Arhiepiscopia Romano-Catolica Bucuresti: Ii solicitam public primarului general sa infirme faptul ca Daiana Voicu, managerul dezvoltatorului proiectului Cathedral Plaza, este nasa sa de la casatorie

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 17 mai 2017, 16:30 Actualitate | Administratie Locala

Postare Francisc Dobos
Foto: Hotnews
Arhiepiscopia Romano-Catolica Bucuresti (ARCB) solicita public primarului general sa infirme faptul ca Daiana Voicu, managerul dezvoltatorului proiectului Cathedral Plaza este nasa sa de la cununia civila. Reactia Arhiepiscopiei vine dupa ce Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, a cerut inlocuirea purtatorului de cuvant al ARCB pentru comportament inadecvat pe retelele de socializare. Francisc Dobos a postat recent pe pagina sa de Facebook ca Daiana Voicu, managerul dezvoltatorului proiectului Cathedral Plaza, este nasa sa de cununie a Gabrielei Firea.

"Se pare insa ca actualul Primar general s-a inregimentat in grupul de sprijin al investitorului, iar noi ii solicitam public sa infirme faptul ca Daiana Voicu, managerul dezvoltatorului proiectului Cathedral Plaza este nasa sa de la casatorie. Se pare ca aflarea acestei legaturi a si declansat reactia sa vehementa impotriva purtatorului de cuvant al Arhiepiscopiei. S-a putut observa la emisiunea Antena 3 cum doamna Firea a vorbit indelung de aprobarea data de Arhiepiscopul Ioan Robu, folosind expresiile doamnei Daiana Voicu. Justitia a spus insa ca Millennium Building Development nu avea aprobarea notariala, nici avizele Ministerului Culturii si Ministerului Lucrarilor Publice, si nici aprobarea de la autoritatea competenta, si de aceea am castigat procesul. Daca informatia nu este corecta, atunci Primarul general poate sa ne acuze de calomnie sau de barfa, dar daca este adevarata, atunci explica pe deplin motivele care intarzie desfiintarea cladirii ilegale. Speram ca raspunsul la aceasta solicitare publica sa vina mai repede decat dispozitia de desfiintare a Cathedral Plaza pe care o asteptam de 5 ani!", a comunicat ARCB intr-un comunicat de presa emis miercuri.

In ceea ce priveste dorinta primarului Gabriela Firea de a avea cu ARCB o relatie bazata pe respect si incredere, Arhiepiscopia spune ca a incercat tot timpul acest lucru.

"Dorintei de incredere si respect reciproc noi i-am dat curs in permanenta, asteptand de 5 ani cu incredere si respect o dispozitie a Primarului general prin care sa se puna capat ilegalitatii, asteptand sa fim primiti intr-o audienta, daca nu pentru ceea ce reprezentam in societatea romaneasca, macar pentru drepturile obtinute in instanta, insa am fost tratati cu aroganta si lipsa de respect, fiind tinuti la usa Primariei si intampinati de un consilier fara nicio competenta legala. In plus, Arhiepiscopul mitropolit al Arhidiecezei romano-catolice de Bucuresti nu a fost primit niciodata, in nicio audienta, nu i s-a transmis nici macar un refuz politicos, argumentat al unei astfel de atitudini ostile. De fapt, pe 24 iunie 2016 Arhiepiscopul a felicitat-o pe doamna Firea cu ocazia inceperii misiunii sale de edil al capitalei, semnalandu-i ca are obligatia de a pune in aplicare decizia de desfiintare si totodata cerandu-i o audienta. Nici pana azi, Arhiepiscopia nu a primit raspuns la acea adresa. Si atunci, cine vorbeste de respect reciproc si incredere, Primaria capitalei?", se arata in comunicatul ARCB.

In plus, ARCB cere Primarului general al Municipiului Bucuresti sa constate conflictul si sa ia masurile de rigoare in ce priveste arhitectul sef al capitalei, dl. Adrian Bold, unul dintre autorii avizelor nelegale care au stat la baza constructiei Cathedral Plaza, dar si sustinatorul mentinerii acestei constructii in contra dispozitiilor hotararilor judecatoresti definitive.

ARCB sustine ca  somatia publica adresata  de Primarul general catre I.P.S. Mons. Dr. Ioan Robu, Arhiepiscop Mitropolit al Arhiepiscopiei Romano-Catolice,  este o strategie imprumutata de la proprietarul cladirii si ca misiunea incredintata Primarului general este de a apara si comunitatea romano-catolica, nu numai pe cea a afaceristilor.

"A afirma ca aceasta cladire "are toate documentele", contravine nu numai hotararilor judecatoresti care constata contrariul, ci si unei minime diligente administrative care presupune o verificare a documentatiei din care lipsesc avizele si acordurile prevazute de lege.(...) Tinem sa precizam ca solicitarile noastre de a se pune in executare o hotarare judecatoreasca nu pot fi calificate drept presiuni publice, ci reprezinta o atitudine publica ce ar trebui urmata de toate persoanele vatamate prin actele ilegale ale autoritatilor publice, astfel incat avem convingerea ca dam un exemplu pozitiv societatii actuale care s-a resemnat in fata abuzurilor administratiei si a puterii financiare a afaceristilor.", se arata in comunicatul ARCB.

In plus, ARCB acuza ca in mod intentionat Primaria Municipiului Bucuresti incearca sa creeze o confuzie intre exprimarea vointei de a pune in aplicare hotararea judecatoreasca prin emiterea dispozitiei de desfiintare a constructiei ilegale C.P. si modalitatea tehnica prin care aceasta vointa se va duce la indeplinire.

"xecutarea sentintei civile nr. 2520/2012 a Tribunalului Dambovita prin care Primarul general al Municipiului Bucuresti este obligat sa emita Dispozitia de desfiintare a cladirii Cathedral Plaza, nu presupune emiterea unei autorizatii de desfiintare, ci doar a unui act de executare sub forma unei Dispozitii a Primarului general. Aceasta afirmatie nu apartine doar Arhiepiscopiei Romano-Catolice de Bucuresti, ci este concluzia la care a ajuns in mod irevocabil Curtea de Apel Constanta (Decizia 89/2016).

Numai pentru emiterea unei autorizatii de construire/desfiintare este necesar avizul Ministerului Culturii si Identitatii Nationale (M.C.I.N.). Nu exista nicio norma juridica in vigoare care sa impuna eliberarea unui aviz din partea M.C.I.N. pentru a se emite Dispozitia de desfiintare. Inexistenta unei astfel de proceduri este justificata prin caracterul executoriu si autonom al hotararii judecatoresti, a carei cenzura nu poate fi facuta de nicio autoritate publica si nici de un sondaj de opinie, intrucat ar reprezenta o ingerinta in sfera puterii judecatoresti, inadmisibila intr-un stat de drept.

In mod intentionat Primaria Municipiului Bucuresti incearca sa creeze o confuzie intre exprimarea vointei de a pune in aplicare hotararea judecatoreasca prin emiterea dispozitiei de desfiintare a constructiei ilegale C.P. si modalitatea tehnica prin care aceasta vointa se va duce la indeplinire. Pentru emiterea actului administrativ impus de instanta Primarul general are la dispozitie toate mijloacele necesare. Insinuarea sa din data de 12.05.2017 in sensul ca i s-ar cere aducerea la indeplinire a hotararii judecatoresti prin incalcarea legii, nu face decat sa sublinieze opozitia nelegitima fata de dispozitia data de sistemul judiciar din Romania", se arata in comunicatul ARCB.

"Sustinand ca anterior emiterii dispozitiei este necesar sa se stabileasca modalitatile tehnice si estimarea costurilor, Primaria nu face altceva decat sa confirme ca se cauta mijloace pentru impiedicarea punerii in executare a hotararii de desfiintare a cladirii C.P., lasandu-se sa se inteleaga faptul ca aceste elemente ar putea bloca executarea obligatiei stabilita de instanta, ceea ce este inacceptabil. De altfel, initierea celor doua proceduri anterioare a dovedit prin obiectivele fixate ca, pe de o parte sunt cautate masuri pentru mentinerea constructiei ilegale (cum este, de exemplu, ¬evaluarea impactului structurii C.P. asupra sigurantei in exploatare¬), iar pe de alta parte ca a dus la intarzierea de peste 2 ani a emiterii actului impus de instanta", explica ARCB.

Gabriela Firea, primarul general al Capitalei,  a cerut marti intr-o scrisoare adresata Arhiepiscopului Ioan Robu,  inlocuirea din functia de purtator de cuvant al Arhiepiscopiei Romano-Catolice din Bucuresti a preotului Francisc Dobos, pe care il acuza de conduita inadecvata pozitiei sale de prelat si de reprezentant oficial al Bisericii Catolice. Firea sustine ca Francisc Dobos a avut "luari de pozitie total inadecvate, atat prin comunicate oficiale cat si prin postari pe retelele de socializare".

"Nu vreau ca relatiile dintre Primaria Capitalei si Arhiepiscopia Romano-Catolica sa fie incordate din cauza faptului ca o persoana nu intelege sa se comporte in mod civilizat. Poate n-ar fi rau ca preotul Francisc Dobos sa citeasca o predica tinuta de Papa Francisc cu ceva vreme in urma, in care am gasit un citat foarte elocvent pentru situatia in care ne aflam: "Ati auzit ca s-a spus celor din vechime: Sa nu ucizi! Dar eu va spun ca oricine se manie pe fratele sau va fi condamnat la judecata. Cu aceasta Isus ne aminteste ca si cuvintele pot sa ucida! Cand se spune despre o persoana ca are limba veninoasa, ce vrea sa se spuna? Ca ucid cuvintele ei! De aceea, nu numai ca nu trebuie atentat la viata aproapelui, dar nici nu trebuie revarsat asupra lui veninul urii si lovit cu calomnia. Nici nu trebuie sa fie vorbit de rau. Ajungem la barfa: si barfa poate sa ucida, pentru ca ucide faima persoanelor! Si este atat de urat a barfi"", a declarat primarul general, potrivit unui comunicat emis de Primaria Capitalei.

In finalul scrisorii, Edilul Sef si-a exprimat speranta edificarii unei relatii bazate pe incredere si respect reciproc intre Primaria Capitalei si Arhiepiscopia Romano-Catolica.

Ce a postat Francis Dobos pe pagina de Facebook in ultiumele zile:






Citeste mai multe despre   






















32058 vizualizari

  • +73 (77 voturi)    
    /// (Miercuri, 17 mai 2017, 16:34)

    hmara [utilizator]

    Zi-ne Firuto, tzatzo, asa este ?
    • +10 (10 voturi)    
      dar (Joi, 18 mai 2017, 9:22)

      normalpeople [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Mai incape loc de indoiala? Este evident ca ARCB are dreptate. Au justitia de partea lor.
      Problema e ca bucurestenii de ani de zile voteaza un partid corupt in fruntea primariei, carora nu le pasa de lege. Mai mult, trec la amenintari si intimidari de tip comunist daca le sunt amenintate interesele. Sunt periculosi, dar ma bucur sa vad ca mai sunt oameni integri care se lupta cu ei.
    • +3 (3 voturi)    
      nu-i tzatza, (Joi, 18 mai 2017, 13:20)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      omu' ala stie mai bine, e tzoapa!
  • +76 (80 voturi)    
    ! (Miercuri, 17 mai 2017, 16:39)

    tudorr [utilizator]

    Bravo domnule, desi nu suport popii/preotii cum vreti sa le spuneti, iata ca sunt si oameni faini si cu coloana vertebrala! O data vede nasul **** finii!
  • +57 (57 voturi)    
    Firea (Miercuri, 17 mai 2017, 16:44)

    hamurabi [utilizator]

    "toapa" ? "tupeu" ? Daca ma gandesc bine cred ca are dreptate !
    • -49 (57 voturi)    
      Cam lumesc comunicatul "bisericii".. (Miercuri, 17 mai 2017, 17:14)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

      intra in dispute verbale de joasa speta. Iar toapa, tupeu, nu sunt sintagme bisericesti, dar e totusi un progres pentru urmasii unora care ardeau oameni pe rug cu ceva timp in urma.
      • +29 (33 voturi)    
        uneori n-ai de ales (Miercuri, 17 mai 2017, 18:14)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Cu tsoapa tupeista nu ai cum vorbi frumos, ca te considera fraier. La tsoapa daca nu bagi jumate de injuratura nici nu te baga in seama.
  • +69 (69 voturi)    
    Asta deja (Miercuri, 17 mai 2017, 16:52)

    Bazil [utilizator]

    se crede presedinte al Romaniei.
    • +62 (64 voturi)    
      mi-a placut faza cu sondaju... (Miercuri, 17 mai 2017, 17:09)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      pentru ca dupa mintea ei... deciziile judecatoresti se pot anula de votul populatiei...
      atat o duce mintea!
      • +4 (4 voturi)    
        neah (Joi, 18 mai 2017, 7:12)

        404.8 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        o fi asta tatal nashei, sau e doar o parere gresita?

        http://www.cugetliber.ro/stiri-politica-fostul-judecator-marin-voicu-cetatean-de-onoare-al-municipiului-constanta-276662

        deci, sa cugetam:
        la vremuri noi, tot noi sau tot ei?
    • +7 (7 voturi)    
      Cum sa mearga tara asta bine (Joi, 18 mai 2017, 11:46)

      mdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Cand la conducere ai o adunatura de prompteristi, oieri, soferi, hoti profesionisti etc. Sa-mi arate cineva un om cu scoala facuta corect si competent? Criteriul de baza sa ajungi sus e sa fii smenar. Imi da impresia ca tineretul se lupta cam degeaba cu gunoaiele astea. E ca la alba neagra: iti dau impresia ca au facut ceva, dar pana descoperi adevarul ai ramas "si cu dureri si cu banii luati". Trist.
  • +73 (75 voturi)    
    Gata , m-ati convins : (Miercuri, 17 mai 2017, 16:52)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    Romano - Catolic ma fac !!!

    Asa da atitudine !!!!

    #RESPECT_ARCB_!!!!!!!!
  • +73 (77 voturi)    
    Spun Fireo, e cum zice popa sau cum zici tu? (Miercuri, 17 mai 2017, 16:53)

    Andradda [utilizator]

    Ce atatea ascunzisuri si eschive? Ti-e rusine cu nasii tai de nunta?
    Spune-le popilor daca e adevarat (sau nu) ca nasa ta de cununie e managerul Cathedral Plaza si gata povestea!
    Nu de alta, dar in cazul asta oricum n-ai cum sa minti, pt ca popimea are grija de catastifele ei, indiferent ca sunt ortodocsi, catolici sau de alta religie.
    Si dupa ce clarifici situatia cu Mam'mare, mergeti mai departe cu dihonia..
    Dar cand vii cu excremente de genul "fac referendum ca sa decida bucuresteniii daca trebuie daramata CP," inseamna ca esti de-a dreptul idioata, ca sa nu spun ca traiesti pe alta planeta, adica planeta Voluntari a sotiorului plagiator Pandelica!
    In afara de asta, cred ca ar fi primul referendum, pe plan mondial, in care cetatenii sunt chemati sa decida aplicarea (sau nu) a unei sentinte judecatoresti definitive!

    Toanto!
    • +31 (31 voturi)    
      Nici macar referendum (Miercuri, 17 mai 2017, 18:04)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Sondaj. Adica intreaba 200 de oameni pe strada si trage o concluzie statistica.
    • +5 (5 voturi)    
      nu este "ce zice popa" (Joi, 18 mai 2017, 8:59)

      CristioanR [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      In cazul de fata nu-i vorba de "ce zice popa" in biserica, ci de un fapt perfect obiectiv si demonstrabil, calitatea de nasha a managerului Diana!
  • +66 (68 voturi)    
    Cuvintele TOAPA si TUPEU... (Miercuri, 17 mai 2017, 16:56)

    Observator roman [utilizator]

    ...trebuie scrise pe cladirea Primariei Bucurestiului ca sa ne reamintim cine a ajuns sa conduca un oras de 2 milioane de locuitori...
    • +3 (3 voturi)    
      nu sunt de acord cu Firea, insa (Joi, 18 mai 2017, 9:28)

      IonToader1 [anonim] i-a raspuns lui Observator roman

      despre majoritatea celor care s-au dus la vot si au votat-o si despre cei care nu s-au dus la vot, nu ai nimic de spus?
  • +61 (63 voturi)    
    :)) (Miercuri, 17 mai 2017, 16:59)

    cvi [utilizator]

    Am trait sa o vad si pe asta: sunt de acord cu biserica!
    #fmmgabi
  • +55 (57 voturi)    
    Ca sa nu mai spun... (Miercuri, 17 mai 2017, 17:03)

    Andradda [utilizator]

    ...de ineptia vehiculata de Firea, cum ca demolarea unei cladiri costa de doua ori mai mult decat construirea ei. (se tot vorbeste de absurda suma de 70 milioane de euro pt demolare)
    Ca ar avea 4 niveluri la subsol.
    Ei si?
    Numai bine ca nu mai trebuie sa transportati molozul, il bagati tot la subsol si consolidati si terenul cu ocazia asta. Sau daca nu, puteti folosi subsolul pt orice altceva, magazie, depozit, etc, pt ca pe popi nu-i deranjeaza ce-i sub pamant, ci doar ce-i deasupra!

    Toanto!
    • +21 (21 voturi)    
      Poate fi (Miercuri, 17 mai 2017, 18:09)

      Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      si o parcare la subsol, desi romanii nu vor sa parcheze in parcarile amenajate cu plata.
  • +44 (46 voturi)    
    uraaaaat (Miercuri, 17 mai 2017, 17:08)

    liviu_ [utilizator]

    i-au dat-o astia de la ARCB mai rau decat i-a dat-o barbasu in ultimii 10 ani!
  • +5 (35 voturi)    
    pai (Miercuri, 17 mai 2017, 17:11)

    hamham [utilizator]

    cam multe comentarii jignitoare la adresa tzoapei.
    putin respect pentru functie va rog.
    • +25 (25 voturi)    
      . (Miercuri, 17 mai 2017, 19:26)

      Evq [utilizator] i-a raspuns lui hamham

      *doamnei țoape
    • +1 (1 vot)    
      Arhiepiscopia Romano Catolica persecutata (Joi, 18 mai 2017, 16:38)

      Armonie.pace [anonim] i-a raspuns lui hamham

      Mi-e si jena sa constat cine vrea sa ne fie presedintele Tarii;
      -O persoana care continua demolarea Bisericilor Greco Catolice inceputa de Ceausescu !
      BRU-plange dupa Biserica demolata in 15Nov.2016 in Str.Navigatiei 54.Bucurestii Noi.Asta-i crima religioasa, culturala,istorica, etc.fata de Minoritati.
      _Cineva care isi permite sa batjocoreasca DECIZIA JUSTITIEI referitoare la demolarea gigantului construit langa Catedrala MONUMENT ISTORIC din centrul capitalei.
      -Cea care discrediteaza pe un Episcop Catolic...
  • +45 (47 voturi)    
    nu cereti ca vi se va da o hirtie falsa (Miercuri, 17 mai 2017, 17:16)

    mnicku [utilizator]

    toapa-i instare de orice.
    Oricum felicitari aveti singe-n voi

    curios cind vor intra la puscarie cei nu respecta hotarirea judecatoreasca? si de a demola constructia ilegala
  • +49 (51 voturi)    
    in sfarsit (Miercuri, 17 mai 2017, 17:21)

    CosminGeorge [anonim]

    cineva cu replica la tzoapa,incompetenta asta
  • +39 (41 voturi)    
    Tzoapa de Voluntir (Miercuri, 17 mai 2017, 17:33)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Daca nu enasa de casatorie, sigur e mafiota din Ciua Rosie pe care impostoarea Firea o reprezinta cu succes.Asta e PSD = FURT
  • -29 (33 voturi)    
    un nou scandal, cu tzoape, shuti... (Miercuri, 17 mai 2017, 17:38)

    demaGOGU [utilizator]

    ...si popi in coada, iesit de nicaieri si care merge catre nicaieri!

    devine din ce in ce mai greu de respirat aerul in Romanika...
    • +4 (4 voturi)    
      si? cand te sufoci? (Joi, 18 mai 2017, 8:35)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      asta e comentariu d-ala gen Lavrov: "lucruri care duc spre nicaieri" retorica de cacat atunci cand evidentele sunt atat de clare incat chiar nu ai ce sa mai spui
      referitor la aer: tu nu te mai sufoci odata?
    • +4 (4 voturi)    
      toapa toapelor (Joi, 18 mai 2017, 10:13)

      rexulet [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      si cu oameni ca dv. chiar letal in bucuresti
  • -21 (27 voturi)    
    Avocatul lui firea (Miercuri, 17 mai 2017, 18:02)

    Casargoz [utilizator]

    Eu as zice ca pynctul.de vedere al arhiepiscopiei romano-cattolice e cam neortodox. Cum sa intinezi taina botezului sau a cununiei. Nici in calabria biserica nu indrazneste sa ceara numele nasilor, e pacatul omertei.
  • +24 (26 voturi)    
    ce fraiera... (Miercuri, 17 mai 2017, 18:15)

    Nevermind [utilizator]

    Daca tacea, poate trecea. Asa... s-ar cam putea sa i se lipesca eticheta de TZOAPA :D
  • +17 (17 voturi)    
    . (Miercuri, 17 mai 2017, 19:28)

    Evq [utilizator]

    Ce diferență când îți amintești cum popa de la Voluntari îi lăuda pe preafericiții primari pentru că pupat brâul Maicii Domnului.
  • +19 (21 voturi)    
    da (Miercuri, 17 mai 2017, 20:19)

    gelu antigelu [utilizator]

    bine punctat insa nu inteleg de ce nu se fac plangeri penale in serie pentru toti (Primarie, Ministerul Culturii, alte institutii) cei care obstructioneaza punerea in aplicare a unei decizi judecatoresti. E simplu. Se fac plangeri penale pentru conducatorii respectivelor institutii. Si n-o sa le placa. Acolo la penal nu merge cu gargara din comunicatele de presa.
    • +7 (7 voturi)    
      pt ca (Joi, 18 mai 2017, 8:39)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      draga gelu, o plangere penala se consuma intr-un tribunal obscur si te termina cu o decizie a unei instante, de care poate nu aude multa lume decat daca vreun jurnalist zelos urmareste subiectul.

      DAR lumea trebuie sa si vada ce TOAPA ordinaro-manelisto-kichoaso-nemernico-incompetenta, proasta de da in gropi (si are destule) s-a cocotat in fruntea PMB.
      Si mai ales cat de idioti au fost cei care a votat-o....
  • -7 (9 voturi)    
    ...cathedral... (Joi, 18 mai 2017, 7:35)

    Sorin Constantin [anonim]

    Scandal mare a fost în timp cu acesată clădire,că ar fi existat acceptul cardinalului Robu,că nu ar fi existat,că un număr de etaje ale clădirii urmau să fie date gratuit bisericii catolice,parcă 3,și cînd s-a aflat că blocul va avea mai multe etaje decît în proiectul inițial,s-a considerat că vecinul ar trebui să mai primească 1,2 etaje,dar dezvotatorul nu a acceptat așa ceva,și de aici ar fi izbucnit dihonia.
    Totuși trebuie să punem caii în fața carului și să vedem că această clădire foarte înaltă,construită în centrul Bucureștiului,s-a realizat într-o perioadă în care existau un primar general,Oprescu parcă,un primar de sector,feluriți funcționari publici cu responsabilități în domeniu,etc...Pe ei nu îi întreabă nimeni,cum s-a putut construi așa ceva și care acum trebuie dărîmat?Acolo e marea bubă,și abia după aceea să vorbim despre dezvoltator că a respectat sau a încălcat vreo lege....
  • +5 (5 voturi)    
    Subiect mai interesant (Joi, 18 mai 2017, 8:12)

    Pac-pac [utilizator]

    E mai interesanta provocarea catolicilor decat elucubratiile toapei referitoare la un eventual referendum care vizeaza punerea in aplicare a unei sentinte judecatoresti definitive.
  • +7 (7 voturi)    
    Ce sa infirme, oameni buni?! (Joi, 18 mai 2017, 8:56)

    CristioanR [utilizator]

    Astia nu sunt sanatosi la cap?!

    Intentiile sau moralitatea duamnei Fierea sunt kestii subiective, pot exista pareri pro si contra.

    Dar calitatea de nasha de casatorie, exact ca lumina zilei sau valoarea lui pi, este ceva strict OBIECTIV, masurabil, usor de dovedit cu acte!

    Nu este nevoie de nicio discutie, de nicio confirmare, Diana (ortografia agrmata denota orientarea politica) ESTE nasha Gabitzei!
  • +7 (7 voturi)    
    penal de la A la Z (Joi, 18 mai 2017, 9:26)

    napocanul [utilizator]

    Ceea ce a facut si face primarul general al capitalei este penal de la inceput (construire) si pina la sfirsit (nu vrea demolare).

    Punctul de vedere al ARCB este corect, dar ... Firea este "Fi(i) rea" pe linga tupeista si toapa.

    Tribunalul este solutia in continuare.
  • -11 (15 voturi)    
    Farisei (Joi, 18 mai 2017, 9:42)

    stos [utilizator]

    ARCB, o adunătură de farisei, să spună cum și-au negociat cu antreprenorul un etaj în blocul cu pricina.
    • +9 (9 voturi)    
      documentat? (Joi, 18 mai 2017, 10:03)

      napocanul [utilizator] i-a raspuns lui stos

      Detii niscaiva documente?
      • 0 (0 voturi)    
        clarificare (Vineri, 19 mai 2017, 10:14)

        stos [utilizator] i-a raspuns lui napocanul

        Numai dvs. credeți că se încheie în scris acte de mită.
  • +8 (8 voturi)    
    Asa e cu toapele votate de popor! (Joi, 18 mai 2017, 11:35)

    ComentNews [utilizator]

    cum s-ar spune ati mai mintit odata Poporul cu televizorul si uite asa domnita incompetenta dar volubila isi tot intinde plapuma peste tot si peste toate, mai nou si peste lege.

    Oare nu exista vreo posibilitate de a o ancheta pentru conflict de interese, obstructionarea justitiei si instigare la actiuni impotriva aplicarii legii? Chiar daca ar fi doar exercitiu de imagine, referendumul pentru a intreba aceeasi majoritate tembela care a cocotat-o in scaun, cu o intrebarea flagrant manipulatoare, tot inseamna o instigare la neaplicarea unei hotarari judecatoresti. Oare nu exista o cale de interventie pentru a o aduce pe domna Stirea in directia legii si in slujba unui Bucuresti civilizat?
  • +5 (5 voturi)    
    Capitalism de cumetrie (Joi, 18 mai 2017, 12:50)

    Opus Dei [anonim]

    Firea prefera sa dea bani pe panselute de milioane de lei bucata sau pe festivaluri de prost gust. Daca darama hidosenia de cladire, nu mai are bani pentru kitsch-uri si circ. In acelasi timp instiga la nerespectarea unei hotarari judecatoresti definitive. Vorba celor de la TNR, cum naiba a ajuns o toapa din Bacau, cu buletin de Voluntari, primar general al Bucurestiului?
  • +3 (3 voturi)    
    Fa Doino, da in judecata proprietarul, darama (Joi, 18 mai 2017, 13:20)

    deval [utilizator]

    monstruozitatea (conform deciziei definitive a instantei din 2011) dupa o licitatie corecta, cu verificarea stricta a cheltuielilor ! Pana termini demolarea se termina si procesul....Asta stie si portarul primariei, desi si el are nasi ..........
  • +1 (1 vot)    
    popa aici are dreptate, (Joi, 18 mai 2017, 16:27)

    Ponta [utilizator]

    De toape si tupeiste nu ducem lipsa dar, ne putem lipsi si de acesti popi marsavi si mercantili.
    Ma mir ca nu le este rusine sa mai apara in public. In locul lor m-as ascunde si nu as mai iesi la lumina decat atunci cand se duce mirosul marsaviei si ipocriziei.
    Vai de sutana sau mai bine zis de toala voastra.
  • +3 (3 voturi)    
    ce pretentii sa aveti de la pesedisti...... (Joi, 18 mai 2017, 22:02)

    Ghita2016 [utilizator]

    La astia,minciuna si hotia sunt ca aerul . Nu cred ca se accepta sa intre in PSD ,vreun om cinstit si cu scolile ,facute ,pe bune .Trebuie sa fi toparlan,excroc,hot,mincinos notoriu,prostituata,smenar,copiator de gen "ponta' ca sa poti fi sef in PSD,la orice nivel.
    Ar trebui Justitia sa ia atitudine si sa oblige Primaria Bucuresti sa treaca la fapte sau Biserica Catolica sa ceara despagubiri ,pana la daramarea mastodontului .Fiecare zi sa coste Primaria un 1-2 % ,ca s afie obligati sa treaca la fapte.
    Si legat de aceasta toapa pesedista ar mai fi o chestie...nimeni nu a verificat-o cum a "reusit" performanta sa-si bage in pamant 4 barbati ,fara ca sa fie suspectata de fapte penale?. S-a gasit moldoveanca s afaca pe onorabila,cand toata lumea stie ca era cu burta la gura,nesimtita pe cand barbatul ei,Firea nici nu se racise(cred ca era in a 6-a luna,nenorocita)cu marinerul .
    Firea este o moldoveanca ca mai toate ,astea venite cu chilotii pe ele si moarte de foame.Acuma dupa ce au praduit din greu,toate sunt meleonare ,nenorocitele.
  • 0 (0 voturi)    
    urat din partea ta, firea! (Vineri, 19 mai 2017, 10:01)

    revo [utilizator]

    S-o consideri pe nasi-ta doar subiect de barfa! O sa te bata Doamne, Doamne!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi