Gabriela Firea: Avem realizat un traseu pentru a impune banda unica pentru transportul in comun

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 11 noiembrie 2016, 20:10 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Agerpres
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a precizat vineri ca a fost realizat un traseu pentru banda unica destinata transportului in comun si ambulantelor, informeaza Agerpres.

"In acest moment suntem 96-97% grad de finalizare a caietului de sarcini pentru licitatia care se va demara la Primaria Capitalei in vederea achizitionarii a 500 de autobuze noi, autobuze euro 6 (...). Impreuna cu Politia Capitalei si cu Brigada Rutiera am avut discutii avansate si avem un traseu realizat de specialisti in mobilitate pentru a impune banda unica pentru transportul in comun, ambulante", a explicat Firea la DC News.

Ea a precizat ca aceasta va functiona din primavara.

"In momentul in care avem si autobuzele noi, adica in primavara, pentru ca vrem sa avem un plan integrat de masuri pentru fluidizarea traficului si de asemenea toate intersectiile sa faca parte din proiectul de semaforizare inteligenta, sa poata sa fie urmarite in centrul de comanda pentru a observa orice defectiune si blocaj", a spus edilul.

Referitor la introducerea gratuitatii transportului in comun, ea a mentionat ca, pe anumite intervale de timp, va fi introdusa numai dupa ce vor fi suficiente autobuze in trafic si la standarde ridicate.










4988 vizualizari
  • +6 (8 voturi)    
    Adica (Vineri, 11 noiembrie 2016, 20:21)

    mitg [utilizator]

    "Loc de parcare pentru smecheri cu BMW si Porsche".
  • +6 (14 voturi)    
    Imposibil (Vineri, 11 noiembrie 2016, 20:26)

    HP [utilizator]

    Stiu ca Firea e incapabila si incompetenta in general, dar de data asta nu cred ca are sens sa o mai dam cotita - cu toata bunavointa, este imposibil sa pui benzi unice pe anumite trasee, si sunt multe !

    Singura alternativa ar fi ca pe acele trasee sa interzica circulatia auto, in beneficiul celei in comun - ceea ce nici n-ar fi foarte rau.

    Si, va rugam, interziceti accesul taxi-urilor pe benzile RATB !
    • +5 (7 voturi)    
      traseul e sublim.. (Vineri, 11 noiembrie 2016, 21:52)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

      daca l-a realizat deja, oare de ce ne tine in suspans? sa ne spuna ca ma duc maine sa ma plimb cu RATB-ul pe banda unica.
      dar nu cred ca trebuie sa ne pierdem cu firea.. maretele realizari ale doamnei pandele sunt deja de domeniul istoriei.
    • +2 (2 voturi)    
      Ti-am dat + (Vineri, 11 noiembrie 2016, 22:02)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui HP

      dar ma gandesc ca poate solutia pt. Bucuresti ar fi un pic contra a ce spui tu: banda unica pt. transport public (RATB, taxi, alti operatori)
      • +5 (9 voturi)    
        Merci (Vineri, 11 noiembrie 2016, 23:16)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        Nu cred ca m-am facut bine inteles - eu nu am nimic impotriva benzii unice pentru transport in comun, si eliminarea traficului auto din centrul capitalei - nu vorbesc despre tot Bucurestiul, pentru ca e imposibil si absurd.

        Personal sunt conducator auto - ma duc zilnic cu masina la lucru, pentru ca nu am alternativa - am copii mici, locuiesc in Ilfov, nu pot circula cu bicicleta - dar cu draga inima as lasa masina acasa atunci cand as avea un transport public bine pus la punct, modern, punctual si curat - cel putin pentru mersul la servici.

        Pentru mersul la cumparaturi va ramane masina.

        Cat despre TAXI-uri, pe nesimtitii aia nu vreau sa ii mai vad in vecii vecilor. Ori se mareste tariful la 5 lei/km cu conditia eliminarii licentelor de 20 de ori, ori ... UBER !
        • +2 (2 voturi)    
          solutii se gasesc.. (Sâmbătă, 12 noiembrie 2016, 2:07)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

          unde nu este suficient spatiu pentru o banda dedicata, problema se poate rezolva elegant cu sensuri unice.
          majoritatea problemelor sunt pe bulevardele mari si in intersectii. acolo orice regula trebuie insotita de monitorizare si amenzi, altfel banda "unica" este inutila.
          nici macar la cumparaturi nu mai e nevoie sa te duci cu masina. poti comanda acasa "grosul" daca stii deja marca si nu sunt perisabile.
  • +7 (7 voturi)    
    iarasi se ia de la capat? (Vineri, 11 noiembrie 2016, 20:47)

    nick24 [utilizator]

    traseul e fixat de mult timp, de ce nu se reia proiectul si traseul fixat de mult timp? de ce se mai pierde vremea pana la primavara?
  • +7 (7 voturi)    
    Zi zau! (Vineri, 11 noiembrie 2016, 21:12)

    Cetateanu [utilizator]

    Pai mai draga, o banda unica e de 10 ani pe sub nasul primariei. Ia uita-te matale cum e respectata mai ales de smecherii care lucreaza sau vin pe la PG.
  • +6 (8 voturi)    
    bietul caiet se sarcini (Vineri, 11 noiembrie 2016, 21:37)

    pehash [utilizator]

    pana pe 10 decembrie termina si restul de 3%. pe 12 decembrie vor uita unde l-au pus. RATB nu are bani nici macar sa-si repare autobuzele din dotare sau sa construiasca 3-4 tramvaie in uzina proprie, dar cumpara inca 500 de autobuze noi? astea's cu dedicatie pentru electoratul pesede. doar aia sunt suficient de prosti sa creada asemenea baliverne.
  • +7 (9 voturi)    
    Pentru cei care au votat-o (Vineri, 11 noiembrie 2016, 22:13)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Ati nenorocit capitala. Sluga de securist va distruge totul. Deocamdata manâncă fe..le, ca asta a facut toate viata. De facut, nu va face decât rau pentru capitala si bine pentru haita ei de ciumati securisto-comunisti.
  • +4 (6 voturi)    
    Inca o dovada ca (Vineri, 11 noiembrie 2016, 23:38)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    SALVAM ROMANIA CU GABI DIN VOLUNTARI PRESIDINTA!
  • -1 (1 vot)    
    De ce autobuze (Sâmbătă, 12 noiembrie 2016, 13:57)

    AdrianBorza [utilizator]

    De ce autobuze diesel si nu troleibuze electrice si tramvaie? Nu e o mare complicatie sa se monteze linii electrice pentru troleibuze, au aceeasi capacitate de transport ca un autobuz pe acelasi sasiu, nu polueaza si sunt mai ieftine pe termen lung pentru ca motoarele electrice sunt mai simple, mai ieftine si mai fiabile decat cele termice.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă