Gabriela Firea, prima reactie dupa blocarea traficului la intrarea in Bucuresti: A fost un test. Implementarea proiectului benzii unice va fi reluata dupa inceperea vacantei scolare

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 22 mai 2017, 14:00 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Facebook
Implementarea proiectului benzii unice va fi reluata dupa inceperea vacantei scolare, anunta primarul general, Gabriela Firea. Pana atunci se va circula fara restrictii, ca si pana acum, pe tronsonul Baneasa - Piata Charles de Gaulle. Primaria Capitalei a inceput la finalul saptamanii trecute amenajarea benzii unice RATB pe traseul DN1 - Bd. Kiseleff - Bd. Prezan - Calea Dorobanti. Din aceasta cauza, traficul la intrarea in Bucuresti dinspre DN 1 a fost complet dat peste cap luni dimineata, cozile incepand de la Saftica si Balotesti. Blocajul din aceasta zona a cauzat ambuteiaje in lant la aproape toate intrazile in Bucuresti din zona de Nord.


"Urmare a testului realizat în această dimineață au fost identificate punctele nevralgice ale benzii unice pentru circulația transportului public, iar proiectul va fi implementat imediat după încheierea cursurilor școlare", se arata intr-un comunicat emis de Primaria Capitalei.

"Am solicitat tuturor institutiilor implicate in proiectul benzii unice ca demararea acestuia sa se faca intr-o perioada in care traficul este mai redus, respectiv imediat ce incepe vacanta elevilor. Pana atunci, vor fi luate toate masurile complementare care sa asigure eficienta acestui proiect, si ma refer atat la componenta de informare a populatiei cat si la suplimentarea efectivelor de politisti locali si de la circulatie in intersectii. De asemenea, RATB va spori numarul de autobuze care circula pe liniile care vor beneficia de acest culoar si va infiinta noi linii preorasenesti care sa preia o parte dintre navetistii care vin zilnic in Bucuresti.  Chiar daca pentru ca efectele pozitive sa fie vizibile e nevoie de o perioada de acomodare, acest proiect, coroborat cu innoirea si suplimentarea parcului auto al RATB si cu extinderea sistemului de semaforizare inteligenta, reprezinta solutia pentru descongestionarea traficului in Bucuresti. Studiile de mobilitate arata clar ca implementarea benzilor unice genereaza o crestere cu 20% a vitezei de deplasare a autobuzelor si o diminuare cu pana la 25% a timpilor de asteptare in statii, iar costurile de operare ale RATB se diminueaza semnificativ", a declarat Gabriela Firea.

Primarul General a solicitat Directiilor din cadrul Primariei Capitalei, ca masura provizorie, sa identifice terenuri la intrarile in Capitala, (la capatul tramvaiului 21 si in zona Baneasa) unde cetatenii din Ilfov, care lucreaza in Bucuresti, sa-si poata lasa masinile pentru a folosi mijloacele de transport in comun. Aceasta masura se va lua pana in momentul in care se construiesc parcarile de tip park & ride.

Totodata, Primaria Capitalei va semna contracte de asociere referitor la transportul public in comun cu Primariile Corbeanca, Snagov, Balotesti si Gruiu, astfel incat cetatenii din aceste localitati sa beneficieze de liniile RATB.

O parte din intersectiile unde politistii rutieri si locali vor dirija traficul sunt:
- Sos Bucuresti-Ploiesti cu str. Ion Ionescu de la Brad
- Bd. Aerogarii cu bd. Ficusului
- Sos Gheorghe Ionescu Sisesti cu Ion Ionescu de la Brad
- str. Constinatin Dobrogeanu Gherea cu sos. Bucuresti-Ploiesti
- Piata Presei Libere

Benzile unice vor fi implementate pe urmatoarele artere:
- Soseaua Bucuresti - Ploiesti
- sos. Kiseleff pana la Arcul de Triumf (pe ambele sensuri)
- bd. Constantin Prezan (pe ambele sensuri)
- Calea Dorobanti ¬ intre Piata Dorobanti si bd. Dacia (pe ambele sensuri)
- Calea Dorobanti (sensul spre centru) intre bd. Dacia si Piata Lahovari
- Str. George Enescu ¬ intre Piata Lahovari si bd. Magheru
- Bd. Magheru (sens spre periferie) intre C.A. Rosetti si Piata Romana
- Bd. Magheru (sens spre centru) intre Piata Romana si str. George Enescu

Reamintim ca in acest moment, in Capitala, exista benzi de circulatie destinate transportului public pe urmatoarele artere:
- B-dul Mihail Kogalniceanu ¬ b-dul Regina Elisabeta,
- Splaiul Independentei, portiunile dintre sos. Cotroceni si bd.Eroilor si din dreptul Centrului Istoric,
- B-dul Unirii, intre Piata Unirii si Piata Alba Iulia,
- Calea Dorobanti, intre b-dul Dacia si Sos. Stefan cel Mare,
- B-dul Dacia, intre calea Dorobanti si Str. Icoanei,
- Calea Grivitei, intre Piata Mures si str. Caraiman, pe sensul Gara de Nord,
- B-dul Maresal Constantin Prezan, intre Piata Arcul de Triumf si piata Charles de Gaulle.























24530 vizualizari

  • +38 (48 voturi)    
    Despre mersul autobuzelor....numai de bine! (Luni, 22 mai 2017, 14:13)

    Johanis [utilizator]

    Dar despre coloana de autoturisme, studiile acestea nu spun nimic?!

    De fapt, poate chiar nu conteaza!
    • -17 (47 voturi)    
      mutați-vă în transportul în comun (Luni, 22 mai 2017, 16:37)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Asta e și ideea: să renunțe lumea la mașini, că și așa sunt prea multe, poluează și sufocă orașul, în detrimentul autobuzelor, tramvaielor și troleibuzelor.
      Nu încap toate.
      • +16 (28 voturi)    
        Asa e, FFF T, (Luni, 22 mai 2017, 18:16)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        numai ca intr-o societate normala, in care primeaza confortul omului, nu interdictiile si sanctiunile, nu cu astfel de metode se rezolva lucrurile, producem aglomeratie si ii sfatuim pe oameni sa urce in tramvai. Vii cu oferte, daca esti normal la cap, oferte care sa-i determine pe oameni sa vrea sa mearga cu tramvaiul chiar daca soselele sint goale. Cu zaharelul, nu cu biciul, intelegi ?
        • -7 (11 voturi)    
          solutii (Luni, 22 mai 2017, 20:02)

          stefansb [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          am mai spus-o, si mi-am luat multe huiduieli cand am spus-o, ca orasul ala e pur si simplu prea aglomerat. are densitate prea mare pe km patrat, incat astfel de solutii, cu benzi unice pt autobuze n-au cum sa functioneze, pt ca pur si simplu nu raman suficiente benzi pt masini. iar oamenii vor sa mearga cu masinile. de-aia si le-au luat.
          Singura sansa reala e sa faca doua autostrazi cu muuulte benzi (minim 10 pe sens), una de la nord la sud, alta de la est la vest. Dar asta implica demolari de cladiri, deci expropieri, deci scandal. Nu si-l asuma nimeni, pt ca cei care viseaza ca o linie trasa pe asfalt va rezolva problema sunt multi, iar cei care accepta ca progresul vine cu sacrificii putini.
          • +4 (4 voturi)    
            "A fost un test" (Marţi, 23 mai 2017, 8:06)

            gear six [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

            sweet little lies, "test" my ass.
            asta e raspuns pentru damage control.

            hai povestete-ne acum daca plateste cineva betele alea plantate la"test" si daca te duci sa dai cu subsemnatul.
            ar trebui sa te umple de procese toti aia care au stat in coloane ore intregi.
      • +3 (3 voturi)    
        Ordine (Marţi, 23 mai 2017, 10:22)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        Lucrurile astea se fac într-o ordine. Oamenii ar fi făcut-o: să vină cu trenul în gara intermodală Băneasa și să ia autobuzele de acolo; sau să lase mașinile în marele Park&Ride de lângă Otopeni și să ia autobuzul de acolo.

        Dar ce avem noi? Prin gara Băneasa trec fix zero trenuri de pe ruta de trafic a zonei; Park&Ride există doar pe hârtie. De fapt, lucruri de genul ăsta sunt prevăzute în PMUD, dar au o ordine în care trebuie implementate. Madam Firea și-a zis că poate să sară etape. Nu a făcut niciun test, testele astea se fac pe simulări computerizate care îți dau steaguri roșii când încerci așa ceva, ca să nu încerci și în realitate. Ăsta a fost un test doar dacă a fost unul din acelea pe care tanti Firea îl pică. Din nou și din nou.
      • +1 (1 vot)    
        daca s-ar muta toti soferii pe autobuz.. (Marţi, 23 mai 2017, 13:31)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        ..ca sa zic asa, ar ramane RATB far a autobuze, tramvaie si trolee... nu ar face fata!
        Daca se adauga si metroul, nu ar face fata garniturile si ratb-ul cu tot ce au, la fluxul de calatori!

        Astea sunt lucruri pe care ar trebui sa le realizeze orice om cu planuri marete de mutare a traficului pe mijloacele de transport in comun!
    • +20 (30 voturi)    
      Unde nu-i cap! (Luni, 22 mai 2017, 16:53)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Dacă-i făcută după mintea lui Firea,cum să meargă?(Banda unică).Pentru Firea este greu să priceapă că la un trafic aglomerat restricționarea/anularea unei benzi ca să circule din când în când un autobuz/troleibuz,nu va îmbunătăți traficul.Când nu ai pe unde traversa orașul,.....!Trebuie oameni care gândesc și vor să rezolve,ceia-ce nu se observă la Firea.
      • -4 (20 voturi)    
        vrem schimbare, dar tot în mașină personală vrem (Luni, 22 mai 2017, 18:43)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        În capitalele europene sunt benzi unice pentru tot ce înseamnă transport comun și taxe mari pentru mașinile personale care circulă prin centru.
        Eu vreau și la București să fie autobuze multe și benzi unice.
        Să vezi ce lasă românul mașina acasă!
        • +11 (21 voturi)    
          benzile unice (Luni, 22 mai 2017, 20:10)

          stefansb [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          cauta densitatea oraselor respective sa vezi de ce isi permit benzi unice. pur si simplu in bucuresti nu-ti permiti, pt ca orasul nu a fost proiectat sa faca fata la un nr asa mare de populatie. Budapesta de ex e de 2 ori si jumatate mai mare ca bucurestiul, cu o populatie de 1,7 milioane, fata de bucuresti care are 2 milioane (oficial, de fapt mai multi).
          Cand ai 1,7 milioane in 525 km normal ca infraastructura e mai permisiva, ca au loc unde sa faca 4 benzi, dintre care una speciala pt autobuze. cand ai 2 milioane de oameni in 200 km patrati cel mai probabil nu mai ai loc de 4 benzi, ai doar 2, si cand rezervi una pt autobuz...iese ce se vede.
          E ca si cum eu as zice ca am vazut la vecinul, care are 5000 mp curte, ca si-a facut pista de alergat, piscina, filigorie si livada. Inseamna ca merge si la mine sa le inghesui pe toate, in curtea de 250 mp....
        • +7 (15 voturi)    
          Aberezi! (Luni, 22 mai 2017, 22:01)

          Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Cum sa las masina acasa cand pentru un drum din Drumul Taberei in Iancului trebuie sa schimb 3 mijloace de transport. Asta desigur daca nu ma incapatinez sa iau troleul 93 care vine cam din an in paste.
          Tot sistemul de transport in comun este prost gandit. Orarele de circulatie sunt doar informative iar fluxurile de trafic sunt calculate empiric.
          Asa ca pana una alta traiasca masina mica - chit ca faci cam o ora si jumatate pe traseul de mai sus.
          • -2 (12 voturi)    
            stai în trafic din cauza mașinilor (Luni, 22 mai 2017, 22:37)

            FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Vreau_in_europa

            Paradoxul este că suferi în trafic cu mașina personală tot din cauza unora ca tine care circulă cu mașina personală. Vă faceți rău unul altuia. Nu m-ar deranja, dar mă afectează și pe mine, care circul cu transportul în comun.

            Dacă am circula toți cu autobuzele, am ajunge repede oriunde. În plus am respira un aer mai ok, am fi mai puțin stresați și mai umani.
            • +5 (5 voturi)    
              nu cu dungi pe asfalt (Marţi, 23 mai 2017, 0:55)

              jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              se rezolva problema traficului, si mai ales stalpii aia de te si sperii cand vii mai tare sau de pe o strada laturalnica. Astea sunt romanisme, bifam ca am implementat te miri ce ... trebuie parcari in zona capetelor de linie, trasee fezabile, autobuze, programe flexibile in functie de trafic pe anumite zone orare/ sau chiar evenimente
            • -1 (1 vot)    
              imi (Marţi, 23 mai 2017, 13:18)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              faci impresia unui frustrat.
            • +1 (1 vot)    
              daca ies in fata unui bloc.. (Marţi, 23 mai 2017, 13:45)

              akillies [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              ..toti locatarii activi (loc de munca, elevi, studenti) si asteapta in stait lui 93 (sa zicem ca luam exemplul de mai sus), si nu ai traficul de masini(caoamenii si le lasa acasa) ci doar RATB... ai sa imi spui mata in cat timp vor reusi sa urce acei oameni in 93?
              un troleu are iin jur de 100 de locuri (pe scaun + in picioare) si nu vine niciodata gol. Si eu am vorbit de un singur bloc..acum sa ne mai gandim la inca 10 cate sunt intr-o zona din dr. taberei?
              Eu iti pot da un alt exemplu, si ami bun: linia 41.
              De cand exista ea, aceasta linie a fsot intotdeauna supra solicitata(foarte multi oameni o folosesc si foarte multi oameni nu o pot folosi.. Am descoperit ca ajung mai repde unde doresc cu autoturismul decat cu 41 si metroul(sau metroul direct, mai ales de cand Militari Residence a crescut in dimensiuni)... mult mai repede. Nu pierd legaturi, am maxim 3 intersectii mai aglomerate, am scapat de aglomeratie (Apropos de lasatul masinii acasa), ajung mai repede de la munca la medic, la cumparaturi, la service etc...
              So, despre ce vorbim aici? povesti din Danemarca? Orasele nordice sunt mult mai mici ca Bucurestiul si nu se mai dezvolta (nu se mai construiesc cartiere noi in ele) - cel putin nu in ritmul Bucurestiului! Noi vrem multe, dar nu alocma timp pentru a intelege ce vrem - le punem pe toate la gramada ca paote iese ceva!
  • +22 (26 voturi)    
    xxxx (Luni, 22 mai 2017, 14:21)

    XXXXL [anonim]

    e ca si rezolvata treaba .... cand scoatem taxi cu elicopter, ca nu se mai poate .... sau transport pe cablu electric ....
  • +66 (68 voturi)    
    unde nu e cap vai de trafic! (Luni, 22 mai 2017, 14:35)

    cetateanulmodern [utilizator]

    Baiatul meu care merge zilnic cu autobuzul pe ruta Otopeni - Arcul de Triumf mi-a spus ca a facut azi o ora in loc de maxim de 30 de minute ca pana acum.Pt 500 m de banda unica autobuzul a stat in coloana 45 de minute. Vai de voi!!!!
    • +15 (17 voturi)    
      bataie de joc (Luni, 22 mai 2017, 19:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cetateanulmodern

      marca firea.
      asta nu a fost test. a fost nesimtire in stare pura.
      madam trebuia sa faca studii inainte de a trasa trasee unice RATB, nu experimente pe spinarea contribuabililor.
      dar deh, firea, o alta bataie de joc. a lui dragnea la adresa capitalei.
      • +9 (9 voturi)    
        testul ca testul (Luni, 22 mai 2017, 20:42)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        dar amenzile ramin la buget...
  • +39 (51 voturi)    
    hai cu demiterea (Luni, 22 mai 2017, 14:42)

    mmmircea [utilizator]

    dar, daca ma uit la ce masuri citeste prompterita firea, mi-e ca a gresit programul. E rand cu rand, masura cu masura, tot ceea ce a propus de fapt nicusor. Ca sa dam cartile pe fata, nici unul, nici celalalt habar nu au cu ce se mananca. Au luat copy-paste masuri random aplicate prin Europa si sunt incapabili sa evalueze ce masura se impune contextului local.
  • +43 (45 voturi)    
    Blonda (Luni, 22 mai 2017, 14:54)

    andrei1232000 [utilizator]

    Asa se intampla cand se pune caruta in fata boilor (vacilor). Nu avem parcari unde sa lasam masinile, nu sunt autobuze din Ilfov spre Bucuresti, nu este terminata intrarea autostrazii Ploiesti - Bucuresti. Probabil ca blonda de la primarie vrea sa venim pe jos din Ilfov in Bucuresti. Colegi din Ploiesti au facut peste 3 ore din Ploiesti pana in Crangasi. Nimeni nu poate (si nici clienti nu exista) sa foloseasca autobuzele care au capatul la Carrefour Baneasa ca sa vina dimineata la servici si ele circula goale pana la casa presei.
  • +30 (32 voturi)    
    cred cu 20% cand?! (Luni, 22 mai 2017, 15:04)

    liviu_ [utilizator]

    pe aia 500 metrii cat e banda unica?! si dupa aceea cand reintra in trafic ce se intampla?!

    si-a dat seama ca a dat-o in bara si acu o da la intors!
    daa chiar le face la vada (cand nu o sa aiba nici un sens) o sa fie dezastru la toamna cand reincep scolile! atunci ce o sa mai faca?! o sa-si puna parintii sa-si lase copii de 4-7 ani sa mearga cu ratbu?!
    • +37 (37 voturi)    
      nu o sa mai faca nimic (Luni, 22 mai 2017, 15:16)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      gata. asta a fost povestea cu benzile unice.
  • +83 (83 voturi)    
    Prima calitate necesara unui primar (Luni, 22 mai 2017, 15:13)

    IoPaNet [utilizator]

    ... este de a nu fi retardat.

    Un minim de gandire ar ajuta-o pe madam Pandele sa inteleaga ca:
    - RATB este destinata transportului in interiorul orasului. Niciodata unul din Ploiesti nu va veni cu RATB pentru ca, guees what, in Ploiesti nu este RATB.
    - Asadar pentru cei care vin din afara orasului trebuie creata posibilitatea de a accesa RATB. Cum? Facand o parcare imensa la intrarea in Bucuresti (soseaua de centura).
    - Mai ramane problema transportului unui volum imens de oameni de la parcare la prima statie de metrou (Piata Victoriei). Cum o linie de metrou pana la Otopeni este inca de domeniul SF, ce ar fi daca s-ar infiinta o linie de autobuze cu banda unica si interval de 2-3 minute intre ele?

    Deci, madam Pandele, ca sa nu mai dai cateva milioane unei "firme de consultanta", iti dau eu gratuit planul simplu, in 3 pasi:
    1. Construiesti parcarea la Otopeni;
    2. Cumperi autobuzele pentru linia Otopeni - Victoriei;
    3. Faci banda unica.

    Alternativa: o ardem ca retardatii cu vacanta elevilor, sperand ca din septembrie nu se vor mai intoarce la scoala. Btw, desfiintezi scolile ca sa nu incurce traficul, sau care este urmatoarea masura?
    • +29 (31 voturi)    
      Ti-am dat un like... (Luni, 22 mai 2017, 16:03)

      Io1234 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      ...citind doar prima fraza din comentariul postat.
    • +23 (23 voturi)    
      Da (Luni, 22 mai 2017, 17:28)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Femeia asta are o problema cu scoala. In special a elevilor din Bucuresti, dar cred ca si in general. Deh, sotia unuia care se urca cu picioarele pe catedra nu poate decat sa fie incurcata de scoala.
    • -1 (13 voturi)    
      ... (Luni, 22 mai 2017, 17:35)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Unul care vine cu masina pana in Bucuresti nu o va lasa la o parcare la intrare, oricat de mare ar fi parcarea, ca sa ia ce in schimb? Ratb-ul??? :) Asta nu se va intampla.
      • +4 (6 voturi)    
        ... (Luni, 22 mai 2017, 20:02)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Am rude care atunci cand vin din provincie, prefera sa lase masinile in parcarile in spic de la Pacii si sa coboare la metrou. Nu gasesc mereu loc de parcare din prima, dau uneori ocol de 2-3 ori, dar mai bine asa decat sa isi omoare nervii dimineata pe Iuliu Maniu...

        Dar asta doar pentru ca exista statia aia de metrou. Mi-au zis ca in niciun caz nu ar lua Ratb-ul.
        • +5 (5 voturi)    
          cazuri rare... (Luni, 22 mai 2017, 20:45)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

          dar ce te faci daca ar face toti asa, de unde mii de autobuze in orele de virf?
          • +4 (6 voturi)    
            ... (Luni, 22 mai 2017, 23:05)

            motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

            Ar fi bine sa se aplice o solutie combinata: construirea de rute alternative (cum se incearca in Vest strapungerea Ciurel-A1), simultan cu introducerea de benzi unice Ratb si neaparat parcari mari la capetele de linie.

            Daca ai doar trei benzi pe sens la o intrare majora in oras fara un alt drum paralel care sa preia din trafic, nu ai cum sa faci banda dedicata pentru autobuze, ca blochezi tot.
            • +1 (1 vot)    
              si unde da.. (Marţi, 23 mai 2017, 13:51)

              akillies [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

              ..strapungerea Ciurel A1? ca pana la A1 ai ceva de mers, si drumuri nu prea mai ai pe unde sa faci acolo in zona Ciurel...
              Da, am vazut ca la Soseaua de Centura se fac largiri de benzi in zone in care ar trebui sa ajunga aceasta strapungere, dar tot sunt kilometri de acoperit pana la soseaua de centura!
      • +4 (6 voturi)    
        total fals (Luni, 22 mai 2017, 21:32)

        lex131 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        te inseli total.
        Eu vin din Crevedia si cand "miroase" a aglomeratie imi las masina la Straulesti. Daca nu se mergea struna pana la Grivco azi o lasam.
        Si sa vezi ce calareala mioritica e cu parcarea la metrou Straulesti - parcam pe un deal de gazon, daca da o ploaie mai tare o ia masina la vale cat esti la munca.
        Cum sa nu las masina daca am unde sa o las si sa ma sui intr-un RATB / Metrou?

        Asta inseamna sa vorbesti dar sa nu te afli in situatia respectiva - doar iti dai cu presupusul sub egida "Asta-i adevarul".
    • +6 (6 voturi)    
      Transport subteran Otopeni - Piata Victoriei (Luni, 22 mai 2017, 18:40)

      mhc [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Legatura intre Piata Victoriei si Otopeni trebuie facuta prin subteran si ar prelua foarte mult din nebunia de pe DN1.

      De ce proiectam infrastructura pentru cei care sunt in tranzit si nu pentru cei care vor utiliza zi de zi?
    • +1 (1 vot)    
      prima statie aproape de Otopeni e Aurel Vlaicu.. (Marţi, 23 mai 2017, 13:48)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      ..si ar fi mai usor de ajuns la ea cu autobuzul, sau amaratul de tramvai 5 care e blocat de 10 ani pe-acolo!
  • +33 (35 voturi)    
    mi-as dori ca inceperea anului scolar (Luni, 22 mai 2017, 15:19)

    Claudiu-N [utilizator]

    sa nu o mai prinda la primarie pe Tzoapa PSD-ista
    zilele acestea a facut un an de zile de la inceperea mandatului in care nu a facut absolut NIMIC
    doar vorbe ....nimic concret
    treceti pe la Unirii cand aveti timp
    • +13 (13 voturi)    
      De pe 7 iunie (Luni, 22 mai 2017, 15:30)

      mariuswho [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu-N

      daca aproba madam firea. Daca nu aproba, in fata primariei generale.
    • +27 (27 voturi)    
      sau la piata sudului (Luni, 22 mai 2017, 15:33)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu-N

      unde cf aceleiasi Firuta proiectul ajunsese la 80% in toamna trecuta, numai ca sa se dezumfle in primavara asta la 70% si apoi la 65%. A urmat promisiunea: e gata de Paste ! N-a fost. Si-a luat firea, acum cica il da gata pana-n toamna. O fi oare inainte sau dupa ce incep elevii scoala. La naiba, n-a zis.
      • +11 (11 voturi)    
        Firuta se referea la Pastele cailor ! (Luni, 22 mai 2017, 19:09)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Si da, atunci o sa fie gata !
    • +10 (10 voturi)    
      Arata groaznic (Luni, 22 mai 2017, 19:51)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu-N

      zona Unirii, imi e rusine mie cand ajung pe acolo. Trotuare sparte, tarabe peste tarabe, plin de cersetori, parcagii, tigani mafioti si imputiti care cer taxa de protectie aproape pe fata, mizeria nici nu o mai iau in calcul deja. A fost o perioada cand parca se mai spalase, acum parca ne-am intors iarasi in anii 90.
      • +2 (2 voturi)    
        asa e (Marţi, 23 mai 2017, 8:26)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        Piata Unirii ar trebui sa se redenumeasca in Piata Urinei
      • +2 (2 voturi)    
        nu ai inteles ... (Marţi, 23 mai 2017, 9:21)

        Claudiu-N [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        se strang semnaturi la unirii ptr demiterea Tzoapei ...exista un cort
        • +2 (2 voturi)    
          deja? (Marţi, 23 mai 2017, 10:21)

          Nuzic [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu-N

          am inteles ca abia de la 07.06.
  • +24 (24 voturi)    
    sa vezi in septembrie ce distractie o sa fie... (Luni, 22 mai 2017, 15:23)

    liviu_ [utilizator]

    este evident ca nimeni nu a facut nici un studio de impact! Drept urmare o sa se faca liniile unice doar de dragu de a o bifa si pe asta!
    In septemprie cand vor incepe scolile o sa se treaca brusc de la un trafic relativ lejer la unu f aglomerat. Daca pana atunci face toate benzile unice, eventual mai si inchide niste artere din trafic, blocarea bucurestiului o sa fie garantata!

    Eu ma intreb ce o sa rezolve... era cineva mai sus care spunea ca si RATBul a facut dublu pt banda aia unica! Daca nu fac banda de la un capat la altul degeaba o faci pe o mica portiune!

    Cred ca firea vrea sa dea impresia ca face ceva pana la prezidentiale si dupa aia nu mai conteaza...
  • +16 (16 voturi)    
    Unele enumerate sunt doar pe hartie (Luni, 22 mai 2017, 15:32)

    Aniag [utilizator]

    Pe Bd Dacia, intre Calea Dorobanti si strada Icoanei, nu e nicio banda unica. Doar cea de pe Dacia, intre Stefan cel Mare si CAalea Dorobanti.
    Nici intre Piata Unirii si Piata Alba Iulia nu e niciun piciorus de banda unica.
    • -2 (2 voturi)    
      Cum nu? (Luni, 22 mai 2017, 16:57)

      LauraBalaura [utilizator] i-a raspuns lui Aniag

      Intre Piata Unirii si Piata Alba Iulia este banda unica pentru RATB... De multi ani...
      • +10 (10 voturi)    
        Unirii - Piata Alba Iulia (Luni, 22 mai 2017, 17:30)

        Celbland [utilizator] i-a raspuns lui LauraBalaura

        Banda de autobuze este folosită o dată pe oră de un autobuz (în orele de vârf), iar în rest, de autoturisme. Tot aglomerat este.

        Trec zilnic pe acolo.
        • -2 (2 voturi)    
          De acord cu tine, doar ca... (Marţi, 23 mai 2017, 10:40)

          LauraBalaura [utilizator] i-a raspuns lui Celbland

          ... ai spus ca "nu e niciun piciorus de banda unica". Este ditamai banda. Ca e prost folosita e altceva. Asta inseamna ca autoritatile compentente nu au grija de respectarea legislatiei. Dar tot este banda RATB acolo. :)
  • +22 (22 voturi)    
    da (Luni, 22 mai 2017, 16:22)

    I [utilizator]

    asa este cand ii votezi doar pentru ca zabesc si fac frumos la tv. Cand o sa le vina mintea la romani si o sa priceapa ca trebuie sa voteze oameni calificati, care au facut ceva in viata lor si nu oameni care toata viata au supt de la stat.
  • +28 (28 voturi)    
    asta chiar e proasta. (Luni, 22 mai 2017, 16:29)

    unuloarrecare [utilizator]

    Chiar e proasta. Cum mata sa faci tu teste pe oameni cand exista studii ? Si in plus, cum mata poti sa acomodezi tu, adica sa ne obijnuim noi cu traficul.

    BUN: dragi conducatori auto pe dn1, eu de maine, o sa claxonez in continuu. Hai sa vedem unde poate sa ajunga vacarmul. Pur si simplu.
    • +24 (24 voturi)    
      CINICA, nu proasta (Luni, 22 mai 2017, 16:33)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui unuloarrecare

      Si HOATA.
    • +14 (14 voturi)    
      Nu e proasta ! E smechera...dar ieftinioara ! (Luni, 22 mai 2017, 19:17)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui unuloarrecare

      Auzi, acum ca a fost un dezastru, a dat-o ca a facut un "test".

      Si, vezi Doamne, "testul" a fost incununat de succes pt ca "s-au identificat punctele nevralgice".

      PS. Sa te prapadesti de ras nu alta cu panarama asta !
      • +7 (7 voturi)    
        Deci pana la urma cum a ramas ... (Luni, 22 mai 2017, 20:26)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        ... a fost test sau a fost pe bune?

        Vorba la banc:

        Pe-un picior pe plai pe-o gura de rai, ciobanii Ion si Vasile erau cu oile la pascut. Cum isi pazeau ei linistiti mioarele, dintr-o data Ion se incrunta, insfaca un ciomag si il paleste pe Vasile.
        Revenindu-si intr-un tarziu, Vasile intreaba uluit:
        -Auzi Ioane, tu cand dadusi cu ciomagul ala, cum ai dat: in gluma sau in serios?
        -Mai Vasile, eu am dat in serios !
        -Atunci e bine ! Sa stii ca eu nu ti-as fi permis sa faci glume din astea cu mine !!!
      • +2 (2 voturi)    
        dar amenzile ramin... (Luni, 22 mai 2017, 20:47)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        .
  • -1 (19 voturi)    
    Sunteti carcotasi! (Luni, 22 mai 2017, 16:40)

    radu_cel_frumos [utilizator]

    Io am vazut ca pe banda unica se mergea excelent: erau citeva autobuze si cateva mii de biciclete! Toti angajatii din jurul Bucurestiului au rasuflat usurat pentru ca, in sfarsit, au putut veni la munca pe biciclete!!!

    Traiasca banda unica de autoboze si biciclete! Jos cu prostii din conserve!!!
    • -1 (7 voturi)    
      Ghici cine-i prostul? (Luni, 22 mai 2017, 17:00)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui radu_cel_frumos

      Fără mașini(conserve cum le spui),de ce să mai faci bulevarde?
    • +13 (13 voturi)    
      clar (Luni, 22 mai 2017, 17:08)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui radu_cel_frumos

      Care mii, erau sute de mii de biciclete azi de dimineata intre Dobrogeanu-Gherea si Mioritei!!
      • +1 (7 voturi)    
        Exact! (Luni, 22 mai 2017, 17:57)

        radu_cel_frumos [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

        Abia astept ca doamna Firea sa testeze benzile unice de biciclete in tot Bucurestiu! Atunci vom vedea cateva zeci de milioane de biciclete pe ele!
  • +21 (21 voturi)    
    nu se pune (Luni, 22 mai 2017, 16:43)

    Radu LI [anonim]

    Daca declaratia referitoare la test era ANTERIOARA testului ar fi avut parfum de credibilitate. Altfel, creste nasucul doamna primar :)
  • +21 (21 voturi)    
    De test (Luni, 22 mai 2017, 16:52)

    Porcurorul General [utilizator]

    Da doamna primar, detest prostia. Apropo: se pot trimite injuraturi la primarie, tot asa, de test.
  • +13 (13 voturi)    
    Fa Doino, eu zic sa fie "reluata", sambata si (Luni, 22 mai 2017, 16:59)

    deval [utilizator]

    duminica ca tot circula prin Bucuresti vre-o 10 mijloace RATB , si va fi mai evidenta binefacerea produsa de ..revolutionarea traficului!
  • +15 (15 voturi)    
    cine a votat-o pe duamna primar? (Luni, 22 mai 2017, 17:25)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu eu.
  • +22 (22 voturi)    
    Ce MINCInoaSA (Luni, 22 mai 2017, 17:31)

    MihneaR [utilizator]

    Femeia asta nu recunoaste nici acum ca a dat_o in bara. Cica a fost test.
  • +17 (17 voturi)    
    Test (Luni, 22 mai 2017, 17:33)

    Celbland [utilizator]

    Firea face teste pe oameni, ca la Auschwitz.
  • +17 (17 voturi)    
    test de URGENTA facut pe pacientii din ambulante (Luni, 22 mai 2017, 17:39)

    gg_frone [utilizator]

    Oare au facut o analiza si asupra timpilor in care au raspuns ambulantele la solicitari? Doamne ajuta sa ai nevoie de o ambulanta intr-o asemenea situatie de "test..puncte.. nevralgice"
  • +17 (17 voturi)    
    hmmm (Luni, 22 mai 2017, 17:44)

    thebblack [utilizator]

    eu vrea sa stiu altceva. cine plateste amenajarea benzilor unice desfintate dupa doar cateva ore?
  • +16 (16 voturi)    
    Stilul clasic pesedist (Luni, 22 mai 2017, 17:55)

    Wanheda [utilizator]

    Totul se face la plesneala, merge? Bine. Nu merge? Si mai bine. Ei demonstreaza ca muncesc cica, isi bat capul. Dam liber la puscariasi, daca mergea, se scoteau, le ieseau rudele de la parnaie. N-a mers.
    Prompterista, daca ii mergea, o faceau Geniu tembeliziunile. N-a mers, ghinion.....a demonstrat doar ca e p[roasta.
  • +17 (17 voturi)    
    Nu uitati sa o votati presedinte!!! (Luni, 22 mai 2017, 18:03)

    Patrula10000 [utilizator]

    O sa testeze pe romani diverse ...
  • -4 (10 voturi)    
    Bucuria manelistilor cu X6 votanti de psd-ciuma (Luni, 22 mai 2017, 18:09)

    Miky60 [utilizator]

    Acum toti burtosii cu X6, votanti de psd-ciuma, nu mai trebuie sa "se inghesuie" cu o banda mai putin.

    PS Este interesant cum multi din cei care spuneau ca vor banda speciala pentru bus-uri si pentru biciclete, acum spun ca nu este bine...
  • +9 (9 voturi)    
    la nivel european (Luni, 22 mai 2017, 18:54)

    cristi22 [utilizator]

    Daca facem benzi de autobuz ca in Europa, sa faca si centura europeana, intrare de pe autostrazi ca in Europa si transport in comun ca in Europa. Ei au blocat intrarea prin Bucurestii Noi, nu au facut nici macar o singura alta intrare desi s-au contruit cartiere intregi in nord si apoi fac teste pe noi.
  • +11 (11 voturi)    
    Matale esti un test nefericit pt. Bucuresti (Luni, 22 mai 2017, 19:04)

    Plagarus [utilizator]

    FiRea cu Pandele si veziti de drumul, doar dus spre Voluntari
  • +12 (14 voturi)    
    N-ar recunoaste romanul cand o da in bara (Luni, 22 mai 2017, 19:06)

    Susufler0 [utilizator]

    nici sa-l pici cu ceara !

    Cand mai e si pesedist, nici macar atunci !

    PS. Iar cand il mai cheama si Firea (sau Pandele) atunci dezastrul se cheama "TEST" ! si o sa fie reluat... la Pastele Cailor ;))
  • +8 (8 voturi)    
    xxxx (Luni, 22 mai 2017, 19:09)

    XXXXL [anonim]

    eu vad ca e incapacitate .... ce test ... ce mai cauta prin primarie daca nu-s in stare sa faca un lucru bun.... atarnam iepurasi mov peste tot ...
  • +13 (13 voturi)    
    Cat de prost trebuie sa fi (Luni, 22 mai 2017, 19:17)

    Rescator [utilizator]

    Sa blochezi intrarea in Bucuresti pe DN1.Am plecat din
    Ciolpani(Km. 33) la ora 10.45,deci nu la orele de varf
    07.00-09.00 si am ajuns in Piata Unirii la ora 12.45,
    deci dupa doua ore.Am mers metru cu metru,in viteza 1,
    din Balotesti pana in Piata Victoriei(Victoriei tampeniei
    contra romanilor).Cei din orele de varf au luat coada
    din Saftica(de la FPS-Fabrica de Pitici din Saftica,
    desigur ca pitici pesedisti).Experimente tampite sa faca pe familiile lor.Pe banda blocata am vazut in cele doua ore un singur autobuz plictisit.Am folosit masina pentru o urgenta medicala nu pentru un moft si oricum nu aveam alta solutie din Ciolpani.
  • +13 (13 voturi)    
    A fost un test... (Luni, 22 mai 2017, 19:39)

    Walking_dead [utilizator]

    ... iar daca iesea manevra auzeam laudele inca 3 luni.

    Problema e ca votantii "doamnei" nu sunt afectati de aceste experimente, restul care incearca sa traiasca din munca cinstitata oricum nu conteaza.
  • +8 (8 voturi)    
    Experiment? (Luni, 22 mai 2017, 20:23)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Sa faca experimente la ea la Voluntir... BATAIE DE JOC din partea acestei slugi de securist si lance a mafiei P$D = CIUMA ROSIE A ROMANEI. Ati votat o fufa INCOMPETENTA si IMPOSTOARE? Suportati acum experimentele care ii trece prin mintea ei de gaina. HA HA HA
  • +11 (11 voturi)    
    wow, super (Luni, 22 mai 2017, 21:11)

    tudorica [utilizator]

    Deci am ajuns cobaii cuvioasei duamne!
  • +9 (9 voturi)    
    Stalpisorii (Luni, 22 mai 2017, 21:13)

    TrueBlue [utilizator]

    D-na Firea, am inteles ca ati pus caruta inaintea cailor dar va rog frumos sa scoateti stilpisorii (separatoarele de banda) si sa utilizati camerele video pe care le aveti peste tot in Bucuresti si sa ii amendati pe cei care nu respecta. Nu de alta dar habar n-am cum veti da zapada la iarna fara sa-i distrugeti sau poate chiar asta si vreti pentru a cheltuii banii mai cu spor. Si pana sa mai "achizitionati" autobuze noi, vedeti ca n-ati reformat nimic la RATB si tot nu o sa aiba piese de schimb pentru nu se poate transport public cu un leu treizeci sau gratis oricum si oricat pentru categoriile de cetateni favorizatev sau pentru calatorii fraudulosi. Si mai aflati ca dupa parerea mea, un autobuz, tramvai sai troleibuz nu trebuie exploatat pana nu mai ramane nimic din el ci trebuie cu grija intretinut si vandut ca secon hand la altii mai saraci ca noi iar noi cu banisorii respectivi plus inca altii pusi deoparte chibzuit sa facem achizitii noi. Dar pentru asta trebuie sa aveti si oameni pe care-i numiti acolo unde trebuie, altii decat politrucii pusi acum de dvs. sau de cei de dinaintea dvs.
  • +8 (10 voturi)    
    Tzatzo Firea cine plateste costurile societatii (Luni, 22 mai 2017, 22:10)

    hopsinoi [utilizator]

    ca tu nu ai facut un studiu inainte?
    Sau l-ai facut cu aia care au pus jaloanele?

    Zii-ne si nou biciclistii pe ce banda mai merg? :)) TZaTZo PSD!!
  • +3 (5 voturi)    
    trafic blocat (Luni, 22 mai 2017, 22:40)

    Maxymilian [utilizator]

    Moldoveanca isi bate joc de bucuresteni. Primarii sunt niste hoti si banditi. Am lucrat ani de zile la DGASPC Sector 1 si mi-au facut pensie de cacat. Prmarul Sectorului 1 este un handicapat.
    Istrate Sanda, str.Marginei nr. 32 A, Sector 1 Bucuresti.
  • +8 (8 voturi)    
    3 observatii (Luni, 22 mai 2017, 23:58)

    Eu123 [utilizator]

    1. Comunicare - lipsa totala a unei comunicari corecte inainte de implementarea oricarui "test" sau a unei solutii definitive. Prin comunicare ai posibilitatea sa "vezi" si solutiile avansate de altii nu doar propriul tau "fix".

    2. Roata - "alesii" nostri au mereu tendinta sa reinventeze roata, ca deh, noi suntem mai "smecheri". De fapt suntem mai....decat altii, pentru simplul motiv ca daca altii au testat cu adevarat ceva si au ajuns la o concluzie viabila, noi vrem mereu sa fim mai cu "mot". Orice oras care implementeaza banda unica construieste inainte de implementare parcari de genul park&ride. Dar de la acele parcari pleaca tramvaie, autobuze, eventual metrou, adica de la 100m de parcare

    3. Mandria - tot "alesii" nostri au acea mandrie exacerbata, tipica unui cyborg. Ei nu gresesc, ei nu isi cer scuze, ei sunt super-oameni, semizei. Noi, ceilalti "trantori" gresim, altii gresesc, ei nu.

    Opinie personala - Bucuresti fara parcari park&ride, fara benzi unice si fara un sistem al transportului in comun extrem de bine pus la punct, este sortit unor ambuteiaje extreme in maxim 5 ani. Acum avem ambuteiaje fenomenale, dar urmatorul nivel in propria mea evaluare este extrem. Adica de la Victoriei pana la Doamna Ghica sau Fundeni se va ajunge in 2-3 ore cu masina.

    Despre poluare nu mai vorbesc, dar din pacate, in loc sa vorbim despre poluarea pe care facem noi, adultii, si pe care o respira copii nostri, ne inversunam ca ne trebuie neaparat masina sub.....

    Inversunati-va sa aveti tramvai gen 41, sa aveti metrou pentru Otopeni, Colentina, etc.,, sa aveti bilet unic pentru RATB-Metrorex pe care dai 3 lei si cu care circuli 1 ora pe orice autobuz, tramvai sau metrou, sa se faca in scoli ore in care sa se explice copiilor ce este poluarea, cum o prevenim, ce este trierea selectiva a deseurilor, etc.

    Asta inseamna civilizatie.
  • +7 (9 voturi)    
    aha, acum m-am prins (Marţi, 23 mai 2017, 0:20)

    revo [utilizator]

    Stire din 4 iulie 2016:
    "Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a declarat că nu mai dorește străzi din centrul Capitalei blocate cu activități de weekend și a anunțat că le va comunica oficial acest lucru directorilor din instituție care au dat aprobări pentru astfel de evenimente stradale".
    ...
    „Chiar în acest weekend, circulația din Capitală a fost blocată și asta nu pentru că erau foarte multe mașini în trafic — lumea era pe la mare, pe la munte, au plecat mulți în concediu — ci pentru că se aprobă foarte multe evenimente stradale în centrul Capitalei, fie că sunt culturale, de divertisment sau sportive, ceea ce nu se întâmplă în nicio capitală europeană. Acolo este respect pentru cetățeni, pentru turiști și în general respect pentru faptul că nu trebuie să ‘ștrangulezi’ circulația cu evenimente...".

    Ea vrea toate bulevardele blocate, strangulate zilnic, 24/24, dar cu neferictii de cetateni europeni locuitori ai Bucurestiului, posesori sau neposesori de autovehicule personale, care trebuie sa se duca la serviciu sau la scoala sau la spital sau oriunde au o treaba. Nesimtitii! Ce obraznicie! Pai cum indraznesc?! Las' ca-i invata ea minte, sa fuga odata de aici, sa ramana tara asta goala, doar pentru PSD si ALDE! Huuuoooo!
  • +2 (2 voturi)    
    Fi(i)-rea nu-i a'buna (Marţi, 23 mai 2017, 9:01)

    sorin2011 [utilizator]

    Cred ca un balamuc mai mare nu a fost vreodata
    la Bucuresti !- Nici nu se putea altfel , daca bucurestenii nu au vazut dincole de popularitate, un om care a vorbit dupa Pprompter ? , dupa ce I s-a soptit in casca , un om care nu a gandit si implinit nimic fara a I se spune cum si ce .. acum se vede ..actioneaza haotic , dupa limbile in ureche bagate de altii .. plus risipa finaciara .. cred ca singurul lucru valoros , bucuresteni , este sa semnati pentru demitere .. davca este legal posibil !
  • +5 (5 voturi)    
    Boc primar la Bucuresti (Marţi, 23 mai 2017, 9:05)

    IoanPaul [utilizator]

    Eu zic sa il furam de la Cluj
  • +2 (2 voturi)    
    Demitere Firea (Marţi, 23 mai 2017, 12:32)

    Alfabetix [utilizator]

    Revolta si frustrarea directionati-o constructiv, discutiile pe site sunt bune, dar fara rezultate concrete.
    Haideti la semnat pentru demitere primarilor!
    Cortul este la Unirea, eu ma duc cu metroul in pauza de pranz.
    https://www.bucurestifaraei.ro/formulare/


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version