Cum au ajuns 5000 de oameni din cartierul Greenfield sa faca 2km in doua ore cu masina ca sa ajunga acasa. Ce a promis dezvoltatorul, ce vrea sa faca primaria si cum risca padurea Baneasa sa fie taiata in doua

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 23 februarie 2017, 18:30 Actualitate | Administratie Locala

Greenfield, unul din ansamblurile Impact
Foto: Impact SA
Primaria Capitalei a constituit joi un grup de lucru pentru deblocarea situatiei din cartierul Greenfield, unde locuiesc circa 5.000 de oameni. La finalul saptamanii trecute drumul forestier din Padurea Baneasa pe care circulau locuitorii ansamblului a fost inchis, in urma unei decizii definitive a instantei, acesta nefiind dedicat circulatiei rutiere, iar oamenii mai pot ajunge acasa doar prin DN1, pe Aleea Teisani, o artera cu o banda de circulatie pe sens, ceea ce a dus la blocaje severe si la proteste ale locuitorilor. In momentul in care a obtinut aprobare pentru construirea cartierului, dezvoltatorul s-a angajat ca va face inca o intrare in cartier, din Soseaua de Centura, insa acest lucru nu s-a mai intamplat, folosind complementar drumul forestier. Mai mult, dezvoltatorul a anuntat ca vrea sa extinda Greenfield cu inca 39 de blocuri. Asociatia EcoCivica reclama mai multe posibile ilegalitati facute de dezvoltatori si cere protejarea padurii Baneasa, reclamand ca drumul forestier, nu este dedicat masinilor si daca va fi asfaltat, taie padurea in doua.


Prima discutie a grupului de lucru a avut loc joi la Primaria Capitalei. La intalnire au fost prezenti reprezentanti ai directiilor de specialitate din PMB, ai Primariei Sectorului 1, ai Romsilva si ai Garzii Forestiere, precum si ai asociatiilor de locatari din zona si ai ONG-urilor interesate de acest subiect.


Locuitorii complexului rezidential au avut la dispozitie doua cai de acces, una prin DN1, pe Aleea Teisani si una prin  strada Erou Iancu Nicolae, pe langa Zoo Baneasa, apoi prin padure, pe drumul forestier. Foto: Google Maps

"Problema nostra este aceea ca nu avem o alternativa in caz de urgente. Din cauza inchiderii drumului, suntem 5000 de oameni care parcurgem deja 2 km in 2 ore. Speram ca si autoritatile sa constate ca este vorba de o situatie deosebita, sa tina cont ca in apropiere avem o scoala unde invata 800 copii. Trebuie sa se tina cont de oamenii care traiesc acolo pentru ca ei nu au nicio vina, au fost de buna-credinta cand si-au achizitionat o lucuinta in acest complex", au declarat reprezentantii Asociatiei de proprietari a cartierului, potrivit unui comunicat emis de municipalitate.


Reprezentantii dezvoltatorului au solicitat Primariei Generale, in numele asociatiilor de proprietari, initierea unui proiect de Hotarare de Guvern pentru transferul terenului in lungime de 350m (cu latimea 5-7 m) din proprietatea publica a statului roman in proprietatea Municipiului Bucuresti in scopul realizarii unui drum public, dar si urgentarea procedurilor privind trecerea drumului forestier din proprietatea Romsilva catre Municipiul Bucuresti.
 

La randul sau, reprezentantul Ministerului Apelor si Padurilor a explicat ca o solutie legala pentru deblocarea situatiei ar fi "scoaterea din fond forestier a suprafatei de 350 mp si posibilitatea de trecere a drumurilor in baza legii 192, din proprietatea publica a statului si administrarea Romsilva in proprietatea publica a municipiului Bucuresti".

Dan Trifu, reprezentantul Fundatiei EcoCivica a cerut Primariei Capitalei ca drumul forestier sa ramana drum forestier, asa cum este normal, iar dezvoltatorul sa gaseasca alta solutie.


"Imi cer scuze locuitorilor din cartier, dar le spun ca a pastra padurea este in interesul lor. Nu este de vina Primarul General, care a mostenit aceasta situatie, dar Primaria Generala are o vina majora pentru acest lucru, pentru ca ansamblul are PUZ-ul anulat definitiv de instanta. La momentul actual, dezvoltatorul nu are nici un act urbanistic valabil, pentru ca anularea PUZ-ului duce si la anularea celorlalte acte subsecvente acestuia, dezvoltatorul trebuie sa construiasca un nou acces din Centura", a declarat acesta.


Acesta reclama mai multe ilegalitati in construirea ansamblului.

"Ansamblul Greenfield a fost avizat cu doua cai de acces, una din SOSEAUA de CENTURA si alta din breteaua DN1, prin Aleea Teisani. Ansamblul a fost avizat cu incalcarea mai multor legi, inclusiv de mediu si urbanism. Motivele au fost atat de flagrante incat Planul Urbanistic Zonal, prin care ar fi trebuit sa se dezvolte ansamblul, a fost anulat, definitiv, de instantele din Romania, in prezent continuarea lucrarilor la ansamblu fiind ilegala, defapt infractiune. Ansamblul a fost avizat, cu cele doua cai de acces amintite, fara utilitati centralizate, fara aviz OCPI. Mai mult, a pozat cablul de alimentare cu energie prin padure, lucru interzis de lege. Primaria Generala a stiut de toate aceste incalcari ale legii, a indus in eroare celelalte autoritati si a mai si avizat planurile. Toate aceste lucruri, cu prezentarea de date false, au constituit si obiectul unei prime anchete penale in care Parchetul spune ca persoanele anchetate, din Primaria Generala, au fost gasite vinovate, SI-AU RECUNOSCUT VINA, dar fiind fara cazier, familisti si angajati, s-a luat decizia aplicarii unor amenzi. Destul de hilara solutia", scrie vicepresedintele fundatiei Ecocivica, Dan Trifu, pe pagina de Facebook.




Fundatia a militat in instanta pentru pastrarea drumului forestier, alaturi de Directia Silvica si a castigat procesul.

"In 2007-2008 dezvoltatorul cheama in judecata mai multe autoritati ale statului, printre care si Directia Silvica Ilfov, pt a i se permite accesul pe drumul forestier in vederea costruirii ansamblului. Anterior, solicitase accesul Directiei Silvice dar i s-a refuzat in baza prevederilor Codului Silvic. Se ajunge in instanta la Judecatoria Sectorului 1 cu o actiune pe fond. Se solicita instantei si emiterea unei Ordonante Presedintiale prin care sa se permita accesul pe drumul forestier. Instanta dispune ACCESUL, TEMPORAR, AUTO SI/SAU PIETONAL, pana la judecarea dosarului pe fond. Drumul forestier era consfiintit ca atare prin Amenajamentul Silvic, aprobat prin Ordin de Ministru, pentru Padurea Baneasa. In Planul Urbanistic General al Municipiului Bucuresti, din anul 2000, se mentiona o cale de acces, cu 6(sase!!!!) benzi prin acea zona a Padurii Baneasa. Era o intentie a Primariei dar care nu fusese avizata si de autoritatea silvica, care, oricum, nu putea aviza un asemena plan cu bulevard prin mijlocul padurii.  Dezvoltatorul a atacat si Ordinul de Ministru, cel cu amenajamentul silvic, ajungandu-se pana la Inalta Curte. Intre timp dosarul de la Judecatoria Sectorului 1 s-a suspendat pana la solutionarea exceptiei de nelegalitate a Ordinului de Ministru. Ordonanta Presedintiala era in vigoare si exista acces temporar pe drumul forestier.
Solutia Curtii de Apel, pastrata si de Inalta Curte, a fost ca drumul a fost si ramane forestier, Ordinul de Ministru fiind legal. Avand in vedere solutia data de Inalta Curte, Directia Silvica si Eco-Civica au solicitat Judecatoriei Sectorului 1 sa repuna pe rol dosarele cu accesul pe drumul forestier(fond) si cel cu Ordonanta. Ceea ce s-a si intamplat. Cele doua Instante au luat act de solutia Inaltei Curti, au reconfirmat ca drumul este forestier, inchis traficului auto, public", mai scrie Dan Trifu pe pagina de Facebook.


Ca masura imediata, primarul Gabriela Firea a anuntat ca echipaje mixte formate din politisti locali si politisti rutieri se vor afla in perioada urmatoare la intersectia DN1 cu Aleea Teisani pentru a fluidiza accesul locuitorilor in complexul rezidential.  

 
"Am initiat aceasta dezbatere pentru ca vorbim de o situatie care treneaza de ani de zile, iar pana in momentul de fata autoritatile nu au gasit nicio solutie. Mi-am dorit ca toti factorii implicati sa isi poata prezenta punctul de vedere, astfel incat sa putem analiza pasii ce trebuie facuti in continuare pentru gasirea unei solutii rapide, dar legale, pentru locuitorii din cartierul Greenfield Baneasa. Trebuie sa identificam o solutie care sa tina cont si de confortul locuitorilor, dar care sa respecte imperativele de protejare a mediului inconjurator. Vorbim, pe de o parte, de peste 5.000 de bucuresteni, locatari ai complexului rezidential, care solicita un drum de acces suplimentar pentru a ajunge mai repede la gradinite, la scoli, la spitale sau spre locul de munca, si pe de alta parte de asociatiile de protectie a mediului care considera ca trebuie respectata configuratia initiala a acestui cartier, si anume doar cu acces din DN 1. Primaria Capitalei va face toate diligentele necesare pentru a-i sprijini pe locuitorii din zona, pentru ca sunt cetateni ai Capitalei si trebuie respectati, insa toate demersurile pe care le vom intreprinde trebuie sa respecte legea!", a declarat Gabriela Firea, potrivit comunicatului de presa emis de municipalitate.


In 2016, IMPACT Developer & Contractor, a anuntat ca va extinde cartierul rezidential GREENFIELD urmand sa investeasca 44 milioane euro in blocuri, infrastructura si utilitatile aferente.

Acesta va fi dezvoltat pe un teren in suprafata de 10 ha si cuprinde 39 de blocuri construite in regim de inaltime P+4E si P+5E, totalizand 888 de apartamente cu 2, 3 si 4 camere, reprezentand a treia faza de dezvoltare a ansamblului.

"In prezent IMPACT are in curs de dezvoltare 39 de blocuri in Ansamblul Platanilor din cartierul GREENFIELD Baneasa, insumand peste 900 de apartamente cu 2, 3 si 4 camere, dintre care jumatate vor fi livrate in aceasta primavara, iar restul pana la finalul anului 2017. Preturile de vanzare variaza intre 59.980 euro pentru un apartament cu 2 camere, 69mp, 75.980 euro pentru apartamentele cu 3 camere, 94mp, si 99.748 euro pentru cele cu 4 camere, 124mp. Preturile mentionate nu includ TVA",  se arata intr-un comunicat de presa emis de comunicatorii companiei la inceputul acestui an.
 

Prima faza a proiectului GREENFIELD a fost dezvoltata in perioada 2007-2010 si este vanduta in proportie de 100%. Aceasta se intinde pe o suprafata de 10 ha si cuprinde 680 de apartamente si vile in cele 5 ansambluri (Rubin, Topaz, Blue, Onix si Quartz). A doua faza, Ansamblul Salcamilor, dezvoltat in perioada 2014-2016, se intinde pe o suprafata de 7 ha si cuprinde 35 de blocuri cu 924 de apartamente cu una, doua, trei si patru camere. In prezent, acesta este vandut in proportie de 85%.

"IMPACT Developer & Contractor SA (IMP) a obtinut in 2016 venituri operationale in valoare de peste 152 milioane lei, in crestere cu 30% fata de anul anterior, iar profitul operational al companiei a crescut la 25,5 milioane lei, cu 270% mai mult fata de 2015. Rezultatele obtinute se datoreaza in principal vanzarilor de apartamente din cadrul cartierului GREENFIELD Baneasa, unde IMPACT a incheiat anul trecut 433 de contracte si 130 de precontracte pentru locuinte. Acest rezultat ii confirma proiectului statutul de cel mai bine vandut cartier rezidential din Bucuresti", se arata intr-un comunicat de presa emis de comunicatorii companiei la inceputul acestui an.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

36159 vizualizari

  • +47 (51 voturi)    
    ... (Joi, 23 februarie 2017, 19:06)

    placintacubranza [utilizator]

    Din cate inteleg eu dezvoltatorul s-a angajat sa faca un drum (ca sa le ia ochii la fraieri), nu are chef sa-l faca si propune sa-l fac PMB pe banii nostri.

    Iar dna. Firea pare pregatita sa il faca, ce daca e prin padure si inspre DNCB e camp, cum sa ocoleasca smecherii care si-au luat acolo vilute? Doar ca o incurca ONG-urile de mediu, dar persimt ca ii rezolva din trei fraze cu interesul "saracilor" oameni.

    Ar fi interesant de investigat cine sunt dezvoltatorii si ce conexiuni au cu zona politica.
    • -27 (37 voturi)    
      Dna Firea nu o sa va faca drum corporatistilor! (Joi, 23 februarie 2017, 20:20)

      Dl Capsuna [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      Cum sa va faca Firea drum de acces in Piata Victoriei cand voi mergeti in fiecare seara sa protestati? Acum sa va vad cum mai protestati voi corporatistilor din Greenfield cand nu mai aveti drum de acces! Asa va trebuie! Eu sunt pensionar si stau in Drumul Taberei si Firea o sa-mi faca metrou! Eu o sa pot protesta mai departe la Cotroceni pentru ca am cu ce! Am cu ce nu ca voi, ma corporatistilor!
      • +7 (9 voturi)    
        zi mersi (Vineri, 24 februarie 2017, 11:20)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Dl Capsuna

        corporatistii iti platesc si tie pensie si taxe pt metrou

        Altfel drumul se poate face pe DNCB si nu prin padure
        • 0 (0 voturi)    
          Banuiesc ca doar (Vineri, 10 martie 2017, 14:36)

          szadi62 [utilizator] i-a raspuns lui cladob

          faptul ca habar n-ai pe ce lume traiesti te-a facut sa postezi aberatiile de mai sus.
          Poate n-ai stiut,dar nu corporatistii platesc pensia altora,corporatistii isi platesc propria pensie,exact cum au facut-o si actualii pensiobari care si-au platit pensia de-a lungul vietii active.
          Si nu uita,stimate cladob ca,brusc,la un moment dat si tu vei fi pensionar si nu-ti va cadea bine sa ti se arunce in fata ca altcineva iti plateste pensia.
          Si nu te grabi cu comenatriile pentru ca tu ai la dispozitie si pensia privata,pe cand majoritatea actualilior pensionari nu au decat pensia de la stat,ca asa au fost vremile.
          Nu trebuie sa debordam de anricomunism,mai bine sa incercam IMPREUNA sa facem lucrurile sa mearga cum trebuie,pentru binele tuturor,atat corporatisti cat si pensionari.Plus restul populatiei.
      • +6 (8 voturi)    
        Nea Capsuna (Vineri, 24 februarie 2017, 11:29)

        SavuSilviu [anonim] i-a raspuns lui Dl Capsuna

        Vezi ca corporatristii aia platesc taxe si impozite si cam aia inca iti asigura pensia. Statul ti-a mancat banii de pensie de multa vreme. Eu zic ca ar trebuii sa o gandesti putin. RTV si A3 te hranesc cu rahat, nu iti dau mancare si nici de caldura. Respecta oamenii care muncesc si platesc taxe cat mai sunt in tara.
        • -7 (9 voturi)    
          Multinationalele nu plateste taxe! (Vineri, 24 februarie 2017, 12:57)

          Dl Capsuna [utilizator] i-a raspuns lui SavuSilviu

          Multinationalele face evaziune si isi duce banii in Panama. Ce taxe platiti voi daca banii nu raman in tara? Banii lui Soros poate... aia ii platiti? Sau din banii de la proteste pe care i-ati primit pentru cateii adusi de la Zoo Baneasa? Putina decenta va rog! Respectati persoanele care au muncit in tara asta de 70 ani si care au construit cartiere intregi unde stau acum si unii corporatisti mai amarati.
          • +1 (5 voturi)    
            eu cred ca tara asta (Vineri, 24 februarie 2017, 13:47)

            cladob [utilizator] i-a raspuns lui Dl Capsuna

            e numai de corporatisti. Pai sunt vreo 430 de mii de corporatii inscrise din care vreo 36 de mii straine..

            E o tara libera si sper sa ramana asa daca suntem in stare s ao mentinem.
            Fa-ti o corporatie, studiaza ceva, inoveaza, cauta investitori, creaza produse, mai ai grija si de timpul tau liber, fii fericit si bucura-te de viata.. Zi mersi ca nu esti prin estul ucrainei sau orice alt loc de pe pamant unde e razboi, comunism, lipsa drepturilor omului, lipsa infrastructurii.. poti sa te uiti pe harta si sa alegi vreo 150 de astfel de tari
          • +5 (7 voturi)    
            Grammer Nazi (Vineri, 24 februarie 2017, 13:59)

            tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Dl Capsuna

            Nu platesc ...
            Fac evaziune ...
            Isi duc banii ...


            Unii dintre noi astia corporatisti nu suntem atat de tineri incat sa nu stim cum se muncea pe vremea comunista (cam la fel cum se munceste acum la stat): vremea trece leafa merge.

            Ce nu iti spune Latrina si Irealitatea este ca 1.5 milioane de angajati la privat va tin in spate pe restul de 16 milioane: pensionari, asistati sociali, angajati la stat degeaba.
          • -1 (5 voturi)    
            Ai tu 70... (Vineri, 24 februarie 2017, 14:41)

            hollow [utilizator] i-a raspuns lui Dl Capsuna

            ...cum am eu 12. Trolleaza in alta parte, papusel. Pe Pornhub, poate.
      • +4 (8 voturi)    
        rau e (Vineri, 24 februarie 2017, 12:30)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dl Capsuna

        sa fi prost. ti-e dor de ceausescu, din cate vad.
        am mai intalnit deunazi o ametita care sustinea ca romanii n-au loc de munca din cauza corporatiilor straine de la noi.
        chiar atat de gogomani in gandire sa fiti? chiar capul ala de pe umerii vostri e doar cep la gat?
        vine banditul ala de dragnea, va indruga vrute si nevrute si voi, haplea, le si inghititi?
        • +4 (4 voturi)    
          din pacate asa gandesc multi (Vineri, 24 februarie 2017, 13:07)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          si eu, cand ma mai duc la tara in Oltenia, ma iau cu mainile de cap cand aud cat de multi il regreta pe Ceausescu si ce bine era pe vremea lui...
    • -2 (20 voturi)    
      majoritatea sunt apartamente de 50-60.000 (Joi, 23 februarie 2017, 21:47)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      nu e vorba de smecheri
      • -8 (12 voturi)    
        Da, un fleac (Vineri, 24 februarie 2017, 10:35)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        60.000 euro.... daaa, un fleac, numa amarati stau acolo, clar.............
        • +2 (4 voturi)    
          ... (Vineri, 24 februarie 2017, 12:58)

          tonyzzz [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Ce va ma place sa vorbiti in necunostinta de cauza fara a verifica inainte preturile pietei pe siteurile de imobiliare.

          57.000 - 60.000 euro e un semi-decomandat de doua camere la periferia cartierului Titan, la 20 de minute distanta de mers pe jos pana la parcul IOR (deci nu in zona buna). Ce e sub 55.000 e ruina totala, sunt locuinte semi-decomandate foarte mici, aflate la etajul 8-9 sau la parter din 10, in blocuri construite inainte de 70, cu crapaturi foarte vizibile ce strabat peretii exteriori ai locuintei. De pe afara nu se vad crapaturile ca sunt anvelopate cam toate blocurile. Daca te uiti la avizier si vezi restante totale pe scara de 30.000 lei iti dai seama ca pretul ala "mic" ascunde si alte neplaceri.

          Pe langa asta mai ia in calcul si faptul ca bancile au inceput sa nu mai acorde credite pentru locuinte construite in blocuri de dinainte de 70 si isi indeamna clientii, inclusiv prin comisioane mai mici, sa isi cumpere locuinte in blocuri noi, locuinte care costa intre 62.000 si 70.000 (in zona Pallady - care e de rahat).

          POATE asa veti intelege de ce isi asuma atatia oameni riscul de a cumpara locuinte in ansambluri rezidentiale noi si ca 60.000 nu e pret de lux, ci din contra, e un pret mic la valoarea actuala a locuintelor.
          • -2 (6 voturi)    
            serios? (Vineri, 24 februarie 2017, 13:49)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui tonyzzz

            3 camere decomandat 3/10, Titan, vav de statia de metrou din parc (75m), 76 sau 77, renovat (3ac, anvelopat, bla), 75000.

            Si vorbesc de bloc cu dormitor de 14mp, nu aberatii noi cu dormitor de 10mp

            Mai usor cu exemplele din burta, cand ii acuzi pe altii ca nu verifica preturi. Cumperi? Ca vand :)))) 80k pentru rezidentii greenfield care folosesc cifre din burta :D Merge si schimb + diferenta, dar sa ia in considerare ca articolul le-a injumatatit valoarea ap :D
            • +1 (1 vot)    
              Uite alt habarnist (Vineri, 24 februarie 2017, 17:41)

              tonyzzz [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Asa si? Nu vad unde combati ceea ce am zis eu despre pretul la apartamentele cu doua camere din acelasi cartier. Sau tu nu citesti toate comentariile de mai sus inainte de a da un reply?

              Fa o paralela intre pretul locuintelor dintr-un cartier marginas al Bucurestiului cum e Titan si cel de "lux", cum zice gogulete de mai sus, din Baneasa care are aceleasi preturi pentru amaratii cu credite la Prima Casa. Despre asta discutam. Dar tu ai pierdut discutia aia si te-ai bagat ca musca-n... lapte.
              • +1 (1 vot)    
                zici? (Vineri, 24 februarie 2017, 19:01)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui tonyzzz

                1. La 60k eur poti gasi apartament ok in zona decenta, numai sa si cauti, nu sa te proptesti in primul anunt cu fluturasi.

                2. Tot la 60k eur iti poti lua si o casa in zona Buftea (este un ex), cu suprafata mai mare

                Aplicand 1+2 la romanii comozi care pun botul la "nou si la padure" si combinand cu unii care vorbesc de titan fara sa aiba habar, avem imaginea completa.

                Inteligentule, inainte sa zici de Titan ca e marginas, invata sa nu mai pui botul la imobiliari care-ti vand poarta 4 ca fiind titan metrou. Acolo e marginas. Cum si Oltenitei are o parte incadrabila la marginasa si alta la foarte decenta.

                Cartierul ala marginas al Bucurestiului are o caracteristica: este al Bucurestiului, real vorbind. DOH. Greenfield este pentru cei ce au pus botul ca padure/verdeata/nou si ar trebui sa-si asume asta si sa se indrepte catre dezvoltator.

                Pe logica ta, sa-si ia cu prima casa in Buzau, ca s-ar incadra la suprafata mai mare si rata mai mica. Daca tot vrei paralele intre mere si pere.

                Reciteste-ti paragraful 2, ca e plin de aberatii, exagerari si stereotipuri.
                • +1 (1 vot)    
                  ... (Vineri, 24 februarie 2017, 20:02)

                  tonyzzz [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                  Exact de poarta 4 ziceam, zona care face parte din Titan de cand lumea si pamantul. Iar Titan este si a fost periferie toata ziua, iar asta ti-o spun eu care locuiesc in cartierul asta de 30 de ani. Ca arata mai bine decat alte zone e partea a doua.

                  Tocmai am terminat in urma cu cateva zile cautarile pentru o locuinta noua si dupa o luna jumate si vreo 30 de apartamente vizionate cu ajutorul agentiei de imobiliare unde lucreaza taica-miu (deci nu tepari), stiu din experienta proprie si din experienta agentiei despre ce vorbesc si ce preturi sunt la toate gioarsele de pe piata din Titan.

                  De cand s-a deschis Park Lake au sarit preturile in aer cu 8000 de euro, inclusiv in zona Alba sau Poarta 4, iar cat timp va exista prima casa si Romania nu va mai fi in criza economica preturile vor creste gradual cu cate 2000-3000 pe an. Asa ca scuteste-ma desteptul lui peste.
                  • 0 (0 voturi)    
                    stai de pomana (Vineri, 24 februarie 2017, 23:28)

                    Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui tonyzzz

                    Daca ziceai ca stai de 20 ani, mai intelegeam, ca erai generatia "noua". Dar se pare ca-i placi mult si vrei sa le semeni.

                    Imobiliarii lui peste au inceput sa dea numele de Titan la orice fund de cartier. Inclusiv acum vreo 20ani dadeau anunt cu titan metrou si era salajan metrou (pe vremea aia inca nu se ridicase salajeanul).

                    Pentru mine Titanul se termina ca pe vremuri: maxim la minis, preferabil la b dunarii, potcoava, policlinica. S-ar putea trage un areal in jurul metroului. In afara zonei, o cam dam in altele. Periferii erau si inca mai sunt, dar mai putin, alea clasice: poarta 4, alba cu betoniera si mai departe, ozana, trapezului, bla. Alea de le crezi tu titan.

                    Incearca sa belesti tu ochii direct in argus sau in ce baza de date lucreaza. Sau macar un pic de lucru manual pe net.

                    Ms ca mi-ai zis ca ar trebui sa maresc pretul cu 8k :)))

                    Esti scutita, pitzi new generation.
        • +4 (4 voturi)    
          stiu si eu o persoana care sta acolo (Vineri, 24 februarie 2017, 13:07)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          si-a luat in Greenfield pt ca nu si-a permis in Bucuresti.
    • +10 (14 voturi)    
      este calea ferata acolo (Joi, 23 februarie 2017, 22:15)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      Esti in eroare. intre DNCB si cartier este calea ferata si pe aia e greu sa o muti, tai, sari etc. Ai idee cat costa un pasaj pe sub sau peste calea ferata ?
      Asta este oricum inceputul sfarsitului pentru ce a mai ramas din padurea Baneasa. Bucata dintre Zoo , acel drum si sediul SIE se va umple de vile si vilutze in urmatorii 10 ani. Wait and see
      • +5 (5 voturi)    
        cred ca e ieftin.. (Vineri, 24 februarie 2017, 8:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        Cel mai greu le-ar fi sa obtina aprobarile. Daca fac un pasaj pe sub calea ferata doar pentru auto mici (inaltime 2 metri), treaba se poate rezolva in cateva saptamani...
      • +1 (1 vot)    
        sau (Vineri, 24 februarie 2017, 11:14)

        IulianVacaru [anonim] i-a raspuns lui Dodel540

        asfalt in dreptul caii ferate ca la orice trecere de cale ferata si o bariera? Pe centura ferata trec destul de rar trenuri.
    • +2 (2 voturi)    
      uite astia sunt (Vineri, 24 februarie 2017, 8:58)

      404.8 [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/piata-de-capital/gheorghe-iaciu-si-a-majorat-expunerea-la-impact-14732356

      https://www.impactsa.ro/gheorghe-iaciu-a-cumprat-2322-din-aciunile-impact.html
    • +2 (8 voturi)    
      ... (Vineri, 24 februarie 2017, 9:32)

      tonyzzz [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      Care smecheri? Acolo s-au mutat majoritatea oamenilor prin creditul Prima Casa. Daca e in Baneasa nu inseamna automat ca este vorba de vile de lux. Sunt apartamente normale cu preturi ca in orice alt cartier bucurestean.
    • +2 (2 voturi)    
      nu are doamna Firea competenta acolo. (Vineri, 24 februarie 2017, 11:20)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      Ei tin de de str Erou Iancu Nicolae din zona Pipera, cred ca Pandele este primar acolo. E tot din familie, dar nu e d-na Firea primarul lor.
      Pe de alta parte, asta e in Romania: nu iti iei apartament in bloc neracordat la utilitati si drumuri publice pentru ca asa ramai...nu se vor face niciodata utilitatile decat pe banii tai. Sunt multi bucuresteni care s-au tepuit crezand in promisiunile dezvoltatorului, ca face drum, ca trage utilitati, ca ia gunoiul, ca asfalteaza....puah, nu a facut nimic din toate acestea, a lasat locatarii sa se certe cu primaria sa le faca pe toate.
      • 0 (0 voturi)    
        Sectorul 1 (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 15:45)

        VASCAL [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Sunt in sectorul 1 al Capitalei.
    • +4 (4 voturi)    
      mdea (Vineri, 24 februarie 2017, 11:21)

      nikk [anonim] i-a raspuns lui placintacubranza

      acum 2 ani m-am dus sa vad si eu un apartament cu 3 cam + living, costa undeva la 90.000 euro + tva, ca sa ajung acolo am luat-o prin padure, jumatate e drum asfaltat, dai in o bariera ridicata pe urma pamant cu pietris, se circula intr-o veselie.
      ajung in cartier ma izbeste un miros de latrina infecta, in mijlocul cartierului trona o fosa septic, agentul dezvoltatorului imi spune ca e depasita capacitatea dar se va face inca 1. De ce nu se face intai fosa pe urma blocurile cum e civilizat ...ma depaseste.

      vad apartamentul, slabut, si intreb:
      1. parcari subterane? nu sunt suficiente locuri afara pt cate apartamente sunt aici, de aici iesi cu auto .... imi spune ca nu sunt parcari subterane
      2. am venit pe un drum forestier, se va face acolo drum public sau ce variant aveti,, imi spune sa stau linistit ca se lucreaza sa se faca drum public dar sa nu imi fac griji....hmmm spun...

      sa astept pana se face alta fosa...daca se face si cand se face.....sa astept sa se faca un drum forestier stiind ce implicatii sunt....no way....

      acum sa va zic si cu mutarea agentilor in intersectia de sub pod pt a decongestiona iesirea acelor locuitori, azi dimineata drumul lor era relative liber, dar vreti sa va zic ce coada era pt cei ce vin de pe DN1 si vor sa intre in centura?? era tot podul, nu am vazut niciodata o asa coada la intrare pe centura din directia respective....pur si simplu unii sau revoltat si acum altii stau la coada acolo.... oricum toata intersectia de acolo e o porcarie ....

      viva revolution ...
  • +35 (47 voturi)    
    de buna credinta... (Joi, 23 februarie 2017, 19:11)

    pehash [utilizator]

    adica asociatia de proprietari sustine ca e normal sa construiesti blocuri in padure si ei de la inceput au crezut ca vor folosi un drum forestier ca sa ajunga acasa?

    din partea mea, anularea autorizatiei ar trebui sa se lase cu demolarea cartierului si cumparatorii sa-si recupereze banii de la dezvoltator. altfel vor veni si altii cu pretentii asemanatoare.
  • +31 (35 voturi)    
    Coruptie! (Joi, 23 februarie 2017, 19:13)

    Chiar Eu [utilizator]

    Acolo se construieste in draci chiar in acest moment.
    Cum e posibil sa contruiesti un cartier fara sa ai acces la infrastructura rutiera si la alte utilitati?
    • +18 (22 voturi)    
      simplu (Joi, 23 februarie 2017, 20:47)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Nu constructia ar trebui interzisa, ci ascultarea celor care oracaie desi au luat in cunostinta de cauza. Pe de alta parte, impozitul nu ar trebui sa fie de "Bucuresti", ci facuta o categorie aparte "Bucuresti fara infrastructura". Pentru ca nu este ok sa plateasca taxe pe proprietate ca si cum ar avea ceva facut de stat, sau macar in proiect, in materie de infrastructura. S-a cam abuzat si de drumul privat donat primariei ca sa-l asfalteze (vezi Pantelimon si nu numai, doar ca dna doarme)

      Cine vrea sa construiasca in mijlocul campului, s-o faca. Dar sa NU se planga. Cine vrea sa cumpere acolo, s-o faca pe barba lui si nici el sa nu se planga.

      Nu sunt eco si sunt pro dezvoltare, insa de data asta ecologistii au dreptate.,
      • -8 (10 voturi)    
        Intrebari . (Vineri, 24 februarie 2017, 9:45)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Ce drepatete au ecologistii ? Sa nu se asfalteze un drum care deja exista de ani buni , care este asfaltat pe jumatate si care deserveste o zona urbana din sectorul 1 bucurestean ? In fond , nu taie nimeni nimic si chiar daca s-ar face de la zero , care-i treaba ? Voi , ceilalti care locuiti pe oriunde , nu credeti ca si pentru blocurile voastre s-a intamplat cam acelasi lucru ? Intotdeauna orasul s-a extins pe la margini si au trebuit facute utilitati . Poate smecherii de la oengheurile de ecologisti , care s-au invatat sa traiasca din santaj facut firmelor ce investesc , pe motive diverse , ca n-are cucul unde face cuib , ca aia , ca aia , ne vor spune de ce se vor contrui in padure , nu departe de Zoo , cladiri cu douazeci si ceva de etaje si unde , taman Romsilva isi va muta birourile . Mai baieti ecologisti ! Vedeti-va de ale voastre prin reviste si alte alea ! . Viata este mai complicata decat se vede de un Gigel oarecare .
        • +4 (4 voturi)    
          alo! (Vineri, 24 februarie 2017, 10:59)

          codo [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

          "Lege - instanta - iliegalitati - anulare" va sună ceva? cand te arunci la proiecte ilegale nu mai sari pe oengisti, stai in banca ta de ilegalist si te multumesti cu ce se mai tolereaza.
          • -5 (7 voturi)    
            Precizari . (Vineri, 24 februarie 2017, 11:11)

            Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui codo

            Instanta n-a stabilit nimic . A amanat cauza in care se judeca Impact cu Romsila , pe motiv ca situatia este acum alta decat era in 2008 , cand a facut actiunea Impact . Adica , terenul de sub cartier nu mai este al firmei Impact ci este parte al locatarilor si parte al fiantatorului , adica a bancii . In concluzie , nu sariti in sus pentru necazul altora . Servitutea de trecere pe care a cerut-o Impact , va fi data fara indoiala . Indiferent ce zice Romsilva sau ecologistii de doua parale , pentru ca asa zice Codul Civil .
            • +1 (1 vot)    
              Teapa pt. toata lumea mai aveti ? (Vineri, 24 februarie 2017, 17:10)

              Sati [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

              Dati mai putine tepe sa ajunga la toata lumea.Codul civil nu spune ca trebuie sa transformi un drum forestier al PADURII in drum de servitute ci acolo unde se poate, adica drum de servitute aveti dar nu in directia dorita.
              • -1 (1 vot)    
                Repet . (Vineri, 24 februarie 2017, 17:44)

                Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui Sati

                Servitutea se acorda acolo unde nu exista alta varianta de acces si pentru o parte din cei care locuiesc acolo , dupa planurile cadastrale ( ca ei circula astazi si pe drumul celorlalti, este ca se accepta o situatie la mica intelegere ) nu exista alta varianta decat prin padure . In final , se va obtine servitutea de cei interesati , altii decat Impact , care nu mai exista acolo ca proprietar de teren , se va asfalta drumul si oamenii din cartier vor invata ca dusmani mai mari decat tot omul , nu exista in Romania , tara condamnata sa ramana inca cu apucaturi comuniste si cu indivizi care prefera sa sparga seminte pe marginea santului , sa goleasca sticle cu diverse si sa ude gardurile din zona .
        • +2 (4 voturi)    
          eh, sandele (Vineri, 24 februarie 2017, 13:39)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

          Tu ai citit exact ce am zis?

          Se pare ca nu, si faci parte dintre cei ce se isterizeaza ca au cumparat coloana infinitului pe ebay si nu le-o da statul roman.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 24 februarie 2017, 10:58)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Cu poti sa construiesti? Foarte simplu. Pana la urma vin fraierii de la primarie si fac drumuri din bani publici.
      Se numeste "intrare in legalitate". Obtii o aprobare prin abuz in serviciu (care se pedepseste simbolic, nu se incalca legi ci regulamente interne), prevezi niste bani pentru cateva amenzi (tot simbolice), dar pana la urma se rezolva. Pana nu se va crea un precedent prin demolarea unor astfel constructii nu se va schimba nimic. De asta e esentiala demolarea Cathedral Plaza, pe care primaria o tot amana.
      • -2 (4 voturi)    
        Nedumeriri . (Vineri, 24 februarie 2017, 11:36)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

        Ti-ai facut vreo verificare la mansarda ? Poate ai ceva si nu sti . Pai , Gigel ! Pe unde stai tu , cum crezi ca s-au facut drumurile , aleile ? Le-ai platit tu cu chitanta ? . Fraierii aia de la Impact , cand au pornit santierul , mai ales ca se finanta de la banci , au avut toate avizele . Chiar si o aprobare provizorie pentru drumul din padure , care acum este in disputa , doar ca actiunea fiind inceputa in 2008 , a fost suspendata datorita faptului ca astazi , Impact , nu mai detine el terenul de sub blocuri , pe baza carei detineri , facuse cererea de servitute pentru drum . Este doar o chestiune procedurala care se va rezolva , drumul va fi asfaltat , dar asa este la romani . De ce sa fie simplu cand poate fi complicat ? .
        • +5 (5 voturi)    
          ... (Vineri, 24 februarie 2017, 12:13)

          a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

          Baietel, lucrurile sunt cat se poate de clare. Avizele au fost luate ilegal. Cineva a primit bani grei ca sa "greseasca".
          M-am saturat sa platesc din banii mei pentru cei care se cred mai destepti decat altii. Daca ai fost pagubit, sa fii sanatos, nu e treaba mea. Interesul meu e sa nu mai dau banii pentru fraierii ca voi. V-a promins drum si nu l-a facut? Sa fiti sanatosi, judecati-va cu dezvoltatorul, nu mai cereti pomana de la primarie. Nici nu taiati padurea, ca nu e a voastra.
          • -2 (4 voturi)    
            Replica . (Vineri, 24 februarie 2017, 12:33)

            Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

            Tot n-ai priceput . Ce sa tai , omule , ca drumul este facut numai ca este doar pe jumatate asfaltat ? .In rest , pricepe . Avizele au fost beton pentru ca doar asa o banca dadea atata amar de banet . Altfel , ce-i aia , '' sa paltesc din banii mei '' ? Pai , pe unde stai tu , cine crezi ca ti-a platit strada , aleile si toate utiliatile ? . Oriunde in lumea asta , primariile fac ceea ce se cheama utilitati . Nu are nimeni bani sa faca retele de canalizare , de curent , drumuri si alte dotari . Oricum , sunt convins acum ca chiar ai ceva pe la mansarda .
            • +3 (3 voturi)    
              ... (Vineri, 24 februarie 2017, 13:04)

              a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

              Bai baiatule. Toate avizele au fost anulate in instanta. Nu exista nici macar PUZ pentru zona asta. Ori te faci ca nu intelegi, ori nu te ajuta... Totul a fost construit cu bunastiinta ilegal, tocmai in ideea ca va veni primaria sa faca restul si se va intra in legalitate. E vorba de faptul ca unii se cred mai destepti decat altii, obtin terenuri si autorizatii prin abuz, dupa care ceilalti sunt in fata faptului implinit si trebuie sa plateasca. Nu mai tine, ne-am saturat.
              Acel drum care exista e drum forestier, pentru cu totul alt uz decat trafic auto. Asfaltarea si deschiderea traficului rupe padurea in doua. Nici macar nu e proprietatea primariei.
              Daca ai o problema, du-te la dezvoltator si cere-i drum pe banii lui. Nu mai cere pomana. Primaria trebuie sa faca drumuri, dar pentru ce este construit LEGAL, nu prin abuz.
              • -2 (4 voturi)    
                Iarasi . (Vineri, 24 februarie 2017, 13:31)

                Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

                Pai , tot n-ai inteles care-i treaba ? Instanta n-a anulat nimic in legatura cu cartierul .Galceava cu drumul , fie el si forestier ca alte mii din tara asta ( vezi ca si centura taie aceeasi padure , mai incolo ceva ) . In 2008 , Impact a deschis o actiune in instanta impotriva Romsilva , asa cum fac toti care au nevoie de servitute de trecere si daca treburile nu se schimbau in ceea ce priveste proprietarul terenului de sub blocuri , care doar el poate cere servitutea , instanta era obligata sa dea castig de cauza firmei Impact . Intre timp , ramanand firma fara teren , din motive X , procesul nu mai are obiect si asta a fost motivul pentru care instanta a suspendat cauza , nu a dat ceva in favoarea Romsilva , cum nici n-o va face pe viitor intrucat , o parte din locatari , nu au acces legal la alta iesire si servitutea le va fi acordata fara probleme .
                • +1 (1 vot)    
                  ... (Vineri, 24 februarie 2017, 15:28)

                  a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

                  Tu nu intelegi nimic. Nici n-ai cum pentru ca ai interes direct. Inainte de contructie trebuie sa prezinti modalitatea de acces. Ori s-a specificat ca va fi drum privat finantat de dezvoltator. Acum nu mai ai bani si vrei drum public pe proprietatea altcuiva. Nu asa functioneaza lucrurile. Maine pot sa cer autorizatie de constructie pe Luna (pentru pretul potrivit se poate), si apoi sa cer primariei sa-mi faca drum pana acolo.
                  In plus nu exista PUZ pentru aceasta zona, deci dpv al primariei e o zona privata.
                  Problema e ca ne-am saturat de smecherie. Iti faci casa fara parcare, apoi ceri primariei sa-ti faca. Pierzi banii la bursa, apoi ceri statului sa te despagubeasca. Faci credit in franci si ceri statului sa plateasca. Esti inundat si n-ai asigurare, sa plateasca statul. Te angajezi ca faci drum privat, apoi nu-l faci si ceri tot la primarie. Si lista ar putea continua. Esti persoana privata, daca ai luat teapa e problema ta, nu ne mai implica pe noi.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Mama repetitiei . (Vineri, 24 februarie 2017, 17:17)

                    Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

                    Repet inca odata . Cartierul are acces bine mersi pe aleea Teisani . Numai ca , prin padure, chiar a Statului fiind ( in fond , cine este Statul , decat o organizatie care ne reprezinta si trebuie sa apere interesele tuturor ) era mai pe de-a dreptul si era un avantaj , asa cum va fi cand padurarii vor acorda servitutea pe care sunt obligati de lege s-o dea pentru ca proprietatea nu este privata si chiar daca ar fi sa fie vreun privat si ala este obligat sa lase servitute de trecere . In rest , oriunde ai fi , primaria este cea care face utilitatile , indiferent cine construieste . Asa a fost si in blocurile unde locuiesc behaitorii ecologisti .
  • +25 (31 voturi)    
    Urmatoarea teapa... (Joi, 23 februarie 2017, 19:57)

    Pierrotlefou [utilizator]

    ... va veni de la dna Firea.
    Care va considera ca 5000 de locuitori sunt mai presus de lege si le va da dreptul sa incalce decizia Justitiei. Si iata cum penibilii, care nu concep sa-si dea jos fundul din masina, vor avea acces prin padure. Si vor contribui la poluarea generala.
    Ii astept pe cei care imi vor reprosa ca sunt invidios ca nu stau eu in zona aia, ca deh "sunt sarantoc". Nu sunt. Si nici imbecil nu sunt. Si nici nu voi contribui vreodata la imbogatirea celor de la IMPACT.
    Ii felicit pe cei 5000, vor avea de platit 30 de ani si isi vor petrece viata in masina.
    Si o vor vota pe Firea...
    • -3 (9 voturi)    
      nu locuiesc acolo (Vineri, 24 februarie 2017, 9:35)

      AlinRadu1 [anonim] i-a raspuns lui Pierrotlefou

      dar mai merg din cand in cand in vizita. nu se pune problema ca oamenii de acolo nu vor sa-si dea jos fundul din masina. problema e ca:
      - nu exista ratb, cea mai apropiata statie e zoo (cam 20 de min de mers pe jos)
      -nu exista parcari pentru biciclete la statiile ratb, ca sa zici ca ar putea pedala pana la zoo.
      -chiar si taxiurile refuza de obicei sa vina
      Concluzia e ca daca n-ai masina, acolo e un loc foarte inaccesibil...
      • +2 (4 voturi)    
        20 de minute (Vineri, 24 februarie 2017, 10:32)

        Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui AlinRadu1

        E asa mult? Ar fi f sanatos pt. ei; ba chiar si-ar putea lasa masinile acolo si lega bicicletele de stalpi (uite, o parcare de biciclete ar fi o solutie f buna)

        Dar nuuuu, trebuie non stop in masina!
  • +14 (14 voturi)    
    Toata lumea a stiut. (Joi, 23 februarie 2017, 20:04)

    Sati [utilizator]

    Cand arunci cu banii fara sa te interesezi iti meriti soarta.Asa este liniste, veverite, ghiocei.Normal ai toate utilitatile, drumuri de acces si toate avizele conform P.U.Z-ului sau P.U.D.-ului stam de vorba. Toate aceste bloace nu au aprobarile de constructie in regula si ar trebui demolate iar cumparatorii de buna credinta sa-l dea in judecata pe dezvoltator.Din balcon ajung mai repede pe partie dacat la Universitate.
  • +11 (13 voturi)    
    Ghinion (Joi, 23 februarie 2017, 20:08)

    banel [utilizator]

    Cand cumperi pe baza unor promisiuni, suporti consecintele. Si-a asumat dezvoltatorul ca leaga ansamblul de DNCB? Da. A facut-o? Nu. Pai sa-l stranga de gat iar data viitoare sa cumpere doar cand proiectul este complet.
    • +3 (3 voturi)    
      aş, de unde? (Vineri, 24 februarie 2017, 11:02)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui banel

      nu vedeti ca si al doilea complex a aproape vandut integral? românul ia teapa si cum reactioneaza: mai cere inca una. Succesuri va urez si sa vedem cum fage Firea şpagatul între populism si respectarea legii.
  • +5 (9 voturi)    
    indemn! (Joi, 23 februarie 2017, 20:16)

    ber [utilizator]

    Sa distrugem tot! Sa ne facem vile cu orice pret, ca statul paternalist ne iarta. Si daca se poate in padure, si mai bine! Ca acolo e aer curat. Asa au distrus si padurea Trivale din Pitesti. Parcul Sub arini si Dumbrava din Sibiu, de ce rezista de mai mult de un secol?
  • +8 (12 voturi)    
    In sfarsit! (Joi, 23 februarie 2017, 20:29)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Jos cu padurea! Si-asa avem prea multi copaci... Nu?
    Tocmai buna sincronizarea ca tot vrea PSD sa reduca din pedepse pentru defrisare ilegala.

    Sunt incredibili astia ... pe bune!
  • +9 (9 voturi)    
    cu atatea bube.. (Joi, 23 februarie 2017, 21:02)

    hot news [utilizator]

    oamenii ar trebui sa verifice ce au cumparat cu niste ingineri de santier impartiali..
  • +9 (9 voturi)    
    Obrazul subtire, cu cheltuiala se tine (Joi, 23 februarie 2017, 21:20)

    Iorgovan [utilizator]

    De bani si de timp.
  • +18 (18 voturi)    
    2 observatii (Joi, 23 februarie 2017, 22:02)

    DanIonita1 [anonim]

    1. Au bani sa faca inca 30 de blocuri dar nu au sa faca drumul pana in centura cum au promis la prosti;
    2. Cei din Prelungirea Ghencea (Cartierul Latin de Exemplu) pot de n ani sa se chinuiasca cu cate o banda pe sens dar cei din baneasa dupa cateva zile de
    chin, nu mai rezista iar pentru ei sa se faca de urgenta sedinta ca nu se mai poate.
    concluzie--> nu taiatul padurii e solutia si ca dezvoltatorul din profitul ala imens cu care se lauda, sa aloce o parte din bani pentru drumul catre centura
  • +11 (25 voturi)    
    O parere si de la 'puturosii' care nu isi misca... (Joi, 23 februarie 2017, 22:45)

    Wolfye [utilizator]

    Buna seara. Am citit articolul dar si comentariile dvs. Locuiesc in acest ansamblu de cativa ani.
    In primul rand situatia sta in felul urmator:
    - acest ansamblu nu a fost construit IN PADURE. Daca vreti sa vedeti ansambluri in padure este simplu sa va uitati pe Maps (sar in ochi repede).
    - cei care au cumparat aici in 2007 (perioada de boom deci stiti poate si cu ce preturi) erau suficienti pentru a folosi o singura cale de acces. Nu cea prin padure ci aceea prin Aleea teisani. Nu era o problema sa locuiesti impreuna de alte 3-400 de familii si deci.. vreo 150-200 de masini si sa folosesti o singura cale de acces.
    - acel 'drum prin padure' a fost prezentat mereu ca un drum fezabil. Problemele cu el au aparut in presa in 2009-2010
    - in continuare in cartier erau doar 3-400 de familii care au facut nenumerate petitii pentru acest drum. Niciodata primaria nu a raspuns ca acel drum nu este al lor. Chiar pe site-ul primariei scrie (si acum) ca Sectorul 1 se intinde pana la Strada Vadul Moldovei
    - in acest timp locuitorii au impadurit ani la rand zona Baneasa, au participat de nenumarate ori la strangerea gunoaielor din padure (facute in fiecare weekend de 'bucurestenii' veniti la Zoo cu masinile parcate direc in padure, cu gratare si mizerii aruncate peste tot (cautati stirile pe aceasta tema), au semnalat in nenumarate randuri taierile ilegale de padure si imediat dupa semnalari cei cu drujbele dipareau ca prin minune inainte sa apara autoritatile
    - apoi a venit anul 2014 cand stimatul dezvoltator a gasit alti 'Bucuresteni' carora le-a prezentat o macheta frumoasa cu 'OZN' peste centura capitalei, cu drum asfaltat (si in padure) cu un PUZ unde Primaria Capitalei si-a pus semnatura plus alte minti luminate care il certificau
    - si Bucuresteanul asta 'prost' a zis ca e 'cool' sa platesti o caruta de bani si sa te indatorezi pe 30 de ani dar, copilul tau sa traiasca langa natura, in aer curat intr-un cartier minunat si perfect legal conform tuturor avizelor Primariei.
    • +12 (20 voturi)    
      continuare... (Vineri, 24 februarie 2017, 1:09)

      Wolfye [utilizator] i-a raspuns lui Wolfye

      Si au inceput constructiile a zeci de blocuri. Toata presa scria cum mama, mama ce se mai dezvolta cartierul ca e cool ca e misto... dar nimeni nu zicea nimic de drumuri.

      - doar 'prostii' care stateau acolo de aproape 7 ani au inceput sa se agite: pai ce faceti mai?! Pai si drumurile... aloo.. drumurile de acces. Si tot prostii au facut 'petitii' dar nu i-a bagat nici dracu in seama
      - si drumul prin padure a devenit din ce in ce mai traficat..
      - ei uite ca acum s-a infundat si au inceput sa apara toate problemele si hibele ascunse in aceasta perioada. Si ne-am trezit, in ceasul al 12-lea... domnul dezvoltator... ca .. ups... da, hai ca facem drumuri ca e nasol!
      Si apropo, astia care nu isi misca fundurile din masina cum spunea un stimat comentator, au facut cerere de 4 ori la RATB sa se introduca o linie de transport dar li s-a raspuns ca Drumul e prea ingust, au facut petitii sa se largeasca breteaua care da in centura (chiar si HotNews a scris) si tot nimic. Au semnalat primariei ca, conform legii nu exista o scoala, publica, in zona. Prostii astia au in medie 35-40 de ani si multi dintre ei au copii mici sau prescolari. Este foarte frumos sa mergi cu ei prin padure, eu o fac des... dar cand e cald. Eu imi duc copilul la gradinita cu bicicleta, dar cand e cald, nu iarna, merg la serviciu pe bicileta.
      Am considerat util sa vedeti si alt punct de vedere si sa nu fim doar 'prostii' care si-au cumparat 'in padure' fara infrastructura pentru ca infrastructura aia era foarte bine autorizata de primarie (la momentul cuprarii) .. dar apoi au venit altii... care au spus ca nu mai sunt autorizate.
      O seara frumoasa si numai bine!

      P.s. Cine zicea sa se rada blocurile de acolo probabil ca facea o gluma. Nu am problema sa imi recuperez banii si sa ma mut dar analizeaza putin si vezi ca doar Ceausescu a mai ras atatea blocuri. Eventual ne mutam in padure la domnul Tiriac ca el are toate avizele fix in inima padurii. Cu banii pe 4 camere aici poate luam o garsoniera
      • +3 (5 voturi)    
        ... continuare... (Vineri, 24 februarie 2017, 8:56)

        Pierrotlefou [utilizator] i-a raspuns lui Wolfye

        Asum tot ce am spus, inclusiv cu "nemiscat fundul din masina".
        Intentia de a cere o linie RATB este luabila. Insa consider ca este o ineptie, ca in Romania de azi (de ieri, din 2007 cand toti au crezut ca la 15km de Bucuresti se construieste raiul pe pamant) sa nu vezi intai infrastructura inainte de a accepta sa dai avans la un bun imobiliar. Nu e nevoie sa traiesti in Occident pentru a realiza asta.
        Oricum, eu nu sunt de acord cu viitoarea confiscare a drumului prin padure.
        Asa ca nu aveti decat sa va judecati cu IMPACT.
        Vorba aia: "succesuri". As mai adauga si: "maxime".
      • +6 (8 voturi)    
        @Wolfye (Vineri, 24 februarie 2017, 9:33)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Wolfye

        Cu tot respectul...dezvolatorul ar fi trebuit sa asigure absolut totul in aceea zona (transport in comun in COLABORARE cu primaria, drum de acces - nu drumul forestier, scoala / gradinita / spital public - tot in colaborare cu ministerele respective), etc.

        DACA s-a comis o ilegalitate prin constructia acelor cladiri (si se pare ca da), totul ar trebui adus la starea initiala, sau pentru unii este ok sa fie darimati (Cathedral Plaza) dar pentru altii nu (Greenfield residence).

        Desigur se pot pune presiuni pe auoritati dar nu poti face o hotarire judecatoreasca definitiva sa nu fie respectata.

        Ar fi ca si cum eu v-as fura masina, sunt condamnat, dar nu vreau sa fac puscarie ca sunt familist si nu am avut cazier...
        • +2 (6 voturi)    
          say what ? (Vineri, 24 februarie 2017, 10:39)

          CRMS [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

          Dezvoltatorul sa asigure spital, scoala, gradinita ?
          In orice tara civilizata din UE toate acestea sunt asigurate de primarie carer ia act in avnas de planurile dezvoltatorului.
          Daca bucurestenii voteaza primari percum Oprescu si Firea atunci sa se astepte sa primeasca ceea ce primeste o tara intreaga de la acolitii lor Ponta si Dragnea adica vorbe goale si pamant parjolit in urma lor.
          Concluzia ? In Romania nu-ti faci planuri asteptand ceva bun de la stat in viitor. Te bazezi numai pe ceea ce exista faptic si eventual te rogi sa ramana valabil si-n viitor.
          • +3 (3 voturi)    
            @CRMS (Vineri, 24 februarie 2017, 11:15)

            adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

            Unii dezvoltatori asigura aceste facilitati (mai ales daca nu este in oras) - vezi M*****i residence, unde sunt gradinite, drumuri [oarecum asfaltate] si linie RATB.

            Faptul ca cineva a crezut in promisiunile dezvoltatorului ca or sa aiba de toate CINDVA...
      • +5 (5 voturi)    
        iti inteleg punctul de vedere (Vineri, 24 februarie 2017, 11:29)

        IulianVacaru [anonim] i-a raspuns lui Wolfye

        cu exceptia solicitarii de scolii publice. Daca un numar de oameni se hotarasc sa se mute pe un camp/padure sau alta zona unde nu exista in mod evident cele de mai sus, nu este rezonabil sa se astepte ca statul trebuie sa faca n investitii si sa le aduca lor la nas unde au hotarat sa locuiasca elemente majore de infrastructura din banii publici (adica banii tuturor, inclusiv a celor care au cumparat mai scump in zone unde erau deja utilitati)
        Primaria/autoritatile/locuitorii trebuie toti sa preseze investitorul sa investeasca in acest drum pana in centura. E complet nerezonabil sa anunti cresterea record a profitului si alocarea de 44 mil euro pentru inca 30 de blocuri noi dar sa nu vrei sa platesti nimic pentru drum de acces.
        • +2 (2 voturi)    
          insa... (Vineri, 24 februarie 2017, 13:41)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui IulianVacaru

          Nu este corect nici sa le ia impozit de zona cu infrastructura ;)
    • +4 (4 voturi)    
      ba locuiesti in padure!!! (Vineri, 24 februarie 2017, 11:54)

      tropotaru [utilizator] i-a raspuns lui Wolfye

      uita-te tu pe googlemaps, dar pune-ti si ochelarii.

      Sunteti ca aia care si-au facut case langa pista de pe Otopeni si dup-aia se plangeau ca zgomotul facut de avioane e prea mare si nu pot copiii sa doarma.

      N-aveti decat sa dati in judecata investitoru' sau primaria, sa mergeti pe jos pana va rezolvati problemele, dar luati-va gandul de la padure, ca e mai pretioasa decat betoanele pe care le-ati turnat pe spatiul verde.
  • +10 (16 voturi)    
    Distrugem o padure (Vineri, 24 februarie 2017, 3:23)

    Robert M [utilizator]

    Pentru 5000 de nechibzuiti trebuie sa sufere un oras intreg si ramana fara padure.
    Cei care si-au cumparat apartamente langa calea ferata si-au asumat aceasta decizie.
    Nu este normal ca sa faca presiuni asupra primariei si sa distruga un bun al intregului oras.
    • -10 (14 voturi)    
      Realitati . (Vineri, 24 februarie 2017, 9:30)

      Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Citind toate postarile de mai sus , am avut din nou realitatea romaneasca in fata . Oameni fara minte , invidiosi pana si pe amarastenii care au acolo apartamente , pentru ca este un cartier de amarasteni , exact cum este si Impact , o firma care se taraie de pe o zi pe alta . Pai , Gigeilor ! Ati fost acolo vreunul din voi , din cei care behaiti ca sunteti ecologisti sau aveti grija de banii primariei ( nu v-ati pus problema ca si blocurile pe care le ocupati si voi pe oriunde in Bucuresti , au fost facute cu utilitati achitate de toti ceilalti si in conditii asemanatoare cu ce s-a facut langa padure ) ? ) .In fond , drumul din padure este un drum oarecare , pietruit pe jumatate si asfaltat pe cealalta jumatate . Ce conteaza ca este prin padure ? Cate alte drumuri nu sunt asa ? Nu trebuie taiat nimic pentru finalizarea lui . Doar ca duce la un cartier pe care credeti voi ca-l ocupa burghezii , ziceti ca este in neregula ? Traista goala o sa ramaneti pana muriti , chiar si fata de anonimii care locuiesc acolo , care sunt oameni absolut obisnuiti . Doar ca au vrut un apartament , din alea vai de mama lor , langa padure si atat .
  • +8 (8 voturi)    
    coruptia institutiilor (Vineri, 24 februarie 2017, 8:02)

    user19284 [utilizator]

    Sunt multe ansambluri rezidentiale cu astfel de probleme. Eu locuiesc in faimosul Cosmopolis si desi m-am informat inainte, dupa cateva luni din momentul mutarii am aflat ca sistemul de canalizare este subdimensionat si surplusul este deversat in niste santuri din proximitatea complexului, si mai departe ajung intr-un lac (multi vin si pescuiesc in acest lac), totul cu complicitatea autoritatilor : primarie, Garda de mediu etc. Din cartierul cu aer curat a devenit cartierul cu miros de rahat si totusi an de an primeste tot feluri de premii "cel mai cel mai ansamblu"!!
  • +8 (8 voturi)    
    zona Domnesti/Prelungirea Ghencea (Vineri, 24 februarie 2017, 8:33)

    Hans Metter [utilizator]

    e blocata de 10 ani si nimanui nu ii pasa.
  • +5 (5 voturi)    
    nu cred ca fac 2km in 2 ore (Vineri, 24 februarie 2017, 8:34)

    Hans Metter [utilizator]

    pur si simplu nu cred.
  • +9 (9 voturi)    
    zona (Vineri, 24 februarie 2017, 8:35)

    Hans Metter [utilizator]

    Prelungirea Ghencea si comunele legate de aceasta este locuita de zeci de mii de oameni... Nimeni nu misca un deget de ani de zile... pt 5k de oameni din nord se defriseaza si eventual se incalca decizia instantei
  • +8 (8 voturi)    
    Ar fi o nebunie (Vineri, 24 februarie 2017, 10:08)

    Zentrix [utilizator]

    Din padurea Baneasa au mai ramas circca 9km patrati. E ultima padure care a mai ramas langa Bucuresti. Mai padurea Andronache - cam 1 km patrat.
    Asta e tot.
    In Padurea Baneasa s-a tot construit: Greenfield, Stejarii... Si vorbim de plamanul acestui oras bolnav.

    Intrebarea e ce facem? Mai avem cu totul 9 km patrati de padure ? Ii radem si facem un cartier rezidential si macar stim o treaba ?
    • -1 (3 voturi)    
      Nedumerire . (Vineri, 24 februarie 2017, 13:39)

      Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      Si ce are Sulla cu prefectura ? Este vorba de senatorul roman din Italia , si nu despre altceva . Pai , zice cineva ca se taie padure pentru drum ? Drumul este facut de ani buni si pe jumatate asfaltat . N-a pomenit nimeni ca se defriseaza padurea ca sa incapa un cartier . Acesta a si fost contruit pe un teren liber care era intre centura si padure . Care ar fi baiul , daca este sa spun asa ? . Doar ca unii au ceva cu burghezia corporatista dar, uita sau nu stiu , ca cei care au luat amaratele de apartamente de acolo , sunt amarasteni ca multi altii .
      • +1 (1 vot)    
        Fals (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 15:42)

        VASCAL [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

        Ultima portiune de drum (400 m) nu exista, a fost deschisa - initial pe pamant serpuind printre copaci - dupa ce s-a deschis santierul.
        In al doilea rand, drumul in cauza este pe proprietatea cuiva.
  • +2 (6 voturi)    
    acces redus (Vineri, 24 februarie 2017, 10:11)

    XXXXL [anonim]

    sa-i puna sa mearga cu bicicletele...mama lor de gusati....
    si papuci ca la peles, manca-le-as gura lor de lacomi...
  • +6 (6 voturi)    
    in toata tara (Vineri, 24 februarie 2017, 10:37)

    Toni_Romania [utilizator]

    ...romani cu bani care au vrut sa faca "ca-n vest", adica vila facuta pe coclauri "in natura" si job in oras.
    Numai ca Ro nu i ca Germania.
    Aici, pe dealurile de pe langa Iasi plin de case de vanzare ca tipii s-au lamurit cum e sa stai pe coclauri.
    • 0 (0 voturi)    
      cand ai primit mare mocca de la stat, te scarpini. (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 9:08)

      iuliusd [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      au fost tot felul de descurcareti care-au primit apartamente confort 1 mocca si dup-aia gata li s-a urat de poluare, aglomeratie..si s-au mutat la tzara. si stau in aglomeratie la intrarea in oras. uamini distepti..
  • +7 (7 voturi)    
    Lacomia Soseaua Fabrica de Glucoza si Strada Petri (Vineri, 24 februarie 2017, 10:42)

    vlad.pe [utilizator]

    Acum 10 ani era o padure pe spatiul de la intersectia Soseaua Fabrica de Glucoza si Strada Petricani, proprietarii au vrut sa construiasca un complex dar au fost refuzati pentru ca este padure, solutia ? au taiat copacii, au lasat doar cativa inspre drum sa nu se vada din strada, verificati pe google maps: https://goo.gl/tVOjYn

    Si uite asa, din cauza lacomiei unor investitori, carora nu le pasa de aerul din Bucuresti, a angajatilor primariei care traiesc din spaga, am ajuns sa construim complexuri rezidentiale pe locul unde exista o padure. Asta cu complicitatea celor care si-au cumparat casa in complex.

    Va mai amintiti saga turnului Bucharest Tower Center ? In proiectul initial erau specificate 22 de etaje, dezvoltatorul a construit cu 4 mai mult asa ca nu a primit aviz, a vandut proiectul unui grec care culmea a primit avizul mult dorit. Iata cum se fac afacerile in Bucuresti, cine are bani si influenta primeste aviz pentru orice.
    • +1 (1 vot)    
      papalekas, regele imo (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 9:11)

      iuliusd [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      laudat in zf si alte fituici "de business"...partener de afaceri cu sotul fosei blondy, cristina rus, trimis in judecata in dosarul SIF-urilor..
      care a construit si imensitatea de langa promenada mall, "Bucharest One" unde are sediu Vodafone, punand definitiv cruce zonei Aurel Vlaicu
  • +6 (6 voturi)    
    Asta e problema tuturor (Vineri, 24 februarie 2017, 11:05)

    Martinezu [utilizator]

    Toate localitatile limitrofe au aceasta problema.
    Pe oriunde ati intra in Bucuresti e nenorocire. Acum citiva anii faceai 20 minute acum o ora si jumatate.
    Si situatia se va inrautati accentuat. Firea nu face absolut nimic nici pentru moment nici pentru viitor.
    Primariile locale din zonele limitrofe si din orice colt al tarii de fapt, nu fac planuri de dezvoltare.
    Planul lor este sa identifice terenuri si sa le vanda la dezvoltatori. Aia construiesc fara noima unde pot.
    Asa s-a ajuns sa ingramadeasca zeci de blocuri intr-un hectar cu straduta de acces de 3 m latime.
    Romania
  • +2 (2 voturi)    
    reclama cu drum ilegal (Vineri, 24 februarie 2017, 11:32)

    sh_pidi [utilizator]

    Sa inteleg ca-si fac reclama cu un drum ilegal?
    https://youtu.be/cGvuQMz9Dm8
  • +5 (5 voturi)    
    Promisiuni (Vineri, 24 februarie 2017, 12:58)

    laurix [utilizator]

    Am fost si eu tentat in toamna sa cumpar un apartament in Greendield, am vizitat complexul si primul lucru care nu mi s-a parut in ordine (dintre multe altele) a fost accesul in complex. Agentul imi dadea asigurari ca drumul prin padure va fi asfaltat si cat de curand va fi gata si drumul spre centura "pentru ca altfel nu primesc aprobare de la pompieri sa construiasca restul complexului". L-am intrebat daca promisiunile acestea sunt trecute si in contract. Cred ca banuiti raspunsul... I-am spus ca nu cumpar doar pe baza unor promisiuni, cu toate ofertele lor speciale. La intoarcere am luat-o si eu pe acest drum prin padure si mi s-a parut mai potrivit pentru agrement decat pentru tranzit auto. Sunt sigur ca dezvoltatorul e cel care trebuie sa gaseasca solutii, insa asta inseamna mai putin profit pentru patroni... Cat despre locatari, imi pare rau pentru cei care s-au mutat acolo in primele doua valuri, nu cred ca stiau ca dezvoltatorul are de gand sa continue sa construiasca - daca este asa, ar trebui sa dea in judecata IMPACT. Cat despre ceilalti, au cumparat in cunostinta de cauza sperand poate ca drumul se va construi singur. Solutia e una singura - asocierea tuturor proprietarilor si actionarea dezvoltatorului in judecata pentru a-l obliga sa construiasca nu unul, ci inca 2-3 drumuri de acces legale. Pentru ca, sa fim seriosi, doua drumuri de acces din complex nu vor rezolva problema ambuteiajelor.
    • -2 (4 voturi)    
      Replica (Vineri, 24 februarie 2017, 13:46)

      Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui laurix

      Solutia este chiar simpla . Sa-ti iei un creier adevarat . Pai , nene ! In fond , tot cartierul are o iesire absolut OK pe aleea Teisani , numai ca , bine ar fi sa mai fie una , mai pe scurtatura , ca sa zic asa si care va exista in ceva vreme . Ca vor sau nu , gramada de ecologisti behaitori . Intreb din nou . Stiu grozavii de ecologisti ca se vor construi in padure , la doi pasi de Zoo, cladiri cu peste douazeci de etaje ? Pun mana in foc ca nu vor avea curajul nici sa maraie , cand vor afla ce si cum . Basca situatia ca acolo se vor muta si cei de la Romsilva .
      • +2 (2 voturi)    
        .. (Vineri, 24 februarie 2017, 17:28)

        albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

        mai bine ai recunoaste ca ti-ai luat teapa cu cartierul greenfield si nu ai forta nota cu ecologia blah blah

        padurea aia e pt tot bucurestiul, nu doar pt confortul tau personal
        • 0 (0 voturi)    
          Reflectii . (Vineri, 24 februarie 2017, 20:04)

          Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui albastru de Romania

          Ce-i drept , padurea este pentru tot bucuresteanul . Vezi asta mai ales vara , in sfarsit de saptamana , cand hoarde de ''ecologisti '', fac gratare prin padure , arunca munti de ambalaje si in final , lasa o mizerie de tip hutupanesc . Nu stau in Greenfield , dar stiu istoria cartierului pentru ca meseria mea este sa vad cum se construieste , cat si pe unde . Am sarit la gatul postacilor zisi ecologisti , pentru ca le stiu obiceiurile de dupa Revolutie . Sunt niste pramatii oportuniste , care cauta si ei o bucata de paine si pentru asta s-au invatat sa santajeze firmele cu diverse ''adevaruri '' pe care zic ca le stiu doar ei si pe care acele firme n-au interes sa le mediatizeze . Motiv pentru care , despre cartier si problemele lui , trebuie discutat cu ratiune si fara patima strazii . Oamenii vor un drum suplimentar si primaria trebuie sa-l faca , chiar daca ar trebui sa taie toata padurea pentru asta , deoarece singura prioritate valabila oricand este : mai intai omul si viata lui !
  • 0 (4 voturi)    
    daca vor face drum prin padure (Vineri, 24 februarie 2017, 13:52)

    cladob [utilizator]

    si vor merge cu 100, sau daca le impus 60 vor atinge 80 lejer, s-a dus padurea

    Vor crea un trafic inutil. Pur si simplu ar fi chiar spre binele lor sa lase asa sa nu aiba prea mult trafic. Faceti spe dncb un drum
  • 0 (0 voturi)    
    Fi rea a zis. (Vineri, 24 februarie 2017, 17:57)

    Sati [utilizator]

    Sa fie heliport ca sa zic asa, sa inchida gura gramezii de ecologisti behaitori dar nu stie cum sa-i zica heliport sau eliport.
  • 0 (0 voturi)    
    Padurea Baneasa e parcelata. (Vineri, 24 februarie 2017, 19:14)

    Sati [utilizator]

    Asteptam investitori s-o populeze cu lighioane ca e bine aparata de SIE, UM-euri, Academia de Politie, Ambasada SUA, Scoala Americana,Academiei de Tir, Aleea Teisani, Aleea Privighetorilor conform Google Maps.
  • +1 (1 vot)    
    Taiati padurea (Vineri, 24 februarie 2017, 20:40)

    Iorgovan [utilizator]

    Taiati padruea si construiti in loc blocuri, cu multe cai de acces printre ele. Schimbati si numele cartierului, din Greenfield in Greyfield, si s-a rezolvat.
  • 0 (0 voturi)    
    No bine (Vineri, 24 februarie 2017, 22:36)

    Cetateanu [utilizator]

    Asa cum papagalii ciorditori (in mare parte din locuitorii zonei Baneasa) simt pe pielea lor ce bine este sa stai intr-un cartier lacustru la fel o sa fie si cu restul arogantilor cu bani: Caci padurea Baneasa a fost planatata sa stabilizeze si sa desece zona. Numa bine iubitorilor de trai in "mijlocul" naturii.
  • 0 (0 voturi)    
    Cu bune si cu rele (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 0:58)

    URAGANU [utilizator]

    Practic: rezidentii din tot Greenfield-ul cotizeaza la bugetul tarii prin afacerile lor cel putin 5%, iar la al Bucurestiului cu peste 10%.
    Teoretic: par niste naivi care s-au mutat in camp momiti de promisiunile unui dezvoltator.
    Normal: in nord te muti pt ca vrei sa investesti in ceva ce nu-si va pierde valoarea. Intotdeauna pretul unui apt cu 2 camere din nord va valora cat o casa pe pamant in sud.

    Realist vorbind, acolo locuiesc oameni de 10 ori mai bogati decat finantatorii Impact SA. Nu e pacat sa-ti bati joc de ei si de nervii lor? :)

    In rest, solutia de la Hornbach Balotesti si Carrefour Militari poate fi aplicata si la Greenfield.

    Iar acum o intrebare pentru Dl Trifu: "Unde ati fost stimabile cand comunistii brazdau paduri sa faca soselele patriei?

    #FTVNGT
  • 0 (2 voturi)    
    pacat de reclama (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:36)

    Laura.A [utilizator]

    Hotnews, ar fi fost un articol excelent, dar pacat de reclama. Va multumim ca ati reusit sa integrati si detalii despre planurile de afaceri de viitor ale constructorului si sa mentionati preturile viitoarelor apartamente. Felicitari, jurnalismul n-a murit!
  • +2 (2 voturi)    
    baneasa (Duminică, 26 februarie 2017, 9:42)

    maximg [utilizator]

    Este absolut normal ca acel drum prin padure sa fie inchis . Nu se poate face acolo un drum , doua benzi de circulatie , in conditiile stiute in ziua de azi , asfalt , canalizare , iluminat . Asra ar insemna ca padurea sa fie impartita in doua , sa devina doua parculete cu un bulevard pe mijloc . Traficul pe acel drum ar fi infernal , poluarea maxima cu noxe , poluare cu substante de dezapezire , ar fi un dezastru .
    Ca locuitorii din complex sa ceara drum acolo , din averea altuia , recte romsilva , este maxima nesimtire , este ca si cum ai cere acces prin casa altuia , sa te duci la baie . Aberant . Au cumparat case in cimp , sa fie sanatosi , nu este vina nimanui , iar figurile lor nu sint si nu pot fi obligatii pt comunitate . Si-au asumat constient .situatia , ba multi au mizat si s-au laudat cu linistea , retragerea de oras , aer curat ... Au toate astea , ce mai doresc ?
    • 0 (0 voturi)    
      x (Miercuri, 1 martie 2017, 14:31)

      S123 [utilizator] i-a raspuns lui maximg

      Drumul exista deja, ca multe altele din padurea Baneasa (vezi SIE, academia de politie, Casa Alba, gradina Zoo, proprietati private samd), padurea este deja impartita in doua.

      Mai mult decat atat, 95% este asfaltat, mai putin ultima portiune, declarata padure.

      Traficul "infernal" exista deja, chiar si cu drumul inchis. Vezi sutele de masini care vin aproape zilnic la zoo (din toata tara) si la gratare in weekend.

      Romsilva nu este proprietarul padurii, ci doar o administreaza, asa ca nu face nimeni drum din averea Romsilva.

      In cazul in care se va redeschide, proprietarii si dezvoltatorul vor suporta costurile de constructie integral.

      Casele alea din "camp" sunt in sectorul 1 al unei capitale europene.
      Cetatenii aia din "camp" platesc impozite la fel ca si ceilalti cetateni din "ne-camp" si cotizeaza pentru tot ce inseamna Bucuresti, nu numai pentru bucatica lor.

      Nu inteleg de ce comentati aiurea daca nu cunoasteti situatia in totalitate.
      De fapt inteleg. Sunteti roman! Si ca orice roman, va pricepeti la tot, cunoasteti tot si dati verdicte. Tipic.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version