fel. Busurile pt elevi vor circula in acelasi Bucuresti ca in primavara, deci slabe sanse sa ajute miscarea asta. Inca o data daca RATB-ul ar fi eficace oamenii ar schimba de la sine, fara interventia Primariei.
    Din cauza dezinteresului pt probleme reale si a incompetenti astea raman doar frisca pe rahat. Din pacate.
    • +15 (19 voturi)    
      Solutia e simpla (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:38)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui MinimaMoralia

      Liberalizarea transportului public de persoane. Ai nevoie doar de licenta de transport public de persoane. ATAT!

      Traseul ti-l faci singur cum crezi si anunti primaria. ATAT!

      Eliminati licentele monopol de stat pe transportul public de persoane si o sa vedeti cum creste calitatea serviciilor si se reduce numarul de masini personale in Bucuresti.

      Dar nah...ei de unde isi mai iau spaga?
      • -5 (13 voturi)    
        adica sa bage (Marţi, 5 septembrie 2017, 13:52)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        maxi taxi privat in bucuresti... asta zici tu?! Nu merci. Am stat in iasi unde exista transportatori privati... o mizerie mai mare nu am vazut
        • +14 (16 voturi)    
          Pentru ca nu e liberalizat (Marţi, 5 septembrie 2017, 14:18)

          Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Poate nu ai fost atent:

          Nicaieri in Romania transportul public nu e liberalizat. "Licentele de traseu" se dau de primari - sunt monopol de stat.

          Deoarece spaga pentru primirea unei licente este enorma, calitatea transportului este joasa (microbuze jegoase) pentru ca majoritatea banilor se duc cu sacosa la primarie.

          Daca in Iasi spre exemplu ar fi fost liberalizat transportul public - transportatorul isi alege singur traseul/orarul fara nici o interventie - in baza unei simple licente de transport persoane - atunci ai fi vazut microbuze moderne - ITI GARANTEZ.

          Ai fi vazut probabil si autobuze - din nou, transportul este MONOPOL de STAT.
  • +19 (19 voturi)    
    Vesnicile proiecte (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:18)

    Frank777 [utilizator]

    de acoperire pentru drenat bani.Toata afacerea cu primaria este lansarea de proiecte aparent generoase cu biciclisti,cu mediu,cu caini si pisici,cu copii la scoala,cu banda unica de bus,cu panselute,cu statui,cu sarbatori dubioase cu gratarul de mici,cu parcuri de zeci de milioane,cu pretexte care ocupa spatiul public.
    Perdele de fum .
    Bucurestiul este murdar,lipsit de viziune,transpirat de prost gust,agresat de samsari,lipsit de personalitate,jefuit de primari,suprataxat de guvernati,poluat,mirositor,agresiv asupra locuitorilor.
    Dar va avea statui.Una tie una mie.Doua tie una doua mie....Jean Constantin mai stia sa numere banul asa ...
  • +12 (12 voturi)    
    Intarzieri (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:18)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Si cum se gestioneaza intarzierile?
    Aici vorbim de doua lucruri:
    1. intarziere RATB

    Aceste intarzieri au urmatoarele cauze:
    - proasta gestionare RATB
    - proasta gestionare a traficului (de ex. trafic de varf, sunt trenuri si avioane dineata deci va fi ceva trafic oricum, mai ales cauzat de taxiuri, vor fi parinti care nu vor fi de acord cu proastele conditii din RATB etc.)
    - probleme neprevazute (probleme tehnice, avarii pe drum, constructii, ocolisuri de ex. la evenimente sau reparatii etc.)

    2. intarziere copiii
    - ce se intampla daca un elev/student intarzie in statie? Cate autobuze/troleibuze vor fi? Tot 4? Cate ronduri fac? Cat asteapta in statie? De la ce ore? Pana cand se face transportul?
    - intarziere la scoala (fie din cauza problemelor de la #1 fie din alte situatii necontrolate)

    Legat de #2, amnezicii fideli PSD uita ceva:
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21748415-cristina-tunegaru-profesoara-care-contrazis-public-gabriela-firea-data-afara-din-scoala.htm

    Sau daca intarzie copilul din cauza planului Imparatesei atunci e ok si nu mai trebuie absente?! Sau cum zic romanii "educati": apsientze.

    Deci sa inteleg ca pentru buna functionare a tarii si a partidului si pentru un "1 Mai muncitoresc" productiv precum si o "1 Decembrie falnica", Soimii Patriei trebuie sa se scoale de la 5 dimineata "just in case" (sau pe limba voastra "на всякий случай"
    - scuze daca am gersit, e cu google translate) ca sa se evite orice patare a imaginii distinsei nostre Primarite care e oricum victima atacurilor nefondate si care are nevoie de emisiuni TV sa arate tarii ca ea inca mai exista sau sa fie filmata la deschideri de an scolar sau in biserici si sa i se faca poze cum da ceai la boschetari.

    Sunt sigur ca 4 autobuze vor schimba totul pentru ca ... de ce nu?!

    Inca un proiect facut pe "geniuchi".

    Meanwhile... evenimentele inutile curg si sorb banii tarii. Normal ca raman bani "decat" pentru 4 masini. Vai de capul meu...

    Cred ca si fanii PSD se inchina de ce citesc...
  • +14 (16 voturi)    
    NU, deci te rog, nu. (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:20)

    qwertyuiop [utilizator]

    Nu va functiona, iar idea are atatea puncte in care nu e OK incat nici nu stiu de unde sa incep.
    1. Ea crede ca 40 de copii vor descongestiona traficul?
    2. Parintii lor se vor duce oricum la munca cu masina chiar daca nu vor duce copiii inainte.
    3. Cine va avea grija de copii, isi vor da parintii acceptul? daca nu isi vor da acceptul?
    4. Intre ce zone vor circula autobuzele? Cine ii va lua, cum ii va duce? Cine va face asta???
    ETC, ETC, ETC...
    Asta nu poate sa arate decat o idee, aruncata fara a fi gandita, ca sa arate ca oaia face ceva.
  • +16 (16 voturi)    
    Pilot (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:36)

    Tescovin [utilizator]

    Pilotul va fi un eșec, pentru că autobuzele care vor duce copiii de la o singură școală vor sta blocate în traficul generat de părinții copiilor de la toate celelalte școli care nu sunt prinse în pilot. Asta deși ideea în sine ar putea avea un sens, dacă ar fi aplicată pe scară largă. Dar așa, pilotul va eșua și nu se va mai face nimic.

    Ceea ce-mi aduce aminte de bancul cu tranziția englezilor la circulație pe dreapta: în faza pilot, doar camioanele vor circula pe dreapta...
    • +4 (4 voturi)    
      haios cu englezii (Marţi, 5 septembrie 2017, 17:48)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Problema cea mai mare la schimbatul condusului de pe dreapta pe stanga, pe langa faptul ca ar fi o groaza de accidente pana omenii s-ar obisnui, e ca masinile sunt cu volanul pe partea care nu trebuie, si e foarte greu de condus pe partea dreapta cu volanul pe dreapta, si invers.

      Au analizat problema unii pe o insula care mergea pe partea stanga si vroiau sa schimbe pe dreapta, mai aveau putin si implementau schimbarea, pana si-au dat seama ca toate autobuzele aveau usile pe partea stanga si, daca ar incepe sa mearga pe partea dreapta, ar trebui sa coboare oamenii in mijlocul strazii, intre masini, cand autobuzul opreste pe dreapta in statii, ocazie cu care au renuntat definitiv la idee.
  • +13 (13 voturi)    
    aberant, dar ingrijorator (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:56)

    Dedalus [utilizator]

    Majoritatea scolilor publice sunt organizate pe criteriul proximitatii, adica inscriu cu prioritate copiii din zona invecinata lor.

    Exista desigur si exceptii, dar ma indoiesc ca numarul acelor exceptii este atat de mare incat sa justifice organizarea unor curse cu autobuzul.


    ====

    Ceea ce ma oripilieaza este insistenta in a gasi sau chiar a impune idei socialiste in Gestionarea capitalei.

    Socialismul nu este nimic altceva decat communism cu partidul comunist ajuns la putere prin alegeri, nu prin revolutie.

    Preoblema majora a socialismului este ca la inceput ofera rezultate bune, pentru ca se cheltuie din ceea ce s-a strans si din ceea ce se confisca de la sectorul privat. In timp insa, aceste resurse scad si socialismul distruge tot. Vezi Venezuela.

    Pe masura ce societatea persista in socialism, acesta se consolideaza si devine din ce in ce mai dificil de schimbat. Socialismul captureaza statul si mijloacele de informare, manipueaza date si grupuri sociale.

    Pe scurt, cum zice cineva "problema socialismului este ca banii altora se termina!"
    • +4 (4 voturi)    
      masura nu e socialista (Marţi, 5 septembrie 2017, 15:29)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      dar noi nu avem infrastructura pentru asa ceva. In SUA intr-adevar sunt dusi copiii la scoala cu autobuz special, dar aia au cate 7 benzi pe sens plus autostrazi zdravene, in unele locuri si suspendate, ca vezi vreo 4 asa, pe verticala, plus parcari. Avem noi asa ceva?
      • +4 (4 voturi)    
        sa cauti o pisica neagra noptea unde nu-i niciuna. (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:54)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Nu exista o nevoie reala pentru asa ceva in Bucuresti.

        Ori, cand propui ceva pentru care nu exista nici o nevoie, acest tip de interventionism apartine socialismului. Socialistii cred ca ei stiu mai bine decat piata ce problem sunt si care sunt solutiile. Inventeaza problem unde nu sunt, pentru ca solutiile respective sa le consolideze imaginea.

        Nu e prima incercare de acest tip. A mai fost una similara cu Balena albastra, dar s-a fasait repede in urma rasetelor cvasigenerale.
        • +1 (1 vot)    
          daca parintii nu isi duc (Miercuri, 6 septembrie 2017, 10:49)

          Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          copiii la scoala cu masina, cum explici traficul infernal din timpul scolii? sau nu esti din Bucuresti?

          Asa e scolile publice ar trebui sa functioneze dupa principiul proximitatii. Doar ca in B nu mai e asa de f mult timp. Nu mai vb de cei din IF care isi duc copiii tot in B... cu masina evident cu ce altceva?!
  • +9 (9 voturi)    
    nu cumva metrouri, trenuri sunt solutia? (Marţi, 5 septembrie 2017, 12:57)

    mike_the_hunter [utilizator]

    In fiecare zi trec prin intersectia Razoare , unde e un chin zilnic. S-ar putea rezolva, sa se faca noi benzi, sa se termine odata metroul din Drumul Taberei.
    Luni de zile o gaura de 1 m2 ca suprafata in asfalt in fata Palatului Cotroceni, drept in intersectie, a generat probleme de trafic suplimentare.
    Metrouri, trenuri intra si extraurbane asta e solutia.
    Mergi mata la Barcelona , la Paris sa vezi cum e.
    Pune metrou in Voluntari , in Magurele, si unde vrei mata , ca asta e problema. Judetul Ilfov e fals, ca sa aiba partidele parlamentari si sa manareasca trenuri diversi primari. Majoritatea celor mici invata in Bucuresti, parintii lucreaza tot aici.
  • +14 (14 voturi)    
    Cu parare de rau pt limbaj (Marţi, 5 septembrie 2017, 13:32)

    racing [utilizator]

    Madam firea e chiar imbecila
  • +8 (8 voturi)    
    Pana una-alta,ce se mai aude de sistemul (Marţi, 5 septembrie 2017, 14:26)

    bdbd [utilizator]

    inteligent de gestionare a traficului? nu de alta, dar promitea madam F. ca va fi functional in cateva luni dupa ce se inscauneaza primar si chiar ca se vor mai introduce si alte intersectii in monitorizare. Sa nu uitam ca scandalul cu sistemul a pornit in 2015 cand au si fost filmati angajatii de la monitorizare stand degeaba si cascand gura la ecranele negre, fara sa faca nicio monitorizare la nicio intersectie, pentru ca nu se prelungise mentenanta catre firma care a implementat sistemul si oamenii aia stateau degeaba dar primeau salarii de cateva luni de zile deja. Ce se intampla acum, ca sistemul tot nu functioneaza, dupa peste un an decat madam Firea e in functie? si angajatii de la monitorizare sunt platiti in continuare, presupun.
    • +6 (6 voturi)    
      Termeni SF (Marţi, 5 septembrie 2017, 15:56)

      lasa [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

      Pentru primarul GF e neclar ce inseamna sistem inteligent de gestionare a traficului.
      Ce e aai sistem inteligent? Mai eficace decat gandirea lui GF?
      Ce e aia gestionarea traficului? Care sunt criteriile si daca au solutii alternative? Alta gaura neagra pentru gandirea lui GF.
      Nu prea inteleg de ce mai exista consilieri, ea n-are nevoie..........stie Pandele, oricum.
      • +3 (3 voturi)    
        Pai, ca la smart city, e smart ca are (Miercuri, 6 septembrie 2017, 10:20)

        bdbd [utilizator] i-a raspuns lui lasa

        smart people in el.
  • +8 (8 voturi)    
    Da' ia (Marţi, 5 septembrie 2017, 17:21)

    dealucaragiale [utilizator]

    Du-te tu, fai femeie, cu autobuzul, si ia-o si pe Mulguta, si duceti-vaaaa sa va tot duceti, c-aveti niste idei numai una si una. Le multumesc inca o data si inca o data celor care au preferat sa nu voteze ca, de, n-au avut cu cine. Salutare si drum bun! Traiasca partidul!
  • +8 (8 voturi)    
    Duamna primar (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:01)

    termopan [utilizator]

    Intr-o lume normala vindea merdenele la apărătorii patriei.

    Traficul se optimizeaza cu ingineri, nu cu cloaca aia de incompetenți numita primărie.
    • +5 (5 voturi)    
      Foarte adevarat (Miercuri, 6 septembrie 2017, 10:22)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui termopan

      ce e acum in bucuresti-Ilfov nu isi gaseste raspunsuri cu metode populiste ci doar cu specialisti in trafic, cu experienta internationala, in solutii tehnice care au dat rezultate in trafic extrem de aglomerat. Nu-i gasesti aici, sigur.
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 6 septembrie 2017, 11:29)

    tirolez [utilizator]

    Femeia asta zici ca n-a trait in RO sau n-a avut copil. Cum preia autobuzul copiii? Ca nu locuiesc ca la americani in suburbii sa le treaca autobuzul pe strada lor. Intra pe stradutele dintre blocuri? Sau stabilesc un punct de intalnire la ora x la care bineinteles autobuzul nu va ajunge din cauza traficului. Si ce faci? Lasi un copil de 6/7/8/9 ani acolo sau stai cu el ca parinte 20'-30'? Eventual cand ploua si ninge. Mai bine te duci pe jos la scoala, in principiu oricum se presupune ca te-ai dus la o scoala din apropiere, nu vii din Baneasa in sectorul 5.
  • +2 (2 voturi)    
    Shefaaaa (Miercuri, 6 septembrie 2017, 11:36)

    ady77 [utilizator]

    Niste drone pilot nu gasim?
    Dar nu mai bine cautam ceva ecologic?
    Niste carute, fiecare cu cate 7 cai frumosi, nu au nevoie de revizie, vine iarna, se descurca mai bine printre blocuri.
    Hai sheffaa laso-n punctul mort.
    De unde atitia piloti, pentru proiectele voastre?
  • +1 (1 vot)    
    Foarte bine (Miercuri, 6 septembrie 2017, 11:51)

    Patrula10000 [utilizator]

    ca pe trotuar nu mai e loc :))
  • +1 (1 vot)    
    so and so (Miercuri, 6 septembrie 2017, 11:57)

    marius_i [utilizator]

    1. Deoarece cea mai marea parte a copiilor (clasele mici) sunt din zona scolii (ca vorba aceea fiecare este arondat la o scoala din apropierea domiciliului), va fi imposibil sa se faca linii de autobuz pentru a colecta copii

    2. "Aglomeratia" din jurul scolilor dureaza de la 7.50 la 8.10 ...in rest parintii oricum se duc la munca.

    Deci argumentul "descongestionare" nu tine, pentru ca in realitate nu poate rezolva situatia

    INSA pentru scolile care au mutat temporar sediul (si eu am copii la o astfel de scoala) poate fi o soluitie.

    Avand in vedere ca initial copii (conform 1 de sus) erau in zona scolii acum TOTI trebuie sa mearga la noua locatie care de cele mai multe ori nu este la fel de aproape....in aceste cazur DA ar fi foarte utila o solutie de a transpota copii, iar procesul ar trebui sa fie: se aduna toti la "vechea scoala" se urca in autobuze si sunt transportati la noua scoala... (cum spuneam e greu sa fie colectati "pe drum", mai ales ca la noi nu sunt implementate regulamentele rutiere ca in atunci cand un autobuz scolar opretste si semnalizeaza tu ca sofer esti OBLIGAT sa opresti indiferent ca esti pe partea autobuzului sau sens opus)

    deci DA pentru cei cu scolile mutate este un ajutor, dar este IN SPECIAL pentru cei care ORICUM ajungeau pe jos la scoala! ... deci asta nu are nici o legatura cu descongestionarea si ar trebui sa fie o OBLIGATIE a primariei care a fost nevoita sa mute locatia scolii.
    • +1 (1 vot)    
      completare (Miercuri, 6 septembrie 2017, 12:17)

      marius_i [utilizator] i-a raspuns lui marius_i

      Cred ca ar putea fi de ajutor, pentru a nu mai exista blocaje dimineata cred ca f usor (dupa parerea mea) ar fi de facut urmatoarele:

      - langa scoli sa se interzica parcarea intre 7.45-8.15 (sau cum e programul scolii).
      - sa fie permisa STATIONAREA , pentru a cobora copiii
      - sa se creeaze niste alveole (pentru a nu bloca strada/bulevardul cand copilul tau coboara) in jurul scolii unde se poate stationa pentru a lasa copii...

      in felul acesta s-ar castiga si ca timp de debarcare: ... opresc - coboara , plec....

      INCLUSIV, daca cei mai in varsta isi aduc aminte, acele patrule de elevi politisti cu semnul "stop" care ajuta copii sa traverseze (la intersectiile din fata scolii, unde nu sunt semafoare)....

      mie mi se par niste solutii care ar ajuta mult mai mult decat autobuzele....
  • +1 (1 vot)    
    Needucata sa facut o analiza inainte? (Miercuri, 6 septembrie 2017, 11:59)

    cata456 [utilizator]

    Cati cati copii se deplaseaza la scoala cu masina?
    Cati copii vor utiliza solutia propusa?
    Cate masini mici vor fi scoase astfel din trafic?(presupunand ca deplasarea copilului la scoala este singurul motiv pentru care se afla in trafic)
    Cate autobuze vor fi necesare pentru a transporta copiii?
    Care este castigul net? Numar de masini mici scoase din trafic raportate la numarul de autobuze introduse in trafic(tineti cont ca sansele ca un autobuz sa creeze ambuteiaje este mai mare decat un cazul unui autovehicul de dimensiuni mici)
  • +2 (2 voturi)    
    xxxxxx (Miercuri, 6 septembrie 2017, 12:01)

    vorbeste_lumea [utilizator]

    dati-o, domnilor, odata afara pe femeia asta , ca scufunda bucurestiu'-n evu' mediu ....
  • +1 (1 vot)    
    S-a mai scapat public, ceva pe ea ! (Miercuri, 6 septembrie 2017, 12:12)

    deval [utilizator]

    A criticat/somat ISU indirect spunand ca scolile (adica ea, primaria) pentru a primi aviz ISU trebuie sa cheltuiasca cat pentru o scoala noua !
    Pai Fadoino , campioana la siluit logica , si economista de renume mondial,
    si scoala aia , noua, nu o aiba nevoie si ea de aviz ISU , sau o sa fie pentru salamandre ?!
  • +1 (1 vot)    
    Fara copii in Bucuresti! (Miercuri, 6 septembrie 2017, 12:48)

    ladybug [utilizator]

    Cred ca nu este foarte departe ziua in care o sa ne dea afara din Bucuresti pe cei care avem copii. Dupa ceea ce a facut in iarna totul este posibil.
    Rationamentul ei este unul simplu: copiii nu aduc voturi deci mars din Bucuresti.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai bine (Miercuri, 6 septembrie 2017, 13:53)

    alllx [utilizator]

    cumperi tu(fara licitatie, evident) vreo 300.000 de drone si ii duci pe toti la scoala cu dronele?
    inclusiv pe prostul tau care a luat 1.50 la bac?
  • 0 (0 voturi)    
    firea... (Miercuri, 6 septembrie 2017, 16:23)

    liviu_ [utilizator]

    te rog taci... te rog nu mai fa nimic!

    in campanie ai promis ca o sa faci o revolutie in trafic... intr-un an de zile am urca de pe 3 sau 5 pe primu loc la cel mai infect trafic din europa...
    te rog opreste-te pana nu ajungem cei mai de kkt oras din lume!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version