Bucurestiul abandonat

​VIDEO FOTO  Dezastrul de pe cele mai circulate trotuare din centrul Capitalei. Pavaj miscator sau lipsa de la Universitate pana la Unirii si pe Calea Victoriei

de Denisa Craciun, George Sandu     HotNews.ro
Miercuri, 12 iulie 2017, 17:35 Actualitate | Administratie Locala

Pavaj stricat la iesirea din gura de metrou Unirii
Foto: Hotnews
Zonele pietonale din centrul Bucurestiului s-au transformat in obstacole pe care oamenii trebuie sa le ocoleasca. Pavajul sarit de la Universitate si din Centrul Vechi, de care multi bucuresteni si turisti se lovesc zilnic, pare ca nu reprezinta o prioritate pentru primarie. Oamenii se impiedica din cauza placilor din asfalt care se misca, iar atunci cand ploua acestia sunt udati de apa stransa sub ele.

Strazile din Centrul Istoric sunt distruse si din cauza masinilor si a motociclistilor care circula fara vreo interdictie. La iesirea de la metroul din Piata Unirii pavajul reabilitat acum trei ani este distrus, placile lipsesc, gunoaiele sunt aruncate pe jos si la orice colt poti simti miros de urina. Spatiul public de la Piata Unirii a fost reabilitat de Primaria Capitalei in 2014 iar valoarea cheltuielilor a fost de aproximativ 2.8 milioane lei.

Ce spun insa bucurestenii despre starea infrastructurii din centrul Capitalei?



Reamintim ca primarul general, Gabriela Firea, declara la finalul anului trecut ca tine foarte mult la curatenie. Firea s-a declarat in luna martie nemultumita de felul in care arata centrul orasului, insa de atunci nimic nu a fost schimbat. HotNews.ro a semnalat in repetate randuri starea avansata de degradare a trotuarelor si strazilor din Centrul Vechi insa primaria nu a luat nici un fel de masuri. (Vezi detalii aici si aici)

In cadrul campaniei "Bucurestiul abandonat", HotNews.ro va prezenta in urmatoarele luni mici exemple care arata ca orasul nostru este lasat in paragina de primarii sai. Nu este vorba despre proiecte de zeci de milioane de euro, despre care spun ca nu au bani sa le faca si care dureaza, ci de lucruri mici, care tin de buna gospodarire si buna intentie, si care daca ar fi facute ar schimba fata orasului. Este vorba despre mizeria de pe trotuar, trotuarele sparte, pavele rupte, mobilier urban degradat, cabluri insirate pe strada, pereti mazgaliti, trotuare blocate de masini, lucruri care ar putea fi rezolvate in cateva zile daca s-ar ocupa cineva de ele. In ultimii ani, prapastia dintre Bucuresti si alte orase din tara s-a marit enorm, acestea din urma fiind atente la detalii si la spatiul public.

FOTOGALERIE cu zonele pietonale din centrul Bucurestiului

Pavaj stricat la iesirea din gura de metrou Unirii



Placi lipsa la Universitate



Trotuar distrus pe Calea Victoriei



Masinile care tranziteaza centrul vechi au distrus pavajul



Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

6246 vizualizari

  • +28 (28 voturi)    
    Sorosh este de vina! (Miercuri, 12 iulie 2017, 19:16)

    Crioan [utilizator]

    Sorosh saboteaza mandrele realizarie ale primaritzei noastre!
    • +6 (8 voturi)    
      în trecut... (Joi, 13 iulie 2017, 9:31)

      Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui Crioan

      Probabil că respectivele trotuare au fost făcute pe timpul lui Oprescu și nu al lu madam Firea,dar că femeia din Voluntari care,,primărește" la București nu se ocupă de repararea acestora este altceva.
      • +3 (3 voturi)    
        Ai dreptate! (Joi, 13 iulie 2017, 11:40)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

        Strict vorbind, ai dreptate, SUNT si lucruri ce merg prost in Capitala pentru care NU este de vina stirista Vranului!

        Dar eu am facut aluzie la placa pe care o pune mereu Dracnea, de cate ori apare un scandal referitor la dumnealui sau la pedesere pe ansamblu, zice ce de vina este Sorsoh!!!
  • +20 (20 voturi)    
    lumea a 3-a (Miercuri, 12 iulie 2017, 20:52)

    drop [utilizator]

    pt o tara proaspat intrata in lumea a 3- a este chiar f bine. Nu va mai plangeti atat.
  • +11 (11 voturi)    
    Trist (Miercuri, 12 iulie 2017, 21:52)

    muma_padurii [utilizator]

    Se intampla si in alte orase din tara.

    ...si mai trist e ca, in ritmul asta, o sa fie nevoie de specialisti din strainatate sa ne faca trotuare , pt ca la noi se pierde si mestesugul, si experienta , si entuziasmul , dar si mandria, de mai face ceva durabil si ...talentul de a administra eficient banii

    (faine fotografiile, insa clipul e ciudat rau - adica nici anonimat, nici pe fata :o)
    • +9 (9 voturi)    
      de la aderarea la UE (Joi, 13 iulie 2017, 8:14)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui muma_padurii

      adica in 10 ani au plecat din tara 1.000.000 de oameni (mare parte meseriasi si cu studii superioare). Romania va avea o mare problema cu forta de munca... Parca vad ca vor fi bani dar nu va avea cine pune pavaj... probabil o sa aducem muncitori asiatici. Atunci sa vezi scandal ca ne iau aia locurile de munca,
      • 0 (0 voturi)    
        problema cantitativa, dar si calitativa (Joi, 13 iulie 2017, 23:15)

        muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        Romania nu pierde numai oameni, ci si experienta si cunostinte - noile generatii au mai mari sanse de a intalni personaje fara pregatire serioasa/ vreo busola deontologica decat cele anterioare, ceea ce e ingrijorator ...
    • +12 (12 voturi)    
      nu-i adevarat, mesteri buni se gasesc (Joi, 13 iulie 2017, 8:34)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui muma_padurii

      Mesteri care sa stie sa puna pavele gasesti. Ca exemplu, vezi cum arata pavelele prin zonele de malluri, prin curtile oamenilor sau pe oriunde nu e lucrare platita de stat. Problema acolo e ca se contracteaza lucrarea cu de 3 ori poretul pietei, se cumpara materiale din cele mai ieftine, se platesc muncitorii cu jumatate din pretul pietei. Si bineinteles, nimeni nu urmareste executia lucrarii. Si toate astea nu pot genera decit ce se vede in imagini.
      • +3 (3 voturi)    
        eu te contrazic (Joi, 13 iulie 2017, 10:58)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        diferenta e ca acolo unde e lucrare privata, proprietarul sta cu ochii pe lucrare si daca se strica (mai mult ca sigur se intampla asta) face un pic de scandal si se rezova treaba (patronul nu vrea probleme ca oricum lucreaza cu oameni la negru si reclamatiile nu ii fac bine)

        parerea mea e ca in Bucuresti (nu stiu in provincie cum mai e) nu se executa lucrari de calitate. Toti te aburesc cu experienta si portofoliul lor si cand fac treaba o fac f prost
        • 0 (0 voturi)    
          lumea asta a constructiilor ... (Vineri, 14 iulie 2017, 0:13)

          muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          ...sincer, arata mai ceva ca regatul lui Sauron din povestile lui Tolkien , din cate am vazut si din ce am mai auzit - cu munca la negru , lipsa protectiei, lipsa contractelor, sau contracte cu tot felul de clauze dubioase, plati amanate, neplatite, mojicie... iar unii clienti nu sunt nici ei mai prejos de neamul Orcilor...intr-o lume in care nu mai e timp pt respect, pentru intelegere (daca ai vreo naivitate, esti ras, inclusiv la bani) , pentru nuante
        • 0 (0 voturi)    
          depinde cit iti dai interesul (Vineri, 14 iulie 2017, 8:56)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          Daca faci lucrarea cum scrie la carte, cu diriginte de santier, ales cu atentie, platit pe bune, iti alegi singur materialele cu care sa lucrezi, urmaresti executia lucrarii, iti alegi mesteri si firme carora le-ai verificat si alte lucrari, atunci nu ai surprize. Si vorbesc din experienta. E adevarat sa sunt si multi sarlatani, dar gasesti si mesteri buni. E adevarat ca nu la pretul minim de pe piata si nu luind primul anunt din ziar.
      • 0 (0 voturi)    
        se gasesc... (Joi, 13 iulie 2017, 23:45)

        muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        ... problema e sa ii gasesti ...si sa ii gasesti si onesti - nu din cei care stiu sa faca de toate, canalizare, faianta , pavele, var, pun si pardoseala ...ce mai, ti-au facut casa - numai buna de show-room, mai putin de locuit, pt ca dupa un an, sau mai repede, incep sa apara probleme.

        ...iar de supravegheat, daca te pricepi, sau esti mai practic, ai mai avut exerienta, e OK; altfel , degeaba, tot iti scapa ceva .

        Asta pe privat... ca in domeniul public vad ca toti , dar toti, se contamineaza cu o forma extrem de rezistenta de cleptomanie , combinata suparealist cu convingerea ferma ca nu fac nimic rau; doar si altii fura...
      • +1 (1 vot)    
        pavaje (Luni, 17 iulie 2017, 9:39)

        patapilescu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        În primul rând este vorba de grosimea plăcilor de pavaj, care în majoritatea cazurilor e de 2 (doi) cm.
        Această grosime trebuie să fie de minimum 4 (patru) cm.
        Vina poate fi a beneficiarului care vrea o suprafață mai mare cu aceiași bani, a constructorului care după ce a licitat la minimum, caută să intre în preț și poate în ultimul rând, a proiectantului care nu știe lucruri de bază.
        Acolo unde pavajul pietonal e în bună stare, se va putea constata că are cel puțin 4 cm. Bineînțeles și execuția corectă are un rol, pentru că grăbește sau nu dizlocarea plăcilor.
  • +4 (18 voturi)    
    pai (Joi, 13 iulie 2017, 1:46)

    martel55 [utilizator]

    dupa cum voteaza bucurestenii, se pare ca nu le pasa de astfel de probleme totusi...sa nu ii acuzam pe primari, primii vinovati sunt totusi electorii
    • +10 (10 voturi)    
      n-as crede (Joi, 13 iulie 2017, 6:55)

      404.8 [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      primii vinovati sunt cei care au girat prostiile astea.
      adica primarii.
      nu te poate nimeni obliga sa semnezi ceva daca ai vreun dubiu sau ceva e in neregula.
      unde a fost ISC ,disciplina in constructii cand au fost intocmite proiectele astea si s-a facut executia lor?

      statul are parghiile necesare , nu e asa cum spui, ca vinovat e acarul paun/cetateanul de rand adica raspundere diluata/nimeni.

      sa raspunda acum, primarul,si toate organismele care s-au facut ca nu vad in solidar cu proiectantii/verificatorii si executantii care au incasat banii.
      incolonati la DIICOT/DNA cu cartea de identitate in mina si la vedere.
  • +9 (9 voturi)    
    ori (Joi, 13 iulie 2017, 9:08)

    nahir [utilizator]

    incompetenta proiectantului, ori a executantului, ori furtul primarului (nu conteaza oprescu - cand au inceput lucrarile, sau fierea care le administreaza).
    una peste alta este o bataie de joc si o lipsa de responsabilitate, crase.
  • +10 (10 voturi)    
    Firea spus că--i place curățenia! (Joi, 13 iulie 2017, 9:26)

    asavreau [utilizator]

    Se vede.Asta-i curățenia care-i place lui Gabi..Peste mizerie și gropi dă cu parfum de vorbe goale.
  • +7 (7 voturi)    
    ...vinovații... (Joi, 13 iulie 2017, 9:27)

    Sorin Constantin [anonim]

    În primul rînd trebuiesc învinovățiți nu executanții lucrărilor,în primul rînd primăriile trebuie să verifice cine a aprobat proiectele și a făcut recepția lucrărilor,adică angajații primăriilor de sector și cea a Bucureștiului.Acolo e buba.
  • +8 (8 voturi)    
    merge si asa (Joi, 13 iulie 2017, 9:30)

    eu sunt [utilizator]

    se pare ca nu dereanjeaza chiar atat de mult aceasta situatie din moment ce zona centrala a orasului nu a aratat niciodata bine... cum sa votezi o cititoare de prompter primar si sa te astepti sa fie ok?! cum sa nu votezi ca nu te intereseaza lucruri de astea!?

    Sper sa fie invatatura de minte si sa realizam o data pt totdeauna ca votul e important si ca trebuie sa ne intereseze pe toti...
  • +7 (7 voturi)    
    unde nu-i cap vai de picioare, (Joi, 13 iulie 2017, 9:32)

    mnicku [utilizator]

    dupa grosime placile nu sint pt trafic pietonal iar suprafata pe care au fost puse a fost cu denivelari, placile s-au crapat. Rezultatul vizibil

    dar ce conteaza ca bani sunt de aruncat.
  • +6 (6 voturi)    
    Trebuie neaparat sa incercati Pitar Mos... (Joi, 13 iulie 2017, 10:44)

    Metec [utilizator]

    Trotuarul de acolo iti ofera numeroase senzatii tari si nemaivazute. Ca in filme, cand te apropii de comoara si esti inconjurat de capcane nevazute...
  • +3 (3 voturi)    
    Dacia si Mihai Eminescu (Joi, 13 iulie 2017, 11:44)

    Westbam [utilizator]

    Incercati o plimbare plecand de pe calea Mosilor pe Bd Mihai Eminescu pana la Pta Romana. Nu exista 1 m de pavaj drept pe trotuar, totul este in valuri, masini parcate pe trotuar, gauri, stalpi.
    Abia poti merge singur pe picioarele tale, nu vorbim de mama si carut cu copil mic. Iarna este imposibil.
    O bataie de joc mai mare eu rar am vazut. Acolo este Sectorul 2.
  • +6 (6 voturi)    
    Doi primari PSD care au ruinat ... (Joi, 13 iulie 2017, 12:00)

    Olyx [utilizator]

    si ruineaza Bucurestiul...Nu ca altii ar fi facut mai mult, insa sub cei doi, Capitala arata a capitala africana si nu europeana...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version