Gabriela Firea: Pe canalul Bucuresti-Dunare ar putea fi instalate cateva hidrocentrale. Proiectul necesita o finantare UE de 1,5 miliarde euro

de C. Ivanov     HotNews.ro
Luni, 3 octombrie 2016, 12:50 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Agerpres
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a declarat luni, in cadrul conferintei ''Orasul meu in Europa noastra'', ca doreste sa initieze un proiect pentru finalizarea obiectivului Bucuresti - port la Dunare (canalul Bucuresti-Dunare). Aceasta a declarat ca un astfel de canal nu ar fi doar unul navigabil si ca, de-a lungul cursului apei, ar putea fi construite si cateva hidrocentrale, investitia ridicandu-se la circa 1,5-1,7 miliarde de euro.

"S-a vorbit mult despre acest proiect, Bucurestiul - port la Dunare, care ar urma sa transforme Capitala Romaniei in port fluvial. Nu stiu cat de mult se cunoaste faptul ca acest canal a fost realizat in proportie de 70% inainte de Revolutie. Acest proiect nu ar avea doar beneficiul unui canal navigabil, care ar lega practic Bucurestiul de Marea Neagra, dar pe acest curs de apa, cu o lungime de peste 70 de kilometri, s-ar putea instala si cateva hidrocentrale, care ar produce energie. Diferenta de nivel intre Bucuresti si Dunare este de 53 de metri, ceea ce ar permite utilizarea caderii de apa pentru producerea de energie. Pentru acest proiect ar fi necesara o finantare din partea UE de circa 1,5-1,7 miliarde de euro", a declarat Gabriela Firea, citata de Agerpres.


Firea a remarcat ca exista anumite "retineri" in privinta acestui proiect, dar a subliniat ca a discutat cu specialistii pe aceasta tema, precum si cu comisarul european Corina Cretu.

"Dupa ce am discutat cu mai multi specialisti, cu persoane care nu au de-a face neaparat cu valtoarea mediului politic si care nu au subiectivism, ci doar profesionalism - reprezentanti ai mediului universitar si academic - am luat decizia sa vorbesc in public despre acest proiect. (...) Am fost incurajata de reactia comisarului european Corina Cretu si a colegilor domniei sale, din cadrul intalnirii pe care am avut-o recent la Bruxelles. Ni s-a comunicat ca trebuie sa realizam un proiect, sa venim in fata Comisiei Europene cu un document concret. Ne-am intors la Bucuresti si am inceput sa lucram deja", a mentionat primarul general, potrivit Agerpres.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
6471 vizualizari
  • +15 (17 voturi)    
    Bun, ti-ai pus numele (Luni, 3 octombrie 2016, 12:59)

    Mariusica.a [utilizator]

    Acum pune la treaba lumea...asa a facut si fostul (ala arestat)...a dat ideea de un Baykonur....suna tare ca idee si aia...da hai...esti primarita...pune bratu la munca...sau o sa ne iei cu feminismu sau Intactu
    • +10 (12 voturi)    
      Da (Luni, 3 octombrie 2016, 17:22)

      georgegeorgescu [utilizator] i-a raspuns lui Mariusica.a

      Acum, daca a terminat cu tantarii, mai ramane de facut un canal si niste hidrocentrale. Telegondole si autostrazi suspendate avem de la doctoru.
    • 0 (0 voturi)    
      Promite multe și nu face nimic. (Marţi, 4 octombrie 2016, 18:59)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Mariusica.a

      Căldura a abandonat să rezolve problema,adică să plătească datoriile la zi.Acum vine un proiect megaloman care nu are nici-o legătură cu Primăria București.Beția puterii a doborât-o pe Firea,spune prostii,se visează mare ctitor.Cele câteva hidrocentrale sunt una,mică,mititică și cum am spus un asemenea proiect nu-i de competența Primăriei București,terenul nefiind în administrația acestuia.Firea se umflă în pene și minte gogonat.Sincer,merita huiduită când a spus astfel de gogomănii care nu țin de cald.Bucureșteni,veți tremura de frig.Treziți-vă!
  • +28 (30 voturi)    
    Asta se crede...... (Luni, 3 octombrie 2016, 13:01)

    polonyca [utilizator]

    ........... nici mai mult nici mai putin decat....Ceausescu !!! Hai , bag-o si pe aia cu autostrazile suspendate........tre sa tina , la ce alegatori ai tu....:))))
    • +18 (20 voturi)    
      vrabia malai viseaza.. (Luni, 3 octombrie 2016, 13:50)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Primarul Bucurestiului face proiecte prin alte judete. Cred ca putem sa ignoram linistiti grandomania familiei Pandele..
    • +20 (22 voturi)    
      Să se facă 2 în 1 (Luni, 3 octombrie 2016, 16:23)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Un canal București Dunăre suspendat! Astfel, la vărsarea canalului suspendat în dunăre, se poate amenaja încă o hidrocentrală, că e diferență de nivel.
      Sau mă rog, dacă nu acceptă UE investiția, atunci să se facă invers, un canal subteran, și pe canalul ăsta subteran vor circula niște vaporașe, care se vor numi metrop - Metrou Plutitor.
      Orice, numa să treacă naibii investiția de un miliard de euro, că nu mai se mai poate pe uscăciunea asta, șpăgile pe ultimul an nu au atins măcar suta de milioane de euro :(
      • +1 (1 vot)    
        Dupa ce ca sunt mai putin de 100 mil E (Miercuri, 5 octombrie 2016, 0:36)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Mai e si an electoral! Pai cum sa platim taxiurile care ne aduc votantii la urne? Dar galeti, malai, ulei, tricouri, brichete? Toata lumea la canal, ca-i ciubucul ideal!
  • +25 (27 voturi)    
    Gata! A terminat cu circulatia stradala (Luni, 3 octombrie 2016, 13:01)

    tropotaru [utilizator]

    acum Fireaua a trecut la largirea inteligenta a canalelor navigabile
  • +20 (22 voturi)    
    cand oameni fara educatie vorbesc (Luni, 3 octombrie 2016, 13:07)

    SkyDan [utilizator]

    se face gaura in cer.

    aceasta prezentatoare tv la duce orasul de rapa. nu intelege nimic si vorbeste parca ar fi la antena stars.
    • +4 (6 voturi)    
      vorbesti ca sa te .. (Luni, 3 octombrie 2016, 18:20)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui SkyDan

      afli in treaba...aceasta "prezentatoare tv" a fost votata de populatia din bucuresti...acea populatie care se crede mai "inteligenta" decit restul tarii...asa ca nu e vina ei ca "vorbeste pe nas" din fotoliul de primar...pe de alta parte sunt de acord cu ce propune cu singura conditie ca toate j-vrele si escrocii din politica sa fie trimisi ....la canal....ca sa l largeasca...inclusiv ea si sotul ei ( tot primar )...
  • +23 (25 voturi)    
    ... zise Firea ... (Luni, 3 octombrie 2016, 13:08)

    jhonnyfirst [utilizator]

    Corina, fa ghioarla-specialista, ce dracu', o punem si noi de un canal ? Ca azi-maine expira mandatu, s-avem ce pune pe masa copiilor stranepotilor nostrii ...
    Mancav-ar saracia de distruse ...
  • +21 (23 voturi)    
    Nu mai bine se ocupa de (Luni, 3 octombrie 2016, 13:08)

    somesanu [utilizator]

    iesirile din Bucuresti? Spre A1, A2, A3?
  • +22 (24 voturi)    
    apa de unde vine? (Luni, 3 octombrie 2016, 13:11)

    Seb [utilizator]

    Scuzați întrebarea poate stupidă: apa care va curge la vale între București și Dunăre de unde va veni? Canalul devine deci mai degrabă un râu artificial.
    • +31 (33 voturi)    
      din lacrimile (Luni, 3 octombrie 2016, 13:30)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Seb

      bucurestenilor care isi dau seama ce prosti au fost cand au votat !
      • +3 (3 voturi)    
        Ar fi bine (Marţi, 4 octombrie 2016, 9:13)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Dar din păcate ăia de-au votat-o vor veni și-n toamnă la urne iar ăia mulți care s-au crezut deștepți și-au stat acasă vor face și ei la fel!
        Și vom trage în continuare toți din cauza lor!
        Că madam a rezolvat traficul vorbind de Waze, RATB circulă perfect că s-a lăudat dânsa ca ia autobuze, gata, mai trebuie să le dea proștilor pe la nas cu un proiect megalomanic: suspendata s-a fâsâit, hai la Canal!
    • +2 (4 voturi)    
      apa va veni de la BOR ! (Luni, 3 octombrie 2016, 17:09)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Seb

      daca-i f...e fiecare roman cate o rugaciune.
  • +17 (19 voturi)    
    Gabriela, vino in Bucuresti sa vezi realitatea! (Luni, 3 octombrie 2016, 13:11)

    L. [utilizator]

    Capitala este murdara, aglomerata, fara parcuri, cu copaci ucisi de trotuare urate, fara transport public civilizat, fara piste de biciclete si cu un Radet muribund. Daca te pune dracu' sa visezi la cai verzi pe pereti iti garantez ca vei fi o pagina trista a istoriei capitalei si ca nu vei mai putea da ochii cu cei care traiesc in acest oras.
  • +26 (28 voturi)    
    Hi, hi, hi (Luni, 3 octombrie 2016, 13:12)

    Idealistu [utilizator]

    Cu ce debit se vor alimenta centralele si canalul ?
    Vara de abia se asigura un debit minim ca sa nu se eutrofizeze canalul Dambovitei din Bucuresti.
    Iar cursul raului Colentina abia asigura debitul pentru lacurile de agrement din Capitala.
    Nu stiu cu ce specialisti a vorbit d-na Firea, dar e o mare aiureala.
    • +7 (9 voturi)    
      Vorbeste ca sa se auda dar ar fi (Luni, 3 octombrie 2016, 13:39)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      vorba de proiectul lui ceausescu pe Arges in jos, pe un mal frumos, mai la sud de Bucuresti, pe care l-a si inceput dar l-a parasit din motive de sanatate (intoxicatie cu plumb). Proiectul este chiar mai vechi decit cel al lui ceausescu dar acesta l-a reluat cu avint revolutionar. Cind treci pe digul de la Mihailesti poti vedea lucrarile parasite si degradate.
    • +8 (10 voturi)    
      Păi nu zice (Luni, 3 octombrie 2016, 16:53)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      că s-a înțeles cu Corina Crețu? Nu e de-ajuns?
      Ce răi sunteți!!!!!!
  • +19 (21 voturi)    
    :) (Luni, 3 octombrie 2016, 13:17)

    falcoind [utilizator]

    PSD -Firea, mare canal , mare port București, alegeri în decembrie, Nu vi se pare cunoscut ?

    Termina naibii centura ca mor oameni zilnic în trafic de nervi și accidente și lasă momentan avioanele. De veneai la anul în aprilie -mai cu proiectul mai ca mai aveai uni care sa te creadă , asa doar fraieri de va mai votează pot crede idioțenia, ca voi o sa faceți proiectul pt "bunăstarea întregului popor" și nu pt a sifona banii.
    • +12 (14 voturi)    
      Fantezii comuniste (Luni, 3 octombrie 2016, 13:35)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Unul (ăla penalul) cu șoselele suspendate, alta (viitoare penala) cu canalul. Să mor dacă pricepe cineva ceva..
      • +3 (3 voturi)    
        Minciuni pentru toamnă (Marţi, 4 octombrie 2016, 9:16)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Nu trebuie să priceapă, ci să voteze!
        După cum ai remarcat, canalul e noua gogoașă marca P$D după făurirea Suspendatei de către sinistrul Opărescu.
  • +15 (17 voturi)    
    Si niste hamsteri ar mai trebui (Luni, 3 octombrie 2016, 13:18)

    AG [utilizator]

    Bucurestiul n-are nici macar statie de epurare demna de un oras civilizat, iar Firea vrea canale navigabile cu hidrocentrale de miliarde de euro...
    • +3 (5 voturi)    
      Păi ce nevoie mai are Bucureștiul de (Luni, 3 octombrie 2016, 16:57)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui AG

      hamsteri când posedă atâția șobolani? Pretențios mai sunteți!!!!!!!!!!!! Evident, fac haz de necaz...
  • +9 (11 voturi)    
    hahaha (Luni, 3 octombrie 2016, 13:27)

    tearoftime [utilizator]

    Adica aia de la UE i-au zis "du-te si plimba ursu' si intoarce-te cu ceva concret pe care ti-l vom respinge cu placere daca e o bazconie" si aceasta reactie a incurajat-o sa se apuce de treaba.
    In primul rand ca hidrocentralele nu se pot pune unde vrei tu, tre' sa ai debit mare de apa, in al doilea rand de ce investitie UE? Daca proiectul e rentabil sa il prezinte mai intai investitorilor industriali - sunt sigur ca abea asteapta sa finanteze. Iar daca nu e "economically viable" cum pot de pe acum sa banuiesc, inteleg ca s-a intalnit hotu' cu prostu', ca aia de la UE dau bani asa, ca sa aiba madam Firea de unde sa faca proiecte.
    Bravos Bucureti !
  • +6 (8 voturi)    
    Dar ilici a fost impotriva! (Luni, 3 octombrie 2016, 13:28)

    Crioan [utilizator]

    Nu cinteaza daca proiectul Canalului de Giurgiu este bun au rau, esentia leste ca Maestrul papusar, ion ilici ilescu, a fost IMPOTRIVA!
    Desi lucrarile erau avansate, era gata peste 80%, ilescu a ordonat oprirea lucrarilor.
    Ce face madama Fierea, se ridica impotriva Stapanului ei?!
    • +6 (8 voturi)    
      Zi-i asa 80% gata (Luni, 3 octombrie 2016, 13:42)

      somesanu [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

      si mai erau de impadurit malurile si de vopsit ecluzele :))
  • +11 (13 voturi)    
    si vreo trei (Luni, 3 octombrie 2016, 13:29)

    Francisc 1 [utilizator]

    centrale atomice cu fuziune dat fiind ca merg cu hidrogen de care apa e plina ! delirul grandoman preelectoral marca PSD il auzim de 27 de ani , niciodata realizat.
  • +21 (23 voturi)    
    lasa naibii canalele, Firea, tu poti mai (Luni, 3 octombrie 2016, 13:31)

    __alex__ [utilizator]

    mult!
    Hai sa facem o statie orbitala functionala! Planurile le luam din StarTrek!
    • +3 (5 voturi)    
      Excelent!!!!! (Luni, 3 octombrie 2016, 17:00)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Am râs copios!
  • +11 (13 voturi)    
    Fireo (Luni, 3 octombrie 2016, 13:33)

    jolian [utilizator]

    Bucurestiul nu are o centura functionala si tu visezi canale navigabile. Si "cateva" hidrocentrale.
  • 0 (8 voturi)    
    Gabriela, PRESEDINRE! (Luni, 3 octombrie 2016, 13:47)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Duamna Gabi, inca o dovada ca ati putea fi cea mai buna presedinta a Romaniei!
    Aveti insa mare grija, ca Olguta vrea si ea sa fie presedina si mai e si sustinuta de Dragnea.
    Daia eu zic mereu, ca sa auda si Dragnea:
    SALVAM ROMANIA CU GABRIELA PRESEDINTE!
  • +13 (15 voturi)    
    Proiectul lui Ilici Iliesc (Luni, 3 octombrie 2016, 13:48)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Mare amator de proiecte sovietice cu apa si electrificare. La ora actuala, la pretul energiei, este un proiect absurd si fara perspectiva de a recupera investitia nici in 100 de ani. E un calcul simplu chiar la indemana unei cititoare de prompter fie ea si blonda.
  • -10 (12 voturi)    
    Pt. aia ce fac misto de Canal (Luni, 3 octombrie 2016, 13:58)

    Toni_Romania [utilizator]

    Acum vreo 10 ani niste experti ai Comisiei Europene au zis ca acest canal este util si rentabil si ca ar trebui dragat si redat exploatarii asa cum trebuie (in 2005 aducea doua 3 milioane usd pe an).
    • +5 (11 voturi)    
      aia de la Comisie e destepti rau (Luni, 3 octombrie 2016, 14:24)

      mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Sigur, e foarte rentabil.
      Unde mai pui ca poti pune sa lucreze la terminarea canalului,pe 200 de euro pe luna net, cazati la baraci si mancand la ceaun, pe toti telectuali aia reactionari,de critica Comisia Europeana,mama lor de telectuali!
      Sa vada ei ce inseamna munca.
      Banii li se va lua pentru sprijinul integrarii migrantilor in UE.Nu primeste intelectuali aia ceva in mana,afara de 2 mese pe zi, cazare la baraci si un post TV unde vor rula programe educative,date de Comisia Europeana.
      Intelectuali nu stie ce sa faca cu banii,li-i dai pe mana,mai cumpara carti reactionare sau reuseste sa aibe access la net si se indoctrineaza mai rau,apoi,cu teorii impotriva maretilor si prea-luminatilor conducatori de la Comisia Europeana.
      Devine si mai dusmani ai glorioasei oranduiri,apoi,decat erea inainte.
    • +6 (10 voturi)    
      toni_anti-romania (Luni, 3 octombrie 2016, 14:38)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      tu nu esti acelasi care milita anit nato, ue si pro rusia?
      acum sustii ideile aberante ale psd-ului....
      toate se leaga si au sens
      • -5 (7 voturi)    
        ba genialule (Luni, 3 octombrie 2016, 15:07)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Eu ma refeream la NAVIGATIA PE CANAL - cauta pe net expertiza facuta de Com.Europeana.
        • +1 (5 voturi)    
          de "specialistii" de la CE (Luni, 3 octombrie 2016, 19:39)

          mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Stiu si eu pe cineva din Romania,de era la una din firmele de IT ceva sefa adjuncta pe la HR .
          A ajuns pe la sub 30 de ani,sau in jurul acestei varste, "experta" la Comisia Europeana.
          E adevarat,era frumoasa tare,fizic,dar cam atat.
          Daca vrei sa circule vapoare de pe Dunare la Bucuresti pe acest canal,trebuie ridicate cumva,printr-un sistem de ecluze.
          Asta pentru cand vin de la Giurgiu,la Bucuresti.
          Cum a zis cineva mai jos, debitul de pe Arges adunat cu cel de pe Dambovita e mic.
          Din cauza ca de pe aceste rauri se trage apa de se foloseste in Bucuresti.
          Plus sunt niste amenajari hidroenergetice,gen barajul de la Vidraru,pe Arges,plus barajul de la Peceneagu de pe Dambovita.
          Acum nu putem sa fim atat de rautaciosi sa cerem dnei Firea sa stie de unde se ia apa de se foloseste la retea,in Bucuresti sau sa ii cerem dniei sale sa stie ca sunt amenajari hidroenergetice pe raurile Dambovita si Arges.

          Atunci,ar trebui ridicate vasele prin niste pompe electrice.
          Giurgiu e la 23 de metri altitudine, Dunarea o fi la vreo 20m altitudine sau chiar mai jos.
          Bucurestiul e la 80-85m altitudine.
          Cum s-a invatat pe la fizica prin scoala generala si prin liceu,apa are prostul obicei de a curge in jos.
          Asa ca daca faci un canal ,fara sistem de baraje pe el,apa nu va sta la Bucuresti,se va scurge in Dunare.
          Si apa asta,e antiPSDista de aia.
          Are ceva cu Firea.O saboteaza.
          Atunci,ce poti faci e sa faci cateva baraje si ecluze.
          Investitia e mare.
          Apoi,trebuie sa fie ce sa aduci si sa trimiti pe Dunare in cantitati mari.
          Exista deja cale ferata Bucuresti Giurgiu,care ar fi mult mai ieftin de reabilitat.
          La ora actuala e intr-o stare dezastru,aceasta cale ferata.
          • -2 (2 voturi)    
            cred ca nu ai informatii (Marţi, 4 octombrie 2016, 9:07)

            Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

            ??????????
            Evident ca acest canal are ecluze din proiectare, numai ca instalatiile sunt f. uzate. Vezi articolul postat cu grantul UE pt. reabilitare ecluze.
            http://www.gandul.info/financiar/canalul-dunare-marea-neagra-va-fi-modernizat-cu-230-de-milioane-de-euro-11261633
            • +3 (3 voturi)    
              eronat (Marţi, 4 octombrie 2016, 11:15)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

              articolul mentionat se refera la reabilitare ecluze si statii de pompare pentru canalul Dunare - Marea Neagra, nu Dunare - Bucuresti

              Dati va rog alt link daca aveti !
          • +3 (3 voturi)    
            Calea ferata nu e functionala din 2005 (Marţi, 4 octombrie 2016, 9:56)

            Rali [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

            Niste baieti au sapat sa ia nisip de la podul din Gradistea si s-a surpat pilonul de sustinere al podului.
            Ca urmare de 11 ani ca sa ajungi la Giurgiu cu trenul mergi prin Videle, ca nu s-au gasit banii pentru repararea acestui pod.
        • 0 (0 voturi)    
          Să nu spui că ești Pandele! (Marţi, 4 octombrie 2016, 19:06)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Că Pandele se pricepe la navigația pe canale.
    • +5 (9 voturi)    
      redat exploatarii? (Luni, 3 octombrie 2016, 15:14)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      in 2005 aducea 2-3 milioane de USD?
      Ce-ai fumat coane?
      A functionat vreodata ca sa fie "redat exploatarii"?
      Daca nu a functionat cum putea sa aduca 2-3 milioane usd pe an?
      • -7 (9 voturi)    
        a functionat (Luni, 3 octombrie 2016, 16:04)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        pana prin 2006 parca, dar la trafic naval f. mic, venit de 3 mil usd pe an e f. putin.
        Cauta pe net.
        Acum UE da fonduri - deci daca da fonduri inseamna ca CDM nu e bazaconie
        http://www.gandul.info/financiar/canalul-dunare-marea-neagra-va-fi-modernizat-cu-230-de-milioane-de-euro-11261633
        • +4 (4 voturi)    
          Toni, confunzi canalele (Marţi, 4 octombrie 2016, 9:36)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Tu vorbesti de Canalul Dunare-Marea Neagra iar madam Firea vorbeste de Canalul Bucuresti-Dunare.
          Mai studiaza si spune-ne cand a functionat Canalul Bucuresti-Dunare.
  • +11 (13 voturi)    
    eu zic sa punem si delfini pe canalul asta (Luni, 3 octombrie 2016, 14:05)

    mihaitzateo [utilizator]

    Da, excelenta ideea.
    Ar mai trebui sa punem si delfini pe acest canal.
    Si vase de croaziera.
    Invidiosii pe dna primar comenteaza,ca e negativisti,nu stie ei ce va face dna primar aici!
    • +6 (8 voturi)    
      si barajele ar putea fi construite castori ! (Luni, 3 octombrie 2016, 17:15)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      ar fi perfect ecoilogice ! :)
  • -9 (11 voturi)    
    Poate fi o idee buna! (Luni, 3 octombrie 2016, 14:18)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Nu strica o diversificare a surselor de energie. Depinde cat costa. Acum exista si alte surse de electricitate mai ieftina.

    Recunosc ca tzatzirea pandelica si teleormanizarea latifundiara sunt mai acceptabile decat furtul bombonist de autostrazi, manelizarea doctoratelor si terorismul prin mineriade la Bruxelles.
  • +9 (11 voturi)    
    :) (Luni, 3 octombrie 2016, 14:20)

    Adicj [utilizator]

    Sa-i spuna careva doamnei Firea ca nu mai e prezentatoare de stiri. Asta ce viseaza noaptea anunta a doua zi in presa. Ea scrie stirea, ea citeste de pe prompter. Vorba multa si realizari ... ? :)
    • +5 (7 voturi)    
      adaugire (Luni, 3 octombrie 2016, 14:25)

      Adicj [utilizator] i-a raspuns lui Adicj

      Sau vorba multa saracia.................bucurestenilor din pacate.
  • +10 (12 voturi)    
    Pandele va fi amiralul canalului ! (Luni, 3 octombrie 2016, 14:45)

    Plagarus [utilizator]

    De la matura,hop cu fiRea la vasle pe valurile Dunarii ?
  • +9 (11 voturi)    
    duana Firea are apa de curge in sus (Luni, 3 octombrie 2016, 15:10)

    mihaitzateo [utilizator]

    Invidiosii de aici care a sarit repede cu critici pe blonda de la drept,pardon,duana Firea,nu stie ca dansa are apa de curge in sus.
    Asa, apa din Dunare va curge in sus,pe canalul (neterminat) si apoi,dupa ce va ajunge in Bucuresti o va vedea pe duana Firea si apoi va curge inapoi,in jos.
    Si cu ocazia asta va alimenta si hidrocentralele si va da energie electrica, sa se cultive oamenii din Bucuresti cu Antena 1 si Antena 3.
    E daca vreti,un ritual similar cu cel de depunere a icrelor de catre somoni,somonii merg in susul raului si isi depun acolo icrele.
    Apoi mor.
    Asa si moleculele de apa,vor fi atrase de dorinta erotica nestavilita de a o vedea pe marea frumusete a intregii lumi,duana Firea si dupa ce o vor vedea,vor muri linistite si vor curge in jos,la loc,in Dunare.
    Dupa cum spune si vorba populara italiana "vedi Firea e poi mouri".
  • +9 (13 voturi)    
    Toti impostorii din istorie (Luni, 3 octombrie 2016, 16:27)

    John M. [utilizator]

    vor sa lase ceva gigantic dupa ei, dar care ori nu functioneaza ori nu serveste la nimic. Ochii pe Firea. Astia din stoc taranesc au toti aceasta obsesie a grandorii.
  • +5 (7 voturi)    
    debitul (Luni, 3 octombrie 2016, 17:51)

    nedumeritul [utilizator]

    debitul (cantitatea de apa care curge pe acest canal) se apropie de zero. Cum va produce curent o hidrocentrala care nu primeste apa ? Tineti minte povestea :
    -doi olteni sapau o groapa, unul puse o intrebare: unde punem pamantul care se aduna in gramada mare ?
    - pai sapam alaturea si indesam pamantul in ea.....
  • +3 (5 voturi)    
    "specialiste" (Luni, 3 octombrie 2016, 18:01)

    Ilidia [utilizator]

    "D-le" Firea si Cretu au ajuns mari "specialiste" in hidrocentrale. Bine, bine caderea totala e de cca 50m, dar cu debitul Argesului, care mai sustine niste irigatii si alimenteaza si Dambovita, cum stam? Basca indiguirile necesare ptr. micile lacuri de acumulare, ca altfel inundam o buna parte din campia romana.Costurile raportate la puterea acestora in nici-un caz nu le recomanda. Cel putin nu acum.Poate ca trebuie finalizat canalul navigabil, dar si asta dupa un studiu de fezabilitate. Stie cineva astazi ce trafic ar putea fi preluat de la Agigea sau din vestul Europei?
  • +3 (5 voturi)    
    e tare in manipulare (Luni, 3 octombrie 2016, 22:15)

    L8MA [utilizator]

    autostrazi suspendate avem, traficul a fost rezolvat, transportul gratuit e pe teava,case la juma de pret nici o problema a dat drumul la firmele primariei facute cu ''baietii'',Dunarea s-a zbarlit de atatea vapoare care ii vor mangaia valurile dinspre Bucuresti,problema imobilelor cu risc seismic a fost mentionata, deci e bifata, mai are 2-3 chestiuni minore cum ar fi reconstruirea cartierelor dormitor de tip ghetou si oferirea de locuinte integrate intr-un ambient socio cultural modern si ... gata Bucurestiul va straluci mai abitir ca Parisul!
  • +4 (4 voturi)    
    Apa de ploaie gen : 'latraii Antena3! (Marţi, 4 octombrie 2016, 6:51)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ziarista cu gura mare, de formatie Antena3, a dat un 'BreakingNews, ca multumire fata de PSD, care a cocotat-o in fruntea capitalei (paduchele in frunte!), multumire care se vrea utila propagandistic, in campania pentru alegerile din Decembrie.
  • +3 (3 voturi)    
    Din pacate (Marţi, 4 octombrie 2016, 7:05)

    Cetateanu [utilizator]

    Din pacate nu e singura analfabeta: nici la stiri, nici la primarie.
    Am mai vazut un bou (scuze pentru eufemism) un analfabet cu cioc (da sef de consiliu ) care o bucura pe super jurnalista Rifai ca daca se introduc centralele termice vom avea randamente de peste suta la suta.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă