UPDATE S-a aprobat traseul magistralei de metrou M6 - 1 Mai - Otopeni. In mod realist lucrarea nu poate incepe mai devreme de 1 an. Magistrala Drumul Taberei va fi gata la jumatatea anului viitor - oficial Metrorex

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 29 septembrie 2016, 12:14 Actualitate | Administratie Locala

Aglomeratie la metrou
Foto: Hotnews
Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat planul urbanistic zonal care bate in cuie traseul magistralei de metrou M6 - 1 Mai - Otopeni, tronson 1 - respectiv partea aflata pe teritoriul Bucurestiului. Aceasta are in total o lungime de 14 km si 12 statii, pornind de la Statia 1 Mai, Pajura, Expozitiei, apoi pe DN1 pana la Aeroportul Otopeni cu statii la  Gara Baneasa,  Aeroportul Baneasa, Zona Comerciala Baneasa, Ambasada SUA, Scoala Franceza, la Soseaua de centura, Primaria Opopeni, Aqua Parcul din Otopeni si Aeroportul Otopeni.

Ionel Oprea, director tehnic Metrorex, a declarat ca lucrarile vor incepe cel mai devreme peste un an si un termen realist pentru finalizare este 2022. Magistrala Drumul Taberei va fi gata la jumatatea anului viitor, a mai declarat acesta.

"In mod realist lucrarea (n.r. la M6) nu poate incepe mai devreme de 1 an deoarece se vor lansa in licitatie structura de rezistenta si proiectarea. Noi am obtinut cele 4 meciuri pt campionatul european acum 2 ani. Cu mari eforturi se mai poate atinge 2020, insa este foarte putin probabil sa se ajunga pana la aeroport cu linia. Noi avem 2021 ca an estimativ de punere in functiune", a explicat directorul tehnic Metrorex.

M6 are o lungime de 14 km si 12 statii.

"Linia de metrou are 14 km si 12 statii dintre care 9 in Bucuresti si 3 in judetul Ilfov. Traseul se desfasoara exclusiv in subteran. Pleaca din statia existenta  1 Mai, are peron comun cu Magistrala 4, dupa care se dezvolta catre cartierul Pajura, deservind zona Expozitiei, zona de la Gara Baneasa, Aeroport Baneasa, zona comerciala Baneasa cu o statie care se numeste Tokyo, in cinstea unui dintre finantatorii acestui proiect. Alte statii sunt la ambasada Americii - Washington, statia Paris la Scoala Franceza, Statia Bruxelles la linia de centura si aici se incheie teritoriul administrativ al municipiului Bucuresti. Pe Ilfov avem 3 statii: la Primarie - Otopeni Centru, in zona Aqua Park - Statia IC Bratianu si ultima statie- Aeroportul Otopeni", a declarat Ionel Oprea, director tehnic Metrorex:

Acesta a declarat ca proiectul costa circa 1 miliard de euro fara TVA.

"Magistrala 6 se va finanta:  o treime din creditul japonez, iar din cele doua treimi ramase, 75% din fonduri europene si 25% de la bugetul de stat. Exproprierile vor fi demarate dupa aprobarea Hotararii de Guvern  care acum se afla in dezbatere publica. Vor fi expropriate 55 de proprietati private si costurile se ridica la 15 milioane de euro", a mai declarat directorul Tehnic Metrorex.


UPDATE Catalin Drula, consilier al premierului Ciolos pe domeniul infrastructurii, scrie pe pagina de Facebook ca un termen realist pentru finalizarea metroului din Drumul Taberei este finalul anului 2017.

"Un domn citat ca "director Metrorex" a declarat ca va fi gata metroul din Dr. Taberei in iunie 2017. Prima observatie este ca domnul nu este de la Metrorex (compania statului care opereaza metroul din Bucuresti), ci de la Metroul S.A., o companie privata care asigura consultanta pe proiectul din Drumul Taberei. Apoi, legat de termen, o spun din capul locului, ca nu este realist. Si aici fac o paranteza legate de termene si de realism. Exista o lunga traditie de pompierism in comunicarea pe transporturi si de anuntat tinte si termene despre care cei care cunosc proiectele zimbesc ironic inca din ziua anuntului.  (...) Un termen realist este sfirsitul anului viitor.
Un termen care ar fi fost si el mult depasit, cu poate un an de zile, pentru ca si pe acest proiect era un mare blocaj, vechi de citiva ani. Relocarile neprevazute initial de utilitati, in special iluminatul public, blocau santierele din Dr. Taberei pe o mare parte din lungime. De aici, lucrarile care stagnau si pareau abandonate pe alocuri. De ani de zile trena aceasta problema din lipsa asumarii unei decizii. Acum s-a deblocat si se lucreaza in plin", a scris Catalin Drula pe pagina de Facebook.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
11439 vizualizari
  • -3 (31 voturi)    
    scump, foarte scump.... (Joi, 29 septembrie 2016, 12:24)

    bancher [utilizator]

    cu 1 mld de euro se facea metrou in tot Bucurestiul....puteau sa faca si pe tronsonul Obor-Colentina-Europa, pe tronsonul Izvor-Marriott-13 Septemrie-Sebastian-Ghencea-Prelungirea Ghencea etc etc.
    Mult mai multi oameni circula cu metroul in Buc, decat la aeroport. Acesti bani se puteau folosi pentru extinderea retelei actuale de metrou, supraaglomerata la orele de varf, decat sa se faca o linie luunga si costisitoare pana la aeroport, unde se circula f rar.
    La aeroport traficul se putea fluidiza f usor prin permiterea accesului tuturor taximetristilor si prin transport urban de calitate (linii RATB dese, nu una la 30 min ca in prezent). Nu peste tot in lume sunt statii de metrou de la aeroport in centrul orasului....mai ales daca aeroportul se muta la alta locatie peste cativa ani.
    • +4 (16 voturi)    
      tren pana la aeroport (Joi, 29 septembrie 2016, 12:36)

      alter_ego2013 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      o solutie mai rapida si mai economica era sa conecteze linia de tren existenta, sa o modernizeze si sa construiasca un terminal sub aeroport, in loc sa construiasca metrou de la zero. Oricum si metroul tot pe deasupra o sa mearga in cea mai mare parte, deci de ce sa nu folosim infrastructura existenta??
      • +4 (4 voturi)    
        inca se poate.. (Joi, 29 septembrie 2016, 14:15)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

        o solutie nu o exclude pe cealalta. linia aia de cale ferata nu pleaca nicaieri, desi cred ca ar fi fost destul de scump sa plimbi un tren doar intre cele 2 stati, restul statiilor de pe traseu fiind in camp.

        avantajul metroului este ca va trece si prin Baneasa/Otopeni, zone din care avem o gramada de trafic auto. cu un metrou se pot dezvolta solutii de Park&Ride. mai ciudat mi se pare ca au ales 1 Mai ca punct de pornire. cred ca Aviatorilor ar fi fost o optiune mult mai practica.
      • 0 (2 voturi)    
        ar fi bine daca ar merge pe sus (Joi, 29 septembrie 2016, 14:25)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

        dar nu. ia de citeste ce a zis nenea mai sus: "traseul se desfasoara exclusiv in subteran"

        deci campurile pot rasufla usurate... porumbul va putea creste linistit la suprafata.
        • 0 (2 voturi)    
          Câmpuri (Joi, 29 septembrie 2016, 15:28)

          aqualung [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          Nu prea sunt câmpuri în zona aia. Nordul Bucureștiului și orașul Otopeni sunt destul de dens populate. Poți face tren rapid pe la suprafață doar dacă ocolești binișor.
          • 0 (0 voturi)    
            eiii na (Vineri, 30 septembrie 2016, 13:27)

            eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

            adica viena are metrou la suprafata in aproape tot orasul (doar in centru e in subteran) si noi trebuie sa il ducem prin pamant si in afara orasului.

            tren rapid la suprafata exista deja. ajunge la gara de nord... tot cu liniile existente se pot conecta toate satele si comunele satelit din jurul bucurestiului... nod la basarab si conexiune cu metroul. peste noapte aproape poti tripla linia de metrou si lega localitati ca: Otopeni, Chitila, Chiajna, Domnesti, etc
    • +10 (14 voturi)    
      Aeroportul poate nu este atat de traficat (Joi, 29 septembrie 2016, 12:39)

      TheLionKing [anonim] i-a raspuns lui bancher

      Insa Banseasa este (zona, nu zona Comerciala). In zona Baneasa ar fi extraordinar de utila o parcare "park and ride". Chiar si in orasul Otopeni.


      Fenomenul populatiei care munceste in Bucuresti si traieste in Ilfov, nu poate fi oprit, ci chiar incurajat. Acesti oameni trebuie sa se poata deplasa cu ceva pana la prima statie de metrou/tramvai , iar aceasta statie sa nu fie in oras.
    • 0 (0 voturi)    
      Sau mai logic (Joi, 29 septembrie 2016, 17:03)

      antrax [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Este sa ai linie la suprafata, cel putin pe partea de Ilfov oare cati km sunt oare? Ca ii zice metrou, DLR sau TREN...

      Exemple:
      In Londra de la London City au acel metrou atomatizat numit DLR (si care circula pe niste linii pe sus)
      La Viena, Bruxelles, Roma exista tren. Si nici nu circula asa des, timpul variaza 15-30 minute.

      Ce vor face probabil dupa ce vor lasa linia si vor vedea ca nu prea se circula pe ultimele 3 statii o sa bage trenuri cu statie terminus pana in Centura, si alea pana la aeroport la 20+ minute. Mai des nu isi prea are rostul.

      Dar deh, daca cineva a semnat pt creditul ala japonez si acuma TREBUIE folosit!

      Apropo, Aeroportul Baneasa??? Mai are rost sa fie statie acolo (just joking - sunt birouri si Antenele) si cu numele asta daca intre timp l-au cam inchis si ingropat?
  • +1 (7 voturi)    
    Statia Bruxelles... (Joi, 29 septembrie 2016, 12:53)

    Zummm [utilizator]

    la linia de centura :))) Cat de ironic.
    • 0 (0 voturi)    
      mai bine ar numi-o Bucuresti (Joi, 29 septembrie 2016, 18:29)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      macar, acolo stii ca intri sau iesi din Bucuresti.
  • +1 (11 voturi)    
    Ca de obicei (Joi, 29 septembrie 2016, 12:54)

    Soljenitin [utilizator]

    Ca de obicei, gandita cu dosul. Nu se aduce pana la Piata Victoriei sau Gara de Nord - ok, fie.
    Insa nu il lasa numai pana la 1 Mai, adu-l naibii pana macar la Basarab, ca sa nu fiu obligat sa ma trambalez cu trollerul si rucsacul de 7 ori!
    • +1 (3 voturi)    
      traseu M6 (Joi, 29 septembrie 2016, 13:18)

      OvidiuDraghia2 [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      @Soljenitin
      M6 va ajunge la GDN, avand intre 1Mai si Gara de Nord traseu comun cu M4. Am tot citit in ultimii ani despre acest proiect, stirea de pe Hotnews care preia un comunicat prost scris lasa de inteles ca M6 se va opri la statia 1Mai.
      De altfel, ideea acestui traseu sinuos este tocmai sa conecteze direct 3 gari si doua aeroporturi.
      Problema va fi la GDN 2 unde fireste sunt doar doua peronuri si unde se vor inghesui atat trenurile M4, cat si cele M6 (scriu "inghesui" pentru ca e capat de linie si timpul de stationare ar fi mai mare decat intr-o statie de pe parcurs).
      • +1 (1 vot)    
        Nu se vor inghesui (Joi, 29 septembrie 2016, 14:22)

        M. G. [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDraghia2

        Nu se vor inghesui, pentru ca intervalul de succedare a trenurilor nu este deloc mic in prezent. Daca in prezent vine un tren cam la 8 minute, o sa avem trenuri la 4 minute. Iar daca ne gandim ca pe M2 (Pipera - Berceni) se circula la aproximativ 2 min., ne dam seama ca nu o sa fie nicio inghesuiala la Gara de Nord 2.
      • 0 (0 voturi)    
        Dristor 2 (Joi, 29 septembrie 2016, 15:31)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDraghia2

        Nu cred că va fi mare complicație. La un ritm similar de plecări/sosiri, GDN2 va face față cu brio, așa cum face față și Dristor 2 pe M3 - este același gen de stație terminus. De altfel, de la 1 Mai până la GDN2 (cale de 3 stații), au spațiu suficient trenurile să-și regleze intervalul ca să nu sosească prea multe odată.
    • 0 (8 voturi)    
      exact (Joi, 29 septembrie 2016, 13:31)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      1 Mai e ca nuca-n perete la Chibrit acolo, atat cat mai stiu si eu Bucurestiul. Macar pana la Gara de N daca te ducea cumva direct, daca nu pana la Unirii. Parca-i si vad pe suporterii de la Euro inghesuiti la Chibrit.
      Dar ma socheza ca nu este statie la Piata Presei, care este un nod foarte important si se poate face legatura cu mai multe directii. De exemplu cu tramvaiul 41. Ii dai seama locuitorii din Drumul Taberei si Militari, pana ajung ei la Chibrit...
      Suna a o abordare complet neintegrata.
      Dar, ma rog, poate totusi au studiat ei mai mult si au ajuns la concluzia ca e mai bien asa.
      • -3 (3 voturi)    
        ai perfecta dreptate (Joi, 29 septembrie 2016, 13:57)

        IulianVacaru [anonim] i-a raspuns lui moka

        nu e statie la piata presei dar e la centura? Cine naiba i-a metroul de la centura?
        Sau statia de la Expozitiei va fi intre Romexpo si Casa Presei si vrea sa le acopere pe amandoua?
      • +2 (2 voturi)    
        Este statie la Piata Presei (Joi, 29 septembrie 2016, 15:55)

        paul22 [utilizator] i-a raspuns lui moka

        Statia Piata Montreal, chiar la capatul lui 41.
        Au uitat sa o enumere in articol.
        • +1 (1 vot)    
          piata Montreal.. (Joi, 29 septembrie 2016, 16:23)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui paul22

          ar fi utila o harta atasata la articol. desi e la 2 pasi de casa presei, cred ca nimeni nu stie ca rondul ala de langa romexpo se numeste Piata Montreal.
          • 0 (0 voturi)    
            harta (Joi, 29 septembrie 2016, 17:37)

            paul22 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            o harta destul de buna a fost publicata acum 2 ani in ZF:
            http://www.zf.ro/zf-24/metroul-care-va-lega-capitala-de-aeroportul-otopeni-va-avea-statie-si-la-baneasa-shopping-city-11989046
            sau
            https://goo.gl/okis7R
      • 0 (0 voturi)    
        @Moka (Joi, 29 septembrie 2016, 16:28)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui moka

        Metroul nnu va fi gata pina la CE asa ca nu vor fi suporteri inghesuiti la Pta. Chibrit :))
  • +7 (15 voturi)    
    Traseu alambicat (Joi, 29 septembrie 2016, 13:01)

    wave84 [utilizator]

    Eu am o problema cu traseul. Deci daca vrei sa mergi de la Universitate / Piata Romana pana la aeroport cu metroul (scenariul cel mai probabil pentru majoritatea strainilor care vin in oras), traseul este urmatorul:

    - Mergi de la Universitate la Victoriei pe linia albastra, apoi schimbi
    - Mergi de la Victoriei la Gara de Nord pe linia galbena, apoi schimbi
    - Mergi de la Gara de Nord la 1 Mai pe linia verde, apoi schimbi
    - Mergi de la 1 Mai la aeroport!!!

    Daca asa o sa ramana, noua linie va fi cvasi inutila...
    • +3 (3 voturi)    
      Traseu (Joi, 29 septembrie 2016, 13:11)

      Mentox [utilizator] i-a raspuns lui wave84

      Cel mai probabil, trenurile or sa mearga pana la Gara de Nord, alternativ cu linia existenta M4, la fel ca la Eroilor.
    • 0 (2 voturi)    
      Gresesti (Joi, 29 septembrie 2016, 14:25)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui wave84

      Mergi de la Universitate la Piata Victoriei 1 pe M2, apoi schimbi pana la Basarab, apoi schimbi pana la Aeroport, direct de la Basarab. Exact traseul asta il faci si ca sa mergi la... SNSPA de exemplu, daca esti student acolo si stai in Berceni. Doar ca te opresti la 1 Mai. Pana la urma esti la metrou, nu te ploua, nu te ninge, trolerele se tarasc nu se cara pe sus ca geamantanele pe vremuri. Nu e moarte de om.
      • 0 (0 voturi)    
        Viitor... (Joi, 29 septembrie 2016, 15:34)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        Un plan de viitor parcă era conectarea lui M4 (verde) cu M2 (albastru) undeva la Universitate sau Romană. Dar deocamdată să facem proiecul ăsta care e la ordinea zilei (are și finanțare), și apoi vedem încotro mai ducem linia verde spre sud.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu (Joi, 29 septembrie 2016, 16:59)

          M. G. [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

          Planul era sa lege M4 de M2 la Eroii Revolutiei (Pieptanari) si sa continue spre Gara Progresul. Exista si o amorsa in tunel la iesirea din statia Eroii Revolutiei facuta la momentul construirii metroului acolo, semn ca planul era inca de pe vremea comunistilor.
    • +1 (1 vot)    
      doar daca locuiesti la Universitate.. (Joi, 29 septembrie 2016, 16:31)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui wave84

      caz in care e mai simplu sa te duci pana la Unirii si sa iei linia aia de ratb express pana la aeroport. si daca iti permiti o locuinta fix in buricul targului, poti sa iei un taxi pana la gara.

      M6 se termina practic la Gara de Nord, deci vei putea ajunge la aeroport schimband maxim de 2 ori din orice punct al orasului (cu acces la metrou..)
  • +2 (2 voturi)    
    Capat la Gr de nord 2 (Joi, 29 septembrie 2016, 13:48)

    simpa [utilizator]

    In acest moment trecerea de la Gara de nord 1 la Gara de nord 2 se face contra cost. Adica nu ai comunicare directa ca la Dristor sau Unirii sau Victoriei sau Basarab. Cei fara experienta vor avea un gust amar.
  • +2 (8 voturi)    
    Alooo, Ministerul Transporturilor, niste chestii: (Joi, 29 septembrie 2016, 13:50)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Incercati sa faceti metrou si in zone cu oameni normali: Rahova - Sebastian - Prelungirea Ghencea.
    Incercati si metrou de suprafata, e mai simplu de construit si ar putea fi integrat cu cel subteran. Functioneaza in Europa, ar putea functiona si la noi, mai ales pentru zonele limitrofe: Berceni, Bragadiru, Domnesti, Chiajna.
    Ok, aeroportul e important dar prin acest proiect si doar cu el, abandonati celelalte zone care au nevoie.
    Cat despre metroul din Drumul Taberei, sa-i spuneti lui Mutu (primarul de la sectorul 6) ca il veti inaugura la mijlocul lui 2017. In conditiile in care statia Raul Doamnei are stadiu fizic 23% si pe santier lucreaza trei muncitori lesinati, e fantasmagoric acest termen.
    Strada Valea Ialomitei, cu statia de metrou aferanta, e gata de 12 luni dar e inchis, in contiuare, traficul suprateran.
    Intreb public Ministerul Transporturilor: de nu putem circula pe strada Valea Ialomitei ??? E astfaltata, e gata si totusi o tineti blocata. V-ati luat strada ???
    La fel, pentru bulevardul Drumul Taberei, pe care-l deviati de 5 ani pe o singura parte, de ce nu-l deschideti mai repede ??? Si aici se lucreaza la asfaltare supraterana in ritm de melc, doi Dorei si un utilaj. E un chin sa circuli, sa traversezi cu un copil de mana.
    Nu mai vorbim ca, din cauza acestor lucrari la metrou, cu pamant excavat si lasat descoperit, tot cartierul Drumul Taverei e un mare nor de praf. Ti-e frica realmente sa iti lasi geamul deschis. De inspirat praf, nu ami vorbim. Nu degeaba Bucurestiul e in procedura de pre-infrigment pe subiectul particoleleor de praf din atmosfera.
    Imi pare rau sa o spun dar Ministerul Transporturilor e o carpa in relatia cu Metrorex. Pur si simplu accepta, la infinit, orice amanare si orice esec al constructorului.
    La fel si Primaria Municipiului Bucuresti, care, ca in povestea cu drobul de sare, asteapta plangand sa primesca o amaneda de la UE pentru praful din atmosfera, in loc sa faca presiuni publice la Metrorex si Ministerul Transporturior.
    • 0 (0 voturi)    
      Zero-sum (Joi, 29 septembrie 2016, 15:35)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Comentatorul-x

      Ai dreptate cu liniile de suprafață (eventual gen S-bahn) pentru Bucureștiul Metropolitan, dar nu cred că ai dreptate când sugerezi că totul e un joc cu sumă zero: adică, dacă facem asta, atunci nu o să le facem pe celelalte. Nu e așa. Mai ales că aici contribuția noastră financiară este foarte mică procentual față de ansamblul proiectului.
  • 0 (6 voturi)    
    Mda (Joi, 29 septembrie 2016, 14:11)

    Melinte [utilizator]

    Domnii guvernati se pare ca iubesc doar zona de nord,in loc sa extinda metroul in bucuresti ei se duc la aeroport cu el,prostimea sa stea in aglomeratie,zona de nord sa fie bine.
  • +2 (6 voturi)    
    Nu e rentabila linia (Joi, 29 septembrie 2016, 17:39)

    qionescu1 [utilizator]

    Linia nu e rentabila, nici macar cheltuielile de intretinere nu se pot acoperi iar de amortizat investitia niciodata! Exista studii de fezabilitate legate de rentabilitate si nu intamplator doua guverne nu au vrut sa demareze proiectul. E o risipa uriasa de bani!
    • 0 (2 voturi)    
      @qionescu1 (Vineri, 30 septembrie 2016, 9:45)

      mariusssss [utilizator] i-a raspuns lui qionescu1

      Peste tot in lume transportul cu metroul este subventionat de stat. De exemplu, in New York, guvernul american a subventionat construirea de noi linii de metrou inca din anul 1900 cu $36.5 milioane, apoi cu inca $123 milioane in 1911 si tot asa.
      • 0 (0 voturi)    
        rentabil/subventie (Vineri, 30 septembrie 2016, 16:24)

        qionescu1 [utilizator] i-a raspuns lui mariusssss

        Una este subventionarea constructiei si alta e eficienta. Daca investitia este rentabila si se poate amortiza atunci ajutorul guvernului este binevenit dar daca nu este o risipa de bani iar invvestitia devine o gaura neagra.
        • 0 (0 voturi)    
          @qionescu1 (Vineri, 30 septembrie 2016, 19:31)

          mariusssss [utilizator] i-a raspuns lui qionescu1

          OK, sa continuu povestea. Atunci cand guvernul a propus companiilor private construirea de noi linii de metrou in New York fara subventii, nu s-a primit nicio oferta serioasa din partea companiilor private. De ce oare? In plus, subventionarea biletului de calatorie este o practica azi in New York, de exemplu ”NY's MTA Chief said his agency contributes more than $7 to each Long Island Railroad passenger's ride” s.a.m.d.
  • 0 (2 voturi)    
    Nord-Sud (Vineri, 30 septembrie 2016, 10:12)

    Jude [utilizator]

    Era indicat sa uneasca Nordul de Sud , trecand pe la Aeroportul Baneasa, Piata presei Libere, Arcul de Triumf, Piata Victoriei (sau Gara de Nord si sa ajunga pe Sos Giurgiului pana la Gara Progresu sau chiar Jilava. Au gandit o linie care nu va prelua un numar mare de calatori. Sa zicem ca sunt pe Giurgiului si vreau la Baneasa/Otopeni. Iau metrou Eroi sau Brancoveanu, merg pana la Victoria, schimb catre Gara de Nord, apoi schimb catre Parc Bazilescu si in final iau al 4-lea metrou catre Baneasa/Otopeni. In concluzie, voi prefera sa merg cu masina. Niste idioti care nu pic de creier. Doar interese !
  • -1 (1 vot)    
    O mizerie (Vineri, 30 septembrie 2016, 13:06)

    Pac-pac [utilizator]

    Citesc statiile si ma crucesc:
    Gara Baneasa, Aeroportul Baneasa, Zona Comerciala Baneasa, Ambasada SUA, Scoala Franceza, la Soseaua de centura, Primaria Opopeni, Aqua Parcul din Otopeni si Aeroportul Otopeni.

    De ce sa faci statie la Scoala Franceza daca ai facut deja una in Zona Comerciala Baneasa?!?

    De ce sa faci statie la Aqua Parc daca faci una la Primaria Otopeni si la Aeroportul Otopeni?
    Adica ii faceti lui Negoita statie de metrou sau cum?!? Nu ii duceti una si pe garla, la cartierul ala de blocuri care miros, spre centura, de la Vitan in jos?
    • 0 (0 voturi)    
      statiile sunt din km in km (Vineri, 30 septembrie 2016, 18:38)

      paul22 [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      statia Tokyo = Zona Comerciala Baneasa = mall Baneasa care e la 2 km de statia Paris = scoala franceza
  • 0 (0 voturi)    
    Solutia cea mai buna (Vineri, 30 septembrie 2016, 16:07)

    madriano [utilizator]

    Cea mai rapida si ieftina solutie pentru legarea aeroportului de Gara de Nord este prelungirea in subteran a magistralei de metrou M4 de la Straulesti pana la linia ferata de la est de Mogosoaia, reabilitarea acestei linii ferate intre Mogosoaia si Gara Odaile, iar apoi introducerea liniei in subteran pana la Aeroportul Otopeni. Ar mai fi de sapat vreo 8 km de galerii de metrou (cate 4 pe fiecare sens) si de reabilitat vreo 10 km de linie ferata.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri