​​FOTOGALERIE Sase blocaje majore in traficul din Bucuresti care ar putea fi eliminate cu investitii minime daca Primaria, Politia, CFR si Compania de Drumuri si-ar face treaba

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 21 noiembrie 2016, 16:55 Actualitate | Administratie Locala

Bariera Andronache 1
Foto: Hotnews
Traficul rutier din Bucuresti a devenit un cosmar pentru soferi si pietoni. Cauzele sunt multiple. Exista insa cateva zone in care congestiile uriase pot fi rezolvate cu o cheltuiala minima, fara ca autoritatile sa investiteasca milioane de euro in infrastructura. Cele sase exemple stranse de HotNews.ro arata ca daca Primaria, Politia, CFR si Compania de Drumuri si-ar face treaba rapid, sute de mii de soferi ar scapa de ore intregi petrecute inutil in trafic.
  • Semnaleaza-ne situatii similare prin comentarii la acest articol



De mai bine de un an, traficul din Bucuresti, la orele de varf, a devenit de cosmar, bucurestenii pierzand ore blocati in trafic pentru a-si duce copii la scoala /gradinita sau sa ajunga la serviciu. Situatia este cauzata atat de faptul ca Primaria Capitalei nu a imbunatatit transportul in comun, nu a facut piste pentru biciclete si proiectele de infrastructura necesare (pasaje, largiri de strazi/strapungeri), nu avem o sosea de centura functionala, dar si din cauza nesimtirii soferilor care de multe ori blocheaza o banda/doua benzi de circulatie pentru a parca exact in fata locului unde au treaba.

Totusi, dincolo de aceste probleme mari, care au nevoie de ani pentru a fi rezolvate, sunt cateva probleme marunte care ar putea fi rezovate usor si cu bani putini de catre autoritati si care blocheaza local traficul, dar nimeni nu face nimic.

Iata cateva dintre aceste situatii:


  • La trecerea la nivel cu calea ferata de pe Soseaua Andronache spre Voluntari, cele patru benzi ale bulevardului se restrang la doua si se formeaza cozi de sute de metri in fiecare zi. Cu doar cativa metri de covoras de plastic, si daca ar fi mutata bariera mai la stanga sau mai la dreapta, s-ar putea circula civilizat pe patru benzi pe sens. Responsabil: CFR








  • In nordul Capitalei, de pe DN1, de pe strada Elena Vacarescu, s-ar putea ajunge direct pe Soseaua Nordului, fara sa mai fie nevoie sa ocolesti prin bd. Barbu Vacarescu sau pe Sos. Kiselef si pe Bd. Aviatorilor. Acest lucru este imposibil deoarece lipseste o trecere la nivel cu calea ferata, in capatul Soselei Nordului, si circa 200 mp de asfalt. Primaria Capitalei, inca de pe vremea primarului Adriean Videanu, avea in plan sa faca un pasaj suprateran aici, insa nu s-a mai facut nimic. Pasajul este o investitie mare, insa o trecere la nivel cu calea ferata si asfaltarea celor 200 m de strada nu este investitie iluzorie. Responsabil: CFR si Primaria Capitalei.






  • In intersectia de la D-na Ghica, atat in sensul de mers catre Bucur Obor, cat si invers, pe partea cu Parcul Plumbuita si vizavi, Soseaua Colentina se restrange de la trei benzi pe sens la doua, uneori chiar la una, din cauza masinilor care parcheaza neregulamentar. Uneori, troleibuzul nu poate intra in statie din cauza lor, iar circulatia se desfasoara cu dificultate. In fiecare zi, zeci de masini parcheaza in aceasta zona si Politia Rutiera nu sanctioneaza pe nimeni. Responsabil: Politia Rutiera.





  • O situatie asemanatoare este si la intrarea pe Calea Mosilor, cum vii dinspre Bucur Obor, unde masinile parcate blocheaza una dintre cele doua benzi de circulatie, ingreunand in fiecare zi circulatia. Responsabil: Politia Rutiera.


Foto: Google Maps

  • Cum vii din Otopeni spre Bucuresti, la intrarea in Pasajul Baneasa, circulatia pe una din cele doua benzi este blocata de soferii care se incadreaza gresit si se baga in fata pentru a face stanga pe bd.Ion Ionescu de la Brad sau pe Barbu Vacarescu. Astfel, intrarea in pasaj este blocata si coada se intinde pe sute de metri. Problema ar fi rezolvata prin montarea unor parapeti care sa separe cu cateva cateva sute de metri benzile care intra in pasaj de cele care raman la suprafata. Astfel, cei care nu se incadreaza corect, nu vor mai putea bloca circulatia. Responsabil: CNADNR.


Foto: Google Maps

  • La intersectia DN1 cu Centura Capitalei, soferii care vin din Bucuresti, pe DN1 si vor sa iasa pe Soseaua de centura, stau la coada zeci de minute, coada ajungand pana la Liceul Francez deoarece la iesirea spre Soseaua de centura, sunt mai multi soferi care fac stanga decat dreapta, iar cei care fac stanga blocheaza iesirea spre dreapta. Situatia ar putea fi rezolvata simplu, prin amenajarea unei benzi de dreapta, pe o portiune de 20-30 de metri. Responsabil: CNADNR.


Foto: Google Maps


Citeste mai multe despre   









26815 vizualizari
  • +25 (25 voturi)    
    Centura Bucuresti - Domnesti (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:05)

    turms [utilizator]

    Buna ziua, va cred cu respectivele blocaje, dar foarte foarte mari ambuteiaje sunt si in zona Prel. Ghencea si la trecerea cale ferata - Centura Bucuresti - Domnesti. Noi vorbim in anul 2016 de o centura a capitalei care are in mare parte o banda pe sens!!! Plus ca sunt cateva intersectii la care cedezi trecerea... Si acei oameni sunt locuitori ai Bucurestiului care platesc taxe si impozite, nu doar cei din nord, sectoarele 1 si 2.
    Proiectul extindere Prel. Ghencea de ex. era aprobat din 2007, se alocasera si bani pentru exproprieri in cateva randuri si pana acum nu s-a facut absolut nimic.
    • +4 (4 voturi)    
      Pana la pasaj (Luni, 21 noiembrie 2016, 23:26)

      Iulian72 [utilizator] i-a raspuns lui turms

      care e o solutie corecta, dar a carui realizare va mai dura, de ce nu se amenajeaza un sens giratoriu, ca cel de la Stefanesti? Am inteles ca si la Tunari a inceput sa se lucreze la sensul giratoriu.
      De ce nu se aplica solutiile astea si pe centura de sud...?
      • 0 (0 voturi)    
        cred ca e greu sa bagi (Marţi, 22 noiembrie 2016, 8:38)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Iulian72

        trenul in giratoriu. deci asta e problema: linia de cale ferata.. cred ca la domnesti si cu si fara giratoriu tot s-ar bloca... sunt atat de multe masini incat cu siguranta s-ar face cozi pe toate cele 4 strazi care ar da in giratoriu
  • +3 (7 voturi)    
    Apropo de Centura - DN1 (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:20)

    ro-bo [utilizator]

    De asemenea, cei care vin pe centura dinspre A2 ar trebui sa nu mai aiba voie sa faca stanga pe sub pod spre DN1 .
    Se poate face foarte bine dreapta inainte de pasajul peste calea ferata, la Lukoil si apoi mers bine mersi pe langa sine si intrat pe DN pe partea dinspre Otopeni. Automat, traficul este mai fluent si cei de pe centura care vin dinspre Chitila nu mai trebuie sa cedeze trecerea la cei care fac stanga.
    • +4 (4 voturi)    
      Tot aici (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:24)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui ro-bo

      Cei care fac stânga, să o facă după ce trec podul, făcând dreapta și apoi pe sib pod.
    • +2 (2 voturi)    
      Corect! (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:39)

      Rasmus [utilizator] i-a raspuns lui ro-bo

      sta am vazut de cand au terminat pasajul peste calea ferata. Eu folosesc intrarea in DN1 de la Lukoil sau cand vreau sa ntorc.
      In loc sa foloseasca iesirile in DN1 deja existente istetii au limitat aceesul doar la rivereni si au mutat o multime de masini dincolo de calea ferata
      Ar trebui banda de lansare pentru intrat in DN1, altfel este periculo.
  • +8 (10 voturi)    
    calea dorobanti (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:21)

    Elfu [utilizator]

    calea dorobanti - back of cyprus - masini parcate perpendicular ( ocupa si trotuarul si o parte din banda1 )

    https://www.google.ro/maps/@44.4620315,26.0928428,3a,75y,201.68h,85.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1seus_DYIkVshyWm7JbqLPuw!2e0!7i13312!8i6656

    calea dorobanti - four seasons - masini parcate perpendicular ( ocupa si trotuarul si o parte din banda1 )

    https://www.google.ro/maps/@44.4614759,26.0932711,3a,75y,201.68h,85.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdaE4IcbqrJE_O8Jtwjv4Jg!2e0!7i13312!8i6656
    • +7 (9 voturi)    
      In plus... (Luni, 21 noiembrie 2016, 19:37)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      ... acolo mai este si banda unica, pentru autobuze - iar ciumetii de la Primarie spun ca nu e eficienta, din cauza masinilor parcate! CE ii impiedica sa puna niste politisti sa patruleze prin zona? >:
  • +9 (9 voturi)    
    de acord... (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:24)

    KtalinKtalin [utilizator]

    ... solutii simple, la obiect.
    Alte solutii: pe Pipera si pe Iancu Nicolae se parcheaza pe banda.
    La scoala Britanica....
  • +6 (8 voturi)    
    calea dorobanti (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:24)

    Elfu [utilizator]

    calea dorobanti - bank of cyprus
    calea dorobanti - four season

    masini parcate aprope perpendicular pe trotuar + banda 1 (vezi google street view pt imagini)
  • +6 (6 voturi)    
    intersectia mihalache-constantinescu (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:26)

    Elfu [utilizator]

    mihalache (banda 1 pt dreapta) pana in intersectia cu constantinescu - banda 1 blocata de masini parcate.
    • +1 (1 vot)    
      aaverescu- intre turda si marasti (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:08)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      averescu - de la turda pana la marasti - se circula pe linia de tramvai ( pe ambele - se si depasesc pe ele ) - se circula in dispret pentru cei care respecta legea si stau in coloan ... nu exista politie in zona - cred ca pot fi sanctionati sute/mii de soferi intre ora 7.30 si 9 si 17.00-19. daca este normal atunci eliminati indicatoarele din zona care interzic circulatia pe linia de tramvai.
  • +9 (11 voturi)    
    Bariera Andronache: rezolvat! (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:31)

    Crioan [utilizator]

    Situtia de la bariera Andronache imi este bine cunoscuta, pina anul trecut lucram in Voluntari.
    In perspectiva extrinderii activitatii, conducerea a luat o decize buna: sediul social si proiectarea s-au mutat in N.Caranfil. Aici se poate ajunge si cu metroul de Pipera, nu mai avem treaba cu Dan. Ghica, Andronache, Stefanesti, Popasului sau Pipera-Tunari!
    O rezolvare radicala!
    In spate se afla calea ferata de Constanta, la care "lipseste o trecere la nivel cu calea ferata, in capatul Soselei Nordului". Si aici situatia este imposibil de rezolvat, Soseaua Nordului este o zona rezidentiala de lux, ai carei locuitori nu vor sa aiba trafic mult pe strada lor privata ...
  • +7 (9 voturi)    
    Bravo! (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:31)

    Cote [utilizator]

    Exceptional. Felicitari, Catiusa Ivanov.
  • +9 (9 voturi)    
    Petricani (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:35)

    eu_eu [utilizator]

    o problema similara exista pe Petricani. Pe sensul dinspre Dna Ghica spre Pipera. Tot Petricaniul este blocat de cei care intra pe fabrica de Glucoza ( ori de pe prima ori de pe a doua banda) ...si se creaza un haos incredibil in fiecare dimineata. propun crearea unei a 3a benzi special pentru facut la stanga sau un mic sens giratoriu.
    • 0 (0 voturi)    
      Petricani (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:00)

      danutz68 [utilizator] i-a raspuns lui eu_eu

      Salut. Acolo, am impresia, ca este prevazuta iesirea/intrarea pe autostrada. Problema este generata de doua lucruri: de trecerea de pietoni,deci toate masinile incetinesc sa vada pietonii, dar si de cei de pe banda a doua care se trezesc cu 10 m inainte de intersectie sa intre pe banda intai doar pentru a se reincadra pe banda a doua pentru a intra pe Sos. Fabrica de Glucoza.
  • +15 (17 voturi)    
    Extindere Bd-ul Timisoara in centura (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:39)

    AdiXTZ [utilizator]

    Un alt exemplu ar fi prelungirea B-dului Timisoara pana in centura capitalei. Este o distanta de cca 1,2 km

    Ar prelua din traficul infernal din Prelungirea Ghencea si Bd Iuliu Maniu.
    Dar nu se mai vorbeste nimic de acest proiect ....a fost preferat Penetratia Ciurel o investitie mult mai scumpa si nociva pentru oras si anume:descarcarea directa a traficului de pe autostrada in Splai, pe langa rezervoarele neacoperite de apa potabila de la Rosu etc
  • +13 (13 voturi)    
    Pai si spaga?! (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:40)

    Andy500 [utilizator]

    Pai daca faci modificari atat de mici, cum mai 'iese' spaga?
    Daca nu e un pasaj, ceva, acolo de cateva milioane de euro, facut in 5 ani in loc de 1 si cu dublul costurilor, n-ai facut nimic, mah, nene, mah!
    Vezi Pasajul Sudului care inainte de alegeri era la 80% si acum e la 50%.
  • +6 (6 voturi)    
    Bravo Domnilor! (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:46)

    hitme [utilizator]

    Cred ca situatiile sunt numeros mai mari, dar daca Primariile din Bucuresti ar incerca sa rezolve astfel de situatii, atunci s-ar circula mult mai bine in Bucuresti!

    FELICIT INITIATIVA!
    • +8 (8 voturi)    
      pai... (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:41)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui hitme

      Pai dupa parerea mea cel mai mare blocaj din Bucuresti e la Piata Sudului unde se lucreaza la pod. Acolo si in weekend e coada de zeci de minute din toate directiile.
  • +6 (10 voturi)    
    haha (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:52)

    spiridusa [utilizator]

    politia rutiera nu stie decat sa stea in boscheti sa dea amenzi. 0 preventie. merg pe drumul dna ghica -fabrica de glucoza zilnic, pe ploaie sau alte conditii meteo nu-i vezi niciodata in intersectia aia blestemata. sa dea amenzi la masinile parcate? hahahaha pai lor ce le iese ca nu e nimeni in masinile alea sa-i "spaguiasca"
  • +17 (17 voturi)    
    Soseaua nordului (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:54)

    Dodel540 [utilizator]

    Nelegarea Soselei Nordului cu str Elena Vacarescu este blocata premeditat. Altfel de ce ar mai fi platit sute de mii de euro cei din cartierul francez si cei din blocurile de lux cu vedere la parc??
    Ca sa inhaleze gaze de esapament ca un 'sarac' din titan, militari sau colentina?
    Si daca era strada acolo ii puneau un interzis!
    • +10 (10 voturi)    
      Ce cartier rezidențial? (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:32)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Trece trenul pe acolo pe linia Bucuresti-Constanța, zi și noapte, inclusiv de marfă din 10 în 10 minute.
      Cine a plătit acolo preț de fițe, a luat o mare țeapă!
      • 0 (0 voturi)    
        nu-i asa (Luni, 21 noiembrie 2016, 22:51)

        Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Eu vorbeam de toata bucata incepand cu Ambasada Chinei /Lukoil si mergand spre calea ferata.
        Zgomotul de tren se aude la maxim 50, hai 100 de metri
    • +9 (11 voturi)    
      a fost desfiintata (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:41)

      Teo3000 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Pentru cei mai tineri: Sos. Nordului si Str. Elena Vacarescu au fost legate printr-o trecere denivelata cu bariera. A fost desfiintata pentru ca traficul deranja resedinta Ceausestilor. Tot atunci si din acelasi motiv a disparut si linia de troleibuz de pe Sos. Nordului. Bariera trebuie doar reinfiintata, ea a existat.
      • 0 (0 voturi)    
        asa este (Marţi, 22 noiembrie 2016, 20:03)

        Sophie [utilizator] i-a raspuns lui Teo3000

        ...nu sunt "in varsta" si am un spirit f tanar! Teo3000 are dreptate, imi amintesc asta de cand mergeam in parcul Herastrau la "elefanti"" (cei de piatra), se putea continua drumul.
  • +7 (7 voturi)    
    sunt curios (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:57)

    nahir [utilizator]

    daca si acuma, dupa ce altcineva decat cel responsabil, a facut propunerile, organili in drept se vor apuca de rezolvarea problemelor sau se vor face ca n-au auzit,ca de obicei.
  • +5 (5 voturi)    
    ! (Luni, 21 noiembrie 2016, 17:59)

    chiuaua [utilizator]

    NU ai cu cine dom'le.
    Toti sunt niste incapabili.
  • +6 (8 voturi)    
    trecere pietoni Preciziei (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:00)

    adi_dragomir [utilizator]

    La statia de metrou Preciziei o trecere de pietoni blocheaza strada si se formeaza ambuteiaje pe kilometri. Pina se va construi un tunel pentru pietoni, o pasarela de citeva mii de euro va rezolva situatia intr-o saptamina. Dar madam Firea e foarte ocupata, face guverne al inteles...
    • +4 (4 voturi)    
      Aceeasi situatie si la Pipera (Luni, 21 noiembrie 2016, 20:52)

      mbm [utilizator] i-a raspuns lui adi_dragomir

      La fel e si pe Dimitrie Pompeiu, la trecerea de pietoni din dreptul statiei de metrou Pipera. Nu e semaforizata, iar dupa ce vine un tren de metrou astepti 5 min sa treaca pietonii. Dupa care vine urmatorul tren...

      Cam la fel si pe Floreasca, la trecerea din dreptul mall-ului Promenada, f multi din cei care coboara la Aurel Vlaicu trec pe aici spre Vodafone si cladirile de pe Barbu Vacarescu
      • 0 (0 voturi)    
        Pipera (Marţi, 22 noiembrie 2016, 16:05)

        andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui mbm

        Pentru aceasta trecere de pietoni a existat o petitie on-line si cu varianta prelungirii in subteran a iesirii din metrou pana pe partea cealalta a strazii. Ontanu, care a promis acum vreo 6 ani, nu mai poate saracu'.

        Pe Tipografiei ar trebui sens unic spre Poligrafiei, masinile care ies de pe aceasta strada in DN1 la Miorita sunt un pericol real.
    • +2 (2 voturi)    
      Mai simplu (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:49)

      Algernon [utilizator] i-a raspuns lui adi_dragomir

      Prea complicat. Trebuie instalat doar un simplu semafor si, bineinteles, inchis accesul 'jmekerilor' din Iuliu Maniu prin WestGate.
      Si as adauga aici si blocajul A1 (cu numeroase tamponari) incepand de la intrarea de pe Ciorogarla/Hornbach, una dintre cauze fiind iesirea de pe Preciziei.
  • -4 (14 voturi)    
    hm (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:07)

    Xorciser [utilizator]

    Nu sunt de acord cu separatia de la pasajul Baneasa, daca te incadrezi gresit o sa o iei complet aiurea si e si mai rau daca pun despartitori cateva zeci-sute de metri. Este rau mai ales pentru cei care au nevoie sa mearga deasupra pasajului si care au doar o banda la dispozitie sa se incadreze- daca intra prin pasaj e mult mai dificil sa se intoarca.

    Treaba se rezolva mai simplu doar cu niste marcaje corespunzatoare- eventual cu vopsea pe asfalt, nu placardele alea care sunt exact deasupra intrarii in pasaj.
    • +15 (15 voturi)    
      EXACT ASTA E IDEEA (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:34)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Să se presemnalizeze cu 1km și apoi cu 500m înainte, pt încadrare corectă.
    • +9 (9 voturi)    
      Nu cred (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:45)

      McChicken [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Nu cred ca cei care nu stiu ca este o singura banda creaza problema. Ci cei care stiu exact cum sta situatia, dar se baga pe prima banda in ultimul moment pentru a nu sta la coada si a le trage teapa "fraierilor". Sunt de acord cu despartitoarele, sa se preselecteze din vreme. Pe de alta parte s-ar putea desfiinta scuarul existent intre prima band si drumul care iese de la Selgros, a.i. sa fie 3 benzi de stocaj pentru cei care vor sa mearga pe deasupra pasajului.
      • 0 (0 voturi)    
        pasaj (Marţi, 22 noiembrie 2016, 16:09)

        andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui McChicken

        Cea mai corecta varianta ar fi separarea imediat dupa coborarea de pe pod si desfiintarea spatiului verde.
        De asemenea Politia sa-si faca treaba pentru ca sunt soferi de maxi-taxi care opresc la coborarea in pasajul Baneasa ca sa coboare pasageri!
    • 0 (2 voturi)    
      ? (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:07)

      Nuzic [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      daca te-ai incadrat gresit, asuma-ti greseala si cauta o alta ruta ca sa ajungi unde ai nevoie; nu-i incurca si pe ceilalti.
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Joi, 24 noiembrie 2016, 19:03)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Nuzic

        Nu e vorba de mine, ca eu stau in zona si stiu sa ma incadrez.

        Dar e DN1 si cel putin un sfert din masini sunt conduse de "ne-bucuresteni". Asa ca in conditiile astea un marcaj corect e necesar, nu sa dai vina pe cei care nu au de unde sa stie cum sa se incadreze... asta ar fi primul pas, dupa aia cine se incadreaza aiurea ar fi intr-adevar doar cei care vor sa taie benzile si atunci trimiti politia pe capul lor.

        Tu daca te duci la Iasi si nu ai marcaje si te incadrezi aiurea de te claxoneaza juma de oras- cum te-ai simti? :)
  • +16 (16 voturi)    
    DN1 - Pasaj Baneasa (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:32)

    Teo3000 [utilizator]

    In zona DN1 - Pasaj Baneasa, sensul de intrare in Bucuresti, solutia cea mai buna ar fi latirea sensului de intrare prin unirea bretelei din dreapta cu drumul principal. Investitia este mica, nu sunt copaci de taiat, nu sunt terenuri de expropiat. De la giratoriul de sub pasaj-ul de la Baneasa Mall, pana la Pasajul cu intersectia Ion Ionescu de la Brad ar trebui sa se circule pe 6 benzi. In acest fel, preselectia s-ar face usor pentru toata lumea.

    Chiar si singulara, o solutie ar rezolva ambuteiajele: daca polita ar aplica legea, s-ar circula mult mai usor.
    Daca nimeni n-ar mai parca neregulamentar, daca ninemi n-ar mai depasi coloana, daca nimeni n-ar mai circula pe sina de tramvai, daca nimeni n-ar mai vira de pe alta banda decat cea corecta (TOATE ASTEA DE FRICA AMENZILOR) atunci s-ar merge mai incet, dar fluent.
    Multi, stiind ca nu au unde sa parcheze la destinatie, vor alege sa mearga pe jos, cu bicicleta, cu trotineta sau sa ia taxi, sau metrou sau transport in comun. Una peste alta ar fi mai putine turisme iesite in trafic.
  • +12 (12 voturi)    
    Asfaltare pe lângă calea ferată Constanța (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:39)

    nick24 [utilizator]

    De ce nu se deschide circulația pe lângă calea ferată Constanța, din Băneasa, până în Colentina?
    Și aici sunt cartiere rezidențiale sau s-au restituit terenuri până la calea ferată și s-au dat și drumurile existente?

    S-ar putea face o tangențialâ folositoare care ar scurta multe drumuri care duc numai spre centru.
  • +14 (14 voturi)    
    Trecere de pietoni Calea Floreasca 169 (Luni, 21 noiembrie 2016, 19:56)

    DMO2016 [anonim]

    In dreptul Promenada Mall, pe Calea Floreasca la nr. 169, este o trecere de pietoni unde traverseaza zilnic mii de oameni care vin spre / dinspre statia de metrou Aurel Vlaicu sau dinspre cladirile de birouri construite in aceasta zona. O pasarela pietonala sau un pasaj subteran direct de la metrou spre mall ar rezolva situatia.
    • +7 (7 voturi)    
      de bun simt (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:26)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui DMO2016

      este o propunere de bun simt si cu impact major pentru zeci de mii de oameni. Insa gandindu-ma cat le ia tranorilor nostri sa faca un pasaj amarat) vezi Piata Sudului) ma tem ca potentialii beneficiari actuali vor fi fiind de mult la pensie pe cand pasajul va fi operational. Sau nu va mai fi nevoie de el, probabil in IT se va lucra exclusiv de acasa :)
      Anticipez ca noi o sa inauguram o multime de km de autostrada cu putin timp inainte de o diminuare drstica a rezervelor de petrol.
      Ne tot batem cu pumnul in piept ca suntem aici de 2000 de ani de parca ar avea vreo importanta. Americanii au ridicat o tara dezvoltata in mai putin de 300. Asa cum e ea cu bune si cu rele este totusi un model ravnit de restul tarilor. Asta ca sa nu mai pomenim ca Romanii, cu tehnica inceputului de mileniu au construit un pod peste Dunare intr un timp mai scurt decat putem noi sa renovam/protejam unul din picioarele lui.
      Singurele vise tangibile, realizabile si care dau sens vietii romanului sunt: iphone ul, depasirea pe banda continua, oprirea dincolo de semafor - e important sa fii primul macar o data in viata, chiar cu riscul de a intarzia toata coloana de masini ca nu sesizezi schimbarea culorii semaforului si, cireasa de pe tort, pentru maximul de confort, oprirea in dreptul adresei de destinatie indiferent de banda pe care te afli, existenta unui spatiu verde, a unei parcari in vecinatate,... .
      In consecinta indiferent de numarul de benzi si strapungeri disponibile in final majoritatea vor fi ocupate de masini parcate. In cel mai bun caz cu luminile de avarie pornite :)
    • +2 (4 voturi)    
      Sau (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:47)

      McChicken [utilizator] i-a raspuns lui DMO2016

      Sau macar un semafor cu buton care sa dea verde pentru pietoni la 60-120 de secunde, nu tot timpul cum traverseaza dumnealor.
  • +4 (4 voturi)    
    Strada Preciziei (Luni, 21 noiembrie 2016, 20:34)

    AurelianIon1 [anonim]

    La metrou Preciziei, la trecerea de pietoni de langa Westgate ar trebui un semafor cu buton. Dimineata si seara se formeaza niste cozi enorme de masini pe ambele sensuri deoarece pietoni trec in continuu catre / dinspre gura de metrou. Aceasta ar fi solutia cea mai simpla si putin costisitoare. Solutia optima ar fi un pasaj subteran pe sub strada Preciziei
  • +4 (4 voturi)    
    Trecere pietoni - Ozana iesire A2 (Luni, 21 noiembrie 2016, 20:37)

    ViorelMarinescu [anonim]

    Prima trecere de pietoni dupa piata trapezului, la Ozana cred (unde este blocul pendula) la iesirea spere A2, nu este semaforizata. In anul de gratie 2016, iesire pe autostrada se blocheza intr-o trecere de pietoni nesemaforizate. Un simplu semafor ar rezolva problema. D-na Firea se aude?
  • +4 (4 voturi)    
    Pasaj Basarab (Luni, 21 noiembrie 2016, 20:40)

    Geo_ID [utilizator]

    in fiecare dimineata, pe pasajul Basarab sunt sute de soferi care blocheaza banda 1 de circulatie pe pasaj sensul dinspre cotroceni circuland pe spatiul interzis si acostamentul de pe partea drapta . Astfel, cei care urca pe pasajul dinspre Calea Plevnei sunt pusi in pericol de boilizi care circula cu aproape 100km/h pe spatiul interzis.
    Cred ca sutele de accidente care s-au produs inca nu i-au convins pe cei de la primarie sa monteze 1-2 parapeti de beton pentru protectia celor care urca. :( Asteptam primul accident mortal?
  • +5 (5 voturi)    
    Bun articolul (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:11)

    Alfabetix [utilizator]

    dar in afara de noi il citeste vreunul din institutiile mentionate?!
    Alta situatie asemanatoare:
    la intersectia de la fantana Miorita sub ochii politiei rutiere cei care vin de pe straduta Minovici cu semn obligatoriu dreapta spre Casa Presei fac fara jena stanga spre Ploiesti si blocheza intersectia!
    Cand am atras atentia unui politai ca se face aiurea un dop acolo, mi-a fluturat in sictir din degete "circula, circula!"
    Asa ca mari asteptari nu am...
  • +3 (3 voturi)    
    Intersectie Pantelimon/Morarilor (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:21)

    VladimirGancz [anonim]

    Intersectia Pantelimon -Morarilor se blocheaza frecvent pentru ca urmatoarea intersectie spre Fundeni nu este semaforizata si se produce haos acolo. Ar fi suficienta semaforizarea si corelarea cu semaforul de la Pantelimon.
    • +2 (2 voturi)    
      ? (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:18)

      Nuzic [utilizator] i-a raspuns lui VladimirGancz

      in acea intersectie nu ar trebui permisa virarea la stanga dinspre sos Dobroesti si atunci blocajul s-ar rezolva; de asemenea, la urmatoarea intersectie Fundeni / Delfinului, desi exista un semn de interzis la stanga si este linie continua, foarte multe masini vireaza stanga spre Delfinului creind blocaje. Mai adaugam si comertul stradal cu materiale de constructii din zona si lipsa totala a prezentei politiei. Poate ca un sens giratoriu la XXL ar rezolva o parte din probleme
  • +4 (4 voturi)    
    Intersectia RAZOARE (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:23)

    Melinte [utilizator]

    La fel e si la intersectia de la RAZOARE care este total anapoda deviata si la trecerea peste centura DOMNESTI !!!
  • +2 (2 voturi)    
    inutil (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:40)

    getmyextip [utilizator]

    Initiativa este inutila daca nu va fi si trimisa la primarie si la celelalte institutii precizate.
    De aceea va recomand sa si faceti ceva in privinta asta nu doar sa scrieti articole pe net.
    In caz ca acestea nu se materializeaza vom putea avea si niste motive si probabil si niste raspunzatori.
    E usor sa scrii articole pe net, si sa zici ca e nasol ca nimeni nu face nimic.
    Si faceti ceva in privita asta!
  • +10 (10 voturi)    
    putem face totusi ceva! (Luni, 21 noiembrie 2016, 22:00)

    MinimaMoralia [utilizator]

    si va incurajez pe toti sa faceti: in conditiile in care statia de autobus sau trecerea de pietoni e blocata sunati la politia locala pt. a face o plangere. La Sectorul 1 vin, mai greu dar vin. Intr-o zi au dat amenzi cam la 10 masini pe Mihalache in statia MTR. 500 ron/masina. Dar asta doar pt. ca am sunat! Daca ar face asta zilnic pe langa ca ar strange la buget sume uriase, ar si civiliza oamenii din acest oras!
    • 0 (0 voturi)    
      asta e si numarul (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:21)

      MinimaMoralia [utilizator] i-a raspuns lui MinimaMoralia

      021 9540
      daca ar fi bombardati zilnic cu astfel de sesizari ar incepe sa-si refaca reflexul conditionat. Pana atunci trebuie sa-i fortam sa-si faca treaba.
  • +5 (5 voturi)    
    Descongestionări utile (Luni, 21 noiembrie 2016, 23:03)

    Kap [utilizator]

    Pe bd. Basarabia sensul dinspre Arena Națională către Diham. vis-a-vis de Spitalul Județean Ilfov banda 1 este blocată de mașini parcate în spic. Poliția ce păzește?
    Penetrația Doamna Ghica - Delfinului este aproape blocată la un capăt pentru că la intrarea în intersecția cu șos. Pantelimon timpii semaforului au rămas infimi comparativ cu traficul nou creat. De asemenea zona este încă inundată de mașini parcate neregulamentar, seara șoferii care vin dinspre Doamna Ghica sunt blocați într-o coadă infernală și stupid creată.
  • +1 (1 vot)    
    Caracal (Luni, 21 noiembrie 2016, 23:22)

    tudor74 [utilizator]

    Sos de centura cu Sos Berceni, ai drum cu prioritate dar imediat dupa semnul cu prioritate ai un semn Stop, ca treci peste o cale ferata dezafectata, marfa nu ?
  • +5 (5 voturi)    
    Intersectie piata Delfinului (Luni, 21 noiembrie 2016, 23:33)

    Ric@ [utilizator]

    Unul din cele mai bune exemple de incompetenta a autoritatilor este cum a fost modernizata intersectia de la piata Delfinului. Niste minti luminate s-au gandit ca este cam mare spatiul pentru cate masini o traverseaza si au facut un rond cat un teren de fotbal, cu 3 benzi inguste cat pistele de bicicleta. Pana la modernizare nu stateam de 2 ori la semafor, acum stau 20 min sa traversez intersectia. La ora 7.40 este blocat tot bulevardul Chisinau. Alt aspect care demonstreaza incompetenta, este ca la intrarea in intersectie (tot dinspre bd Chisinau) latimea benzilor nu permite autobuzelor sa vireze decat daca se incadreaza pe 2 benzi in acelasi timp, manevra cam riscanta, avand in vedere ca este linie continua.
  • +3 (3 voturi)    
    giratoriu la Blv Pipera cu Erou Iancu Nicolae (Marţi, 22 noiembrie 2016, 0:09)

    Pardel007 [utilizator]

    Stiu ca e in voluntari, dar.. Firea.. Pandele.. un girtoriu ar fi util la intersectia Blv. Pipera cu Erou Iancu Nicolae (si chiar daca nu imbunatateste fluiditatea, macar creste siguranta in intersectia aia).

    Iar la Baneasa, banda din dreapta pe deasupra pasajului.. si daca e presemnalizata cu 2km inainte.. problema nu e cu soferul ocazional care nu stie zona, ci cu cel nesimtit caruia nu-i pasa oricum de marcaj. Singura solutie ar fi intradevar unirea cu breteaua care merge paralel, de la Selgros, 2 benzi care sa faca dreapta, 2 care sa faca inainte prin pasaj. Macar s-ar mai reduce ambuteiajele unde se despica..
  • +6 (6 voturi)    
    Fantana Miorita (Marţi, 22 noiembrie 2016, 0:19)

    neagoe [utilizator]

    Cei care vin dinspre Baneasa si intorc in jurul fantanii s-ar putea scurge mult, mult mai repede daca pe sensul opus (dinspre Piata Presei spre Baneasa) s-ar limita traficul pe doua benzi de circulatie rezervand-o pe a treia pentru manevra de intoarcere.
    Nota: Cele doua benzi nu ar avea nicio problema de trafic incarcat pentru ca fluxul de masini este foarte fluid datorita pasajului Baneasa.
  • +4 (4 voturi)    
    Semafor pentru VIP-uri pe Bucurestii Noi (Marţi, 22 noiembrie 2016, 0:26)

    neagoe [utilizator]

    S-a dat drumul la circulatia pe Bucurestii Noi - zona metroului. Noutate: semafor Bucurestii Noi cu str. Episcopul Vulcan.
    In ore de varf daca ! vine o masina de pe Ep. Vulcan, dar domnii de la "circulatie" au stabilit un timp de cca 1 minut pentru ... VIP-urile care ar putea sa iasa din parcul de vile SECRET al ANL-ului.

    Locatari?

    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1022491-cartierul-secret-anl-vile-pentru-protipendada.htm
  • +7 (7 voturi)    
    Parchare ILEGALA la 2 Cocosi (Marţi, 22 noiembrie 2016, 0:50)

    neagoe [utilizator]

    Pentru restaurantul 2 Cocosi (faimos pentru chiolhanurile celor din fotbal si politica) s-a amenajat parcare in MIJLOCUL intersectiei.

    Cei ce vin de pe soseaua Gh. Ionescu Sisesti nu mai au BRETEAUA de virat la dreapta pe sos Bucuresti Targoviste pentru ca de la sine putere sau cu obladuirea primariei cei de la 2 Cocosi si-au facut parcare PAZITA.

    Daca pe vremea lui Ceasca nu aveau curaj sa tina nicio masina parcata in fata restaurantului (fiind in intersectie), acum pe ambele parti ale bretelei cu marcaje pentru parcare PERPENDICULARA pe borduri.

    Practic dintr-o bretea de 15-20 m latime au lasat o fasie de vreo 4 m pe care sa se "fluidizeze" traficul. Este EVIDENT ca autobuzele si camioanele nu au cum sa foloseasca breteaua si sunt nevoite sa vireze dreapta la semafor prin manevre FOARTE, FOARTE dificile.

    In plus cei de la 2 Cocosi au SCOS si indicatorul (cu tot cu STALP) care dirija traficul pe bretea, iar cand au nunti sau altele asemenea paza restaurantului blocheaza trecerea complet.

    Primaria nu putea LEGAL sa-si dea acordul pentru aceasta aberatie si nici nu va face nimic. Nu ma astept ca Firea sa-i lase pe prieteni fara parcare. Nici Tudorache nu va face nimic.

    Poate doar o sesizare la DNA ...
    • +2 (2 voturi)    
      Vor fi si victime (Marţi, 22 noiembrie 2016, 8:46)

      dionlp [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Nici eu nu cred ca e o parcare autorizata. Acolo vor muri oameni, daca nu or fi murit deja.Nu doar parchetul si DNA trebuie sa se sesizeze. IGSU?

      O situatie la limita in primavara lui 2016. O duba care isi cunostea dreptul de a trece pe breteaua transformata in parcare a franat foarte tare si a oprit la maxim jumatate de metru de o fetita de 3-4 ani care coborase dintr-un SUV parcat in parcarea restaurantului. Fetita s-a speriat atat de rau ca tipa cum n-am auzit vreodata. Nu m-as mira sa fi ramas cu traume. Mama care nu si-a supraveghea copilul a sarit la gatul soferului dubei si il ameninta cu politia fiind convinsa ca parcarea este parcare.
  • +5 (5 voturi)    
    Trecere la nivel CFR iesire Chiajna (Marţi, 22 noiembrie 2016, 7:43)

    Nonynel [utilizator]

    La iesirea din Com. Chiajna spre Soseaua de Centura la trecerea la nivel cu calea ferata, care este intr-o stare deplorabila, fiind imposibil sa o traversezi cu mai mult de 5 km / h se formeaza zilnic coloane de km atat la iesire, cat si la intrare in Com Chiajna. Tot traficul este dat peste cap, datorita acestei treceri la nivel cu calea ferata. Prin simpla reparare a trecerii la nivel, de catre cei de la CFR Infrastructura ar fi rezolvata o problema de trafic grava care influenteaza si blocajul de pe Soseaua de Centura din zona Podului spre Dragomiresti Deal.
  • +1 (1 vot)    
    SUNT MULTE... (Marţi, 22 noiembrie 2016, 8:13)

    barbu007 [utilizator]

    una dintre explicații se leagă și de folosirea / reglarea semafoarelor pe „linie roșie”. deși toți primarii au promis că vor rezolva această problemă, ea persistă, fiind trainic împământenită. stimulați, sau doar „solidari” cu distribuitorii de carburant, acești ATOTPUTERNICI ADMINISTRATIVI ASIGURĂ, PRIN BLOCAJE PROGRAMATE, CREȘTEREA PROFITULUI BENZINARILOR CU PÂNĂ LA 5 %, numai pe seama acestei dereglări.
  • +2 (2 voturi)    
    sincronizare semafoare maniu-pacii (Marţi, 22 noiembrie 2016, 8:15)

    Elfu [utilizator]

    sincronizare semafoare maniu - lujerului - pacii. pleci pe verde si cand ajungi la urmatorul (mergand legal) se schimba in ROSU. .... pana la integrarea in sistemul de management cred ca se poate face o corelare de bun simt astfel incat traficul de pe maniu sa nu fie oprit aproape la fiecare semafor.
  • +1 (1 vot)    
    semafor PRECIZIEI (Marţi, 22 noiembrie 2016, 8:41)

    eu sunt [utilizator]

    la trecerea de pietoni de la metrou PRECIZIEI. Aceasta strada este blocata seara si dimineata la orele de varf de cei care ies de la metrou si merg spre cladirele de birouri/blocuri din zona. E flux aproape continuu de oameni (in sir).
  • +2 (2 voturi)    
    semafor nefuctional (de ani) (Marţi, 22 noiembrie 2016, 8:42)

    eu sunt [utilizator]

    intersectie Valea Oltului cu Prelungirea Ghencea. E un haos de nedescris acolo din cauza ca nu exista semafor functional de cel putin 5 ani.
  • +1 (1 vot)    
    o roaba de asflat (Marţi, 22 noiembrie 2016, 8:43)

    eu sunt [utilizator]

    la trecerea de cale ferata de la Domnesti.
  • +1 (1 vot)    
    Sos. Ionescu Sisesti - Ionescu de la Brad (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:16)

    nikk [anonim]

    salut,

    soseaua Gheorghe Ionescu Sisesti in capat la Romatsa sa lucrat la ea la largirea din 2 in 4 benzi cativa ani, sau schimbat sensurile de prioritate, iar in final dupa mare taraboi sa pus si semafor, doar ca stupoare (acolo e o intersectie in T), cum vii de pe Sisesti daca vrei sa faci dreapta NU GASIM SEMAFOR PE INTERMITENT GALBEN, se creaza cam 2-3 km de blocaj in 2 benzi (aceasta sosea preia o buna parte din bucurestii noi-mogosoaia) si e o ruta alternative la blogajul de pe centura de la pod otopeni.

    sa puna naibii un semafor intermitent galben la dreapta, pt ca macar cei ce vor sa faca dreapta sa aibe prioritate.
  • +2 (2 voturi)    
    O alternativă de a evita centrul f aglomerat (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:36)

    nick24 [utilizator]

    Paralel cu str Ocna Sibiului, pe lângă calea ferată București-Constanța, în continuare str Berca, careve asfaltată, cu ieșire la pasaj pe strada Bìlciurești ( vreo 150 m de făcut canalizare și asfaltat) apoi în continuare până la pasajul Colentina și mai departe până la intersecția cu centura. Cam teren viran pe toată distanța. Un mare ajutor ar fi și pt când va fi gata A3 până în oraș.
    Desigur că ar fi și mai bună folosirea cu un pasaj subteran la din nou Șoseaua Nordului. Eventual să-l facă subteran de la ambasada Chinei, să nu detanjeze satul francez, de parcă nu sunt deranjați de trenurile de marfă care circulă toată noaptea.
    Poate închid linia așa cum au reușit să inchidă aeroportul Băneasa cu o pistă modernă, care e pe locul 2 după Otopeni, deci peste Timișoara, Cluj, Iași.
  • +1 (1 vot)    
    nu exista asa ceva (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:50)

    Mawrkuss [anonim]

    pe teren da, pare ceva simplu (si chiar este!), dar cand vorbim de 4 institutii implicate, nu poate vi vorba de "investitii minime".

    Numai implicarea CFR-ul complica treaba pana la absurd :(
  • +1 (1 vot)    
    str.Valea Ialomitei (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:51)

    eu sunt [utilizator]

    blocata din cauza lucrarilor la metrou de ani de zile, este terminata, asfaltata, marcaje facute. Totusi sta inchisa, blocata in capatul dinspre V.Oltului de parapeti de beton.

    Totul e jur e un blocaj si strada asta e termianta si sta inchisa.
  • +3 (3 voturi)    
    virtutii-uverturii (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:21)

    Elfu [utilizator]

    mult cunoscuta intersectie virtutii-uverturii.
    • 0 (0 voturi)    
      Idee riveran (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:00)

      AndreiLeonte [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      O idee acolo ar fi fost sa elimine cu totul intersectia si traficul spre sud sa poata intoarce la 80m mai incolo, peste pasaj, inainte de Iuliu Maniu(o bretea noua pentru intoarcere), unde acum este o parcare improvizata. Astfel tramvaiul e liber, intorsul pe interzis e blocat cu gard.

      Problema cu varianta asta e ca tot raman doua inrtari cu cedarea prioritatii care se pot bloca, pe directia sud-nord, la intrarea in Virtutii.
      • 0 (0 voturi)    
        hmmm (Marţi, 22 noiembrie 2016, 14:55)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui AndreiLeonte

        nope, nu ai cum sa blochezi intersectia ...
        ideea este partial buna.

        acum cativa ani s-a incercat ingustarea la 2 benzi a trecerii peste intersectie (sens crangasi -maniu) - astfel incat eventualii doritori de facut stanga/intors pe virtutii (spre crangasi) nu se vor simti in largul lor - sau eventual or sa fie mai putini datorita spatiului mai putin generos de facut stanga/intors.
  • +2 (4 voturi)    
    intersectia Calea Crangasi - str Ceahlaul (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:22)

    Elfu [utilizator]

    intersectia Calea Crangasi - str Ceahlaul
    • +1 (1 vot)    
      Dreapta obligatoriu (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:05)

      AndreiLeonte [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      Sugestie: eliminat intersectia, dreapta obligatoriu de pe Ceahlau, gard la tramvai. Mai bine mergi 300m in plus sa intorci sub pasaj decat sa blochezi traficul.
      • 0 (0 voturi)    
        eliminarea intersectiei nu e o solutie (Marţi, 22 noiembrie 2016, 15:03)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui AndreiLeonte

        eliminarea unei intersectii nu este atat de simpla. ea asigura si trecerea masinilor de interventie in cazuri diverse si nu o poti face asa usor.
        E adevarat ca se poate micsora spatiul aferent intersectarii cu sinele de tramvai astfel incat sa fie descurajate anumite manevre.
        De asemenea se poate modifica fluxul de circulatie in zona pentru a asigura posibilitatea de a alege unul din sensurile de mers fara a bloca intersectia.
  • +1 (1 vot)    
    DN1A - Buftea - Bucuresti (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:27)

    ghighi [utilizator]

    La intersectia DN1A cu drumul care vine dinspre Padurea Mogosoaia, se mai inghesuie datorita unor scapari ale marcajelor si accesului dinspre Lukoil, Mega Image, si smecherii care vin pe strazi laterale si se inghesuie la o strada cu strpungere in capul pasajuilui. Acolo nu se mai acorda prioritate, se trece peste linie continua, se fac agresiuni in trafic, in sase luni nimeni nu a dirijat circulatia, dar se plimba cu girofaruri.
    • 0 (0 voturi)    
      mdea (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:45)

      nikk [anonim] i-a raspuns lui ghighi

      acolo ar trebui politia din Mogosoaia care se plimba cu Tuaregul toata ziulica sa stea dimineata 2-3 ore zilnic, dar pe ei in doare fix in pix.

      lucreaza aia de la CFR de ani intregi la faimosu pod, 3-5 muncitori zilnic (daca sunt si aia). ce vrei mai, sa faca atatia oameni un ditamai podul....e ditamai bataia de joc, macar primaria imediat dupa pod sa o largeasca, sa faca naibii ceva, bataie de joc incontinuu
  • 0 (0 voturi)    
    Pipera, Vitan si alte propuneri (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:32)

    CVL [utilizator]

    Pentru Pipera:
    - investitie minima de la Primarie pentru a obliga transportatorii sa intoarca la capatul liniei de tramvai; acolo e spatiu iar manevrele transportatorilor incercand sa intoarca in Pipera se soldeaza cu blocare trafic;
    - semafoare inteligente la metrou Pipera; sunt momente dimineata/seara cand nu poti trece cu auto pentru ca incontinuu paseste cate un pieton pe trecere (mult si butonand mobilul)
    - s-ar putea crea pe Dimitrie Pompei sens unic dinspre Petricani si pe Fabrica de Glucoza dinspre Barbu Vacarescu, urmand ca intrarea in Barbu Vacarescu sa se poata face prin Gara Herastrau ; singura idee este de a-i face pe proprietari sa permita strapungerile cu auto intre Dimitrie Pompeiu si Fabrica de Glucoza- dar cred ca se pot ajunge la intelegeri, cu atat mai mult cu cat toata lumea ar ajunge mai putin stresata la birou (dimineata) sau acasa (seara); aici cred ca daca cu sprijinul primariilor s-ar putea face niste parcari etajate (suportii aceia unde ar putea parca 2 masini suprapuse), ar putea exista intelegere sa se creeze acele coridoare in folosul tuturor care isi desfasoara activitatea in zona

    Vitan:
    - am semnalat Primariei/ ADPB problema iscata de vegetatia plantata in dreptul Casei de Pensii - Calea Vitan; Acolo este foarte greu sa te asiguri; am sugerat ca sa fie toaletat/modificata pozitia, dat fiind ca la traversare vizibilitatea e complet impiedicata; solutia gasita a fost ca au interzis traversarea directa, a aparut un obligatoriu stanga, dar problema sigurantei nu au rezolvat-o, caci aceeasi tufa blocheaza asigurarea; Cred ca mai simplu era sa monteze o oglinda mai mare pe coltul cu Casa de Pensii decat sa interzica traversarea
  • +2 (2 voturi)    
    sebastian (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:40)

    luxembourg [utilizator]

    Pe Calea Rahovei dupa ce se trece de petre ispirescu pe 2 benzi urmeaza intersectia cu Sebastian cu semafor pentru stanga asfel ca pentru inainte ramane o sg banda. Solutii 1. se poate lua 20 - 30 m din squar si acolo sa se faca banda de stanga si/sau 2. sa nu mai fie parcate masini pe banda 1.
  • +3 (3 voturi)    
    trimiteti catre autoritati (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:04)

    Bogdan31415 [anonim]

    Toate ideile trebuie trimise catre autoritati.
    Au pagini de contact electronic.
  • +2 (2 voturi)    
    ion mihalache - piata 1 mai (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:07)

    alex123 [utilizator]

    Pe Ion Mihalache, 10-15 soferi parcati oblic sub semnele de Oprirea Interzisa blocheaza o banda de circulatie, in dreptul Pietei 1 Mai, langa intersectia cu str. Ion Mincu, si genereaza blocaje care afecteaza mii de soferi.
  • +1 (1 vot)    
    prea punctuale, cautati unele generale (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:10)

    Bogdan31415 [anonim]

    De exemplu:

    #zeroambuteiaje

    0. banda unica #ratb1 https://fb.com/speedupb

    1. #IaStangaLegal - constientizare si impunere respectare viraj stanga paralel, fara intersectare, cf art. 110, alin 1 si 2, din Regulamentul pentru aplicarea O.U.G. nr.195/2002

    2. #DreaptaLiber - permis viraj dreapta pe rosu

    3. #PasajeFaraSemafoare - eliminare semafoare de la intersectiile de deasupra pasajelor/sub poduri si introducerea de sensuri unice pe strazile laterale care sa ofere acces liber pe toate directiile (stil trifoi cu 4 foi) (en Cloverleaf interchange https://en.wikipedia.org/wiki/Cloverleaf_interchange)

    4. Politia Rutiera si Locala sa aplice sanctiunile legale, nu sa le ignore

    5. Eliminat semaforizare in 3 timpi

    6. PMUD in forma actuala e gresit http://bgoodforyou.blogspot.ro/2016/03/de-ce-nu-este-bun-pmud-bucuresti-ilfov.html
    • +1 (1 vot)    
      All-way stop (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:47)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan31415

      din US = All-way stop

      permite fluidizarea intersectiilor "de cartier" - trec in ordinea sosirii in intersectie dupa oprire la stop.
    • 0 (0 voturi)    
      PMUD gresit (Marţi, 22 noiembrie 2016, 15:49)

      MihaiNicolita [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan31415

      Stii cum s-a ajuns la acest PMUD? A fost o licitatie "cu portile inchise" la BERD iar cei de acolo au ales "cea mai bune varianta", adica o firma din Israel careia i-au platit din bani publici circa 1.000.000 euro drept contravaloare consultanta infrastructura. Da, in curnad se vor aloca miliarde de euro pe baza unui proiect ce nu a avut dezbatere publica. Cine sprijina acest PMUD? Tot felul de grupuri de interese ce urmaresc sa prinda bucatele sau firimituri. Da... si firimiturile sunt mari in cazul PMUD! :)
  • 0 (0 voturi)    
    S-a făcut și se face totul greșit (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:29)

    nick24 [utilizator]

    Pasaje și poduri, fără piste de biciclete și fără ieșiri/intrari la stăzile pe care le supratraversează.

    Ar trebui:
    Centura pe 3 benzi pe sens tip autostradă, cu benzi suplimentare de accelerare și pasaje peste toate intersecțiile, nu sensuri giratorii și străpungeri către toate cartierele.
    Pasajul Casei presei e făcut greșit - trebuia făcut spre ieșirea din București, pt a scoate traficul din centru.
    În cazul ăsta cei care intră în București ar căuta traseul de centură, nu ar intra în blocaj.
  • +1 (1 vot)    
    RCA (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:50)

    Elfu [utilizator]

    cresterea valorii de asigurare in functie de numarul de amenzi primite pentru incalcarea regulilor de circulatie - incalcare ce poate duce la daune.
  • 0 (0 voturi)    
    Blocaje Centura de sud a Capitalei (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:28)

    Dilematica [utilizator]

    Buna ziua,
    Pe langa toate blocajele semnalate, as indrazni sa mai adaug unul: IMGB - Berceni - Soseaua de Centura - Popesti Leordeni, datorat extinderii necontrolate a zonei rezidentiale de la periferia sud-estica a Bucurestiului, fara o corelare adecvata cu infrastructura rudimentara. Solutii pentru micsorarea timpului de asteptare in coloane, dimineata intre orele 7-9 si seara intre orele 17-20, care ajung la aprox. 50 min. pe sens, pentru traversarea unei portiuni de max. 5 km, ar putea fi urmatoarele:
    - largirea Sos. Berceni la doua benzi pe sens, fata de o banda in prezent, pe portiunea cuprinsa intre intersectia cu Sos. de Centura si Aparatorii Patriei, zona supra-aglomerata ca urmare a tranzitarii spre cele 3 statii de metrou si a construirii fara oprire de noi cartiere rezidentiale, in special blocuri cu zeci si sute de apartamente;
    - amenajarea adecvata a spatiului exterior, aflat in imediata apropiere a statiilor de metrou Dimitrie Leonida si Berceni, pentru a permite parcarea eficienta a cat mai multor masini, care altfel blocheaza sau ingreuneaza circulatia pe spatiul si asa insuficient; in plus, si alti conducatori auto vor fi incurajati sa aleaga metroul in locul autoturismului propriu, cat timp vor gasi loc de parcare civilizat;
    - construirea de pasarele/ amenajarea de sensuri giratorii la intersectia Sos. Berceni, respectiv a Sos. Oltenita cu Centura Capitalei;
    - primenirea mentalitatii gratuit vindicative a agentilor de circulatie, care sunt primii la a identifica locuri si momente (cu predilectie dimineata, la prima ora, dar nu si in timpul zilei sau seara) in care sa surprinda incalcari ale legislatiei, in scop de amendare, dar ultimii la capitolul fluidizare INTELIGENTA a traficului la ore de maxima aglomeratie, sau in conditii meteo neprietenoase. Chiar ieri am reclamat pe site-ul Politiei Capitalei modul defectuos si lipsit de consideratie in care un astfel de echipaj a "dirijat" circulatia in zona Popesti Leordeni, la intersectia cu Centura.
  • +2 (2 voturi)    
    blocaje in trafic bucuresti (Marţi, 22 noiembrie 2016, 13:25)

    zoxo [utilizator]

    masinile parcate pe banda 1 pe directia buzesti imediat dupa podul hasdeu creeaza ambuteiaje zilnic mai ales dimineata.sunt semne de stationare interzisa dar locuitorii din zona parcheaza perpendicular pe banda 1 ca pe vremea cind nu era facuta stapungerea spre buzesti.rezolvare;politia locala si rutierasa isi faca datoria
  • 0 (0 voturi)    
    blocaj? (Marţi, 22 noiembrie 2016, 13:48)

    vodatepes [utilizator]

    cel mai mare blocaj e in capul celor care ne conduc. Daca ar intelege ca fluidizarea traficului duce la scaderea poluari , a consumului de carburant, lucru ce se rasfringe asupra bugetului fiecarui cetatean. Dar pe cei care ne conduc nu ii intereseaza ca se arde combustibil aiure adica se ard bani din buzunarul nostru. Prin incompetanta lor ni se fura bani din buzunare. Nimeni nu spune de masinile de gunoi care ies la orele de varf, blocheaza strazile si in spatele masinilor de gunoi se fac cozi. Sunt unui soferi de pe masinile de gunoi care au o mare satisfactie sa vada coada de masini.
  • 0 (0 voturi)    
    DN1 si nu numai (Marţi, 22 noiembrie 2016, 14:53)

    MediatorPetcu [anonim]

    La pasajul Baneasa adaugarea unui parapet nu face decat sa mute problema mai spre nord. Blocajul se va forma unde se termina parapetul. O solutie ar fi ca traficul care ramane la suprafata sa fie mutat pe breteua paralele cu acces inca de la pasarela anterioara. Banda 1 ramane pentru transport public si vehicule de interventie. As mai adauga ca problema microbuzele care si-au facut statie la intrarea in pasajul Baneasa. Pentru asigurarea aplicarii masurilor o simpla camera de supraveghere a traficului montata la intrarea in pasaj si aplicarea amenzilor fara nicio exceptie ar adresa problema,
    Un alt blocaj apare la fantana Miorita unde intersectia opereaza ca un fel de giratoriu. Practic soferii care forteaza intoarcerea in acea intersectie fac sa se blocheze traficul in toata intesectia, tronsonul intre Miorita si Piata Presei fiind deseori complet gol din acest motiv.
    Si nu in ultimul rand sa adresam si cauzele blocajelor, avizele si autorizatiile de construire sa fie acordate doar dupa ce infrastructura in acea zona este capabila sa preia noile sarcini de trafic si locuri de parcare. De fiecare data cand s-a deschis un mall in oras (numai in Bucuresti am mai vazut asa ceva, mall-uri in mijlocul cartierelor) traficul pe strazile adiacente a devenit un infern.
    Si in final, optimizati transportul public, faceti benzi de circulatie dedicate, amendati drastic soferii care le folosesc fara a avea dreptul, unificati sistemul de taxare suprateran si subteran.
  • 0 (0 voturi)    
    maniu -> str lujerului -> intersectia timisoara (Marţi, 22 noiembrie 2016, 15:07)

    Elfu [utilizator]

    maniu -> str lujerului -> intersectia cu timisoara
    Design-ul in zona facut acum cativa ani este crunt. Genereaza mai multe conflicte decat inainte cand spatiul era mai larg. poate primaria va trimite unul din "inspectorii" sai si pe teren sa petreaca ceva timp acolo si sa observe fluxul de circulatie.
  • 0 (0 voturi)    
    limitare 50km/h sos B-Ploiesti - liceu francez (Marţi, 22 noiembrie 2016, 15:24)

    Elfu [utilizator]

    Eliminarea restrictiei de 50km/h pe sos Bucuresti-Ploiesti in zona Liceului Francez sau specificarea aplicarii ei doar pentru prima banda de circulatie.

    Oricum limitarea nu are justificare :
    - pe mijloc sunt borduri - deci sensurile sunt separate...
    - pietonii au supratraversare ...
    - intrarea iesirea pt liceul francez se face prin benzi suplimentare dedicate.

    atunci ? care este scopul si utilitatea ?
  • 0 (0 voturi)    
    B-Ploiesti - centura (Marţi, 22 noiembrie 2016, 15:27)

    Elfu [utilizator]

    breteaua sos B-Ploiesti -> centura bucuresti este prea ingusta in zona de langa padure + ar trebui largita si inainte de giratoriu pentru a asigura dreapta intr-un mod cursiv ( a mai zis cineva mai sus asta)
  • 0 (0 voturi)    
    delavrancea - Mincu - kiseleff (Marţi, 22 noiembrie 2016, 15:33)

    Elfu [utilizator]

    bine ca de cateva luni sectia de politie nu mai blocheaza banda 1 de pe Mincu (intre Delavrancea si Kiseleff).
    A fost blocata ani de zile si nu a pasat nimanui - nu puteai sa intrii din mihalache ca nu aveai unde (dimineata) - si asta din cauza masinilor de politie si a celor confiscate/sigilate parcate vizavi de sectia de politie (banda1)
    sa speram ca ramane libera si nu le vine din nou vreo idee .
  • 0 (0 voturi)    
    mihalache-titluescu-buzesti (Marţi, 22 noiembrie 2016, 15:37)

    Elfu [utilizator]

    titulescu - buzesti. in fiecare seara trebuie sa fie blocaj acolo ... sunt destui care forteaza trecerea chiar daca nu au unde sa se duca - ar trebui un semafor pe coltul stanga inaintat (titulescu) spre victoriei-buzesti astfel incat rosu sa fie rosu si pentru cei cativa care forteaza semaforul de la trecerea de pietoni si apoi blocheaza apoi fluxul de pe Mihalache.
  • 0 (0 voturi)    
    Bd-ul Preciziei (Marţi, 22 noiembrie 2016, 16:54)

    GrigRadu1 [anonim]

    Pe bd. Preciziei, la statia de metrou cu acelasi nume, lipsa unui semafor (mai ales pentru pietoni) provoaca niste cozi imense, mai ales pe sensul de intrare in Bucuresti, dinspre A1. Frecventa pietonilor, care evident au prioritate in absenta unui semafor, te face sa pierzi 20-30 minute de cand intri pe Preciziei pana cand reusesti sa treci de blestemata aia de trecere! Mai simplu de atat nu se poate.
  • +1 (1 vot)    
    intersectia sos.Colentina - str.Andronache (Joi, 24 noiembrie 2016, 9:54)

    mctin13 [utilizator]

    Buna ziua. Aglomerarea intersectiei in cauza este favorizata in principal datorita trecerii de pietoni de la intrarea pe str. Andronache. La culoarea verde pentru conducatorii care vireaza stanga de pe sos.Colentina spre Andronache la aproximativ 100 m trebuie sa dea prioritate pietonilor care traverseaza pe str. Andronache astfel incat coada de la semafor nu se termina si continua cu cei care primesc culoarea verde de pe sos.Fundeni. Trecerea de pietoni este intens folosita mai ales cand se mai apropie si un autobuz de statie. Restul este doar un mare blocaj. Propun ca trecerea de oietoni de pe str.Andronache sa fie cuplata la semafoare si sa aiba rosu la pietoni cat timp este verde la stanga pentru sos.Colentina+sos.Fundeni. Blocajul este si mai accentuat atunci cand in intersectie se afla politisti si conducatorii auto reduc excesiv viteza in zona trecerii de pietoni in cauza. Ar fi un minim de investitie si ar fi evitate si accidentele in zona.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică