Primaria sectorului 4 vrea sa faca 13 parcari noi, printre care si doua de tip park&ride - la Piata Sudului si la statia de metrou IMGB

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 27 martie 2017, 17:36 Actualitate | Administratie Locala

Piata Sudului
Foto: Google Maps
Primaria sectorului 4 vrea sa faca 13 noi parcari in sector, printre care si doua de tip park&ride, la Piata Sudului si la statia de metrou IMGB. In total, acestea insumeaza peste 3.000 de locuri de parcare. Indicatorii tehnico-economici pentru cele 13 parcari vor fi discutati la sedinta Consiliului local sector 4 de vineri. Suma estimata de primarie pentru construirea lor este de circa 100 milioane lei.


1. Strada Secerei, intre Palatul Copiilor si Sala Polivalenta: parcare la sol de circa 750 locuri;

Valoarea estimata a investitiei este de 15,947,133 lei.

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare aproximativ 700 locuri" - in zona starzii Secerei din Sectorul 4 al Municipului Bucuresti. Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 21.000 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

2. Bd. C-tin. Brancoveanu nr. 130, bl. 35: parcare 160 de locuri cu doua nivele;

Valoarea estimata a investitiei este de 13,421,769 lei.

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1560 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

3. Str. Caramidarii de Jos : parcare de 78 locuri cu doua nivele (parter si terasa);

Valoarea estimata a investitiei este de 4,465, 327 lei.

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1360 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie. Avand in vedere cele mai sus mentionate, supunem spre aprobare Consiliului Local al Sectorului 4 indicatorii tehnico-economici la faza "Studiu de Fezabilitate" a investitiei, asa cum a fost intocmita de catre proiectant", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.


4.  Intersectia str. Covasna cu aleea Dorohoi: parcare cu 168 locuri, dispuse pe doua nivele (parter si etaj);

Valoarea estimata a investitiei este de  6,346,470 lei;

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii  "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare intersectia str. Covasna cu aleea Dorohoi".  Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1617 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

5.  Statia metrou IMGB - Sos. Berceni: parcare cu 346 locuri la sol;

Valoarea estimata a investitiei este de  7,356,003 lei;

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare statia metrou IMGB - Sos. Berceni". Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 5315 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

6. Strada Izvorul Oltului, nr. 4, bl 33: parcare cu 104 de locuri, dispuse pe doua nivele (parter si etaj);

Valoarea estimata a investitiei este de  4,9 milioane lei;

"Sectorul 4 al Minicipiului Bucuresti a demarat, in anul 2016, procedura de achizitionare a unor servicii in vederea realizarii obiectivul de investitii "Elaborarea studiului de fezabilitate privind amenajare parcare str. Izv. Oltului nr. 4, bl. 33". Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1449 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

7. Intersectia Sos. Oltenitei cu Sos. Berceni, langa statia de metrou: parcare cu 360 de locuri dispuse pe patru nivele (parter, doua etaje si terasa);

Valoarea estimata a investitiei este de  15 milioane lei;

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari (P+2) pe o suprafata de 7000 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

8. In spatele Pietei Berceni-Oltenitei: parcare cu 210 locuri, pe doua nivele;

Valoarea estimata a investitiei este de  6,36 milioane lei;

"Din cauza lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 2700 mp, care va asigura fluidizarea traficului inzona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

9. Piata Big Berceni: parcare cu 113 locuri, dispuse pe 3 nivele (parter, etaj si terasa);

Valoarea estimata a investitiei este de  4,4 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 2400 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

10. Intersectia str. Straja cu str. Resita: parcare cu 95 de locuri la sol;

Valoarea estimata a investitiei este de  6,6 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1617 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

11. Str. Tomesti nr.11, bl. 14: parcare 133 locuri, dispuse pe doua nivele (parter si terasa);
Valoarea estimata a investitiei este de  6 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1886 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

12. Str. Anton Bacalbasa nr. 15, bl. 119: parcare cu 152 locuri;

Valoarea estimata a investitiei este de  6,6 milioane lei;

"Datorita lipsei locurilor de parcare, ca urmare a cresterii numarului posesorilor de autoturisme, parcarile existente au devenit insuficiente. Astfel, se impune necesitatea construirii unei parcari pe o suprafata de 1980 mp, care va asigura fluidizarea traficului in zona respectiva prin relocarea autoturismelor care in prezent ocupa caile de circulatie", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare prin care se aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.

13. Sos. Oltenitei, nr. 9, in curtea ADP : parcare cu 600 de locuri la sol;

Valoarea estimata a investitiei este de  29 milioane lei, insa suma cuprinde si construiorea unui centru multifunctional pentru servicii sociale in regim de zi si clinica medicala.


   


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

6317 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    O parcare subterana? (Luni, 27 martie 2017, 18:08)

    stoenec1 [utilizator]

    Nu se poate?
    • -4 (4 voturi)    
      Mai este nevoie ? (Luni, 27 martie 2017, 20:21)

      Melinte [utilizator] i-a raspuns lui stoenec1

      ce nevoie mai este, deja se ridica masinile si se dau amenzi,(treaba a fost deja rezolvata) ce nevoie mai este si de alte parcari ?
  • +2 (2 voturi)    
    ce sume :D (Luni, 27 martie 2017, 18:16)

    Nevermind [utilizator]

    La banii astia, unii ridica blocuri de locuinte cu finisaje de lux incluse, nu parcari din beton chior.

    Straja cu Resita, 890 eur/mp pentru o parcare la sol?!? Si vorbim doar de "constructie", pentru ca terenul nu se plateste.
  • +3 (3 voturi)    
    statia pacii (Luni, 27 martie 2017, 19:05)

    vlad.pe [utilizator]

    Acum 6 ani s-a facut o astfel de parcare la Pacii lângă Kaufland dar când s-a schimbat primarul a fost închisa desi a fost asfaltata pe banii primăriei.
    • +5 (5 voturi)    
      @vlad.pe (Luni, 27 martie 2017, 20:24)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      era locatie privata... a fost manarie intre fostu' primar si propietar..
  • +2 (4 voturi)    
    Mai bine decât nimic (Luni, 27 martie 2017, 19:23)

    mr_mojo [utilizator]

    Dar sunt mici; parcările de la metrou trebuie sa fie mari in ideea de a încuraja lumea sa lase mașina acolo și sa continue cu metroul. Și mai bine ar fi sa fie făcute cât mai aproape de capăt cu 2 beneficii: mai ușor de făcut pentru ca terenul e mai liber (și mai ieftin) și pentru ca nu vrem sa aducem mașinile in oraș pentru a le parca, ele trebuie lăsate cât mai departe de oraș.
    Si desigur, trebuie continuata construcția metroului; trebuiau sa fie acum 5-6 șantiere la metrou și un plan separat de interconectare in alte noduri decât cele existente (Unirii și Victoriei).
    • +2 (2 voturi)    
      Fără mașini nu-ți trebuie bulevarde. (Luni, 27 martie 2017, 20:51)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Trebuie făcute parcări care să preia mașinile parcate pe bulevarde și străzi.Atunci va fi o circulație fluentă în București.Și poate și curățenie.
  • -1 (3 voturi)    
    Imediat... (Luni, 27 martie 2017, 21:21)

    strelka [utilizator]

    Dupa fo` 20 de studii de fezabilitate in anii 2500 se va finaliza acest grandios proiect marca PCR reloaded aka P$D.
  • +1 (1 vot)    
    Cum va fi ? (Marţi, 28 martie 2017, 10:05)

    all23 [utilizator]

    Oare cum se vor simti cei care vor lua locuri de parcare in aceste locatii , vor plati pentru ele , dar cand vor iesi din aceste parcari vor vedea ca nu s-a schimbat nimic , locurile pe care ei le ocupau pe trotuare , spatii verzi , intersectii, treceri de pietoni etc. vor fi ocupate de altii ...
    Inainte de aplicarea de amenzi , care cica a inceput pentru unii nesimtiti de-a-dreptu' , cel mai bine ar fi sa se mearga pe o descurajare in bloc a posesorilor de autoturisme, adica sa fie tarife de parcare pentru toate autoturismele care nu au o parcare platita .
    Adica o taxa pentru orice autoturism de Bucuresti si Ilfov care nu are garaj sau loc de parcare , , undeva la 100 lei pe an . Pentru parcarile actuale , ar trebui ca locurile ( atatea cate sunt , sa fie scoase la licitatie, 1 loc de apartament , dar daca raman locuri pentru care nu se liciteaza , pot primi inca unul daca platesc dublul celei mai bune oferte . Masinile din Bucuresti ar scadea astfel cu cel putin 10 % intr-un an .
    Pentru nerezidenti ( neplatitori de taxe in Bucuresti ) tarifele de parcare , cu ora sau abonamente , ar trebui sa fie dublate . De asemenea se poate face si un inel central , in care nerezidentii ar trebui sa plateasca daca intra ......

    Toate astea se aplica in multe tari , dar nu au acolo idioti care voteaza liberalii , dar cer locuri de parcare gratis , la toata lumea ....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi