Primaria sectorului 4 a organizat o dezbatere publica referitor la oportunitatea construirii unei parcari pe 2,3 hectare din spatiul verde de langa Palatul Copiilor, pe care trebuia sa se amenajeze un parc

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 19 mai 2017, 15:01 Actualitate | Administratie Locala

Spatiul verde pe care se doreste amenajarea parcarii 2
Foto: Hotnews
Primaria sectorului 4 a organizat joi o dezbatere publica privind oportunitatea construirii unei parcari de 750 locuri pe 2,3 hectare din spatiul verde de langa Palatul Copiilor, pe care Primaria Capitalei i l-a dat sa amenajeze un parc. Dezbaterea a fost organizata la ora 13.00, in cadrul unei sedinte de Consiliu local, care s-a tinut chiar pe terenul unde se doreste construirea parcarii, si s-a adoptat infiintarea unei comisii care urmeaza sa analizeze oportunitatea realizarii parcarii.

Dezbaterea publica a avut loc insa dupa ce Consiliul local a aprobat deja realizarea parcarii. In plus, aceasta a fost programata la ora 13.00, cand majoritatea oamenilor sunt la munca.
Reprezentantii primariei au motivat ca este nevoie sa se construiasca o parcare pe cele 2,3 hectare de spatiu verde deoarece in zona este un deficit de locuri de parcare, iar spatiul verde este in paragina. Asta desi era tot treaba autoritatilor, Primaria Capitalei si de anul trecut Primaria sector 4,  sa faca curat acolo si sa amenajeze un parc.

Deputatul Nicusor Dan, dar si grupul consilierilor USR din Consiliul local 4 au aparat spatiul verde si au propus amenajarea unor parcari pe alte terenuri libere pe care Primaria Capitalei le-ar detine in zona. Parerile cetatenilor au fost impartite.




Asa arata in prezent spatiul verde pe care se doreste ridicarea parcarii

"In acest cartier sunt mii de masini care nu au unde sa fie pozitionate si din acest motiv apar doua probleme deosebite: o problema legata de poluare, pentru ca, daca o masina circula zece minute cautand un loc de parcare, dioxidul de carbon pe care il emite este unul intr-o cantitate extrem de mare si, pe de alta parte, tensiunea si starile conflictuale care sunt generate intre cetateni din cauza lipsei acute de locuri de parcare", a declarat primarul sectorului 4, Daniel Baluta.

"Totalul locurilor de parcare la nivelul sectorului 4 este de 42.818. Total masini inregistrate la nivelul sectorului 4 sunt 118.500.  Total locuri de parcare in zona Tineretului sunt 2.750, iar autoturisme inregistrate in zona Tineretului sunt 11.790.  Facand o medie, ar fi nevoie de 5.000 de locuri de parcare doar pe aceasta zona.  Solicitarile din aceasta zona depasesc 3.000 de locuri de parcare. Angajarea locurilor de parcare in aceasta locatie, sistematizarea zonei Tineretului si amenajarea de sensuri unice, este singura modalitate de a rezolva necesitatile cetatenilor", a explicat Cristian Pasla, sef Serviciu Parcari sector 4.

In ceea ce priveste legalitatea proiectului, arhitectul sef al sectorului 4, Calin Alexandrescu, a declarat ca se respecta legea.

"Discutam despre amenajarea unei parcari de 23.000 mp care va genera un numar de 755 locuri de parcare. Discutam despre 250 noi arbori plantati. Incadrarea urbanistica a acestui teren este in zona v1a care permite functiunea de parcaje, astfel incat nu este nevoie de nicio schimbare de destinatie a terenului. Ne incadram in functiunile permise. Ca indicatori urbanistici trebuie mentionat ca acest teren de 23.000 mp face parte dintr-un teren mai mare, aferent parcului Lumea Copiilor, care are circa 289.000 mp, astfel incat ne situam sub limita de 10%. Mai mult, procentul de ocupare al terenului raportat la nivelul intregului parc este sub 15%, sub ceea ce avem ca indicator maxim in zona v1a", a declarat Calin Alexandrescu, arhitect-sef sector 4.




Simulare cum va arata parcarea pe care intentioneaza sa o construiasca primaria

Si grupul PSD din Consiliul local sustine amenajarea parcarii pe spatiul verde.

"Eu stau in acest cartier de 30 de ani. Aici nu a fost niciodata un parc. Uitati-va in spatele meu, daca d-voastra vi se pare ca seamana cu un parc, inseamna ca avem parerei putin diferite. Sa mergem in spatele blocurilor, sa vedem cum se parcheaza. Daca aveti copii mici, incercati aceasta experienta, sa faceti slalom cu caruciorul printre masini. Aici tot timpul a fost o groapa de gunoi. Nicio administratie pana acum nu s-a ocupat de acest loc. Ca facem parcari nu este bine, ca nu facem, nu este bine. Nu spun ca este cea mai stralucita ideea de a face parcari, insa 89% din cetatenii sectorul 4, cei care ne-au votat, sunt interesati de locuri de parcare. Pana acum ceva ani, aici a fost un poligon auto, o mizerie de neimaginat, asa cum vedeti acum. Parerea mea si a colegilor mei este ca acest loc se preteaza foarte bine unei parcari, mai ales ca aceasta parcare va fi eco si va avea peste 200 de arbori plantati", a declarat Barbalau Cosmin, lider de grup PSD.  



Ioan Gaf-Deac, consilier local PPU, a declarat ca s-a ajuns ca gandacii din Delta Vacaresti sa fie protejati mai mult decat oamenii

"Stau la Piata Norilor, doar aici am stat in Bucuresti, aici voi ramane pana la pensionare. Stimati colegi, ne-am indepartat atat de mult de lucrul pe care trebuie sa-l facem aici incat este infricosator. Insist ca oamenii sa fie pusi pe primul loc. Astazi realitatea este urmatoarea: gandacii din Delta Vacaresti sunt mai protejati decat noi, locuitorii acestui cartier. Se tipa mai mult pentru niste vidre decat pentru noi care stam aici si ne crestem copiii. Ce avem noi de facut ca si consilieri locali? Sa rezolvam problemele oamenilor. Sigur ca iubim natura, ca nu suntem nebuni, in schimb  doamnelor si domnilor, in Tineretului nu suferim de spatii verzi, noi avem norocul sa avem trei parcuri mari in zona noastra: Tineretului, Carol si Lumea copiilor. Noi nu suferim de spatii verzi. In alte cartiere din sector exista o suferinta pe aceasta tema. Noi suferim ca nu avem unde sa ne parcam masinile, ca nu avem loc pe trotuare sa mergem cu carucioarele, suferim ca ne-am inrait vecinii intre noi si ne certam pe locuri de parcare. Am ajuns sa ne certam, oameni care ne cunoastem de zeci de ani pentru un nenorocit de loc de parcare. Vrem sa respectam legea, sa primim amenzi daca parcam pe trotuar, dar intai sa cream premiza ca oamenii sa respecte legile, iar apoi sa-i amendam daca nu o fac", a declarat Ioan Gaf-Deac.


De cealata parte, Nicusor Dan, deputat USR, a declarat ca este ilegal sa se construiasca o parcare pe aproape jumatate din cele 5 hectare de spatiu verde, pe care Primaria Capitalei le-a dat Primariei sector 4 sa le amenajeze ca parc.

"Aceasta dezbatere trebuia organizata la o ora la care oamenii nu muncesc, de exemplu ora 18.00.  In felul acesta am fi putut sa avem mai multi oameni din blocurile la care ne referim. Pe chestiunea de legalitate, ce a spus domnul arhitect-sef este incorect. Printr-o hotarare judecatoreasca care este obligatorie pentru toata lumea, Curtea de Apel Bucuresti a spus ca acel calcul de 10% sau 15% se raporteaza la parcela, nu la suprafata intregului parc. A spus de asemenea ca parcarea nu este spatiu verde. Deci d-voastra, cu alei si cu tot ce doriti sa amenajati, nu trebuie sa depasiti 10%, ori d-voastra mergeti catre 50%. Asta este vadit ilegal si orice instanta ne va da dreptate. Acest proiect nu are nicio sansa sa fie legal. Apoi, d-voastra aici sunteti administratori. Cel care drept de proprietate aici este Consiliul General al Municipiului Bucuresti. CGMB, cand v-a dat dreptul de administrare, v-a pus o conditie, sa pastrati functiunea de spatiu vrede, iar schimbarea destinatiei atrage dupa sine pierderea dreptului de administrare. In ceea ce priveste oportunitatea, este o falsa dezbatere intre parc si parcare. Imi pare rau sa o spun, este o atitudine manipulatoare faptul ca de cateva saptamani au inceput sa se dea amenzi oamenilor care parcheaza de atatia ani de partea cealalta a bulevardului. Este hai sa-i inraim pe oameni impotriva spatiilor verzi. Mai intai dam amenzi, iar apoi venim cu solutia, hai sa facem parcari in parc. Nu este corect. Daca vrem o solutie alternativa, hai sa gasim solutii alternative, sa facem parcari in spic si pe partea cealalta a bulevardului, hai sa facem parcari in spic acolo unde colegii mei au indentificat si vom fi de acord", a declarat Nicusor Dan.

Dan Trifu, vicepresedintele fundatiei Ecocivica, care a  luptat pentru salvarea acestui spatiu verde pe vremea cand Primaria Capitalei l-a concesionat unei firme sa construiasca un aqua parc acolo, a declarat ca va lupta si de aceasta data pentru salvarea parcului.

"In urma cu 20 de ani am inceput lupta pentru terenul si parcul pe care-l vedeti aici, inclusiv pentru parcul Lumea copiilor. Acum 20 de ani, cand se dorea construirea unui campus universitar aici. Stiti ce am facut atunci? Stateam si ma uitam pe geam la bucatarie, ca stau si eu tot in Tineretului, si a venit o macara si a inceput sa scoata niste arbori enormi. Stiti ce am facut? Ce ar trebui sa faceti si d-voastra. M-am ridicat si m-am dus la respectivul si l-am intrebat ce face. In momentul acela au inceput procesele care nici acum nu s-au terminat. Singura noastra multumire este ca am inceput sa castigam toate procesele. Cea mai mare dezmagire a mea este ca nu am reusit in  20 de ani sa va schimbam mentalitatea, pentru ca nu am reusit sa va  convingem de ceea ce inseamna spatiile verzi pentru sanatatea populatiei, ca nu am reusit sa va convingem ce inseamna respectarea si aplicarea legii, ce inseamna aplicarea unei hotarari judecatoresti. Imi pare rau, dar un lucru va promit, cat voi trai eu voi milita ca d-voastra sa aveti niste conditii de mediu mult mai bune fata de ceea ce aveti in prezent", a declarat Dan Trifu.

Daniel Baluta, primarul sectorului 4, a declarat ca mentalitatea oamenilor nu trebuie schimbata cu forta.

"D-voastra  si nici eu nu suntem posesorii adevarului absolut. Ati facut o tirada absolut naucitoare. Simt in ficat cuvintele d-voastra. Sunteti polivalent, sunteti ecologist, medic, inginer, sunteti multilateral dezvoltat.  In cincinalul acesta o sa atingem noi si noi culmi ale dezvoltarii. Este inadimsibil modul in care puneti problema. Aceasta modalitate in care, cu forta, vreti sa schimbati mentalitatea oamenilor. Daca oamenii asa gandesc, d-voastra ce vreti sa faceti? Oamenii isi doresc ceea ce isi doresc. D-voastra vreti sa-i schimbati? Vreti sa creati din nou omul nou? Nu cred ca este cea  mai buna solutie. Va rog sa manifestati respect fata de cetatenii sectorului 4. Nu incercati sa-i tratati altfel decat sunt. Ei acestia sunt", a declarat Baluta.  

In cadrul dezbaterii li s-a permis si catorva cetateni sa-si eprime punctul de vedere. Acestia au fost in principal pentru amenajarea parcarii.

"Locuiesc chiar in blocul de vizavi. Chiar daca mai devreme am fost amendat, nu consider ca a fost o actiune premeditata pentru parcare. Imi pare rau de domnii de la USR care intotdeauna sunt impotriva. Dar cand acest teren era al primariei Capitalei, de 27 de ani, ce s-a facut pe el? Eu locuiesc aici din 1995. In martie cand s-a adus toata zapada aici si era mizerie si am inceput sa fac poze, ca au adus si gunoi, ce au facut? Sunt si boschetari, unii chiar agresivi. Eu sunt pentru parcare, sa se faca, apoi sa ne amendati daca nu parcam acolo", a declarat unul dintre cetatenii care au luat cuvantul.

Totusi, pe retele de socializare zeci de cetateni s-au declarat impotriva construirii parcarii pe spatiul verde.







Imagini din timpul dezbaterii publice


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4065 vizualizari

  • -11 (19 voturi)    
    Acolo e un maidan in paragina (Vineri, 19 mai 2017, 15:22)

    Telemacara [utilizator]

    Acolo e un maidan in paragina
    • -5 (11 voturi)    
      Parcul Tineretului arata si el jalnic (Vineri, 19 mai 2017, 15:49)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Telemacara

      Sa-l faca si pe ala parcare daca nu sunt in stare sau nu vor sa faca un parc adevarat. Nu sunt de acord nici cu Nicusor. Nu poti doar sa te opui cand ceilalti vor sa faca ceva, daca vroia sa se implice, o facea pana acum insistand ca zona aia sa devina parc ori n-am vazut sa propuna ceva pentru acel spatiu (si altele) in ultimii 3-4 ani.
    • +16 (18 voturi)    
      Si ce daca? (Vineri, 19 mai 2017, 16:10)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Telemacara

      Un teren in paragina nu polueaza niciodata. Acolo creste iarba, cresc tufisuri, cresc buruieni, cresc arbusti, care aduc o gura de oxigen bucurestenilor.
      Si de ce este un maidan in paragina, din moment ce locul respectiv a fost declarat, prin acte, pt amenajarea unui parc de catre edilii orasului?
      Adica au primit terenul, cu specifiactia concreta, ca sa amenajeze un parc, ei au lasat (intentionat) terenul in paragina cativa ani de zile, iar acum spun ca , decat sa stea terenul paraginit, mai bine facem o parcare?
      Magarie pe toata linia.
      Ca sa nu mai spun de parerea unor cetateni alesi pe spranceana ,care declara revoltati nevoie mare ca "in 27 de ani nu ati fost in stare sa faceti un parc, asa ca ar fi bine sa faceti o parcare"
      Culmea e ca , in 27 de ani nimeni n-a avut niciun interes pt amenajarea unui parc public, dar cand e vb de o parcare, pun pariu ca aceasta va fi finalizata in 3 luni!. Ca e rost de facut bani, nu-i asa?
      • +2 (2 voturi)    
        Sa gandim ambitios (Vineri, 19 mai 2017, 23:11)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Pai daca tot era paragina, hai mai bine sa facem o parcare !

        Si apoi, daca tot am betonat zona, n-ar fi mai nimerit sa construim si niste blocuri ? Cat mai multe si mai inghesuite... Iar daca locatarii se vor plange ca nu au unde sa isi lase masinile, nu va fi o problema: poate mai ramane ceva spatiu verde pe langa Palatul Copiilor, sa amenajam o noua parcare !
    • -7 (9 voturi)    
      USR .. niste natarai (Vineri, 19 mai 2017, 17:03)

      ContraTot [utilizator] i-a raspuns lui Telemacara

      Cei de la USR sunt niste natarai. Ce ii impiedica sa inteleaga si cealalta parte? Ok, este nevoie de parcari. Nicusor spune "legal nu mai mult de 10%"! Pai.. de ce ganditi orizontal? De ce nu faceti o parcare etajata (5 etaje - 2 subterane) pe 10%? Atunci veti 50% parcare si 90% posibilitatea sa faceti un parc sa vina toata lumea acolo. Si uite si capra si varza la un loc. Greu, greu tare sa mediezi.
      • 0 (0 voturi)    
        E absurd ce spui (Duminică, 21 mai 2017, 8:05)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui ContraTot

        O astfel de parcare supratetajata si subterana ar costa imens primaria. E cam de vreo 50 de ori mai ieftin sa betonezi toata zona.
  • -12 (18 voturi)    
    Terenul trebuie folosit. (Vineri, 19 mai 2017, 15:28)

    t4v1 [utilizator]

    Un teren parasit nu e nici parc nici parcare.
    • +2 (2 voturi)    
      Corect, insa un parc amenajat pe terenul (Vineri, 19 mai 2017, 17:32)

      CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

      in cauza, conform destinatiei lui, ar fi mai util pe termen lung decat o parcare. Pentru parcare se pot gasi si alte solutii. Vointa sa fie si corectitudine in administrarea fondurilor publice.
  • +18 (26 voturi)    
    "noi suferim.." (Vineri, 19 mai 2017, 15:28)

    pehash [utilizator]

    practic, consilierul ala local a decis ca un spatiu verde TREBUIE sa devina parcare pentru ca ei nu mai au loc de parcare si li s-a urat de atatea spatii verzi.

    pe aceeeasi logica fiecare parc poate pierde o bucata pentru ca locatarii de langa parc nu au destule locuri de parcare.
    democratia romaneasca originala.. fiecare face la el acasa ce vrea.. fiecare face la el in curte ce vrea.. mai nou fiecare cartier poate distruge parcurile din zona cum vrea..

    eu momentan vreau doar sa stiu cine va ajunge la inchisoare pentru defrisare in cazul de fata. cu tampitii astia, care cred ca parcul e suficient de mare incat putem sa-l transformam in parcare bucata cu bucata, nu ai cum sa te intelegi.
    • -12 (16 voturi)    
      Acum, sinceri sa fim... (Vineri, 19 mai 2017, 16:14)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Nu sunt din Bucuresti asa ca nu sunt afectat in niciun fel de decizia luata. Dar la ce vad in poze, ala numai spatiu verde nu se poate numi. Sincer, cunoscand problema parcarilor din Bucuresti, si eu as opta pentru o parcare. Daca e facuta cu cap, se pot planta si copaci si se pot crea si mici spatii verzi.
      PS: Pariez ca impotriva parcarii sunt aceia care nu locuiesc in zona si care nici nu ar veni la plimbare prin parcul care s-ar face acolo.
      • +2 (2 voturi)    
        pariezi si pierzi.. (Vineri, 19 mai 2017, 17:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        1. ala este spatiu verde. se gaseste ca atare inclusiv in Registrul Spatiilor Verzi, la primarie - regver.pmb.ro

        2. un spatiu verde neintretinut, salbatic, este o adevarata oaza pentru un oras ca bucurestiul. un spatiu verde plin de gunoaie si boschetari este in totalitate vina autoritatilor locale. cum e posibil la 20 de metri sa ai gazon tuns la 2 saptamani si acolo nu, daca amandoua sunt in registru trecute ca facand parte din Parcul Tineretului?

        3. normal ca unii locatari sunt de acord.. sunt aia care isi plimba kilogramele in exces doar cu masina, inclusiv atunci cand se duc pana la magazinul din capatul strazii sa ia o paine. dar exista si locatari care nu au masina, sau care pretuiesc mai mult spatiul verde decat locurile de parcare. citeste din nou articolul - Dan Trifu locuieste chiar in zona in care se contruieste parcarea..

        4. parcul nu este doar al celor care locuiesc la 5, 10 sau 100 de metri de el. parcul este spatiu public. apartine tuturor. chiar daca nu locuiesc "in zona", am exact aceleasi drepturi ca cel care adoarme ascultand broastele din lac. pe acelasi principiu locuitorii din floreasca ar putea cere demoarea spitalului de urgenta, pentru ca e prea multa galagie de la sirenele salvarilor.
    • +10 (10 voturi)    
      spatii verzi (Vineri, 19 mai 2017, 16:24)

      rexulet [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      acolo este un loc in paragina fiindca dupa ce a fost dat in administrare de primaria capitalei , primariei sect.4, atentie - PENTRU AMENAJAREA UNUI PARC- ATAT piedone ca primar, cat si baluta ca viceprimar cred, aveau cu totol si cu totul alte treburi de rezolvat pentru cei care i-au ajutat sa ajunga la primarie sau pentru rudele lor (circuit de carturi si restaurante pentru copilasii lui in parc si langa parc) pentru care ei plateau o chirie de toata jena, sa sifoneze bani prin lucrari in parc (garduri metalice care inconjurau toate spatiile verzi) si care acum au fost demolate, poate nu stiti dar a fost construit si un patinuar in zona terenurilor pe care nu a patinat nimeni niciodata cu destuio bani pe care nu a fost bineinteles nevoit o "personalitate" ca piedone s-o justifice vreodata , sa aprobe tot felul de constructii de blocuri pe STR>MARTISOR sau VACARESTI care nu respecta nici o lege a disciplinei in constructii (aliniament, suprafata construita din suprafata totala, regim de inaltime etc, si care bineinteles nu au nici macar parcari subterane ( pe martisor deloc iar pe vacarest i insuficiente).
      daca sunt de buna credinta aparatorii spatiului verde (printre care ma aflu si eu) ar putea fi de acord cu o suprafata de 4000 m2 la intrarea dinspre b-dul tineretuli pe care sa se construiasca o parcaree supraetajata de 4, 5 sau mai multe etaje poate putin mai scumpa, dar mai utila 9mai aproape de blocurile de locuinte iar masinile mult mai bine protejata in anotimpul rece. un exemplu de compromis care poate i-ar multumi pe marea majoritate dintre consilierii primariei indiferent de culoare, cetatenii fara locuri de parcare si iubitorii de spatii verzi
      • +2 (2 voturi)    
        dar o parcare subterana nu se poate face?.. (Vineri, 19 mai 2017, 17:42)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui rexulet

        1. cine plateste pentru parcarea asta? din bugetul primariei, adica inclusiv din al celor care nu au masina sau nu locuiesc in zona?

        2. crezi ca cei care stau la parter vis-a-vis de noua parcare ar fi incantati sa rasara peste drum o parcare cu 5 etaje?..

        oricum, povestea asta cu parcarea pentru locatarii din zona e o aberatie trista. e ditamai parcarea gratuita la 300 de metri, sus la polivalenta. sta goala. bucuresteanul sedentar vrea sa aiba masina parcata fix in fata apartamentului, ca i se inmoaie oasele si moare daca merge prin parc 3 minute pana la parcare.

        pun pariu ca peste cateva luni se vor trezi in jurul parcului sute de idioti care vor dori si ei sa betoneze o bucatica de parc, sa aiba si ei sute de locuri de parcare la 2 pasi de bloc. mama prostilor e tot timpul gravida..
        • -1 (1 vot)    
          parcare subterana sau supraetajata (Vineri, 19 mai 2017, 21:53)

          rexulet [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          imi pare rau sa te anunt dar parcarea este tot timpul plina. ma plimb zilnic cu cainele pe acolo si obsarv. din cauza aceasta stiu si multe din cate se intampla in parc. si nu cred ca ar fi o problema cu o parcare la 60, 70 m de bloc mai ales ca acolo blocurile sunt construite la max 30m unul de altul, si au 10 etaje
          • +1 (1 vot)    
            asa sunt blocurile.. (Vineri, 19 mai 2017, 23:26)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui rexulet

            da, sunt blocuri de 10 etaje, construite unul langa celalalt. nu au locuri de parcare. cine isi cumpara apartament in bloc fara loc de parcare o face in cunostinta de cauza. cine isi cumpara masina fara sa aiba loc de parcare asigurat o face in cunostinta de cauza. ideea asta ca primaria trebuie sa ia de la toti un spatiu si sa-l dea doar unei parti din locuitori pentru ca ei au masina mi se pare meschina si ipocrita. de ce sa renuntam noi la parc si sa nu renunte ei la masini??
  • +15 (17 voturi)    
    A distruge parcurile, atentat la sanatatea noastra (Vineri, 19 mai 2017, 15:49)

    artistul000 [utilizator]

    Cei care nu inteleg asta ... sunt acei oameni limitati (scuzati-ma ca spun asta, dar asa este). Pentru ei conteaza doar ce vor baga in gura si turna pe gat.

    Sunt o multime de alte zone pe care pot fi construite parcari supraetajate in tot bucurestiul, nu doar in sectorul 4.

    Dar asta se intampla pentru ca avem oameni fara viziune, fara cultura. fara educatie in toate structurile administrative.
    • -9 (13 voturi)    
      Nu stai in zona (Vineri, 19 mai 2017, 16:03)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      Altfel ai stii ca ala nu e un "parc" ci e un teren maidan.
      • +5 (5 voturi)    
        asa si? (Vineri, 19 mai 2017, 16:57)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        terenul maindan cine l-a cultivat acolo? extraterestrii? daca si matale iti torni moloz in balcon, moloz ramane, nu se transforma in sera sau gradina suspendata. nu mai faceti, bre, atata pe neputinciosii!
      • +1 (1 vot)    
        Este un maidan pentru ca cei ce trebuiau (Vineri, 19 mai 2017, 17:37)

        CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        sa amenajeze un parc au "uitat" sa o faca. Erau prinsi cu alte chestii. Cum ar fi devalizarea bugetului S4.
      • 0 (0 voturi)    
        treziti-va (Vineri, 19 mai 2017, 21:58)

        rexulet [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        tatutule chiar esti atat de spalat pe creier de antena 3 ? acel teren ar fi trebuit sa fie amenajat dupa ce a fost atribuit de primaria capitalei primariei sect.4.
        ar fi trebuit sa se faca tot parc dar aici este smecheria unor primari. lasa terenul in paragina si pe urma fac ce vor ei cu el sau il atribuie sau il inchiriaza pe sume modice si spagi mari.
  • +11 (11 voturi)    
    repetitie (Vineri, 19 mai 2017, 16:00)

    frum [utilizator]

    Asa a fost si la noi in sect 6, la Lujerului- Virtutii... si s-a facut o parcare mare, frumoasa... si apoi in cativa ani a fost retrocedata.... si acum s-au ridicat niste blocuri in acel loc... iar inainte era spatiu verde cu loc de joaca... luati aminte...
  • +6 (6 voturi)    
    ce analfabet acest primar (Vineri, 19 mai 2017, 16:07)

    codo [utilizator]

    Abia se exprima, saracu, si recurge la niste argumente de doi bani: asa vrea omu, ce sa-i faci? doar nu ne apucam acum sa respectam legea, Doamne fereste! Pe stilul lui firuca-matracuca: consultam pe cine trebuie ca sa iasa cum vrem noi. Ce vin astia cu fineturi de genul legalitate, respectat legea si hotararile judecatoresti? Traim in Romania si cat timp parcul auto se extinde (adica mereu) vom construi si noi parcari.
    • +2 (2 voturi)    
      Un analfabet care-si doreste sa fie (re)ales (Vineri, 19 mai 2017, 17:40)

      CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui codo

      inca un mandat, si inca unul si tot asa. Respectarea legii este o chestiune facultativa.
  • +8 (10 voturi)    
    Subterana!! (Vineri, 19 mai 2017, 16:12)

    Alfabetix [utilizator]

    Imbecilii astia nu au auzit de parcarea subterana?
    Avem in Bucuresti la Universitate una proaspata.
    Degeaba suntem cel mai bogat oras din Romania daca s-au strans toti trogloditii aici :(
  • +8 (10 voturi)    
    back to the future (Vineri, 19 mai 2017, 16:12)

    cici balerina [utilizator]

    Si ce ii opreste sa faca o parcare subterana si parc la nivelul solului?
    E prea SF pentru Bucurestiul anului 2017, trebuie sa asteptam aparitia masinilor zburatoare ca sa se inventeze si in Romania parcarile subterane?
  • +10 (10 voturi)    
    proiectul trebuie oprit (Vineri, 19 mai 2017, 16:21)

    OpritiDesertificarea1 [anonim]

    Dupa ce i-au agitat pe soferi amendandu-i ca parcheaza ilegal, acum vor betona fiecare particica din parcul Tineretului + Copilului (lasate de izbeliste si pline de gunoi) sub pretextul ca ii ajuta sa parcheze.
    Vor face legal asta, caci vor invoca faptul ca bucatile(chiar daca sunt verzi) pe care betoneaza sunt mai mici de 10% din parcul mare !
    Asta in prima faza, caci in a doua faza, o date scoase din zonnele verzi, parcarile vor fi date samsarilor imobiliari !
  • +12 (12 voturi)    
    parcul Tineretului (Vineri, 19 mai 2017, 16:28)

    manon [utilizator]

    Dati parcul inapoi bucurestenilor. Ati retrocedat fraudulos destul din el, opriti-va! Este teren viran pe malul Dambovitei cat vrei de la blocurile inalte pana la iesirea din Bucuresti, faceti acolo cate parcari vreti.
  • +5 (5 voturi)    
    Parcare etajata (Vineri, 19 mai 2017, 16:48)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Si parc la pachet..dar ce stie bizonii
  • 0 (0 voturi)    
    Parcare subterana (Vineri, 19 mai 2017, 17:21)

    micul_licurici [utilizator]

    Faceti parcare subterna, iar deasupra spatiu verde
  • +1 (1 vot)    
    mda... (Vineri, 19 mai 2017, 17:51)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    e greu sa faca o parcare subterana si sa lase parc deasupra ?
    • 0 (0 voturi)    
      parcarre (Vineri, 19 mai 2017, 22:02)

      rexulet [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      as fi de acord si cu dv. si cu cel dinainte dar trebuie sa va anunt ca acolo a fost teren malastinos. ar greu dar nu imposibil sa se construiasca, asa cum am spus in comentariul meu de mai sus, o parcare supraetajata.
  • 0 (0 voturi)    
    parcare sub parc (Vineri, 19 mai 2017, 23:25)

    marsman [utilizator]

    In toate marile orase sunt construite parcari sub parcuri. Costa, dar in timp, merita o asemnea abordare.
    • 0 (0 voturi)    
      parcari cu plata.. (Sâmbătă, 20 mai 2017, 11:02)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui marsman

      "in toate marile orase" unde esti amendat daca ai parcat neregulamentar si trebuie sa platesti pentru locul de parcare construit sub parc?

      daca in Bucuresti s-ar respecta legea si s-ar da amenzile de rigoare pentru parcat aiurea, sigur s-ar apuca multi de construit parcari pentru ca ar fi o afacere, asa cum este si prin alte parti. dar cand toti amarastenii vor loc de parcare gratis.. treaba se complica.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version