​FOTOGALERIE Cititorii HotNews.ro semnaleaza 21 de probleme in traficul bucurestean ce ar putea fi rezolvate cu investitii minore sau prin iesirea Politiei din pasivitate

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 23 noiembrie 2016, 16:38 Actualitate | Administratie Locala

Masini parcate Calea Dorobanti - 2
Foto: Google Street View
Cititorii HotNews.ro au sesizat mai multe blocaje majore in traficul din Bucuresti, care ar putea fi eliminate cu investitii minime de autoritati, daca ar exista implicare. Reactiile cititorilor au venit dupa ce publicatia noastra a prezentat intr-un articol cateva astfel de exemple.

  • Ce blocaje care ar putea fi rezolvate cu investitii mine au sesizat cititorii:

Fotografii: Google maps/ Street View



1. Soferii care vin pe Soseaua de Centura dinspre A2 ar trebui sa nu mai aiba voie sa faca stanga pe sub pod pentru a intra pe DN1 deoarece se poate face dreapta inainte de pasajul de cale ferata la Lukoil si se poate ajunge mai simplu pe DN1, pe sensul spre Otopeni.  Automat, traficul este mai fluent si cei de pe centura, care vin dinspre Chitila, nu mai trebuie sa cedeze trecerea la cei care fac stanga.




2. Pe bd. Ion Mihalache, pana in intersectia cu strada Alexandru Constantinescu - banda 1 este blocata de masini parcate.

3. Pe bd Maresal Averescu, de la Turda pana la bd. Marasti,  se circula pe linia de tramvai  in dispret pentru cei care respecta legea si stau in coloana. Nu exista Politie in zona.






4. Pe Calea Dorobanti, in fata la Bank of Cyprus, masinile blocheaza trotuarul si o parte din prima banda. La fel si pe Calea Dorobanti, in fata la Four Seasons.


5. Pe Soseaua Petricani, pe sensul dinspre D-na Ghica spre Pipera, circulatia este blocata de soferii care fac stanga pe Fabrica de Glucoza. Amenajarea unei benzi suplimentare pentru stanga ar rezolva problema sau un sens giratoriu.




6. Prelungirea bd. Timisoara pana in centura Capitalei, circa 1,2 km de drum, ar reprezenta o alternativa la bd. Iuliu Maniu, principala iesire spre A1. Nu se mai vorbeste nimic despre acest proiect. A fost preferat Penetratia Ciurel, o investitie mult mai scumpa si nociva pentru oras si anume:descarcarea directa a traficului de pe autostrada in Splai, pe langa rezervoarele neacoperite de apa potabila de la Rosu.

7. In dreptul Promenada Mall, pe Calea Floreasca la nr. 169, este o trecere de pietoni unde traverseaza zilnic mii de oameni care vin spre / dinspre statia de metrou Aurel Vlaicu sau dinspre cladirile de birouri construite in aceasta zona. O pasarela pietonala sau un pasaj subteran direct de la metrou spre mall ar rezolva situatia.




8. La statia de metrou Preciziei, la trecerea de pietoni de langa Westgate, ar trebui un semafor cu buton. Dimineata si seara se formeaza niste cozi enorme de masini pe ambele sensuri deoarece pietoni trec in continuu catre / dinspre gura de metrou. Aceasta ar fi solutia cea mai simpla si putin costisitoare. Solutia optima ar fi un pasaj subteran pe sub strada Preciziei.




9. Pe bd. Basarabia sensul dinspre Arena Nationala catre Diham, vizavi de Spitalul Judetean Ilfov, banda 1 este blocata de masini parcate in spic. Politia nu face nimic.

10. Un sens giratoriu la intersectia bd. Pipera cu str. Erou Iancu Nicolae ar creste siguranta in intersectie si ar rezolva aglomeratia din intersectie.




11. In zona Bucurestii Noi, semaforul de la intersectia Bucurestii Noi cu str. Episcopul Vulcan, pentru cei care vin de pe aceasta strada, dureaza un minut, desi trec doar cateva masini, ceea ce duce la formarea de cozi pe bulevard.

12. Pentru restaurantul Doi Cocosi s-a amenajat parcare in mijlocul  intersectiei. Din aceasta cauza, cei ce vin de pe soseaua Gh. Ionescu Sisesti nu mai au breteaua de virat la dreapta pe Sos. Bucuresti-Targoviste.




13. La iesirea din comuna Chiajna spre Soseaua de Centura, trecerea la nivel cu calea ferata este intr-o stare deplorabila, fiind imposibil sa o traversezi cu mai mult de 5 km / h  si se formeaza zilnic coloane de intinse pe sute de metri atat la iesire, cat si la intrare in Comuna Chiajna. Prin simpla reparare a trecerii la nivel, de catre cei de la CFR Infrastructura, ar fi rezolvata o problema de trafic grava.


14. La intersectia Valea Oltului cu Prelungirea Ghencea semaforul nu functioneaza de circa 5 ani, ceea ce creaza haos.



15. Pe Soseaua Gheorghe Ionescu Sisesti, cum vii de pe Sisesti, daca vrei sa faci dreapta, semaforul nu este intermitent si se creaza cam 2-3 km de blocaj in 2 benzi.

16. Pe Calea Rahovei dupa ce se trece de  str. Petre Ispirescu, pe doua benzi, urmeaza intersectia cu Sebastian, cu semafor pentru stanga, asfel ca pentru inainte ramane o singura banda. Se pot lua 20 - 30 m din squar si amenaja banda de stanga. O alta solutie este sa nu mai fie parcate masini pe banda 1.


17. Pe Ion Mihalache, 10-15 soferi parcati oblic sub semnele de Oprirea Interzisa blocheaza o banda de circulatie, in dreptul Pietei 1 Mai, langa intersectia cu str. Ion Mincu, si genereaza blocaje care afecteaza mii de soferi.



18. Masinile parcate pe banda 1 pe strada Berzei, imediat dupa Podul Hasdeu, creeaza ambuteiaje zilnic. Sunt semne de stationare interzisa, dar locuitorii din zona parcheaza perpendicular pe banda 1, ca pe vremea cind nu era facuta stapungerea Buzesti-Berzei. Rezolvare: Politia Locala si Rutiera sa isi faca datoria.


19. Bd. Kogalniceanu spre Piata Operei: de cateva luni s-au desincronizat semafoarele pe sensul Vasile Parvan - Splaiul Independentei - str. BP Hasdeu. Portiunea scurta dintre bulevard si Splai ramane plina de masini oprite la semafor si cei care vor sa faca stanga de pe Kogalniceanu nu mai au loc sa vireze la stanga inspre Splai / BP Hasdeu. De multe ori este blocat si bulevardul, cu troleibuze cu tot, pe ambele sensuri. Solutia: semaforul de pe Vasile Parvan sa intre pe rosu cu numai 10 secunde inaintea celui de la Splaiul Independentei, astfel incat portiunea dintre Bd.Kogalniceanu si Splai sa se poata evacua de vehicule.

20. Intersectia Bd. Libertatii / Natiunile Unite / Izvor este loc berechet pentru amenajarea unui sens giratoriu, care ar fluidiza/simplifica enorm traficul.




21. O solutie foarte ieftina si foarte simpla care poate ajuta traficul din zona Obor - Soseaua Electronicii - Baicului ar fi prelungirea strazii Soseaua Electronicii pana in strada Ziduri Mosi.


Blocaje sesizate de HotNews.ro in urma cu cateva zile:


  • La trecerea la nivel cu calea ferata de pe Soseaua Andronache spre Voluntari, cele patru benzi ale bulevardului se restrang la doua si se formeaza cozi de sute de metri in fiecare zi. Cu doar cativa metri de covoras de plastic, si daca ar fi mutata bariera mai la stanga sau mai la dreapta, s-ar putea circula civilizat pe patru benzi pe sens. Responsabil: CFR








  • In nordul Capitalei, de pe DN1, de pe strada Elena Vacarescu, s-ar putea ajunge direct pe Soseaua Nordului, fara sa mai fie nevoie sa ocolesti prin bd. Barbu Vacarescu sau pe Sos. Kiselef si pe Bd. Aviatorilor. Acest lucru este imposibil deoarece lipseste o trecere la nivel cu calea ferata, in capatul Soselei Nordului, si circa 200 mp de asfalt. Primaria Capitalei, inca de pe vremea primarului Adriean Videanu, avea in plan sa faca un pasaj suprateran aici, insa nu s-a mai facut nimic. Pasajul este o investitie mare, insa o trecere la nivel cu calea ferata si asfaltarea celor 200 m de strada nu este investitie iluzorie. Responsabil: CFR si Primaria Capitalei.






  • In intersectia de la D-na Ghica, atat in sensul de mers catre Bucur Obor, cat si invers, pe partea cu Parcul Plumbuita si vizavi, Soseaua Colentina se restrange de la trei benzi pe sens la doua, uneori chiar la una, din cauza masinilor care parcheaza neregulamentar. Uneori, troleibuzul nu poate intra in statie din cauza lor, iar circulatia se desfasoara cu dificultate. In fiecare zi, zeci de masini parcheaza in aceasta zona si Politia Rutiera nu sanctioneaza pe nimeni. Responsabil: Politia Rutiera.





  • O situatie asemanatoare este si la intrarea pe Calea Mosilor, cum vii dinspre Bucur Obor, unde masinile parcate blocheaza una dintre cele doua benzi de circulatie, ingreunand in fiecare zi circulatia. Responsabil: Politia Rutiera.


Foto: Google Maps

  • Cum vii din Otopeni spre Bucuresti, la intrarea in Pasajul Baneasa, circulatia pe una din cele doua benzi este blocata de soferii care se incadreaza gresit si se baga in fata pentru a face stanga pe bd.Ion Ionescu de la Brad sau pe Barbu Vacarescu. Astfel, intrarea in pasaj este blocata si coada se intinde pe sute de metri. Problema ar fi rezolvata prin montarea unor parapeti care sa separe cu cateva cateva sute de metri benzile care intra in pasaj de cele care raman la suprafata. Astfel, cei care nu se incadreaza corect, nu vor mai putea bloca circulatia. Responsabil: CNADNR.


Foto: Google Maps

  • La intersectia DN1 cu Centura Capitalei, soferii care vin din Bucuresti, pe DN1 si vor sa iasa pe Soseaua de centura, stau la coada zeci de minute, coada ajungand pana la Liceul Francez deoarece la iesirea spre Soseaua de centura, sunt mai multi soferi care fac stanga decat dreapta, iar cei care fac stanga blocheaza iesirea spre dreapta. Situatia ar putea fi rezolvata simplu, prin amenajarea unei benzi de dreapta, pe o portiune de 20-30 de metri. Responsabil: CNADNR.


Foto: Google Maps







Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
7706 vizualizari
  • +6 (6 voturi)    
    Intrebati primarii ce prioritati au (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 18:03)

    bigbrother [utilizator]

    am avut o "discutie" pe facebook cu primarul Negoita de la sectorul 3 si l-am rugat sa faca ceva in privinta trotuarelor ocupate integral de masini.

    Am venit si cu o idee, i-am propus sa faca parcari supraterane in zecile de locuri din cartier unde acum exista parcari la orizontala pentru zeci de masini si care ar putea prelua usor toate masinile din zona. Si nu gratuit, ci soferii sa plateasca 1 leu pe zi pentru locul de parcare, nu 40 sau 80 de lei pe an, pe bune, asta e o gluma de suma. Evident, in schimbul acestei sume sa primeasca ceva cu supraveghere video si bariera de acces, ca tot vrea primaria sa puna camere video in sector.

    Raspunsul primarului a fost foarte ciudat.

    In primul rand, primarul considera ca (citez din memorie) "asociatiile de proprietari trebuie sa ceara instalarea de stalpisori pentru a nu mai fi blocate trotuarele". Cumva in sectorul 3 legea se aplica diferit pentru asociatiile de proprietari..

    In al doilea rand "primaria sector 3 a facut 17.000 de locuri de parcare". Nu stiu daca atatea sunt si pe unde exista, dar la peste 1 milion de masini care exista in orasul asta, locurile de parcare sunt vax albina, nu vor fi niciodata suficiente. Solutia ar putea fi cea indicata mai sus impreuna cu reducerea masiva a nr de masini.

    In al treilea rand, prioritatile primariei nu au in calcul in acest mandat si crearea de parcari supraterane, a.i cel mai probabil vom astepta inca alti patru ani pentru a se rezolva aceasta problema.

    Pana atunci vorbim de masini de parca ar trebui sa fie regula, nu exceptia la transport in orasul asta. Sutele de mii de masini nu vor incapea niciodata in orasul asta, poate doar daca il daramam si construim in jurul masinilor. Problema traficului ar trebui sa fie legat de orarul autobuzelor, tramvaielor, nu de cat de repede ajunge Xulescu din Titan in Pipera. Un transport in comun civilizat ar rezolva cel putin 50% din problemele acestui oras, de la aerul respirat pana la calitatea vietii si timpul pierdut pe drum
    • +2 (2 voturi)    
      masini parcate de nesimtiti peste tot in S3 (Joi, 24 noiembrie 2016, 13:32)

      alin76us [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Peste tot unde te uiti in Bucuresti sunt parcate masini ilegal si nimeni nu ia masuri, politia ar face bani buni de pe urma lor dar pare ca nu se vrea

      In S3 pe strazile inguste nici nu au loc sa intre masinile de salubritate sau interventie (ma refer la ambulanta si pompieri) de cat de ingustat este drumul din cauza parcarilor ilegale. Fiecare isi parcheaza masina aiurea chiar si pe trecerile de pietoni sau intrarile in blocuri sau magazine si cei cu probleme locomotorii trebuiesc scosi pe geam ca altfel nu pot iesi in strada. Politia locala nu ia nici o masura cu toate ca legislatia permite macar sanctionarea cu amenda a celor care ne sfideaza
  • +2 (2 voturi)    
    in mare parte de acord, cu o mentiune (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 18:08)

    bobu [utilizator]

    Legat de punctul 3: potrivit Codului Rutier, soferii au voie sa mearga pe calea de rulare a tramvaiului daca strada are maximum doua benzi de circulatie pe sens. Astfel ca soferii care "respecta legea" in coloana, nu au motive legale de nervi.
    • +1 (1 vot)    
      pe portiunea aceea exista un semn mare (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 20:36)

      N.S. [utilizator] i-a raspuns lui bobu

      ruginit si indoit cu semnificatia interzisa circulatia pe liniile de tramvai. totusi, o treaba buna era sa-i faca tarc la tramvai pana la capat.
    • +1 (1 vot)    
      Da, sigur (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 23:58)

      McChicken [utilizator] i-a raspuns lui bobu

      Numai ca pe portiunea mentionata sunt doua benzi pentru masini, a tramvaiului este deja a treia.
    • 0 (0 voturi)    
      De acord, cu o mentiune (Joi, 24 noiembrie 2016, 13:42)

      alin76us [utilizator] i-a raspuns lui bobu

      In cazul in care sunt 2 benzi pentru autoturisme si una pentru tramvai autoturismele au dreptul de a circula doar pe calea de rulare pentru acestea si doar in cazuri speciale pe linia de tramvai. Unii politisti de la circulatie nu cunosc asta si iau legea doar cum le convine lor, amendeaza pe fraieri si pe "baietii destepti" nu. Legea nu e pentru toti domnilor politisti? Dar si dvs incalcati legea cand va grabiti taind bulevardele pe contrasend si nici macar nu sunteti in misiune (vedeti in lege ca trebuie sa fiti cu semnalele de avertizare speciale pornite. Vedeti intersectia Piata Muncii intre S2 si S3 cati politisti incalca legea si pe langa ei si altii)
  • +1 (1 vot)    
    soseaua Petricani (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 18:09)

    eu_eu [utilizator]

    intersectia d-na Ghica cu Colentina...zilnic sunt blocaje de zeci de minute. Orice solutie este bine-venita ( pasaj supra-teran, sub-teran, semafor intelligent...orice) numai sa se faca ceva....
    • 0 (0 voturi)    
      arhive (Vineri, 25 noiembrie 2016, 9:37)

      andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui eu_eu

      Cautati in arhive, marele primar Ontanu a promis de 8 ani un pasaj de supratraversare a sos Colentina. In Budapesta un astfel de pasaj s-a facut in 6 luni.
  • +3 (3 voturi)    
    Inexistenta Politiei Rutiere! (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 18:28)

    Telemacara [utilizator]

    Politia Rutiera nu se implica! Bravo HN, in sfarsit cineva scrie despre acesta uriasa infectie care genereaza haos in traficul din RO - Pasivitatea Politiei Rutiere.
  • 0 (0 voturi)    
    Solutia (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 19:08)

    SRA [utilizator]

    Solutia este simpla si rezolva in 6 luni aceasta problema, Stationarea durabila ! Zone de parcare 30-60-90 minute cu plata, zona albastra de stationare cu plata anuala, Zona de stationare de urgenta 3o minute, zone rezervate handicapt, H, si POLITIE! Modelul este usor de implementat creaza locuri de munca, genereaza fonduri pentru crearea de parkinguri si modernizare a zonelor ! Model GENEVE!
  • +1 (3 voturi)    
    pentru punctele (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 19:12)

    akillies [utilizator]

    5, 6, 7, 8 subscriu... sunt solutii mult mai simple si mai la indemana decat oricare altele imaginate de autoritati! iar la 6, s-ar descarca de trafic foarte, foarte mult Iuliu Maniu pe portiunea finala spre A1..

    punctul 9: de cand ma stiu eu si trec pe bd. Basarabia spre casa, acolo, in dreptul spitalului sectorului Ilfov, intotdeauna au fost masini parcate in acest mod.. intotdeauna.. cred ca doar inainte de 89 nu se parca acolo, pentruca pe acolo treceau cozile kilometrice la benzinaria de pe Nicolae Grigorescu...

    Nu cred ca se pot face parcari in spic in detrimentul trotuarului pentruca s-ar strica spatiile verzi din zona..

    parcarea in spic e practica preferata in zona, desi indicatorul de circulatie permite parcarea paralel cu trotuarul (ar fi un doar parcarea paralel cu trotuarul..dar e inutila precizarea).. aici este un exemplu clar de lipsa de reactie a Politiei.. si mai ales de nesimtire din partea soferilor respectivi..
  • +3 (7 voturi)    
    E usor din gura (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 20:24)

    Ion2050 [anonim]

    dar la fapte apare inposibilul sau ridicolul:
    Deci:
    Hai sa desfiintam treceririle de pietoni si sa facem pasarele, ca doar avem pensionari voinici.
    Hai sa interzicem posesia unei masini personale pentru ca nu avem cum sa o parcam in camera de zi.
    Sa crestem numarul sarbatorilor legale la 365, adica sa avem o zi lucratoare o data la 4 ani, pentru ca s-a observat ca in week-end traficul este sustenabil, cum se zice.
    Ai o treaba de rezolvat undeva, sa nu te primeasca daca ai venit cu masina.
    Parapeti despartitori intre benzi pe o lungime de cel putin 5km, daca nu te-ai incadrat cu 6 km inainte sa poti merge linistit in cu totul alta parte.
    Interzis iesitul din cartierul/strada unde locuiest ca sa nu stanjenesti traficul in care vrei sa intri.
    Toleranta zero fata de cei din alte localitati si merg mai incet ca sa se orienteze pana cunosc locul.
    Unde-s 2 puterea creste, sa fim cat mai multi in Bucurestiul iubit, sa clacsonam cat mai tare incat sa se auda pana in Guinness Book.
  • 0 (0 voturi)    
    Calea Mosilor - Emniescu (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 21:17)

    NegaraArtiom [anonim]

    In itersectia Calea Mosilor cu Eminescu, o trecere pietonala nesemaforizata la vrio 100m de la intersectie, unde pietonii circuland catre si dinspre o statie RATB blocheaza traficul dinspre Traian spre Eminescu care adesea in orele de farf ajunge sa blocheze si Calea Mosilor (din cauza soferilor care apuca verde dar nu reusesc sa inainteze)
    .
    O trecere pietonala semaforizata ar rezova calvarul intr-o intersectie importanta.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 24 noiembrie 2016, 10:29)

    Andrei_Bucuresti [anonim]

    Pe strada Batistei, pe sensul de mers spre Intercontinental, sunt foarte multi parcati dublu, lasand o banda de mers pentru ambele sensuri.
  • 0 (0 voturi)    
    Piata Rahova (Joi, 24 noiembrie 2016, 13:25)

    alin76us [utilizator]

    La Piata Rahova daca politia si-ar face treaba s-ar rezolva problema masinilor parcate neregulamentar si soferii "grabiti" nu ar mai trece pe linia de tramvai provocand accidente si ar mai face rost si de ceva banuti la buget.

    Ar fi bine ca cei de la drumuri sa puna si un semafor pentru cei care vin dinspre strada Pucheni. Este un infern sa ai drum dinspre Pucheni spre Alexandria ca nu-ti da nimeni voie sa treci
  • 0 (0 voturi)    
    Indiferenta politie (Joi, 24 noiembrie 2016, 14:50)

    TutanCamon [anonim]

    La intersectia 13 Septembrie cu Mihail Sebastian,cum faci dreapta,din TREI benzi de circulatie,a mai ramas doar una,deoarece sunt parcate masini si pe banda 1 si pe banda 3 langa scuar.Frumos este faptul ca aceste masini parcate,sunt 90% cu afise in geam cu DE VANZARE si sunt nemiscate cu anii.Am intrebat un ametit de la rutiera de ce nu ia masuri si mi-a raspuns ca nu are atributii in acest sens.Deci jigodii sunt si de partea soferilor si de partea autoritatilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Metrou Pipera si Eroii Rev (Vineri, 25 noiembrie 2016, 15:54)

    bubuki [utilizator]

    buna,

    probleme sunt si la:
    1.iesirea din metrou Pipera - exista zebra cu Cedeaza trecerea; din cauza fluxului f mari de angajati in aceasta zona de birouri masinile stau blocate uneori zeci de minute la orele de varf, dimineata si seara. Rezolvare: semaforizarea zebrei.
    2.Bd Prof Dimitrie Pompeiu, la statia de tramvai 16, 36 din fata cladirii Feper - exista zebra cu Cedeaza trecerea pt soferi; din cauza fluxului f mari de angajati in aceasta zona de birouri masinile stau blocate uneori zeci de minute la orele de varf, dimineata si seara. Rezolvare: semaforizarea zebrei.
    3.Sos Giurgiului, in intersectia de la Eroii Revolutiei - langa benzinaria Petrom (City Mall): pe un sens exista semafor pt pietoni, pe celalalt sens exista Cedeaza trecerea. Odata ce se da Verde pietonilor acestia nu-si dau seama ca treb sa astepte ca soferii dp celalalt sens treb sa le dea prioritate si sar in fata masinilor. Soferii, la randul lor, nu le dau mereu prioritate pt ca se grabesc. Tot acolo se formeaza mereu cozi din cauza masinilor parcate pe banda 1 care ingreuneaza traficul pt toti participanti la trafic.
    4.Sos Giurgiului, in intersectia de la Eroii Revolutiei - langa benzinaria Petrom (City Mall): dimineata intre orele 7.30 si 9.30 linia de tramvai 7, 11, 25 este blocata de masinile care nu vor sa stea la rand pt a astepta verde. Se circula pe linia de tramvai si toti calatorii acestuia stau minute in sir pana se degajeaza traficul.

    VA ROG SA FACETI CEVA, traficul a devenit de nesuportat si pt pietoni si pt soferii de auto si RATB!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri