FOTOGALERIE Pista pentru biciclete de pe Str. Buzesti, ocupata de masinile parcate neregulamentar. Politistii raman spectatori

de Denisa Craciun, George Sandu     HotNews.ro
Marţi, 27 iunie 2017, 14:12 Actualitate | Administratie Locala

Pista Buzesti 2
Foto: Hotnews
Pista pentru biciclisti de pe Strada Buzesti s-a transformat in loc de parcare pentru masinile care tranziteaza zona, iar politistii raman spectatori. Pista a fost inaugurata in 2014, iar in 2015, Primaria Capitalei a indepartat stalpisorii care separau banda de sosea, singura delimitare fiind o linie alba, trasata cu vopsea pe asfalt. 







Taxiurile isi asteapta clientii pe pista pentru biciclisti, in loc sa astepte in locurile rezervate








Biciclistii incearca sa ocoleasca autoturismele parcate si merg pe carosabil sau pe trotuar


Politistii trec fara sa atraga atentia soferilor care au parcat neregulamentar pe pista







Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation: Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de cei 200.000 lei disponibili prin programul StartUp Nation si pentru a-ti dezvolta afacerea

Ai primit un acord de acceptare in programul StartUp Nation. Care sunt urmatorii pasi? Cu ce costuri te vei confrunta pentru a te putea folosi de acesti bani? Mai intai trebuie sa pui in practica ideea de business castigatoare, iar apoi sa iti cresti afacerea. Pentru asta ai nevoie, in primul rand, de clienti noi, strategii adaptate la nevoile pietei si de un ochi atintit permanent asupra propriei afaceri si asupra pozitionarii tale in cadrul unei oferte adesea variate.

4940 vizualizari

  • +22 (22 voturi)    
    Doar camerele (Marţi, 27 iunie 2017, 14:26)

    cocoalex [utilizator]

    de luat vederi vor rezolva problema. Asta si multe altele legate de indisciplina in trafic si nerespectare a indicatoarelor. Cate statii de RATB nu sunt pline de masini! Doar cu amenzi si bici se rezolva, ca asa s-a rezolvat si la altii. Suntem aceeasi specie, pana la urma.
    • -6 (8 voturi)    
      londra e impanzita de camere (Marţi, 27 iunie 2017, 15:37)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui cocoalex

      si cu toate astea teroristii isi fac de cap. Sa fim seriosi, poti sa pui miliarde de camere, atata timp cat nu se face nimic, camerele folosesc altor scopuri..
      • +1 (1 vot)    
        ai inteles gresit mesajul (Miercuri, 28 iunie 2017, 9:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        In Londra iei amenda automat daca intri pe banda de bus/bike etc. Camerele de supraveghere nu pot sa prevada o crima, dar pot sa citeasca un numar de inmatriculare si sa sanctioneze automat o abatere.
        Probabil ca la noi ar fi nevoie si de cativa operatori pentru cazuri exceptionale (circula cu masina pe trotuar, depaseste pe linia de tramvai pe contrasens etc.).
  • -27 (35 voturi)    
    ..... acolo . . .. (Marţi, 27 iunie 2017, 14:29)

    cbogdan [utilizator]

    In zona se afla un birou de coletarie DHL. Poate sa ne sugereze autorul ce poate sa faca cineva cu un colet voluminos ? Sa-l care-n carca pana acolo sau sa parcheze 5 minute pe pista sfanta a biciclistilor ?
    • +10 (10 voturi)    
      Parcare (Marţi, 27 iunie 2017, 14:41)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Parcare cu plată la 2 minute de mers pe jos.
    • +8 (10 voturi)    
      serios? (Marţi, 27 iunie 2017, 14:44)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      daca biroul se afla langa o intersectie sau o trecere la nivel cu cf, ce faceai?
    • +10 (10 voturi)    
      Nu e problema Politiei (Marţi, 27 iunie 2017, 14:44)

      Jumulici [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Nu este problema Politiei ca nu stiu ce firma are un sediu acolo. Este problema firmei cand si-a facut sediu sa isi asigure ca are tot suportul logistic necesar. Cand DHL-ul si-a trantit acolo sediu de coletarie trebuia sa se asigure ca are loc de parcare.

      Urmeaza sa imi fac o taraba de vanzare de mobila in fata la Hanul lui Manuc si cu aceasta justificare sa am parcat un TIR pe prima banda, ca sa aprovizionez taraba. E fix acelasi flux logic.
    • +3 (3 voturi)    
      Poti sa iti tii respiratia 5 minute? (Marţi, 27 iunie 2017, 14:50)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Sau mai putin , de exemplu cat iti ia sa duci un colet la DHL, sa ii faci AWB ul si sa il expediezi.
    • +6 (6 voturi)    
      cbogdan...uite solutia (Marţi, 27 iunie 2017, 14:51)

      johndoe1980 [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Chemi DHL-ul sa-ti ridice coletul...ce zici de asta?
    • +12 (12 voturi)    
      5 min...eterna scuza (Marţi, 27 iunie 2017, 14:53)

      Lukitza [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      DHL ridica si livreaza pachete la domiciliu. Scuza asta cu 5 minute e imbecila si toti cei care incalca legea o folosesc.
    • -8 (12 voturi)    
      Cu riscul de a lua minusuri... (Marţi, 27 iunie 2017, 14:55)

      poatedapoateba [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      ...trebuie sa ii dau dreptate lui cbogdan.
      Este inadmisibil din punctul meu de vedere ca de pe un asemenea bulevard sa lipseasca parcarile publice.
      Pentru cei care nu cunosc zona, chiar daca nu ma credeti, cererea de locuri de parcare este imensa, drept pentru care s-au infiintat cateva parcari private care costa 4.5 lei pentru 15 minute, deci 24 lei pe ora.
      Mai sunt si cu 3 lei 15 minute si chiar si mai ieftine, dar doar pentru cine cunoaste bine zona.
      Daca nu ma credeti uitati-va pe Google Street:
      https://www.google.co.uk/maps/@44.4496727,26.0832742,3a,75y,270.13h,81.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1scaTOYMU7C2QPVnR2a_4VfA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

      Si vedeti si strazile adiacente care sunt sufocate de masini din acelasi motiv: lipsa parcarilor publice.
      • +5 (7 voturi)    
        serios? (Marţi, 27 iunie 2017, 15:21)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui poatedapoateba

        nu aveti nevoie de masina pana acolo, e un nod de metrou important. Cat despre DHL, e un argument extrem de pueril. Ii chemi pe ei sa-ti ia pachetul, foarte simplu
        invatati sa circulati si cu transportul in comun
      • +6 (6 voturi)    
        Am mai auzit scuza asta... (Marţi, 27 iunie 2017, 15:26)

        johndoe1980 [utilizator] i-a raspuns lui poatedapoateba

        ...si nu tine.

        Nu te-a obligat nimeni sa-ti iei masina, nu te bate nimeni daca nu mergi zilnic cu masina (chiar si daca mergi la munca), iar statul nu este obligat sa faca cate un loc de parcare pentru fiecare masina noua, aparuta pe strada.

        Ca te crezi tu smecher si "implinit" daca ai o masina este doar rezultatul spalarii pe creier pe care ai suferit-o uitandu-te la reclame...asa ca te rog sa ne scutesti cu demonstratiile tale.
      • +6 (6 voturi)    
        ba este perfect admisibil (Marţi, 27 iunie 2017, 15:37)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui poatedapoateba

        cum ai ajuns la concluzia ca trebuie sa existe parcari publice pe toate bulevardele? demolam tot orasul ca sa aiba bogdan loc de parcare cand se duce la DHL, sa aiba loc de parcare cand opreste la supermarket, eventual o parcare publica in fata la bordel si una la biserica? ..
        spatiul public este limitat. cu atat mai mult intr-o zona atat de intens circulata ca aia. nu e loc de parcari. daca nu-i convine, sa nu se mai duca la DHL sau sa plateasca pentru ridicarea coletului. de ce sa platim toti, prin betonarea spatiului public, pentru confortul lui? in orasul asta mai sunt si pietoni, si biciclisti, si soferi care au loc de parcare privat... ei ce primesc la schimb atunci cand se construiesc parcari pe spatii publice?
      • 0 (0 voturi)    
        Parchezi (Miercuri, 28 iunie 2017, 12:51)

        boda [utilizator] i-a raspuns lui poatedapoateba

        Parchezi unde gasesti loc, legal.
        Poate sa fie parcare cu plata, poate sa fie un loc de parcare la 10..15 minute de mers pe jos... Asta e.
        Parchezi ilegal primesti amenda. Mi se pare total normal.
        Atata timp cat legea spune ca nu ai voie sa parchezi acolo, nu parchezi.
        Daca eu merg cu masina undeva si cunosc zona, ori ma duc din timp si ma invart pana gasesc loc, ori merg cu alt mijloc de transport.. metrou, autobuz, uber sau bicicleta.
    • +7 (7 voturi)    
      In alta ordine de idei... (Marţi, 27 iunie 2017, 14:58)

      johndoe1980 [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      ...coletul tau e mai important decat respectarea legii sau decat siguranta tuturor participantilor la trafic (automobile, biciclete etc.)?

      Si lasa-ma sa ghicesc...vrei si o tara ca afara, nu?

      Cu mentalitatea asta, te poti duce inapoi la coada vacii de unde ai iesit.
    • +6 (6 voturi)    
      sugestie... (Marţi, 27 iunie 2017, 14:58)

      croi2001 [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      chemi firma de curierat sa-ti ridice pachetul voluminos de la domiciliu.
    • +1 (7 voturi)    
      Nu spun ca este normal (Marţi, 27 iunie 2017, 14:58)

      poatedapoateba [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Sa fie clar, nu spun ca este normal sa opresti pe banda de biciclete, spun ca nu e normal sa nu existe parcari.

      Mai spun si ca sunt total impotriva celor care circula cu masina pe acea banda, depasind coloana prin dreapta.

      Si trebuie sa preciez ca sunt foarte putini biciclisti care circula pe acel bulevard.
      • +3 (5 voturi)    
        Pentru ca lipseste infrastructura (Marţi, 27 iunie 2017, 15:41)

        Doly83 [utilizator] i-a raspuns lui poatedapoateba

        Eu merg in fiecare zi cu bicicleta, fac cel putin 20 km pe zi. Am multi prieteni si colegi de serviciu care ar vrea si ei sa mearga cu bicicleta dar le e frica, si au si de ce sa le fie frica. Sunt din ce in ce mai multi oameni care meg cu bicicleta, trebuie doar facuta infrastructura.

        Intradevar daca nu rezolvam cu parcarile, sunt putine lucruri care se pot face.
        • -2 (4 voturi)    
          chiar (Marţi, 27 iunie 2017, 19:35)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Doly83

          Iarna ce cauciucuri folosesti?
        • +1 (1 vot)    
          Si eu as merge cu mare placere (Miercuri, 28 iunie 2017, 9:56)

          Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Doly83

          cu bicicleta, dar sincer mi-e frica sa nu dea peste mine vreo dom'soara care "conducea" in timp ce-si facea ochii, si apoi sa zic "ooops, nu am vrut", in timp ce eu mi-as petrece restul zilelor ca leguma in pat.

          Fara benzi speciale pentru biciclete, intr-un oras cretin ca Bucurestiul, nu.

          Nu, multumesc.
      • 0 (4 voturi)    
        Boss (Marţi, 27 iunie 2017, 17:14)

        bobo22 [utilizator] i-a raspuns lui poatedapoateba

        Si intre Iasi si Cluj sunt foarte putini soferi ce circula pe autostrada. Deci e clar ca nu trebuie autostrada, nu?

        Hai da-o-ncolo. Nu e clar ca nimeni nu-ti foloseste o infrastructura facuta doar pe hartie? Ia sa fie un traseu cap-coada si ai sa vezi ca o sa apara din ce in ce mai multi biciclisti.
    • +9 (9 voturi)    
      Ia pune-ti problema asta la Budapesta sau la Viena (Marţi, 27 iunie 2017, 15:00)

      Teo3000 [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Ia pune-ti problema asta la Budapesta sau la Viena sa vezi ce raspuns primesti.
      Iti spun eu: primesti amenda de fiecare data cand te parchezi neregulamentar, pana te inveti si nu mai mergi la acel centru DHL si apelezi la alt curier, care iti pune la dispozitie si locuri de parcare. Iar DHL-ul, cand o sa vada ca ramane fara clienti, o sa isi mute centrul de colentare intr-un loc unde poate oferi clientilor parcare regulamentara.
    • +9 (9 voturi)    
      giboane !!! (Marţi, 27 iunie 2017, 15:12)

      aladinculampafermecata [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Autorul nu poate sa-ti raspunda deoarece presupun ca are niste filtre, dar eu pot sa-ti spun ca ma doare-n cur unde parcheaza masina cel de la DHL sa caute locul de parcare cu plata sau unul legal. De ce? Simplu(!), pentru acolo cineva a considerat ca este o pista de biciclete, pe care trebuie sa circule doar biciclete, nu giboni care vor sa fenteze o coade de trei masini sau...... din lene aprind avariile...si sunt "regulamentari". Pana la urma toti se grabesc, nu multa lume se plimba cu masina.....
      Una peste alta, legea trebuie respectata, militienii trebuie sa-si faca treaba (aia simpla care o au de facut), nu frecangeala pe banii nostrii, caci de FRICA trebuie sa stie toti, pana la respect mai avem de mancat muuuult.
    • +4 (4 voturi)    
      Responsabilitatea DHL-ului (Marţi, 27 iunie 2017, 15:13)

      methalman [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Sa construiasca o rampa de acces pentru ridicare/predare colete mari.

      p.s.: saptamana trecuta am fost acolo, daca intradevar ai avea un colet voluminos de ridicat, trebuie sa te gandesti cum treci si pe portita curtii si usa de la intrare.

      p.s. 2: daca intradevar ai de predat/ridicat un colet mare, le ceri celor de la DHL sa vina sa il ia ;)
    • +1 (1 vot)    
      @ cbogdan (Marţi, 27 iunie 2017, 16:07)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      "In zona" e ceva foarte vag..in zona poate sa fie si la 2 km..atita timp cit acel spatiu a fost stabilit ca traseu de biciclete acest lucru trebuie respectat.
    • +1 (1 vot)    
      Cine te obliga (Miercuri, 28 iunie 2017, 12:47)

      boda [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Asa e invatat si obisnuit romanul. Daca el are treaba acolo, pai acolo o sa si parcheze.
      Ce imi plac astia cu scuzele astea, aveam de carat sau aveam treaba acolo.
      Pai daca ai un colet voluminos si vrei sa il livrezi cu firma aia de curierat de ce nu o chemi la tine? Costa prea mult? Dar e mai frumos sa incalci legea.
      Am iesit de nenumarate ori din tara si am observat ca toti jmjmecherasii astia de se dau viteji pe plaiurile mioritice devin mielusei cum au trecut granita pentru ca in afara tarii politia nu sta la bancuri cu tine.
      Daca va imaginati ca in cazul unei amenzi luate in afara tarii nu o primiti acasa, va inselati. Pe langa amenda incasata mai primiti bonus, la oferta, cadou si cheltuielile de identificare a masini plus livrarea la domiciliu...
      Asta ca tot am facut baza de date comuna cu politiile din toata UE ;).
  • +14 (14 voturi)    
    Ca să nu mai spunem... (Marţi, 27 iunie 2017, 14:34)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Unii șoferi o folosesc pe post de bandă (cumva de urgență). Vor să ajungă în fața coloanei... pista de biciclete.
  • +6 (8 voturi)    
    mi se pare normal (Marţi, 27 iunie 2017, 14:39)

    bogdan1477 [utilizator]

    In tara menelei si a averii afisate ostentativ, biciclistii sunt vazuti ca niste fraieri care au aroganta sa ocupe o parte din spatiul carosabil. Asha ca oricum nimeni nu da doi bani pe masinile parcate pe pista de biciclete.Cind om ajunge la nivelul de civilizatie al tarilor din vest, si vom considera bicicleta ca un mijloc de locomotie real, atunci poate se va schimba si perceptia. Dar cum noi inca suntem la faza de nesimtire manelistica mai e pina ce pista de biciclete va fi altceva decit o dunga pe sosea sau pe trotuar pe care se platesc bani grei doar ca sa bifeze niste obligatii europene.
  • +2 (2 voturi)    
    Se poate parca simultan pe 2 treceri de pietoni ? (Marţi, 27 iunie 2017, 14:43)

    dfglkfd79g [utilizator]

    Sigur că da !
    Uitați un exemplu în care Poliția rutieră este din nou doar un spectator.
    Intersecție Schitu Măgureanu cu Splaiul Independenței (lângă teatrul Bulandra): http://imgur.com/a/0eJfZ
  • +3 (3 voturi)    
    politistii pare ca fac doar ce vor (Marţi, 27 iunie 2017, 14:56)

    MariusDumitrescu [anonim]

    ce va mai mira ca politistii nu-si fac datoria??? asta e deja "normalitatea lor " . ei vegheaza la aplicarea legii numai cand/unde vor!!! chiar marele "erou" al lor care l-a facut ko pe Bou(reanu) mi-a spus cand bloca cu masina de politie o banda de drum ca daca vrea opreste masina si pe mijlocul strazii !!! putem sa-i numim cumva nesimtiti???
    • +1 (1 vot)    
      True story! (Marţi, 27 iunie 2017, 15:18)

      johndoe1980 [utilizator] i-a raspuns lui MariusDumitrescu

      Politistii actioneaza doar cand/cum/unde vor ei si daca ii iei la rost primesti raspunsuri precum cel primit de MariusDumitrescu sau "Nu e treaba mea!" - acest raspuns fiind cel mai imbecil dintre toate pe care il poate da un agent platit pentru vegherea respectarii legii, indiferent in ce departament lucreaza!
  • +1 (1 vot)    
    nu-i adevarat (Marţi, 27 iunie 2017, 15:02)

    nahir [utilizator]

    politistul isi lega sireturile. cum nu facea nimic?
  • -3 (9 voturi)    
    Care biciclisti? Unde sunt? (Marţi, 27 iunie 2017, 15:22)

    Precup [utilizator]

    Pista este folosita pentru parcare deoarece nu exista suficienti biciclisti care sa o utilizeze. In ciuda asigurarilor date cu ani in urma (de prin 2014) de diverse persoane interesate (sau pur si simplu indivizi care urasc masinile) ca vor aparea biciclistii, acestia se incapataneaza sa ramana putini. Se vede si in imagini: un singur biciclist. In schimb, masini cu zecile sau sutele.

    E deci logic ca un spatiu atat de limitat sa fie folosit pentru ce exista cerere: parcare. Ar fi ilogic sa stea spatiul acela gol, iar masinile sa se inghesuiasca cu sutele pe alaturi, asa cum e pe Calea Victoriei.
    • 0 (2 voturi)    
      Ai stat sa-i numeri? (Marţi, 27 iunie 2017, 18:22)

      laurix [utilizator] i-a raspuns lui Precup

      In conditiile existente, sunt destui biciclisti care trec pe acea banda pentru biciclete. Ar fi cu mult mai multi, insa multi bucuresteni, desi ar vrea sa circule cu bicicleta, sunt speriati de trafic si de inexistenta infrastructurii pentru biciclete. Lucrurile astea au fost dovedite in tari mai dezvoltate: dezvolta transportul in comun, construieste infrastructura pentru biciclete si apoi descurajeaza uzul masinilor personale si ai sa vezi cum apar biciclistii, cum se rarefiaza traficul si cum aerul devide mai respirabil.
    • -1 (3 voturi)    
      eh (Marţi, 27 iunie 2017, 19:42)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Precup

      Iarna dispar si aia putini, dar ar vrea sa fie modificata infrastructura permanent pentru a se da ei in sezonul cald.

      Bicicleta nu asigura un element destul de important al deplasarii: viteza. Sau chiar si "demarajul" la plecarea de la semafor, dar apostolii dreptatii rutiere nu servesc semafoare. As fi de acord cu pista speciala pentru scutere, trotinete ELECTRICE sau chiar si ceva gen Renault Twizy. Cine vrea sport sau plimbarica de relaxare, in parc sau la padure. Strazile sunt pentru deplasat din A in B cu treaba.
      • 0 (0 voturi)    
        viteza (Miercuri, 28 iunie 2017, 10:42)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        spre deosebire de tine, care daca "te bagi" peste tramvai sau biciclete reusescti sa parcurgi 1 km in mai putin de juma de ora...
        • 0 (0 voturi)    
          zici? (Miercuri, 28 iunie 2017, 12:55)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          Incearca sa respecti legea cand mergi cu bicicleta si o sa vezi cat faci de fapt la deplasare A-B cu ora de ajungere.

          Legea inseamna, printre altele: oprit la semafor (cutia aia cu 3 beculete colorate), mers pe prima banda pe langa bordura si nu pe trotuar sau pe unde vrea muschiul tau in dispretul legii, asigurat si incetinit/oprit la depasirea unui obstacol (la o groapa, tomberon etc, ca orice alt participant la trafic) etc

          Incalcati legea, atat rutiera cat si a bunului simt, cu o gratie desavarsita, dar aveti gura mare cat cuprinde, pe nimic.

          Infrastructura in discutie este pentru deplasare, nu plimbare. Pe autostrazile (in)existente nu vrei pista pentru bicle ca sa ajungi eco la mare? Pune-o de-o petitie
  • +1 (1 vot)    
    Politia (Marţi, 27 iunie 2017, 16:58)

    europeanul2 [utilizator]

    Politia Romana e orice numai in slujba legii si a cetateanului nu!
  • +2 (2 voturi)    
    e simplu de rezolvat... (Marţi, 27 iunie 2017, 17:15)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    de exemplu daca luam Olanda, acolo exista camere dar alea au alt scop, in schimb primariile se ocupa de oranduirea parcarilor si au divizie speciala cu angajati care patruleaza in nebunie pe tot felul de dispozitive: mopede, biciclete, biciclete electrice, etc. Aia cu siguranta sunt motivati sa-ti dea amenda atunci cand parchezi pentru ca isi justifica munca. Baietii vin, iti fac poza la masina ca sa nu ai prea mult de comentat, iti lipesc amenda in geam si apoi n-ai decat sa pierzi timpul prin justitie. Si e doar vreo 90 Euro amenda. Deci, primariile pot face bani pe chestia asta cu parcarile alandala, doar trebuie un pic de organizare.
    • +2 (2 voturi)    
      Exact asa este si in Canada (Miercuri, 28 iunie 2017, 10:01)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      Primaria are o armata de salariati cu masinute verzi care misuna prin oras la vanatoare. Amenda este de cam 50$. Si ti-o iei cat ai clipi, chiar si daca opresti unde nu ai voie numai 5 minute. Ai sanse mici sa scapi fara amenda - masinutele verzi sunt peste tot.

      Si sistemul este perfect pus la punct.

      Bravo lor.
  • -1 (3 voturi)    
    Total gresit (Miercuri, 28 iunie 2017, 13:05)

    boda [utilizator]

    Treaba asta cu parcatu pe benzile de biciclisti e normala la romani.
    In locul politiei as da amenzi pana s-ar satura.
    Eu unul ma invart uneori cu masina pana gasesc un loc incat si 10...15 minute. Dar nu parchez nici ilegal si nici sa incomodez pe vreunul.. Pentru ca nici mie nu imi face placere sa ma trezesc blocat sau cu o amenda.
    In schimb sunt total impotriva gandirii limitate si a viziunii de cal pe care o au primarii cat si unele "organizatii" ce incurajeaza mersul pe bicicleta.
    Stim cu totii ca orasul asta mai mare nu ai cum sa il faci. Asa a fost el proiectat si nu te apuci acum sa il demolezi ca sa faci bulevarde mai mari, piste de biciclete, benzi unice pt autobuz si parcari pe marginea bulevardelor.
    Sunt orase in UE cu strazi mult mai inguste unde mersul pe bicicleta este incurajat de la varste foarte fragede.
    Solutia mea ar fi una ffff simpla si cu cheltuile minime.
    De ce nu se schimba codul rutier, ca oricum se schimba de 5 ori pe an, astfel incat cei pe 2 roti sa aiba prioritate fata de cei pe 4 roti (vezi tarile civilizate din UE... BENELUX). Asa poti merge liber in toate coluturile Bucurestiului cu bicicleta plus ca nu iei nici din benzile auto ca sa nu ingreunezi circulatia. Dupa mine cost de constructie pentru benzi e ZERO.
    Dar daca totusi vrei si chiar vrei sa faci si benzi unice pt RATB atunci folosestete de benzile astea sa si mearga biciclistii... dar nu te apuca sa le mai protejezi cu morcovii aia. Costul se reduce la trasarea liniilor pt banda de autobuz.
    Dar pentru toatea astea ca sa fie puse in practica, trebuie si ca noi soferii sa ne schimbam mentalitatea de maimute coborate acum din copac si urcate pe scaunul soferului si sa respectam legea.
    Iar politia ar trebui sa lase scuza ca nu avem oameni si sa inceapa sa dea amenzi pana unii dintre soferi se potolesc sa parcheze unde ii taie capu si sa respecte regulile de circulatie.
    • -1 (1 vot)    
      Cat de tare (Miercuri, 28 iunie 2017, 13:35)

      boda [utilizator] i-a raspuns lui boda

      Si primul vot negativ..
      Probabil de la un sofer care nu suporta biciclistii in trafic langa el sau de la un biciclist care vrea banda lui...
      • -1 (1 vot)    
        nu-i asa? (Miercuri, 28 iunie 2017, 19:15)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui boda

        Solutia este inaplicabila, ca sa nu zic si ilogica. Prioritate pentru bicle fata de restul traficului in ue cea civilizata, cu un SINGUR exemplu, pe spranceana? Serios?

        Strazile sunt pentru deplasare, nu pentru plimbare sau sa se simta 5 persoane bine ca au idei la moda. Aceleasi persoane care iarna duc bicla in boxa. Solutiile trebuie sa fie tot pentru deplasare, cu viteza/demaraj decente. Mergem pe ideea cu banda autobuz pe care sa poata merge si biciclistul? Perfect, dar cu stalpisori. Adica autobuzul sa mearga in spatele plimbaretilor care pedaleaza agale, ca scop in viata n-au, dar isi deseneaza frumos pedaland. E ok asa? Vrei sport? In parc sau la sala. Altfel, hai sa facem benzi speciale si pentru alergatori, rolleri, trotinetisti etc. Fiecare cu banda lui, ca daca le facem benzi, poate apar mai multi, devenim civilizati, traim sanatos, bla bla. Yeah, right.

        Am o problema cu benzile pentru biciclisti, pentru ca sunt niste aberatii ipocrite, pentru ipocriti cu gura mare, apropo de iarna/ploaie. Cu biciclistii in trafic nu am o problema, atat timp cat respecta acelasi cod rutier pe care sunt si eu amendat. Bine, asta inseamna ca am o problema cu 99% dintre biciclisti, dar cauza nu se afla la mine. Am ajuns sa-i felicit la propriu pe cei ce opresc la rosu. Azi m-a "incurcat" un biciclist care mergea legal. Am reusit sa trec mai greu de el, dar era dreptul lui. Nu l-am injurat, ca nu aveam de ce.

        Nu mai reiau ce am spus in alt comentariu mai sus, cu banda speciala pentru electrice. Aia ar merge combinata cu cea de autobuz, cum a spus tipul mai sus. + ca as lua numai autobuze electrice cu battery pack-ul inlocuibil la cap de linie in < 1 min. Ecologia poate fi si logica, nu numai libtarda.
        • 0 (0 voturi)    
          Esti pierdut in spatiu (Luni, 3 iulie 2017, 8:08)

          boda [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Eu nu ma refeream sa te plimbi cu bicicleta printre masini. Aia o poti face la munte, in parc... oriunde.
          Cat despre plimbari.. pot sa iti dau multe exemple de soferi care folosesc strada cu totul si cu totul pt altceva decat deplasari...
          Am dat un exemplu... Belgia, Olanda, Luxembrug.. Cred ca sunt cel putin 3 tari astea. Le-am dat pentru ca strazile lor sunt mai inguste ca multe dintre strazile noastre.
          Eu ca sofer prefer sa impart strada cu un biciclist care se duce la munca decat sa stau in trafic cu 90% imbecili care nu stiu ca semaforul pe rosu inseamna STOP si nu treci.
          Cat din punctul de vedere al biciclistului... As vrea sa am piste pe fiecare straduta din orasul asta, pentru ca imbecilii de soferi nu stiu sa depaseasca un biciclist. Nu cred ca sunt 10% soferi care sa deapseasca la 1 metru de bicicleta. 1 metru nu 1 centimetru. Cred ca solutia mea impartitul strazilor intre biciclete si masini este cea mai viabila pana la urma.
          Dar poate esti unul din aceeia care prefera sa se cheltuiasca gramezi de bani pe desenat benzi, pus stalpisori, scos stalpisori, pus borduri...etc. In loc sa se faca altceva cu banii tai.
          Nu zic ca biciclistii sunt usa de biserica, pentru ca nu sunt si am intalnit si eu in trafic biciclisti care fac scamatorii. Locul lor nu e pe strazi.
          Banda unica exista si in Budapesta si pe ea merg biciclisti si autobuze, dar nu au stalpisori, asa ca autobuzul poate depasi. Dar poate iti plac stalpisorii si atunci din 3 benzi, una ramane doar pentru autobuz iar biciclistul care se duce la munca va ajunge pe banda 2 si atunci sa vezi cum stai dupa curu lui.
          Dar atata timp cat conform legislatiei bicicleta este un vehicul aceasta are voie sa circule pe strada.
          Iar pentru respectarea regulilor pe strada e treaba politiei, care nu face nimic, niciodata. Ieri eram pe bicicleta, oprit la semafor (ca tot ziceai de oprit la semafor), cand pe langa mine trece un smeBMW-u prin fata unui politist de la rutiera care privea traficul.
        • 0 (0 voturi)    
          continuare (Luni, 3 iulie 2017, 8:29)

          boda [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          L-am intrebat pe politist de ce nu face nimic... Mi-a raspuns... Ce? Nu am vazut nimic. Si s-a intors cu spatele.
          Sa citesti aici... http://www.expatica.com/be/insider-views/Cycling-in-Brussels_102862.html
          Sa vezi ca bicicletele nu au voie pe trotuare decat daca, trotuarul este suficient de lat si are banda pentru biciclistii.
          La noi, sa fim seriosi, daca te duci in parc auzi voci, ca ce cauta asta aici, ca eu sunt cu copilul cu caruciorul.
          Daca banda asta e desenata aici, si pietonul merge pe ea, e vina ta ca biciclist ca mergi pe acolo.
          Uite niste intrebari pt tine si pentru restul...
          Daca esti sofer ...
          Ai bicicleta?
          Ai mers vreodata cu bicicleta pe pistele facute de primarii?

          P.S. Ce a fost mai intai.. Oul sau gaina? Bicicleta sau masina?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri