FOTO Protest inedit fata de soferii indisciplinati: sase false locuri de parcare au fost pictate peste noapte pe pista de biciclete amenajata pe Calea Victoriei

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 10 octombrie 2016, 20:11 Actualitate | Administratie Locala

Parcari pista biciclete Calea Victoriei
Foto: Hotnews
Pe pista de biciclete amenajata pe Calea Victoriei din Bucuresti, in dreptul Hotelului Ramada, au aparut sase locuri de parcare, desenate cu vopsea alba . Acestea sunt si semnalizate cu indicatoare pe care scrie "Nu parcati! Loc rezervat!". Contactati de Hotnews.ro, reprezentantii Primariei Capitalei, institutia care a amenajat pista, singura pista de biciclete viabila din Bucuresti, spun ca nu au autorizat amenajarea locurilor de parcare si nu stiu cine a facut acest lucru. Ulterior am aflat ca instalatiile au fost create in cadrul unui eveniment artistic si reprezinta un protest fata de faptul ca trotuarele si pistele de biciclete din oras sunt pline de masini parcate neregulamentar.

In plus, acestia spun ca vor trimite Administratia Strazilor sa le desfiinteze si vor cere Politiei Rutiere sa verifice imaginile surprinse de camerele de luat vederi din zona pentru a descoperi faptasul. Acesta risca dosar penal.

"Marcajele de parcare aparute pe pista de biciclete de pe Calea Victoriei au fost realizate ilegal. Am solicitat Administratiei Strazilor sa trimita de urgenta echipaje in teren pentru a readuce pista destinata biciclistilor la starea initiala. De asemenea, reprezentantii Politiei Locale si ai Politiei rutiere vor lua toate masurile legale pentru identificarea si sanctionarea celor care au executat ILEGAL aceste marcaje", se arata in raspunsul trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

UPDATE Un desen asemanator a aparut si in zona Muzeului National  de Arta. Pare a fi o instalatie artistica, un protest vizavi de faptul ca trotuarele si pistele de biciclete din oras sunt pline de masini parcate neregulamentar. 


documente
(10 Oct 2016) PDF, 3MB
UPDATE 2  Instalatiile au fost create in cadrul evenimentului SPATIU EXPANDAT 2016 / ZONA GRI ce va avea loc in perioada 12 octombrie - 15 noiembrie 2016. Interventiile in spatiul public sunt realizate de artistii Dan Acostioaei, Mihai Balko, Radu Boeru, Elana Katz, Monotremu, Miklos Onucsan. In plus, artistii ne-au trimis autorizatia emisa de Primaria Capitalei pentru eveniment.

"Cea de-a sasea editie a proiectului Spatiu Expandat si-a propus sa exploreze tema zona gri. Prin intermediul acesteia am urmarit sa chestionam modalitatile de separare a spatiului public de cel privat, atat in ce priveste dimensiunea sa fizica cat si cea care apartine sferei publice; sa exploram limitele gesturilor, actiunilor si discursului in spatiul public; sa interogam modurile in care se stabilesc si se legitimizeaza cadrele interventiilor publice, precum si masura in care acestea permit participarea diferitelor grupuri si indivizi. Am dorit sa provocam o serie de raspunsuri mai acute la specificitatea spatiul public romanesc, care acum este intr-un moment de tensiune, de formare", se arata in anuntul evenimentului.






Lucrarile de largire a trotuarelor de pe Calea Victoriei si amenajarea pistei pentru biciclete au inceput in primavara anului 2014, fiind realizate de Administratia Strazilor Bucuresti, institutie care tine de Primaria Capitalei. Lucrarea a fost finalizata in aprilie 2015 si a costat circa  8,7 milioane de lei.

Parcare trepte zona Muzeului National de Arta



Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
27390 vizualizari
  • -4 (20 voturi)    
    sa ghicim cine? (Luni, 10 octombrie 2016, 20:12)

    king david hotel [utilizator]

    Hotel Ramada? Imposibil....
    • -7 (37 voturi)    
      Dummie... (Luni, 10 octombrie 2016, 21:01)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Sunt si in fata la BRD.. nu cred ca e doar Ramada..dar de..repede cu concluzia. Apropo, nu vad niciun biclclist la momentul in care a facut poza. Poate pentru ca cel putin 7 luni pe an nu se poate circula..cine stie.
      • +21 (41 voturi)    
        ba tu... (Luni, 10 octombrie 2016, 21:28)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Crop

        iar in prima poza nu se vede niciu pieton pe trotuar....hm, sa demolam trotuarul si sa-l facem parcare!
        • -8 (18 voturi)    
          ai dormit la injectia cu sarcasm (Luni, 10 octombrie 2016, 23:22)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          in fapt..esti un king of stupid sleep...
        • -6 (14 voturi)    
          eh tu.. :) (Luni, 10 octombrie 2016, 23:33)

          Crop [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Uita-te la a doua poza si veezi un pieton..el merge prin ploaie..bicicleta e parcata la birou.
          • +7 (7 voturi)    
            un motiv mult mai bun (Marţi, 11 octombrie 2016, 8:45)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Crop

            E adevarat ca sunt putini biciclisti pe pista aia de pe Calea Victoriei. Eu nu cred ca ii opreste ploaia sau temperaturile scazute. Motivul este mult mai simplu: pe Calea Victoriei nu locuiesc persoane care merg zilnic la birou. Daca vrei sa ajungi din Pantelimon, Vitan, Rahova sau Drumul Taberei pana in Piata Victoriei, 90% din timp, pana ajungi efectiv pe pista aia de biciclete, nu ai pe unde sa mergi. Daca incerci sa mergi pe trotuare (ilegal), te vei bloca in masini parcate. Daca o iei pe strada, iti risti viata serios. In ploaie, o masina poate trece lejer peste o groapa mica acoperita de apa, dar un biciclist care nu vede gropile va lua niste trante garantat.
      • +7 (27 voturi)    
        Anvelope de iarna (Luni, 10 octombrie 2016, 21:36)

        Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Crop

        Eu mi-am cumparat anvelope de iarna de la un magazin specializat si sunt foarte multumit.
        Merg in orice sezon cu bicicleta, la orice ora, chiar in conditii de viscol.
        Vara ies pe inserat sa ma plimb cu bicla si rad de soferii care stau in conserve si asteapta la semafor.
        • -2 (10 voturi)    
          pai da (Marţi, 11 octombrie 2016, 7:10)

          lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Pai da, voi bezmeticii nu prea asteptati la rosu, nu?
        • +4 (8 voturi)    
          Sper ca nu e ironie (Marţi, 11 octombrie 2016, 8:42)

          Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Se irita multi cand aud de biciclete si unii chiar sar in sus ca sunt zile urate in care mai ploua si e frig! De aia cica nu e buna bicicleta.
          In Olanda tara bicicletelor, nu o sa vezi om mergand la birou cu masina daca locuieste in acelasi oras. Sunt coloane de biciclisti, de la copii de citiva anisori pana la batrini.
          Acolo, au vara intre miercuri si vineri in rest ploua si bate vantul. Constant. Poate nu credeti dar au si ger si ninsori. Credeti ca cineva lasa bicicleta ca ploua sau e frig?????
          Si credeti-ma, au transport public bine pus la punct, cu orare fixe ce se respecta pana la marje de un minut.
          • -2 (6 voturi)    
            wrong (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:47)

            gnd [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

            Faci o mare confuzie. Olanda e tara cu cea mai dezvoltata retea de transport in comun din lume. Acolo te urci in metrou sau tren si ajungi de oriunde, oriunde. La noi metrou este doar ala facut de Ceausescu....si cam atat. Daca nu stai langa o gura de metrou nu prea ai alternative.
            • +1 (1 vot)    
              esti confuz (Marţi, 11 octombrie 2016, 16:38)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui gnd

              in Olanda trenurile sunt pentru legaturi interurbane, nu intraurbane. iei bicla, mergi pana la gara, de unde iei trenul si in urmatorul oras folosesti iar bicla. din acest motiv majoritatea olandezilor care lucreaza in alt oras au minim 2 biciclete si una din ele ramane tot timpul la gara. e mai ieftin decat suplimentul de tren pentru bicla.
        • +1 (7 voturi)    
          O intrebare (Marţi, 11 octombrie 2016, 9:13)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Banuiesc ca ai peste tot piste de biciclete nu de alta dar ori mergi pe trotuar (si deci tu nu stai la semafor ca soferii blegi), deci ilegal sau tu mergi pe strada si nu stai la semafor (ca soferii blegi) pt ca tu esti pe bicicleta si regulile de circulatie - legislatia rutiera - tie iti sunt doar optionale.

          Eu sunt un bleg din ala care merge cu transportul in comun si vad din cand in cand un buciclis facand slalom printre masini pt da sa ajunga in fata si sa treaca chiar daca e rosu la zebra, ca nu e nimeni pe zebra.
        • -2 (2 voturi)    
          esti haios omule (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:08)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          De aceea as recomanda redactiei ca in colaborare cu smartwoman unde odihnesc si smart guys sa faca un concurs de fotografii cu biclele all over the weather.. Si cand ploua si cand ninge..

          Poate asa o sa vad si io bicla cu anvelopele de iarna ale stimabilului Robert M...Just curiosity, you know??? Din timp in timp mai si cercetez si de aceea...

          Multumesc si astept cu mare nerabdare raspunsul la provocare.
          • +2 (2 voturi)    
            Iti raspund eu (Marţi, 11 octombrie 2016, 13:16)

            Ana.Mihai [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            Fa o vizita in Copenhaga. 11.000 de biciclisti, zilnic, fac naveta sau tranziteaza orasul, pe benzile dedicate lor, indiferent de vreme (apropos, stii cat tin toamna si iarna la Copenhaga? sau la Amsterdam?) si sa vezi minunea lumii, nici un meltean parcat pe trotuar sau pe pistele alea de bicicleta. Probabil niciun bucurestean nu s-a stabilit aici. Slava Domnului!
            • +1 (1 vot)    
              mii si mii.. (Marţi, 11 octombrie 2016, 16:27)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ana.Mihai

              doar 11000 ai numarat tu. statisticile lor spun altceva: "56% of Copenhageners who work or study in the city, commute by bike every day."
              sursa: http://www.cycling-embassy.dk/facts-about-cycling-in-denmark/statistics/
          • 0 (0 voturi)    
            iuo chiar am inteles misto-ul (Marţi, 11 octombrie 2016, 16:46)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            si uite ce mi-au facut...

            Plang acum ca mi-au dat minusuri si iarasi minusuri - viata asta parca nu mai are sens din cauza minusurilor...

            Da o poza mica cu bicla se poate?
        • 0 (2 voturi)    
          te admir (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:18)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          dar fii atent totusi la cum iti conduci bicicleta; in ultimul timp am vazut cam des biciclisti intinsi pe jos...uneori din vina soferilor, alteori din vina lor.
        • 0 (0 voturi)    
          lasa-i (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:30)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          domnu robert, ca se prind foarte greu la ironii. De unde si plusurile. Hipsterii n-au umor, e una din trasaturile care ii defineste.
      • +7 (17 voturi)    
        Dacă nu îi vezi nu înseamnă (Luni, 10 octombrie 2016, 21:48)

        mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Crop

        Că nu există.
        Stai toată ziua acolo să verifici?
        Eu azi am mers cu bicicleta deci nu înțeleg de unde cele 7 luni. Anul trecut am fost până de Crăciun la muncă cu bicicleta. Deci?
        • -2 (12 voturi)    
          Afara ploua.. (Luni, 10 octombrie 2016, 23:29)

          Crop [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

          Maine ploua..sa mergi cu bicicleta. Nu recomand masina pentru ca multi deja exagereaza ca la ei in sat..dar hai..da-i bice. Stim stim retorica deja..e mai eco..e mai bine..dar nu uita..iarna e frig, toamna ploua si primavara...eh primavara e cam racoare plus niste ploaie. Mai iesi din birou sa vezi si tu cum sta treaba pe afara.


          P.S Chiar circul des pe acolo..pe jos. :)
          • +5 (7 voturi)    
            Si te topesti.. (Marţi, 11 octombrie 2016, 8:53)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Crop

            Pe o pista de biciclete bine intretinuta, cu o bicicleta bine echipata, ploaia nu e nici o problema. Ti-o spun din experienta proprie (traita in Amsterdam, in alea 7 luni pe an de care vorbeai mai sus). Cel mai complicat este sa nu te imbraci prea gros..
          • +1 (3 voturi)    
            Afara ploua... Si George nu mai vine... (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:17)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Crop

            Crop,

            Onest, sa stii ca vremea a fost super marfa pana in Decembrie anul trecut - deci mr. Mojo are dreptate - s-a putut merge cu bicla pana in dec anul trecut...

            sa stii ca mersul pe bicla nu este chiar usor - nu pentru ca vine masina si da peste tine si pur si simplu pentru ca drumurile noastre sunt nemaipomenite si rotile fine ale biclelor se strica una-doua. Vazut cu ochii mei un stimabil bicilist insotit de o stimabila biciclista caruia ii fugea roata si facea un zgomot naspa rau... Cu greu se retrageau spre casele lor...

            Partea naspa cu mersul pe bicla la serviciu este ca ajungi usor transpirat ceea ce imi da o situatie de disconfort mie, de exemplu,

            In ceea ce le priveste pe doamne cred ca este putin cam incomod sa mergi cu fusta/rochia pe care o vrei tu sau/si cu pantofii tai buni pentru ca bicla are niste cerinte care fac uneori imposibila asortarea feminina a tinutei cu aceasta...

            Dar orice este posibil - inclusiv parcarea pe scari - aceea mi-a placut cel mai mult si chiar as incerca - iexact in acel loc sa parchez...Multumesc de sugestie.
    • 0 (2 voturi)    
      astfel de locuri de parcare, puse la caterinca (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:16)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      sunt si in pasajul Latin (cel care face trecerea intre str Lipscani si piata Sf Gheorghe, pasajul in care erau expuse copii dupa scene ale Columnei lui Traian).
      Sunt 2 locuri de parcare acolo, amenajate chiar pe scarile pasajului....inteleg ca se protesteaza contra masinilor de pe trotuare, dar in pasajul Latin nu a parcat nimeni niciodata. Trec zilnci pe acolo si inca nu s-a ajuns sa avem masini pe scarile pasajului Latin.
  • +13 (19 voturi)    
    păi (Luni, 10 octombrie 2016, 20:22)

    Radu_Luci [utilizator]

    dacă vine Pandele, un' să parcheze, săracu'? că el nu vine cu bicicleta, că n-are, săracu'...
    • +7 (11 voturi)    
      pandele si "FA" a lui (Luni, 10 octombrie 2016, 22:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Radu_Luci

      sunt Puternic reprezentati de acest desen , felicitari Autorului !
  • -1 (27 voturi)    
    Biciclistii sunt oprimati (Luni, 10 octombrie 2016, 20:50)

    Robert M [utilizator]

    Bucurestenii sunt oameni rai care nu inteleg greutatile intampinate de biciclisti.
    Bucurestenii nu vor sa renunte in masa la masini si prefera sa aiba o viata sedentara si plina de alimente nesanatoase bazate pe carne.
    Vrem cat mai multe piste pe sosele si inchiderea a cat mai multor strazi destinate masinilor poluante.
    • +12 (18 voturi)    
      Carne frate? (Luni, 10 octombrie 2016, 21:39)

      termopan [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      De unde pana unde de la masina, sofer ... ai ajuns fix la carne si viata sedentara?

      Mi te imaginez pe strada cum ii injuri cand gresesc: Clar asta mananca carne!

      Sunt si sofer si biciclist. Crede-ma ca am trait multe experiente la volan si mult mai multe in calitate de biciclist si nu am impartit lumea in doua.

      Vor muri multi oameni pana cand se va schimba codul rutier, mii, poate zeci de mii pana ajungem la o legislatie ca in tarile mai rasarite unde in cazul unui eveniment, vehiculul mai mare e mereu de vina.

      Sa vezi atunci prudenta in trafic!
    • -2 (10 voturi)    
      marcaj gresit (Luni, 10 octombrie 2016, 22:09)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      trebuia scris "NUMAI PENTRU SMEKERI"
    • +2 (2 voturi)    
      rar am citit un comentariu... (Marţi, 11 octombrie 2016, 13:36)

      KtalinKtalin [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      ...mai aiurit ca acesta..
      de acord cu polurea, piste, chestii. Dar sa te lansezi in carne, rautate, etc.., esti exagerat.
      Ai uitat de utlizarea fibrelor sintetice, a sapunului si a ochelarilor de soare.
  • +10 (18 voturi)    
    Parcari pista de biciclete Calea Victoriei (Luni, 10 octombrie 2016, 22:05)

    balko [utilizator]

    Parcările apărute în cinci locuri din centrul Bucureştiului, şi anume pe Calea Victoriei în dreptul Muzeului Naţional de Artă, pe treptele dinspre Biserica Kretzulescu, pe pista de biciclete, pe Bd. Regina Elisabeta lângă sediul BRD şi la intrarea în pasajul Latin sunt o intervenţie artistică temporară realizată în cadrul proiectului de artă Spaţiu Expandat. Lucrarea este realizată de artistul Radu Boeru şi umăreşte să atragă atenţia asupra invaziilor maşinilor în spaţii urbane cu altă destinaţie.
    mai multe detalii despre proiect pe spatiuexpandat.wordpress.com
    Proiectul este autorizat de Primăria Municipiului Bucureşti
    • +4 (28 voturi)    
      Sa interzica masinile! (Luni, 10 octombrie 2016, 22:20)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui balko

      Foarte frumos din partea acestui om de arta, merita aplauzele noastre.
      Intr-o lume monopolizata de soferi obezi trebuie sa il felicitam pe un erou care are curajul de a lupta pentru cauza iubitorilor de sport.
      Oamenii trebuie sa lupte pentru a recastiga orasul si pentru a izgoni masinile detinute de privati.
      Nu avem nevoie de milioane de motoare poluante, vrem aer curat si strazi libere.
      Transportul in comun este mult mai avansat si eficient decat transportul individual iar masinile trebuie sa fie detinute doar de institutii.
      • +3 (7 voturi)    
        De ce doar institutii ? (Luni, 10 octombrie 2016, 23:31)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Eu am nevoie ca sa transport oameni din firma..epntru ca fac transport. De ce nu am voie sa am masina ? bine bine. E bun transportul in comun si sunt de acord ca se exagereaza..la o adica..unde dracu se duc t oti astia cu masina..

        Apropo..ai observat ca in zonele unde exista acces la metrou se golesc parcarile de dimineata...gen Militari TItan Berceni iar pe seara se aglomereaza? Educatiaaaaaaaa!!!
        • +1 (1 vot)    
          access la metrou exista.. (Marţi, 11 octombrie 2016, 14:14)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          .. intrebarea e pana unde ai acces cu metroul?!?
          Poti ajunge pana in colentina? sua pana la piata presei? Bucurestii noi (partial da, dar nu ai acolo loclul de munca).. Pantelimon? etc..

          Acum locurile de munca sunt construite inafara zonei acoperite de metrou, iar RATBul nu face fata. Magistrala 3 e plina de oameni care fac drumul casa birou..dar nu mai au loc si cei din militari, Titan etc. sa ajunga la timp la munca!

          Militari are metrou pana la Preciziei/Pacii si e si aasa destul de aglomerat; acum s-au construit multe blocuri intre Chiajna si militari, s-au mutat oameni acolo, si ghici ce - nu au metrou acolo, de-abia daca ajunge o linei RATB in zona si cea mai viabila solutie ramane tot autoturismul!
          • +1 (1 vot)    
            RATBul nu face fata.. (Marţi, 11 octombrie 2016, 16:44)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui akillies

            dupa cum foarte bine ai spus...
            Colentina - tramvai 21. Pantelimon - 46. Titan - 23, 27, 40 (Titan are metrou..)
            Pune pe aceste linii suficiente tramvaie ca sa poata functiona la aceeasi capacitate cu metroul, izoleaza calea de rulare la fel ca la 41 si ai rezolvat problema traficului mult mai ieftin. De ce nu se face? probabil pentru ca e prea ieftin...
      • +4 (8 voturi)    
        micul dictator... (Luni, 10 octombrie 2016, 23:39)

        leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        ...
      • -1 (7 voturi)    
        Eh pana acolo... (Luni, 10 octombrie 2016, 23:43)

        serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Macar lumea trebuie sa inteleaga ca masina nu e un drept inalienabil. Primaria deseneaza locuri de parcare pe trotuar de ajung oamenii si copiii sa mearga pe strada ca pe trotuar clar nu e loc. Explicatia este ca "unde sa parcheze" oamenii? Doar nu e nimeni nebun sa faca un abonament parcare mall vis-a-vis ptr care mai trebui sa mergi si 100 m pana la masina.
      • +10 (12 voturi)    
        lipsa de proteine (Marţi, 11 octombrie 2016, 0:07)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        afecteaza negativ functionarea creierului... sau din seria: consumul excesiv de salata afecteaza grav santatatea.
      • +5 (5 voturi)    
        lol (Marţi, 11 octombrie 2016, 7:14)

        lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Eu zic sa te muti in padure si sa recastigi padurile, acolo e aer curat si nu au ce cauta masinile, in oras da.
    • 0 (0 voturi)    
      Produ dovada! (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:55)

      Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui balko

      In textul articolului se spune ca primaria nu a autorizat trasarea acestor parcari. Daca tu spui ca PMB a autorizat trasarea lor dovedeste!
  • -4 (14 voturi)    
    minoritatile au drepturi... (Marţi, 11 octombrie 2016, 1:24)

    unTaran [utilizator]

    majoritatea nu.
    Acum ceva timp la tv era un tip care face ture de ceva timp pe DN1 (buc-ploiesti) si spunea baiatu' ca era foarte relaxat si multumit de modul in care se circula, poate conteaza si ca omu' este ciclist profesionist. Indignatii astia care nu au piste poate ar trebui sa organizeze niste cursuri de circulatie special pentru biciclisti, ca momentan nu se da examen si nici scoala nu se face pentru a merge cu bicicleta. Daca e sa fim corecti pina la capat nici taxe nu se platesc pentru utilizarea drumului de catre biciclisti, sau piste construite din bani de la martzieni. Drumuri exista, trebuie doar sa invatam sa le folosim corect.
    • +4 (16 voturi)    
      Alt rasist (Marţi, 11 octombrie 2016, 1:49)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      Esti cumva rasist ca ai tupeu sa pui la zid minoritatile ?
      Te simti din rasa superioara a celor care folosesc masina si polueaza orasele ?
      In curand vei plati amenzi mari pentru ca folosesti masina in centru si vei renunta la ea in favoarea bicicletei.
      Mai putini soferi, mai putini oameni bolnavi in spitale.
      • +5 (5 voturi)    
        Tu, dragule ... (Marţi, 11 octombrie 2016, 9:44)

        Lally [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        ... nu prea ai idee ce e aia rasist, si nici ce e aia minoritate, asa e?

        Esti doar un simplu activist ONG-ist, lucru pentru care NU te felicit.
      • +5 (5 voturi)    
        RASISM = (Marţi, 11 octombrie 2016, 9:58)

        Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Teorie social-politică care susține inegalitatea biologică și intelectuală a raselor umane. Cel putin asa scrie in DEX, nu ca-s eu destept. Si atunci din retorica dlui Robert sa inteleg ca biciclistii sunt o noua rasa de oameni? OK, sunt de acord cu faptul ca sunt multe masini, ca polueaza, ca ar trebui taxate excesiv in orase doar pentru a descongestiona samd, dar sa consideri biciclistii a cincea rasa umana inseamna ca faci parte din cea de a sasea, numita expresiv... gibonii!
        Dar asa e romanul, sa se faca!!! Hai sa facem nu se poate, ca de aia platim taxe! HUOOOO! Jos Iliescu! Bravo tovarasi! BRAVO!!!
      • +1 (1 vot)    
        biciclist - doar 2-3 luni pe an... (Marţi, 11 octombrie 2016, 11:07)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        ...restul sofer, nu?
        Ca altfel dai banii la stomatolog, din cauza frigului si a curentului de aer (ce mareste efectul frigului) iti vor cadea dintii.
  • -2 (2 voturi)    
    alo ... Primaria capitalei? (Marţi, 11 octombrie 2016, 7:57)

    tufa_de_venexia [utilizator]

    De Z.T.L. ati auzit ? Sau aveti in plan sa instalati masti de oxigen?
  • +3 (5 voturi)    
    Poate trag linii si la ministere, agentii, onguri. (Marţi, 11 octombrie 2016, 8:38)

    dinica [utilizator]

    Pe unde stau parcati toti nepoteii adusi din provincie de unchesii cei capabili.
    OLE!
    • 0 (0 voturi)    
      Trag ei linii... (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:43)

      Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui dinica

      tot albe, doar ca nu de vopsea, ci de faina....
  • +5 (7 voturi)    
    prapad (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:02)

    gicusculeru [utilizator]

    Ce pacat ca Radu Boeru n-a trasat niste locuri de parcare si pe spatiile verzi, sau pe liniile de demarcare dintre sensurile de circulatie, sau in dublarea altor locuri de parcare.
    Nu asa parcam noi bucurestenii?
    Nu asa consideram noi ca trebuie sa traim?
    Nu interesul propriu, deranderea si ciuda celor din jur este preocuparea zilnica?

    Din comentariile postate pricepem ca autorii nu au inteles nimic, Ca nu pretuiesc nimic, ca le este egal daca traiesc in Bucuresti sau in jungla, sau in cocina de porci. Felicitari. Daca noi suntem asa, de ce avem pretentii de la altii??
    • -3 (5 voturi)    
      Esti bucurestean ? (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:13)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui gicusculeru

      Nu prea s-a inteles ideea ta si nici nu se intelege daca esti bucurestean sau nu.
      Asa parcati voi "bucurestenii" sau este doar o presupunere ?
      • +2 (4 voturi)    
        Si daca nu e inseamna ca nu poate sa observe? (Marţi, 11 octombrie 2016, 13:22)

        Ana.Mihai [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Eu sunt bucuresteanca. Asa drag mi-a fost orasul asta ca facultatea am facut-o la Iasi, masterul si doctoratul la Budapesta (sunt un nenorocit de sorosist), cercetarea la Londra si Hamburg, iar acu traiesc in Copenhaga.
        Stii ce mi-au spus toti colegii pe unde am fost? Ca au fost socati de numarul de masini parcate pe trotuare si de faptul ca pietonii merg pe strada. E doar o nesimtire ordinara a carei origine se afla in desconsiderarea aproapelui care este litera de lege in Bucuresti. Fiecare acolo se considera indreptatit sa faca unde, ce, cand si cum vrea, fara sa se gandeasca la altul. Ideea de comunitate e total ignorata si de neinteles. Ar fi multe de spus, dar mi-as raci gura degeaba... Iar omul caruia i-ai raspuns are maxima dreptate in ce spune.
  • +5 (7 voturi)    
    Degeaba (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:02)

    titirica [utilizator]

    A fost cineva sa vada cum se parcheaza langa Primaria Capitalei? Tanti asta nu e in stare sa rezolve parcarea langa biroul ei si lumea sa asteapta sa faca ceva pentru un oras intreg??? Sa fim seriosi...
    • +2 (2 voturi)    
      nu conteaza..... (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:15)

      gicusculeru [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      Orasul e facut din oameni si nu din ziduri.
      NU conteaza cum parcheaza altii. Daca nepoteii unchesilor isi trag in cap, iti tragi si tu la fel?

      Parcheaza tu si ceilalti locuitori ai orasului corect! lasati-va voi masinile la locurile de parcare si nu pe spatiul verde, sau in dublaj in fata magazinului, iar nepoteii razgaiati veniti in Bucuresti vor intelege cum trebuie sa faca ca sa fie bucuresteni, nu ghertoi.
    • 0 (0 voturi)    
      eu am fost... (Marţi, 11 octombrie 2016, 14:17)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      ..bataie de joc, dezastru, trotuarul de pe chei e loc de parcare... si prima banda de langa cladirea primariei..!
      Asa exemplu, asa urmare!
  • +4 (4 voturi)    
    Haterii de serviciu au comentat fara sa gandeasca. (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:36)

    Miky60 [utilizator]

    Inca o data se dovedeste ca multi sunt atat de ahtiati (sau implicati, masa de manevra) politic incat nu mai judeca si comenteaza fara sa citeasca despre ce e vorba. Nu, nu erau locuri de parcare puse de adversarii vostrii politici ci o forma de manifestare artistica. Imi pare rau, trebuie sa mai si ganditi.
  • 0 (2 voturi)    
    Va rog (Marţi, 11 octombrie 2016, 10:53)

    aiureantramvai [utilizator]

    plantati un live webcam acolo, presupun ca vor aparea bizonii la parcat pe zonele alea
  • +1 (3 voturi)    
    initial m-a socat sa vad acele poze.. (Marţi, 11 octombrie 2016, 14:24)

    akillies [utilizator]

    ..desi nu puteam sa nu remarc ca inconjurau stalpii de petrotuar, erau in pozitie imposibila (dpdv al masinii si al manevrelor pentur parcat) si era total deplasat!

    Apoi am citit articole pe tema propusa de Radu boeru si m-am inseninat si am inteles mesajul lui.. sau sepr ca l-am inteles!

    ideea de baza e ca Bucuresteanului ii place sa se poarte pe spatiul public ca al el acasa si la el acasa ca in spatiul public! Masina e parcata la birou (in saptiul public) pe orice trotuar sau spatiu liber disponibil), acasa pe loc de parcare! Daca doamen fereste cienva parcheaza acasa pe locul lui de parcare, a disaprut spatiul acela public(locul dep arcare de acasa) si a devenit spatiu privat cu puteri atotputernice pentur posesor care dezlantuie furia autoritatilor asupra nefericitului prins asupra faptei!
    Nimeni nu mai vede trotuarul ca trotuar si carosabilul ca carosabil: trotuarul e loc de parcare, pietonul si biciclistul sunt o povara si niste "neadaptati" si "inadaptabili" !
    Si, dragi biciclisti, nu va imaginati ca daca sunteti pe bicicleta tot anul, atunci cand sunteti al volan aveti idei mai bune de parcat: paote 1-2, dar nu toti! Deprinderile/Obiceiurile bune se uita cel mai repede si cele mai rele prind cel mai repede(usor)!
  • 0 (0 voturi)    
    daca s-a facut atata caterinca... (Marţi, 11 octombrie 2016, 16:57)

    ..13 [utilizator]

    Cred ca se poate merge in grup la vot - fiecare cu fiecare la sectiile de vot si sa le aplicam o stampila numai alora care nu au botul gros precum porcii???

    Hai sa ducem caterinca pana la capat!
    Cred ca meritam ceva mai bun si mai corect in parlament!
  • -1 (1 vot)    
    rromanu tot rroman. (Marţi, 11 octombrie 2016, 21:04)

    ClaudiuO [utilizator]

    Bicicleta este pentru oameni destepti si civilizati si nu pentru frustrati comozi care au trait in saracie cel putin un sfert din viata. In afara de cateva profesii sau exceptii nu ai absolut nici un motiv logic sa deti o masina in Bucuresti. Faci 40-50 de minute de la gara de nord pana in capatul parcului herastrau pe jos in plimbare usoara , ce naiba. Mult mai putin cu bicicleta. Incredibil cat de putoare este romanul. Masina e pentru aia care fac 15-20-30-100 km / zi nu pentru putori care isi deplaseaza fundul 5-6km. Dar na , asta ne e neamu'. E suficient sa te uiti in jur la ce ne poate capul.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri