Zeci de locuitori din Cluj-Napoca au reclamat nivelul ridicat de zgomot creat noaptea de concertele Untold

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 august 2017, 21:30 Actualitate | Administratie Locala

Untold 2017
Foto: Facebook/ Untold
Zeci de persoane au facut reclamatii la Primaria Cluj-Napoca, in primele doua zile ale festivalului Untold, impotriva nivelului ridicat de zgomot pe care concertele il determina in oras, conform municipalitatii, scrie Agerpres.

Cele mai afectate sunt doua cartiere care se afla in proximitatea arealului de 230.000 de metri patrati in care se desfasoara festivalul si care cuprinde zona Parcului Central, a stadionului Cluj Arena si a Salii Polivalente. In aceste arii organizatorii Untold au montat zece scene.

Potrivit reprezentantilor Primariei Cluj-Napoca, la numarul primarului si la dispeceratul Politiei Locale au fost inregistrate zeci de reclamatii in primele doua zile ale evenimentului muzical.

"Au fost sesizari din partea unor persoane care locuiesc in zona stadionului Cluj Arena si Parcului Central, unde se desfasoara festivalul, sau in cartierul Grigorescu, situat in vecinatate, dar si din cartierele Zorilor si Gheorgheni, care se afla la mare distanta de locul de desfasurare a festivalului", au spus reprezentantii primariei.

Persoanele au reclamat nivelul crescut de zgomot, mai ales pe timpul noptii, cand au loc concertele, care tin pana la 5.00-6.00 dimineata.

De asemenea, unele persoane s-au plans de faptul ca in toiul noptii au fost trezite de bubuituri provenite de la focurile de artificii, in ambele zile de festival.

O parte dintre locuitorii orasului aleg si metode neoficiale pentru a-si exprima dezaprobarea fata de organizarea festivalului in central orasului, pe diferite site-uri sau pe Facebook.

"Nu mi se pare corect ca un intreg oras sa nu se poata odihni timp de patru nopti din cauza 'muzicii' date la maxim la festivalul Untold. Pentru mine este simplu: pe durata 'festivalului' plec din Cluj-Napoca, dar ce fac bolnavii internati in spitalele si clinicile din oras?", spune un cetatean pe un astfel de site.

Alaturi de disconfortul creat de zgomotul puternic, o parte a locuitorilor orasului mai ridica si problema inchiderii pentru cetatenii care nu participa la festival a zonei care cuprinde stadionul Cluj Arena si Parcul Central, pe perioada evenimentului.

O petitie in acest sens a fost lansata in urma cu cateva zile, prin care se cere mutarea din centrul orasului a festivalului Untold, pe modelul Electric Castle, care se desfasoara in luna iulie in comuna clujeana Bontida, in jurul ruinelor unui fost castel, numit in urma cu 200 de ani Versailles-ul Transilvaniei.

Potrivit organizatorilor festivalului, in 3 august, care a fost prima zi a evenimentului, au participat peste 76.000 de persoane, iar vineri, peste 82.000.

In cursul celei de a treia zi a festivalului, sambata, principalul concert va avea loc la ora 3.00, cand pe scena va urca Armin van Buuren. El s-a numarat printre principalii artisti din line-up-ul Untold la fiecare dintre cele trei editii. Festivalul Untold are loc intre 3 si 6 august.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

16028 vizualizari

  • -18 (62 voturi)    
    . (Sâmbătă, 5 august 2017, 21:49)

    theo667 [utilizator]

    Ca sa faci omleta trebuie sa spargi niste oauă.
    • +15 (61 voturi)    
      Da, doar ca sunt ouăle tale (Sâmbătă, 5 august 2017, 23:09)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      Nu ale vecinilor.
      Democrație de România; facem ce ne taie.
      • -23 (41 voturi)    
        Du-te bre (Duminică, 6 august 2017, 1:03)

        Zummm [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Lasa-neee Lasa-neee
      • -11 (33 voturi)    
        democratie.. (Duminică, 6 august 2017, 9:11)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Traiesti in centrul orasului si te plangi ca e un festival de 4 zile o data pe an. Si daca Boc face un referendum si le cere clujenilor sa decida - cu sau fara festival - si majoritatea vrea festival, astia nemultumiti, cu petitia lor, se vor muta la Sapanta, dupa ce platesc costurile referendumului?


        Hai sa fim seriosi, astia care se plang de artificii reclama si petrecerile de anul nou... Si aeroportul ar trebui inchis ca nu mai poti asculta dimineata greierii. Lacrimogenele astea cu bolnavii internati sunt penibile. Da' aia de la Electric Castle oare or fi intrebat in sat daca nu e cineva bolnav?

        E vara si lumea petrece. Asta e traiul in societate.. nu-ti convine, te duci in sihastrie.
        • +10 (26 voturi)    
          Nu, societatea nu e jungla (Duminică, 6 august 2017, 11:30)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          lasa ca ajungi si tu sa fi deranjat de incalcarea drepturilor tale. Cat timp dreptul tau nu-l incalca pe al meu astea sunt limitele civilizatiei. Nu-ti plac regulile? Nici lui Dragnea si PSD nu le plac.
          • -1 (21 voturi)    
            Festivaluri sunt peste tot in lume (Duminică, 6 august 2017, 12:40)

            banel [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Si 4 zile/an cu dopuri in urechi nu mori. Uite, pentru la anul:

            https://www.amazon.co.uk/Hearos-Ultimate-Softness-Re-Usable-Foam/dp/B001EPQ3H4/ref=sr_1_2_a_it?ie=UTF8&qid=1502012358&sr=8-2&keywords=hearos+ear+plugs
            • 0 (2 voturi)    
              Nu stii cum e (Luni, 7 august 2017, 10:44)

              User53221 [utilizator] i-a raspuns lui banel

              Nu trebuie sa locuiesti in centru ca sa fi deranjat. Eu stau la 3km de stadion, in linie dreapta, si toata noaptea imi vibrau peretii de la bass. Dopurile de urechi nu aveau nici un efect. Cred ca s-ar putea ajunge la o solutie de bun simt in problema asta, fara sa se mute nicaieri Untoldul. Nici un alt concert pe Cluj Arena nu face asa zgomot.
  • +1 (47 voturi)    
    Da..! (Sâmbătă, 5 august 2017, 22:23)

    lider [utilizator]

    Au dreptate, cine distribuie amenzile?
  • -18 (64 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 5 august 2017, 22:57)

    tudorr [utilizator]

    Dak ierea un festival al berii cu manelisti "faimosi" ierea mai pe gu$stul vostru si nu mai faceatzi skandal, nu? La +400 de mii de locuitori sa se supere mai putini decat au strigat la Cotroceni, e o picatura intr-un ocean! :)) Ofticati ca nu aveau camere libere sa le dea spre chirie?
  • -1 (81 voturi)    
    12 ani lesinati/morti cu Funar,au fost ciocul mic (Sâmbătă, 5 august 2017, 23:00)

    Plagarus [utilizator]

    Orasul este viu si prospera evident,iar cele 4 zile nu sunt atat de greu de suportat.
    • +3 (23 voturi)    
      De data asta n-ai dreptate (Duminică, 6 august 2017, 11:38)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      le suporti tu? Nu. Ca esti din Bucale.
      • 0 (28 voturi)    
        Din fericire-s din Cluj si vad avantajele ec. (Duminică, 6 august 2017, 12:42)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Un oras nu " creste " decat prin evenimente de amploare si exclusiv datorita tinerilor ce pun osul ca sa platesca pensiile si ajutoarele sociale.
        Cultura + educatia din Cluj,merita incurajata cu toate "relele " sonore pricinuite riveranilor ofuscati degeaba ( nn 4 zile !!!)
  • -16 (34 voturi)    
    dar de ce? (Sâmbătă, 5 august 2017, 23:06)

    Andrei3Bunescu [utilizator]

    trebuie sa fim toleranti :)
  • +7 (69 voturi)    
    ... (Duminică, 6 august 2017, 0:23)

    Sarmis [utilizator]

    Trei sferturi dintre participanți vânează pokemoni cu telefonul prin boscheți între două Untold-uri. La nivelul ăsta ce credeați că ascultă...Wagner?
    Nu există nicio diferență între fanii lui Salam și cei care sparg semințe la Untold. Primăria din Cluj să organizeze evenimentul in afara orașului. Nu poți să faci programul unui oraș întreg in funcție de preferințele câtorva mii de manelisti.
    • +6 (30 voturi)    
      Exact, campuri sunt destule (Duminică, 6 august 2017, 11:31)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Sarmis

      Boc ar trebui sa raspunda civil pentru daunele create. Lipsirea de somn este considerata tortura in toate codurile penale ale tarilor civilizate.
    • +4 (14 voturi)    
      Cum le stii tu pe toate (Duminică, 6 august 2017, 12:33)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui Sarmis

      Ca un om mare.
      • +3 (7 voturi)    
        ... (Duminică, 6 august 2017, 15:59)

        Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui banel

        ...asta e singurul meu defect :):)):
  • +4 (60 voturi)    
    Sincer as da..... (Duminică, 6 august 2017, 1:23)

    jas [utilizator]

    ....zgomotul de la masinile din parcare si manelele vecinilor de sus pe un festival timp de 3-4 zile pe an.
  • -8 (22 voturi)    
    adica (Duminică, 6 august 2017, 5:19)

    gopo2016 [utilizator]

    atitia ani nu a fost zgomot acum e, vor si ei ceva bani din cei 60 milioane din taxe, poate le iese gunoiul si fac un ban cinstit
  • +7 (57 voturi)    
    eveniment Nespus de deranjant (Duminică, 6 august 2017, 6:32)

    iuon [utilizator]

    Domnule primar!
    E ora patru dimineata si de loc nu mai pot sa dorm din cauza evenimentului Nespus (Untold) de deranjant. E a treia noapte si inca mai este una.
    Eu nu am putut sa mi permit sa ma refugiez in munti din fata acestui eveniment, cum au facut mii si mii de Clujeni. Zilele astea ma m gandit mult mai des la dvs. ca de obicei. Va si pune cateva intrebari.
    Oare nu exista valoare etica mai mare decat popularitatea dvs.? Oare sub pretextul castigului financiar (ai unora si nici cum a orasului) orice se poate tolera? Sincer nu pot sa inteleg ca ce va orbeste asa de tare ca sa nu vedeti ce se intampla in acest oras!?
    Oare nu ar trebui sa va puna pe ganduri faptul ca oamenii care vau ales, care va sustin cu taxele si impozitele lor, sunt nevoiti sa se refugieze in munti din cauza acestui eveniment? In trecut oamenii se refugiau in munti, cand venea ciuma, molima sau turcii. Acum fac acelasi lucru din cauza acelui festival, pe care o apreciati asa de tare si la care tineti asa de mult.
    A trai in comunitate, totdeauna implica si aspecte neplacute, dar la randul lui si foarte multe beneficii. Oare chemarea dvs. nu ar fi sa contribuiti la cresterea aspectelor placute si diminuarea celor negative?
    Oare chiar nu aveti nici o mustrare de constinta, timp ce sacrificati oamenii batrini, care au sacrificat toata viata lor pentru acest oras, pe altarul acestori petreceri? Stiu zeci de oameni, de 80 – 85 de ani, care stau la zeci de metrii de acest festival. Chiar nu puteti sa imaginati ce inseamna ptr. ei aceasta saptamana?
    Teoretic traim intro tara libera, unde toata lumea asculta ce muzica vrea … dar si ceilalti ar avea dreptul la viata privata, la liniste … pe care dvs. le ati vandut pe 30 de parale.
    La anu asi dorii sa organizez si eu o petrecere privata in strada dvs. Sper ca primaria o sa ma sustina cu banii platitorilor de taxe, cu restrictii de circulatie, neglijarea orelor de liniste … ca de petrecareti o sa fac eu rost. Va promit ca o sa va aplaude!
    • +12 (36 voturi)    
      Domnule primar ! (Duminică, 6 august 2017, 10:17)

      Andra99 [utilizator] i-a raspuns lui iuon

      Nu pot decat sa subscriu la ce spune "iuon". Soarele a rasarit deja, dar muzica inca urla la volum maxim. Cu toate ca locuiesc in cartierul Zorilor (departe de centru), harmalaia se aude ca si cum ar fi in blocul de vis-a-vis. Nu am dormit toata noaptea, mai ales ca trebuie sa stam cu geamurile deschise de la canicula. Ganditi-va ca mai sunt si oameni care muncesc si care mai trebuie sa se si odihneasca. 3 nopti aproape nedormite sunt deja prea mult pentru mine. Va rog sa va ganditi pe viitor sa mutati acest eveniment din centru, sau sa instituiti limitari. Lasarea linistii la ora 2 noaptea ar fi un compromis multumitor pentru mine, chiar daca evenimentul ar dura din aceasta cauza 2 zile mai mult.
    • +15 (25 voturi)    
      nu e mereu o solutie (Duminică, 6 august 2017, 10:34)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui iuon

      In munti?! :) In 2015 a avut loc ceva asemanator la castelul Cantacuzino din Busteni, CantaCuzino Frequencies. Muzica non-stop de vineri dimineata pana duminica seara. Asta fara a avertiza ceilalti turisti din statiune ca nu vor putea dormi. Plus muntele care face un ecou ingrozitor noaptea cand e liniste, jale a fost. Am scris si la hotnews atunci, dar n-a fost suficient sa se scrie un articol. La Busteni castelul e chiar intre case si pensiuni, nu stiu daca oamenii aia au putut dormi vreo secunda cele 3 zile. Eu eram la cativa km si tot imi bubuiau geamurile.
    • +6 (22 voturi)    
      Nu mai exista avocati in Cluj? Nu va puteti asocia (Duminică, 6 august 2017, 11:34)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui iuon

      ? La Castelul Banfi s-a putut organiza ceva civilizat. Se poate gasi un loc acceptabil unde sa nu fie deranjati si afectati ca sanatate locuitorii.
    • -3 (3 voturi)    
      Dezastru in Centrul Clujului (Duminică, 6 august 2017, 20:26)

      Emil Aluas [utilizator] i-a raspuns lui iuon

      Excelent ! Prof. Emil Aluas, Activist Politic, Presedinte-Fondator, Fundatia PRO WEST, Cluj.
  • +7 (33 voturi)    
    Tot la Funar trageti! (Duminică, 6 august 2017, 8:13)

    farty [utilizator]

    Clujenii sa nu se mire daca anumiti investitori vor pleca in alte orase. Adica, vrei ca orasul tau sa fie cunoscut... dar prin ce activitati? Pentru ce ti-ai mai facut stadion, care nu poate fi folosit la fotbal (deoarece nu mai exista fotbal)? Sa isi tina PSD-ul congrese? Pai tu vrei sa faci bani din turism, insa alungi turistii. Si va mai mirati ca timp de 15-20 de ani nu veneau strainii sa investeasca la voi. Iata si raspunsul!!!
    • -2 (16 voturi)    
      exact (Duminică, 6 august 2017, 15:02)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui farty

      sunt clujean, și când văd cât de bătuți în cap sunt unii dintre concitadinii mei, aproape că îmi vine să spun un singur lucru: ai grijă ce-ți dorești, că s-ar putea să se întâmple! Uită plângăcioșii ăștia ce era vara în Cluj înainte de Untold: studenții plecau, și orașul murea timp de 2 luni, nicio afacere nu mai mergea, buticarii săracii nu își luau salariile întregi, era un fel de semiapocalipsă. Vine un festival mișto, clujenii se îmbogățesc pur și simplu (100k oameni X 2-300 eur lăsați de fiecare în medie = 20-30 milioane eur lăsate în cluj în numai 4 zile), și indivizii ăștia sunt deranjați că se aude prea tare :))). Întrebare: ce naiba vă oprește să vă puneți dopuri în urechi? Cât despre ideea de a face festivalul la periferie sau la Făget sau alte halucinații de astea, vă garantez io că niciodată nu o să vină Armin la un festival la Făget, pentru că la Făget nu există un stadion modern, nu există punct de livrare energie electrică cu o putere de câțiva megawați, nu există nimic. Voi ați vrea și cu slana în pod, și cu buzele unse :)
      • 0 (0 voturi)    
        deloc exact (Luni, 7 august 2017, 10:55)

        User53221 [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Din pacate in unele locatii zgomotul e asa mare ca dopurile nu au nici un efect. E o senzatie destul de groaznica sa fi rupt de somn si sa nu poti adormi. Cum zicea cineva mai sus, poate fi considerata tortura. In orice caz, eu unul sunt deranjat, dar nu doresc mutarea festivalului, ci doar o solutie la problema asta. Fie volumul mai redus, fie aranjarea boxelor incat sa scape mai putin zgomot spre oras, etc.
  • +12 (42 voturi)    
    Un simplu exemplu (Duminică, 6 august 2017, 8:43)

    delavrancea [utilizator]

    Cadrele medicale care ies din tura de 12 ore zi sau noapte au cu siguranta nevoie de odihna.Dupa o tura de noapte iti revii in doua zile.Plus ca odata cu inaintarea in varsta noptile devin si mai greu de suportat.Nu prea poti sa pleci inafara Clujului ,iar cand tai nu tre sa-ti tremure mana.
    ............
    Exemple se pot da mai multe: mame cu nou nascuti,batrani-si ei sunt ai nostri,oameni obositi dupa zile de munca-seara se intorc acasa strungari ,fierari betonisti,zidari,croitotese,ingineri,agricultori,etc.Uite...daca stai in combina de la 5 dimineata pana la 7 seara sigur tre' sa dormi la noapte.A doua zi intri iar in cabina si acolo stai toata ziua.
    Asa ca trebuie facut intr-un fel sa-l "sbori" din oras pe ala cu "LASA-NEEE LASA-NEEE" si cu toti cu decibelii lui.
    Una e un concert intre orele 20-24si alta e 17-5 a doua zi.
    Petrece frumoasa in continuare!
    Si poate in timp ne mai indreptam la minte.
    • -10 (38 voturi)    
      un alt exemplu simplu (Duminică, 6 august 2017, 9:14)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      Te deranjeaza si clopotele din noaptea de Pasti?
      • +11 (23 voturi)    
        ... (Duminică, 6 august 2017, 10:23)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Cate minute bat clopotele alea? Minute, nu zile. Oricum multi oameni sunt fix la biserica, ori plecati la neamuri, ori in vacanta prin statiuni, ori urmaresc slujba la tv cum face bunica-mea. Adunati sunt mult mai multi decat la Untold, oricum.
        • -4 (22 voturi)    
          deci fiecare cu dreptatea lui, nu? (Duminică, 6 august 2017, 11:41)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          se pare ca principiul e flexibil.. daca nu te deranjeaza pe tine, se accepta. exista un cuvant in dictionar pentru asa ceva - ipocrizie.
          • +4 (4 voturi)    
            nu (Duminică, 6 august 2017, 17:00)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            totul tine de cifre; cateva minute de clopote nu sunt echivalente cu 4 zile de bubuit continuu
            • +1 (3 voturi)    
              degeaba (Luni, 7 august 2017, 10:14)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              dupa cum spuneam. principii zero. voua sa va fie bine.

              de pasti ies din tura la 10 seara si vreau sa dorm. sa nu mai bata clopotele! si in restul anului duminica ies din tura la 5 dimineata si vreau sa dorm. sa se interzica bisericilor sa mai bata clopotele. 10 minute in fiecare duminica.. se strang de cateva concerte.
      • +12 (26 voturi)    
        Cand ai sa ai un copil... (Duminică, 6 august 2017, 10:27)

        delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Si dupa cateva nopti de febra(nu ca iti doresc asta), as petrece si eu in fata locuintei tale,o noapte macar,delectandu-ma cu cateva vechi albume Sepultura .Uite asa ,sa imi amintesc de vremurile bune.
        Iar in ceea ce privesc clopotele in noaptea de inviere,cred ca te depaseste subiectul.
        Daca revenim cu picioarele pe pamant ,cred ca e ceva ce tine de conditia de "om" a fiecaruia dintre noi.
        Sa fii iubit.
        • -5 (27 voturi)    
          inventati cu spor (Duminică, 6 august 2017, 11:48)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

          hai ca deja ati trecut prin lacrimogenele cu bolnavii din spitale, cadrele medicale care ies din tura, parintii disperati ca au copiii febra. careva mai sus e suparat ca nu se poate duce la munca odihnit duminica dimineata (culmea, nu la biserica nu v-ati dus?).

          asta imi aduce aminte de lacrimogenele clasice psd/latrine - vanzatoarea de rosii, floricica dansatoarea, profesoara de engleza care nu stie engleza..

          eu cred ca e timpul sa va faceti planuri deja pentru anul viitor. festivalul oricum ramane. daca as fi in locul lui Boc, v-as da ca la pomanagii niste bilete de vacanta sa plecati din oras 3 nopti.
          • -6 (16 voturi)    
            ! (Duminică, 6 august 2017, 11:57)

            tudorr [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Nu uita de fierarii betonisti! :))))
          • +5 (7 voturi)    
            in rezumat (Duminică, 6 august 2017, 17:00)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            dreptul tau de a te distra nu este mai presus de dreptul meu de a ma odihni.
            • +1 (3 voturi)    
              si viceversa? (Luni, 7 august 2017, 10:16)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              dreptul tau de a te odihni e mai presus decat dreptul lui de a se distra?

              poate gasiti un compromis. uite, m-am gandit eu la o varianta - tu te odihnesti linistit 361 de zile pe an, anuntata cu 12 luni inainte, iti iei vinerea libera si pleci din oras pentru un weekend prelungit.
          • +3 (9 voturi)    
            crezi (Duminică, 6 august 2017, 17:41)

            0rms [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            ca va mai fi untold in oras peste doi ani? baiete iti dau pariu oricand, scandalul de anul viitor va fi ultimul! amin
      • +1 (23 voturi)    
        Fara clopotele alea dansai din buric (Duminică, 6 august 2017, 11:38)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ca supus turcesc, nu-ti mai ataca credinta stramoseasca pentru ca nu-ti plac reprezentantii BOR. Nici mie nu-mi plac securistii travestiti si urmasii lor, dar fac diferenta.
        • +4 (20 voturi)    
          ! (Duminică, 6 august 2017, 11:58)

          tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Stramoseasca? De Zamolxes nu zici nimic? Dacii ortodocsi se rascolesc in morminte :))
          • 0 (12 voturi)    
            nu avem toti aceiasi stramosi (Duminică, 6 august 2017, 13:42)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

            Ai lui or fi de la Marea Moarta.. sau poate chiar de la marele sef de trib ortodox de la Moscova.
        • -2 (14 voturi)    
          clar (Duminică, 6 august 2017, 13:40)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          norocul meu ca m-au salvat religia de la constantinopole. tu dansezi cum te-a invatat pomohaci?
          mai scoate capul din cutie. toate tarile de habotnici ortodocsi au ramas in urma cu civilizatia.
    • +5 (15 voturi)    
      Orasul are regulile lui, stana pe-ale ei, jungla (Duminică, 6 august 2017, 11:36)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      si statele esuate (Somalia, Libia, Irak) pe-ale lor. Nu cunosti regulile urbanitatii.
  • -3 (25 voturi)    
    Manelistii (Duminică, 6 august 2017, 11:39)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Exista dopuri impotriva zgomotului, ce o fi asa complicat sa folosesti de 3-4 ori pe an?
    Astia nemultumitii sunt aceiasi care bat cu polonicul in teava cans tusesti mai tare dar care fac nunta cu lautari in fata blocului de treezesc tot cartierul.
    • +3 (19 voturi)    
      care (Duminică, 6 august 2017, 12:08)

      john06 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1978

      o fi diferenta intre manelisti si niste pusti veniti sa bage muzica de pe stick?!
      • -5 (15 voturi)    
        N-ai cum sa stii (Duminică, 6 august 2017, 12:37)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui john06

        Ca nu iesi din casa.
        • +6 (16 voturi)    
          ies (Duminică, 6 august 2017, 14:36)

          john06 [utilizator] i-a raspuns lui banel

          din casa dar nu pt a ma droga la festivaluri plini cu emo
      • -4 (18 voturi)    
        corect (Duminică, 6 august 2017, 13:45)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui john06

        poate sa-ti cante si André Rieu.. daca tu esti cu capsa pusa, tot nu vei aprecia ritmurile.
  • -7 (19 voturi)    
    . (Duminică, 6 august 2017, 12:16)

    Landser [utilizator]

    In general majoritatea care face plangeri sunt bosorogii ai care bat cu lingura in calorifer noaptea ca tragi apa!E ,pt aia ma bucur ca s deranjati!(sigur idioti d'astia sunt si in ardeal nu doar la bucale).
    Totusi asemenea evenimente nu se tin in oras ci pe camp!Exemplul cel mai la indemana este wacken care se desfasoara exact in aceeasi perioada cu untold!...si wacken chiar face cat untolduri!La fel si hellfest...etc.
    Deci tre' in apropierea orasului ca sa prospere de pe urma turistilor dar tre' feriti si locuitorii de zgomot (exceptie bosorogii de mai sus si manelistii care merita torturati ,dar nu muzica de club ci cu black metal)
  • -6 (10 voturi)    
    Romania = mare Civilizatie (Duminică, 6 august 2017, 13:09)

    Kosmos [utilizator]

    Romania = lege si ordine
    1 $ = 3000 RON
  • +9 (17 voturi)    
    astia EMO (Duminică, 6 august 2017, 14:41)

    john06 [utilizator]

    care participa la festival,au 0 argumente,cand sunt pusi fata in fata cu realitatea,cu argumente solide,incep sa abereze.o fi efectul drogurilor,etnobotanicelor,cine stie.
  • +4 (8 voturi)    
    bai (Duminică, 6 august 2017, 17:38)

    0rms [utilizator]

    tu si restul de "lasaneeee", aveti impresia ca reactiile care nu va plac vin doar din partea bigotilor si votantilor PSD? facem o masuratoare si iese ca majoritatea sunt mai luminati decat media gloatei voastre de pustani neostoiti?
    • +4 (10 voturi)    
      total de acord (Duminică, 6 august 2017, 19:42)

      john06 [utilizator] i-a raspuns lui 0rms

      din pacate mastile au cazut in acest an,uniunea,prietenia,intelegerea de care se tot vorbea acum 2 ani, exista doar intre festivalieri,cand le spui altceva,cand le scoti din zona lor de confort,fac urat,vin cu argumente puerile si atunci iti dai seama ca in afara de hipstereala,"hatereala" fata de cei care au alte pareri decat ei, nu au nimic in cap,e un primitivism de moda noua ca sa zic asa; nu esti cu noi in gasca,nu ne pasa de tine,o gasca de untoldisti,o gasca de politicieni,o gasca de politisti,o gasca de medici spagari,o gasca de...o tara de gasti.
  • +3 (13 voturi)    
    Rog clujenii deranjati de Festival (Duminică, 6 august 2017, 19:41)

    Rescator [utilizator]

    Sa se mute in Teleorman.Este o liniste acolo de se
    aude si musca ,in plus si mortii ies la vot,si ai dracu'
    toti voteaza cu PSD/PCR.
  • -2 (8 voturi)    
    Clujul si Untold (Duminică, 6 august 2017, 20:22)

    Emil Aluas [utilizator]

    Ar trebui sa semneze cam 300 000 de clujeni ca acest Untold sa inceteze, cel putin in oras. "Boborul" insa, in marea lui majoritate este las. Coplesitorea majoritate nu sunt clujeni. Sunt vinituri. Prof. Emil Aluas, Activist Politic, Presedinte-Fondator, Fundatia PRO WESR, Cluj.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce idiot (Luni, 7 august 2017, 8:18)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Emil Aluas

      Adica trebuie sa ai 3-4 generatii atestate in Cluj ca sa fii de acord cu un eveniment muzical? Pai psd-ul nu poate gasi in Cluj decat cateva zeci de cozi de topor ce pentru o bere si 4 mici sa semneze petitia. E drum lung pana la 300.000.
    • +2 (2 voturi)    
      rotfl (Luni, 7 august 2017, 10:21)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Emil Aluas

      a avut cuvantul catindatul la primarie Emil Aluas, admirator al maimutoiului de Nigel Farage.
      din pacate, nu a avut nimic inteligibil de spus.
      • -2 (2 voturi)    
        Raspuns la rotfl. (Luni, 7 august 2017, 14:07)

        Emil Aluas [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Asta-i boborul stimate domn. Noi nu avem o tara cu identitate ca britanicii, francezii, germanii, etc.. Nigel Farage ARE o tara. Si inca ce tara. UE, in acest format se adreseaza natiunilor slabe, care n-au facut NIMIC in intreaga lor istorie. Nigel Farage deranjeaza pentru ca spune adevarul. "Boborul" respinge adevarul. Accepta NUMIA CE-I CONVINE. Revenind la Cluj si schimonoseala care are lor in ultimii 27 de ani, exista o singura solutie pentru a reveni la normal. (Vezi alegerea lui D. J. Trump in SUA). Iar aceasta este plecare tuturor VINURILOR din oras, si celelalte orase mari din Ardeal si Banat, inapoi la sate, de unde au venit. Cujul, in intreaga lui istorie, a fost si trebuie sa ramana un oras eminamente Central European, cu o puternica tenta germanica. Clujul nu a fost niciodata, si nu trebuie sa devina, un oras POPULAR. "Boborul" este ca un monstru fara cap. Specialistii sunt cei care creaza PROGRES.
        • +2 (2 voturi)    
          realitatea.. (Luni, 7 august 2017, 15:10)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Emil Aluas

          Farage nu mai deranjeaza pe nimeni. partidul lui a disparut deja de pe scena politica. si-a atins unicul scop pentru care a fost creat - Brexit si haos in UE. fraierii care l-au votat au ramas cu buza umflata.
          • -2 (2 voturi)    
            Ultimul raspuns la rotfl (Luni, 7 august 2017, 18:28)

            Emil Aluas [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Ca de obicei cu romanii, ati schimbat subiectul. Nu putem continua. Suntem incompatibilil. Mi se intampla de 60 de ani. Timp de 31 de ani in SUA am patit la fel. Doar cu romanii. Prof. Emil Aluas, Budapesta
  • +2 (8 voturi)    
    Concerte langa blocurile de locuinte (Duminică, 6 august 2017, 22:31)

    Iorgovan [utilizator]

    Vedeti daca in lumea civilizata sa organizeaza concerte langa blocurile de locuinte sau in zonele cu densitate mare de populatie, si faceti si voi la fel.

    Clujenii pot lua initiativa, si poate vom avea in curand o lege in acest sens.
  • +1 (1 vot)    
    Facebook (Luni, 7 august 2017, 10:56)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Cel mai corect ar fi sa spuneti ca parerile sunt impartite ... dar de ce sa nu scoateti un pic de fum ca sa spuna lumea ca arde...?
  • 0 (2 voturi)    
    wow (Luni, 7 august 2017, 11:00)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ce de ipocriti aici....
  • +1 (3 voturi)    
    Zeci de locuitori din Miami (Florida).. (Luni, 7 august 2017, 12:50)

    zet [utilizator]

    .. au reclamat nivelul ridicat de zgomot creat noaptea de concertele Tomorrowland (frate geamăn al festivalului Untold)
    Au fost sesizari din partea unor persoane care locuiesc in zona Bayfront Park, din ”buricul târgului” Miami, unde se desfasoara festivalul, sau in cvartalul Downtown Miami, situat in vecinatate, dar si din cartierele Wynwood si Allapattah, care se afla la mare distanta de locul de desfasurare a festivalului", au spus reprezentantii primariei.

    Persoanele au reclamat nivelul crescut de zgomot, mai ales pe timpul noptii, cand au loc concertele, care tin pana la 5.00-6.00 dimineata.

    De asemenea, unele persoane s-au plans de faptul ca in toiul noptii au fost trezite de bubuituri provenite de la focurile de artificii, in ambele zile de festival.


    "Nu mi se pare corect ca un intreg oras sa nu se poata odihni timp de patru nopti din cauza 'muzicii' date la maxim la festivalul Tomorrowland. Pentru mine este simplu: pe durata 'festivalului' plec din Miami, dar ce fac bolnavii internati in spitalele si clinicile din oras?", spune un cetatean pe un astfel de site.

    /sarcasm off, tot commentul meu e o parafrază la articol :)). Din fericire (pentru ei), americanii nu sunt atât de retarzi ca plângăcioșii de mai sus, să facă petiții contra evenimentelor din propriul oraș
    • 0 (2 voturi)    
      mai retard (Marţi, 8 august 2017, 12:28)

      john06 [utilizator] i-a raspuns lui zet

      decat tine nici ca exista,americanii dau in judecata diect,fac plangeri penale nu semneaza petitii


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă